Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Vectra (TV) opinie

Ocena na podstawie 192 opinii

1.94 / 5

  • Niezawodność
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.80
  • Cena
    2.26
  • Parametry
    1.86
  • Cena/Jakość
    1.84
  • Oferta
    2.25

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~starzyma / 2024-04-18 11:56
    Ocena: 2.67 / 5
    Najgorsza telewizja i internet jaki mam od lat. Faktycznie ceny podnoszone co roku. Ciągle się coś wiesza i aktualizuje. Awarie internetu są często. W tym miesiącu awaria np. trwała 3 dni. Dostałem rekompensatę ok. 20 zł. Kolejna była po tygodniu i dostałem przeprosiny. Nigdy nie wiem, czy tv się załączy, czy internet działa. Jedna wielka zagadka. Ostatnio popsuł mi się pilot i dostałem, taki bez klawiatury numerycznej. Na infolinii powiedzieli, że taki wprowadzili. Totalny badziew!
    Zaletydobra reklama
    Wadystabilność
    MiejscowośćChełm
  • ~Stasio / 2023-03-18 22:06
    Ocena: 2.67 / 5
    Dekoder TV smart 4k box obraz przycina się, zanika trzeba wyłączyć na chwile i następnie włączyć ponownie. Jakość obrazu to jakaś porażka, wyszukiwanie programów tragedia. Kochana wectro zróbcie coś z tym badziewiem,
    ZaletyBrak
    MiejscowośćWrocław
  • ~Tomek / 2024-01-22 12:27
    Ocena: 2.67 / 5
    Mijają mi właśnie dwa lata z dekoderem Smart TV i powiem tak: nigdy więcej tego szajsu.
    Miałem wersję pierwszą i to był totalnie niedorobiony bubel. W trakcie tych dwóch lat wymieniłem dekodery chyba z 10 razy a ostatnio na nowszy model, który miał być niby lepszy, ale nie jest.
    Dekodery regularnie się zacinają, uruchamiają ponownie kiedy chcą. Przy Internecie 600 Mb/s i stabilnym połączeniu co jakiś czas nie ma telewizji. Regularne komunikaty o braku połączeniu z Internetem mimo działającego łącza. Ostatnio dekodery zaczęły się bardzo mocno zawieszać, nawet ponowne uruchamianie i resetowanie nic nie daje. Dekodery wtedy przez 1-2 godziny nie działają totalnie. Dobrze, że mam chociaż aplikację smart na telewizorze bo inaczej nie miałbym telewizji.
    Jedny plus to cena która jest w miarę atrakcyjna.
    Testowałem dekodery smart innych firm aby sprawdzić czy to wszystkie tak działają czy tylko te od vectry i musze powiedzieć, że dekodery od PLAY czy Netii biją na głowę te od Vectry. Tamte działają płynnie i nie ma żadnych problemów z połączeniami.
    Bieżcie zwykłe dekodery jak są a jak nie to odradzam branie tego szajsu.
    Zaletycena
    Wadydekoder smart, jakośc
    MiejscowośćŻary
  • ~Zbulwersowany / 2019-02-12 16:58
    Ocena: 2.67 / 5
    Nowe dekodery to jakiś koszmar. Bardzo wolne, zacinają się i kompletnie nieintuicyjne. Dodano dużo grafiki kosztem płynności i ergonomii. Nigdy nie wiadomo czy nagra się to co zaplanowałem. EPG zacina się, luki w liście. Do przeglądania nagrań trzeba sporej cierpliwości czasu.
    Przewijanie mocno szwankuje. Time shifting okrojony i zacina sie.
    VOD nieczytelny.
    Brak tworzenia nowych list kanałów.
    Ogólnie zupełnie nieczytelny i nieintuicyjny oraz koszmarnie wolny.
    Jeżeli poprzedni dekoder oceniałem na 8/10 to ten nie wiem czy na 2 zasługuje.
    ZaletyBrak
    WadyEPG, nagrywanie, odtwarzanie, VOD, lista kanałów.
  • ~Zbyszek / 2020-03-07 05:39
    Ocena: 2.67 / 5
    Złodzieje!! Nic więcej dodać. Dostałem...
    ...fakturę powiększoną o 99 PLN za rzekomą rozbudowę sieci w mieszkaniu w trakcie aktywacji. Serwisant nie dość ,że nie rozbudowywał sieci to nawet nie musiał kabla z klatki schodowej do mieszkania przeprowadzać. Zamienił tylko dekoder UPC na dekoder Vectry. Ale w protokole penie zaznaczył rozbudowę , moja 77 letnia mama to podpisała. Miała moje upoważnienie, bo bałem się , że nie zdążę z pracy do 18 kiedy fachowcy przyjadą.
    Byli jednak sprytniejsi, przyjechali o 14. Mnie w tym lokalu prawie nigdy nie ma, ale przez 10 lat nie zostałem przez UPC oszukany ani razu. A tu proszę, już na sam początek. Na nic reklamacje. Jedna odpowiedź: "wg naszego systemu została wykonana usługa"...itd..I nie jest ważne, że zapraszam ich serwisanta aby pokazał mi te urojone nowe gniazdka. Nie ważny stan faktyczny...ważne co maja w systemie. K...tak jak w Misiu ..."nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi"
    MiejscowośćWołomin
  • ~Adam / 2017-11-09 20:24
    Ocena: 2.50 / 5
    Najgorszy operator z jakim podpisałem umowę nie dość że przez błędną informację przez montera musimy płacić za nie potrzebny nam telefon to nie ma tygodnia żeby po 2 dni nie było TVN HD i kilku innych programów,trudno się zgodzić że są to problemy techniczne a raczej umyślne blokowanie programów.problem jest od ponad trzech miesięcy.Będę wypowiadał umowę z powodu nie dotrzymania warunków umowy. STANOWCZO ODRADZAM PODPISANIA Z NIMI UMOWY.
    ZaletyDobry internet
    WadyBlokowanie programów.Umyślne wprowadzanie w błąd klientów.
    Katowice
  • ~Kasia / 2016-05-14 13:12
    Ocena: 2.50 / 5
    Nigdy nie skorzystam już z tej firmy. Po 4 latach umowy nie zaproponowano mi warunków takich jak nowym klientom więc wypowiedziałam umowę. Tego dnia wyłączyli mi usługi pomimo że okres wypowiedzenia 1 miesiąc. Po kilku telefonach na infolinię pracownik mi powiedział, że ktoś wyłączył je celowo. Niestety dałam się namówić pani z działu utrzymania klienta na podpisanie umowy (na szczęście na 1 rok). Monter wraz z nowym dekoderem dostarczył umowę na piśmie. Nie była zgodna z ustaleniami telefonicznym. Poprosiłam o odsłuchania rozmowy. Czekałam 2 tygodnie po czym usłyszałam, że nie odsłuchają tej rozmowy gdyż wg. nich to nie była rozmowa handlowa bo w systemie zaznaczono że umowa była podpisana w salonie handlowym a nie przez telefon. Co nie było prawdą. Gdyby ktoś wpisał do systemu że podpisaliście umowę na księżycu to będą się upierać że byliście na księżycu. Nie zawierajcie umowy przez telefon w Vectrze lub sami nagrywajcie te rozmowy.
    ZaletyJedynie cena
    WadyWyłączenie usług w dniu wypowiedzenia umowy, twierdzenie że umowa była podpisana w salonie a nie przez telefon.
    4 lata i niestety jeszcze 10 miesięcy.
  • ~Leszek / 2016-05-12 07:29
    Ocena: 2.50 / 5
    Po prawie dwóch latach od zakończenia umowy kazali mi pokazywać stare protokoły, potwierdzenia wpłat, biegać po biurach obsługi i wydzwaniać do ich biur obsługi (jedno połączenie ok 20-25minut) aby udowodnić, że naprawdę zerwałem umowę. Pokazali nawet, dokument, który stwierdza, że mimo zerwania z nimi umowy nadal im płaciłem za usługi :) Takiego bałaganu w papierach oraz braku jakiejkolwiek kontroli finansowej nie widziałem chyba nigdy. Jak dział księgowy takiej korporacji nie wstydzi się za to co się dzieje na ich podwórku? ŻENADA !
    Zaletyszybki czas uruchomienia usługi od podpisania umowy - kolejne źródełko :)
    Wadyżenujące brak kontroli finansowej
  • ~Aleksander / 2023-09-19 07:57
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem długoletnim klientem Vectry. Co po tych latach. Jakość usług beznadziejna, bez uzasadnione podwyżki za internet-powoływanie się na inflację to robienie przez Vectrę z nas debili, dekoder który jest chyba najgorszej klasy jaki jest na rynku ciągle się zawiesza, szukanie i programowanie programów porażka. Po prostu kto może niech zmienia operatora jak najszybciej. A podwyżka nie jest spowodowana inflacją tylko tym że klienci uciekają jak najdalej od Vectry!!!
    ZaletyBRAK!!!
    WadyBeznadziejny sprzęt!!!
    MiejscowośćWrocław
  • ~Andrzej / 2022-06-06 21:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Telewizja Smart TV porażka, wcześniej dekoder osobny działał bez problemu internet też, na nowym sprzęcie telewizja się wiesza, internet powolny, WIFI rozłącza się notorycznie.
    Zaletybrak
    WadyTV się zawiesza, Internet się rozłącza, nowy sprzęt nie nadaje się do niczego.
    MiejscowośćSkarżysko-Kamienna
  • ~Bardzo mocno zniesmaczony firmą VECTRA / 2017-05-31 17:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Firma VECTRA uzyskała nagrodę za najlepszą obsługę klienta w 2016 i 2017 roku.

    BUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA...

    Zamówiłem w firmie VECTRA najtańszy pakiet TV w sobotę telefonicznie. Umówiłem montaż na wtorek. O tym, że montażu nie będzie dowiedziałem się dzięki temu, że sam do nich zadzwoniłem. Osoba odpowiedzialna miała do mnie zadzwonić. Nie udało im się wybrać mojego numeru. Zadzwoniłem po raz kolejny w czwartek. Uzyskałem zapewnienie, że osoba odpowiedzialna się skontaktuje. Nie zadzwoniła. We wtorek zadzwoniłem po raz kolejny. Uzyskałem identyczne zapewnienie. Dziś mamy środę po południu - kontaktu brak...

    VECTRA jest śmieszna, żałosna, żenująca. Odradzam jakikolwiek kontakt, a tym bardziej korzystanie z ich usług. Słyszałem również od znajomych i rodziny, że jakość usług jest bardzo mocno niezadowalająca.

    Rozumiem, oczywiście, że pakiet za 10 zł./mies. nie jest marzeniem pracowników firmy i nawet może im się nie opłacać zajmowanie się taką usługą. Jednak napisałem tę krytykę, ponieważ jeżeli firma taki pakiet oferuje, mam prawo go nabyć. Poza tym ludzie tam pracujący

    Gdyby pracownik firmy VECTRA zadzwonił i powiedział, że nie zainstaluje, że za 8 lat to zrobi, że się nie opłaca, że się wycofują... Cokolwiek! Nie napisałbym tego postu i zorganizował sobie telewizję w innym miejscu. Jeżeli jednak 4 różnych pracowników firmy, w cztery różne dni, w ciągu półtora tygodnia okłamuje klienta i 'zlewa' go w żywe oczy, jak intruza, należy to przekazać wszystkim zastanawiającym się nad usługami tej firmy.

    Wybór należy do Was, jednak ja zdecydowanie odradzam jakiekolwiek próby kontaktu, a tym bardziej skorzystanie usług z firmy. Zdaje się, że jest rok 2017...

    Zaletycena najtańszego pakietu
    Wadybrak możliwości zamówienia i zainstalowania tego pakietu w domu
  • ~Brutek / 2022-03-31 14:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Dekoder 4k to całkowita porażka. Brak klawiszy numerycznych na pilocie uniemożliwia szybkie przełączanie kanałów. Po aktualizacji softu dodali numerki kanałów ale zostało wybieranie głosowe, które jest totalnym niedziałającym syfem.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~DudekPs / 2021-08-26 21:51
    Ocena: 2.33 / 5
    Ciągłe błędy ze strony obsługi klienta. Zamówiłem u nich usługę monter miał się zjawić już 3 razy ani razu sie nie zjawił po półtora tygodnia dzwonienia na infolinie dowiedziałem się że umowa została źle spisana przez dział sprzedaży. Oczywiście nikt z 12 osób wczesniej z infolinii mi tego nie powiedział i każdy miał inny powód braku podłączenia usług masakra ! Półtora tygodnia już czekam na podłączenie usługi którą zamówiłem .
  • ~Janusz / 2020-01-01 17:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Większość osób pisze o swoich problemach technicznych wobec operatora - telewizji kablowej Vectra S.A. z siedzibą w Gdyni. Ja ich nie mam, wszystko działa i funkcjonuje w miarę prawidłowo, problemy jednak są tyle, że dotyczą kolejnych umów przedłużenia korzystania z sieci VECTRA, a które ewaluują wraz z przypadającym terminem ich przedłużania na kolejny czas-okres. Odbywa się to wszystko pod pretekstem np. wymiany dekodera lub rutera na nowszy i wydajniejszy, szybszy tylko że przy tym konsultanci „przemycają” dodatkowe usługi, bez względu na to czy się je chce, aprobuje, będzie z nich korzystał czy nie, ale musi bezwzględnie płacić. Jako przykład podam ofertę (jak zapewniają tylko dla wieloletnich odbiorców sieci kablowej VECTRA) -kartę niby „bonusową”-darmową na telefon komórkowy- Plan Rozmowy 3 GB- abonament (Starter z kartą SIM obsługującą 3G). Oczywiście nikt z Vectry przy tym nie pyta czy w/w Starter będzie: do posiadanego aparatu komórkowego pasował, będzie przydatny i czy się jest jego posiadaniem w ogóle zainteresowany, po prostu go bezceremonialnie do umowy włączają oszukując przy tym, że jest on gratisowy (a naprawdę obarczony kwotą 17,99 zł miesięcznie- informacja dopiero w fakturze). Monter-instalator rutera bądź dekodera zgłasza się o w umówionym dniu i czasie, swoją pracę wykonuje szybko i sprawnie, ale zazwyczaj śpieszył się do kolejnego klienta, nie daje czasu na przeczytanie umowy a na odchodne mowi, że a w przypadku jakiś wątpliwości co do umowy to należy zatelefonować lub pofatygować się do biura obsługi klienta w biurze lokalnego Przedstawiciela Handlowego VECTRY bo on się nie orientuje (wymiguje się od współodpowiedzialności za oszustwo). Chcąc nie chcąc udałem się tam i przedstawiłem sprawę konsultantce- tyle, że paniusia z rozbrajającą szczerością i śmiechem poinformowała mnie, że trzeba było umowy nie przyjmować albo jeżeli mi nie pasuje to mogę teraz ją wypowiedzieć i zawrzeć nową, tyle że muszę się liczyć z kosztami manipulacyjnymi rzędu ok 1200-1500 zł-, istny rozbój w biały dzień. Kompletnie nie interesowało ją to, że w/w Starter z kartą SIM obsługującą 3G do starego typu telefonu (z którego korzystam) - bez internetu i bajerów się kompletnie nie nadaje a jedynie do współczesnych Smartfonów, Iphonów. Oczywiście do dyrekcji operatora sieci Vectra S.A. z siedzibą w Gdyni wysłałem pisemną reklamacją naliczeń f-ry. oraz zwróciłem nie naruszony, fabrycznie zapakowany Starter z kartą SIM obsługującą 3G. Smaczku dodaje fakt, że nie nigdy korzystałem za pośrednictwem VECTRY z Telefonii Komórkowej a na mojej stronie e- Faktura Strefa Klienta pojawia się komunikat: „Witaj, Nie masz u nas Telefonii Komórkowej i chcesz poznać najnowszą promocję? ZADZWONIMY DO CIEBIE!”- po co mi więc w/w starter. Oficjalne -pisemnie stanowisko Vectry jest takie, że dystansują się od wypowiedzi lokalnych Przedstawicieli Handlowych. VECTRY ale i od wszystkiego umywają ręce pisząc, (…) „iż fakt niekorzystania z usługi nie zwalnia z obowiązku regulowania opłat”(…)- co jedynie potwierdza nowy (choć niekoniecznie) sposób na wyłudzanie większych dodatkowych miesięcznych korzyści finansowych za swe wątpliwe usługi, wszak to czysta dodatkowa kasa dla firmy. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że podrzucając swoim długoletnim klientom, najczęściej ludziom w sile wieku (jak ja)- seniorom, rencistom, emerytom takie „kukułcze jajka”, nieprzydatne zabawki i czynią to świadomie z pełną premedytacją wyłudzają dodatkowe opłaty narażając ich na ponoszenie nienależnych kosztów. Nie jestem ewenementem ponieważ już dotarłem do trzech osób z rodziny i znajomych oszukanych w taki sam sposób na dodatkowego, niby bezpłatnego „bonusa”. Powyższe napisałem ku przestrodze dla innych użytkowników korzystających z usług operatora telewizji kablowej Vectra S.A. z siedzibą w Gdyni, ja w najbliższym czasie zmienię operatora.



    Zaletyszybka i sprawna wymiana sprzętu
    Wadyjak w opisie opinii: wyłudzenie i oszustwo oferty, zapisy usługi w umowie i miesięcznych fakturach, brak zrozumienia problemu reklamacji usługi u operatora Vectry w siedzibie dyrekcji w Gdyni
    MiejscowośćRadom
  • ~Julka / 2023-11-14 19:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Muszę stwierdzić że podobnie jak inni ciągle mam niebieskie kółeczko kręci się i kręci. Zgłaszałam to przyszedł fachowiec ale dalej kręci się niebieskie kółeczko.Coż jutro znów musze jechać do vectra istny bubel i tyle
    ZaletyBrak
    WadyBubel
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Lech / 2023-03-06 12:59
    Ocena: 2.33 / 5
    BRAK TV WROCŁAW ..BRAK TV LEGNICA..,, NIEMA I NIE BĘDZIE TAK MÓWJĄ GDZIEŚ TO SLYSZAŁEM .WIĘC NIECH MI DADZĄ COS W ZAMIAN YYYYYPROBLEM PŁACE A NIE MAM CO Ś JEST NIE TAK JAK POWINNO ,,VECTRA LECI NA PYSK SZKODA TYLE LAT YYYYYCZAS NA ZMIANY !!!!ŻYCIE///!!!
    ZaletyBRAK
    WadyDUŻO
    MiejscowośćLegnica
  • ~Paweł H / 2022-09-20 11:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Cóż i ja dałem się namówić na boxa 4k,obraz freezuje,zacina się,jak tv ok to platformy stresowe hbo,prime,you tube,znowu jak sobie poustawialem wyżej wymienione tv laguje,czekam na technika żeby zobaczył że telewizor sam działa z aplikacjami płynnie.Żałość.
  • ~Ponury / 2021-04-25 10:15
    Ocena: 2.33 / 5
    mam nowy dekoder vectry 4k.w porównaniu z poprzednim to bubel nie dopracowana grafika ,brak list kanałów ,wyświetlacz nie wyświetla nazwy programu ,niby nowy a gorszy od starego.
    Zaletytylko 4k
    Wadygrafika nie dopracowana chaos ,brak list programów chaos w wyszukiwaniu jak u cyganki w tbołku.
    MiejscowośćStarachowice
  • ~PONURY / 2021-06-16 16:35
    Ocena: 2.33 / 5
    posiadam dekoder 4k,ten dekoder totalna porażka, brak list programów do portu USB podpiołem dysk i na ekranie telewizora co chwila pojawia się komunikat WYKRYTO MEDDIA - ZAMKNIJ MEDJA. Zgłaszałem kilkakrotnie ten problem ale jak widać Vectra niema mądrego technika żeby to poprawił. TOTALNE DNO I DWA METRY MUŁU.
    Zaletybrak brak brak !
    Wadydekoder to porażka ,poukładane programy jak u cyganki w tobołku. a serwis olewa zgłaszane problemy.
    MiejscowośćSTARACHOWICE
  • ~qwertyuiop / 2021-04-23 11:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferta kanałowa w miarę dobra, ale brakuje kanałów które konkurencje mają od dawna. Nowe dekodery są beznadziejne, posiadam 4730CDX i mam z nim szereg problemów: Nieintuicyjna obsługa, ciągle się wiesza, np: przy poruszaniu po menu, czy po kanałach, samoistnie usuwa nagrania, pilot nie reaguje na wciskane przyciski nimo że nic go nie zasłania a baterie w pilocie działają, i wiele innych problemów. Technicy zaproponują ci najgrszy dekoder zeby pozbyć się zapasów, zapomnij o wymianie wadliwych dekoderów. Ceny trochę wysokie. Podsumowując: vectra ma w miare dobrą telewizję ale koszmarny internet
    Zaletyciekawa oferta kanałowa
    Wadywadliwe dekodery
    słaby internet
    brak niektórych kanałów
    nieprzyjemna obsługa klienta
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2243
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1610
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 717
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 604
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 463
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 304
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3761
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2806