Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Vectra (TV) opinie

Ocena na podstawie 192 opinii

1.94 / 5

  • Niezawodność
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.80
  • Cena
    2.26
  • Parametry
    1.86
  • Cena/Jakość
    1.84
  • Oferta
    2.25

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ela / 2023-05-25 01:13
    Ocena: 3.33 / 5
    Witam , od paru dni mam problem z oglądaniem tv, robi się klatka stop , lub brak obrazu, prawie cały czas podczas oglądanie programów! szok nie mozna normalnie oglądać filmu itp. Proszę coś z tym zrobić, bo telewizor jest nowy, i nie ma uszkodzeń, fachowiec był i mówił , że to od kablówki, czyli Was droga Vectro. Racibórz.Proszę o usunięcie awarii!!!!!!.
    MiejscowośćRacibórz
  • ~Paweł / 2022-09-09 22:54
    Ocena: 3.33 / 5
    Mam to samo co użytkownik melcia. Po aktualizacji androida zacina obraz
    MiejscowośćRadom
  • ~Adam / 2018-09-29 17:29
    Ocena: 3.25 / 5
    Mój ojciec miał w Vectra SA telewizję kablową. Kiedy był w domu opieki, zrezygnował z usługi. Odszedł na zawsze w tym roku. Robiąc porządki w mieszkaniu ojca znalazłem w odbiorniku jakąś kartę z napisem "Vectra". Odesłałem, a w odpowiedzi nieżyjący ojciec dostał karę za przetrzymanie sprzętu, choć umowa była już od kilku miesięcy wygasła...
    WadyFatalny stosunek do klienta.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Lidia / 2021-05-29 19:26
    Ocena: 3.25 / 5
    Zamiana podglądu programów jest na nie ????zupełnie nie czytelny w pionie j program byl bardzo czytałby a teraz masakra
  • ~xyd / 2021-08-16 12:35
    Ocena: 3.25 / 5
    może brak informowania o zmianach które mają się pojawić od 1.09 2021 SUPER STACJA ma zmienić nazwę na wydarzenia 24 .
    Zaletystabilny internet i oferta programowa nie najgorsza .
    Wadybrak informowania oraz obsługa w biurze abonenta to obecnie dramat .
    Miejscowośćkalisz
  • ~Andrzej / 2021-03-05 13:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Chcę przestrzec chętnych do zawarcia umowy z Vectrą. Wszystko jest ładnie do momentu kiedy pojawi się usterka.

    U mnie po założeniu tv. kablowej od samego początku pojawiło się bardzo głośne buczenie (przydźwięk dla wtajemniczonych). Po zgłoszeniu serwisant nie pojawił się, nie skontaktował się, tylko wpisał nieobecność abonenta w domu, cóż z tego, że udowodniłem, że byliśmy w domu jak ponownie serwisant pojawił się po dwóch tygodniach.

    NIE MA ŻADNEJ MOŻLIWOŚCI z osobami zarządzającymi- wyłącznie z "konsultantami, których wiedza jest na poziomie ogólnym liceum- ogólnie rozpacz.

    Sytuacja powtórzyła się u taty przy usterce wzmacniaczy kanałowych - poszczególnych muxów, bezsensowne porady "konsultantów" mogły doprowadzić do nerwicy, znów pytanie o poziom wiedzy "konsultantów", nie wielkie wtedy ma znaczenie uprzejma korespondencja, którą byłem zmuszony prowadzić.

    Szczyt niekompetencji "konsultantów" to kolejna usterka- tym razem tunera tv. kablowej. Usterka trwała 11 dni, ciągle kolejne uprzejme porady "konsultantów" doprowadzały mnie do furii, całkowity brak wiedzy powalał na glebę. W ostatnim dniu pojawił się w końcu ktoś mądrzejszy i jego porada okazała się skuteczna, usterkę usunąłem sam, tylko było to mocno czasochłonne (tu odpowiedź dlaczego się nie pojawił serwisant).

    Przysłowiową kropką nad i okazało się zgłoszenie rekompensaty za czas usterki tunera. Wymiana uprzejmej korespondencji może doprowadzić do myśli karalnych. "Konsultanci" wszelkimi możliwymi sposobami próbują odepchnąć temat zwrotu kasy. Nie potrafią otworzyć plików pocztowych, najbardziej powalające jest to, że nie potrafią też znaleźć wymiany korespondencji w dziale obok- czyli w dziale technicznym, tylko proszą oczywiście uprzejmie o przesłanie plików. Kiedy nie wytrzymałem i przejechałem się po poziomie wiedzy używając wyłącznie wyrazów cenzuralnych dostałem odpowiedź, że "konsultanci" czuję się urażeni. Niestety cholernie uprzejma wymiana korespondencji trwa.

    Niech da do myślenia ewentualnym chętnym ta treść, ODRADZAM!!!.

    Po zakończeniu umowy kończę korzystanie z "usług" tej firmy.
    ZaletyKiedy działa, jest ok
    WadyBardzo słaba wiedza konsultantów
    MiejscowośćKnurów
  • ~Ciosy / 2019-02-01 21:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet porażka ,2019 rok a od pracowników usłyszysz , że nie gwarantują ci stabilności bezprzewodowego internetu. Zrywa połączenia, każdego dnia inna prędkość.

    Co do telewizji to nowy interfejs to porażka na całej linii. Poprzednia wersja , która była intuicyjna i przyjazna dla użytkownika została udziwniona i totalnie utrudnia obsługę. Lista nagrań wyświetla jednorazowo tylko dwie pozycje. Nie pokazuje, które pozycje zostały już obejrzane. Za każdym razem musisz przebijać się przez wszystkie nagrania od pierwszego, żeby dostać się do tych ostatnich. Można wybierać w opcjach inne możliwości ale trzeba wykonywać dodatkowe czynności, wchodzić w kolejne menu a i tak nie będziesz miał rozeznania wśród nagrań. CAŁKOWICIE SPAPRALI SPRAWĘ W TEJ KWESTI. Gdybym o tym widział nie wymieniłbym dekodera.

    (nie mogę dodać opinii bo captcha nie wykrywa internetu :D )
    Zaletyciężko powiedzieć
    Wadyinterfejs dekodera/ internet wifi
    MiejscowośćWrocław
  • ~fty / 2021-08-13 10:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Dlaczego informacji o tym że super stacja przestaje nadawać zmienia się wydarzenia 24 OD KIEDY . INFORMACJI BRAK NA TEN TEMAT .
    ZaletyOFERTA MOŻE BYĆ
    WadyBRAK INFORMOWANIA O ZMIANACH W OFERCIE PROGRAMOWEJ 2021 OD 1.O9 2021 WYDARZENIA 24 MA BYĆ ZA Super STACJE .
    MiejscowośćKalisz
  • ~Helen / 2021-06-21 22:13
    Ocena: 3.00 / 5
    W ciągu dnia rozłącza internet. Pracując zdalnie dopiero jest obraz jak to wszystko działa. A teraz telewizja działa tylko program pierwszy i drugi . Reszta błąd EO. Zastanawiające kiedy ktoś coś z tym zrobić. Masakra
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Korkociąg / 2022-11-14 14:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie wiem co się nawyprawiało ale od paru dni nie mogę cofnąć do programu który leciał np wczoraj bądź dzisiaj ale wcześniej…
    MiejscowośćLegnica
  • ~Melcia / 2022-09-07 21:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Czy komuś też po aktualizacji zacina się obraz na telewizji?? Zrobiła mi się aktualizacja androida, włączyłam mecz i co chwilę są zakłócenia obrazu, wcześniej tego nie było, nie jest to wina telewizora, ponieważ kiedy dekoder jest wyłączony na telewziorze wszystko działa bez problemu, naprawcie to!
    MiejscowośćRogoźno Wielkopolskie
  • ~panoramix / 2022-09-26 20:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Wypożyczyłem film na VOD, fatalna jakość, rwało obraz i dźwięk. Zgłosiłem reklamację która została uwzględnia. Obsługa klienta na plus jakość VOD duży minus. Poza tym nie ma problemów z TV i internetem.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Pc / 2022-04-01 21:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Tv Smart 4k od Vectry gorsza niż poprzednia wersja dekodery , brak możliwości nagrywania i przewijania . Można cofnąć niektóre programy i oglądać od początku ale lepsze jest przewijanie. Pilot faktycznie mogłby mieć klawisze numeryczne, i jeszcze jedno nie mogę posortować sobie ulubione kanały wg swojej kolejnosci. Szkoda że zmieniłem na nowy dokoder
    ZaletyMożliwość cofania wybranych programow
    WadyBrak nagrywania
    Brak przewijania
    Brak możliwości sortowania ulubionych kanałów
    Wybieranie głosowe musi być w całkowitej ciszy
    MiejscowośćPiastów
  • ~rainlow / 2019-12-22 16:12
    Ocena: 3.00 / 5
    Jakby wszystko działało bez problemów i nie musiał bym rozmawiać z infolinią oraz obsługą klienta, polecał bym firmę Vectra.
    Niestety, po zakupie usługi przez internet, podczas montażu w moim mieszkaniu okazało się, że nie zostałem poinformowany, że oferowana telewizja w Poznaniu jest usługą iptv. Ok, przemilczałem i przyjąłem ten fakt. W początkowym okresie używania internetu oraz iptv praktycznie nie miałem poprawnie działającej usługi, brak internetu brak telewizji itd.
    Serwis sprawnie reagował na każde z kilkunastu zgłoszeń reklamacyjnych, ostatecznie po kilku miesiącach udało się uzyskać stabilny internet i sporadycznie zacinającą się telewizję.
    Najwięcej uwag mam do obsługi klienta, która na każde zgłoszenie reklamacyjne zasłania się regulaminem. Np. w ciągu jednego dnia telewizja zacina się na 2-5 min co kilkanaście minut skutecznie zniechęcając do oglądania czegokolwiek, jest to stan, który trwał przez kilka miesięcy. Obsługa klienta na taki stan daje mi odpowiedz, że odrzucają moją reklamację, ponieważ zgodnie z regulaminem przerwa w dostępie nie trwała dłużej niż 12h w ciągu dnia i mam się cieszyć, bo dobromyślnie przyznają mi rekompensatę za problemy w wysokości 40gr!

    Iptv niestety ma dużą kompresję i jakość obrazu nie należy do najwyższych.

    Generalnie jestem niezadowolony z usług Vectry głównie z przyczyny betonowej obsługi klienta i regulaminem działającym tylko na korzyść firmy Vectra.
    Po kilkunastu wizytach wykwalifikowanych serwisantów, bardzo sprawnie działających, usługi narazie działają poprawnie i tutaj większych uwag nie mam. Usługi konkurencyjne do innych firm, w dobrej cenie, dosyć nowoczesne technikalia, tylko ta obsługa z regulaminem w ręce...
    Zaletystabilny i szybki internet, nagrywanie 2 programów i oglądanie 3-go w jednej chwili, ibok, poznański oddział serwisowy
    WadyObsługa klienta, słaba jakość iptv, sprzedawca usług online oraz biuro obsługi nie znające się na oferowanych usługach (w poznaniu brak tv kablowej), regulamin
    MiejscowośćPoznań
  • ~Tomek / 2022-07-14 15:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Korzystałem przez wiele lat z dekoderów HD PVR i dałem się namówić na Smart 4K. To był największy błąd. W porównaniu do klasycznej telewizji HFC, ten Smart TV działa beznadziejnie.
    Jakoś obrazu o wiele gorsza, płynność poniżej oczekiwań. Sam dekoder co chwilę się zacina i zawiesza. Uruchamia się ponad minutę, potrafi się resetować. Brakuje wielu opcji w porównaniu do klasycznego dekodera. Brak nagrywania, brak cofania - można nagrywać w chmurze kilka minut i cofać tylko wybrane kilka kanałów. Dekodery działają na starym Androidzie 9.0.
    Brakuje takiej podstawowej funkcji jak automatyczny wyłącznik! OK jest funkcja wygaszacza, ale ta działa tylko gdy nie oglądamy telewizji. jeżeli oglądamy TV to dekoder będzie działał dopóki sami go nie wyłączymy.
    Porażka totalna. Nie bierzcie tych dekoderów.
    ZaletyCena, oferta kanałowa, Internet
    WadyJakośc TV, niska płynność, ciągłe przerwy w działaniu, zacina się, ogranicozny.
    MiejscowośćŻary
  • ~xuf / 2022-06-19 09:24
    Ocena: 3.00 / 5
    widać że vectra podąża drogą podobną do multimedia polska oni tak samo traktują abonenta jak skarbonką bez dna .poprawy oferty programowej niema 2022 nowych kanałów brak . konkurencja nie śpi proponuje lepsze warunki i traktuje abonenta jak partnera a nie jak skarbonkę bez dna .
    Zaletystabilna cena
    Wadybrak rzetelnej informacji o zmianach w ofercie programowej 2022 na piśmie do ABONENTA .
    Miejscowośćkalisz
  • ~B / 2019-09-21 21:21
    Ocena: 2.67 / 5
    Ogólnie nie ma wielkiej tragedii.
    Schody zaczynają sie w momencie rezygnacji z usługi.
    Nie informowanie klienta o okresie wypowiedzenia. Na siłę wciskanie dodatkowych usług nie informując że każda przedłuża umowę o kolejne 2 lata
    ZaletyBrak
    WadyInternet wolny mimo zapewnień. Zacinki obrazu
    MiejscowośćKielce
  • ~czeslaw125 / 2021-05-11 12:39
    Ocena: 2.67 / 5
    Dodaję tylko informacyjnie dla osób, które zastanawiają się nad smart box-em: Fajna zabawka jeśli ktoś nie ma ma smarta w tv. Smart działa dobrze i stabilnie - jest wszystko co potrzeba w pudełku z androidem, ale Telewizja ma niestety sporo wad, np:
    Nie ma możliwości zmiany języka programu. Nie można wyłączyć lektora ani włączyć napisów.
    Wybieranie kanałów jest jak w aplikacji - nie ma numerów na pilocie więc czasem trzeba się naszukać, żeby znaleźć swój kanał
    Lista ulubionych kanałów jest ukryta, nie pojawia się na ekranie głównym i trzeba się naklikać, żeby do niej się dostać.
    Nie ma powrotu do oglądanego wcześniej kanału.
    Tylko dla osób, które mają stabilny i szybki internet bo tv jest strumieniowane z netu. Czasem po przełączeniu kanału rozdzielczość i odświeżanie kuleje na początku.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Grzesio38 / 2022-05-02 00:01
    Ocena: 2.67 / 5
    Przedłużyłem umowę. Umówiony technik na wymianę dekodera z SD na 4K. Dwa terminy anulowałem ze względu na COVID w domu. Potem umawiałem się 4 razy. Nikt się nie zjawił. Zadzwonił sprzedawca (po kolejnej interwencji) i zapewnił że tym razem na pewno. I co....?! I NIC!!!. Sprawa nadaje się już do stosownego urzędu ochrony konsumenta. Masa krytyczna osiągnięta.......po prostu chamstwo z ich strony i olewanie klienta!
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~Kamil / 2017-11-15 09:51
    Ocena: 2.67 / 5
    uwaga na Vectrę!!! stałego klienta, który zawsze na czas płacił faktury traktują jak oszusta!!!! Wysłałem do nich pismo z prośbą o możliwość bez kosztowego rozwiązania umowy za porozumieniem stron, ponieważ przeprowadziłem się w miejsce gdzie niestety nie świadczą swoich usług i nie mam możliwości "zabrania" ze sobą kablówki... a oni nie dość, że do mojej prośby się nie przychylili i zamiast wysłać pismo z informacją, że nie ma takiej opcji, to potraktowali moje podanie jak wypowiedzenie i rozwiązali umowę z naliczeniem kary 810 zł. Jak widać ich konsultanci nie potrafią czytać ze zrozumieniem i nad interpretują to co zostało napisane!!! Oczywiście zadzwoniłem na infolinie aby wyjaśni nieporozumienie. Rozmowa trwała 40 min!!! Konsultant poinformował mnie, że wszystko zostało zgłoszone i jest OK i mam się niczym nie przejmować. Więc o sprawie zapomniałem... jak mówią mi, że jest ok a rozmowy mają nagrywane to uznałem że jest ok!!! Niestety okazało się, że kolejny konsultant dał ciała i umowa została rozwiązana a ja mam zwrócić im sprzęt. Kolejny raz dzwoniłem na infolinie, kolejny raz ok 40 min wiszenia na telefonie, Pani powiedziała, że wysłała zgłoszenie i że będzie się jeszcze ze mną kontaktować w tej sprawie.... oczywiście już żadnego kontaktu nie było a w systemie naliczyli karę 810 zł i kolejny telefon... Pan "rozkłada ręce" i mówi że on nie może nic zrobić, proszę pisać odwołanie... ręce opadają!!!!!! ile razy można zgłaszać to samo? czy to moja wina, że ktoś nie potrafi czytać ze zrozumieniem i że nie dopełnia swoich obowiązków w pracy....?? Przecież dzwoniłem, zgłaszałem to przepraszam o co chodzi....? A może rozmawiałem ze świętym Mikołajem a nie z Vectrą....??!! Na pewno tak tego nie zostawię. Ja wypowiedzenie nie złożyłem tylko wysłałem prośbę o zastosowanie odstępstwa w szczególnej dla mnie sytuacji... a Vectry nikomu nie polecam i wszystkich przestrzegam przed ich "profesjonalną" obsługą!!!!!
    MiejscowośćWałbrzych
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2243
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1610
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 717
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 604
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 463
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 304
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3761
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2806