Po tym jak Play przejął UPC internet jest praktycznie nieużywalny. Kilka razy dziennie na krótką chwilę zrywa połączenie, koło godziny 19-20 zaczyna się najgorsze, nie da się obejrzeć filmu w fhd, ciągle buforowanie przy parametrach ściętych do minimum. Przed przejęciem tych problemów nie było...
ZaletyCzasem internet jest
WadyTragiczna jakość sygnału, beznadziejny BOK
MiejscowośćWarszawa
~Wlodko / 2024-03-04 13:59
Ocena: 1.75 / 5
Umowa na 600mb/s. Nigdy nie widzialem wsiecej niz 200. Jak takie oszustwo mozliwe?
Zaletyjest internet. CHwala Bogu
WadyPlace za 600 dostaje 200.
MiejscowośćLublin
~Smutny / 2024-03-03 12:21
Ocena: 1.75 / 5
Ciągłe braki w internacie. Cały tydzień jest a w weekendy zawsze go nie ma problemy prace techniczne. Notorycznie najwueksze gowno na świecie to jest Internet z upc
~Adrian z Mokotowa / 2024-02-29 21:57
Ocena: 1.75 / 5
Ten internet to dramat, prewywa mi przynajmniej kilka razy dziennie, obsługa klienta każę ciągle resetować modem co działa na jeden dzień może a trwa pół godziny. Poza tym, żeby dostać się do obsługi klienta to trzeba poświęcić z pół godziny, podając dane do weryfikacji
ZaletyBrak
WadyMnóstwo
MiejscowośćWarszawa
~69 / 2024-02-28 17:32
Ocena: 5.00 / 5
Wszystko gra! W przypadkach drobnych awarii - szybka pomoc i doradztwo
ZaletyZgodnie z wymaganiami, szybka pomoc i doradztwo.
MiejscowośćWarszawa
~Eugeniusz / 2024-02-27 15:38
Ocena: 3.00 / 5
Najgorszy internet z jakiego kiedykolwiek korzystałem, niestabilne połączenie, support nie chce niczego rozwiązać. Nie polecam
ZaletyCena
Wadypołączenie WI-FI, support
MiejscowośćWarszawa
~Piotr / 2024-02-26 14:26
Ocena: 1.00 / 5
Kontakt z nimi to jakiś dramat. Chcę zainstalować internet w swoim mieszkaniu, ale pod tym samym adresem jest już internet zainstalowany przez mojego byłego lokatora, który nie ma już prawa do korzystania z mieszkania. Powiedzieli, że muszę tylko wysłać skan aktu notarialnego potwierdzającego, że to ja jestem właścicielem i będą mogli rozwiązać umowę z lokatorem. Żaden problem, wszystko się da załatwić. Oczywiście po wysłaniu skanu kontaktu już nie było, a jak sam dzwonię to nikt nic nie wie i nawet nikt nie ma ochoty sprawdzić czy w ogóle moja sprawa jest rozpatrywana. Wychodzi na to, że we własnym mieszkaniu nie będę mógł zainstalować internetu. Jak oni tak traktują klienta przed podpisaniem umowy, można się domyślać jak go traktują już po jej podpisaniu. Chyba lepiej trzymać się od nich z daleka.
ZaletyNie było mi dane się o nich nawet przekonać
WadyPodejście do klienta i zaangażowanie w rozwiązywanie problemów
MiejscowośćWarszawa
~K-a / 2024-02-25 15:53
Ocena: 2.50 / 5
Odkąd UPC zostało przejęte przez Play ten internet to dramat ;) Lepiej rozważyć czy przystępna cena usługi przeważa nad jej słabą jakością.
ZaletyCena
WadyCzęsty brak sygnału
Słaby sygnał
MiejscowośćKatowice
~Łukasz Thunder / 2024-02-22 08:53
Ocena: 1.00 / 5
Jeśli planujesz nie martwić się o stały dostęp do internetu, nie korzystaj z usług tej firmy
ZaletyBrak
WadyCo chwilę brak internetu.
Szybkość łącza mniejsza niż w ofercie
Brak jakiejkolwiek informacji na temat przerw w dostawie
~ Kris UPCŚmieć / 2024-02-19 17:56
Ocena: 1.00 / 5
Wyłączyli internet bo zapomniałem zapłacić 2fv ok 250pln ;) działąłem z tą firemką kilka lat teraz zamiatam śmieci i rozwiązuję wszystkie umowy z Playem także bo są powiązani ;), śmieszne bo prowadzę firmę i nikt jeszcze mnie tak nie potraktował. Jak Kuba Bogu..., generalnie UCIEKAĆ !!!!!!!!!!!!!
Gdy Play przejął UPC zakończył się bez stresowy dostęp do internetu.40% umownej prędkości to codzienny standard.znikanie fifi nascie razy dziennie też gwarantowane.unikać przedłużenia umowy na usługi byłego UPC teraźniejszego Play!!
ZaletySkończyły się wraz z przejęciem przez Play.
WadyPraktycznie wszystkie które mają związek z prędkością internetu i stabilnością usługi.
MiejscowośćChorzów
~Jyss / 2024-02-16 00:21
Ocena: 3.75 / 5
Korzystam dużo z netu, pracuje z domu, gram. Jak do tej pory nie miałem problemów (wiele lat). Szybkość nie jest zgodna z tym co mam na fakturze (napisane 1000 Mb/s a realnie mam 500) ale jest stabilny. Co do handlowców i techników to trzeba uważać, handlowcy powiedzą wszystko byle wcisnąć usługę pomimo że są niby nagrywani. A jak technik ma zły dzień to zaora Wam, jak mi,sufit wiertłem w nowo wyremontowanym mieszkaniu :)
Zalety- stabilność
Wady- jak w każdej sieci, jak już podpiszesz to koniec z kwiatami i do kuchni :)
MiejscowośćWarszawa
~Kamil / 2024-02-15 17:22
Ocena: 1.00 / 5
Nie będę owijał w bawełnę hujowy net
Ciągle awarie są jak dzis
ZaletyZadne
WadyMnóstwo
MiejscowośćŻory
~Konrad / 2024-02-13 19:51
Ocena: 1.00 / 5
syf, żałuję dnia w którym podpisałem z nimi umowę na świadczenie usługi Internetu UPC
ZaletyZadnych
WadyBrak stabilności
MiejscowośćOpoczno
~150 na klate / 2024-02-12 12:07
Ocena: 2.00 / 5
Od 6 lat jestem użytkownikiem upc. Nigdy nie narzekałem, ping był niski mogłem grać w w CS go. Od stycznia problemy z lagami, głównie wieczorem. U UPC wszystko dobrze, technik był 2 razy, wina nie leży po ich stronie. Także dlaczego problem jest gównie po 20? Jak zaczyna się godzina szczytu. Masakra....
ZaletyAktualnie żadne.
WadyPing w godzinach wieczornych
MiejscowośćKatowice
~Gamer2000 / 2024-02-11 20:56
Ocena: 2.50 / 5
Miałem UPC od 10 lat i wszystko było git kiedy nagle... "UPC przeszło do Play", bruh. Play kupiło UPC, i reklamuje że "UPC przeszło do Play". Kogo to obchodzi. Mam internet domowy do 750MB/s i do tej pory było wszystko git, skasował Play: UPC i, gdzie mój internet domowy do 750MB/s? Wyniki speedtestu "95MB/s". brak słów, szczęka opada. "62,99zł za badziewie które nie działą?! Telewizja do 29 kanałów, przepraszam, ale do 0 kanałów, telewizja wogóle nie działa. Na infolinii zaoferowali mi "technika" i jedynie jest on na "środę o 15:00 - 18:00". Obsługa klienta ogólnie nic nie mam ale... @PlayPolska, NIECH UPC WRÓCI A NIE JAKIEŚ BADZIEWIE SPRZEDAJECIE! możecie się @PlayPolska mnie nie słuchać, bo i tak złożyłem wniosek o Orange Światłowód i jak się wprowadzą to koniec, rezygnuje z was @PlayPolska.
ZaletyPrzynajmniej obsługa miła
WadyWszystko oprócz nawet miłej obsługi
MiejscowośćWarszawa
~marvel / 2024-02-09 00:00
Ocena: 1.50 / 5
Przy wymianie routera po awarii, została wymieniona skrętka, "bo tamta była zła". Efekt końcowy do Dl około 2-4 MB. Na reklamację przyszedł pan i zaczął mierzyć. Nic mu się nie zgadzało, ale wszystko było dobrze. Na moje żądanie, by mierzył na wyjściu systemu, stwierdził, że on nie jest od tego i tak ogólnie to przy***dalam się do nich. Płaciłem za 1GB, miałem w porywach 2-4 MB. Po poinformowaniu HotLine o tej sytuacji, dostałem wiadomość, że przyjdzie technik i sprawdzi parametry łącza za odpłatnością. Usłyszałem też, że parametry łącza interesują ich tylko "do gniazdka". Po stwierdzeniu, że system okablowania budynku ( Krakow )jest całkiem rozwalony przez kolejnych dostawców (Ramtel, Aster, UPC), tzw doradca stwierdził, że to mój problem. Trzymajcie się z daleka od tej krzywej firmy.
ZaletyBrak
WadyMasa
MiejscowośćKraków
~ssijto / 2024-02-07 21:35
Ocena: 1.00 / 5
lacze w godzinach wieczornych wyrabia w porywach do 33% umownej przepustowosci. routing to standardowo zenada i ciagle widze kwiatki gdzie sygnal idzie przez Francje do Niemiec :) od przejecia przez PLAY ZNOWU wrocily lagi i zagubione pakiety. czego chciec wiecej :)
~Andrzej / 2024-02-07 12:30
Ocena: 1.00 / 5
Od przejęcia UPC przez Play to wygląda jakbym internet miał przesyłany alfabetem morsa jest nie ma jest nie ma . Równia pochyła ciekawe kiedy sięgnięcie dna !!!