założenia są wspaniałe, nowe rozwiazania jeszcze lepsze a rzeczywistość WYJE..Jestem od samego początku / kilkanaście lat/ w PORION, ASTER, UPC, zawsze się przenosiłam do łączonej spółki. Naprawdę było doskonale, przy awariach telefon obsługi technicznej czynny całą dobę, pracownicy w mig rozwiązywali problemy. A teraz DNO, mam usługi max z Horizonem, internet 250mb/s, ale jak sprawdzisz na testerze predkości to nawet na kablu nie osiąga takiej, WI-fi tylko kilkanascie mb/s wysylanie - odbieranie a poza tym w drugim pokoju to już nie ma zasięgu. Horizon trzeba resetować kilkanaście razy dziennie, po zatrzymaniu programu i odtwarzania z nagrywarki obraz pixeluje, zawiesza się, trzeba resetować, przewijanie się zawiesza, a nowa usługa replay TV praktycznie nie działa i tylko wkurza,
Wypada wspomnieć o dwoch poważnych awariach na Bemowie - pierwsza ok 48 godz - w trakcie meczu eliminacyjnego Polaków, druga ponad 24 godz. termin usuniecia usterki przesuwali co kilka godzin, a tak naprawde to w nocy nic nie robili, dopiero rano ekipa wzięła sie do roboty. Dwa dni w weekend bez TV, internetu i telefonu. to są uroki pakietu za ok 300zl/miesiecznie, ale żeby odliczyli z abonamentu koszty nieswiadczonych usług to musisz im zgłosić i jeszcze udowodnić że nie jesteś wielbłądem. UPC zdobyło setki abonentów i nie dba ani o jakość usług, ani o stałych klientów. Umowa już mi wygasła, ale naprawdę nie wiem co wybrać bo opinie o innych są podobne. Chyba trzeba wrócić do książek gdzieś w Bieszczadach.... Zaletyzałożenia są ciekawe , nowe usługi, duża oferta, GDYBY TO DZIAŁAŁO
WadyJAKOŚĆ I WYKONANIE PONIŻEJ ZERA
DUŻE PRĘDKOŚCI INTERNETU TYLKO NA KABLU POZA KABLEM MOŻE 10% OFERTY
HORIZON NIEDOPRACOWANY, ZAWIESZA SIE, KIEPSKI ZASIĘG
Kilkanascie lat od Poriona, Aster City, UPC , Warszawa , obecnie abonament max -270 zł z Canal plus i multiroomem