Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC (TV) opinie

Ocena na podstawie 304 opinii

2.07 / 5

  • Niezawodność
    1.81
  • Cena
    1.78
  • Parametry
    1.78
  • Obsługa klienta
    2.08
  • Oferta
    2.29
  • Cena/Jakość
    1.93

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marko / 2019-07-20 21:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Najgorętsze dziadostwo jakie miałem...

    Wszystko na nie..
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćMin
  • ~MarLen / 2022-01-29 11:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Najgorszy dekoder jaki miałam. Niby go co jakis czas udoskonalają ale tego jakos nie widac..horaizon byl o wiele ..wiele lepszy
    Wady-zatrzymywanie programu tylko na 30 minut
    - brak mozliwosci przewijania do przodu nagranych programów
    - częste buforowanie dekodera co przerywa ogladanie
    -nagrania kasowane są automatycznie po 3 miesiącach
    - brak internetu = brak telewizji
    -
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Monika / 2023-12-08 19:16
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie wiele więcej kosztuje od Horizona,obsługa klienta w ogóle nie zna sprzedawanego produktu wciskają każdemu nie mając pojęcia co to za produkt jak dla mnie beznadziejny nie można przyspieszyć reklam,nie można przyspieszyć filmu już nagranego w menu cofając się o kilka godzin wstecz nie da sie odtworzyć programu czy filmu lipa na maxa
    ZaletyMały
    WadyDramat opisałam wyżej
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Odbiorca / 2022-01-20 20:59
    Ocena: 2.33 / 5
    Zalety są takie same jak u innych. Więc trzeba uważać na wady
    ZaletyJak u innych
    WadyBrak możliwości przewijania. Nawet w 'agranych programach. Dawnizj to bylo mozliwe. Nagle nie. Jeżeli odbiorca chciałby wrócić do konkretnej sceny zaczynając od początku albo przyśnie na zakończeniu, to musi zaczynać odtwarzanie od nowa. W wektrze np. Tak nie ma... Wiec uwaga... Zmiany na gorsze odbijają się zawsze. Nie oczekuje odpowiedzi na maila a i yak musze5go podać, aby opinia się ukazała. W związku z tym zaznaczam, że nie życzę sobie żadnych reklam
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Piotrek / 2022-01-27 19:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Pilot super, gabaryty super i to tyle superów. Natomiast jedno wyjście hdmi ??? - nie rozumiem tego. Ale jeszcze gorsze od jednego wyjścia hdmi jest nagrywanie , bez możliwości przewijania. To sprawia że tn sprzęt jest nie do przyjęcie. Dziękuje za niego , zostaje przy starym.
    ZaletyWielkość
    WadyNAGRYWARKA
    MiejscowośćLublin
  • ~Pw / 2019-06-03 23:38
    Ocena: 2.33 / 5
    Pilot do Horizona to jakaś je...a kpina. Częściej nie działa jak działa. Sam dekoder myśli nad każdą operacją w nieskończoność. Totalne dno.... Cisco nie dorasta do pięt, żałuję że wziąłem to g....
    ZaletyBrak
    WadyJedna wielka kupa
  • ~Tomasz / 2020-01-11 22:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Dekoder horizon często się zawiesza, w menu programów brakuje opcji wyboru wg kategorii, wiec jak szukasz programu tematycznego to musisz przelecieć wszystkie kanały. Dekoder działa wolno, nagrywanie zaplanowanych filmów często zawodzi. Internet o 30% słabszy od deklarowanego. Słaby sygnał wifi z routera.
    Konkurencja bije UPC na głowę. Odradzam
    Wadyjw
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tomasz / 2021-10-04 13:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Apollo zanim ktoś się zdecyduje, bo nie jest tak kolorowo jak reklamują
    Zaletycloud record
    Wady-- nie pominiesz reklam z nagranego materiału
    -- jak nie ma internetu to nie ma telewizji w Horizon zdarzało się że nie było internetu ale była telewizja
    -- urządzenie przejmuje zupełną kontrolę nad telewizorem, nie wejdziesz w aplikacje na telewizorze (bo np nie ma Netflixa w dekoderze). Trzeba wyłączyć dekoder, dopiero pilot telewizyjny odzyskuje kontrolę.
    -- nie ma Netflix'a. Wygląda na zabieg celowy bo Prime Video's jest. Dekoder oparty o Androida co raczej nie jest przeszkodą.
    - rzadko wiesza się
    - rzadko traci kontrolę nad telewizorem (nie podgłosisz, czy zmienisz kanału)
    - rzadko traci dźwięk ( tylko factory reset pomaga)
    MiejscowośćWrocław
  • ~zbig / 2023-02-16 18:24
    Ocena: 2.33 / 5
    Korzystam z usług UPC od kiedy się pojawiło czyli ładnych kilkanaście lat. Kiedy UPC nie było PLAY nie miałem większych zastrzeżeń. Technik pojawiał się w umówionych terminach, ba, nawet udawało się połączyć telefonicznie z technikami w celu rozwiązania problemów. Teraz to koszmar. Niekompetentna obsługa. Jeżeli nawet uda się połączyć z konsultantem to nie wie co jest w danej lokalizacji zainstalowane. Spotkałem się też z odwołaniem wizyty serwisu bez mojej zgody. Po uszkodzeniu dekodera Mediabox zainstalowano dekoder Horizon. Pokuszę się o porównanie Syrenki z Mercedesem, oczywiście Merc to Mediabox pomimo, że już stary. To co się dzieje z Horizon-em może być podstawą do napisania książki. Samoistne przełączanie kanałów i bardzo często totalne zwieszenie. Jedyne wyjście, aktualizacja, udaje się przy 4-5 podejściu a czas takiej operacji to ok 10 minut, interesujący Cię program poleciał. Bardzo często trafia się czarny ekran bo dekoder żyje własnym życiem. Można zmienić dekoder na 4K i oglądać ciągłe buforowanie, odmówiłem jednak takiej "poprawy" odbioru po przeczytaniu opinii. Dobrze już było i coraz częściej mam wrażenie, że klient w RP jest nadal klientem trzeciego świata.
    Zaletyjedynie cena
    Wadyprzerwy
    zawieszanie
    bardzo długi czas uruchamiania usługi
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Zenon / 2022-09-20 15:47
    Ocena: 2.33 / 5
    Po przeniesieniu usługi na inny adres nie mam karty CL+ i obsługi jednym pilotem a teraz wcisnięto mi dekoder 4K i obsługa telewizora DWOMA pilotami i O DZIWO bez możliwości korzystania z TELEGAZETY!!! To jakieś nowoczesne CUDO z którego zrezygnuję po okresie umownym.
    WadyBRAK w usłudze TELEGAZETY
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Ursynów-byłyaster / 2018-10-16 11:15
    Ocena: 2.25 / 5
    Dzień dobry,
    Należę do klientów dawnego "Aster" które przejęło UPC. Większość klientów (sąsiadów) za czasów Aster była zadowolona. Często podnoszone parametry bez podnoszenia opłat abonamentowych. Przyszło UPC i pierwsze wrażenie: Po spóźnionej płatności o 3 dni (długi weekend) Wiadomości sms i na mail z informacją iż Wzywają do zapłaty i straszą windykacją. W bardzo nieprzyjemnym tonie wyrażone myśli. Przez pewien okres od strony jakości było wszystko ok! Minęło parę lat i internet zwalnia. Programów ubywa na sygnale analogowym z 49 kanałów do 12. Awarie zaczynając się gromadzić kilka w ciągu roku. Dłuższy czas broniłem się przed zmianą warunków umowy. Klicka dni po zmianie umowy wystąpiła awaria. Zapewniano mnie że w ramach umowy mam opłacony pakiet ekspresowej naprawy. Zgłoszenie rozpatrywano 2 tygodnie. Zgłosiłem reklamacje. Dostałem informację że ktoś zapomniał o moim zgłoszeniu i pewnie stąd nic się nie zmieniło. Wnioskowałem o rabat który pomniejszy abonament o 2 tygodnie bo nie miałem dostępu do usług. Dostałem 5 zł rabatu a abonament wynosi 104 zł. Nie oddano mi za pakiet ekspresowych napraw - nadal mi go doliczają do faktur.
    Awarie globalne miały być komunikowane na stronie internetowej. Oczywiście nie dział to. Sprawdzałem przy awariach komunikaty mojej okolicy. Nic nie było. Jak udało się dodzwonić do UPC to mówili że to awaria globalna i pracują nad usterką. Więc wydane pieniądze na telefon do nich niepotrzebnie i szkoda czasu. Do usterkowości dodają podwyżki. Do 3 miesiące dodaję sobie sami 7 zł do rachunku. Pozycja nazywa się "PODWYŻKA". To nie sa opłaty za dodatkowe usługi. To zwyczajnie PREMIA którą SOBIE UPC sama PRZYZNAJE. Już mam dość internetu z prędkością LTE i tych awarii. UPC musi sympatyzować z PIS. Dodają nowe programy pisowskie. A z sygnału analogowego usuwają wszystkie programy komercyjne i zostawiają TVP i swój kanał reklamowy. By propaganda mogła trafiać do klientów. Na telewizji cyfrowej 45 kanałów to ich reklamowe kanały. 20 kanałów to te same kanały powtórzone. Czyli duble. Czyli pogrywają sobie oferując dużo kanałów ale nie mówią że to powtórzone kanały - (jeszcze rozumiem gdyby był podział na wersje normalną i HD).
    ZaletyNie znajduje zalet :(
    WadyAWARIE, ZŁY KONTAKT Z OBSŁUGĄ, PODWYŻKI, OGRANICZANIE PROGRAMÓW TV, WOLNY INTERNET, KŁAMSTWA BOK...
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Aneta / 2022-06-20 18:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Dekoder 4k porażka !! Co chwilę się zacina, trzeba resetować bo się nie da załączyć... a najgorsze, że nie można przewijać nagranych programów. Po co nagrywać i oglądać reklamy...chyba czas na zmianę . I ta ich infolinia na którą trzeba zarezerwować z 30 min zanim się połączysz.
    WadyNajgorsze- brak możliwości przewijania.
    MiejscowośćBytom
  • ~Artur / 2017-11-10 20:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Myślałem że firma na najwyższym poziomie w Polsce w moim rejonie, jestem zawiedziony gdzie technik jedzie 5 raz do mnie i co ? d....a odmowa brak słów ja muszę dojechać na czas 250 km gdzie mi to koliduje ,ale robię wszystko by być na czas i co? przepraszamy technik nie może przyjechać już!!!!!! moje koszty ,nerwy , przepraszamy, zrobimy wszystko by pan był zadowolony , hehe kpina cdn.
    Zaletya tak byliśmy zadowoleni z UPC i co ? czarna d....a :(
    Wady5 raz firma jedzie do mnie i co ? dzwonią że nie przyjedzie technik bo jest w szpitalu ok rozumiem siła wyższa ale 5 raz :(:(:( już mam dość myśle że mam dość tej telewizji :(:(:(
  • ~bd 53 / 2015-02-20 08:38
    Ocena: 2.00 / 5
    uważać na tą firmę.zrezygnowałem z jej usług po 2 latach,zwróciłem sprzęt w dniu 26.01.2015 a oni przysłali mi rachunek/rozliczenie/ z dnia 5.02.2015 za m-c luty.To jest chore.Ta firma w przyszłości upadnie,mam taką nadzieję.
    Zaletybrak
    Wadybzdurne pakiety,z idiotycznymi kanałami
    2 lata miałem
  • ~Bebe / 2021-04-06 22:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Od 1 kwietnia serwis usług UPC nie istnieje przynajmniej w Piotrkowie Tryb , zgłaszana awaria biznesowa sla 12h , ktoś przyjeżdża do naprawy po 4 dniach z Warszawy bo zamknęli serwis stacjonarny. Polecam rozważyć wybór dostawcy , jakaś masakra
    ZaletyDekoder 4k
    WadyBrak serwisu
    MiejscowośćPiotrków Trybunalski
  • ~Bobi / 2022-11-25 13:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem niesamowicie wkurzony,że dałem sie namówić na dekoder 4K w UPC bo miałem nadzieję,że obejrzę mecze mundialu w dobrej jakości. i co? pełny ZAWÓD !!! Skończy się umowa i zmienię operatora bo wiadać, że Play ma problemy z dogadywaniem się o redystrybucję kanłów w jakości 4K. Będę odradzał wszystkim TV UPC.
    Zaletyobecnie brak
    WadyOd chwili wykupenia UPC przez Play nimal same wady.
    MiejscowośćKołobrzeg
  • ~Cyrkidno / 2018-06-25 14:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Szkoda kasy i nerwów na tych złodziei. Wyczynem graniczącym z niemożliwością
    jest dodzwonienie się do tej ich centrali w Warszawce, czy gdzie tam oni się mieszczą.
    Co chwila ginie TVP INFO, co chwila coś majdrują, oczywiście bez uprzedniego
    poinformowania klientów o przeprowadzanych pracach serwisowych. Obsługa klienta - fatalna.
    Jak się już człowiek do nich dodzwoni po wielu próbach (koszta), nic nie można
    praktycznie załatwić. Kretynizmem jest scentralizowanie całej obsługi klienta
    jak w jakimś banku. Kiedyś dzwoniło się do konsultantki z lokalnego Astera
    (wykupiony przez UPC parę lat temu) i problem był przeważnie załatwiany od ręki.
    Poza tym ten cały UPC ma fatalną, nie zmienianą od lat, marną ofertę.
    Nie wiem co oni jeszcze robią na rynku. To wszystko chyba tam działa z rozpędu.
    O Internecie się nie wypowiadam - nie miałem, nie mam i mieć nie zamierzam.
    Firma zbiurokratyzowana do granic możliwości. Serdecznie odradzam wszystkim TV w UPC.
    Zaletylokalny provider
    WadyJakość obsługi, jakość serwisu, słaba oferta, nieczytelna, przekombinowana strona www
    dla analfabetów stworzona za pomocą pisma obrazkowego dla dzieci z przedszkola,
    niepoważne traktowanie stałych klientów, wysokie ceny w porównaniu do do jakości i oferty.
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Droid / 2018-01-25 15:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Problemu ze zwrotem ( ustawowo do 14 ) zwróciłem po 8 dniach - dostałem telefon że się spóźniłem o 4 dni i muszę mieć umowę na 2 lata...

    BRAK MOŻLIWOŚCI USTAWIANIA KANAŁÓW - DUUŻA WADA .. + puste pozycje np polsat na kanale typu 250 ja wolę np na 3 albo przynajmniej do 10 i tego typu ciężko się przyzwyczaić i aż dziwne że nie można tego poukładać.

    Na ulotce wszystko super w domu technik twierdzi że niestety tu nie ma takiej opcji.

    ** DODATKOWE pakiety PŁATNE ! - które trzeba wypowiedzieć od razu bo rachunek wzrośnie po 1 miesiącu inaczej dopłata za bezpieczny internet 5zł filmy kolejne 5zł ( same ponad 5-10 letnie niestety brak nowosci choć 5zł to nie dużo ale za nic płacić ? bez sensu

    Na plus :
    Bogato wyposażone menu , epg , przejrzyste
  • ~Elżbieta / 2018-06-08 18:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam 2 miesiące dekoder horizon i niestety już kilkakrotnie zawieszał się.Muszę więc wtedy resetować dekoder, ale nie jest to powód do wymiany na nowy sprzęt. Jestem skazana na częste resetowanie dekodera. Dowiedziałam się również, że nowy dekoder otrzymuje się tylko raz przy pierwszej instalacji.Jeśli zachodzi potrzeba to wymieniają na używany sprawny. Bardzo zawiodłam się na UPC. Muszę porozmawiać z kimś o tej sprawie,czy mam się na to godzić.
    Zalety sam się wyłącza po zaplanowanym czasie
    Wadybardzo wolny dekoder, opcja przypomnienie to nie jest żadne ulepszenia - w dekoderze Kaon była wspaniała ta opcja
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ewa / 2019-10-08 23:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Płacę za usługę,której prawie nie otrzymuję- powodem tego jest nieustanna konieczność "reanimowania" emisji TV poprzez resetowanie dekodera/resetowanie dekodera wraz z kablem zasilania TV/zmiana trybu dekodera z "eco" na "szybki".Za każdym razem kiedy tracę wizję i dźwięk/a za to właśnie płacę/otrzymuję poradę z działu wsparcia technicznego o tresci j/w.Ten dekoder nie spełnia swojej funkcji-stary był znacznie lepszy.
    W UMOWIE ,ktora nieopatrznie podpisałam nie ma słowa na temat konieczności nieustannego resetowania sprzętu,
    obowiązkiem UPC jest dostarczanie emisji programu,a do tego służy pilot ,nie zas żonglowanie przewodami!!
    Wadysame wady
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.61, ilość opinii: 2241
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1609
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 716
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 604
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 463
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 304
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3759
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2802