Szkoda kasy i nerwów na tych złodziei. Wyczynem graniczącym z niemożliwością
jest dodzwonienie się do tej ich centrali w Warszawce, czy gdzie tam oni się mieszczą.
Co chwila ginie TVP INFO, co chwila coś majdrują, oczywiście bez uprzedniego
poinformowania klientów o przeprowadzanych pracach serwisowych. Obsługa klienta - fatalna.
Jak się już człowiek do nich dodzwoni po wielu próbach (koszta), nic nie można
praktycznie załatwić. Kretynizmem jest scentralizowanie całej obsługi klienta
jak w jakimś banku. Kiedyś dzwoniło się do konsultantki z lokalnego Astera
(wykupiony przez UPC parę lat temu) i problem był przeważnie załatwiany od ręki.
Poza tym ten cały UPC ma fatalną, nie zmienianą od lat, marną ofertę.
Nie wiem co oni jeszcze robią na rynku. To wszystko chyba tam działa z rozpędu.
O Internecie się nie wypowiadam - nie miałem, nie mam i mieć nie zamierzam.
Firma zbiurokratyzowana do granic możliwości. Serdecznie odradzam wszystkim TV w UPC.Zaletylokalny provider
WadyJakość obsługi, jakość serwisu, słaba oferta, nieczytelna, przekombinowana strona www
dla analfabetów stworzona za pomocą pisma obrazkowego dla dzieci z przedszkola,
niepoważne traktowanie stałych klientów, wysokie ceny w porównaniu do do jakości i oferty.
MiejscowośćZielona Góra