Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC (TV) opinie

Ocena na podstawie 305 opinii

2.07 / 5

  • Niezawodność
    1.81
  • Cena
    1.78
  • Parametry
    1.78
  • Obsługa klienta
    2.08
  • Oferta
    2.29
  • Cena/Jakość
    1.92

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andrzej / 2022-02-09 21:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Dekoder 4K ciągłe Buforowanie rozwiązaniem z infolini jest podłączenie go kablem ethernet Szok
    ZaletyMały rozmiar
    WadyZawieszanie się obrazu
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Andrzej / 2022-12-25 11:36
    Ocena: 1.67 / 5
    UPS to kpina awaria 24 12 2022 planowane usuniecie awarii 27 12 2022 brak internetu i tv
    Zaletyzero
    Wadyobsługa techniczna -1
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~bast / 2019-12-23 15:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Korzystam z UPC jużo d 10 lat i cały czas jest coraz gorzej. Kontakt z obsługą klienta jest bardzo utrudniany. Na stronie nigdzie nie można znaleźć informacji o numerze telefonu do pomocy technicznej. Wszystko trzeba zgłaszać online a tam też są utrudnienia. Zakładka z pomocą techniczną jest ukryta żeby ludzie nie zgłaszali problemów. Jeśli już się zgłosi problem to UPC ma 30 dni na odpowiedź i proszę mi wierzyć że nikt nie odpowie wcześniej jak po 29 dniach. Dekoder Horizon to urządzenie porażka. Tania chińszczyzna. Problemy z dekoderem są cały czas ale kto ma czas żeby to zgłaszać. A i do tego wszyscy konsultanci na czacie czy na infolinii są cały czas zajęci. Masakra! Już mi brakuje cierpliwości do tej firmy. Oszczedzają na pracownikach jak tylko mogą!
    WadyBrak osobistego kontaktu lub utrudniony kontakt
    MiejscowośćKielce
  • ~Damian / 2019-09-17 23:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Fatalny dekoder horizon wielkości prawie jak konsola do gier, który praktycznie nic nie potrafi. Oprócz topornego nagrywania i równie kiepskiej usługi replay która się zacina lub nie można przewinąć plynnie nagrania. Żadnych ciekawych aplikacji, tylko ich kiepska wypożyczalnia. Pomimo marnych możliwości dekoder to wielki kloc i do tego zużywa sporo energii w trybie "szybkim". Do tego toporny reagujacy często z opóźnieniem pilot. Tylko spróbujcie coś złego napisać na dekoder lub sieć na forum UPC to banda opoznionych administratorów/moderow banuje takie osoby. Firma UPC nie toleruje negatywnych opinii. Sprzedają szmelc i jak widać brak jest u nich chęci na wprowadzenie do oferty przyjemnego w użytkowaniu sprzętu. Horizon można porównać do myśli komunistycznej czyli ciesz się że w ogóle działa i nie marudź bo masz z nami umowę. UPC nauczyło mnie by nie podpisywać dlugoterminowch umów. Traktują klienta jak intruza/smiecia.
    Zaletycena internet+tv po negocjacji
    Wadywszystko pozostałe: obsługa klienta, fatalne bezużyteczne dekodery
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Damian / 2022-12-30 23:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Jakość obrazu strasznie obniżona. Mecz w "4k" nie da się oglądać. Buforowanie, buforowanie, buforowanie i piksele na boisku.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Dariusz / 2020-12-27 18:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Dekoder 4K to totalna porażka . Co pewien czas obraz się zawiesza - buforowanie . Ale to można jeszcze przeżyć . Ale brak możliwości przewijania nagranych programów to jakieś nieporozumienie . No i na koniec "zaleta" największa . Jeżeli przerwiesz oglądanie meczu np. 5 minut przed końcem to chcąc wznowić oglądanie trzeba oglądać od początku .
    Odradzam wymianę . Zadnych zalet
    Wadycały dekoder co jedna wielka wada
    MiejscowośćGDANSK
  • ~Epm / 2022-09-12 19:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam. Nie można nagrać wszystkich programów oraz brak możliwości przewijania... gdybym wcześnie przeczytała opinie, nigdy bym się nie zgodziła na zmianę.
    ZaletyBrak
    WadyBrak możliwości nagrywania
    Brak możliwości przewijania
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Fabian / 2022-01-14 11:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Multiroom działa beznadziejne. Niektórych kanałów w ogóle nie ma a na głównym dekoderze są. Poziom sygnału jest bardzo zróżnicowany na poszczególnych kanałach. Jedne są ciche a inne po prostu ryczą. Obraz też często zły.
    ZaletyBrak
    WadyCena i jakosc
  • ~Frun / 2021-11-18 19:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Dekoder 4K odebrał mi radość z oglądania. Nie można przewijać nagranych programów!!!!!!!!
  • ~Jerzy / 2024-05-15 18:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Tagiczna obsługa serwisowa. Posiadam już czwarty z kolei dekoder Mediabox. Poprzedni żył 2 miesiące i wykitował jak obecny, to znaczy zawiesił się trwałe bez reakcji na cokolwiek. Po zgłoszeniu awarii w niedzielę, wyznaczono mi wizytę serwisanta w następny poniedziałek, czyli cały tydzień oczekiwania. To chyba żart...Jakość sprzętu jak i obsługi serwisowej po przejęciu przez PLAY nie daje się wyrazić bez używania słów uważanych za obelżywe...Dno to komplement
    Zaletydziała internet
    Wadywszystko pozistałe
    MiejscowośćGdańsk
  • ~kazimierz / 2019-02-05 19:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Korzystalem z uslugi sam tv po krotkim czasie chcialem dokupic usluge na internet i telefon stacjonalny.Po rozmowie z przedstawicielem UPC -doradzil mi zeby wykupic (caly pakiet) tv,internet i telefon stacjonalny na Zone.Bedzie taniej PYTALEM sie czy jak bedzie na Zone to ja nie bede placil kary za zerwanie umowy.Zapewnila ze Nie (ten sam adres) Teraz przysylaja 200zl kary za zerwanie umowy.Telefon stacjonalny tez mieli sami zalatwic z Orange zeby miec ten sam numer.Cale szczescie ze nie zalatwili byla by druga kara za zerwanie umowy z Orange 1000zl.
    ZaletyBrak zalet
    WadyNaciaganie klienka na dodatkowe koszta
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Kropek / 2021-12-10 10:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Żenada żona podpisała umowę 03.12.2021,dzisiaj jest 10.12.2021 a od tygodnia nie mamy dostępu do " kablówki " brak sygnału pod numerem 813 813 813 to siedzą jakieś nieogarnięte debile z racji że mamy telefony na kartę poszło już ponad 90 zł na same dzwonienie na zgłaszaną usterką dzwoniąc pod podany wyżej numer przez 2 minuty gada Prokop później automat przez kolejne 8 minut muzyczka i reklamy aż w końcu po 12 minutach odbiera nieogarnięta obsługa która kręci i nic nie rozumie jeżeli przedstawia się argumenty zaraz się rozłączają,przez tydzień nie można się doprosić usunięcia usterki,jeżeli chodzi o interwencje serwisową 0 reakcji natomiast jeżeli chodzi o podpisanie umowy to serwisant/instalator już jest na drugi dzień żeby podpisać umowę.
    Jutro jedziemy złożyć odstąpienie od umowy,oczywiście rzecznik praw konsumenta został poinformowany oraz Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
    ZaletySerwisant/instalator szybka wizyta w celu podpisania umowy ..
    WadyBrak reakcji na zgłoszone usterki/wady/problemy całkowity brak inicjatywy w usunięciu usterki,nie ogarnięte osoby pod numerem 813 813 813
    MiejscowośćPiekary Śląskie
  • ~Łukasz / 2021-04-10 11:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Od miesiąca mam ich usługi i jestem już załamany i odradzam! Dostałem dekoder 4k box, gorszego sprzętu nie widziałem. Łączy się tylko przez internet (nie ma wejścia sateliarnego) i obraz co chwile buforuje. Mam internet 500mb/s a kiedy klikam diagnostyka to otrzymuje komunikat POWOLNY. Naprawdę źle to wygląda, będę musiał zrezygnować z tego bo szał mnie bierze...
    ZaletyNie ma zalet, najgorszy sprzęt jaki miałem, nie ma żadnych plusów.
    WadyCiągle buforuje, kiepskie nagrywanie, nie ma wyboru między podłaczeniem satelity a internetem.
    MiejscowośćSopot
  • ~Małgaga / 2016-06-24 12:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Notoryczne zakłócenia w odbiorze, całkowity brak sygnału zdarza się bardzo często. Konsultanci nie chcą przyjmować zgłoszenia i wmawiają, że inni użytkownicy nie zgłaszają awarii, więc nie jest się według nich wiarygodnym, a wszytko to wina odbiornika względnie odbiorcy. Życzą sobie sprawdzenia ustawień odbiornika TV, następnie straszą opłatą 50 zł za nieuzasadnione wezwanie. Działając wspólnie i w porozumieniu z sąsiadami zgłaszamy te awarie.
    Podczas gdy jedna z sąsiadek rozmawia z konsultantem zgłaszając awarię, ten wypiera się, i wmawia że ja awarii nie zgłosiłam - nadchodzi do mnie sms z UPC o treści "Przypominamy o umówionej wizycie serwisu... Aby odwołać wizytę odeślij sms o treści NIE". Jak się okazuje w tym czasie awarię naprawili i gdybym nie zareagowała na sms - przyjechałby technik i skasowałby 50 zł.
    75% lokatorów naszego bloku zrezygnowała z usług UPC. Pozostali rozważają rozstanie się z tym usługodawcą.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa - same minusy.
    Zły odbiór - notorycznie
    Brak sygnału - bardzo często
    Ponad 15 lat
  • ~Michał / 2021-01-03 16:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Przy podłączeniu do telewizora PlayStation + amplitunera + dekodera - dekoder wariuje.
    Rozłącza pilot, często do poziomu ponownego przypisania do dekodera ale częściej gubi telewizor i trzeba uruchomić go ręcznie lub dodatkowym pilotem, który zapewne jak ja masz schowany nie wiesz gdzie.
    Dostałem drugi pilot - ten sam problem.
    Miałem dostać niwy soft - nie dostałem.
    Obsługa klienta nie wie jak pomoc a ja odkąd podpisałem nowa umowę nie mogę korzystac.
    ZaletyHmm?
    WadyRozłącza pilot.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Mji / 2021-09-27 01:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Ceny nie są niskie. Dekoder nie nagrywa wszystkich serji zaznaczonych. Ucina nagranie przed lub po mimo że jest ustawione 1min przed i po. Multiroom zawiesza się nie ma płynności przełączania. Nie da się wyłączyć dekodera i tv pilotem .
    ZaletyBrak
    WadyCena. Jakości. Dekodery do bani. Zawiesza się. Intwrnet przerwy
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Monika / 2021-07-05 17:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet cały czas zrywa. Żałuj, że zdecydowałam się na tego operatora. Szkoda nerwów. Dekoder nie odtwarza wszystkich nagranych programów. Co jakiś czas się zawiesza.
    ZaletyŻadnych
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Pibacjes / 2023-02-10 00:00
    Ocena: 1.67 / 5
    Porazka ,dekodek 4k ciagle przewija do tylu, nie dotykasz pilota przewija chcesz poglosnic przewija ,czasem naciskasz klawisze nic sie nie dzieje , upc nie widzi problemu ciagle kaza instalowac na nowo programy resetowac, i dalej to samo, technika nie wysla bo niby ma duzo zgloszen, nie dziwie sie jak taki badziew wciskaja , tv mam nie caly rok i viagle jest problem z przewijaniem ,mozesz zglaszac ale upc ma to gleboko.....
    ZaletyJakie zalety jak to nie dziala
    Wady Same wady , nie dziala ten badziew
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
  • ~Piki98 / 2021-02-18 10:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Pani w punkcie sprzedaży opowiadała bajki na temat 4K, że można nagrywać, że dekoder nie jest zależny od internetu itd. Już miałem umówionego technika , ale wujek mnie ostrzegł oraz opinie i bardzo się cieszę, że zostałem przy Horizonie , który jest bardzo dobry.
    ZaletyHorizon jest super, nie zmieniajcie go
    WadyNiekompetencja pracowników w punktach sprzedaży , brak nagrywania wszystkich programów, telewizja uzależniona od internetu
    MiejscowośćKatowice
  • ~Tadeusz / 2020-11-09 12:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Zainstalowane urządzenie, TV 4k BOX posiada gorszą jakość obrazu niż HORYZONT/ mała ostrość/ , obraz się zawiesza/ buforuje/ nastąpiła też zmiana programów.
    Stacja Wi-Fi 1000 Mb/s, świeci w nocy i nie pozwala spać.
    Zaletybrak
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2246
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1615
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 717
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 604
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 463
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 305
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4153
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3765
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2808