Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC (TV) opinie

Ocena na podstawie 305 opinii

2.07 / 5

  • Niezawodność
    1.81
  • Cena
    1.78
  • Parametry
    1.78
  • Obsługa klienta
    2.08
  • Oferta
    2.29
  • Cena/Jakość
    1.92

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomasz / 2022-12-25 21:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Przerywa nonstop, pioot sie zawiesza niemal ciagle, dekoder podłączony kablem
    ZaletyMaly
    WadyWszystko ine
    MiejscowośćLUBLIN
  • ~Tosiencja / 2017-12-04 11:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Samowolnie zmieniają ofertę, wykasowują kanały, ze względu na które często podpisało się umowę. W odniesieniu do tego, co proponują, sa po prostu za drodzy
    Wadysamowolnie zmieniają ofertę, cena
    MiejscowośćKraków
  • ~Andrzej / 2021-10-30 15:11
    Ocena: 1.50 / 5
    W sierpniu 2021 zgłosiłem awarię dekodera Media box z nagrywarką na telefon 813813813.W umówionym terminie byl monter który stwierdził ze jak usterka się powtórzy to trzeba dekoder wymienić. Pani usilnie przekonywała ze po tylu latach bycia klientem UPC należy się nam nowy dekoder, na stwierdzenie że jesteśmy z żoną 75 latkami i nie chcemy uczyć się czegoś od nowa. Zapewniała że nic się nie zmieni na gorsze. Usługa wymiany miała być darmowa(rozmowa była nagrywana). Od czsu wymiany na Horizon nasze palce nie mogą trafiać na malutkie klawisze dekodera aby zmienić kanał, po przełączeniu albo jest wizja albo głos bez wizji. Próby skontaktowania się z działem reklamacji spełzły na niczym. Włącza się jakiś automat i przerywa połączenie. Tęsknimy za starym Mediaboxem który nam służył przez tyle lat i z wdzięcznością pragniemy jego powrotu bo ten Horyzon to jakieś wielkie nieporozumienie. Poważnie rozważamy zmianę operatora na innego niż UPC.
    Zaletyw porównaniu do Mediaboxa-żadne
    WadyWłącza się chyba z 10 minut. Przy przełączaniu kanałów zanika głos a jest wizja, albo jest głos a nie ma wizji.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Illona / 2017-04-30 11:19
    Ocena: 1.50 / 5
    Częste zawieszenie się dekodera, zawieszanie się rutera - konieczność częstego resetowania dekodera.
    W dniu wolnym od pracy, dekoder jest nie czynny, brak możliwości skontaktowania się z obsługą techniczną.
    cały dzień 29.06 i poranek 30.04 dekoder nie działa, brak jakiejkolwiek informacji czy jest awaria i kiedy zostanie usunięta. Nikt nie odbiera telefonu ?!
    WadyBrak możliwości kontaktu z obsługą. Brak szacunku dla wieloletniego klienta.
    5 lat korzystania z usług UPS
  • ~Marku / 2019-08-19 13:45
    Ocena: 1.50 / 5
    UPC nie polecam, zawsze jest coś nie tak, kontakt katastrofa. Nigdy więcej tego badziewia.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
    MiejscowośćMińsk Mazowiecki
  • ~Marlena / 2016-02-08 12:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam nikomu. Już 3 raz podnieśli mi rachunek od tak. Dzwoniłam do nich,powiedzieli, że przepraszają i od przyszłego miesiąca będzie korekta. Niestety znowu dostałam wyższy rachunek,różnica to 20zł on stwierdzili że oddadzą mi po 5 zł za każdy miesiąc. Rozumie ktoś coś z tego? Bo ja nie. Dzwoniąc po raz kolejny, powiedziałam, że chce zakończyć z nimi współprace z tego właśnie powodu. Pani konsultantka stwierdziła (strasząc mnie) ze od razu naliczy mi odsetki za zerwanie umowy.
    Zaletydobry internet i kablówka
    Wadyoszuści i złodzieje
    5 lat
  • ~ryszard / 2015-03-16 18:50
    Ocena: 1.50 / 5
    TV upc. Jednym słowem, koszmar.
    Zaletynie znam
    Wadynieuczciwosc, mijanie sie z prawda bardzo utrudniony kontakt .
    3 lata
  • ~tomaszko / 2015-11-29 23:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Od dn.28.11.2015 rozmazywał mi sie obraz na kanałach TVP 1 i 2 oraz TVN.Napisałem o usterce do ich obsługi na pomoc techniczną 29.11.2015.Z automatycznego maila odczytałem,że mają się skontaktować w ciągu 48 godzin w przypadku pomocy technicznej, nic się nie poprawiało więc zadzwoniłem kilka godzin później do operatora.Rozmowa trwała ok.15 minut.Przywrócenie ustawień fabrycznych nic nie dało.Operator umówił mnie z pracownikami pomocy technicznej na dzień 30.11.2015 i poinformował,że jeśli wezwanie będzie bezpodstawne to kosztować mnie to będzie 50 zł. Za ok.10 min.po rozmowie, obraz mi się ,,cudownie poprawił".Jak teraz mam się zachować?Czy odmówić serwis i znowu długo czekać na połączenie ,aby nie być posądzony o bezpodstawne wezwanie,czy czekać aby sprawdzili łącze i być może znaleźli przyczynę,gdyż w zeszłym tygodniu i to też w sobotę ,miałem podobną usterkę.Jestem w rozterce...
    Zaletyróżnorodność programowa,w miarę szybki internet ale na kablu
    Wadywciskanie swoich dodatkowych usług nawet,kiedy wkurzony klient długo rozmawia przez telefon z operatorem aby usunąć usterkę
    ok,pół roku za 104,98 zł
  • ~Darek / 2019-02-17 21:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Dekoder horizon to totalna pomyłka. Kończy mi się umowa i nie mam zamiaru więcej korzystać z usługi upc. Bardzo mi przykro ale sprzętowo jest to totalna padaka.
    Zaletybrak
    Wadywszystko jest wadą
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~Jasia / 2015-07-17 15:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Czy to możliwe że taki operator ma tak marny sprzęt. Mam na myśli telewizję - w tym roku trzeci raz wymieniam dekoder, bo go systematycznie coś trafia , najprawdopodobniej jego jakość. Wszystkie nagrania oczywiście trafia szlag. Są w stanie zaoferować lepszej jakości, ale trzeba płacić więcej- tego też nie rozumiem, bo mam pełny pakiet, z którego korzystam w 80 procentach. Jak tak dalej pójdzie zmuszą mnie do zmiany operatora.
    Zaletyinternet jest ok
    Wadymarnej jakości dekoder, ciągle się psuje, a ja z niego dużo korzystam
    całe lata
  • ~Lechu / 2019-07-01 20:42
    Ocena: 1.33 / 5
    Witajcie, zrezygnowałem z usług upc na rzecz Netii.
    Oferta z dekoderem z przed 2004 roku to z chwilą kiedy mam możliwość przechowania filmu nawet 6 mc wstecz, oglądania tego co było 7 dni wcześniej (wszystkie programy tv) to wszystko przepaść i dużo taniej. (płaciłem 158.90 jeden tv a teraz 90 2 tv + komp/tablet )Nie trwajcie w przekonaniu że dadzą wam później lepszą ofertę. Bzdura!
    Rezygnujcie za każdym razem i odnawiajcie umowę jako nowy klient.
    Starego klienta który był z nimi ponad 10 lat traktują jak frajera który ma regularnie płacić i cieszyć się kiedy wymieniają mu dekoder na starszy model. Stanowczo odradzam i jestem wściekły na siebie że czekałem tak długo z rezygnacją.
    I jeszcze jedna sprawa internet. Nowy dostawca jest z tą samą prędkością 150 mega ale strony ładują się natychmiast a nie po kliku sek. I wreszcie nie mam lagów w grach i na spotkaniach w sieci a z upc było różnie
    Pozdrawiam
    Stary klient upc
    Zaletyżadnych zalet w porównaniu do konkurencji
    WadyJak masz problemy z siecią to nie jest ich wina. Zrywa się obraz to nie nasza wina tv należy zmienić.
    Nagrywarka nie nagrywa nie nasza wina tylko należy wymienić nagr.( w moim przypadku na stary typ).
    Nie zapłacił Pan odłączamy usługę a trzymam w ręku potwierdzenie przelewu z przed 20dni.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Maksio / 2021-08-06 09:42
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo żałuję wymiany dekodera na 4k. Oglądanie telewizji staje się koszmarem, co kilka minut zawiesza się, w obsłudze klienta zaproponowano wzmacniacz sygnału za kolejne 10 zł. miesięcznie a płacę już ponad 260 zł.Dlaczego mam dodatkowo płacić za sprzęt źle działający sprzęt. Przy sprzedaży nikt nie uprzedzał o takich mankamentach.
    ZaletyRaczej brak
    WadyZawieszanie się, brak możliwošci przewijania nagranych programów, brak telegazety
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Michał / 2019-03-06 20:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Od maja 2018 roku (tj od 10 miesięcy) nie dostaje faktur. Przychodzi tylko SMS że mam dwa dni ma uregulowanie zaległości. Po czym, jeśli tego nie zrobię wyłączają usługi a po dokonaniu wpłaty kasują trzy dyszki za podłączenie usług. I tak miesiąc w miesiąc. Prowadzę działalność i miesięcznie mam kilkaset faktur do zapłaty. Jeśli nie mam faktury to nie pamiętam żeby zapłacić. Interweniowałem w tej sprawie kilkukrotnie. Nic się nie zmieniło. Chyba unikają płacenia podatków skoro biorą pieniądze a nie wystawiają faktur. Nie mogę się doczekać końca umowy. Wszystkim odradzam
    ZaletyBrak
    WadyIgnorancja
    Wyłudzanie pieniędzy
    MiejscowośćKraków
  • ~Niezadowolona / 2021-03-19 23:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie dość, że nie można przewijać reklam na nagranych programach, to jeszcze pauza wyłącza sie po 20 minutach. Ten dekoder jest beznadziejny i o wiele gorszy niż Horizon.
    ZaletyMały rozmiar
    WadyNie można przewijać reklam na nagraniach.
    Pauza sama sie wyłącza.
    Brak guzika prowadzacego bezposredniio do nagranych programów
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Rafał / 2019-05-04 18:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Horizon, totalna porażka. Upc strzelił cobie w kolano, wiecznie się tnie, przez rok 3 razy wymieniony.
    Jeśli upc nie zgodzi się dać starego media box lub nie wykabinuja czegoś co będzie działać to stracą wielu klientów.
    Mnie na pewno.
    ZaletyBrak
    WadyZacięcia wieczne resety
    Nie typowe wymiary
    Bardzo się nagrzewa
    Bierze sporo energii w spoczynku
    MiejscowośćKraków
  • ~Robert / 2021-03-31 19:54
    Ocena: 1.33 / 5
    Zgadzam się z negatywnymi opiniami innych....dekoder 4k jak dla mnie tylko 2 pozytywy....wybieranie głosowe i oglądanie swoich programów na różnych tv...ALE BRAK MOŻLIWOŚCI PRZEWIJANIA REKLAM NA NAGRANYCH PROGRAMACH TO CHAMSTWO...pewno kasa leci za wciskanie ludziom oglądania tego na siłę..Może zgłosić to do organów prawa? Itp..itd..?
    ZaletyNapisałem
    WadyNapisałem..+ ciągłe buforowanie...
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~rut / 2022-03-08 22:14
    Ocena: 1.33 / 5
    ten maciupeńki dekoder to jedna wielka wada, kasowanie w chmurze nagranych audycji po 90 dniach, brak możliwości przewijania nagranych filmów (by przewinąć te debilne reklamy) i całą reszta o której piszą inni.dno.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Sebastian / 2018-12-15 21:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Proszę omijać tego operatora po kilku latach chciałem przedłużyć umowę na kolejne i okazuje się że oferta dla starego klienta jest gorsza niż dla nowego i to nie mało bo prawie 50 zł miesięcznie . Dlatego proponuję zastanowić się zanim podpisze ktoś umowę.
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Szym / 2021-10-27 18:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Nic nie działa a to pierwszy dzień. Komunikacja z pomocą techniczną? Zapomnijcie, nie da się dodzwonić ani dostać na czat. Nie polecam
    MiejscowośćKraków
  • ~Tomek Smart / 2019-03-01 10:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam. Jestem typem, który bardziej żartuje niż się złości i który jak coś kupuje, chce żeby działało i już. To raczej nie są zbyt wygórowane wymagania w mojej ocenie. Od wielu, wielu lat miałem w domu osobno dekoder do TV z UPC i osobno modem/router do internetu. Dwa kable, dwie skrzynki o których istnieniu mógłbym zapomnieć oprócz kilku drobnych osiedlowych awarii. Wszystko działało a pracuję w domu i mam kilka urządzeń sieciowych takich jak drukarki itd.. Jakiś miesiąc temu postanowiłem wymienić te urządzenia na Horizon, choć jak kilka lat temu jak urządzenie i system było wprowadzane do sprzedaży technik UPC nie był w stanie nawet aktywować inicjacji tak było źle i sam jak pracownik UPC odradził mi wtedy ten system. Minęło kilka lat, pomyślałem dopracowali, więc czemu nie. Mieszkam na jednych z większych śląskich osiedli. No i owszem po zmianie w zakresie możliwości co do TV oczywiście na plus gdyby ... zawsze działało, nie wieszało się przy próbie korzystania z wypożyczalni etc.. Katastrofa zwłaszcza wieczorami i w weekendy. Niby więcej możliwości ale nie zawsze to działa. Pies drapał TV wróćmi do WiFi. To katasrofa!!! Przede wszystkim urządzenie podaje dużo słabszy sygnał WiFi "na mieszkaniu", który w dodatku jest mocno niestabliny. Zawsze przez lata maiałem pełny sygnał w każdym pomieszczeniu a z Horiznon katastrofa. Ledwo, ledwo plus. Kupiłem wzmacniacz sygnału ale dalej to nie jest to co było plus wieczne problemy z restartowaniem urządzenia. O technikach UPC, którzy przychodzili jak zgłaszałem awarie ( ... zgłaszanie to też jest kosmos a komunikat o resetowaniu urządzenia, które i tak działa jak chce jest nagrany w powitaniu UPc) lepiej pisał nie będę ... jednego razu dowiedziałem się od kolejnego geniusza, że urządzenie jest źle chłodzone i to moja wina, bo u nich jest wszystko OK! Serio! To co mam trzymać ten dekoder w lodówce?! W końcu zgłosiłem i to dokładnie wczoraj, żeby zainstalowano mi jak miałem wcześniej modem/router osobno na internet a Horizon będzie obsługiwał tylko TV. Jest taka opcja płatna dodatkowo 15 pln co miesiąc. Czemu płatna dodatkowo. Technik miał przyjść dzisiaj koło południa. Wstałem dzisiaj rano i ze zdziwiniem stwierdziłem, że nie mam ani WiFi ani TV. Po całej procedurze na infolinii dowiedziałem się, że ponieważ zgłosiłem wczoraj zmianę to oni wyłączyli mi wszystko aż przyjedzie technk jej dokonać. Ja pracuję w domu!!! Nikt mnie wczoraj nie uprzedziłi skąd taki pomysł!!! Dobrze, że UPC nie obsługuje dostaw prądu bo przy okazji odłączyliby mi prąd! Po awanturze w przeciągu minuty wszystko zostało włączone a o urągających ludzkiej inteligencji tekstach kolejnej pani z obsługi w tej materii pisał nie będę!!! Na technika dalej czekam!!! Szczerze odradzam urządzenie Horion ze względów jak wyżej. Tylko sobie pogorszyłem zarówno jeśli chodzi o korzystanie z TV mimo dodatkowych funkcji a ZWŁASZCZA WiFi i samej obsłudze w UPC. Urządzenie lub system UPC jest niedopracowany. Zamiast ułatwić, utrudniłem sobie tylko pracę i życie. Dotrwam do końca tej umowy i dziękuję UPC a te mądre rady i pochwały z forum UPC to można sobie między bajki wsadzić. Takie fakty. Mądrej głowie dość po słowie. Ząłuję, że dałem się namówić na przedłłżene umowy z tą firmą i wymianę na Horion. Jestem ich klientem niemal od początku ich istnienia i po tej umowie już nie będę.
    ZaletyWięcej potencjalnych możliwości w kwestii TV.
    WadyHorizon w kwestii TV nie zawsze działa. W kwestii WiFi, siły sygnału i stabilności to katastrofa!!! Jakość i obsługa posprzedażowa UPC łącznie z reklamacjami to urąga przyzwoitości i kompetencji. Nastawieni tylko na sprzedaż a potem bujaj się albo
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2246
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1615
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 717
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 604
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 463
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 305
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4153
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3765
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2808