strona 222 z 227
- « poprzednia
- 1 ...
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- nastepna »
-
~karola / 2011-09-09 15:08
Usługi do bani. W ciągu kilku miesięcy użtkowania miałam już CZTERY razy wymieniany dekoder, ponieważ sygnał ciągle zanika. kilka wizyt techników, grzebanie w gniazdkach i za każdym razem zapewnienia, że teraz już bedzie ok, niestety nie jest! Na infolinii niczego ustalić nie można, podają nieprawdziwe informacje, odsyłają ciągle na inny numer "ja pani nie pomogę, ale proszę zadzwonić tu i tu", i tak 10 razy pod rząd. ten nic nie wie, tamten nie może, a licznik w telefonie bije.
poza tym system rozliczeń całkowicie niewydolny, każda faktura jest z błędem - oczywiście zawsze na niekorzyść klienta! w ich biurze czeka się godzinę na załatwienie sprawy, ostatnio kilka osób przede mną próbowało wymienić uszkodzone modemy, bo taką dostali informację na infolinii, tymczasem w biurze nie ma takiej możliwości, trzeba zamówić technika do domu. ludzie wk..ni na maksa, że niepotrzebnie jechali przez pół miasta i starcili czas, bo na infolinii siedzą niekompetentne matoły wprowadzające w błąd.
stanowczo firma dla tych, co mają mocne newry i sporo wolnego czasu -
-
~Lola / 2011-07-19 19:26
Jeżeli chcecie zamówić usługi w Vectrze, to radzę przymusić ich najpierw, aby sprawdzili mieszkanie/dom i jasno orzekli, czy w ogole chce się im robić u was montaż.
Ja przeżyłam jakiś horror z korowodami monterów, którzy twierdzili, że w moim mieszkaniu usług zainstalowac się nie da. najpierw problemem był jakoby brak zgody administracji na przewiercenie dziury w scianie, potem pociągnięcie kabla z garażu (jakoby nie dawało się tego zrobić bez rozwalenia całego sufitu w garażu).
W końcu podłączenia dokonał przedstawiciel handlowy, choć z trudem zmusiłam go do podłączenia mi drugiego aparatu telefonicznego (twierdził,że da się podłączyć tylko jeden). ale i tak złego słowa nie mogę o nim powiedzieć w porównaniu z tymi idiotami-monterami, ktorym po prostu nie chciało się robić. mnie natomiast kosztowało to sporo nerwów, nie mówiąc już o czasie, zmarnowanym na ciągłe wydzwanianie gdzieś i ustalanie, że mi wreszcie usługi podłączą czy nie.
Natomiast na same usługi, a tym bardziej cenę (szczególnie w porównaniu z dotychczasowym asterem) narzekać nie mogę -
~internauta / 2011-06-25 22:59
Korzystam z Vectry od prawie 2 lat. Występujące w tym czasie wszelkie awarie, czy chwilowe braki połączenia mogę policzyć na palcach jednej ręki. Z prędkością zazwyczaj też nie ma problemu i uzyskuję taką, jaka została mi obiecana. Polecam. ZaletyPrędkość, stosunek jakość/cenaWadybrak~2 lata -
~kazik / 2011-01-01 20:40
użytkuję 8mb w Vectrze, predkość" mocno do 8mb", typowo 2 do 5mb, faktyczny standard usługi ok 4mb, dobra cena w pakiecie z telewizją Zaletydobra cena, przyzwoita jakośćWadyfaktyczny standard usługi ok 4mb6 miesięcy, w pakiecie z telewizją analogową 50PLN, w tym internet 30PLN -
~Protyp / 2010-12-23 10:27
Wszystko spoko -
~Marcin J. / 2010-09-03 16:29
Absolutnie nie warto korzystać z usług tej firmy - usługa jest droższa, niż inne oferty, a do tego co chwila są przerwy w dostawie (np. Internet, TV).
Nie próbujcie nawet zapisywać programów w Waszym telewizorze - co kilka, a czasem nawet parę tygodni przetasowanie.
Kontakt iście kavkański - spoza proceduralnych pytań nie widać w tej firmie człowieka. Wysyłają rachunki nawet rok po rozwiązaniu umowy.
Jedyny sposób, żeby coś wskórać to odwiedzać ich osobiście w biurze na Al. Jerozolimskich (od Tarchomina dość daleko), i każą tam ciągać kobietę w dziewiątym miesiącu ciąży (bo to żona podpisywała umowę). Jednym słowem mają klienta kompletnie 'gdzieś'.
Zdecydowanie NIE POLECAM, a nawet powiedziałbym PRZESTRZEGAM przed usługami tej firmy (SPRAY obecnie funkcjonuje w grupie Vectra).Wadydenna obsługa klienta, awaryjność usług (Internet co chwila 'siada', przepustowość raz taka, raz inna), TV bez przerwy traci sygnał, jakość sygnału się zmienia, programy zmieniają miejsce na skali jak w kalejdoskopie2 lata -
~artur10003 / 2010-06-25 11:30
Od razu problem na wstępie zamówiłem 1 Mb na rok przez 3 miesięcy bardzo wolno działał . 6 konsultantów na infolinii nie potrafiło powiedzieć że monter nie przekazał protokołu i przez 3 miesiące miałem prędkość testową . Obsługa Klienta nie kompetentna w ciągu roku 3 interwencje monterów raz wymieniany modem że niby gubi pakiety . Technicy o godz 13 po południu odłączyli mnie na 1 godzinę od internetu bo dokonywali wymiany elementu w szafce multitabowej . Co do prędkości to zamiast 1 Mb to często miałem trasfer 800 Kb 700 Kb nawet spadał do 500 Kb .Czekam tylko na koniec umowy i przechodzę do innego operatora . ZaletyŻadnych nie polecamWadyObsługa Klienta problem z transferem parametry łącza1 rok Internet 1 Mb + telewizja cena 101 złotych
strona 222 z 227
- « poprzednia
- 1 ...
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- nastepna »