strona 222 z 230
- « poprzednia
- 1 ...
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- nastepna »
-
~Klientka / 2013-05-02 18:46
Odradzam WSZYSTKIM!
Obsługa jest TRAGICZNA, traktują klientów jak śmiecia. 3 lub 4 razy musiałam do nich dzwonić z problemem - pomijając to, że bardzo ciężko jest się dodzwonić - to za każdym razem traktowana byłam jak jakieś robactwo, które zawraca im głowę. Ciągle jakieś awarie i prace modernizacyjne, częsty brak dostępu do internetu. Co pół godziny muszę resetować ich modem, który się widocznie popsuł - dzwoniłam do nich w tej sprawie i powiedzieli, że oni nie widzą żadnego problemu!
Szkoda, że przed zawarciem umowy z nimi nie czytałam tych wszystkich opinii :/ Jeszcze pół roku muszę się męczyć z nimi i ich "usługą".
Totalna porażka, dno kompletne. -
-
~Klient / 2013-04-22 12:21
Zalety:
+ dobry stosunek oferty do ceny: 24Mb/s(internet)+100minut(telefon)+złoty pakiet=80zł/mc
dla porównania w Orange 20Mb+nielimitowane rozmowy+pakiet podstawowy=120zł
+ pingi znośne (counter strike 1.6 w zależności od serwera w granicach 20-30ms)
+ wystarczająca ilość ustawień w dekoderze TV i dobra szybkość reakcji (ładowanie i przeglądanie epg itd.)
+ podział tematyczny kanałów + lista ulubionych (łatwo ją edytować/przesunąć kanały, nie to co w gów**e od Cyfrowego Polsatu)
+ telefon ok
Wady:
- brak możliwości zmiany ustawień typu hasło wifi, typ szyfrowania itd. w routerze z poziomu komputera (ewentualnie tylko przez biuro vectry)
- router (thompson) trzeba co jakiś czas wyłączać i włączać ponownie żeby mieć internet
- stosunkowo długo dekoder pobiera ustawienia po każdorazowym wyłączeniu z prądu (wyłączam na noc)
- regularne(w ciągu roku może około 15? może mniej, trudno powiedzieć), ale krótkie i nie uciążliwe przerwy w dostępie do internetu
Inne:
* nie oglądam kanałów HD także nie mogę się na ten temat wypowiedzieć
* nie jestem też maniakiem telewizyjnym, także nie zauważam subtelniejszych zmian w ofercie kanałów
* nie miałem za dużo do czynienia z obsługą klienta (korzystam z usług około roku)
Miałem Cyfrowy Polsat i Vectry bym na niego na pewno nie zamienił.Zalety#Wady## -
~Tomasz Opel / 2013-04-22 08:34
Witam mam mocne zastrzeżenie do tej firmy kompletnie olewają klienta masz umowę to się ciesz, umowa się sama przedłuża na 6 miesięcy (ok moja wina przyszedłem w kwietniu jak mam umowę do końca kwietnia a nie w marcu i dziękuje 6 miesięcy czekania na zmianę) i nie można jej wypowiedzieć wcześniej bez kary !!! dla mnie to chore ale daje do myślenia co do formy ich umów trzeba patrzeć jak na złodziei i tyle inaczej sobie tego nie tłumacze . Patrzcie co podpisujecie bo oni na pewno to wykorzystają. ZaletybrakWadyForma umowy5 lat -
~norwid / 2013-04-21 15:01
Widze same złe,fatalne opinie!KRRiTV,lub jakiś minister powinien coś z tą firmą zrobić(może odebrać koncesję!).Moja opinia -jest również bardzo negatywna.Od pierwszego dnia problemy!Przede wszystkim ZERO kontaktu!Na e-mail -odpowiadają po dwóch tygodniach,że gdzieś go przekazali....i na tym koniec!Regularnie -tylko wystawiają faktury....i to na kwoty o25% wyższe,niż to było uzgodnione!Internet(nawet ten szybszy)-chodzi jak żółw!Nawet ich instalatorzy -to fleje i chamstwo!W piwnicy naszego bloku(Ochota w W-wie)-kiedy robili coś przy instalacji-zostawili po sobie normalny chlew!Posadzka zapluta,zadeptana petami,masa śmieci i pocietych kabli!Vectra-oczywiście na zgłoszenie tego faktu-milczy ponad miesiąc!Tę firmę należy omijać szerokim łukiem!!! Zaletysame wielkie minusy!!!WadyLekceważenie ludzi!kłamstwa,brak kontaktu,drogo!Słaba oferta tv,wolny internet!1rok!Produkty zakupiłem za ok.90zł. a płacę ponad 140zł!! -
~Piotr / 2013-04-21 14:52
Vectra to jeden z najgorszych jak nie najgorszy dostawca jakichkolwiek usług na rynku. A najbardziej pomijając obsługę klienta i jakość usługi przeraża mnie ilość ulotek reklamowych którymi można palić w piecu :) 35 sztuk w skrzynce w ciągu tygodnia! No i wszechobecny spam na adresy mailowe z tej sieci - masakra. Wstyd być ich klientem. W branży IT (u mnie w pracy) krążą dowcipy na ten temat :) ZaletybrakWadydużo by wymieniać12 miesięcy -
~rych / 2013-04-18 21:03
szlak moze trafić 6 dni mija i nie ma tego co chciałem miały byc dodatkowe kanały dzwonie olewaja na całego dobra godzina mija zanim odbiorą nagrywaja rozmowy ale dla kogo niech prezes posłucha te rozmowy to może cos zmieni chyba ze tez olewa klijentów aby kasa szła a durny klijent i tak będzie -
~MWK / 2013-04-18 00:20
Fatalna obsługa, problemy techniczne, dramat.
21.04.2013 Vectra wycofuje jeden program TV można wypowiedzieć umowę bez kar, gorąco polecał. Sam własnie to zrobiłem.ZaletybarkWadysamePonad 2 lata i starczy -
~lukr / 2013-04-01 17:30
Jakość usług na średnim poziomie za to obsługa klienta tragiczna. Za każdym razem mówią co innego w dodatku gadają farmazony zeby spławić a później nóz w plecy, zawsze stracisz a oni zyskają, dezinformacja i chaos. Polityka umów które automatycznie się przedłużają na pół roku to koszmar dla klienta. Po okresie umowy należy być czujnym żeby obciązyli karą umowną za zerwanie umowy. Wadyobsluga kienta -
-
~andriu1206 / 2013-03-19 15:32
kłamcy i oszuści nie polecam nikomu ZaletyżadneWadyoszustwa -
~blob / 2013-03-09 21:02
strony ledwo chodzą, często rozłącza, do tego limit na 2 urządzenia.... ogólnie nie polecam -
~aleksandra / 2013-03-04 20:31
maskra,to w jaki sposob traktuja klienta.Do dzisiaj nie zrealizowali warunkow umowy,a kontak z nimi to jest totalna porazka. KONKRETNIE VECTRA WALBRZYCH! W dalszym ciagu czekam na montera ......ciekawe jak dlugo jeszcze?
porazka!!! -
~Michal / 2013-02-15 18:50
Rodzice rozwiązali umowę z nimi, vectra przysłała ponaglenie o zwrot dekodera, którego nie mielismy! A potem wezwanie do zapłaty kary 200 zł. Jeden wielki burdel! Wadykompletny brak informacji o klienciekilka lat -
~frustracja / 2013-01-06 23:18
Umowe z vectra mam troche ponad 2 lata od samego poczatku byly tylko same problemy (w pakiecie mam internet+telefon+telewizija)zazwyczaj cos niedziała od jakiegoś miesiąca mam problem z sygnałem znika internet i telefon kilka razy na godzine wiecej go niema niz jest.BOK- 10-15 min oczekiwania na połączenie żeby ktoś wmiły sposób spławił cię w 2-3 min z zapewnieniem ze robia wszystko co w ich mocy żeby wszystko działało ale jak napisałm wyżej przez ponad miesiąc nie zrobiono nic. ZaletyBrakWadypłacisz za coś czego nie dostajesz jak nie zapłacisz to automatycznie dostajesz powiadomienie o ostatecznym terminie płatnosci inaczej zapraszamy na czarna liste dłużniów25 mięsiecy -
~rozgoryczony klient / 2013-01-04 20:25
odradzam,odradzam i jeszcze raz odradzam jako wieloletni klient zostałem potraktowany przez firmę Vectra jak totalne dno...porównując do innych firm Vectra jest najgorszym dostawcą internetu w kraju... ZaletybrakWadybrak kompetentnej obsługi klienta,ukryte koszty rezygnacji z internetu(roszczenie odszkodowawcze),zastraszanie sądami.5lat -
~d-k13 / 2012-12-29 00:35
Największą wadą tej firmy jest obsługa klienta. Każdy mówi coś innego, umówiono się ze mną na montaż kablówki, telefonu i nowego Internetu. Danego dnia nikt się do mnie nie zgłosił, dopiero po moim telefonie dowiedziałam się,że monter nie może przybyć. Kilka dni później ekspert przez pół dnia przygotowywał montaż, zostawił telefon w pudełku wyszedł i nie wrócił. Oferta wydawała mi się korzystna, więc umówiłam się po raz kolejny, tym razem wszystko zostało podłączone, monter powiedział, że dokończy następnego dnia, jednak się nie zjawił. Zostawił niepodłączony telefon, kablówkę działającą na 1 tv (mam w domu trzy) dziurę w ścianie o średnicy jakichś 30cm i wszystkie kable na zewnątrz na podłodze. Okazało się, że umowa była na 1 odbiornik (mimo że wcześniej upewniałam się, czy będzie na wszystkie), telefon który ostatecznie okazał się zepsuty, był zepsuty oficjalnie z mojej winy, a dziurę w ścianie i kable zostawiono, bo 'widocznie lokal nie był dobrze przystosowany', nikt się nie podjął naprawy. Najgorsze,że mieli w moim imieniu rozwiązać umowę poprzednim operatorem, podczas gdy rachunki z TP przychodziły mi jeszcze przez 4 miesiące, a konsultanci szli w zaparte, że umowa została rozwiązana ( TP/Orange wysłało mi ksero rezygnacji, która nastąpiła dopiero ode mnie po tylu rachunkach do zapłacenia). Na kilkustronne pisma razem z załączonym zdjęciem dziury w ścianie odpowiadali zdawkowo, niegrzecznie, odwracając kota ogonem. Sprawa idzie do rzecznika praw konsumenta, jedyne na co nie mogę narzekać to na szybkość internetu.
Internet polecam, ale w całej reszcie patrzcie im na ręce, bierzcie pisemne potwierdzenia wszystkiego, co się da: Imiona, nazwiska, wszystko.Zaletyszybkość internetuWadymontaż, haczyki w umowie, kłamstwa, przekręty,chamstwo,amatorszczyzna -
~wieloletni abonent vectry s.a. / 2012-11-29 08:27
jestem w vectrze od momentu jej powstania w moim mieście. Z umowy na umowe, z roku na rok jest coraz gorzej. Tak jak ktoś wcześniej pisał pracownicy są tak przeszkoleni aby jak najmniej powiedzieć. Reklama i ulotki nie pokrywa się z faktycznymi rachunkami. Nie ma info iż np dekoder to koszt 10zł do rachunku co miesiąc, opłaty za jakieś dziwne aktywacje, Pani w BOK bełkocze coś pod nosem. Brak faktur, sald, często zawyżone rachunki których odkręcenie to przeprawa przez mękę. VECTRA SA. skończy jak telekomunikacja. Zostaną w niej tylko emeryci którzy chcą ogladać TV TRWAM i ojca mateusza. Widać to po średniej wieku w biurze. A kiedyś było naprawde nieźle. ZaletybrakWadysameod początku powstania - to jest moja ostatnia umowa. -
-
~Aneta Kowalczyk / 2012-11-23 11:47
Vectra S.A. to zwyczajni złodzieje. Już drugi raz żądają opłat za lokal z którego wyprowadziliśmy się 3 lata temu. Najpierw (po 1,5 roku) zażyczyli sobie opłaty za rzekomo nieopłacone miesiące; byliśmy pewni, że wszystko zostało opłacone, ale nie mieliśmy na to dowodów wpłaty, bo zaginęły przy przeprowadzce. Wydzwaniała firma windykacyjna, więc dla świętego spokoju zapłaciliśmy (ponad 200 zł!). Teraz historia się powtarza i żądają jeszcze 70 zł, wynajęli kancelarię prawną, która wypisuje smsy i wydzwania, ale nie jest w stanie powiedzieć za co musimy zapłacić!!! -
~Kamilo / 2012-11-09 17:48
Ta firma to kompletna żenada. Na cały center nic nie można załatwić a mi np zamiast przedłużyć umowę to doliczyli oplate za podlaczenie uslug ktore juz mi dzialaly od 2 lat i odcieni sygnał a teraz nie umieją go podłączyć ponownie (nawet nie wiedza kiedy bedą mogli to zrobić). O rekompensatach za ich nieprofesjonalizm nawet nie ma co liczyć. -
~Paweł Noga / 2012-11-07 09:59
Zerowa wiedza na infolinii. Zbywają klientów zamiast im pomóc.
Tu dokładny opis mojego przypadku:
http://truciedupy.blox.pl/2012/11/Vectra-Gdansk-obsluga-klienta-Tiwis -czyli-splawic.htmlZaletybrakWadyfatalna obsługa klienta2 miesiące -
~Police / 2012-09-12 10:34
Najgorszy operator jakiego mialem! Odradzam wszystkim.
strona 222 z 230
- « poprzednia
- 1 ...
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- nastepna »