Wadyawarie ,słaba obługa klienta
strona 219 z 230
- « poprzednia
- 1 ...
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- nastepna »
-
~Piotr Witkow / 2013-12-02 11:55
Obsługa dno totalne. Miałem internet w dwóch punktach z vectry, w sklepie i w domu.Jak tylko można było skończyć umowę skończyłem.Przynajmniej tak mi się wydawało.Okazało się ,ze mam nadpłatę na koncie.Musiałem napisać pismo z prośbą o zwrot pieniędzy.Napisałem, a po miesiącu zadzwonili do mnie z działu windykacji ,ze mam nieopłacone usługi i że mam im zwrócić nadpłatę, którą mi wcześniej zwrócili.Komedia.Oczywiście ani słowa przepraszamy tylko straszenie dopisaniem do rejestru dłużników. Jeszcze jedna dziwna rzecz, w 21 wieku nie można zmienić adresu do doręczania faktury przez telefon, ani internet.Konsultantka odsyła do biura obsługi i w takiej głupiej sprawie musiałem jechać na drugi koniec miasta i stać w kolejce 2 godziny.ŻENADA -
-
~jarek / 2013-11-27 11:40
zarówno internet jak i tv totalne dno, ciągle coś nie działa, ciągle prace modernizacyjne oglądam mecz na żywo a tu jeb zawiecha na 15 min i tak co trzeci dzien nie polecam chyba że ktoś lubi oprócz reklam dodatkowe przerwy w oglądaniu Zaletybrak2 miesiace -
~Krzyś / 2013-11-26 15:41
Jak zawiera się umowę to bardzo mili, a przy rezygnacji to dzwonią z nad pozostaniem. Ores wypowiedzenia to masakra: dwa miesiące płacenie bez korzystania z usługi. Zero elastyczności. Nie polecam. Zaletymili na początkuWadybardzo długi okres wypowiedzenia2 lata -
~beznetawcIąż / 2013-11-25 18:10
awaria,awaria,awaria.technik nie jezt dostępny.a ostatnio wpadli na nowy pomysł i udają że cię nie słychać i się rozłączają -
~versacheee / 2013-11-25 16:21
zdecydowanie nie polecam. Niekompetenta obsługa klienta, internet wolny jak żółw. Brak dobrej jakości kanałów HD. a nowości wprowadzają z super wielkim opóźnieniem. w tyyyle za konkurencją. A najgorsze to chyba i tak użeranie sie z ich obsługą klienta.;/ -
~barbara winnicka / 2013-11-22 19:19
totalna pomylka nie polecam ZaletyzadneWadymialam zaplacic po 1 zl na pol roku a okazuje sie ze za 1 i 2 miesiac musialam zaplacic 120 zl bo za dekoder podlaczenie ruter itd o czym tylko poinformowano mi przy umowie ze za podlaczenie ok 45 zl w pazdzierniku mam29 zl do zaplacenia nie wiem jeszcze za co bo awarie i nie mozna sie zalogowac i odczytac nie polecam nie wiem co mnie czeka najlepiej bym rozwiazala ale to za duzy koszt za zerwanie umowyod wrzesnia 2013 r -
~Jacek Gielecinski / 2013-11-22 17:13
nie polecam na Ursynowie ciągłe modernizacje, słaby sygnał internetu, tv. brak kontaktu z obsługą, trzy numery każdy zjęty? Zaletynie maWadysłaba jakość usługi ze względu na brak stałego kontaktu z obsługą techniczną jak i biurem obsługi , problemy techniczne z odbiorem usług , słaba jakość techniczna sygnału tv jak i internetu2lata -
~jaro / 2013-11-22 14:42
Należy bardzo uważać na ich przedstawicieli przybył i powiedział że jak do nich przejdę to przez 6 miesięcy płace 1 zł dwa razy pytałem czy faktura będzie na 1zł oczywiście potwierdził i co kłamał nie dodał iż za wszystko trzeba płacić razem ok30 zł na info powiedzieli że trzeba czytać umowy. TV piksele zacina się internet - sygnał nawet trochę powyżej ale co z tego jak 2-3 razy w tygodniu muszę resetować modem Technik przychodzi pogrzebie ponarzeka na poprzednika i tyle przestrzegam firma nirzetelna 04.06.13 -
-
~Homi_po88 / 2013-11-14 12:38
Chcąc uzyskać jakiekolwiek promocje lub dogodniejszą oferte nie bylem w stanie tego zrobić jako ' stary' klient. zrezygnowałem z ich usług i poszedlem do UPC. Na warunkach nowego klienta bardzo opłacalo mi sie juz nawet to zerwanie umowy. Bo nie ukrywam, ze internet vectry jest najgorszym jaki mialem dotychczas.Nie polecam tej firmy równiez ze wzgledu na obsluge klienta i traktowanie. a potem bałagn w papierach. -
~radi / 2013-11-13 11:04
Firma naciągaczy. Po dwóch latach gdy dotychczasowa umowa wygasła zaproponowano mi warunki znacznie gorsze od dotychczasowych. Próby negocjacji na różnych szczeblach nie przyniosły rezultatu. Dla nich klient który podpisał umowę to dojna krowa. W związku z powyższym chciałem zawrzeć umowę na warunkach jakie może otrzymać nowy klient i które dostępne są z poziomu ich strony internetowej. W odpowiedzi na moje zgłoszenie zadzwonił przedstawiciel firmy i po sprawdzeniu, że płacę już u nich wyższy abonament (po dwóch latach skończyła się promocja) odmówił mi możliwości zawarcia umowy na takich warunkach!!!
Do tego dochodzi jeszcze niekompetencja pracowników o której już nie chce mi się pisać.ZaletybrakWadyniekompetencja, próby naciagania, maja gdzieś swoich dotychczasowych klientówponad 2 lata -
~Agulina / 2013-11-09 20:35
Nie polecam, jeśli wszystko działa jest ok, ale jak tylko pojawi się awaria, wtedy następuje totalny chaos. Każdy konsultant mówi co innego , jeden, że sprzęt zacznie działać do 1 godziny, drugi ,że w ciągu 24 godzin, a trzeci, że w ciągu 24 godzin roboczych.
Niestety, obowiązuje mnie umowa jeszcze przez 8 miesięcy, ale z tego co widzę będzie to ostatnie 8 miesięcy.
-
~ja / 2013-11-08 21:17
TRAGEDIA, NIEKOMPETENCJA KONSULTANTÓW I DZIAŁU OBSŁUGI TECHNICZNEJ Z GDAŃSKA JEST PRZERAŻAJĄCA. AWARIA POGANIA AWARIĘ. KAŻDY PRACOWNIK PODAJE INNY TERMIN USUNIĘCIA AWARII A I TAK NIKT NIE PRZYCHODZI. WŁAŚCICIEL FIRMY MUSI BYĆ BOGATYM CZŁOWIEKIEM SKORO NA WŁASNE ŻYCZENIE ZATRUDNIA TAKICH LAIKÓW KTÓRZY ZNIECHĘCAJĄ STARYCH ABONENTÓW A NOWI PO PRZECZYTANYCH OPINIACH SĄ PRZERAŻENI I SZUKAJĄ ALTERNATYWNYCH OFERT - MAJĄ RACJĘ. PRZEZ NIEKOMPETENCJE PRACOWNIKÓW ZOSTAŁEM ZMUSZONY DO ZAKUPU DEKODERA DVB-T WRAZ Z ANTENĄ BY MÓC W KOŃCU BEZ PRZERW OGLĄDAĆ TELEWIZJĘ. ZaletyCZASAMI DOBRY ODBIÓRWadyPRZERWY W NADAWANIU, ZACINA SIĘ TELEWIZJA W HD, JEST BURZA TO JEST BRAK TELEWIZJI, ZGŁASZANIE USTERKI TO DROGA PRZEZ MĘKĘ, ZAKUP DODATKOWEGO DEKODERA DVB-T WRAZ Z ANTENĄ NA WSZELKI WYPADEK, NIEKOMPETENCJA PRACOWNIKÓW8 LAT I TERAZ ŻAŁUJĘ ŻE TAK DŁUGO. -
~ali / 2013-11-07 09:16
Nie polecam.ciągłe awarie,brak dostępu do sieci no a obsługa klienta zawsze zajęta nie może odebrać twojego telefonu. -
~pli / 2013-11-06 13:20
Żenująco niski poziom usług. Ciągłe awarie, przerwy itp. Poziom obsługi klienta tragiczny, umowy z licznymi karami i kruczkami.
Filozofia Vectry to "Nasz klient, nasz wróg".Wadysłaba obsługa klienta, dno jeśli chodzi o poziom usług, oszukiwanie klientów, kontakt z firmą zerowy -
~Pani 37 / 2013-11-04 10:48
często awaria obsługa klienta też nie najlepsza nie polecam -
~Zenek / 2013-11-03 14:49
Mam mieszane uczucia co do Vectry wcześniej miałem Dialog 10Mb/s i nie miałem z nimi problemów w przeciągu 2letniej umowy tylko 3razy były jakieś niedogodności typu prace serwisowe transfer na stałym poziomie zazwyczaj 1%powyżej tych 10Mb/s. Vectra miałem problem już od samego początku Umowa na 30Mb/s nigdy takiej prędkości na oczy nie widziałem w porywach 29Mb/s (ale to rzadkość) zazwyczaj grubo poniżej wahania w transferze mają tak duże że nie ma co wierzyć ich zapewnieniom ,że to 10% jak podawał przedstawiciel handlowy.Miałem spadki poniżej 0,5Mb/s składane reklamacje ze zrzutami ekranu nie pomogły negatywnie rozpatrzone przez Vectra .Obsługa w biurze trzeba się wystać w sporych kolejkach .Po kilkudniowej walce na forum Vectra facebook plus zrzuty pomiarowe , chyba dopiero pomogło bo jak na razie Internet działa poprawnie prędkość utrzymuje się na poziomie 20 -26 Mb/s ,przeglądarka działa płynnie to im odpuściłem. Szczerze powiem że żałuje że skorzystałem z ich oferty trzeba było brać w Dialogu te ich 10Mb/s lub 20Mb/s i nie mieć problemów i straconych nerwów na walce z nimi o swoje.Skusiła mnie niska cena i to błąd bo i za tym idzie niski poziom usługi. ZaletycenaWadyniski poziom usługi1,5 -
-
~Ryszard / 2013-10-31 09:30
Obsługa klienta fatalna. Zanim podpiszesz instalatorowi odbiór sprzętu, wszystko musisz sprawdzić. Na moim przykładzie: pakiet usług TV, telefon i internet (promocja Wiosna Lato 2013, Szybki montaż). Wg. przedstawionej oferty internet z Wi-Fi. Montaż faktycznie bezproblemowy i szybki, na pozostałości po UPC. Na pytanie o Wi-Fi instalator stwierdza, że usługę musi aktywować w modemie centrum Vectry. Przy okazji pozdrawiam instalatora w warszawskiego Tarchomina. Faktycznie zainstalowany modem Cisco EPC3208 bez Wi-Fi. Po interwencji dwie możliwości rozwiązania problemu, podwyższenie transferu z 40 ma 60 Mb i podpisanie nowej umowy, albo miesięczna dopłata 5 zł do abonamentu. I tak Vectra zrobiła ze mnie idiotę. Dodatkowo brak możliwości zrezygnowania z usługi dodatkowej MOD i konieczność płacenia dodatkowego 5 zł za zbędną dla mnie usługę. W sumie to drobiazgi, które irytują i powodują, że po okresie promocji nie przedłużę umowy. Warto dodać, że brat, o tydzień wcześniej skorzystał z identycznej promocji i posiada Wi-Fi. Tylko on, jeszcze przed montażem zapytał o Wi-Fi i gdy się okazało, że nie będzie, podziękował instalatorowi. Za drugim podejściem do montażu otrzymał już modem z Wi-Fi. -
~AgataMartini / 2013-10-26 10:19
Poniżej, wszelkiej krytyki. Skorzystałam z możliwości rozwiązania umowy bo od 01.09.2013 zmieniali warunki. Pismo wysłałam do nich 31.08.2013 czekałam ponad 3 tygodnie na odpowiedź.. W końcu dostałam list 30.09.2013 że rozwiązali ze mną umowę dnia 01.09.2013 i nie zwróciłam sprzętu w przeciągu 14dni od rozwiązania umowy, dlatego obciążają mnie karą 400zł za nieterminowy zwrot sprzętu.... Tyle że ja dowiedziałam się o rozwiązaniu umowy miesiąc później!!!! Czy oni mogli naliczyć taką opłatę!!?? Wadysame wady5lat, w olsztynie -
~Artur / 2013-10-24 11:45
Dno, fatalna jakość obługi klienta, w połączeniu z arogancją. Przykład firmy z Dzikiego Zachodu, którą należy omijać szeorkim łukiem.
Byłem ich abonentem przez rok, oto co mnie spotkało (tylkok poważniejsze zarzuty):
1. 100 proc. niekompetentna telefoniczna obsługa. Na infolinii opowiadają bajki, które nie mają potwierdzenia w realu - albo sa niedouczeni, albo celowo wporwadzają w błąd, by tylko złapać klienta.
2. Chciałem zrobić cesję umowy na działalność gospodarczą, okazało się, że jesto to niemożliwe, chyba, że kupię pakiet biznesowy - z tą samą ofertą, tylko że dwa rady droższy. Oczywiście, przy podpisywnaiu umowy zapewniali, że cesja możliwa, na infolinii również, ale jak przyszło co do czego, to w BOK na Jerozolimskich ściana, arogancja, nie ma z kim polemizować. Moje maile w tej sprawie ignorowane, nie sposób z nimi negocjować.
3. Bez przerwy komunikaty o przerwach w dostępie do usług z powodu prowadzonych rzekomo prac modernizacyjnych.
4. Rozwiązywanie umowy w BOK w Al. Jerozolimskich to horror. Tabun wściekłych klientów, konieczność czekania w kolejce trzy godziny, awantury, pyskówki z obsługą, mało nie doszło do rękoczynów.
5. Co mnie szczególnie irytuje - ciagłe ataki telemarketerów, żadne groźby i prośby, by nie dzwonili, bo sobie ktoś nie życzy, nie pomagają. Nawet po rozwiązaniu umowy, mimo złożenia stosownego oświadczenia, że nie żżyczę sobie kontaktów, zadzwonilim ręce opadają.
Wniosek - nie dajcie się nabrać na pozornie niskie ceny usług. Podpisanie umowy z Vectrą to dopiero początek, potem zaczynają się schodzy. Niefajne sytuacje, stres i wrzody na żołądku gwarantowane.Zaletybrak, prócz niskiej cenyWadymnóstwo, wpadka na każdym krokurok czasu -
~Ania / 2013-10-24 10:15
totalna porażka, wiecznie nie mam telewizji, cały czas prowadzą prace modernizacyjne!Niech nikt się nie decyduję na tą telewizje!!! ZaletyBrakWadyza długo wyliczac8 miesięcy,55 zł
strona 219 z 230
- « poprzednia
- 1 ...
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- nastepna »