Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4587 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ania / 2014-01-22 23:13
    Nie polecam Vectry, są nastawienie na zysk kosztem klienta. Mój maż podpisał z nimi umowę, kiedy zmarł nie chcieli przepisać umowy na mnie, oferowali mi zawarcie nowej umowy i mimo, że miałam w domu cały ich sprzęt za dodatkowa opłata chcieli mi go wymienić na inny o tych samych parametrach, żeby pobrać opłatę za montaż. Najlepsze było kiedy chciałam się umówić na to żeby odebrali sobie sprzęt ode mnie, wtedy okazało się, że mimo iż nie jestem ich klientka mam im za to zapłacić. Uświadomiłam panu, że w regulaminie jest mowa o abonencie, a ja nie jestem z nimi powiązana żadną umową i nie mam żadnych zobowiązań wobec Vectry, ale dobrowolnie chce oddać im sprzęt, bo po co mi nie moje rzeczy. Ciekawe co zrobią? I te ich ciągłe zmiany regulaminu, tylko po to żeby osaczyć kilenta.
  • ~jakubek388 / 2014-01-22 20:17
    Internet z vectry to masakra bardzo często gubi zasięg WI FI a czasami w ogóle nie znajduje sieci bądz w trakcie połączenia pojawia się komunikat ograniczony dostep.Serwis też tragiczny usterka zgłaszana dwa razy i nikt do tej pory się nie pojawił aby ją naprawić o czym byłem zapewniany przez pana z biura ze ktoś przyjdzie w ciągu 24 h a tu juz mija miesiąc i nikogo nie było. Wniosek taki... Nie polecam nikomu neta z vectry bo będzie rozczarowany.
    Zaletybrak
    Wadydużo
    6 lat
  • ~llyodb / 2014-01-21 13:44
    Vectra prowadzi jakies dziwne praktyki rozliczania czy egzekwowania naleznosci. oni mogą byc niewporządku, natomiast klient sie 2 min spózni juz dzwonią juz blokują. nie wspomionając o wątpliwych kompetencjach pracowników bok.
  • ~rafliczek / 2014-01-19 23:46
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam, sytuacja jest taka ze przed koncem roku zlozylem pisemko o wlaczenie uslugi itd.. wybralem pakiet srebrny z uwagi na to ze malo ogladam tv a cos miec trzeba. Wybralem z kolorowej proszurki na ktorej cena wynosila 24,90 + 5 zl za dekoder hd czyli za 29,90 miesiecznie. teraz jest promocja od 01.01 gdzie moj pakiet widnieje za 9.90 fajnie:) ale w umowie jest punkt "za dostep do dtv hd" za 20 zl czyli 29,90. To co to za promocja jakceny takie samy? W cenniku ogolnym ten pakiet widnieje za 37 zeta wazny od 16.12.2013. dostalem wedlug tego 27,10 zeta upustu. i teraz pytanie czy dalem sie nabic w butelke czy Pani w BOK jest nie doinformowana? I czy jest mozliwosc przejscia na wyzszy pakiet w tej promocji np. zloty.
  • ~Rafał / 2014-01-17 14:27
    Z momentem wypowiedzenia umowy, wyłączają usługę e-faktury. Na logikę powinni przysłać papierową, jednak w moim przypadku tego nie zrobili. Współpracę z firmą uznałem za zakończoną i rozliczoną, a na moim koncie abonenta pozostawała należność o której nie byłem powiadomiony. Wydaje się, że w takim przypadku powinni przysłać jakieś ponaglenie po upływie powiedzmy kilku dni od terminu płatności. O mojej osobie przypomnieli sobie jednak po upływie ponad roku od rozwiązania umowy, dostałem telefon o konieczności zapłacenia sporej sumy, prawdopodobnie naliczyli sobie przez ten czas odsetki. Panienka tym razem od razu podała termin spłaty należności i pogroziła sądem.
    Dopóki jest się abonentem VECTRY, wszyscy są bardzo mili, chociaż jakość usług nie powala. W momencie wypowiedzenia umowy, zaczynają człowieka traktować jak śmiecia. Już kiedy oddawałem im sprzęt, facet który przyjmował zachowywał się wobec mnie i innych oddających jak ostatni cham. NIE POLECAM!
    ZaletyW zasadzie żadnych, jakość usług przeciętna.
    WadyKiedy przestajesz być ich klientem, zaczynają być chamscy i zdzierają ile mogą, ciekawe czy legalnie.
  • ~Michał / 2014-01-15 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA. Podobna sytuacja co u innych użytkowników mnie spotkała. Oddałem sprzęt z kilkudniowym opóźnieniem wyjasniając, że z usług nie korzystałem od 1,5roku bo sprzedałem mieszkanie a zerwanie umowy sie nie opłacało, i dostałem kare wynoszacą 700zł. Nie było reakcji na moje reklamacje i prosby o umorzenie tylko powtarzanie jak mantra paragrafów z umowy. Ponadto w drugim miejscu swiadczenia usług skonczyła mi sie umowa ale nie została automatycznie przedłużona tylko bez mojej wiedzy rozwiązana. O fakcie zakonczenia współpracy dowiedziałęm sie dopiero w momencie gdy dostałem informcję ze dostałem kare za niezwrócony sprzęt w wysokości 1050zł. Nie jest mi z tym dobrze ale musze powiedzieć ze życzę im z całego serca bankructwa!!!
    ZaletyBRAK
    WadySAME
  • ~paweł platek / 2014-01-14 00:43
    Ocena: 2.25 / 5
    podpisałem aneks do umowy z pakietu złotego na platynowy a teraz okazuje się że na rachunku przyszło mi płacić za dwa pakiety jednocześnie czy to pomyłka obiecali mi że będę płacił za jeden ten droższy
    Zaletycena
    Wadyzakłucenia sygnału na tym tunerze motorolli białe przebarwienia nawet na hd
    4 lata
  • ~Pechcik / 2014-01-12 17:15
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet Między godzinami 23 a 16 jest ok. W "Godzinach szczytu zwłaszcza w weekendy, na Białołęce do niczego się nie nadaje. Gdy dzwonimy do obsługi, każdorazowo odpowiadają nam : "Powiadomimy techników o problemie " Po wygaśnięciu umowy rezygnujemy z usług Vectry
  • ~Crazy / 2014-01-09 18:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dna. CHcialem rozwiazac umowe to sie dowiedzialem, ze 2 miesiace i kara!! Umowe mam do konca listopada tego roku, z pewnosia nie przedluze, podpisywalem z gwarancja ceny a podwyzka 5zl mnie nie ominela. Jakosc katastrofa, nie mowiac o obsludze.
    ZaletyBrak
    WadyNa wszystkich płaszczyznach
    7 lat
  • ~serpo / 2014-01-07 16:07
    niezadowolonych klientów jest sporo. Ja nie wiem jak ten operator konkuruje z innymi na rynku. jak ich oferta tv wygląda jakby pierwsze lata telewizji były. to mają być kanały HD? hahaha
  • ~Patryk Staniszewski / 2013-12-25 22:44
    Ocena: 1.75 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Internet w dniach szczytu (ferie, święta) jest nieosiągalny - nawet nie ma o czym mówić wszystko jest tak bardzo wolne, że odechciewa się korzystania.
    ZaletyBRAK.
    WadyInternet swoją jakością dorównuje urządzeniom z XX wieku.
    z 5 lat.
  • ~Marek Michnowicz / 2013-12-23 13:02
    Ocena: 2.75 / 5
    Najprostszego problemu nie są w stanie rozwiązać, np: poziom sygnału TV analogowej na dwóch kanałach miałem niepoprawny, a na pozostałych był ok. Kazali kable dociskać itp. Był nawet "fachowiec". Popatrzył i... później każde zgłoszenie na Biuro Obsługi zamykali z opisem, że zrobione, a było dalej tak samo. Później problem z fakturami. Nie byli przez trzy miesiące (i dalej nie są) w stanie ustalić, dlaczego nie otrzymuję faktur na papierze (w systemie wstawili sobie że ma być e-faktura), w końcu odcięli mi internet. Następnym razem już z nimi nie podpiszę.
    Zaletyjeśli jest OK, to może być
    Wadynie są w stanie niczego wyjaśnić - jesteś człowieku zdany sam na siebie
    2 lata
  • ~Waldemar S / 2013-12-21 23:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy w życiu nie podpiszę więcej umowy z VECTRA SA. I serdecznie odradzam. Polują jak sępy na klientów a później bezwzględnie wykorzystują drobne zapiski w umowie aby się dorobić na klientach. Ja oddałem sprzęt w ciągu miesiąca tak jak było w ogólnych warunkach umowy. Okazało się że powinienem oddać w ciągu 2-ch tygodni. Za kilkudniowe wg. ich opinii opóźnienie przysądzili mi karę 1050 zł, słownie jeden tysiąc pięćdziesiąt złotych. Odwoływałem się, ale żadnej litości nie okazali. Są bezwzględni.
    ZaletyOszuści. Uwaga można wpaść w pułapkę finansową.
    WadyOszuści. Uwaga można wpaść w pułapkę finansową.
    2 lata
  • ~kerster / 2013-12-16 13:37
    niekompetencja konsultantów poraża... faktury są zle rozliczane a na na porządne łącze interentowe już dawno straciłem nadzieje jakąkolwiek
  • ~Ryszard Zięciak / 2013-12-16 12:43
    Przy każdorazowej zmianie w sieci Vectry występuje ta sama usterka - brak dostępu do programów Canal+. Zaczynam dyktować przyjmującemu reklamacje w Vectrze w jaki sposób usunąć wadę (już wiem, bo dowiedziałem się od przedstawicieli Vectry jakiś czas temu). I za każdym razem płacę za połączenie przez infolinię mimo iż telefon dotyczy usterki wygenerowanej przez Vectrę. Płacić nie powinienem, gdyż to wina Vectry, że coś nie działa.
    Chcę w związku z powyższym zgłosić wniosek: psujcie Państwo jak najczęściej a ilość i wysokość opłat za połączenia do Was znacznie wzrośnie. Aż do wycofania się klientów z usług Vectry.
    Pozdrawiam.
    Zaletybrak
    Wadykoszt po stronie abonentów
    dawno
  • ~Wojciech Szkudlarz / 2013-12-12 18:19
    Ocena: 3.33 / 5
    Koszmarna firma. Niekompetentni konsultanci. Z prowadzonych z nimi od 2 miesięcy rozmów wynika że Vectrze absolutnie nie zależy na pozyskiwaniu nowych klientów. W nowym budynku na ul. Cynamonowej w Warszawie od 2 m-cy mają możliwość świadczenia usług. Nie robią nic w tym kierunku by to wykorzystać. nie ma możliwości przeniesienia świadczenia usług z innego adresu z powodu przeprowadzki. Zwodzą, odsyłają, kombinują a umowy zawrzeć nie chcą. Zawieszenie usług jest niekorzystne finansowo. Płacę więc rachunki z usług nie korzystam i nie wiadomo czy i kiedy będzie to możliwe.Chora firma z którą nie sposób się porozumieć.
    Zaletycena - biorąc pod uwagę że z usług można korzystać
    Wadyniekorzystne dla klientów warunki umów, niekompetentni konsultanci,
    od 1,5 roku z czego od 4 miesięcy nie korzystam i usług od 2 nie mogę przenieść miejsca świadczenia usług
  • ~Iwona Kurowska / 2013-12-11 21:39
    Firma nie informuje o faktycznych kosztach instalacji. We wrześniu telefonicznie zamówiłam montaż TV i dokładnie wypytywałam o koszty. Na początku był to koszt aktywacji plus abonament. Gdy pojawiła się faktura okazało się że aktywacja jest liczona x 2 ( ponoć tak jest w regulaminie po czym okazało się że się pomylili) i dodatkowo płatna jest instalacja 99 zł. Cennik z opłatami dają z umową po instalacji czyli po fakcie.Reklamacji na instalację nie uznali. Prędzej do sądu pójdę niż zapłacę te 99 zł. Dla zasady. Umowę oczywiście wypowiedziałam. Ogólnie firma dno bez zasad,na infolinii zatrudniają chyba z łapanki a konsultanci klepią standardowe formułki.Zero porozumienia każdy mówi co innego. A telewizja działa beznadziejnie. Na drucie byłby lepszy odbiór. Mam nadzieję że szybko znikną z rynku. NIE POLECAM A WRĘCZ ODRADZAM- DLA ŚWIĘTEGO SPOKOJU.
    Zaletybrak
    WadyNiekompetencja,brak rzetelnego informowania abonenta, naciąganie na koszty,beznadziejne BOA
    4 miesiące
  • ~skpawel / 2013-12-11 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, kompletna porażka. Podłączyli mój numer do jakiegoś innego mieszkania a faktury przysyłają do mnie .
    Wadymnóstwo,
    za długo
  • ~Katarzyna Sadowska / 2013-12-09 22:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo nie polecam firmy Vectra S.A, przy rozwiazaniu umowy dopiero zaczynają się problemy. Umowa zawiera inny okres wypowiedzenia niż regulamin. Wypowiedziałam umowę dn. 31.08.2013r. Sugerując się zawartą umową czyli 1miesiecznym okresem wypowiedzenia. Upłynął miesiąc, udałam się do placówki zwrócić sprzęt, tam upewnilam się, ze wszystkie formalności załatwiłam pomyślnie. A tu niespodzianka z firmy Vectra-pismo iż posiadam 2miesieczny okres wypowiedzenia, w dodatku jeszcze zwracajac sprzęt zerwalismy warunki umowy doliczyli nam 500zl kary, w sumie 700zl. Pracownik w placówce nie wspomniał o karze słowem. Odwołując się do firmy poinformowali mnie iż tak stanowi regulamin, a za pracownika, który wprowadzil mnie w błąd przepraszają.
    ZaletyBrak
    WadyOszuści
    6lat, 105zl.
  • ~jim / 2013-12-03 20:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Vectra - od ponad 2 mcy zgłaszam awarię dekodera i złą jakość sygnału. Przybyli technicy łaskawie po miesiącu monitowania. Poprawiło sie na tydzień, a potem to samo.
    Zgloszenie telefoniczne to kpina, przełączają między działami technicznym a obsługą klienta i za każdym razem trzeba podawać swoje dane identyfikacyjne. Nikt nie odpowiada od początku do końca za rozwiązanie problemu. Za każdym razem inny konsultant i trzeba opowiadać od początku o usterkach. Robią wszystko by nie przyjechać i nie naprawić usterki. Dno totalne, zdecydowanie odradzam!
    Zaletyzawsze pamiętają, by wystawić ci rachunek
    Wadycała reszta, lekceważą w BOK, na infolinii i w dziale tech. Jak podpisałeś umowę nie jesteś już klientem a frajerem
    6mcy
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3512
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4838
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4048
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3131
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2679
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1320