Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~marek / 2013-06-23 16:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Ciągłe zaniki sygnału TV, Internetu oraz Telefonu. Brak możliwości połączenia swojego routera z WIFI (choć przed podpisaniem umowy zapewniano mnie, że jest taka możliwość). Kompletny brak poszanowania dla klienta. Nie rozwiązali żadnej mojej reklamacji (również dotyczącej mojego routera). Rachunki trzeba płacić, bo straszą sądami, a jak przez cały dzień nie ma sygnału i nie ma nawet jak pooglądać telewizji nie mówiąc o surfowaniu po internecie, to bardzo przepraszają (w miesiącu zdarza im się to min 2 razy). Do tego naliczają do rachunku jakąś dziwną opłatę 6 zł za bezpieczny komputer, na którą się nigdy nie zgadzałem! Na pewno jest to ostatnia umowa, którą z nimi podpisałem !!!
    Zaletybrak
    WadyJakość świadczonych usług, niekompetentni pracownicy, nieuczciwi naciągacze!
    Marzec 2013, koszt 85 zł
  • ~Sławomir Jach / 2013-06-20 23:21
    Ocena: 1.50 / 5
    Porażka na maxa. Płacę za niby 30 mb, mam 1mb,2mb,9 max i to chwilami. Wypisuję się po 2 dniach dacie wiarę?...
    ŻENADA!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyOLEWATORSTWO
    WadyKONTAKT, BRAK GWARANTOWANEJ PRĘDKOŚCI NET.
    2 DNI I ŻAŁUJĘ
  • ~Reklamacje / 2013-06-19 18:50
    Ocena: 2.25 / 5
    Nic nie działa właściwie poza Internetem. Trzeba pisać reklamacje przynajmniej raz na dwa miesiące. Telemarteterzy zawsze oszukują. Własnych reklamacji nie uwzględniają. Jednym słowem żenada - stanowczo odradzam zadawanie się w jakikolwiek sposób z ta firmą.
    ZaletyTanio
    WadyTelemarketrzy którzy zawsze kłamią, nie działają właściwe uzługi TV i tel.
    Jestem klientem od ok. 3 lata. Mam obecnie TV, Internet, Telefon. Tylko Telefon działa
  • ~gonzo / 2013-05-28 11:49
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam,
    wszystkich ewentualnych klientów chciałbym bardzo przestrzec przed Vectra S.A. Byłem ich abonentem przez rok, usługa działała w Warszawie. Bardzo często występowały problemy z łącznością, oporna obsługa klienta, jedno biuro obsługi na całe miasto i ciągłe kolejki. Szybkie załatwienie sprawy to nie lada wyczyn. Brak poszanowania klienta, zależy im na Tobie tylko przed podpisaniem umowy. Koniecznie zapoznaj się z ich regulaminem ogólnym, o którym wspominają między wierszami. Bardzo żałowałem, że moim dostawcą Internetu była vectra, jeszcze raz odradzam tą firmę.
    Zaletybrak
    Wadybrak szacunku dla klienta, zawodność
    na szczęście już nie posiadam produktu tej firmy
  • ~himalayanmagpie / 2013-05-22 16:23
    Ocena: 1.50 / 5
    Tak, mam doświadczenia i bardzo tego żałuję. Od roku Vectra zażarcie twierdzi, że wywiązuje się z podpisanej umowy zgodnie z prawem. Natomiast od początku postępuje nieuczciwie - tzn. przy zawieraniu umowy obiecano mi zostawić stary numer telefonu. Po czym serwisant zamontował urządzenia i powiedział że na kilka dni uruchomiony został tymczasowy inny numer. Potem przesłali pismo, informujące, że jednak nie przeniosą numeru. Znam wiele osób, które zostaly tak samo zmanipulowane. Zatem jasnym jest że warunki umowy nie są dotrzymane. Mimo to wnosiłam regularnie opłaty za dwie pozostałe usługi z ktorych korzystałam (internet i TV). Po roku czasu, gdy mój rzekomy dług za telefon wyniósł 220zł, wyłączono mi te usługi.
    Komunikacja z Vectrą jest na poziomie komunistycznym - pełna manipulacji i pustych słów.
    Wniosłam skargę na bezprawne postętępowanie firmy do kilku instytucji.
    Także na bezprawne uszczęśliwianie mnie ulotkami reklamowymi, które mimo jasnego przekazu na skrzynce pocztowej oraz złożonego na piśmie, wciąż trafiają do mnie.
    Zakazałam także korzystania z mojego prywatnego numeru telefonu. Vectra także lekceważy moją decyzję.
    Hasło 'Dajemy więcej' dotyczy w mojej interpretacji dużej ilości problemów - kosztów psychiznych i tych związanych z opłatami za pisma polecone, korzystaniem z kawiarenek internetowych w okresie oczekiwania na uczciwe rozwiązanie problemu, itd.
    Trzymajcie się od nich z daleka!
    Zaletymożna uczyć studentów błedów w zarządzaniu klientami
    Wadysame
    rok
  • ~mc / 2013-05-21 05:40
    Ocena: 1.00 / 5
    ostrzegam wszystkich przed firmą VECTRA , to dostawca miedzy innymi telewizji i internetu, naciągający ludzi różnymi sztuczkami na dodatkowe pieniądze już po rozwiązaniu umowy, manipulując datami faktur naciąga ludzi na dodatkowy miesiąc świadczenia usług mimo rozwiązania umowy i zwrotu dekodera, następnie do pracy przystępuje dział windykacji, który straszy byłych abonentów sądami
    Zaletybrak
    Wadyoszuści i naciągacze
    2 lata
  • ~Greg25 / 2013-05-19 08:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystkie negatywne opinie są prawdziwe. Ja również mam z nimi problem bo internet słabo działa. Ciągle musze resetować. Dodatkowo jakikolwiek jest utrudniony. ODRADZAM
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    2lata u w końcu koniec
  • ~evka / 2013-05-16 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, zamówiłam handlowca z którym podpisałam umowę. Odradził podpisanie studenckiej na 9 mies. Polecił umowę na rok z promocją. Wpisał daty na umowie i pojechał. Na pierwszej stronie jett zapis o możliwości rezygnacji w dowolnym terminie z miesieczym okresem wypowiedzenia. Okazało się po 12 mies, że te daty dotyczą okresu promocji ale umowa jest na 24 mies. i można ją rozwiązać ale naliczana jest kara (12 mies przed końcem to 1300 pln WIĘC MASAKRA). NA UMOWIE JSET ZAPIS ŻE WSZELKIE USTALENIA DOT UMOWY REGULUJE CENNIK, KTÓREGO NIE DOSTAŁAM. ZAPIS JEST DROBNYM DRUKIEM. Jakby tego było mało oprócz tego że umowa okazała się na 24 mies to jeszcze jest ronąca!!! Dałam sie pierwszy raz tak wrobić ! Odliczm miesiące do końca umowy! Owy Handlowiec oczywiscie nie pracyje już w firmie. Sprawę zgłoszę do UOKiK....DODATKOWO co kilka dni dostaje maile pracach modernizacyjnych i problemach tech z tym zwiazanych.
    ZaletyBRAK
    WadyOSZUŚCI/CZĘSTE PROBLEMY TECHNICZNE
    GRUDZIEŃ 2011
  • ~mm / 2013-05-15 12:30
    Ocena: 3.00 / 5
    Rozwiązałam umowę zgodnie z zasadami ale nie odesłałam routera, zapomniałam. Wysłałam go po obowiązującym terminie. Wobec czego muszę zapłacić karę 300 zł a routera i tak nie oddadzą. Nawet jeżeli jest tak drobnym druczkiem, to nie jest to OK. Takie CHAMSTWO i tyle. Jeżeli ktoś ceni zasady fair play to nie polecam tej firmy.
    Zaletygdzieś znikły bo takim zakończeniu
    Wadykolejni spece od drobnego druczku
  • ~Michał / 2013-05-07 19:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Jeśli ktoś chiałby tanio spróbować z Vectrą:
    Chciałbym wykonać cesję umowy z Vectra na Internet 16Mb (w nocy 24Mb) i telewizję kablową - pakiet złoty - 111 kanałów w tym 15 HD. Pozostało jeszcze 11 miesięcy, do końca kwietnia 2013 roku.
    W zestawie jest modem / router WiFi, dekoder dtv-stb hd i pilot do dekodera
    Cena jaką aktualnie płacę to 74,88 zł miesięcznie.

    Przenoszę się w miejsce, gdzie już mam internet, a Vectra policzyła sobie ponad 1000 złoty za 'zerwanie umowy' przed czasem.

    Ja pokryje koszty cesji i przeniesienia oraz mogę zapłacić za pierwsze dwa miesiące.
    ZaletyStabilny internet
    WadyWysokie kary za zerwanie umowu
    12 miesięcy
  • ~Klientka / 2013-05-02 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam WSZYSTKIM!
    Obsługa jest TRAGICZNA, traktują klientów jak śmiecia. 3 lub 4 razy musiałam do nich dzwonić z problemem - pomijając to, że bardzo ciężko jest się dodzwonić - to za każdym razem traktowana byłam jak jakieś robactwo, które zawraca im głowę. Ciągle jakieś awarie i prace modernizacyjne, częsty brak dostępu do internetu. Co pół godziny muszę resetować ich modem, który się widocznie popsuł - dzwoniłam do nich w tej sprawie i powiedzieli, że oni nie widzą żadnego problemu!
    Szkoda, że przed zawarciem umowy z nimi nie czytałam tych wszystkich opinii :/ Jeszcze pół roku muszę się męczyć z nimi i ich "usługą".
    Totalna porażka, dno kompletne.
  • ~Klient / 2013-04-22 12:21
    Ocena: 3.75 / 5
    Zalety:
    + dobry stosunek oferty do ceny: 24Mb/s(internet)+100minut(telefon)+złoty pakiet=80zł/mc
    dla porównania w Orange 20Mb+nielimitowane rozmowy+pakiet podstawowy=120zł
    + pingi znośne (counter strike 1.6 w zależności od serwera w granicach 20-30ms)
    + wystarczająca ilość ustawień w dekoderze TV i dobra szybkość reakcji (ładowanie i przeglądanie epg itd.)
    + podział tematyczny kanałów + lista ulubionych (łatwo ją edytować/przesunąć kanały, nie to co w gów**e od Cyfrowego Polsatu)
    + telefon ok
    Wady:
    - brak możliwości zmiany ustawień typu hasło wifi, typ szyfrowania itd. w routerze z poziomu komputera (ewentualnie tylko przez biuro vectry)
    - router (thompson) trzeba co jakiś czas wyłączać i włączać ponownie żeby mieć internet
    - stosunkowo długo dekoder pobiera ustawienia po każdorazowym wyłączeniu z prądu (wyłączam na noc)
    - regularne(w ciągu roku może około 15? może mniej, trudno powiedzieć), ale krótkie i nie uciążliwe przerwy w dostępie do internetu

    Inne:
    * nie oglądam kanałów HD także nie mogę się na ten temat wypowiedzieć
    * nie jestem też maniakiem telewizyjnym, także nie zauważam subtelniejszych zmian w ofercie kanałów
    * nie miałem za dużo do czynienia z obsługą klienta (korzystam z usług około roku)

    Miałem Cyfrowy Polsat i Vectry bym na niego na pewno nie zamienił.
    Zalety#
    Wady#
    #
  • ~Tomasz Opel / 2013-04-22 08:34
    Ocena: 1.75 / 5
    Witam mam mocne zastrzeżenie do tej firmy kompletnie olewają klienta masz umowę to się ciesz, umowa się sama przedłuża na 6 miesięcy (ok moja wina przyszedłem w kwietniu jak mam umowę do końca kwietnia a nie w marcu i dziękuje 6 miesięcy czekania na zmianę) i nie można jej wypowiedzieć wcześniej bez kary !!! dla mnie to chore ale daje do myślenia co do formy ich umów trzeba patrzeć jak na złodziei i tyle inaczej sobie tego nie tłumacze . Patrzcie co podpisujecie bo oni na pewno to wykorzystają.
    Zaletybrak
    WadyForma umowy
    5 lat
  • ~norwid / 2013-04-21 15:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Widze same złe,fatalne opinie!KRRiTV,lub jakiś minister powinien coś z tą firmą zrobić(może odebrać koncesję!).Moja opinia -jest również bardzo negatywna.Od pierwszego dnia problemy!Przede wszystkim ZERO kontaktu!Na e-mail -odpowiadają po dwóch tygodniach,że gdzieś go przekazali....i na tym koniec!Regularnie -tylko wystawiają faktury....i to na kwoty o25% wyższe,niż to było uzgodnione!Internet(nawet ten szybszy)-chodzi jak żółw!Nawet ich instalatorzy -to fleje i chamstwo!W piwnicy naszego bloku(Ochota w W-wie)-kiedy robili coś przy instalacji-zostawili po sobie normalny chlew!Posadzka zapluta,zadeptana petami,masa śmieci i pocietych kabli!Vectra-oczywiście na zgłoszenie tego faktu-milczy ponad miesiąc!Tę firmę należy omijać szerokim łukiem!!!
    Zaletysame wielkie minusy!!!
    WadyLekceważenie ludzi!kłamstwa,brak kontaktu,drogo!Słaba oferta tv,wolny internet!
    1rok!Produkty zakupiłem za ok.90zł. a płacę ponad 140zł!!
  • ~Piotr / 2013-04-21 14:52
    Ocena: 1.25 / 5
    Vectra to jeden z najgorszych jak nie najgorszy dostawca jakichkolwiek usług na rynku. A najbardziej pomijając obsługę klienta i jakość usługi przeraża mnie ilość ulotek reklamowych którymi można palić w piecu :) 35 sztuk w skrzynce w ciągu tygodnia! No i wszechobecny spam na adresy mailowe z tej sieci - masakra. Wstyd być ich klientem. W branży IT (u mnie w pracy) krążą dowcipy na ten temat :)
    Zaletybrak
    Wadydużo by wymieniać
    12 miesięcy
  • ~rych / 2013-04-18 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    szlak moze trafić 6 dni mija i nie ma tego co chciałem miały byc dodatkowe kanały dzwonie olewaja na całego dobra godzina mija zanim odbiorą nagrywaja rozmowy ale dla kogo niech prezes posłucha te rozmowy to może cos zmieni chyba ze tez olewa klijentów aby kasa szła a durny klijent i tak będzie
  • ~MWK / 2013-04-18 00:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Fatalna obsługa, problemy techniczne, dramat.
    21.04.2013 Vectra wycofuje jeden program TV można wypowiedzieć umowę bez kar, gorąco polecał. Sam własnie to zrobiłem.
    Zaletybark
    Wadysame
    Ponad 2 lata i starczy
  • ~lukr / 2013-04-01 17:30
    Ocena: 2.25 / 5
    Jakość usług na średnim poziomie za to obsługa klienta tragiczna. Za każdym razem mówią co innego w dodatku gadają farmazony zeby spławić a później nóz w plecy, zawsze stracisz a oni zyskają, dezinformacja i chaos. Polityka umów które automatycznie się przedłużają na pół roku to koszmar dla klienta. Po okresie umowy należy być czujnym żeby obciązyli karą umowną za zerwanie umowy.
    Wadyobsluga kienta
  • ~andriu1206 / 2013-03-19 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    kłamcy i oszuści nie polecam nikomu
    Zaletyżadne
    Wadyoszustwa
  • ~blob / 2013-03-09 21:02
    Ocena: 2.00 / 5
    strony ledwo chodzą, często rozłącza, do tego limit na 2 urządzenia.... ogólnie nie polecam
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017