Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4587 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~mims_90 / 2014-03-12 16:05
    chcialem zamontowac internet vectry. na montera ok 2 tyg musialem czekac. jak sie juz doczekalem i zamontowal neta... to podal zle haslo do sieci. powiedzial ze wicagu godziny podjedzie. nie podjechal. wiec pare dni bez neta. A licznik już bije. Dodatkowo w ramach tego jest usluga z antywirusem ktorego nie chce. i jak napisalem do reklamacji to sie okazalo ze ok ale w ciagu miesiaca mi to rozpatrza czyli zmuszaja mnie i tak chce czy nie zeby zaplacic za 1szy miesiac za cos czgo na samym poczatku nie chcialem nawet !! Dobrz e ze UOKiK im dowalil tą kare.
  • ~OBSERWATOR / 2014-03-10 19:18
    Ocena: 1.00 / 5
    UFF,,, Nareszcie pozbyłem się VECTRY. Nikomu nie polecam tej firmy, wręcz przeciwnie, ale po kolei:
    Miałem umowę na 2 lata z szybkością 16 Mb/s. Na początku o takiej szybkości mogłem jedynie pomarzyc. W porywach było 1,5 M/s. Zacząłem reklamować drogą oficjalną Zwodzono mnie prze ponad miesiąc. Szukano "dziury w całym", a to mój komputer jet wolny, a to modem nie taki, trzeba wymienić i tak w kółko. W końcu zdenerwowałem się napisałem skargę do Urzędu Nadzoru Telekomunikacji i do wiadomości (za potwierdzeniem odbioru) do prezesa Vectry do rąk własnych. W efekcie tych działań internet przyspieszył. oczywiście deklarowana prędkość była nadal praktycznie rzadkością, le trafiały sie chwile, że sięgała 12-15 Mb/S Jednak moje szczęście było płonne. Potrzebowałem niezawodnego internetu przez cały czas, a tu Vectra daje plamę na całej linii. Pojawiają się dropauty 10-30 sekund internetu brak. WYSTARCZY, aby plik którego potrzebujesz trzeba było ściągać kilkukrotnie. (a nuż się w końcu uda). Reklamować tego oczywiście się nie da!!!, Bo dostawca nie odpowiada za takie krótkie, nic nie znaczące wg niego przerwy. Do tego dochodzą ciągłe planowane modernizacje sieci w nocy oraz nieplanowane wyłączenia późno wieczorne, gdy człowiek spokojnie mógłby popracować w sieci. Nie wytrzymałem i złozyłem wymówienie. I co się okazało, że przedłużono mi Umowę o pół roku, bo przegapiłem termin miesięczny. Odczekałem te pół roku, pilnowałem terminu i co się okazało, że VECTRA zmieniła okres wypowiedzenia z miesięcznego na dwumiesięczny, który mnie mimo wszystko obowiązuje, bo terminowo zapłaciłe fakturę, tym samym uznając, że zgadzam się na zmianę Umowy. UDAŁO SIĘ W KOŃCU wypowiedzieć skutecznie Umowę z końcem lutego. Dzisiaj oddałem cały sprzęt. Oddałem nawet kabel USB, pomimo, ze modem nie miał takiego wejścia i takiego kabla nie otrzymałem, ale technik zaznaczył w protokole odbioru, ze dał mi takowy podczas instalacji. Miałem i modem cyfrowy TV. Vectra potrafiła bez zapowiedzi wyłaczyć po 24 wszystkie programy, często w środku interesującego filmu.
    Obsługa w "salonie" Vectry "ślimacza" dwie ody w kolejce, czekałem prawie godzinę (6 stanowisk obsługi). Nic dziwnego, skoro przyjmujący sprzęt posługiwał sie komputerem stukał jebym palcem w kakim tempie jakby dopiero uczył się jego obsługi.
    Nigdy od VECTRY NIE CHCIAŁEM WIĘCEJ, TYLKO TYLE ZA ILE ZAPŁACIŁE, ALE TO MRZONKA.
    Proponuję nowe hasło dla VECTRY. DAJEMY NIEWIELE W ZAMIAN ŻĄDAMY WIĘCEJ (od klienta) więcej pieniędzy, więcej cierpliwości,
    W kazdym razie należy się 10 razy zastanowić zanim się podpisze Umowę z tą nierzetelną firmą.
    ZaletyBRAK
    WadySAME, niezgodna z UMOWA szykośc, krótkie przewry w dostawie internetu przez cały czas, częste wyłaczenia nocne, jednostronne zmiany warunków umowy na niekorzyść klienta, ślimacza obsługa w salonie. zmiana warunków
    za długo, kupiem za drogo, a potem jeszcze jednostronnie pzmienino wysokość opłat bez pisemnego uprzedzenia.
  • ~Agnieszka Gr. / 2014-03-06 08:59
    Ocena: 1.00 / 5
    cierpienia Klienta po rozwiązaniu umowy z tytułu niewykonania usługi przez Vectre.
    Po dwóch latach chciałam przedłużyć umowe
    - instalator mnie olał
    - po kontakcie na BOK - mial do mnie oddzwonic doradca aby to wyjasnic nie oddzwonił - tez olał
    - na reklamację odpisywali ponad 2 tygodnie - owszem uwzględnili natychmiastowy tryb wypowiedzenia umowy, ale ...
    - po 3 tygodniach dostałam note obciazeniową na 285 zł. za rzekomo nie oddany dekoder (w rzeczywistosci oddałam po 10 dniach - termin jest 14 dni) - krew mnie zalała
    - nota wystawiona była 25.02.2014, wysłana 27.02.2014 a 4 marca (po 3 dniach roboczych) dostałam monit mailowy z maila "windykacja@vectra.pl", ze zalegam na kwote 301 zl. - koszmar !!!
    To jest nękanie, to nawet nie jest bałagan !!!
    Musze pisać kolejną reklamację na luki w kompetencjach pracowników tej firmy, trace czas, ponosza mnie nerwy ! Dosyc !!!! Cale szczescie, ze jest masa innych firm.
    Zaletyzero
    Wadyluki w kompetencjach pracowników, nie oddzwanianie do klienta, bałagan w dziale rozliczeń, agresywna polityka windykacyjna,
  • ~user_123 / 2014-03-01 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra to jakas kpina.... Placi sie za uslugi ktore nie istnieja. Pan na infolini informuje mnie uparcie ze mam podlaczany najsazybszy internet w miescie ktory dziala bez zarzutu.... co ciekawe to mnie zaden nie dociera... Kurcze, mialem nadzieje ze 5 lat studiow informatycznych przygotuja mnie na problemu z brakiem internetu ale nie przwidzialem ze internet po prostu nie bedzie dostarczany....
    Zaletybrak
    Wadyza dużo
    tydzien. 60 zl / miesiecznie
  • ~Mateusz M. / 2014-03-01 10:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Prędkość internetu (szczególnie wysyłania) jest dosyć zabawna, "ich" speedtest pokazuje, że niby jest 1 MBPS, jak chciałbym cokolwiek gdziekolwiek wysyłać, szczytowo mam 5-10 KBPS. OK, jakoś przetrwam. Internet DO 25 MB/s, więc skoro mam 15 to jakoś przeżyję. Kompletny brak dostępu do panelu konfiguracyjnego, nic standardowego nie działa. Moje "stałe" IP oraz WANIP zmienia się cyklicznie... NO DOBRA... Osobiście nie polecam i niestety muszę się z nimi użerać jeszcze ponad rok :(
    ZaletyAż tak bardzo się nie zawiesza..., otwarte IP
    WadyBrak panelu konfiguracyjnego, zmienne (chociaż ponoć stałe) IP.
    2 lata, 70 zł/mc
  • ~Rafał / 2014-02-27 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy z istniejących dostawca usług!!!Kanciarze i naciągacze!! A przy rozwiązaniu umowy dostaniecie Państwo zestaw kar umownych!!!!Które są ukryte w umowie którą każdy z nas podpisuje. 1,Okres wypowiedzenia to 2 miesiące który zmienili w czasie trwania umowy.
    2,Po okresie 2ch lat umowa przekształca się w okres 6cio miesięczny!!!-kara za wcześniejszą rezygnację to ok 152 zł ponieważ jest to zerwanie warunków umowy!
    3, po zakończeniu umowy w terminie 14 dni należy na własny koszt zwrócić im modem,na wskazany adres w stanie "nienagannym" ???lub odbiorą sami za opłatą zawartą w cenniku.
    4.Jeśli się spóźnicie z dostarczeniem urządzenia choćby o dzień - zapłacicie ODSZKODOWANIE!!! w wysokości określonej w cenniku!
    Jeszcze to historia się nie zakończyła, podobno czekają mnie jakieś odsetki które sobie naliczają, ale o tym pewnie dowiem się w swoim czasie!
    TRZYMAJCIE SIĘ Z DALA OD TEJ FIRMY!!!!
    Jeden podpis i zapłacicie swoje!!!
    ZaletyBRAK
    WadyNajgorszy dostawca na rynku!!
    26 miesięcy. 85 zł/m=c + kary "umowne"
  • ~fazimeen / 2014-02-26 21:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Przenosiłem sygnał z punktu A do punkt B,ponieważ zmieniłem mieszkanie opłata miała wynosić 50 zł.a dziś się dowiedziałem że muszę dopłacić !!! bo ta usługa wynosi 99 zł.i dostaje smsy o szybkim uregulowaniu zaległosci !!! Vectra robi z ludzmi co chcą co innego mówią a później inaczej robią !!! Vectra to NIEPOROZUMIENIE !!! ODRADZAM !!!
    ZaletyNiema !!!!
    WadySame Wady !!!!
    Jestem już z Vectrą pare lat a Oni tak traktują starych Klientów !!!
  • ~funnyrazor / 2014-02-24 18:07
    Nie polecam - częste przestoje i modernizacje. Brak dostepu do niektórych gier online. Ponadto problemy i próby oszukania przy wypowiedzeniu.
  • ~Erwin / 2014-02-23 10:55
    Ocena: 1.75 / 5
    Mam Vectre od kilku lat i śmiało mogę wam odradzić jeśli macie możliwość innego operatora. Wiecze wydzwanianie na infolinię bo coś nie działa to internet, to tv cyfrowa. Masakra jakas! Oczywiście winę zawsze zwalaja na sprzęt klienta, tylko sprzęt jest nowy i z górnej półki. Nowa umowa będzie z operatorem który ma w ofercie PCMCIA.
    Vectra NIE POLECAM!!!!!!! Miejscowość Police.
    Zaletybrak
    Wadyfull
    dosc dlugo
  • ~merdicz / 2014-02-20 12:17
    Porażające, że nadal Vectra w swojej ofercie nie posiada modułu CI+ i trzeba cały czas bujać się z tymi dekoderami. Konkurencja ma... oni jakos nie moga ciagle wprowadzić tego do oferty..
  • ~Edek / 2014-02-19 23:30
    Ocena: 3.00 / 5
    Ciągła walka o działanie usług za które się płaci. Za każdym razem średnio co 3-4 miesiące zaczyna wolniej chodzić internet i za każdym razem muszę się użerać z konsultantami bo oni nie widzą problemu. Ba nawet mnie oszukują że zlecenie przyjęte a za tydzień się okazuje że w ogóle nie zostało otwarte. Zawsze kończy się na interwencji administratora i wszystko wraca do normy. Jawnie tną ludziom prędkość łączy i wmawiają że jest dobrze. Ja mam 64Mbit w dzień i 128 w nocy. Niestety tak miałem jeszcze w grudniu teraz dwa miesiące się z nimi użeram.
    ZaletyJak działa prawidłowo to naprawdę jest OK
    WadyCiemni konsultanci
    2, 70.09
  • ~ern / 2014-02-19 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Najemca mieszkania może podpisać umowę z Vectrą bez wiedzy właściciela mieszkania na podstawie podrobionej umowy najmu, a Vectra nie ma nawet kopii tej umowy. (Czyli mogę zamówić usługę nawet na adres prezesa tej firmy) Taka usługa jest dla właściciela mieszkania nie do rozwikłania, pomimo że to nie on podpisywał umowę.
    Zalety?
    Wady?
    ?
  • ~waha / 2014-02-17 20:57
    Ocena: 2.50 / 5
    Miałem umowę 4 lata. "Chamska" obsługa klienta pod względem informacji jak i wszelkiej pomocy, częste problemy z internat. Ogromne problemy z rozwiązaniem (nieprzedłużaniem umowy) umowy.
    WadyBiuro obsługi klienta w Rybniku - totalnie niekompetentki niedoinformowani sprzedawcy, naciągacze
  • ~zibi / 2014-02-17 16:22
    Podpisałem umowę z vektrą na telewizje , dostarczono mi dekoder i koniec na tym telewizja nie działała przez tydzień nie mogłem się doprosić o uruchomienie , więc odstąpiłem od umowy a teraz ścigają mnie opłatą za aktywacje i straszą sądem.
    Zaletybrak zalet
    Wadyfirma ma denny serwis techniczy
  • ~Dariusz Z / 2014-02-13 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedn ściema, firma trochę śmieszna i niepoważne. Naciągacze. Po zakończeniu umowy sami podnoszą stawki i przedłużają na kolejny cykl z 2 miesięcznym wypowiedzeniem. Nie szanują ludzi z których żyją.
    Serdecznie odradzam, jakość usług słaba (telefon trzeszczy, internet powolny a TV śnieży - TAKI STANDARD) w VECTRA S.A.
    ZaletyBrak
    WadySame
    2 lata, o tyle za długo.
  • ~Wena / 2014-02-11 12:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Pieprzona Vectra... Przez 2 lata internet nawalał, 2 czy 3 razy zgłaszaliśmy nieprawidłowość telefonicznie. 2 razy przychodził "specjalista" i jedyne co potrafił powiedzieć to, że komputery (które były nowe) mają kiepską kartę sieciową, bo z modemem wszystko jest ok. W końcu po 2 latach modem nawalił, przyszedł facet i okazało się, że gniazdko było nie wymienione i niekompatybilne z naszą prędkością łącza, a kable źle podłączone (nikt tego nigdy nie wymienił choć powinien), do tego przy wymianie modemu okazało się, że zasilacz był od starego modemu... Oczywiście facet nie chciał napisać, że znalazł takie nieprawidłowości... Napisałam reklamację i zażądałam jakiegoś odszkodowania, bo z ich winy usługa była niepoprawnie zrealizowana, ale stwierdzono, że zarejestrowano przerwę w dostawie internetu 1 dzień, więc należy nam się 1,90 zł! W pozostałym okresie nie było żadnych zgłoszeń... I ja się teraz kur... pytam. Co z tymi rejestrowanymi i nagrywanymi zgłoszeniami się stało!? Przez 2 lata był problem, bo komputery nie chciały się łączyć z modemem czy przez kabel czy przez WiFi, niby internet był, ale trudno było z niego korzystać, skoro często się rozłączał, a żeby się połączyć to trzeba było prawie, że cudu... Wychodzi na to, że wszystko teraz trzeba notować i nagrywać, by mieć jakieś dowody, choć pewnie tak wprawieni złodzieje i tak by się wybronili... To jest Polska właśnie, absurd goni absurd.
    Zaletybrak
    Wadysporo
    kilka lat
  • ~tatamigotki / 2014-02-01 12:44
    Katastrofa i kant! Miła pani przez telefon mówi co innego, przybyły monter co innego, a bok jeszcze co innego!!! Zamawiałem nowy dekoder i szybszy ruter, a w efekcie dostałem jescze telefon , którego potrzebuję, jak pies pcheł!!! Pani konsultantka twierdziła, że to tylko tak się nazywa, bo do rutera po prostu można telefon podłączyć , ale że to do niczego nie zobowiązuje, a tu proszę-fakturka i abonamencik... Pani w bok stwierdziła, że daliśmy się okłamać... Jednym słowem-złodziejstwo, NIE POLECAM !!! A teraz spróbuj to jakoś odkręcić... Będzie to droga przez mękę i nauczka-od Vectry z daleka!!!!!!!
    Zaletymoże są, ale głęboko schowane i nie widać....
    Wadykanciarstwo i naciągactwo
    10 lat
  • ~Adam / 2014-01-31 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy możliwy dostawca usług telekomunikacyjnych i telewizyjnych.
    1. Fatalna jakość świadczonych usług.
    2. Koszmarny poziom obsługi klienta - w Rybniku ich oddział to jakiś żart - mają "poczekalnię" dla klientów, o powierzchni około 3m.
    3. Konsultanci są po prostu chamscy w kontaktach z klientem i pozbawieni elementarnej wiedzy o świadczonych usługach.
    ODRADZAM wszystkim potencjalnie zainteresowanym skorzystaniem z usług tej firmy!!!!
    Zaletybrak
    Wady1. Fatalna jakość świadczonych usług. 2. Koszmarny poziom obsługi klienta. 3. Zbyt w wysokie ceny w stosunku do jakości oferty
  • ~Piotr / 2014-01-26 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam wszystkich,
    Firma Vectra zachowuje się jak typowy hochsztapler. Omijać szerokim łukiem, jak najdalej od tego nieciekawego towarzystwa. Przeszedłem z nimi taką jazdę, że nigdy więcej nawet jakbym nie miał innego wyjścia.
    W grudniu skontaktowałem się telefonicznie z agentem tej firmy w sprawie podłączenia internetu. Przyszedł taki młody który zachowywał się jakby wszystkie rozumy pozjadał, a tak naprawdę nie dorósł do swojej roli. Najpierw zaproponował mi warunki z aktywacją za 100zŁ!, inne firmy najczęściej biorą symboliczną złotówkę. Jak zorientował się że zrezygnuję nagle okazało się, że to może być tylko 10zł, ALE, za to że dam mu numer do jakiegoś znajomego z tego osiedla! Co to ma być! Jak wyrażałem wątpliwość czy kogoś znajdę serwował teksty w stylu: "No dobrze przecież Pana nie zabiję jak nikogo Pan nie znajdzie".
    Bardzo prosiłem, żeby podłączyć internet jak najszybciej (to była środa), bo był mi potrzebny do nowej pracy (musiałem się douczyć parę rzeczy) - to było dla mnie szalenie ważne. Technik przyszedł w piątek po 14. Serwował durne żarty, np. śmiał się ze mnie że wybrałem takie wolne połączenie (jak kompletny ...). Finał tego wszystkiego był taki, że nie dość że nie podłączył mi prawidłowo internetu (modem w kółko się restartował co parę minut, przez to korzystanie było praktycznie niemożliwe), to jeszcze zepsuł telewizję (wszystkie kanały). Zostałem na cały weekend bez internetu i telewizji. Próbowałem się skontaktować z agentem który był u mnie wcześniej. Sprawę zamknął stwierdzeniem, że: "dziś nie pracuje". Próbowałem skontaktować się z serwisem za pośrednictwem strony vectry, ale tam nie da się po prostu dodzwonić. Jak na bazarze, gdzie cwaniaczek wciska ci jakiś bubel, a potem znika. Tak samo jest w jedynym biurze klienta w moim 400 tys. mieście. Wchodzisz kolejka na 1,5h, produkujesz numerek w kolejce.
    Widać, że ludzie co chwilę robią tam słuszne awantury, bo Pani jak tylko widzi że coś nie gra, wystawia tabliczkę: "stanowisko nieczynne" i wychodzi!:).
    W rezultacie kosztowało mnie to wszystko mnóstwo nerwów i nadaje się chyba na jakiś pozew o odszkodowanie, bo z przygotowania do roboty na poniedziałek nic nie wyszło.
    Od razu po niedzieli poszedłem rozwiązać umowę (mam takie prawo - 7 dni od podpisania, bez żadnych kosztów jeśli była zawarta telefonicznie). Pani w biurze zapewniała że nie będzie żadnych kosztów. To było w grudniu.
    Dwa dni temu dostałem fakturę na kwotę 15,50zł za: "usługi telekomunikacyjne", czyli nie wiadomo tak naprawdę za co. Poszedłem sprawę wyjaśnić znowu do biura, znowu kolejka na 1,5h. W międzyczasie okazało się że nie ja jeden mam takie problemy z tą firmą. Starszego człowieka w podobnej sytuacji straszą już komornikiem. Wszyscy ludzie którzy tam byli mieli tej firmy serdecznie dosyć.
    Skandal! Nadaje się do telewizji! Piszę o tym żeby przestrzec przed tą firmą! Jeszcze raz powtarzam, omijać szerokim łukiem!
    Mam też propozycję. Jeśli ktoś z Państwa padł także ofiarą tej bandy proponuje wysłanie zbiorowego listu do odpowiedniej komórki w ministerstwie cyfryzacji (jest departament który zajmuje się takimi sprawami, kiedyś miałem okazję skorzystać przy okazji telefonii komórkowej i pomogli). A jak jeszcze wyślemy zbiorowe pismo z opisem swoich przypadków to się za nich wezmą. W razie czego podaję tzn. "roboczy" email: dorsz007@wp.pl stąd adres trochę śmieszny, ale nie chcę mieć spamu na głównym adresie. Bardzo proszę o kontakt, jak to się mówi: "w kupie siła".
    Pozdrawiam serdecznie,
    Piotr
  • ~Buczek / 2014-01-24 07:28
    Ocena: 1.25 / 5
    vectra TRAGEDIA!!! ABSOLUTNE DNO, PROBLEMY OD ZAKŁÓCEŃ PO KOMPETENCJE KONSULTANTÓW ZARÓWNO W INFOLINII JAK I W SAMYM SALONIE NA ALEJACH JEROZOLIMSKICH W WARSZAWIE!!! DUŻE PROBLEMY Z ROZWIĄZANIEM UMOWY!!! ZŁAPAĆ KLIENTA I NIE WYPUŚCIĆ ZA WSZELKĄ CENĘ!!!
    ZaletyBRAK
    WadyZAKŁÓCENIA, BRAK KOMPETENCJI KONSULTANTÓW W INFOLINII JAK I W SALONIE NA ALEJACH JEROZOLIMSKICH W WARSZAWIE, UTRUDNIENIA W ROZWIĄZANIU UMOWY!!!
    PONAD 2 LATA
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3512
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4838
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4048
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3131
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2679
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1320