Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4491 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Iwona Kurowska / 2013-12-11 21:39
    Firma nie informuje o faktycznych kosztach instalacji. We wrześniu telefonicznie zamówiłam montaż TV i dokładnie wypytywałam o koszty. Na początku był to koszt aktywacji plus abonament. Gdy pojawiła się faktura okazało się że aktywacja jest liczona x 2 ( ponoć tak jest w regulaminie po czym okazało się że się pomylili) i dodatkowo płatna jest instalacja 99 zł. Cennik z opłatami dają z umową po instalacji czyli po fakcie.Reklamacji na instalację nie uznali. Prędzej do sądu pójdę niż zapłacę te 99 zł. Dla zasady. Umowę oczywiście wypowiedziałam. Ogólnie firma dno bez zasad,na infolinii zatrudniają chyba z łapanki a konsultanci klepią standardowe formułki.Zero porozumienia każdy mówi co innego. A telewizja działa beznadziejnie. Na drucie byłby lepszy odbiór. Mam nadzieję że szybko znikną z rynku. NIE POLECAM A WRĘCZ ODRADZAM- DLA ŚWIĘTEGO SPOKOJU.
    Zaletybrak
    WadyNiekompetencja,brak rzetelnego informowania abonenta, naciąganie na koszty,beznadziejne BOA
    4 miesiące
  • ~skpawel / 2013-12-11 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, kompletna porażka. Podłączyli mój numer do jakiegoś innego mieszkania a faktury przysyłają do mnie .
    Wadymnóstwo,
    za długo
  • ~Katarzyna Sadowska / 2013-12-09 22:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo nie polecam firmy Vectra S.A, przy rozwiazaniu umowy dopiero zaczynają się problemy. Umowa zawiera inny okres wypowiedzenia niż regulamin. Wypowiedziałam umowę dn. 31.08.2013r. Sugerując się zawartą umową czyli 1miesiecznym okresem wypowiedzenia. Upłynął miesiąc, udałam się do placówki zwrócić sprzęt, tam upewnilam się, ze wszystkie formalności załatwiłam pomyślnie. A tu niespodzianka z firmy Vectra-pismo iż posiadam 2miesieczny okres wypowiedzenia, w dodatku jeszcze zwracajac sprzęt zerwalismy warunki umowy doliczyli nam 500zl kary, w sumie 700zl. Pracownik w placówce nie wspomniał o karze słowem. Odwołując się do firmy poinformowali mnie iż tak stanowi regulamin, a za pracownika, który wprowadzil mnie w błąd przepraszają.
    ZaletyBrak
    WadyOszuści
    6lat, 105zl.
  • ~jim / 2013-12-03 20:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Vectra - od ponad 2 mcy zgłaszam awarię dekodera i złą jakość sygnału. Przybyli technicy łaskawie po miesiącu monitowania. Poprawiło sie na tydzień, a potem to samo.
    Zgloszenie telefoniczne to kpina, przełączają między działami technicznym a obsługą klienta i za każdym razem trzeba podawać swoje dane identyfikacyjne. Nikt nie odpowiada od początku do końca za rozwiązanie problemu. Za każdym razem inny konsultant i trzeba opowiadać od początku o usterkach. Robią wszystko by nie przyjechać i nie naprawić usterki. Dno totalne, zdecydowanie odradzam!
    Zaletyzawsze pamiętają, by wystawić ci rachunek
    Wadycała reszta, lekceważą w BOK, na infolinii i w dziale tech. Jak podpisałeś umowę nie jesteś już klientem a frajerem
    6mcy
  • ~Piotr Witkow / 2013-12-02 11:55
    Ocena: 2.50 / 5
    Obsługa dno totalne. Miałem internet w dwóch punktach z vectry, w sklepie i w domu.Jak tylko można było skończyć umowę skończyłem.Przynajmniej tak mi się wydawało.Okazało się ,ze mam nadpłatę na koncie.Musiałem napisać pismo z prośbą o zwrot pieniędzy.Napisałem, a po miesiącu zadzwonili do mnie z działu windykacji ,ze mam nieopłacone usługi i że mam im zwrócić nadpłatę, którą mi wcześniej zwrócili.Komedia.Oczywiście ani słowa przepraszamy tylko straszenie dopisaniem do rejestru dłużników. Jeszcze jedna dziwna rzecz, w 21 wieku nie można zmienić adresu do doręczania faktury przez telefon, ani internet.Konsultantka odsyła do biura obsługi i w takiej głupiej sprawie musiałem jechać na drugi koniec miasta i stać w kolejce 2 godziny.ŻENADA
    Wadyawarie ,słaba obługa klienta
  • ~jarek / 2013-11-27 11:40
    Ocena: 1.75 / 5
    zarówno internet jak i tv totalne dno, ciągle coś nie działa, ciągle prace modernizacyjne oglądam mecz na żywo a tu jeb zawiecha na 15 min i tak co trzeci dzien nie polecam chyba że ktoś lubi oprócz reklam dodatkowe przerwy w oglądaniu
    Zaletybrak
    2 miesiace
  • ~Krzyś / 2013-11-26 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak zawiera się umowę to bardzo mili, a przy rezygnacji to dzwonią z nad pozostaniem. Ores wypowiedzenia to masakra: dwa miesiące płacenie bez korzystania z usługi. Zero elastyczności. Nie polecam.
    Zaletymili na początku
    Wadybardzo długi okres wypowiedzenia
    2 lata
  • ~beznetawcIąż / 2013-11-25 18:10
    awaria,awaria,awaria.technik nie jezt dostępny.a ostatnio wpadli na nowy pomysł i udają że cię nie słychać i się rozłączają
  • ~versacheee / 2013-11-25 16:21
    zdecydowanie nie polecam. Niekompetenta obsługa klienta, internet wolny jak żółw. Brak dobrej jakości kanałów HD. a nowości wprowadzają z super wielkim opóźnieniem. w tyyyle za konkurencją. A najgorsze to chyba i tak użeranie sie z ich obsługą klienta.;/
  • ~barbara winnicka / 2013-11-22 19:19
    Ocena: 1.50 / 5
    totalna pomylka nie polecam
    Zaletyzadne
    Wadymialam zaplacic po 1 zl na pol roku a okazuje sie ze za 1 i 2 miesiac musialam zaplacic 120 zl bo za dekoder podlaczenie ruter itd o czym tylko poinformowano mi przy umowie ze za podlaczenie ok 45 zl w pazdzierniku mam29 zl do zaplacenia nie wiem jeszcze za co bo awarie i nie mozna sie zalogowac i odczytac nie polecam nie wiem co mnie czeka najlepiej bym rozwiazala ale to za duzy koszt za zerwanie umowy
    od wrzesnia 2013 r
  • ~Jacek Gielecinski / 2013-11-22 17:13
    nie polecam na Ursynowie ciągłe modernizacje, słaby sygnał internetu, tv. brak kontaktu z obsługą, trzy numery każdy zjęty?
    Zaletynie ma
    Wadysłaba jakość usługi ze względu na brak stałego kontaktu z obsługą techniczną jak i biurem obsługi , problemy techniczne z odbiorem usług , słaba jakość techniczna sygnału tv jak i internetu
    2lata
  • ~jaro / 2013-11-22 14:42
    Ocena: 1.75 / 5
    Należy bardzo uważać na ich przedstawicieli przybył i powiedział że jak do nich przejdę to przez 6 miesięcy płace 1 zł dwa razy pytałem czy faktura będzie na 1zł oczywiście potwierdził i co kłamał nie dodał iż za wszystko trzeba płacić razem ok30 zł na info powiedzieli że trzeba czytać umowy. TV piksele zacina się internet - sygnał nawet trochę powyżej ale co z tego jak 2-3 razy w tygodniu muszę resetować modem Technik przychodzi pogrzebie ponarzeka na poprzednika i tyle przestrzegam firma nirzetelna
    04.06.13
  • ~Homi_po88 / 2013-11-14 12:38
    Chcąc uzyskać jakiekolwiek promocje lub dogodniejszą oferte nie bylem w stanie tego zrobić jako ' stary' klient. zrezygnowałem z ich usług i poszedlem do UPC. Na warunkach nowego klienta bardzo opłacalo mi sie juz nawet to zerwanie umowy. Bo nie ukrywam, ze internet vectry jest najgorszym jaki mialem dotychczas.Nie polecam tej firmy równiez ze wzgledu na obsluge klienta i traktowanie. a potem bałagn w papierach.
  • ~radi / 2013-11-13 11:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma naciągaczy. Po dwóch latach gdy dotychczasowa umowa wygasła zaproponowano mi warunki znacznie gorsze od dotychczasowych. Próby negocjacji na różnych szczeblach nie przyniosły rezultatu. Dla nich klient który podpisał umowę to dojna krowa. W związku z powyższym chciałem zawrzeć umowę na warunkach jakie może otrzymać nowy klient i które dostępne są z poziomu ich strony internetowej. W odpowiedzi na moje zgłoszenie zadzwonił przedstawiciel firmy i po sprawdzeniu, że płacę już u nich wyższy abonament (po dwóch latach skończyła się promocja) odmówił mi możliwości zawarcia umowy na takich warunkach!!!
    Do tego dochodzi jeszcze niekompetencja pracowników o której już nie chce mi się pisać.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja, próby naciagania, maja gdzieś swoich dotychczasowych klientów
    ponad 2 lata
  • ~Agulina / 2013-11-09 20:35
    Nie polecam, jeśli wszystko działa jest ok, ale jak tylko pojawi się awaria, wtedy następuje totalny chaos. Każdy konsultant mówi co innego , jeden, że sprzęt zacznie działać do 1 godziny, drugi ,że w ciągu 24 godzin, a trzeci, że w ciągu 24 godzin roboczych.
    Niestety, obowiązuje mnie umowa jeszcze przez 8 miesięcy, ale z tego co widzę będzie to ostatnie 8 miesięcy.
  • ~ja / 2013-11-08 21:17
    Ocena: 1.25 / 5
    TRAGEDIA, NIEKOMPETENCJA KONSULTANTÓW I DZIAŁU OBSŁUGI TECHNICZNEJ Z GDAŃSKA JEST PRZERAŻAJĄCA. AWARIA POGANIA AWARIĘ. KAŻDY PRACOWNIK PODAJE INNY TERMIN USUNIĘCIA AWARII A I TAK NIKT NIE PRZYCHODZI. WŁAŚCICIEL FIRMY MUSI BYĆ BOGATYM CZŁOWIEKIEM SKORO NA WŁASNE ŻYCZENIE ZATRUDNIA TAKICH LAIKÓW KTÓRZY ZNIECHĘCAJĄ STARYCH ABONENTÓW A NOWI PO PRZECZYTANYCH OPINIACH SĄ PRZERAŻENI I SZUKAJĄ ALTERNATYWNYCH OFERT - MAJĄ RACJĘ. PRZEZ NIEKOMPETENCJE PRACOWNIKÓW ZOSTAŁEM ZMUSZONY DO ZAKUPU DEKODERA DVB-T WRAZ Z ANTENĄ BY MÓC W KOŃCU BEZ PRZERW OGLĄDAĆ TELEWIZJĘ.
    ZaletyCZASAMI DOBRY ODBIÓR
    WadyPRZERWY W NADAWANIU, ZACINA SIĘ TELEWIZJA W HD, JEST BURZA TO JEST BRAK TELEWIZJI, ZGŁASZANIE USTERKI TO DROGA PRZEZ MĘKĘ, ZAKUP DODATKOWEGO DEKODERA DVB-T WRAZ Z ANTENĄ NA WSZELKI WYPADEK, NIEKOMPETENCJA PRACOWNIKÓW
    8 LAT I TERAZ ŻAŁUJĘ ŻE TAK DŁUGO.
  • ~ali / 2013-11-07 09:16
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam.ciągłe awarie,brak dostępu do sieci no a obsługa klienta zawsze zajęta nie może odebrać twojego telefonu.
  • ~pli / 2013-11-06 13:20
    Ocena: 1.25 / 5
    Żenująco niski poziom usług. Ciągłe awarie, przerwy itp. Poziom obsługi klienta tragiczny, umowy z licznymi karami i kruczkami.

    Filozofia Vectry to "Nasz klient, nasz wróg".
    Wadysłaba obsługa klienta, dno jeśli chodzi o poziom usług, oszukiwanie klientów, kontakt z firmą zerowy
  • ~Pani 37 / 2013-11-04 10:48
    Ocena: 2.00 / 5
    często awaria obsługa klienta też nie najlepsza nie polecam
  • ~Zenek / 2013-11-03 14:49
    Ocena: 2.25 / 5
    Mam mieszane uczucia co do Vectry wcześniej miałem Dialog 10Mb/s i nie miałem z nimi problemów w przeciągu 2letniej umowy tylko 3razy były jakieś niedogodności typu prace serwisowe transfer na stałym poziomie zazwyczaj 1%powyżej tych 10Mb/s. Vectra miałem problem już od samego początku Umowa na 30Mb/s nigdy takiej prędkości na oczy nie widziałem w porywach 29Mb/s (ale to rzadkość) zazwyczaj grubo poniżej wahania w transferze mają tak duże że nie ma co wierzyć ich zapewnieniom ,że to 10% jak podawał przedstawiciel handlowy.Miałem spadki poniżej 0,5Mb/s składane reklamacje ze zrzutami ekranu nie pomogły negatywnie rozpatrzone przez Vectra .Obsługa w biurze trzeba się wystać w sporych kolejkach .Po kilkudniowej walce na forum Vectra facebook plus zrzuty pomiarowe , chyba dopiero pomogło bo jak na razie Internet działa poprawnie prędkość utrzymuje się na poziomie 20 -26 Mb/s ,przeglądarka działa płynnie to im odpuściłem. Szczerze powiem że żałuje że skorzystałem z ich oferty trzeba było brać w Dialogu te ich 10Mb/s lub 20Mb/s i nie mieć problemów i straconych nerwów na walce z nimi o swoje.Skusiła mnie niska cena i to błąd bo i za tym idzie niski poziom usługi.
    Zaletycena
    Wadyniski poziom usługi
    1,5
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4664
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3010
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2605
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023