Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4587 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~thea / 2014-04-16 17:37
    Ocena: 1.25 / 5
    bierzcie tylko jak już nie ma nic innego, ciągłe odgórne zmiany w ofercie kanałów - na gorsze oczywiście, niby zmieniają ofertę ale zawsze na niekorzyść, zapewne nowe kanały są tańsze, tylko abonament rośnie, przerwy w działaniu TV i internetu, problemy z HD
  • ~Zabrzanka / 2014-04-15 09:20
    Ocena: 1.25 / 5
    Jeśli ktoś ma możliwość wyboru innej kablówki to niech to zrobi,w moim mieście mają monopol i nie muszą się liczyć z klientami.Internet rzadko kiedy osiąga prędkości za które się płaci,często są awarie,ludzi na infolinii jakby przyszli z ulicy nikt nic nie wie,w biurze w Zabrzu tragedia.Pracownicy opryskliwi podchodzą do ciebie jak do zła koniecznego.Rachunki przychodzą po 2 w miesiącu albo wcale,każdy na inną sumę i oczywiście brak kompetentnej osoby która wskaże którą fakturę trzeba zapłacić.Przegięli kiedy przy przedłużaniu umowy zaproponowali mi pakiet tv+internet za 250zł a dotychczas płaciłam 89zł bez hbo i canal+ niech idiotów szukają gdzie indziej bo ja za pakiet 2kanaów nie zapłacę 160zł,tak traktują stałych klientów.
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo pisać.
    4lata 129zł
  • ~użytkownik / 2014-04-14 17:14
    Pracownik w Vectrze w Elblągu (woj. warm - mazur ) był bardzo nieuprzejmy, opryskliwy i nie pomocny.
  • ~tomek / 2014-04-12 07:58
    Ocena: 1.00 / 5
    internet 50-jeszcze nigdy takiej prędkości nie osiągnął
    biuro obsługi-minimum 20 minut czekania zanim ktoś odbierze telefon.
    od momentu zgłoszenia usterki mają 24 godziny na podjęcie tematu w lokalnym serwisie-po 2 dniach usterka nie została naprawiona!!!!
    NA PEWNO NIE PRZEDŁUŻĘ Z NIMI UMOWY!!!

    Zaletybrak
    Wadyczęsty brak sygnału minimum 2 razy w tygodniu
    około roku
  • ~Jacek / 2014-04-10 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    SKandalicznie niska prędkość internetu, ciągłe awarie, niekorzystne zapisy w umowach, niedostosowana do wymagań użytkowników oferta programowa
    ZaletyBrak
    WadySame
    Około roku
  • ~mirolo / 2014-04-08 20:58
    Wypowiedziałem umowę z Vektą z dniem 01 09.2013 ze względu na zmianę regulaminu i braku parametrów Internetu (płaciłem za 10mb a miałem max 1mb) przez 3 miesiące. Wypowiedzenie umowy nie docierało przez trzy miesiące. Nie korzystałem z usług, a naliczali mi kolejne faktury. w biurze obsługi klienta nie mogłem oddać sprzętu bo mam umowę. Z biurem Obsługi przez teł nie można się skontaktować. Oddałem wreszcie sprzęt dokumentując wszystko fotografiami. Totalna porażka, nigdy więcej. To jest firma oszustów. Prawdopodobnie spotkam się w sądzie bo nadal żądają zapłaty za trzy faktury. Może by tak zabrać wszystkich zadowolonych klientów Vektry i złożyć zbiorowy pozew do sądu o nękanie
    Zaletybrak
    Wadyoszustwo
    2 lata i nigdy więcej
  • ~midori / 2014-04-08 12:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam z vectrą umowę na internet.Kończyła się w kwietniu, więc w styczniu umowę wypowiedziałam pisząc: " wypowiadam umowę w terminie ustawowym" Dla każdego prawnika oznacza to, że wtedy kiedy umowa się, zgodnie z umową kończy. następnie zawarłam nową, dokładając telewizję.Był to straszny błąd.
    31.03.014 otrzymałam pismo podpisane przez orła temidy Lidera Sekcji Rozliczeń Karolinę Grabowską, że umowę zerwałam i naliczono mi 343zł kary. Baba nie rozróżnia zerwania umowy od jej wypowiedzenia mimo, iż w serwisach biznesowych reklamuje się jako specjalista menadżer po znanych szkołach. Złożyłam reklamacje i poprosiłam o przysłanie odpowiedzi mejlem. nie odpisano mi, więc zadzwoniłam. Okazało się , że dział reklamacji napisał, iż nie zrozumie co miałam na myśli wypowiadając umowę w terminie ustawowym, wiec koszty mam zapłacić.Nie zrobię tego. Zaraz będę pisać do prezesa vectry i wyslę mu wszystkie materiały zamieszczone przez internautów. Potem napiszę do PIH, bo w przeciwieństwie do rzecznika praw konsumentów ta instytucja działa, jeśli będę musiała wytoczę cywilny proces i zerwę umowę z braku zaufania zaraz, jesli prezes odpowie mi negatywnie.Jestem leniem niemożebnym ale też prawnikiem , który dotychczas niczego nie przegrał. dodatkowo wezmę najdroższego prawnika. Z lenistwa wyrywa mnie zawsze wściekłość a jest ogromna. ponadto chce, żeby orzeł, zapewne idący po trupach na wynik nauczyła się prawa i szacunku do ludzi. Będę informować skrzywdzonych.Midori
    Zaletyszybki montaż
    Wadyopracowanie telewizji w porównaniu do cyfry, którą miałam fatalne, średniowiecze, całkowity brak szacunku do klienta
    od 2009
  • ~Paweł / 2014-04-08 11:53
    Ocena: 1.25 / 5
    Totalna beznadzieja. Wg umowy można rozwiązać umowę na miesiąc przed końcem okresu umowy. Po wysłaniu im pisma z rozwiązaniem umowy z tym terminem dostaliśmy potwierdzenie, że przyjęli rozwiązanie ale z terminem o miesiąc późniejszym - musielibyśmy płacić oszustom dodatkowy miesiąc. Oczywiście tłumaczyli się że to jest zgodne z umową. Musieliśmy to prostować, bo to oczywiście NIE BYŁO zgodne umową, więc albo są oszustami albo mają u siebie straszny bałagan. Kosztowało nas to dodatkowe nerwy i opłaty za telefony.

    Druga sprawa:
    Na 3 miesiące po rozwiązaniu umowy naliczyli nam karę za rzekome nieoddanie sprzętu (100 zł) - mam wysłać im skan dokumentu na którym jest napisane że oddaliśmy sprzęt. I znów musimy zmarnować czas wolny i pieniądze (chociażby na telefon do złodziei z vectry). A co by było gdybyśmy wyrzucili ten dokument? Pewnie liczą na takich właśnie ludzi. I tak się właśnie zarabia - tu 100 zł, tam 100 zł itd.

    Jednym słowem: NIE POLECAM tych oczustów!!!
    Zaletybrak
    Wadykiepska obsługa klienta, zrywanie internetu, oszukiwanie i wyciąganie pieniędzy na każdym kroku
    2 lata, nie pamiętam za ile kupiłem ale jak na warunki w PL to za drogo
  • ~Guest / 2014-04-07 01:54
    Ocena: 1.25 / 5
    Co do zrywania, czy problemów z przerwami DTV - OK, ale obsługę klienta jeszcze gorszą ma UPC. Da się.
  • ~maron / 2014-03-31 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwa tygodnie temu zawarłem umowę przez telefon na dostawę internetu i cyfrowej TV. Dzis tj. 31-go marca w określonych godzinach nikt nie zjawił sie??? Jeśli firma tak dba o klienta to ja bardzo im dziękuje a czytającym tego posta gorąco odradzam. Sprawę zgłosiłem do UOKIK i każdy poszkodowany powinien to zrobić.
    ZaletyPiekna reklama???
    Wadyta firma powinna nazywać się"WADA"
    0 dni
  • ~Justek / 2014-03-30 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam. Nie dajcie się naciągać na "promocje" tej firmy. Po co mi telefon stacjonarny gratis, skoro następnego dnia nie będzie już działał? Poza tym prędkość netu jest fatalna. Od 3 miesięcy składam reklamację w sprawie źle działającego internetu i dostaję odpowiedź, że mogą mi zwrócić 7 zł (!!!). Tragedia.
    Zaletybrak!
    Wadybeznadziejna prędkość, kiepski sprzęt
    3 lata, 95 zł
  • ~oszukana / 2014-03-28 19:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie te firme szerokim lukiem jesli nie chcecie byc oszukani. Na trzy miesiace przed zakonczeniem umowy zmieniono waruki wypowiedzenia umowy (przedluzajac okres wypowiedzenia) bez zadnego pisma do mnie. Po rozwiazaniu umowy windykowano mnie za nieslusznie wystawiona fakture. Zadnego zadoscuczynienia. Zenada.
    Na montaz czekalam miesiac, tego nikt nie bral pod uwage podczas rozwiazywania umowy...
    ZaletyZadnych
    WadyBrak kontaktu z kilentem, zmiany umowy, dlugi czas montazu, czeste awarie internetu
    mialam umowe na 3 lata - nigdy wiecej!!!
  • ~janko / 2014-03-25 11:42
    Przestrzegam wszystkich przed tą"firmą". Szczególnie na rzekome promocje. To wielka ściema . Zmieniają sobie dowolnie regulaminy powiadamiając e-mailem. Brak odpowiedzi z twojej strony oznacza akceptację ich działań. Dodzwonić się do ich firmy graniczy z cudem. Jakość usług szczególnie internet - tragedia. Co kilka dni e-mail że prowadzą prace konserwacyjne i remontowe i stąd trudności.
    Zaletybrak
    Wadykonsrukcja umów
    5 lat
  • ~Daniel / 2014-03-25 00:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to nieporozumienie, co jakiś czas odłączają mi neta. wymienili mi drugi dekoder od telewizji bo pierwszy się sam wyłączał i ten też się wyłącza. Żal... Zrywam umowę i zapominam o tej pseudo firmie.
    Zaletyzalety???? Brak słów.
    WadyTo jedna wielka ściema. Internet nie działa
    3 miesiące i żałuję
  • ~daniel / 2014-03-22 10:39
    Ocena: 1.00 / 5
    internet za 1 zł to wielka ściema ,kant gdy dziś dzwoniłem na 601601601 poinformowano mnie że takiej oferty nie ma i szkoda czasu roztrząsać że jest taka reklama na stronie czy też w mediach
  • ~sadas / 2014-03-19 17:03
    Wczoraj założyli mi tv dzis nie działa mi pilot
  • ~Andrzej / 2014-03-18 19:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma. Odradzma każdemu. Pomimo platnosci zawiesili sygnal bo platnosci nietrfialy na ich rachunek tylko na inny ich rachunek. Po przeslaniu dowodow wplaty dzial windykacji poinformowal ze wszystko OK po czym na drugi dzień odcieli sygnal. Balagan i beznadziejna obsluga. OMIJAC Z DALEKA !!!
    Zaletybrak
    Wadyoferta dla nowych klientow atrakcyjniejsza niz dla starych
    9lat 169zl/m-c
  • ~hania / 2014-03-17 16:20
    ostrzegam przed rażącą nieuczciwością i oszustwami przedstawicieli Vectry. Przy podpisywaniu umowy celowo zatajają niektóre dosyć wysokie opłaty. Wykorzystując podeszły wiek swoich klientów podsuwają do podpisu egz.umowy opiewające na dodatkowo płatne programy
    Zaletyżadne
    Wadymnóstwo
  • ~skamar / 2014-03-17 08:51
    Ocena: 2.25 / 5
    Żenada - rozliczenia i informacje przekazywane przez pracowników to jakaś kpina. Naliczają zawyżone faktury, korekt nie mogą wystawić miesiącami. Mi przez trzy miesiące liczą za usługi dawno już wypowiedziane i z jednej strony potwierdzają, że nie powinni tego naliczać a z drugiej strony naliczają i każą płacić i tyle. Odgrażają się że odłączą internet jak nie zapłacisz i możesz sobie iść do sądu. Przy pierwszej okazji rezygnuję z tego badziewia.
    Zaletydostepność
    Wadyniejasność informacji, traktowanie klienta jak ostatniego debila
    6 miesięcy
  • ~Marek / 2014-03-13 09:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Podobnie jak wielu innych nareszcie pozbyłem się vectry i dopiero zrozumiałem, jak mi jest z tym dobrze.
    Skandaliczna obsług klienta.
    Bezczelne zapisy w umowie.
    Co robi w tej sprawie UOKiK???????
    Czy nie ma urzędów w tym kraju, które kontrolują takich naciągaczy?
    Jak tam, Pani Prezesie UOKiK? Czy nie macie obowiązku pochylać się nad takimi cwaniaczkami?????
    Zaletyod razu, jak się ich wreszcie porzuci
    Wadysame wady - zero zalet
    2,5 roku i ani dnia dłużej!
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3512
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4838
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4048
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3131
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2679
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1320