Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4487 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ABC / 2014-06-12 09:08
    Nie jestem i nigdy nie byłem klientem, Vectra S.A., pomimo to co miesiąc otrzymuję e-maile, jakobym był ich dłużnikiem i Dział Windykacji domaga się ode mnie pieniędzy. Straszą też odłączeniem czegoś jeśli nie zapłacę.

    Próbowałem sprawę wyjaśnić. Na e-maila nie dostałem odpowiedzi, a telefonicznie (infolinia) odpowiedzieli, że abym otrzymał od nich jakiekolwiek informacje, muszę podać swoje szczegółowe dane osobowe (imię, nazwisko, dokładny adres, itd).

    Kółko się zamyka - oni nie wiedzą dlaczego jestem ich dłużnikiem i skąd u nich znalazł się mój e-mail i nie chcą tego wyjaśnić, ja nie dowiem się o co chodzi od firmy która bezprawnie pozyskała mój e-mail i mam uzasadnione podejrzenia że jak podam moje dane osobowe, także nimi będzie dysponować bez mojej zgody i bezprawnie. Jedno jest (wg nich pewne): muszę zapłacić za rzekomo mój dług. Na razie straszą tylko e-mailem, ale kto wie co będzie dalej.
    ZaletyZERO na DZIESIĘĆ PUNKTÓW W MOJEJ SKALI
    WadyDZIESIĘĆ NA DZIESIĘĆ PUNKTÓW W MOJEJ SKALI
    NIGDY
  • ~POmyje / 2014-06-12 08:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Przecięli mi kabel, zabrali modem, i 100 zł za ten modem i .... nadal mam płacić abonament. Czy jest tu jakiś prawnik?
    ZaletyBrak
    Wady100%
  • ~Boski1983 / 2014-06-11 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle jakieś problemy z szybkoscia internetu w tv bledy e8 e13 i inne cuda , notoryczny brak usługi w 23-5 godz(niby konserwacja ale ile mozna)
    konsultanci niekompetentni.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Bugarte / 2014-06-11 20:14
    Ocena: 2.25 / 5
    Ciągłe problemy z ustługami (tv online częściej nie działa niż działa). Częste przerwy w dostawie Internetu.
    ZaletyTanio
    WadyJakość
    2 lata, 100zł
  • ~Janusz / 2014-06-11 18:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja, od ponad miesiąca od zainstalowania netu 40Mb/s prędkości max 6,6 Mb/s, ciągłe pisanie maili, dzwonienie nic nie daje.

    Numeru z Netii też nie potrafią przenieść - oczywiście samemu się trzeba dowiadywać.
    ZaletyDużo obiecują
    WadySpławianie klienta, niekompetentna obsługa.
    1 msc
  • ~niestety klient / 2014-06-09 18:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Polska to chory kraj i chore firmy mogą jechać po klientach jak chcą. Za takie warunki umów powinny tego typu firmy dostać olbrzymie kary, a nie niecałe 0,5 mln jak ostatnio. Nie mogę się z tego g... wypisać bo albo jestem za późno albo za wcześnie w oddziale, bo umowa automatycznie przedłuża się na pół roku i nawet nie mogę złożyć wypowiedzenia. Horror. Złodzieje do potegi n-tej. Omijać !!!! P.S. wie ktoś jak się z tego wypisać?
    Zaletybrak
    Wadynie rozwiążesz umowy - dożywocie
    3 lata
  • ~TomJon / 2014-06-04 19:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra - Laureat nagrody "nierzetelna firma stulecia". Biuro Obsługi Klienta niekompetentne i aroganckie. Przez pomyłkę Biura wyłączono mi sygnał i nie ma nawet z kim się kontaktować w tej sprawie. Przy najbliższej okazji zerwę z nimi umowę, a przy każdej okazji odradzam znajomym i nieznajomym kontakty z Vectrą.
    Zaletybrak
    Wadynadal istnieje
  • ~ewa / 2014-06-03 18:07
    Złożyłam wymówienie, oddalałam dekoder i wszystko co trzeba było. Po tygodniu dostałam pismo, że umowa dalej jest ważna, chyba, że zapłacę karę? Jak to nazwać, na kanale 100 poinformowano wszystkich użytkowników o zmianie regulaminu! Mam zdjęcie, które zrobiłam.
    Zalety------------------------
    Wadynie można wypowiedzieć umowy w żaden sposób
  • ~Bogumiła / 2014-05-28 16:58
    vectra to koszmar klienta, słaba jakość, koszmarna obsługa, wersal się kończy jak tylko podpiszesz umowę.
    Zaletybrak
    Wadyszkoda nerwów i za mało miejsca
    2 lata
  • ~Adam / 2014-05-21 00:02
    Ocena: 1.50 / 5
    VECTRA to dziadostwo !!! dałem się skusić i teraz myślę jak zrezygnować bo każą płacić 3000 kary !!!! TV bardzo kiepski dekoder ma i brak dopracowania pilot nie komunikuje się dobrze z dekoderem
    Zalety10zł niższy abonament niż w UPC
    Wadybardzo niedopracowany interfejs w dekoderze
    4 m-ce
  • ~marco6 / 2014-05-18 17:55
    Ocena: 1.00 / 5
    SZCZERZE MÓWIĄC TO NIE ZNAM NA DZIEŃ DZISIEJSZY GORSZEJ FIRMY NIŻ VECTRA. METODY JAKIE ZASTOSOWALI PO ROZWIĄZANIU PRZEZE MNIE UMOWY TO PO PROSTU GANGSTERSTWO ( NAWET NIE CHCE MI SIĘ ICH OPISYWAĆ ). W OSTATNICH LATACH NIE ZETKNĄŁEM SIĘ Z TAKIMI OSZUSTAMI I DZIADOSTWEM
  • ~kamil / 2014-05-15 15:03
    nigdy więcej do czynienia z vectrą ,nie mogę się doczekać końca ,cyganią i oszukują ludzi czy chcesz czy nie masz płacić i oglądać,sami przedłużają umowy bez twojej zgody, nie polecam
  • ~Konrad / 2014-05-10 14:59
    Byłem szczęścilwym klientem UPC. W lutym (2014) handlowiec Vectry zadzwonił z propozycją zmiany dostawcy internetu. Obiecał korzystniejszy abonament i 3 miesiące za złotówkę. W 2 osobnych rozmowach tel. zapewniał mnie, że wszystkie czynności związane z zerwaniem umowy z UPC przejmuje na siebie Vectra i nie muszę się o nic martwić, bo UPC zmienia regulamin. Kłamał. Z handlowcem podpisałem papiery w moim domu. Po raz kolejny skłamał, tym razem w twarz. Zapewnił, że Vectra bierze odpowiedzialność za wszelkie formalności związane ze zmianą dostawcy. Potwierdził 3 miesiące za 1zł, zaproponował nawet dodatkowy (4ty) miesiąc jeżeli polecę taką usługę znajomemu. Dopiero w marcu zorientowałem się, że coś nie gra, gdy otrzymałem jednocześnie fakturę od Vectry i UPC fakturę. Aby wyjaśnić sytuację, z moją dziewczyną dzwoniliśmy do Vectry trzy razy. Za każdym razem nikt nic nie wiedział, kazano mi czekać na telefony/maile. Żadnych telefonów ani maili oczywiście nie było. W końcu, zbierając informacje ze wszystkich rozmów inicjowanych przeze mnie, okazało się, że: - Vectra nie ma dokumentów umożliwiających rozwiązanie umowy z UPC - na umowie z nowym dostawcą internetu nie ma wzmianki o miesiącach za złotówkę = nie ma miesięcy za złotówkę - Vectra nie dysponuje nagraniami moich z rozmów z handlowcem i mimo tego, że jego nazwisko jest na umowie, nie można wyciągnąć żadnych konsekwencji Poinformowałem ich, że nie będę płacił dopóki nie rozwiążą problemu. Dopiero 8 kwietnia polecono mi złożyć reklamację, na którą odpowiedzieli negatywnie. Vectra uważa, że z ich strony wszystko jest w porządku. Zapłaciłem zaległy rachunek UPC (z naliczoną karą). Vectrze nie zapłacę ani grosza. Sprawę zgłosiłem do UOKiK.
    Zaletybrak
  • ~rafał / 2014-05-06 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej tak nieprofesjonalnej firmy. Czekam niecierpliwie na koniec umowy i odetchnę jak nigdy więcej nie będę miała nic wspólnego z pożałowania godnymi niby usługami
    ZaletyBrak
    WadyNie ma miejsca żeby wszystkie wyliczyć
    Za długo i za drogo
  • ~mnaret / 2014-05-05 13:32
    Nie jestem zadowolny z usług. widzialem ze zmiana regulaminu jest bedzie mozna wypowiedzenie złozyc. uciekam od nich. do upc chyba najbardziej po drodze, tam przenajmniej podpisze umowe jak podlacza usługe i wiecej w vod jest. w Vectrze toi nic nie ma , a najg ze ostatnio tak co chwile internet zrywa...nic sie nie da zrobic.
  • ~midori / 2014-04-30 10:25
    Ocena: 4.00 / 5
    Miło mi poinformować, że zarząd firmy Vectra załatwił moją reklamację szybko i profesjonalnie. Prezes firmy łapie sarkazm w lot, co świadczy o profesjonalizmie i poczuciu humoru. Życzę wszystkim takiego załatwiania reklamacji.Midori.
    Zaletyszybki montaż, dbanie o klienta przez zarząd firmy
    Wadyniedoszkolenie pracowników pierwszego kontaktu
    2009
  • ~MUUKA / 2014-04-27 00:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Dołączam się do nagannej opinii o pracownikach Vectry w Elblągu! Mówisz jedno zapisują drugie, mówią jedno a okazuje się zupełnie co innego. Narażają klientów na ogromne niepotrzebne koszty i nerwy. Niekompetentni, nieuprzejmi, nieżyczliwi, opieszali ... obsługa poniżej krytyki. Dawno powinno się ich zmienić, tylu ludzi chętnych do pracy czeka.
    Zaletydora jakość odbioru
    Wadynieelastyczne oferty,częste awarie
    od 8lat
  • ~Tomek / 2014-04-26 21:25
    Ocena: 1.25 / 5
    Od roku walczę z tą pseudo profesjonalną firmą. Obraz w Tv mi pikseluje i zacina. Jest to tak denerwujące, że chciałbym użyć bardzo niecenzuralnych słów. Za każdym razem przyjmują zgłoszenie i mają to w d... Zastanówcie się - czy chcecie sobie zapewnić tabletki na uspokojenie.
    Zaletyha, ha, ha
    Wadytak dużo, że nie mam ochoty ich wymieniać
    zdecydowanie za długo
  • ~Kruszyna / 2014-04-25 14:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia trzeba mieć nowy tv żeby podląnczyli ci tuner.Obsługa totalnie niekompetentna żenada strata czasu i nerwów.Monterzy niedouczeni.
    ZaletyNiska cena
    WadySame wady
    Nie mam bo mam zły tv Bzdura......
  • ~Bob / 2014-04-21 11:47
    Ocena: 1.33 / 5
    jestem mieszakncem libiąża mam internet vectry 16 mg na s a tak naprawde to jedna wielka sciema ja jak cos sciagam to moze puł mega na sekunde ja place za to pieniadze a oni pala jana wiec wescie kazdy inny byle nie ten
    Zaletyja nie widze zadnej
    Wadyczesty brak inntenetu i sciema z transferem
    mam go juz kolo 2 lat 50 zl
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4487
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4664
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2605
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023