Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4534 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Cypis / 2014-09-13 01:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Założyli mi internet w poniedziałek 7.09 o godz. 12., mimo, że technik miał być między godziną 9 a 11, przyszedł, ale po 11, kiedy to zbierałem się do wyjścia do pracy. Już to jakoś bym przebolał, ale kiedy wczoraj mi padł internet o godzinie 19:00, gdzie na 95% winny jest modem Cisco z Vectry, usłyszałem na infolinii, że do 24 godzin naprawią mi internet. W 22 godzinie awarii (około 17.) zadzwoniłem z pytaniem, kiedy będzie przywrócony mi internet, to kobieta z BOKu była zdziwiona, że żaden technik nie wziął tego zgłoszenia do realizacji. Obiecała mi, że ich pogoni i potwierdziła, że w ciągu 24 godzin muszą usunąć awarię, i potwierdziła że mam dzisiaj czekać na technika. Oczywiście on nie przyszedł, bo raczej bym nie pisał tego posta. Dlatego po 19 zadzwoniłem znowu do BOKu i teraz na moją informację, że upłynęły 24 godziny usłyszałem od kobiety, że nie mają takich praktyk, bo wg regulaminu muszą naprawić usterkę w nieokreślonym czasie, ale tak aby można ją było nazwać w "możliwie najkrótszym". Przełączyła mnie jednak do technika z infolinii i tu usłyszałem, że mają 24 godziny, ale 24 godziny robocze jednego technika. Czyli teoretycznie bo wypada weekend, naprawy (czyt. wymiany modemu !) się mogę spodziewać we wtorek.
    Oni już złamali swój własny regulamin i tym samym umowę, bo w punkcie 4.2 jest zapis:
    "Dostawca Usług gwarantuje dla wszystkich Usług, w tym Usług telekomunikacyjnych minimalne poziomy jakości:
    ...
    Bezprzerwowy czas dostępności/świadczenia Usług od 90%"

    W moim przypadku od poniedziałku do awarii w czwartek (11.09) upłynęło 79 godzin świadczenia usługi. Czyli do godziny 19 w piątek 12.09 (kiedy to mieli usunąć początkowo usterkę), w sumie czas trwania umowy wyniósł 103 godziny. Co oznacza, że bezprzerwowy czas dostępności/świadczenia usługi wychodzi około 75%, z każdą godziną wartość ta maleje.

    Najbardziej z tego wszystkiego wkurzają kłamstwa z BOKu o tych 24 godzinach i cyniczne ton technika jak sobie wymyślił 24 godziny robocze.

    Mógłbym na podstawie złamania przez nich regulaminu w punkcie 4.2, wystąpić o rozwiązanie umowy z winy operatora. Jednak mam lepszy sposób i szybszy, mianowicie nie minęło 10 dni od podpisania umowy u mnie w mieszkaniu, więc dostaną na swoim blankiecie dostarczonym z umową oświadczenie o odstąpieniu od umowy o świadczenie usług. Czyli - BUJAJ SIĘ VECTRA ! Szybko daliście mi się poznać, dobrze że w tym okresie 10 dni.
    Zaletyżadnej nie stwierdziłem w ciągu 100 godzin od uruchomienia usługi
    Wadykłamstwa na infolinii, kosmiczny czas reakcji na awarię modemu
    5 dni
  • ~Maciek_ / 2014-09-12 10:34
    Ocena: 1.50 / 5
    W dużym skrócie: NIEE!!!!!

    - zapisy w umowie na niekorzyść Klienta (Vectra raz na 24h może bezkarnie na 5-6 h wyłączyć usługę), twierdzi że robi to w nocy bo przecież wtedy nikt nie korzysta z internetu, co za głupota!
    - mulący internet, prędkości zdecydowanie mniejsze niż zadeklarowane w umowie ("ale przecież to prędkość DO prędkości z oferty, a nie dokładnie tyle...")
    - w ciągu jednej godziny potrafi kilkanaście razy zerwać połączenie. i nie jest to sytuacja jednorazowa tylko pernamentna!

    Podsumowując bardzo nie polecam i żałuję, że dałem się omamić ich zapewnieniom z oferty. Na początku dobrze sie zapowiadało, a potem jak zwykle.
  • ~Arek / 2014-09-10 07:29
    Ocena: 2.00 / 5
    od 1 września nie działa mi Internet,codziennie dzwonię i słyszę,że jest informacja o awarii zgłoszonej do serwisu ale nie wiedzą kiedy zostanie usunięta
    Zaletybrak
    Wadyczęste awarie
    3lata,75zl/mc
  • ~Jag / 2014-09-07 22:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Wi fi praktycznie nie działa, prędkość pobierania 3 mega w szczycie. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWi fi, obsługa
    6 miesięcy
  • ~pioma / 2014-09-05 18:10
    Zostałem klientem VECTRY 28 08 2014 i to był wielki błąd.31 najpierw przestał działać dekoder hd ,dekoder sd część kanałów to latające piksele a teraz jeszcze internet zamiast 30 ma 3 albo rozłącza sie całkowicie (choc bywają chwile, że działa normalnie)Usterka zgłoszona 01,09-dzisiaj jest już 5 a w serwisie mają cię w ......Jak dzwonię na infolinie to zasada spychologii-to nie my ,serwisant podjął zlecenie ,a ja dalej czekam.Jeśli tak ma działać nasza współpraca to ja wszystkim ODRADZAM KORZYSTANIA Z USŁUG VECTRY.Miałem zamiar podłączyć usługi na drugim adresie,ale się już z tego pomysłu wycofałem
    Zaletybrak
  • ~Ada / 2014-09-05 14:19
    Najgorszy dostawca internetu jak dla mnie!! Problemy z fakturami, płatnościami,problemy z umówieniem się na instalację, tragiczna instalacja,pełno kabli, zwróciłam sprzęt dwa tygodnie przed skończeniem umowy, a oni przysłali mi pismo,że nie oddałam imam zapłacić 200 zł!! nie da się z nimi dogadać, mają gdzieś klienta. NIGDY NIC OD NICH NIE WEZMĘ, żadnych usług!!!NIE POLECAM!!ODRADZAM!!
    ZaletyZERO
  • ~paryski / 2014-09-04 20:04
    w czerwcu podpisalem umowe z vectra.nie bylo mnie ani zony ,przyszedl instalator i podlaczyl dekoder z netem i tv.kazal corce podpisac ze zostalo wszystko zrobione ze dziala itp.gdy wrocilem i zobaczylem co zrobil szlag mnie malo nie trafil,,mianowicie nie chcialo mu sie podlaczyc przewodu antenowego do gniazdka tylko zdemontowal gniazdko i przeciagnal przewod przez otwor w obudowie .teraz wisi mi taki kikut ze sciany a oszusci nie uwzgledniaja reklamacji bo ich pracownik otrzymal podpis ze jest wszystko ok i usterke moga naprawic na moj koszt.usterki sam nie moge naprawic poniewaz baran obciol tak krotko przewod ,ze nie mozna go przymocowac do gniazdka a ok rok temu przeprowadzilem kapletny remont.jutro udaje sie do uokik w celu pomocy zerwania z nimi umowy i odszkodowania
    Wadypartacze
    3 mce
  • ~mike / 2014-09-04 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatnio ludzie z Vectry przeszli samych siebie. Po złożeniu pisemnego wypowiedzenia oczywiście otrzymałem od nich mailem informacje o naliczaniu jakiś opłat z tytułu ulg, które zostały mi przyznane. Oczywiście bzdura, bo o uldze nie ma mowy - internet 16MB za 44,90 :-). Potem był telefon z utrzymania i propozycja 100MB za 44.90 PLN i umowa na 10 miesięcy. Propozycja bardzo kusząca, więc poprosiłem o aneks. Na spokojnie zacząłem analizować ofertę i okazało się, że w mojej lokalizacji maksymalny transfer to 40MB. Oczywiście handlowiec już następnego dnia dzwonił odnośnie umówienia spotkania - na moje pytanie co z tą prędkością - odpowiedź była prosta - wiem , dlatego nie mogą z podpisać takiej umowy, ale proponuję Panu: 30MB za 45zł bez zobowiązań albo 40MB za 50 PLN z umową na 24 miesiące. Ręce opadły, podziękowałem Panu i mam nadzieję, że już nigdy Vectra nie pojawi się moim domu. Żal. Tak się tylko zastanawiam, kiedy w końcu osoby decyzyjne w Vectrze zaczną doceniać Klientów i traktować ich poważnie a nie jak maszynki do zarabiania
    Zaletybrak
    Wadysame
    kilka lat
  • ~tedi6 / 2014-09-03 21:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Takiej niekompetencji w przekazywaniu informacji nigdy jeszcze nie doznałem w żadnej firmie. Jedno wielkie dziadostwo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~vectratozuo / 2014-09-03 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Net co chwila pada i oczywiście nikt nic nie może z tym zrobić.
    Jeśli cały serwis (net/telefon/tv) padnie powiedzmy o 15, to aż do następnego dnia nikt tyłka nie ruszy, żeby cokolwiek naprawić. A w serwisie usłyszymy jedynie "noo, ten... awaria jest"
  • ~zulek2 / 2014-09-02 11:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Na reklamacje odpisują wogóle nie na temat - nie mamy wi-fi a piszą ze to wina wi-fi a internet na kablu czyli od ich urządzenia. Wygląda że trzeba 2 razy zgłaszać reklamacje - do firmy i do pomocy technicznej bo firma jak nie ma telefonu do pomocy technicznej nic nie robi z reklamacjami i kseruje tylko kartki gdzie nawet pieczątka i podpis osoby na ksero rzucają. Więc chyba maja dużo reklamacji skoro mój nr reklamacji to juz ponad 75 tysięcy z groszami. Nie polecam - zawiodłem się strasznie
    Zaletybrak
    Wadydużo
    115
  • ~Ela / 2014-09-02 08:55
    Tak złej firmy nie spotkałam od dawna, wykupiłam pakiet sport na ostro a teraz przy mistrzostwach każą mi go przedłużyć albo jednorazowo wykupić żebym mogła oglądać Mistrzostwa w Siatkówce, to nie po to wykupowałam ten abonament żebym musiała za niego dwa razy płacić.Odradzam wszystkim tego operatora dekodery maja stare nie wspomnę o modemach.
    5 lat
  • ~JAG / 2014-08-28 19:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Net 60 mb w umowie, z wifi mam do 5 mb. Reklamowałem wielokrotnie, i nic się nie zmieni. Winne jest powietrze i zapis w regulaminie - Vectra nie gwarantuje jakiekolwiek szybkości łącza przez WIFI
  • ~nospoon / 2014-08-25 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakiś absurd. Zamówiłem u nich usługę, której mi do dziś nie zamontowali, minęło ponad pół miesiąca. Dzwoniłem do nich 4 razy i za każdym razem otryzmywałem informację, że ktoś do mnie oddzwoni. Nikt ani razu nie oddzwonił. Nie wiem jakim cudem taka kpina funkcjonuje na rynku.
    Zaletybrak
    Wadykpina z klienta
  • ~magda / 2014-08-25 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    jeśli jest ktoś niezdecydowany jakiego dostawę mediów wybrać to szczerze ODRADZAM firmę Vectra S.A.
    -niekompetentny personel - na podpisanie umowy przyjechał do mnie kompletnie pijany pan pracownik, dodam tylko, że przyjechać samochodem. Pomylił moje nazwisko w umowie w związku z czym miałam później problemy.
    -po pewnym czasie chciałam przenieść usługę do innego lokalu (na skutek przeprowadzki) jednak okazało się, że firma tam nie dostarcza usług. Po raz kolejny niekompetentny personel w biurze obsługi klienta przy al. Jerozolimskich poinformował mnie o możliwości zerwania umowy (przedterminowe, bezkosztowe rozwiązanie umowy nie z winy abonenta ze względu na to, że firma nie może dostarczyć usług do nowego lokalu) tak też zrobiłam, wystosowałam pismo z prosbą o bezkosztowe rozwiazanie umowy itd.. owszem umowę rozwiązano i doliczono mi karę w wysokości 1700zl w między czasie strasząc mnie komornikiem. Po półrocznej przepychance telefonicznej i mailowej udało mi się "dogadać" z firmą tak aby potraktowali mnie jak osobę która korzysta z usług do końca umowy a nie rozwiązuje wcześniej(mimo, że nie korzystam ponieważ do nowego miejsca zamieszkania nie dociera ich usługa.)
    - bałagan w korespondencji, mimo że jest decyzja o ratalnyej spłacie "zadłużenia" przychodzą ciągle smsy od dziłu windykacji o konieczności spłaty kwoty jednorazowo i tak w kółko.....
  • ~ewa / 2014-08-24 09:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Odstapilam od umowy w ciagu 5 dni umowa telefoniczna, a oni wysylaja rachunki, kto tam pracuje?ta firma to kpina
    Zaletyzadne
    Wadywszystko jest wadliwe
    5 dni
  • ~jg1423 / 2014-08-20 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    INTERNET CIĄGLE NIE DZIAŁA DAŁAM SIĘ JESZCZE NABRAĆ NA TELEFON STACJONARNY KTÓRY JEST CIĄGLE USZKODZONY BRAK SYGNAŁU.KIEDY SIĘ DZWONI DO BIURA OBSŁUGI ZANIM POŁĄCZĄ ZJADA MI WSZYSTKO Z KOMÓRKI OBECNIE OD TYGODNIA TELEFON NIE CZYNNY .CZEKAM NA KONIEC UMOWY.
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKIE
    14 LAT
  • ~Antek / 2014-08-17 10:19
    Ocena: 1.00 / 5
    uwaga mamy dzis 17 sierpnia - awaria internetu w Warszawie trwa już TYDZIEN !!!!!!!
    Nie działają strony www, usługi takie jak Sony PlayStations (PSN) i wiele innych. Co robo firma Vectra??? NIC!!!!!!
    A w Vectrzre odpowiadaja ze na ta chwile nic nie wiedza!!!!!!!!

    W roku 2013 mam udokumentowane mailami od Vectry kilkaset godzin niedziałającego internetu - Vectra przesyla oficjalne maile z tzw pracami modernizacyjnymi ale kto płaci za te prace???? MY - Klienci, bowiem reklamacji i zwrotu kasy za przerwy w dostawie usługi nikt nie dostaje.
    A co robią urzędy nadzorujące? NIC bo wszysttko jest zgodne z regulaminem Vectra. Ciekawe kiedy ktoś sie wezmie za tych bandytów.... bo okradaja nas w białych rekawiczkach!!!!!!
    Zaletybrak!
    Wadyokradanie Klientów, ciagle prace modernizacyjne i brak zwrotu kasy za przerwy w uslugach!
    5 lat
  • ~Gosc / 2014-08-13 13:54
    Ocena: 2.00 / 5
    08.08.2014 podpisalam umowe na internet. 11.08.2014 mial przyjsc monter i podlaczyc internet. Po 40 min stwierdzil, ze zabral ze soba zly modem (bez WiFi) i niestety nie moze podlaczyc internetu. Na pytanie kiedy przyjdzie nastepnym razem - odpowiedzial, ze trzeba umowic wizyte. Od 3 dni nie jestem wstanie dodzownic sie do dzialu technicznego aby umowic wizyte montera. To jest jakas kpina. Dzwoniac na nr telefonu 801 080 180 po 10 -ciu przekierowaniach, ktos przyjal zgloszenie i nic dalej w temacie sie nie dzieje. Osobiscie uwazam, ze swiadczone przez nich uslugi sa na bardzo mizernym poziomie. Jesli to do srody nie bede miec internetu - wypowiem im umowe w trybie natychmiastowym.
    ZaletyKolorowa strona internetowa
    Wadychaos w systemie zgloszen, niska jakosc obslugi, monterzy od polaczen internetowych z wiedza po kursie gotowania "Gotuj Z Pascalem"
    od piatku za 99zl
  • ~Monika / 2014-08-12 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Duza firma, która nie przejmuje się klientem indywidualnym. Nie chce polubownie rozwiązac umowy, są kary za przedwczesne zerwanie umowy, cofają rabaty i za rok wychodzi 500 zł. Szczerze nie polecam
    Wadybrak podejścia indywidualnego do klienta, niekorzystne umowy, pierwsza umowa na 2 lata
    rok
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4534
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2250
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2090
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4747
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3986
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3080
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2639
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2041
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307