Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Toya (internet) opinie

Ocena na podstawie 210 opinii

2.11 / 5

  • Parametry
    2.27
  • Cena
    2.21
  • Obsługa klienta
    1.94
  • Niezawodność
    2.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 11
  • ~Filip / 2021-04-04 17:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Powiem tyle Internet toya nadaje sie do tego aby przejsc na inny oferuja 100mb/s
    Dostaje 20mb/s a czasem nawet 50 80kb/s
    Co jest niewiarygodne wiec zdecydowanie odradzam Poniewaz to co oferuja jest po prostu jednym wielkim zartem
    ZaletyMozna zmienic na innego dostawce
    WadyWszystko
    MiejscowośćKutno
  • ~eolson / 2021-04-02 20:35
    Ocena: 4.25 / 5
    Mam podpisaną umowę na internet już w trzeciej lokalizacji w centrum Łodzi, obecnie jeszcze stara oferta 250, tyle właśnie leci po kablu widać że by się bujnęło dalej ale 260 to zarejestrowany max, router z funkcją WiFi Aris to wielki klunkier który nie potrafi dać stabilnego sygnału w 100m mieszkaniu więc konieczne było wyłączenie w nim funkcji WiFi a dołożenie własnego routera które bez problemu sprawę ogarnia. Tak więc koniecznie bierzcie sam modem kablowy bo jest malutki i dołóżcie za nim swój router WiFi.
    Awaria przez prawie 6 lat była jedna ale spowodowana brakiem zasilania w całym kwartale więc to nie ich wina.
    Czekam bo od 11.04.2021 będzie w Łodzi nowa oferta więc będę chciał przedłużyć umowę zmieniając ofertę na nową, obecnie płacę 64zł za starą ofertę 250 co cenowo nie jest szałem, niemniej jednak jest stabilnie i bez żadnych limitów bo statystyki zużycia danych mam na poziomie 600-900 GB / miesiąc, faktycznie kiedy równocześnie pracuje 5-6 urządzeń to prędkość 250 jest zbyt mała. Ogólnie mogę polecić usługę internet, pakietów tv od nich nie posiadam gdyż są cenowo niekonkurencyjne a ich dekodery mają takie zawieszki jakbg miały po 20 lat, tak też wyglądają bo wydawane są z odzysku po innych abonentach.
    ZaletyStabilność
    Deklarowana prędkość jest cały czas dostępna.
    WadyCena jest mało konkurencyjna.
    Ogromne routery ze słabym WiFi
    MiejscowośćŁódź
  • ~Ewelina / 2021-03-31 15:18
    Ocena: 4.50 / 5
    Wszystkie informacje, łącznie z promocjami (jakie obniżki, czas trwania) otrzymałam od pracownika infolinii. Pracownik był bardzo dobrze przygotowany co się chwali.
  • ~DADA / 2021-03-29 15:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego dostawcy.
    Internet jest bardzo wolny. router zostal zmieniony na nowy i nic sie nie zmienilo.
    internet ciagle przerywa. nie da sie pracowac z domu szczegolnie kiedy mam spotkania.
    predkosc pewnogo dnia osiagnola 2mbps, naprawde jakies jaja robia.
    Wadywolnyi przerwy w dostawie
    MiejscowośćKrakow
  • ~mmmmmm / 2021-03-26 09:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Toya to jakaś niepoważna firma. Wykonawca nie miły i nie potrafi rozwiązać problemu. Podpisana umowa, ale za pociągniecię przyłacza ty masz im zapłacić bo znajduje się dalej niż 20 m od twojej działki. Stwierdzenie Pana "a co Pani myśli, że za abonamnet 60 zł my będzie Pani ciągnąć przyłacze" trochę nie na miejscu. Dosyć, że mam od nich internet i co miesiąc płace im abonament to mam jeszcze zapłacić za kopanie przyłącza parę tysięcy. W innych firmach jest to nie do pomyślenia.
    ZaletyBrak
    WadyZero kompetencji
    MiejscowośćŁódź
  • ~Nieztoya / 2021-03-15 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Terrible customer service. Do not get your internet with Toya. They will charge you for things you didn't even pay for! And they're cancellation fees are ridiculous.
    MiejscowośćKrakow
  • ~Darek8 / 2021-03-14 17:57
    Ocena: 4.75 / 5
    a ja nie mam problemu , czasem się coś przywiesi dzwonie i za chwilkę działa
  • ~R. / 2021-03-10 23:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Serdecznie przestrzegam absolutnie wszystkich rozważających korzystanie z usług tego dostawcy.
    Uporczywe, ciągłe problemy z siecią - spadanie prędkości sieci do zaledwie kilku kb/s, zrywanie połączenia - poza tym, całkowicie nieadekwatna cena do jakości proponowanych usług. Jeżeli to, co inni komentujący piszą jest prawdą; a chodzi o niską przepustowość sieci, tym bardziej odradzam, ponieważ rynek oferuje dosłownie masę rzetelnych, konkurencyjnych dostawców, którzy wyróżniają się nie tylko jakością, ale również ceną.
    Ponadto, w biurze obsługi klienta panuje całkowita ignorancja i brak rzeczowych kompetencji. Nie mówiąc już o ewentualnych rekompensatach, tudzież alternatywnych ofertach dla klientów z (niestety) stażem przekraczającym standardowy okres trwania umowy.

    Podsumowując: drogo i kiepsko.
    ZaletyBrak
    WadyPrędkość internetu, jakość obsługi klienta, kompetencje.
    MiejscowośćKraków
  • ~Ana / 2021-03-09 11:13
    Ocena: 2.50 / 5
    Ciągle przerywa , brak połączenia i znowu łączy masakra
    WadyCiągle przerywa
    MiejscowośćŁódź
  • ~Ewa / 2021-03-05 21:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Czy ktoś tak ma że mam w umowie 300 mb a na kablu wychodzi mi 100 .... A w komórce 35 mb ???? Przecież to jakieś jaja a nie internet !!!!
    ZaletyBrak
    WadySame
    MiejscowośćLodz
  • ~KAMILA / 2021-03-05 00:48
    Ocena: 2.25 / 5
    NIESTETY NIE JESTEM ZADOWOLONY Z ICH USŁUG W ŁODZI DEKODERY TV POJAWIA SIĘ PAC NA DEKODERZE ZATRZYMUJĘ SIĘ OBRAZ PIXELOZA SIĘ POJAWIA WYMIENIAJĄ CIĄGLE SPRZĘT A MAJĄ STARY I UŻYWANY W PO KIMŚ NAWET W CZASACH KORONY CIĄGLE PRZYSYŁAJĄ SERWISANTÓW KTÓRZY NIC NIE PORADZĄ NA TE PROBLEMY. Z NETEM TO SAMO CO JAKIŚ CZAS WSKAKUJE NA KOMPUTETRZE POŁĄCZENIE OGRANICZONE I MUSZE RESTARTOWAĆ DAJĄ STARE MODEMY ZA WSZYSTKO TRZEBA PŁACIĆ NAWET ZA TO ŻE GNIAZDKO Z NETEM PRZENOSZĄ GDZIE INDZIEJ DO INNNEGO POKOJU. WSZYSTKO KOSZTUJE U NICH. JAK ZGŁASZAM DO BOK SŁABY SYGNAŁ TO CIĄGLE GO PODKRĘCAJĄ ALE BEZ EFEKTU . DAJE W OCENIE SZKOLNEJ 2 NA 6 NIE POLECAM. DZIAŁA ALE CZĘSTO SĄ PROBLEMY.
    ZaletyTYLKO JEDNA . BLISKO BOK . NIC WIĘCEJ.
    WadyBARDZO DUŻO WAD ROZŁĄCZA CO JAKIŚ CZAS NET PIXELOZA NA EKRANIE W TV POJAWIA SIĘ "PAC" ZATRZYMUJĘ SIĘ OBRAZ BIURO OBSŁUGI TELEFONICZNIE MA TO GDZIEŚ SERWISANCI NIE POMAGAJĄ. CENY WYSOKIE.
    MiejscowośćŁódź
  • ~FirmaKrakow / 2021-03-04 14:43
    Ocena: 4.50 / 5
    Jestem bardzo zadowolony u mnie internet działa bardzo dobrze korzystam od 6 miesięcy i jak narazie bez zarzutu. Mam umowę na firmę i swojego opiekunka który jest bardzo pomocny w każdej sprawie. Polecam
    MiejscowośćKraków
  • ~Meggie / 2021-03-04 10:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Korzystam z usług od 3 miesięcy i średnio raz w miesiącu musiałam dzwonić na infolinię z problemami. Strona wyrzuca, nie mogę się zalogować na własne konto abonenta, infolinia nie pomaga. Mam wrażenie, że rozmawiam z osobami, które kompletnie nie są wykształcone w kontaktach z klientem.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Janinka / 2021-03-01 12:52
    Ocena: 2.25 / 5
    Mam internet w toya od 2 lat. Przez te dwa lata zdarzyło się kilka awarii, kilka razy konieczne było resetowanie routera, ale ogólnie bez dramatu. Obsługa techniczna sympatyczna (z jednym wyjątkiem), ale niestety czasem udzielali sprzecznych informacji, raz zostałam także wprowadzona (w dość istotnej kwestii) w błąd, więc nie mogę wystawić pozytywnej oceny.
    Wystawiam im negatywną opinię za traktowanie klienta przy przedłużaniu umowy. Ich propozycje to: internet tej samej prędkości za 10 zł (!) drożej, internet dwa razy szybszy (300mb/s) za 5 zł miesięcznie drożej + 20 zł opłaty aktywacyjnej (co będzie aktywowane?) oraz droższe pakiety, ale bez opłaty aktywacyjnej. Na dodatek pani z którą rozmawiałam była bardzo niezadowolona, że musi mi opowiadać o ofercie. Nie wiem kogo toya zatrudnia w call center :D Zero podpowiedzi, zero propozycji, wybiórcze przedstawianie oferty, no generalnie traktowanie rozmówcy jakby przeleżał pod lodem pół wieku i musiał sobie zasłużyć na łaskę konsultanckiej uprzejmości.
    Podsumowując - mają gorsze pakiety niż konkurencja (nigdzie indziej nie widziałam nawet pakietu 100mb/s, a w toya wciąż dostępny) w wyższych cenach i na dodatek obecnych klientów traktują jak zło konieczne.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Robert / 2021-02-26 23:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet działa wolno, czasami modem się zawiesza wystarczy go na chwilę wyłączyć i włączyć i znów działa ale najgorszy jest poziom obsługi klienta. Nie jestem hejterem który krytykuje wszystko jak leci czy jest powód czy nie ale naprawdę z takim poziomem obslugi nie spotkałem się chyba nigdzie-jest skandaliczny i to zarówno droga telefoniczną za pośrednictwem infolinii na którą dodzwonienie się graniczy z cudem ale również a może przede wszystkim poziomem w stacjonarnym biurze obslugi przy Kapelance. Pani ktora tam siedzi pomyliła chyba zawod. Zachowuje się tak jakby tam siedziała za karę. Nie jest w stanie w niczym pomoc w dodatku wykazuje się wyjatkowa bezczelnością i chamstwem. Odradzam odradzam i jeszcze raz odradzam.
    MiejscowośćKraków
  • ~Kieras / 2021-02-26 14:51
    Ocena: 4.50 / 5
    działa dobrze, również i w weekendy i w wieczory, a u poprzedniego operatora wtedy były spadki połączenia
  • ~DiosSalveMe / 2021-02-19 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Popieram przedmówców, posiadam internet z Toyi od 10lat a może nawet dłużej, ciągle spadki pakietów, spadki prędkości internetu, problemy zidentyfikacja sieci, zawsze gdy pada deszcz występuje utrata pakietów a czasami nawet nie ma internetu ale zawsze dzwoniąc do obsługi klienta słyszę że to NIE ICH WINA - "od nich zawsze wszystko wychodzi dobrze" dziś ostatecznie zdecydowałem się na zmianę dostawcy i nikomu nie polecam.
    Wady- Utrata pakietów
    - Spadki prędkości internetu
    - Kłamiąca obsługa klienta
    - Drogo
    MiejscowośćŁódź
  • ~Luk / 2021-02-18 23:50
    Ocena: 1.25 / 5
    W poronaniu do konkurencji toya to jest jakies gowno. Przez 20 lat posiadania pelnego pakietu w Upc nie mialem tyle awarii co w toya w ciagu 2 lat. Szczeże odradzam nawt najwiekszemu wrogowi. Serwis toya oczywiscie ma wszystko w du... . I wina jest zawsze po stronie klijenta
    ZaletyBrak
    WadyInternet nie jest w normie , a telewizja ciagle sie tnie.
    MiejscowośćKraków
  • ~Karola / 2021-02-15 18:11
    Ocena: 4.50 / 5
    Wcześniej miałam internet z Multimedia i tam jest dopiero dramat. Toya przy tym to zbawienie, a i odbierają na infolinii, a tam nie dało rady się dodzwonić.
  • ~Jasiek / 2021-02-03 18:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczny internet, wiecznie tnie oraz przerywa połączenie. Jakość do ceny tragiczna. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyJakość
    Cena
    MiejscowośćŁódź
strona 1 z 11
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2569
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2309
VECTRA
Ocena: 1.70, ilość opinii: 2251
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 2002
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.69, ilość opinii: 1700
Play Online
Ocena: 1.85, ilość opinii: 1569
Play
Ocena: 1.46, ilość opinii: 1216
Orange
Ocena: 1.46, ilość opinii: 1140
Orange Neostrada
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1073
mBank
Ocena: 1.88, ilość opinii: 908
T-Mobile
Ocena: 1.56, ilość opinii: 837
Plus
Ocena: 1.53, ilość opinii: 826