Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Toya (internet) opinie

Ocena na podstawie 59 opinii

1.84 / 5

  • Parametry
    2.07
  • Cena
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.52
  • Niezawodność
    1.98

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 6
  • ~Piotrek / 2018-10-14 22:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Jest dobrze, z WiFi zachowana minimalna prędkość zapewniona przez dostawcę na poziomie 300mbit/s, z kabla 500mbit/s. Ping niski (około 10). Polecam.
    ZaletyStabilny Internet
    Zero problemów
    WadyBrak
    MiejscowośćKraków
  • ~marcin g / 2018-10-09 15:45
    Ocena: 2.50 / 5
    po 10 latach dostałem ceny za internet wyższe niż w cenniku na stronie i podwyżkę o 100 zł.
    nie da się z nimi wziąć małego pakietu, wszystko musi być premium
    nie polecam, aczkolwiek jakość usługi jest ok
    Zaletyjakość ok
    Wadyignorancja stałego klienta
    MiejscowośćŁódź
  • ~Domino / 2018-10-08 15:32
    Ocena: 1.25 / 5
    To jest dziadowska firma i póki co maja monopol w Łodzi, a wszystko rozchodzi o to że nie mają na Łódzkim rynku zdrowej konkurencji w kablówce.
    Toya założona jest przez cwaniaków którzy wywłaszczyli sie na PRL i zawładnęli rynkiem multimedialnym w Łodzi.
    Obsługa jest krytyczna, i w ogóle na sali obsługuje pare kobitek bardzo długo i nie sympatyczne. Z najmniejszą sprawą trzeba do nich czekać GODZINAMI - nie inwestują i są bardzo drodzy. Olewka totalna klienta. Czerpią z tego, że są tymi monopolistami ale tylko w sieci kablowej.
    Zaletybrak
    Wadyusługa, cena, obsługa, kontakt - przypomina firmy z czasów PRL
    MiejscowośćŁódź
  • ~Matz / 2018-10-04 12:15
    Ocena: 3.50 / 5
    Zacznę od fatalnej obsługi w Biurze na Przybyszewskiego. Niekończące się kolejki. Przemądrzała, niesympatyczna cwaniara po drugiej stronie biurka.
    Kolejny raz przedłużenie umowy skutkuje tym, że muszę ponieść dodatkowe koszty. A dlaczego? Bo oferta, którą posiadałem była "bonifikowana" z tryliarda złotych na te trzydzieści kilka.

    Nikt z firmy nie zainteresował się przedłużeniem świadczenia usług ponieważ nie jest to w ich interesie. Klient frajer zapłaci więcej i luz. To jest patologia.
    Tak więc mimo zapewnień, że oddzwonią z ofertą nikt ze mną się nie skontaktował. W telekomach jest nie do pomyślenia.
    ZaletyByło miło
    Wadyale się skończyło.
    MiejscowośćŁódź
  • ~AC / 2018-10-03 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna firma,nic tu nie działa, albo się zawiesza, albo nie ma dźwięku, albo sam z siebie się resetuje. Czasem obejrzenie jednego filmu w całości graniczy z cudem! Internet też często zrywa zasięg!!! Dramat. Jak wiele innych klientów tej firmy czekam na koniec umowy. Jeśli się zastanawiacie nad wyborem operatora to mocno przemyślcie czy chcecie przez 24 miesiące wyrzucać pieniądze przy sporej dawce irytacji. Pozdrawiam
    ZaletyŻadnych zalet
    MiejscowośćKraków
  • ~:(((( / 2018-09-26 22:24
    Ocena: 1.00 / 5
    totalna porażka, bez względu jak drogi weźmiecie pakiet internetu on tak samo działa, słabe łącze, ciągle coś przerywa, często sieć jest ograniczona, toya to najgorszy wybór jaki mozna wybrać to samo tyczy się telewizji. PORAŻKA!
    Zaletynie ma
    Wadywszystko, w tym obsługa klienta i kłamstwo.
    MiejscowośćMysłowice
  • ~Bob3182 / 2018-09-19 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    A joke of a company, and not a funny one! I am surprised companies are allowed to extort and stress clients as they do. Take my advise and STAY FAR AWAY FROM THIS COMPANY. It is not worth the hell they take you through.

    Absolutely the worst company I have dealt with. Their service was okay-ish for as long as it lasted. But finish contract with them and then they show their real ugly side. 700 zloty fine for 5-6 months left on a 24 month contract. OK I said to myself. To avoid any confrontation, eventually I complied and paid, and returned them their equipment. This was Nov-2017. Fast forward to Sep-18, after 10 months they contact me with a letter from court stating I owe a further 480 zloty because I did not return router. When I called customer service, I am informed they have no process for registering return and they don't have a document confirming I returned. Hence after moving house twice I must provide them a paper receipt which they never provided by the way.
  • ~Aro / 2018-09-17 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle coś przerywa, zmiana kanałów przez operatora,niemiła obsługa, ciągle jakieś problemy techniczne
    MiejscowośćŁódź
  • ~GracekPLacek / 2018-09-03 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Sam sie rozłącza to znaczy pojawia sie i znika.Więcej go niema niż jest.BARDZO NIE POLECAM!!!!!!!!
    ZaletyŻADNE!!!!
    WadyWogóle go niema
    MiejscowośćPrzemśl
  • ~joanna / 2018-08-22 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Ledwo mogę napisać ten post, bo internet praktycznie nie działa. Nie polecam, czekam z niecierpliwością aż skończy się umowa.
    Zaletybrak
    MiejscowośćKraków
strona 1 z 6
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie »

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.17, ilość opinii: 2211
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.59, ilość opinii: 1757
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1585
VECTRA
Ocena: 1.70, ilość opinii: 1507
Play Online
Ocena: 1.93, ilość opinii: 1187
UPC Internet
Ocena: 2.04, ilość opinii: 1187
mBank
Ocena: 2.15, ilość opinii: 375
Link4
Ocena: 1.61, ilość opinii: 195
Flixbus
Ocena: 2.05, ilość opinii: 190
ITAKA
Ocena: 2.90, ilość opinii: 119
nju mobile
Ocena: 3.45, ilość opinii: 86
Netflix
Ocena: 3.32, ilość opinii: 63