Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Toya (internet) opinie

Ocena na podstawie 183 opinii

2.14 / 5

  • Parametry
    2.27
  • Cena
    2.26
  • Obsługa klienta
    1.95
  • Niezawodność
    2.14

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 10
  • ~M_M / 2020-10-10 20:33
    Ocena: 1.25 / 5
    Szczerze mówiąc to nie będę ukrywać że jest to najgorszy internet z jakiego korzystałem, ciągle zrywa połączenie a w dodatku czasem potrafi niedziałać przez np 30 min.
    WadyWszystko :D
  • ~DupoRozrywacz / 2020-10-09 23:22
    Ocena: 1.25 / 5
    Ten internet... Szczerze to ciężko to nazwać internetem, no ale ogólnie jest okropny. Najgorszy internet jaki miałem. Nawet nie będę pisał co jest z internetem nie tak bo tych rzeczy jest masa
  • ~Patryk / 2020-10-05 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Grajdoł ze słabym Internetem!!!
    Internet przerywa i częste wahania transferów.
    W dodatku umowy jakie dają do podpisani sa skonstruowane typowo pod nich aby wyzyskiwać klienta. Automatyczne przedłużenie umowy z którego możesz zrezygnować tylko i wyłącznie w wyznaczonym terminie. W innym przypadku należy uiści horrendalnie wysokie kary w stosunku do wartości całej umowy.
    NIE POLECAM nikomu !!! Każdy dostawca jest lepszy od tego!!!
    ZaletyHA HA HA
    Wady- rozłącza Internet
    _ skoki wydajności download/upload
    MiejscowośćŁódź
  • ~Jacek / 2020-09-15 21:35
    Ocena: 4.75 / 5
    Cena za internet jest całkiem spoko, akurat dla studenta. Internet jest faktycznie niezawodny, mam go od paru miesiecy i ani razu nie miałem problemów z połączeniem.
  • ~Jakub / 2020-09-08 09:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie polecam. Słaba jakość internetu, przerywa, zainstalowali wadliwy router, w połowie umowy podnoszą stawki, a na rozwiązanie dorzucają roszczenie 450 zł.
    Oszuści, którzy kruczkami ściągają z ludzi pieniądze.
    MiejscowośćKraków
  • ~Hyperinx / 2020-09-06 13:37
    Ocena: 2.50 / 5
    1) Przeprowadziłem się do nowego mieszkania, więc musiałem podpisać oświadczenie o zmianie adresu. Pani w biurze obsługi klientów napisała, że przyjdzie do mnie pracownik z Toya 4 września o godzinie 13:00 - 13:30, żeby podłączyć mieszkanie do internetu. Oczywiście, nikt nie przyszedł. Zadzwoniłem do operatora Toya, dziewczyna odebrała telefon i ja opowiedziałem jej o sytuacji. Ona skontaktowała się z pracownikem i powiedziała mi, że on nie musiał przychodzić 4 września, ale on zadzwoni do mnie wieczorem. Niestety nikt nie zadzwonił, numer telefonu podałem poprawny. 4 września mogłem załatwić inne sprawy, ale czekałem na pracownika. Najgórsza obsługa klientów!

    2)Jako obcorkajowiec, muszę płacić dodatkowo 5 zł za kążdą usługę każdego kolejnego roku.

    3)Nie byłem poinformowany, że zmienił się taryf, za te pieniądze, które płacę, mogłem mieć 300 mb/s, ale w umowie miałem tylko 150 mb/s. Chciałem zmienić taryf, ale okazało się, że muszę dodatkowo płacić prawie 100 zł za jakąś aktywację.

    Lepiej poszukać innego operatora. Szkoda, że w nowym apartamentowcu nie ma Orange z dużą prędkością, lub czegoś innego. Ale jeśli coś się pojawi, to ja natychmiast zrezygnuję z kontraktu z Toya. Dziękuję!
    ZaletyNiezawodność i tyle.
    WadyJuż opisane.
    MiejscowośćŁódż
  • ~Beata / 2020-09-02 15:34
    Ocena: 1.50 / 5
    Dno pod dnem. Jeżeli internet nie działa to potrafią tyko resetować u siebie co nie przynosi efektu. Nawet nie chcą nikogo przysłać aby sprawdził co się dzieje. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćKraków
  • ~Katarzyna / 2020-08-31 14:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Zawsze przed podpisaniem umowy trzeba zwrócić uwagę na jeden ważny punkt. Na naprawę awarii Toya ma 3 dni robocze! Czyli jak u mnie - awaria od piątku jest poniedziałek i od dziś do środy „nic się nie stanie” jeśli usługi nadal nie będzie. Usługodawca jest w pełni chroniony a usługobiorca? Dzwoniąc do biura obsługi, nic się nie dowiadujemy. Płacisz za 30 dni a 5 możesz nie mieć dostępu do usługi i nie przysługuje z tego tytuły żadna rekompensata. Kosmos!
    MiejscowośćŁódź
  • ~Vitkacy / 2020-08-17 09:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Dość niedawno się zdecydowałem na zmianę operatora z poprzedniego na Toye i obecnie jestem zadowolony. Nie robią niespodzianek, że np nie ma nagle internetu.
  • ~Poko / 2020-08-05 23:26
    Ocena: 1.75 / 5
    Obsługa klienta I rozwiązywanie problemów zlimitowane do: Zrekonfiguruje panu modem, zrestartuj pan modem, oraz problem jest u pana I nic nie poradzimy. Płacę więcej za 250 mbs niż za najdroższą opcję orange śwatłowodu a nawet podstawowej pomocy technicznej nie dostaję.
    MiejscowośćŁódź
  • ~rafon / 2020-08-03 18:39
    Ocena: 4.25 / 5
    W grach praktycznie 0 pingu, rzadko awarie a kiedy już są to trwają krótko. Oczywiście nie jest to najszybszy internet ale patrząc na cenę która jest w granicach normy moim zdaniem warto.
    Zaletymila obsluga
    rzadko awarie
    Wadyszybkosc znosna ale moglo byc lepiej
    MiejscowośćPabianice
  • ~revan / 2020-07-30 16:37
    Ocena: 4.50 / 5
    wszystko super bez pingu w grach a co do obsługi to nie wiem bo nawet nie miałem potrzeby się znimi kontaktować to chyba dobry znak
  • ~Bartek / 2020-06-23 11:47
    Ocena: 3.00 / 5
    Toya przejęła mojego lokalnego dostawcę internetu, przez 3 miesiące przepychanek między nimi, cięcia kabli i spraw sądowych nie miałem internetu. Po podpisaniu z toya umowy miałem dostać rekompensatę, nawet miesiąca nie zostałem zwolniony z opłat. Podpisująca umowę nic w tej sprawie nie zrobiła, wzięła prowizję i tyle ją obchodził klient który już jest "na wędce". Dom od czasu kwarantanny stał pusty a z końcem maja kończyła mi się 2-letnia umowa. Zadzwoniłem i zgłosiłem rezygnację z końcem umowy, no i tu potwierdzić trzeba klikając w email. Ten trafił do spamu, zapomniałem o nim a na klepnięcie masz 2 dni. Zrezygnowałem z końcem czerwca, tym razem musiałem podpisać jakieś wyłączenie cykliczności, za czerwiec zapłaciłem już 90,50zł zamiast standardowego 49,90zł - pani na infolinii poinformowała że to opłata cennikowa, nie promocyjna. No i może w umowie to gdzieś jest, niestety lezy w tym mieszkaniu, w każdym razie podpisująca umowę nie poinformowała o tych skandalicznych warunkach, u poprzedniego usługodawcy jak się kończył okres umowy mogłem zrezygnować w dowolnym momencie a opłata po okresie umowy zostawała taka sama. Pierwszy raz zetknąłem się z takim naciąganiem klienta. Pozostał niesmak, duży, poprzedni VLINE zupełnie inaczej traktował klientów
    ZaletyChodzi stabilnie, mało tam mieszkałem więc nie kojarzę częstych awarii
    WadyDrogo, kruczki z umową - czytać dokładnie bo Ci co podpisują umowę mówią tylko o zaletach
    MiejscowośćŁódź
  • ~Anna / 2020-06-22 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Znowu kolejny raz w tym miesiącu awaria! Drogie usługi internetowe a niezawodność na poziomie zerowym.
    ZaletyBrak
    WadyCiągle awarie
    MiejscowośćŁódź
  • ~siwiutki / 2020-06-18 20:21
    Ocena: 1.00 / 5
    masakra, internet jest strasznie słaby, przerywa czasami go nie ma wogóle skoki pingu do 5tys.. makabra. Krótko i zwięźle: chujowizna
    Zaletybrak
    MiejscowośćKraków
  • ~Dominik / 2020-06-09 16:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś musiałem zrestartować router dwa razy - sukces, bo codziennie 4-5 razy. ODRADZAM wszytskim deweloperom, mieszkańcom bloków i prywatnych domów, w UPS, Interia, Orange 3 razy szybciej i za tą samą cenę + kompetentne wsparcie klienta
    Zaletydowcipny konserwator
    Wadywszystko
    MiejscowośćKraków
  • ~Marta / 2020-06-09 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta nic nie potrafi zrobic, drogo i w dodatku zrywa połączenie co 3-4 h
    Zaletybrak
    Wadycena, jakość, wsparcie klienta
    MiejscowośćKraków
  • ~Jarosław / 2020-06-08 18:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszustwo! Słaby internet, liczby tylko na ulotce. Następuję zerwanie połączenia co 3-4 godziny, konsultanci całkowicie niekompetentni: "włącz wyłącz", "zrestartuj" itp. Zdecydowanie odradzam.
    MiejscowośćKraków
  • ~Burii / 2020-06-08 12:15
    Ocena: 1.00 / 5
    ZDECYDOWANIE NIE POLECAM, internet rozłacza co kilka godzin, konsultant stwierdza "dużo maców widze podłączonych". Cena porównywalna do np Orange czy Netii, a jakość żałosna.
    ZaletyBrak zalet
    MiejscowośćKraków
  • ~Tomasz / 2020-06-05 13:22
    Ocena: 4.00 / 5
    Do dzisiaj byłem bardzo zadowolony z firmy Toya. Niestety, po 2 latach umowy TV przedłużono mi ją o kolejny rok z wyższą ceną. Szkoda, że firma nie przesyła emaili z informacją, że umowa się kończy i sprawia wrażenie jakby czekała aż klient o tym zapomni. Efekt? Wkurzenie klienta zamiast zadowolenia.
    ZaletyNiezawodny internet
    WadyBrak informacji o zbliżającym się końcu umowy
    MiejscowośćŁódź
strona 1 z 10
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2506
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2222
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2083
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1869
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.69, ilość opinii: 1681
Play Online
Ocena: 1.88, ilość opinii: 1472
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1045
Play
Ocena: 1.49, ilość opinii: 874
Orange
Ocena: 1.44, ilość opinii: 819
mBank
Ocena: 1.91, ilość opinii: 790
T-Mobile
Ocena: 1.55, ilość opinii: 669
Plus
Ocena: 1.59, ilość opinii: 574