Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Toya (internet) opinie

Ocena na podstawie 106 opinii

1.90 / 5

  • Parametry
    2.08
  • Cena
    2.02
  • Obsługa klienta
    1.65
  • Niezawodność
    1.93

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 6
  • ~ratat / 2019-06-18 18:25
    Ocena: 1.75 / 5
    Ciągle problemy z dostępem do internetu. Na infolinii cały czas słyszę, że technicy zajmują się usterką, ale nic się nie dzieje, i tak w kółko. Stanowczo odradzam.
    Zaletybrak
    Wadyciągle problemy z internetem
    MiejscowośćKutno
  • ~AREK / 2019-06-09 17:21
    Ocena: 2.75 / 5
    Mam pytanie czy tak powinno być, czy to normalne czyli ...miałem net z toya 20mb,sek i na wifi było średnio 17 mb,sek zmieniłem na szybszy tzn 100mb,sek i mam rapten po wifi 20mb,sek. Sytuacja dotyczy co prawda pasma 2,4 ghz ale i tak słabo jak myślicie?
    Na paśmie 5ghz jest po wifi jakieś 60 do 80mb,sek.
    W wekendy prędkość spada o 50 do 70 %.
    Dzięki za podpowiedzi.
    ZaletyCoraz mniej.
    WadyPrēdkość, brak nasa, tylko ich modemy
    MiejscowośćŁódź
  • ~Kuba / 2019-06-09 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Cwaniaki , manipulatorzy itd. 5 lat i nadal usterka nie usunięta. Umowa to po prostu przekręt polegający na tym, że jak w kilkanaście godzin nie usuną usterki , to nie należy się zwrot, bonifikata lub co kół wiek jako zadość uczynienie. Klienta pozostawia się z problemem i jeszcze kaže za to jeszcze płacić.
    ZaletyHehe ... W kontakcie z serwisem, można ćwiczyć cierpliwość.
    WadyDługo by pisać.
    MiejscowośćMysłowice
  • ~Dżulianek / 2019-05-30 11:46
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie pomagacie kochani. Myślałem nad zmianą UPC która po 25 latach traktuje mnie gorzej niż nowego klienta na innego dostawcę ale widzę, że ta reklamująca się TOYA to jakaś katastrofa.
    W UPC też są cwaniaki, Boże Narodzenie, Wielkanoc, długi weekend zawsze jakiś problem występuje z netem. Dzwonisz na info....mogą naprawić tel za...10 zł doliczone do rachunku. Naprawa polega na odłączeniu modemu z prądu np :-) Przypuszczam, że specjalnie to czynią. Na 100 tys abonentów połowa zgodzi się bo brak netu w święta... Sami policzcie ile na tym zarobią. Zastanawiam się czy nie zgłosić tego do prokuratury
    MiejscowośćKraków
  • ~Kleszcz / 2019-05-21 13:24
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet po pewnym czasie przerywał, źle działało Wi - Fi, że o zwalnianiu prędkości nie wspomnę.

    Fatalna obsługa klienta (pracownicy nie potrafią w niczym pomóc, rozmowy telefoniczne prowadzone są w sposób nie zrozumiały dla klienta i zawiły). Jedynie w czym może pomóc infolinia to podpisanie nowej umowy (W wypadku prośby o kontakt ws. usterki technicznej trzeba czekać i czekać, natomiast w wypadku chęci zamówienia nowych usług kontakt jest natychmiastowy - oczywiście pracownik wtedy nie może pomóc w żaden sposób i nie jest w stanie nic sprawdzić, jedyne co może to podpisać umowę...). Firma prowadzi spychologię klientów stawiając na jak największą ilość wciskanych umów i pakietów zapominając zupełnie o jakości świadczonych usług (oraz jakości obsługi klienta!) jak i klientach którzy podpisali już umowę (oczywiście pod koniec umowy od razu zgłasza się bardzo miał osoba z obsługi która już ma dla nas przygotowaną ofertę). Niestety miła rozmowa i współpraca kończy się w momencie rezygnacji z usług firmy.
    Jestem bardzo niezadowolony ze współpracy z tą firmą i będę unikał korzystania z ich usług jak ognia.
    ZaletyHAHAHAHAHAHA ... BRAK
    WadyNiekompetentna obsługa - brak pomocy technicznej ze strony pracowników (spychologia), podają sprzeczne informacje.
    Internet zaczyna zwalniać
    Internet po pewnym czasie zaczyna szwankować i przerywać
    Częste awarie
    Utrudniony kontakt z biurem obsługi klienta (kilkanaście minut przy jednej osobie oczekującej...)

    MiejscowośćKraków
  • ~A / 2019-05-21 11:04
    Ocena: 1.75 / 5
    do d..y. czas pobierania pliku wydłuża się wielokrotnie, "pobieranie wstrzymane", kpina,infolinia pomocy technicznej- niekompetentni kpiarze. Brać pieniądze i nic nie robić. Wciskają kit jakby uważali rozmówcę za idiotę.Dziwię się szefom że,nie reagują. Też mają to w d...e?
    Zaletymożliwość wyboru dobrej prędkości
    Wadysprzęt fatalny, przesył co chwila przerywany,
    MiejscowośćŁódź
  • ~bałut / 2019-05-15 15:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodziei! Uniemożliwiają rozwiązanie umowy, typowe złodziejskie działanie!
    Zaletyzero
    Wadyoszuści nie mmożna rozwiązać umow bo straszą karami, może ktoś zna dobrego prawnika żeby ich wykasować
    MiejscowośćŁódź
  • ~Anna / 2019-05-14 08:39
    Ocena: 1.25 / 5
    2/5 Internet jest wolny chociaż mam 100 pakiet. Często zanika sygnał i nie ma 10 minut , 15 minut a jest to problem bo się akurat loguje do banku i robię przelewy. Niestety w Łodzi gdzie mieszkam tylko toya jest dostępna.
    ZaletyDostępność
    WadyCzesty zanik internetu
    monopol
    zawyżona cena
    MiejscowośćŁódź
  • ~pl123 / 2019-05-05 09:24
    Ocena: 2.00 / 5
    W losowe dni internet jest do niczego 5kb/s, beznadzieja.
    Zaletybrak
    Wadydużo
    MiejscowośćPrzemyśl
  • ~Marek / 2019-04-19 21:23
    Ocena: 1.50 / 5
    Częste awarie konserwacja linia bez uprzedzenia o remoncie, zero kontaktu z linią obsługi klienta ,,odkładają słuchawkę ,czy to aby profesjonalną firma
    MiejscowośćMyslowice
  • ~Beeres / 2019-04-15 23:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki miałem w życiu. Rozłącza co kilka minut, nie polecam nikomu z tego korzystać.
  • ~monika / 2019-04-15 17:49
    Ocena: 2.75 / 5
    Posiadam dwa dekodery.w jednym od kilku godzin brak dostepu()6)drugi odbiera bez zarzutu.prosze o podpowiedz
    ZaletyCiekawy pakiet
    WadyCzeste awarie
    Miejscowośćkutno
  • ~pablos / 2019-04-09 18:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim ktorzy nie musza zawierac z tymi oszutami umowy. Tragiczna kbsluga i jakosc internetu i tv. Zenada na szczescie nie jestem juz ich klientem i bede trzymal kciuki zeby zbankrutowali.
    Zaletyzadne
    Wadyeolny internet zacina sie biedna oferta kanalowa
    MiejscowośćLodz
  • ~a chu! cie to obchodzi gdzie cie nima / 2019-04-03 13:40
    Ocena: 1.25 / 5
    Częste problemy z internetem. Słaba obsługa klienta np kiedyś nie działał internet bezprzewodowy a kiedy powiedziałem żeby to jakoś naprawili powiedzieli że nie potrafię się łączyć z internetem (tak było) wiec im jeszcze raz musiałem wytłumaczyć problem i mieli go ciężko zrozumieć
    Zaletybrak
    Wadywady to ich firma i gówno warty internet
  • ~Nopeh / 2019-03-26 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśi przypadkiem wynajmujecie lokum i podpisujecie umowę za internet, a po jakimś czasie rezygnujecie z umowy to dostaniecie 4 telefony z tymi samymi pytaniami, tłumacząc, że zmieniacie adres a potem jak nie oddacie jednego kabla i powiedzą wam, że musicie dopłacić kilka złotych i dostaniecie fakturę mailem - nie dostaniecie tej faktury, tylko pismo przedsądowe z wezwaniem do zapłaty, bo nikt nie jest łaskawy wrzucić tej faktury na waszego zarejestrowanego maila, na profil do ekofaktur (który wciąż istnieje), ani najwyraźniej zadzwonić 5 raz, żeby się dowiedzieć, że juz tam nie stacjonuję. Do tego obsługa robi wam łaskę, że pracuje, więc zakładam, że robi to za darmo.
    ZaletyBrak.
    WadyAbsolutnie wszytko - nieprofesjonalni, niekonkretni, natrętni i niepomocni.
    MiejscowośćKraków
  • ~Internecik / 2019-03-23 09:28
    Ocena: 1.00 / 5
    ktoś tu kogoś nadciąga umowa skończy się a następnego dnia dzwoni infolinia i uprzejmie informuję że umowa ci się skończyła i jak chcesz teraz zrezygnować to musisz zapłacić 170zł miesiąc przed i po czyli 340zł to czyste "korzysci" ,według prawa mam miesięczne wypowiedzenie i działa to w dwie strony:(
    ZaletyŻadne żadnych żenujące
    WadyMasakra jakaś
    MiejscowośćŁódź
  • ~Tymek / 2019-03-22 20:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Czy może ktoś mi wytłumaczyć dlaczego nie działa dziś internet? (do pracowników toji, ponieważ nie mogę się dodzwonić, brak sygnału jakby nie chcieli udzielić żadnych informacji) 22.03.19r.
    ZaletyNie widze
    WadyBrak kontaktu z infolinia, słabo działający internet - czasami działa jakby nie mógł, ping w grach zostawia wiele do życzenia!!
    MiejscowośćPiotrków Trybunalski
  • ~Paweł / 2019-03-22 19:54
    Ocena: 4.50 / 5
    Pabianice dziś pierwszy raz od roku wystąpił problem z internetem od godz 18:00 do teraz 19:52 jest jakiś problem.
    Zero informacjiiiiiii. Ocena do dziesiejszej awarii.
    MiejscowośćPabianice
  • ~Alik / 2019-03-22 19:33
    Ocena: 2.25 / 5
    Mam problem z Internetem A miał być niezawodny.Dzisiaj tj.23.03 nie działa nie można dodzwonić się na infolinię ponieważ mam telefon też stacjonarny więc przy awarii Internetu nie działa i nigdzie nie można się połączyć. Zrobił się problem bo nic nie wiadomo o co tutaj chodzi.
    ZaletyBrak
    WadyCzęsto mam awarie
    MiejscowośćŁódź
  • ~Dorota / 2019-03-22 19:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Internet non stop się wyłącza. Albo połączenie ograniczone albo w ogóle nie chce zaskoczyć.
    Na infolinię dodzwonić się nie da, w siedzibie cały czas odłożona słuchawka i weź tu się z kimś skontaktuj.
    ZaletyNie widzę
    WadyWszystko
    MiejscowośćKraków
strona 1 z 6
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.16, ilość opinii: 2315
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.56, ilość opinii: 1911
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1734
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1627
UPC Internet
Ocena: 2.03, ilość opinii: 1436
Play Online
Ocena: 1.91, ilość opinii: 1288
mBank
Ocena: 2.11, ilość opinii: 460
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 424
Link4
Ocena: 1.61, ilość opinii: 272
ITAKA
Ocena: 2.77, ilość opinii: 204
Netflix
Ocena: 2.89, ilość opinii: 120
nju mobile
Ocena: 3.18, ilość opinii: 118