Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4487 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~JAG / 2014-08-28 19:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Net 60 mb w umowie, z wifi mam do 5 mb. Reklamowałem wielokrotnie, i nic się nie zmieni. Winne jest powietrze i zapis w regulaminie - Vectra nie gwarantuje jakiekolwiek szybkości łącza przez WIFI
  • ~nospoon / 2014-08-25 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakiś absurd. Zamówiłem u nich usługę, której mi do dziś nie zamontowali, minęło ponad pół miesiąca. Dzwoniłem do nich 4 razy i za każdym razem otryzmywałem informację, że ktoś do mnie oddzwoni. Nikt ani razu nie oddzwonił. Nie wiem jakim cudem taka kpina funkcjonuje na rynku.
    Zaletybrak
    Wadykpina z klienta
  • ~magda / 2014-08-25 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    jeśli jest ktoś niezdecydowany jakiego dostawę mediów wybrać to szczerze ODRADZAM firmę Vectra S.A.
    -niekompetentny personel - na podpisanie umowy przyjechał do mnie kompletnie pijany pan pracownik, dodam tylko, że przyjechać samochodem. Pomylił moje nazwisko w umowie w związku z czym miałam później problemy.
    -po pewnym czasie chciałam przenieść usługę do innego lokalu (na skutek przeprowadzki) jednak okazało się, że firma tam nie dostarcza usług. Po raz kolejny niekompetentny personel w biurze obsługi klienta przy al. Jerozolimskich poinformował mnie o możliwości zerwania umowy (przedterminowe, bezkosztowe rozwiązanie umowy nie z winy abonenta ze względu na to, że firma nie może dostarczyć usług do nowego lokalu) tak też zrobiłam, wystosowałam pismo z prosbą o bezkosztowe rozwiazanie umowy itd.. owszem umowę rozwiązano i doliczono mi karę w wysokości 1700zl w między czasie strasząc mnie komornikiem. Po półrocznej przepychance telefonicznej i mailowej udało mi się "dogadać" z firmą tak aby potraktowali mnie jak osobę która korzysta z usług do końca umowy a nie rozwiązuje wcześniej(mimo, że nie korzystam ponieważ do nowego miejsca zamieszkania nie dociera ich usługa.)
    - bałagan w korespondencji, mimo że jest decyzja o ratalnyej spłacie "zadłużenia" przychodzą ciągle smsy od dziłu windykacji o konieczności spłaty kwoty jednorazowo i tak w kółko.....
  • ~ewa / 2014-08-24 09:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Odstapilam od umowy w ciagu 5 dni umowa telefoniczna, a oni wysylaja rachunki, kto tam pracuje?ta firma to kpina
    Zaletyzadne
    Wadywszystko jest wadliwe
    5 dni
  • ~jg1423 / 2014-08-20 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    INTERNET CIĄGLE NIE DZIAŁA DAŁAM SIĘ JESZCZE NABRAĆ NA TELEFON STACJONARNY KTÓRY JEST CIĄGLE USZKODZONY BRAK SYGNAŁU.KIEDY SIĘ DZWONI DO BIURA OBSŁUGI ZANIM POŁĄCZĄ ZJADA MI WSZYSTKO Z KOMÓRKI OBECNIE OD TYGODNIA TELEFON NIE CZYNNY .CZEKAM NA KONIEC UMOWY.
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKIE
    14 LAT
  • ~Antek / 2014-08-17 10:19
    Ocena: 1.00 / 5
    uwaga mamy dzis 17 sierpnia - awaria internetu w Warszawie trwa już TYDZIEN !!!!!!!
    Nie działają strony www, usługi takie jak Sony PlayStations (PSN) i wiele innych. Co robo firma Vectra??? NIC!!!!!!
    A w Vectrzre odpowiadaja ze na ta chwile nic nie wiedza!!!!!!!!

    W roku 2013 mam udokumentowane mailami od Vectry kilkaset godzin niedziałającego internetu - Vectra przesyla oficjalne maile z tzw pracami modernizacyjnymi ale kto płaci za te prace???? MY - Klienci, bowiem reklamacji i zwrotu kasy za przerwy w dostawie usługi nikt nie dostaje.
    A co robią urzędy nadzorujące? NIC bo wszysttko jest zgodne z regulaminem Vectra. Ciekawe kiedy ktoś sie wezmie za tych bandytów.... bo okradaja nas w białych rekawiczkach!!!!!!
    Zaletybrak!
    Wadyokradanie Klientów, ciagle prace modernizacyjne i brak zwrotu kasy za przerwy w uslugach!
    5 lat
  • ~Gosc / 2014-08-13 13:54
    Ocena: 2.00 / 5
    08.08.2014 podpisalam umowe na internet. 11.08.2014 mial przyjsc monter i podlaczyc internet. Po 40 min stwierdzil, ze zabral ze soba zly modem (bez WiFi) i niestety nie moze podlaczyc internetu. Na pytanie kiedy przyjdzie nastepnym razem - odpowiedzial, ze trzeba umowic wizyte. Od 3 dni nie jestem wstanie dodzownic sie do dzialu technicznego aby umowic wizyte montera. To jest jakas kpina. Dzwoniac na nr telefonu 801 080 180 po 10 -ciu przekierowaniach, ktos przyjal zgloszenie i nic dalej w temacie sie nie dzieje. Osobiscie uwazam, ze swiadczone przez nich uslugi sa na bardzo mizernym poziomie. Jesli to do srody nie bede miec internetu - wypowiem im umowe w trybie natychmiastowym.
    ZaletyKolorowa strona internetowa
    Wadychaos w systemie zgloszen, niska jakosc obslugi, monterzy od polaczen internetowych z wiedza po kursie gotowania "Gotuj Z Pascalem"
    od piatku za 99zl
  • ~Monika / 2014-08-12 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Duza firma, która nie przejmuje się klientem indywidualnym. Nie chce polubownie rozwiązac umowy, są kary za przedwczesne zerwanie umowy, cofają rabaty i za rok wychodzi 500 zł. Szczerze nie polecam
    Wadybrak podejścia indywidualnego do klienta, niekorzystne umowy, pierwsza umowa na 2 lata
    rok
  • ~ewa / 2014-08-08 09:39
    Oniw ogóle nie reaguja na usterki tydzien czasu nie mam tv cyfrowej po burzy , zalalo przewody a karza mi naciskac w dekoderze ...gdzie nie ma sygnalu, po awanturze powiedzieli ze przyjada jak zaplace ....przeciez to ich zakres naprawy..
    natychmiast odstepuje od umowy ...todramat jakis totalne olewatorstwo dlaczego ta firma jeszcze istnieje????
    Zaletybrak
    Wadysame
    tydzien tv cyfrowe
  • ~Gośka / 2014-08-05 11:30
    Ocena: 3.50 / 5
    Beznadziejna obsługa , nie mogę się doczekać na instalację internetu pomimo podpisania umowy.
    Zalety?
    Wadybrak instalacji
    Czekam na instalację
  • ~mila / 2014-08-04 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Zadzwoniłam do Vectry w celu poznania nowej oferty, nie jestem klientem (tylko mąż jest klientem).Po tygodniu dostaliśmy informację sms ze na drugi dzień zostanie założona u Nas w domu nowa taryfa.NIC NIE ZAMAWIALIŚMY!!Tylko chcieliśmy dowiedzieć się o nową taryfę.To straszne oszustwo!!!!Gdybym mogła już dziś bym zrezygnowała z ich usług!!!
    Wadymnustwo
    wiele lat internet
  • ~nemo_aj / 2014-07-31 12:57
    Ocena: 3.00 / 5
    vectra to firma oszustow i naciagaczy....mimo ze mam termin platnosci do 15 kazdego miesiaca....nie dostarcza w terminie faktur....informujac ze drukuje je w Gdyni....potrafi jednak doliczac odsetki za niezawiniona przez klientow platnosc po terminie...ale jak placic-skoro ie otrzymujemy faktur???kolo sie zamyka...zamierzam w przyszlym roku zrezygnowac z uslug vectry...jako firmy nieudacznikow i oszustow...klient dla nich jest...zlem koniecznym...Nie zamierzam placic 2 rachunkow rownoczesnie....tylko dlatego ze tak sobie wymyslili nieudacznicy z Gdyni!!!bede placil za lipiec w sierpniu za sierpien we wrzesniu itd.....jezeli sie to oszustom nie podoba....moga zerwac ze mna umowe.....ale z winy VECTRY....inaczej spotkamy sie w Sadzie....
    Zaletyzadne zalety
    Wadybrak telefonicznego kontaktu ,naliczanie odsetek za winy vectry-placi abonament!!!wady mozna wyliczac....zalet zadnych...
    idiotyczne pytanie-vectra doskonale wie!!!!!!
  • ~ZK / 2014-07-31 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 11-07-2014 zawarłem umowę z Vectra na usługę stały adres IP. Przez ponad 2 tyg. wszystko było jak trzeba - niestety w dniu dzisiejszym adres IP został zmieniony na zupełnie innyprzez co nie mam możliwości dostania się na serwery moich klientów i wykonania powierzonych prac - prze co stracę obecną i przyszłe umowy z klientem i w dodatku będę musiał zapłacić karę. Pani Sandra Wojnar próbowała coś z tym zrobić ale niestety nie skutecznie. Rozmowa trwała blisko 30 minut od godz. 21:00 do 21:30 - w dniu 30.07.2014. Bardzo mi przykro że Vectra sama nie wywiązuje się z zawartej umowy.
    Wadyniekompetentni ludzie
    2 miesiące
  • ~Jarek / 2014-07-30 22:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Po ok 8 latach współpracy mam wątpliwą przyjemność kontaktu z obsługa techniczną Vectry. Po zgłoszeniu zacinania się i pikselowania obrazu zawitali do mnie technicy celem naprawy,po ok 20 min uznali że usterka została usunięta.Niestety problem dalej pozostał.Następna wizyta za parę dni i stwierdzenie że jest uszkodzony kabel pomiędzy rozdzielnią i mieszkaniem,panowie stwierdzili że przekażą komu trzeba że należy wymienić przewód.Po tygodniu bezskutecznego czekania następna moja wizyta w salonie z prośbą o zajęcie się naprawą.Po 2 dniach następna wizyta dwóch Panów techników którzy po krótkich oględzinach stwierdzają że kabel na pewno jest gdzieś przecięty w mieszkaniu że na pewno jest gdzieś jakieś lutowanie , może jakaś lewa puszka i jeszcze kilka obrażliwych przypuszczeń.Wyjaśniam że miejsce wprowadzenia kabla do mieszkania jest zabudowane obudową kaloryfera.Dzisiaj rozprułem całą obudowę i jak przypuszczałem nie ma żadnego uszkodzenia ,kabel jest oryginalny w jednym kawałku i w miejscu gdzie monterzy Vektry wprowadzili go 8 lat temu.W chwili obecnej czekam na 4 wizytę Panów z Vektry celem przeprosin,usunięcia wpisu o ingerencji w instalacje i naprawy uszkodzenia.Szanowni Państwo jeśli cenicie sobie spokój, swoje nerwy i zdrowie-nie podpisujcie umowy z Vektrą.Zaznaczam że taką obsługę oferuje oddział w Raciborzu. Pozdrawiam i życzę stalowych nerwów w kontaktach z tą firmą.
    ZaletyBrak
    Wadybardzo zła obsługa klienta,mało czytelna umowa,umowa skonstruowana tylko pod potrzeby Vektry
    8 lat
  • ~XXX / 2014-07-21 20:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra to najgorszy dostawca telewizji kablowej na rynku. oszukują przy podpisywaniu umów nie mówiąc o dalszej współpracy. Vectra to po prostu oszuści i złodzieje. Odradzam podpisywanie z nimi umów na ich usługi.
    Zaletybrak
    Wadywszystkie możliwe
  • ~karis13 / 2014-07-20 21:04
    Autor: KK@ (*.*.121.185) (2014-07-20 20:46:20)
    Zostałam przez tą firmę VECTRA również niedawno naciągnięta na usługę z telefonem abonament PAKIET 100 ,na który ustnie podczas rozmowy telefonicznej z konsultantką żadnej zgody nie wyraziłam( nawet nie posiadam w domu telefonu stacjonarnego )Informowałam konsultantkę przez telefon jak mi tylko oznajmiła,że modem ,który mi monter wymieni posiada dodatkowe wejście na telefon stacjonarny,od razu powiedziałam,że nie jestem zainteresowana ani usługą pakiet 100 ani wejściem na telefon.To nawet konsultantka nie raczyła mi wyjasnić co w tej sytuacji mogą zrobić czy mi modem inny wymienią bez tego wejścia ,konsultantka nic po prostu mi nie powiedziała, zmieniła zaraz temat pytając o potwierdzenie moich danych i rozmowa się zakończyła.Konsultantka ,która do mnie zadzwoniła tylko w sprawie przyspieszenia internetu nie tylko wcisnęła mi abonament na telefon,ale zataiła przede mną bardzo ważne informację. Nie tylko nie poinformowała mnie, o tym ,że ktoś w ogóle mi dostarczy jakąs pisemną umowę do podpisu,oraz,że mam prawo od tej umowy odstąpić w 10 dni i oraz,ze ten abonament jeśli już klient na tę usługę pakiet 100 wyrazi zgodę ,to 24 m-ce jest zmuszony ją opłacać.Posiadam opinie 2 klientów,którym Vectra też wcisnęła ten abonament,konsultantka twierdziła tym klientom,że to tylko się tak nazywa , bo do routera można podłączyć telefon,ale to do niczego nie zobowiązuje ,dopóki nie otrzymali ci klienci faktury z abonamentem,mimo,że tym klientom zależało tylko na szybszym internecie .Nawet monter mnie okłamał,gdy mi tylko podłączył nowy modem z wejściem na telefon podsunął mi pod nos dokumenty,cały czas trzymając w ręku tylko dolne brzegi kartek odchylał tak bym za dużo nie widziała i tylko te dokumenty szybko podpisała.Zapytałam montera co to za dokumenty twierdził,że to tylko protokoły z wymiany sprzętu i zwrotu poprzedniego.Ja jestem klientem VECTRY od 6 lat i zawsze umowy ze mną zawierali tylko na odłegłość,nigdy mi nikt nie dostarczał pisemnej umowy do podpisu,stąd po wyjściu montera włożyłam dokumenty do szuflady wierząc mu na słowo.Aż tu po miesiącu przychodzi FAKTURKA oraz abonamencik za telefon.Więc szybko dzwonię do VECTRY informując,że ja nie wyraziłam zgody ustnej przez telefon na Pakiet 100 ,poinformowałam,że zaraz piszę reklamację.Konsultantka druga zresztą do której zadzwoniłam w sprawie tej usługi abonentowej, też mi nie powiedziała,ze umowę już podpisałam,bo mi ją monter podsunął(o czym pojęcia nie miałam)oraz,że teraz przez 24 m-ce będę zmuszona ten abonament płacić,wyszłam z siebie jak to usłyszałam.Zaraz szybko wyjęłam te dokumenty,ale by je przeczytać potrzebowałam solidnych okularów + 3 dioptrie + dodatkowo lupy by ten drobny druk umowy przeczytać.Nie tylko na umowie osoba,która ją wypełniała sama pozaznaczała moją zgodę na pakiet 100,ale też na korzystanie z podwyższonych opłat (70x207x208x) co jest kłamstwem..Ja nie tylko nie posiadam telefonu stacjonarnego,ale mi nawet VECTRA na umowie nie podała numeru telefonu(mimo,że do niczego nie jest mi potrzebny)a minęły 2 m-ce odkąd podpisałam umowę z VECTRĄ o niczym nawet nie wiedząc.Ja nie wyraziłam żadnej zgody na tę usługę pakiet 100,a opłacać za tę usługę jestem teraz zmuszona.Napisałam reklamacje w związku z tą umową i usługą abonentową i wysłałam do VECTRY,po 14 dniach otrzymałam odpowiedz oczywiście negatywną.Więc szybko skontaktowałam się z kilkoma instytucjami państwowymi ,które to pomagają poszkodowanym klientom łącznie z PRAWNIKIEM I RZECZNIKIEM KONSUMENTA (którzy przejrzeli moją umowę i oboje stwierdzili to samo (osobno się z nimi konsultowałam),że ta moja umowa zawiera sporo nieprawidłowości,że powinna zostać UNIEWAŻNIONA a Vectra moją reklamację tej umowy odrzuciła uważając,że jest ok!.Skontaktowałam się już też z swojej sprawie UKE bo ja nie zamierzam płacić za usługę,której nie zamawiałam,nawet nie korzystam z wejścia na telefon, bo go nie posiadam a płacę za nią drugi miesiąc.Mam tego dosyć, sprawę zgłaszam do UOKIK-u ,jestem właśnie w trakcie pisania zawiadomienia i złożenia skargi na tę firmę VECTRA a czynię to zwłaszcza dla dobra wszystkich poszkodowanych przez tą firmę klientów!Wraz z zawiadomieniem oraz innymi dokumentami prześlę do UOKIK również swoją umowę,którą otrzymałam od VECTRY w celu jej sprawdzenia,zobaczymy co na to powie ta instytucja. Nawet nie sądziłam,że tylu klientów zostało poszkodowanych zanim mnie nie naciągnęli na usługę,której nie zamawiałam.Ja tylko opłacałam w terminie FAKTURY za usługi tej firmie,mimo ciągłych problemów z dostępem do internetu,które miałam i mam nadal.Nie miałam pojęcia ,że ta firma posiada tysiące negatywnych opinii,że wciska klientom usługi na które zgody nie wyrazają JESTEM W SZOKU!!!
  • ~Jerzy / 2014-07-19 12:26
    Ocena: 2.50 / 5
    Byłem abonętem Vectry. Zmuszony względami losowymi do przeprowadzenia się do domu obok (ok. 100m)w którym nie było sieci Vectry. Musiałem zapłacić karę za wcześniejszą rezygnacje (ok. 1500 zł) chociaż chciałem korzystać dalej z usług Vectry.
    ZaletyBrak zalet
    WadyKompletne nie liczenie sie z klientem. Umawa to jest dyktat Vectry
    szęśc lat.Płaciłem abonament 135 zł
  • ~podziom / 2014-07-17 22:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra to najgorszy dostawca usług teleinformatycznych w Polsce. Byłem klientem przez 2,5 roku. Podpisując umowę przekonywano mnie, że w przypadku gdy przeprowadzę się do miasta, w którym Vectra nie świadczy usług, będę mógł zrezygnować z umowy bez żadnej kary. Oczywiście rzeczywistość okazała się inna... Od lutego staram się wypowiedzieć umowę i niestety wciąż dostaję faktury. Pisałem 3 reklamacje i dwie prośby o polubowne rozwiązanie umowy. Otrzymałem śmieszne odpowiedzi, w szczególności po raz drugi kazano mi właściwie odczytać pierwsze pismo i tam szukać odpowiedzi. nie wspomnę już o rozpatrywaniu reklamacji. Podobno mają na to 30 dni....nigdy jeszcze w moim przypadku nie wyrobili się w terminie. Podobnie z rozwiązaniem umowy... mija już 50 dni i wciąż nic. Oczywiście w międzyczasie otrzymałem już kilka ofert nowej umowy co jest dla mnie istnym świństwem, gdyż państwo z Vectry dobrze wiedzą, że nie mieszkam w mieście, w którym jest to możliwe. Telefoniczne biuro obsługi klienta również stoi na "wysokim poziomie". Na moje pytanie, gdzie mogę znaleźć jakiś namiar na kierownika, lub dyrektora Pani skierowała mnie na google.pl .... Podsumowując, Szanowni Państwo....OMIJAĆ VECTRĘ Z DALEKA !
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
    2,5 ROKU
  • ~clipper28 / 2014-07-17 09:03
    Ocena: 1.00 / 5
    źle, wszystko źle, nie tak miało być, koszty miały wynosić 85 zł płace faktury po 111 zł, nawet po rezygnacji z usług dodatkowych dalej chyba mi je naliczają totalny bałagan i chaos ...nie polecam omijać szerokim łukiem
    Zaletyżadnych
    Wadywszystkie
    pół roku
  • ~wnerwiony człowiek / 2014-07-16 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. Dziś właśnie był monter. Osoba niekulturalna , niekompetentna, wręcz bezczelna. Kompletny brak profesjonalizmu.
    Przyszedł spóźniony, zamiast słowa „Dzień dobry” usłyszałam „ Kaj to mocie” - miał na myśli modem, który używałem do tej pory – stary odpiął, podłączył nowy router cisko3925, nawet w tym momencie uzyskał połączenie z internetem i pan monter zażyczył sobie, żeby przejść do innego pokoju w celu podpisania nowej umowy. Bardzo się spieszył, chciałem przeczytać umowę, którą miałem podpisać, ale powiedział, że nie ma czasu i mam szybko podpisać a potem będę mieć 10 dni na czytanie.
    Już na pierwszy rzut oka znalazłem w umowie treści, które nie pozwoliły mi na złożenie podpisu. Powiedziałem, że przeczytam do końca i za dwie godziny podpisaną umowę dostarczę do salonu firmowego.
    No i na szczęście nie podpisałem. Po wyjściu pana instalatora wróciłem do pokoju, gdzie był komputer i już dostępu do internetu nie było. Na dodatek telefon był głuchy. Zadzwoniłem z komórki do pomocy technicznej – tam bardzo grzeczny głos prosił, żeby parę razy zresetować router, próbował coś ustawić, ale wszelkie próby naprawy były nieskuteczne. Straciłem dużo czasu i nerwów.
    DAJĄ DO PODPISU UMOWĘ NA 2 LATA I PRZYNOSZĄ POPSUTY MODEM !!!
    ZaletyDużo obiecują
    WadyDostarczają popsute urządzenia.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4487
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4664
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2605
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023