Mam internet 300Gb i tyle ostatnio wykazuje speed test. Bywało kidyś znacznie gorzej. Należy uważać z zaproszeniem technika bo w moim przypadku kosztowało mnie to 50 zł
ZaletyParametry zgodnie z umową.
WadyBrak jakiejkolwiek informacji odnośnie przerw w dostawie
MiejscowośćWarszwa
~a / 2023-06-16 10:52
Ocena: 1.75 / 5
Internet UPC od kilku miesięcy ma kilka/kilkanaście razy w tygodniu awarie. Sieć staje się niedostępna. Urządzenia tracą z nią kontakt, a ponowne uzyskanie połączenia trwa do kilkunastu minut. W tym miesiącu router samoistnie zrestartował się mimo, że jest podpięty pod linię z upsa. Może poszedł update software bez informowania Klientów? Od 2017r mam tego dostawcę i nigdy nie było takich przerw technicznych jak teraz. Dziś to samo - nie ma możliwości niezakłóconej pracy z domu. Na podorędziu mam już Internet mobilny żeby szybko zrobić przesiadkę w takiej sytuacji ale nie stanowi to rozwiązania problemu. To nie klient powinien szukać redundantnych połączeń/rozwiązań. Ogromne rozczarowanie po zmianie właściciela UPS.
WadyWada krytyczna - Nieprzewidziane, niezapowiedziane, bardzo częste przerwy w dostępie do sieci. Zdalny restart UPS bez zgody i wiedzy Klienta.
MiejscowośćWarszawa
~Internautka / 2023-06-15 22:57
Ocena: 1.00 / 5
Internet od pół roku w Warszawie rwie się prawie codziennie. Nie miesiąca bez jakiejś dłuższej awarii. Na infolinii nic nie wiedzą, zwalają winę na klienta, a w ostatniej chwili odwołują technika i piszą smsa, że jednak to wina na cały region. Czuję się okradziona przez nich. Nie pozwalają zerwać umowy przed końcem, mimo że sami nie dostarczają usług. Nie polecam UPC.
ZaletyBrak
WadyAwarie non stop. Nie da się pracować, oglądać filmów itp.
MiejscowośćWarszawa
~MrBro / 2023-06-15 12:38
Ocena: 3.25 / 5
Klamcy. Zeby cos zalatwic to mozna milion raz dzwonic i nic z tego nie bedzie, bo przezucaja z jednego na drugiego.
Ale niezawodność na plus, w warszawie. Cena w miare ok.
Klamliwa obsluga klienta. Dzwonia zeby podpisal umowe ktora Ci zaszkodzi bez mozliwosci ostapenia w terminie 14 dni bo mowia ze poprostu nie dostaja tych rezygnacji.
Przedkosca wysylania to jakis zart. Ale w sumie 3/5
ZaletySzybkość ściągania
Cena ok. Place 60zl za 750 mbit.
Internet niestabilny, a najgorsze że jak mają awarie to zero podejścia do Klienta. Usuwają kiedy chcą i jak chcą, na infolinii konsultanci kłamią i nie są przygotowani do kontaktu z Klientem. Bardzo niska jakość
~Kamasher / 2023-06-15 00:23
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet jakiego używałem, osobiście nie polecam. Cena nie jest adekwatna do jakości jaką sieć UPC utrzymuje. W skrócie jeden wielki nieśmieszny żart.
ZaletyBrak
WadyNiestabilne połączenie, niespełnione warunki umowy, żałosna jakość łączą, router jest wykonany z najgorszych dostępnych materiałów na rynku.
MiejscowośćKraków
~Adama / 2023-06-14 06:46
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo dobry operator.
W miarę przystępne opłaty Działa bez awaryjnie, Nie narzekam.
ZaletyPrzestępne opłaty, Nie ma awarii
WadyJest kilka wad Nie można kanału wyszukać tylko są cała pakiety.
Nie można zlikwidować czy usunąć kanałów, które nie są używane.
Nie posiada stacji Religia TV.
~Maks / 2023-06-13 23:40
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu, naciągają kłamią i do tego nic sensowengo nie dają. Drogo beznadziejnie. Internet działa jak chce
ZaletyBrak
WadySame
MiejscowośćWarszawa
~Justyna / 2023-06-12 19:53
Ocena: 2.75 / 5
Dobra obsługa Klienta kończy się z czasem podpisania umowy. Co miesiąc awaria naprawiana minimum przez 3 dni. Serwisant przyjeżdża i znika - nawet nie potwierdza, czy internet działa ( a nie! co naraża na kolejne oczekiwanie). Rozważam zmianę dostawcy.
ZaletyGdy działa, to działa dobrze.
WadyGdy nie działa, brak szybkości i jakości naprawy.
MiejscowośćWarszawa
~Tomasz / 2023-06-12 14:31
Ocena: 2.25 / 5
Odradzam korzystanie z usług internetowych - Internet potrafi zerwać kilka razy dziennie, jakość wifi w mieszkaniu kończy się na pierwszej napotkanej ścianie. W przypadku rezygnacji z jakiejkolwiek usługi przed czasem jest równoznaczne z karą umowną. W moim przypadku za próbę zerwania umowy rok przed czasem naliczono mi ponad 1400 zł (TV+Internet). Przy rezygnacji z pakietu Canal+ naliczono mi karę umowną 50 zł nie informując mnie o tym podczas rezygnacji z usługi. Przy przedłużaniu umowy traktowanie klientów jak wszędzie - żadnych ulg czy profitów. Obsługa klienta zależna od tego gdzie się dodzwonimy, jedni coś ogarniają, inni wiedzą jedynie tyle, co widzą na ekranie swoich komputerów.
MiejscowośćWarszawa
~sp1335 / 2023-06-11 15:11
Ocena: 1.00 / 5
Każdy dzień 3-5 disconnectów, wysoki ping. Obsługa może zaproponować tylko RESET modumu. Genialne. Brawo. -500/10
ZaletyNigdy nie korzystać z usług tych d*****.
WadyKażdodniewne rozłączenia i wysoki ping
MiejscowośćWarszawa
~Karol / 2023-06-10 15:42
Ocena: 4.75 / 5
od 16 lat wszystko dziala tak jak nalezy
Polecam osobiscie
ZaletyNiezawodnosc
Wadywg mnie brak
MiejscowośćKielce
~Paweł / 2023-06-09 17:23
Ocena: 1.50 / 5
Dno totalne, mają cię w dupie... pałać i spadaj ...
MiejscowośćGdańsk
~Jakub / 2023-06-09 11:37
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet jaki miałem zacina sie tak ze nic sie nie da zrobić
ZaletyUPC nie ma zalet
WadyUPC to wada
MiejscowośćOpole
~Bazyli / 2023-06-08 11:55
Ocena: 1.00 / 5
Już trzeci raz w tym tygodniu wystąpiła awaria. Kontakt z UPC odbywa się przez automat. Nie ma jak zgłosić awarii.
WadyFatalna obsługa klienta. Nie ma możliwości rozmawiania z konsultantem
MiejscowośćWrocław
~Hahahah / 2023-06-07 21:11
Ocena: 1.00 / 5
Gówno takie że szok jest długi weekend a ja siędze bez neta bo te cioty mają awarie podłączali mi internet 2 tyg bo przewiercił się przez ściane a nie przez sufit
~Marli / 2023-06-06 19:27
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tej firmy. Oszustwo. Od początku usługi które zamawialiśmy przed rozmowę telefoniczną były niezgodne z tym co było na umowie. Dodany był dodatkowy dekoder z czego już nie można było zrezygnować, po zainstalowaniu były problemy z internetem, dzwonienie na infolinię i wskazówki pracowników "proszę zresetować ruter" nie pomagały. Cena również niezgodna z tym co było w ofercie. Aktualnie problemy z telewizją, nie można się dodzwonić na infolinię, po 30min czekania rozłączanie przez konsultanta rozmowy. Prosiłam również o przyjazd technika niestety od 2 tygodni nikt nie raczył się skontaktować. Nie polecam
ZaletyNie ma zaledwie
WadySłaba obsługa, kłamstwo, oszustwo
MiejscowośćSawin
~Bartek / 2023-06-06 18:21
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy dostawca jaki tylko może być. Ciągłe awarie, wieszanie się internetu, a dzwonię na infolinię to lekcewaga klienta i rozmowa z botem z którym nic się nie da załatwić. A jak przychodzi faktura, to po 3 dniach wysyłają maila z ponagleniem zapłaty. TOTALNY CHŁAM I PORAŻKA ! NIE POLECAM NAWET WROGOWI !
ZaletyBRAK
WadyJakość, kontakt z klientem, awarie
MiejscowośćWarszawa
~Stefan / 2023-06-06 11:09
Ocena: 3.25 / 5
Likwidowalem umowe po zmarlym tacie. Zalozylem nowa. UPC dostalo wszystkie dokumenty, poskanowali, maja w bazie. Pomimo tego od ponad miesiaca przysylaja mojemu zmarlemu tacie upomnienia o zaplate kary za zerwanie umowy... ZERWANIE! BO ZMARŁ! Na infolinii zapewniaja mnie,ze wszystko jest rozwiazane i nie ma zadnych kar,bo byla smierc abonenta. ONI TAM MAJA BURDEL!
WadyBURDEL NAD BURDELE
MiejscowośćWarszawa
~Andrei / 2023-06-05 19:08
Ocena: 1.00 / 5
Prawdziwe oszusty. Nie polecam UPC. Jak chcesz zrezygnować z umowy w terminie 14 dni, mówią ze process rezygnacji w trakcie. A po 14 dniach powiedzieli ze nic nie dostali, zagnych rezygnacji. Prawdziwe oszusty.