Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4276 opinii

1.61 / 5

  • Niezawodność
    1.45
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena
    1.87
  • Parametry
    1.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Duszka / 2024-02-19 23:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Ręce opadają!!!!! Po miesiącu nie mogą zlikwidować USTERKI . Mało tego PISZA na mailu że SAMA MUSZĘ robić jakieś "ruchy" w dekoderze- to jest ŚMIECH !!!!!! tylko nie wiem czy z Klienta czy z Vectra Sama z Siebie?????!!!!!
    Ja Sama mam ICH BŁĘDY POPRAWIĆ ???!!!!! A GDZIE SĄ TECHNICY?????? PRZECIEŻ ZA PEŁNĄ USLUGE PŁACĘ !!!! Po raz Pierwszy z
    spotkalam się z TAKĄ IGNORANCJĄ z ICH strony!!!!!
    ZaletyW porównaniu z Innymi prawie Zero
    WadyTOTALNA IGNORANCJĄ klienta!!!!!! Na poziomie "- 1"
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Rob / 2024-02-19 17:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Niebawem kończy mi się umowa. Nowy klient: oferta za 104 zeta (internet+tv), klient obecny: ponad 170 zł. Nie ma możliwości kontynuacji umowy na nowych warunkach, tak jak dla nowych klientów za niższą kwotę. Żeby zawrzeć umowę jak dla nowych klientów, po wypowiedzeniu Vectra daje karę w postaci 3 miesięcy karencji. W tym czasie nie można podpisać umowy. To jest jakieś dziadostwo. Całkowity brak szacunku do obecnych klientów. Utrudnianie ludziom życia. Kiedy ta firma zmądrzeje? Ręce opadają. Nigdy więcej nie podpiszę umowy. Wyjątek to zmiana mentalności w tej firmie przez decydentów. Zwolnić to dziadostwo, co nie potrafi dostosować się do obecnego świata..
    MiejscowośćPoznań
  • ~Marian / 2024-02-19 17:07
    Ocena: 1.50 / 5
    Vectra i multimedia połączyły się prawie 4 lata temu a nadal funkcjonują jako dwa podmioty, podpisujesz umowę z jedną firma a dostajesz faktury z dwóch. AI które obsługuje infolinię jest na poziomie podstawówki. Trzeba się dobrze natrudzić żeby dojść do informacji komu i za co płacimy, jedna firma a dwie faktury. Dotarcie do infolinii która obsługuje konsultant a nie AI zajęło 30 minut.
    ZaletyZamęt
    WadyZamęt i chaos.
    MiejscowośćGołdap
  • ~Marta / 2024-02-19 14:42
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam. Pomimo dopełnienia formalności utrudniają rozwiązanie umowy.
    MiejscowośćBochnia
  • ~życzliwy / 2024-02-18 10:20
    Ocena: 1.25 / 5
    widać że informowanie o tym że kanał kończy nadawanie 1 03 2024 nie ma znaczenie dla abonenta .brak rzetelnej informacji o zmianach w ofercie programowej 2024 luty /marzec .podnoszona cenna a jakości usługi już nie .porównując konkurencję wypada blado . konkurencja robi promocje na wydarzenia sportowe od lat olimpiady letnie i zimowe a tu NIC .odkoduje dla zapoznania ewentualnej zachęty dołożenia sobie a vectra KALISZ NIC .
    Zaletyniema
    Wadysame .
    MiejscowośćKalisz
  • ~Arsis / 2024-02-17 16:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Problemy z modemem za każdym razem kiedy jest odłączany od prądu. Skutkuje to brakiem internetu nawet do kilku dni, ponieważ jeśli odłączymy modem w piątek to technicy zjawią się dopiero w poniedziałek przy dobrych wiatrach. Telefonicznie nie da się tego załatwić... porażka
    MiejscowośćStalowa Wola
  • ~Jerzy / 2024-02-17 12:52
    Ocena: 1.25 / 5
    Najgorsza telewizja jaką miałem liczyć się dla nich kasa jak podpiszesz umowę to wtedy jesteś już nikim bo będziesz musiał już płacić TV nonstop się zawiesza internet to porażka 2-3 osoby używają to trzeba wyłączyć ich internet w telefonie na abonentowt nie polecam trzymać się od Vectry z daleka
    ZaletyBrak
    WadyMało miejsca do pisania
    MiejscowośćMiędzyrzecz
  • ~Krzysztof / 2024-02-16 19:24
    Ocena: 1.25 / 5
    Od 2 miesięcy Vectra ma globalny problem z tym, że kilka razy dziennie równoczesnie wszystkim użytkownikom Vectry w całej Polsce wyłącza internet na kilkanaście-dziesiąt sekund. Może nie brzmi to tragicznie, ale dla ludzi, dla których stały dostęp do internetu jest niezbędny do pracy oraz takich, którzy grają w gry online jest to dość duży problem. Najbardziej frustrujące w tym jest to, że za każdym razem jak skontaktuję się z Vectrą żeby to zgłosić, otrzymuję odpowiedź, że to nie jest globalny problem, że tylko ja tak mam i poza mną nikt tego nie zgłasza - mimo że dobrze wiem, że co najmniej 6 moich znajomych z różnych części Polski (wszyscy moim znajomi używający Vectry) też to ciągle zgłaszają i też jest im wmawiane, że to problem po ich stronie...
    Na facebooku każdy komentarz pod postem zgłaszający to jest natychmiast ukrywany i nagle widzimy że po postem jest 30 komentarzy, a widzimy tylko 4 z nich na całkiem inny temat. Proszę o pomoc. Jak zgłosić ten globalny problem tak żeby nie odbić się po raz 10. od obslugi klienta twierdzącej żebym sprawdził kolor diod na modemie...
    Zaletykiedys działało ok
    Wadyobecnie tragedia, zero pomocy BOK, BOK kłamie
  • ~Maciej / 2024-02-15 22:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Od miesiąca wyrzuca mi internet na kilka minut, po kilka razy dziennie. To jakiś żart... pracuje zdalnie a ponadto lubie sobie pograć w gry online wieczorami ze znajomymi, to się nie da. Płacę 119zł za 1gb internetu miesięcznie, a te patałachy z Vectry nie potrafią nic z tym zrobić żeby to naprawić. Czekam tylko aż mi się umowa skończy i nara, poszukam czegoś lepszego, a napewno znajdę. Nie pozdrawiam VECTRA.
    ZaletyBrak
    WadyPodpisanie umowy.
    MiejscowośćTarnów
  • ~sanitariusz / 2024-02-15 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Informuję wszem, że HR Vectra zatrunia na inolini i pomocy klienta, celowo osoby z IQ max 70.
    Wadydebil debila debilem pogania
    Miejscowośćkońskoszpotawe
  • ~Osk / 2024-02-15 19:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia, nie istnieje czekam na połączenie po czym konstulant odbiera i rozłącza polecenie.

    Jakość, jakości również nie ma. Internet na WiFi działa może parę godzin w ciągu tygodnia. Słowa konsultanta „nikt nie obiecywał działającego internetu”
    Telewizja, ciągle ucinają programy, w zamian nie dodają innych .

    UWAGA NA ZAPIS INFLACYJNY, podpisujesz umowę na 80 zł po czym po 3 miesiącach dostajesz informację że opłaty za już za 150 zł!!!
    WadyPodpisanie umowy z tą firmą.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Z / 2024-02-14 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Ciągle są problemy nic nie działa. Żałuję że popisałam umowę z nimi
    WadyInternet, ciągle niedziałające programy wszystkie lub kilka
    MiejscowośćRadom
  • ~Duszka / 2024-02-14 01:51
    Ocena: 2.25 / 5
    Nawet KONSULTANT nie wiedział że na dekoderze 4730CD(x) o którym mówiłam, można pominąć krok "usuń nagrania ".
    Nie dosyć że NIC NIE MÓGŁ ZROBIĆ WIECEJ TO JESZCZE POZBAWIŁ MNIE NAGRAŃ!!!!
    Kogo Vectra zatrudnienia!!!! I dlaczego dla takich... I za takich ....MY PŁACIMY !
    ZaletyBrak
    WadyPowyżej
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Dorota / 2024-02-14 00:55
    Ocena: 2.33 / 5
    Fajnie było przez prawie 20 lat. w Jeleniej Górze szczycono się tą Siecią, mimo że wiele ze światłowodem wchodzili na Zabobrze! TERAZ TRAGEGIA !!!!!!!!!!!!! Od 3 tygodni nie mam pomocy, TOTALNA BEZSILNOŚĆ vectry. Wmówili mi że brak zasilania dot. całego Osiedla , CO ZA BZDURA, moi sąsiedzi odbierają to czego u nie nie ma! A VECTRA I JEJ PSEUDOSERWISANCI ROZKŁADAJĄ RECE lub każa czekać do 30 dni. CO ZA INDOLENCJA I BRAK POSZANOWANIA KLIERTA !!!!! Który ICH UTRZYMUJE!!!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyJW
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Przemek / 2024-02-13 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Teściowie mają od nich telewizję i 3 dni z rzędu awaria po kilka godzin. Poszukam im coś innego bo to jest kompletna porażka.
    ZaletyŻadne
    WadyAwaria za awaria i zero wytłumaczenia
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Krze / 2024-02-13 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca usług z jakim miałem do czynienia. Od 2 miesięcy mają poważne problemy z jakością świadczonych usług, udokumentowane przerwy w usłudze, mimo to nie uznają żadnych reklamacji, nie przyznają się do jakiegokolwiek problemu... Mam 3 lokalizacje, indywidualny i biznes. Uciekać!
    ZaletyJak działa, to całkiem dobrze działa
    WadyNie działa regularnie
    MiejscowośćPyskowice
  • ~Witold / 2024-02-12 23:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Vectra to klasyczna firma typu "Złap klienta". Jeżeli klient podpisze umowę, to Vectra ma go daleko w "d"
    Zgłosiłem brak sygnału i bujałem się z nimi przez miesiąc. Oczywiście zachowywali się jak modelowy "Pan majster" ze skecza J.Kobuszewskiego i W.Gołasa. Dramat!!!
    Jako rekompensatę za codzienne - wielogodzinne przerwy w dostarczaniu sygnału tv I internetu, dli mi kilka złotych rabatu na jednomiesięcznej fakturze. Według moich wyliczeń, powinni obniżyć wartość faktury o minimum 50%, nie mówiąc już o przeprosinach i choćby najmniejszemu zadość uczynieniu.
    Po roku i zmianie miejsca zamieszkania, wypowiedziałem umowę ponieważ sygnał Vectry w moim nowym miejscu zamieszkania, jest znacznie ograniczony, a ponadto Vectra zaniechała współpracy z TIDAL, z którego to usługi często korzystałem.
    Brak TIDAL to zmiana warunków umowy po stronie Vectry, tak więc kara za zerwanie umowy przeze mnie powinna wynosić "0 zł", a w ostateczności symboliczną złotówkę. Niestety; monopoloista Vectra, nie wiadomo w jaki sposób i Według jakiego klucza wyliczył kwotę: 1430 zł.
    Jeżeli ktokolwiek zamierza podpisać umowę z Vectra; szczerze odradzam.
    A, i jeszcze jedno - co roku, dwa razy podwyższają opłatę i to o kwoty nijak nie przystające do rzeczywistości.
    ZaletyBrak
    WadyOpisałem w opinii
    MiejscowośćŁańcut
  • ~Bernarda / 2024-02-11 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Popieramy Pana Henryka w całości. Nareszcie się odczepię od vectra internet. Od niewłaściwej umowy internetu z TV którego nie posiadam, co mowilam w salonie oraz od dalszej przyklejonej umowy do tejże mimo objaśnień że tej nie używam bo nie mam tv. Nowa na telefon kom smartphon, nie czytając plikow papierów w salonie. Płaciłam bez sensu jak oszukana dwie umowy Zaufanie do pani ze sztucznymi rzęsami jest u mnie w koszu. Także vectra za przerwanie "umowy płacę 60.- złotych. Rachunki jeszcze przychodzą. Nigdy więcej. Mam tel na kartę, to jest pewniejsze.
  • ~Henryk / 2024-02-10 19:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w Vectrze prawie od początku i tak źle jak jest teraz to nie było nigdy. Jakość obsługi "pod psem" na reklamacje za każdym razem odpowiedź brzmi, że po stronie Vectry nie ma winy. Ciekawe jak to stwierdzają skoro na ok. 20 reklamacji przez te lata ani razu nie przyszedł fachowiec, żeby sprawdzić i pomierzyć przesyły itd. Koniec......Nie wierzcie w reklamy bo nie dostaniecie nawet 50% tego za co płacicie. Szkoda, że nie ma bata na takie firmy.Powinni dostać zakaz prowadzenia działalności. Klientów mają za debili.
    Pozdrawiam i przestrzegam.
    MiejscowośćŻory
  • ~cf / 2024-02-09 11:43
    Ocena: 1.00 / 5
    obsługa techniczna brak kompetencji oraz obsługa biura abonenta .widać że poprawa oferty programowej 2024 luty niema wcale nowe kanały niema odkodowanie na promocje kanałów niema nic .abonenci mogą zrezygnować i odejść do konkurencji .np POLSAT BOX Zaletynie ma
Wadywiele wad .brak kompetencji obsługi biura .
MiejscowośćKalisz
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4276
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2538
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2031
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4156
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3766
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2808
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2441
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1959
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179