MiejscowośćRuda Śląska
strona 98 z 223
- « poprzednia
- 1 ...
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- nastepna »
-
~Piotr / 2024-04-02 18:01
Vectra teraz to tragedia,kontakt telefoniczny to paranoja rozwiązywanie problemów na poziomie przeczkola ,jedynie co im wychodzi to podnoszenie oplat tragedia nie polecam czekam do końca umowy i rezygnuje...dobrze już było -
-
~pli / 2013-11-06 13:20
Żenująco niski poziom usług. Ciągłe awarie, przerwy itp. Poziom obsługi klienta tragiczny, umowy z licznymi karami i kruczkami.
Filozofia Vectry to "Nasz klient, nasz wróg".Wadysłaba obsługa klienta, dno jeśli chodzi o poziom usług, oszukiwanie klientów, kontakt z firmą zerowy -
~Przemek / 2022-08-14 10:34
1) internet jest tragiczny, do pracy zdalnej lub grania calkowicie odradzam, jedyne co na nim mozna porobic to poczytac internet i zaplacic rachunki
2) obsluga klienta to jakas kpina, nie wysylaja techników i nie rozwiazuja problemu
3) najgorszy dostawca na jakiego trafilem i to na dodatek w trzrch lokalizacjach. Dwie w warszawie i jedna w bialymstoku, w kazdym miejscu te same problemy i zero pomocyZaletyBrakWadyD r a m a tMiejscowośćWarszawa -
~Qba / 2018-08-22 21:29
Z Vectrą jest jak z ruletką, jednego dnia wszystko będzię działać cacy, na medal, drugiego dnia straconego pakiety będą sięgać 90% a sam internet będzię co chwilę tracił sygnał, nie wspominając o telewizji. ZaletyZnikomeWadyOgromMiejscowośćZabrze -
~qewfrghg / 2019-06-24 21:09
Po założeniu internetu z Vectra na telefonach od samego początku nie działało Wi-Fi. Każdego miesiąca występowały trudności z łącznością. Nie polecam korzystać z usług tej sieci, mimo zgłaszania problemu, nie nastąpiła satysfakcjonująca poprawa. Internet na koniec umowy nie działał na komputerze.
NIE POLECAM...MiejscowośćBiała Podlaska -
~Quintaro / 2016-01-06 18:16
Mateusz to chyba w Vectrze pracuje więc co może napisać. Mam ich już dość długo ale tylko dlatego, że nie mam dobrej alternatywy. Płacę 220 zł na miesiąc. W zamian oni dają mi kupę nerwów. Nie ma dnia żebym z gwarantowanych 100 Mb przez powtarzają starą śpiewkę: sprawdzić kable , zresetować modem i oczywiście nie ich wina. Szczerze odradzam internet w Vectrze przynajmniej w Zabrzu. Telewizja w sumie ok. ZaletyTelewizjaWadyDostajesz prawie non stop 30% transferu za jaki płacisz. Częste awarie.Z 10 lat. -
~Radek / 2021-12-28 10:36
Zdecydowanie najgorszy dostawca internetu i telewizji z jakims mialem w zyciu do czynienia, a troche ich bylo bo mieszkalem w wielu miejscach na swiecie i w Polsce.
Obsluga klienta i serwis to dramat. Serwisant mial usunac usterke, zamiast tego oznaczyl naprawe jako wykonana, a na miejscu nigdy sie nie zjawil. Vectra nie uznala reklamacji twierdzac, ze to moja wina bo serwisant probowal sie skontaktowac, mimo ze tak nie bylo. Nadmienie ze ozneczanie uslugi jako wykonanej mimo ze goscia nie bylo, tez jest wg nich w porzadku.
Internet potrafi mega zwolniac mimo, ze jest 600 Mbps.MiejscowośćOlsztyn -
~RAFAL / 2021-06-07 17:43
Problemy w kontakcie z Vectra
Biuro obsługi na bardzo niskim.poziomieWadySłaby kontakt i rozwiązywanie sprawMiejscowośćKudowa Zdrój -
-
~Rafał / 2023-11-04 08:49
Nie ma gorszego dostawcy usług od Vectry! Po zmianie multimedi na vectra nic się nie zmieniło! Totalne dno ZaletyNie ma zalet!WadyCzęsty brak internet, słaby zasięgMiejscowośćGiżycko -
~rafau / 2016-04-26 17:48
prędkość w weekendy często w okolicach downl-1-2Mb/s przy umówionych 15.. tuner tv z epoki zx spectrum. VOD ceny mocno przesadzone. Gdybym nie musiał kłaść nowych instalacji w mieszkaniu dawno zmieniłbym na konkurencyjną firmę. W tej firmie czas się zatrzymał 10 lat temu. Zaletyfajna reklamaWadyżadnego zadośćuczynienia za niedotrzymane standardy i awarieBiała Podlaska -
~Remek / 2017-12-09 21:48
Mam internet 100 Mb za który płace regularnie. Po pomiarach otrzymywałem prędkość do 70Mb. W listopadzie b/r po wielokrotnych reklamacjach ( BIURO OBSŁUGI KLIENTA ŻENUJĄCE - pracownicy nie uprzejmi, na każdym piśmie napis jakość obsługi 2017r chyba sobie sami przyznali) stwierdzili ,że mam rację . W piśmie stwierdzili ,że naprawili usterkę. Teraz w grudniu problem powrócił i na dzień 09.12.2017 prędkość sygnału wyniósła 68 Mb. Dalej z nimi chyba zacznę korespondować. To przykre że płace za 100% za jakość usługi 70%. NIE POLECAM TEJ FIRMY -
~Renata / 2023-09-25 09:04
Po dwóch miesiącach została mi podwyższona opłata jakim prawem nikt mi o tym nie poinformował jestem zawiedział na tą firmą ale niestety no muszę przez te 2 lata jeszcze przetrzymać, porażka jakaś ZaletyBrakWadyOszukiwanie klientówMiejscowośćBiałystok -
~req / 2022-02-25 11:59
Tragedia to mało powiedziane. Internet non- stop rwie. Wg infolinii wszystko jest w porządku. Stanowczo nie polecam Miejscowośćradom -
~Retro Nukleon / 2016-05-10 19:41
Totalna amatorszczyzna. Infolinia nie istnieje. Codziennie problemy z dostępem do internetu. Straty pakietów 40% to norma. Powinno być 60 a max działa 2. Ciąglę rozłączanie i problemy. Nikomu nie polecam tej firmy. ZaletyBrakWadyPrędkość Stabilność BOKNiestety od roku. -
~rikardo / 2015-09-25 19:22
Jednym słowem dramat. Jestem abonentem Vectry od ok. 7 lat, wcześniej był to mały lokalny provider (ze znakomitą jakością obsługi) który został "wciągnięty" przez tego molocha. Jakość usług jest fatalna! Notoryczne przerwy w dostawie sygnału TV oraz internetu. Nie ma tygodnia bez kilku awarii. Czasami trwa to godzinę, dwie a czasami pół dnia. Składanie reklamacji nic nie zmienia. Olewają temat. "Bardzo nam przykro" itd.,itp., ble ble ble. Jeżeli awaria trwa krócej niż 12h to odszkodowanie Wam się nie należy, bo taki regulamin. Płacisz za coś z czego nie możesz korzystać i wg. operatora jest O.K. Nie polecam. ZaletyBrakWadyJedna wielka wada to ta firemka7 lat. abonament ~80 zł. -
~Rizan / 2021-01-16 12:42
Szkoda czasu i pieniędzy, awaria goni awarię, ale według dostawcy usługi "nic się nie dzieje"... ZaletyBrakWadyDosłownie wszystko, obsługa, cena, itd.MiejscowośćWałbrzych -
-
~Robert / 2017-06-01 19:54
Witam jak można wystawić pozytywną opinie firmie Vectra.Nie można podpisaliśmy umowę na wynajmowanym mieszkaniu miejscowość Gdynia ,pytania padły czy nie będzie problemu z przeniesieniem mediów na zakupione mieszkanie i tu zaczoł się problem .Vectra nie dokończyła inwestycji pod wskazanym adresem ,na pismo o przeniesienie pracownik powiedział że jest taki bałagan w firmie że sam nie wie co z tym zrobić .Więc rozwiązaliśmy umowę pisemnie z winy Vectry brak możliwości przeniesienia z powodu braku 5 m przewodu pionu do mieszkania.I tu Vectra przysyła pismo że winę za zaistniała sytuację ponosi abonent .Żądają kwoty karnej w wysokości 3700 z groszami za to że nie mogli przenieść mediów z własnej winy .Mało tego sprawa już trafiła do INTRUM JUSTITIA i zaczynają się telefony i mej o zapłatę za coś czego nie jesteśmy winni.ZANIM PODPISZECIE UMOWĘ Z TĄ FIRMĄ ZASTANÓWCIE SIĘ DOBRZE . ZaletySame problemyWadybrak mediówVectra złapać klijęta a po podpisaniu niech płaci słono -
~Robert / 2018-02-14 18:49
Ciągłe przerwy w dostępie do internetu. Lekceważenie klientów. Bardzo zła obsługa. ZaletyBrakMiejscowośćWarszawa -
~Robi / 2018-12-30 22:23
Totalna beznadzieja. Prędkość internetu zbliża się do deklarowanej między trzecią a piątą rano, poza tym prędkość to mniej więcej 110 tego, za co płacisz. Połączenie niestabilne, router fatalnej jakości, który najlepiej restartować co godzinę. Obsługa klienta (jeżeli już się dodzwonisz i wytrzymasz ich zabójczą muzę przez kilkanaście minut) na poziomie średnio rozgarniętego licealisty. Częste i regularne awarie umilają współpracę z tą firmą. Telewizji nie oceniam, bo na szczęście mam komfort niekorzystania z ich usług. Ostatni raz dałem się nabrać na gadkę o świetlanej przyszłości (już kładziemy światłowody i będzie pięknie...). Posiadam na szczęście znacznie wolniejszą (na papierze) Netię, z którą nie mam od lat żadnych problemów. Jest tu trochę mojej winy, bo zachciało mi się szybkości, a nie sprawdziłem z jaką firmą mam do czynienia. Szczerze odradzam! ZaletyBrakWadyWolne i niestabilne łącze internetowe, dalekie od zadeklarowanego w umowie. Tandetny router, od którego nie sposób się uwolnić. Fatalna obsługa klienta. Częste awarie.Miejscowośćłęcz -
~robin / 2020-12-08 09:28
vectra porażka zamawiam tv mieli przyjechac od 10-12 nikogo nie bylo nastepny telefon pan mowi ze od 14-16 znowu zadnego odzewu po kilku telefonch wreszcie ktos odebral powiedzieli ze zadzwonia o ktorej beda do wieczora nikt nie zadzwonil nastepny dzien zero odzweu pelna ignorancja klienta ciekawe ile placa panu w tej reklamie napewno za darmo tam nie bierze udzialu ZaletybrakWadybardzo duzoMiejscowośćrybnik
strona 98 z 223
- « poprzednia
- 1 ...
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- nastepna »