MiejscowośćWarszawa
strona 96 z 226
- « poprzednia
- 1 ...
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- nastepna »
-
~Mateusz / 2022-03-16 22:15
Częste awarie, internet często jest spowolniony bez żadnej wyraźnej przyczyny, xawiechy w godzinach pracy i te ich śmierdzące telefony "płać więcej jak chcesz mieć szybszy internet" specjalnie blokują jak ktoś nie chce ich miernej nowej oferty? -
-
~Matixon / 2020-06-12 16:38
Gowno nie internet nic nie można zrobić,dosłownie jak wchodzisz do Google to ci się ładuje 8 min WadyWszystkoMiejscowośćSkierniewice -
~MD / 2024-04-15 21:39
Od początku trwania mojej umowy na dostarczanie internetu jeszcze się nie zdarzyło aby Vectra wywiązała się z warunków umowy. Umowa zakłada 600 mb. Rozumiem że może być często mniej - jak to określa sama umowa asekuracyjnie dla dostawcy. Lecz standardem jest na moim adresie że otrzymuję 40-60mb czyli ok 10 % tego za co dostawca żąda co miesiąc płatności jak za 100%. Zgłaszam niską prędkość średnio kilka razy w każdym miesiącu. Pisałem reklamacje (Vectra nie widzi problemu bo przecież nie zgłaszam usterek codziennie więc nie jest tak źle ... - to wniosek z otrzymanej odpowiedzi na jedną z reklamacji. Pisałem również do biura prasowego dostawcy . I nic... ,całkowity brak reakcji, pełna ignorancja . Nikt nie jest szczególnie zainteresowany aby dostarczać internet zgodnie z umową i usunąć przyczyny powodujące tak niską prędkość. Owszem, był podobno kilka razy technik aby usunąć usterkę (podobno ponieważ nie widziałem..) i owszem - zdarzyło się nawet ostatnio w marcu że rzeczywiście prędkość na kilka dni wzrosła do 500mb. Wszystko to jednak doraźne i chwilowe. Dzisiaj nawet netflixa nie mogę otworzyć... Być może na tą opinię dostawca zareaguje właściwie jako "lider rynku". A jeśli nie dostawca to może ktoś z UOKiK ?? MiejscowośćBydgoszcz -
~Michał / 2016-04-26 16:04
Złodziejska firma dużo haczyków i wszędzie dodatkowe koszty!! Polecam UPC w 500% Nie ładujcie się w to samo g..... co ja. Robią z człowieka głupca i czekają na twój błąd.TV Vectra to poraszka kto mądrzejszy posłucha. Pozdrawiam ZaletybrakWadyZa mało tu miejsca w tej rubryczce.rok -
~Michał / 2018-08-29 14:56
VECTRA to najgorszy internet jaki kto kolwiek kiedykolwiek stworzy. Pomimo 4 zmian rutera(kaźdy miał być lepszy) to internet muli, jest wolny i jeśli chodzi o gry to nie będę się wypowiadał. ZaletyNie ma zaletWadyCała VECTRA to wada.MiejscowośćRadom -
~Michał / 2020-01-04 05:36
Nie warto, lepiej dołożyć co miesiąc 5 zł w orange niż potem użerać się z firmą, ktora klienta ma w głębokim poważaniu, a usługa działa 10 min po instalacji, by potem czekac tydzien na technika, ktory i tak sie nie pojawia. Najgorszy rodzaj firmy, która, byle tylko naciągnąć klienta, wciska tyle ściemy, ile sie tylko da. Odradzam serdecznie. Zalety5 zł rozniczy w abonamencie...WadyWszystko pozostałeMiejscowośćLegionowo -
~miechu / 2017-06-09 22:13
Niestety internet z vectry to porażka. Max 10% deklarowanej prędkości (i to raczej tylko w nocy), a w godzinach szczytu często jest problem z załadowaniem jakiejkolwiek strony. Do tego kosmiczny ping. Na infolinię nie sposób się dodzwonić. Stanowczo odradzam! Zalety- TV u mnie działa bez zarzutu (choć rzadko korzystam - mam jeszcze CP)Wady- bardzo niska prędkość internetu
- bardzo wysoki ping
- infolinia (a właściwie jej brak)
- nieprofesjonalna obłsuga klienta
- mnóstwo kruczków w umowie
- naliczanie opłat za nikomu nie potrzebne usługi (np. pakiet "bezpieczny internet" - trzeba zgłosić się do biura obsługi i zgłosić rezygnację z tych usług, w przeciwnym razie automatycznie zostaną naliczone dodatkowe opłaty) -
~Mike / 2023-02-27 12:06
Obsługa klienta, wątpliwa rzetelność to tylko początek drogi jaką przechodzę z firmą. Absurdalnie skonstruowane warunki umowy. Podnoszenie ceny abonamentu w kilkanaście dni po po zawarciu umowy to ewidentne działanie przeciwko klientowi. Ani to inflacyjne działanie ani korekta. W kilka dni można podnieść opłatę biorąc pod uwagę. Doliczanie kwot za usługi bez zgody klienta przy zawarciu umowy. Wadywątpliwa rzetelność i ufność w działaniuMiejscowośćSłupsk -
-
~Mm / 2021-01-06 11:21
Dramat. Wg. infolinii umowa ważna do końca stycznia. Ostatniego grudnia wyłączyli usługi. Przeprosili i mieli włączyć na miesiąc. Nie włączyli. Porażka MiejscowośćKielce -
~Monika / 2023-12-05 09:34
Przedłużona umowa z gwarancją stałej ceny i zaraz po 3 miesiącach podwyżka abonamentu, który miał być korzystniejszy niż u konkurencji- niestety po waloryzacji stał się dużo gorszy w porównaniu z ofertą konkurencji. Obiecują inne ceny żeby tylko klient przedłużył umowę i to na 24 m-ce a potem podnoszą bezkarnie na dużo wyższy. Niestety bardzo żałuję że nie uciekłam do konkurencji żałuję- nigdy więcej nie przedłużę tu umowy. Wprowadzanie w błąd klienta, powolna reakcję na wnioski, tak żeby naliczyć jak najwyższe opłaty oczywiście. MiejscowośćLublin -
~Moo / 2022-02-09 11:35
Wszystko zaczęło się 5/01 kiedy to miał się zjawić Pan monter między 12-14 i zamontować światłowód. Jak się w końcu okazało Pan postanowił nikogo nie informować i po prostu sobie na zlecenie nie przyjść. Po wielokrotnych telefonach, od 14 do około godziny 18, po wielokrotnym zrzucaniu mnie przez konsultantów do bota (który nawiasem mówiąc chciał mój numer klienta którego wówczas nie posiadałam jako, że umowa nie została jeszcze podpisana) w końcu trafił się człowiek który przepisał mi montaż na 13/01 co już niestety dawało dwa dni wymuszonego dla mnie urlopu. Nie minął nawet miesiąc kiedy zaczęły się pierwsze problemy - największa awaria pojawiła się 7/02 kiedy po prostu internet stwierdził że go nie ma bo nie. Pan z infolinii po upewnieniu się ,że nie działa tylko u mnie "a wszyscy dookoła nie mają problemu" umówił wizytę technika na 9/02 między 8-10. Dnia 8/02 w godzinach popołudniowych internet zaczął działać tak o sam z siebie, postanowiłam jednak nie odwoływać technika by zobaczył czy na pewno ze sprzętem i podłączeniem wszystko jest w porządku. Następnego dnia o 6.00 dostałam nawet wiadomość przypominającą o wizycie technika w godzinach porannych i zapewne nikogo nie zaskoczę gdy powiem, że technik się nie zjawił, bez jakiejkolwiek informacji a internet znowu nie działa :) Po kolejnej walce z infolinią, tym razem okazało się ,że technik dzień przed wizytą poinformował że się na zleceniu nie pojawi bo jest to problem w budynku a nie w moim mieszkaniu. Szkoda tylko, że poinformował swoją firmę a nie mnie. I żeby było zabawnie, dzień w którym technik stwierdził problem w całym budynku, ja wówczas miałam internet. :) W sumie dość zabawne ,że jednego dnia awaria jest w jednym mieszkaniu a następnego w całym bloku, światłowodowy covid nie ma co :) Zdecydowanie nie polecam :) Zaletyzdecydowanie brakWady- bardzo częste awarie Internetu
- tragiczna obsługa klienta
- brak informacji o "zmianach planów techników"
- brak informacji o rzekomych "awariach ogólnych"
-MiejscowośćWarszawa -
~Moro / 2021-09-21 22:38
Tragedia , ściema z transferem , co chwile zrywa połączenie co chwila jakaś awaria i konserwacja .... brak usług , jak się spóźnisz z opłatą za telewizję i internet doliczają do rachunku 5 zł ... tragedia , za rok kończy nam się umowa i uciekamy od " nich " z daleka .... szkoda ze zaufałem takiej firmie kogucik ... MiejscowośćGliwice -
~mpr / 2016-01-20 13:34
tragiczna jakość obrazu. problemy z rozwiązaniem umowy. Straszenie windykacją za brak zwrotu sprzętu pomimo że mam potwierdzenia zwrotu. WadyJakość obrazu. Obsługa klienta -
~Nat123 / 2019-04-22 21:59
Często internet nie ma, dzwoniąc do obsługi informują Cię, że za dwa dni przyjdzie człowiek którym sprawdzi dlaczego nie ma wifi. Mówią ze nic nie da się zrobić przez infolinie, a jak się zadzwoni kolejny raz to nagle znajdują sposób, żeby naprawić połączenie. ZaletyBrakWadyRozłączają się internet, słaba obsługa klientaMiejscowośćWarszawa -
~Nelar / 2023-10-24 16:43
Jako klient z piętnastoletnim stażem najchętniej nie pozostawiłbym "suchej nitki" na szeroko rozumianej jakości usług firmy Vectra SA. Dezaktywacja kolejnych programów, nieuznawanie reklamacji, agresywna windykacja to typowe smaczki, których doświadczyłem. .... .... i kamieni kupa. ZaletyNie dostrzegłemWadyPełen wachlarz -
~Nick / 2024-06-24 14:23
Najgorsza sieć internetowa w Polsce . Serdecznie nie polecam Vectry... ZaletyNie ma zaletWadyBardzo słaby internetMiejscowośćDzierżoniów -
-
~Nie powiem / 2016-03-10 13:24
Przerwy w dostawie internetu średnio raz na 10 minut. Nie można nic robić bo strach, że zaraz rozłączy internet. Od początku 2016 dzwoniłem już 8 razy na infolinię i nikt nie rozwiązał mojego problemu, chociaż zapewniano mnie, że już powinno być dobrze. Znajomi narzekają na to samo. Nie chce mówić ile już wydałem na rozmowy na infolinii. Wadyprzerwy w dostawie internetu, brak naprawy pomimo kilkukrotnych próśb z mojej strony, majątek wydany na rozmowie z pomocą techniczną -
~Nie ujawnia / 2018-12-16 10:55
Uwaga nie warto na ulotkach pracować bo wypłaty miały być co piątek a są do niedzieli lub wcale ich nie ma to są oszuści i na czarno się pracuje ja z kolega dostać nie możemy do tej pory pieniędzy są problemy mają dać nam pieniądze UWAŻAJCIE LUDZIE GDZIE CHCECIE PRACOWAĆ UWAŻAJCIE NA JEDNEGO GOŚCIA Z VECTRY OSTRZEGWM!!!!!! ZaletyOSZUŚCIWadyŹle -
~Nie z zadowolony klient / 2018-08-11 18:43
Straszna lipa telewizja nawet ok nieliczac że połowy kanałów które powinny być nie ma ich. A internet to jest tragedia ruter przerywa internet raz chodzi raz nie zależy jaki ma chumor wi-fi nie działa już dobrze z odległości 3metrow zasięg jest tragiczny. ZaletyNie maWadyMnóstwoMiejscowośćWarszawa -
~Nieistotne / 2024-04-04 04:38
Unikać jak ognia.
Vectra jest szajsem który rozłącza się non stop. Do tego ciągle pier&olniki związane z "restrukturyzacją".ZaletyNie maWadyWszystkoMiejscowośćBiałystok
strona 96 z 226
- « poprzednia
- 1 ...
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- nastepna »