WadyJakość obrazu. Obsługa klienta
strona 96 z 223
- « poprzednia
- 1 ...
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- nastepna »
-
~mpr / 2016-01-20 13:34
tragiczna jakość obrazu. problemy z rozwiązaniem umowy. Straszenie windykacją za brak zwrotu sprzętu pomimo że mam potwierdzenia zwrotu. -
-
~Nat123 / 2019-04-22 21:59
Często internet nie ma, dzwoniąc do obsługi informują Cię, że za dwa dni przyjdzie człowiek którym sprawdzi dlaczego nie ma wifi. Mówią ze nic nie da się zrobić przez infolinie, a jak się zadzwoni kolejny raz to nagle znajdują sposób, żeby naprawić połączenie. ZaletyBrakWadyRozłączają się internet, słaba obsługa klientaMiejscowośćWarszawa -
~Nelar / 2023-10-24 16:43
Jako klient z piętnastoletnim stażem najchętniej nie pozostawiłbym "suchej nitki" na szeroko rozumianej jakości usług firmy Vectra SA. Dezaktywacja kolejnych programów, nieuznawanie reklamacji, agresywna windykacja to typowe smaczki, których doświadczyłem. .... .... i kamieni kupa. ZaletyNie dostrzegłemWadyPełen wachlarz -
~Nick / 2024-06-24 14:23
Najgorsza sieć internetowa w Polsce . Serdecznie nie polecam Vectry... ZaletyNie ma zaletWadyBardzo słaby internetMiejscowośćDzierżoniów -
~Nie powiem / 2016-03-10 13:24
Przerwy w dostawie internetu średnio raz na 10 minut. Nie można nic robić bo strach, że zaraz rozłączy internet. Od początku 2016 dzwoniłem już 8 razy na infolinię i nikt nie rozwiązał mojego problemu, chociaż zapewniano mnie, że już powinno być dobrze. Znajomi narzekają na to samo. Nie chce mówić ile już wydałem na rozmowy na infolinii. Wadyprzerwy w dostawie internetu, brak naprawy pomimo kilkukrotnych próśb z mojej strony, majątek wydany na rozmowie z pomocą techniczną -
~Nie ujawnia / 2018-12-16 10:55
Uwaga nie warto na ulotkach pracować bo wypłaty miały być co piątek a są do niedzieli lub wcale ich nie ma to są oszuści i na czarno się pracuje ja z kolega dostać nie możemy do tej pory pieniędzy są problemy mają dać nam pieniądze UWAŻAJCIE LUDZIE GDZIE CHCECIE PRACOWAĆ UWAŻAJCIE NA JEDNEGO GOŚCIA Z VECTRY OSTRZEGWM!!!!!! ZaletyOSZUŚCIWadyŹle -
~Nie z zadowolony klient / 2018-08-11 18:43
Straszna lipa telewizja nawet ok nieliczac że połowy kanałów które powinny być nie ma ich. A internet to jest tragedia ruter przerywa internet raz chodzi raz nie zależy jaki ma chumor wi-fi nie działa już dobrze z odległości 3metrow zasięg jest tragiczny. ZaletyNie maWadyMnóstwoMiejscowośćWarszawa -
~Nieistotne / 2024-04-04 04:38
Unikać jak ognia.
Vectra jest szajsem który rozłącza się non stop. Do tego ciągle pier&olniki związane z "restrukturyzacją".ZaletyNie maWadyWszystkoMiejscowośćBiałystok -
-
~Niemy / 2022-09-28 19:11
Mam problem z internetem zgłosiłem problem i nic się nie dzieje tylko dzwonili i nic więcej a teraz nawet odrzucają moje połączenia -
~nienawidzę vectry / 2021-12-27 21:01
internet ciągle ścina wysoka cena oraz zła obsługa klienta non stop dzwonią z ofertami do dupy ZaletyzeroWadyzłą obsługa klienta
wysoka cena
zły internetMiejscowośćBielsko-Biała -
~niezadowolony z usługi / 2024-01-30 15:12
Po czterech miesiącach po podpisaniu umowy Vectra podniosła cenę abonamentu. Dzisiaj powiadomili mnie o wypowiedzeniu umowy na dodatkową usługę Tidal którą dostałem w ramach podpisania na początku umowy. Wyłączają dodatkowe usługi i jeszcze podwyższają cenę abonamentu. Deklarowana prędkość internetu za którą się płaci Vectrze jest dużo mniejsza. W LISTOPADZIE 2024 r. kończy mi się umowa z vectrą i zmieniam dostawcę internetu na innego. Wam też to radzę. ZaletybrakWadybrak szacunku dla klientaMiejscowośćCiechocinek -
~niezadowoly klient / 2023-10-30 10:04
internet się zacina i muli (we Wrocławiu...). serwis umówiony na 8-10, serwisant o 9:57 dzwoni, że będzie miedzy 11, a 12... zrozumiałbym jakby to był weekend, a nie normalny dzień pracy, w którym pracuje... dodzwonić się na na infolinie poniżej 30min to prawie jak cud. ZaletybrakWadycała masaMiejscowośćWrocław -
~Nill / 2020-09-09 12:17
Kpina z klienta. Podpisany cyrograf na 24 miesiące i jedna wielka olewka. Internet nie działa a jakbdziała to ledwo ciurla mimo deklarowanych 600mbit.
NaciągaczeZaletyBrakMiejscowośćLegionowo -
~nxc / 2025-03-24 11:04
widać że poprawy oferty programowej niema 2025 marzec .popr4awy usług tv i radia też niema jedynie awarie są ale usuwanie ich przez obsługę techniczna nie istnieje wcale .obiecywali wiele abonentom nie dali nic dzieli abonentów na lepszych i gorszych którzy mają usługę smart tv 4k a pozostali nic promocja nie istnieje wcale pytanie dlaczego ? Zalety niemaWadywszystko oraz obsługa techniczna i obsługa biura abonenta niema kompetencji .MiejscowośćKalisz -
~ODRADZAM / 2024-01-04 00:05
Wyłudzają kary umowne za nieterminowy zwrot sprzętu. Najpierw utrudniają sprzęt - samemu nie można zwrócić a formularz nie zawsze działał. ZaletynieWadyodradzam -
~Odradzam Vectrę / 2022-03-21 12:24
Vectra to tępe switche, które wyłudzają kasę za elektro-złom. Nie przypominają o umownym obowiązku zwrotu routera, ale po minięciu terminu to już potrafią przypominać o karze umownej nawet po kilka razy na tydzień. Dla mnie to celowe działanie na szkodę klienta, by ten wpadł w pułapkę i poniósł szkodę. Zaletyniska cena za ujową usługę i obsługęWadyvectra to jedna wielka wada -
-
~ogl / 2019-03-03 21:22
Witam od grudnia 18 roku niestety jestem abonentem internet domowy wifi od vectry załatwiając z konsultantem sprzedażowym vectry telefonicznie zapewniano mnie ze po kablu 100 mb/s a i stabilne połączenie przez wifi a tu po miesiącu klapa konsultanci doradzają zainstalowania wifi analizer i skakania po kanałach które są mniej obciążone technik vectry w przeciągu 2 miesiecy ich super vectra magic box zmieniał juz mi 3 razy z coraz gorszym skutkiem predkosć po wifi 0d 2 do 7 mb zasięg wifi tylko albo aż na jeden pokój 60 m mieszkanie porażka odradzam straszą karami umownymi a co ma zrobic klient któremu nie świadczą na poziomie usług, złapali frajera i doją,
pamiętaj osobo czytająca to, vectra nie gwarantuje niczego jedynie ty drogi złapany kliencie masz płacić i tyleZaletytylko cena 50 złWadyinternet wolny nie gwarantują żadnej prędkości po wifi jak i samego wifi
po kablu który nie jest mi potrzebny bo mam wiekszość urządzeń bez kabla tablet tv itd odradzamMiejscowośćGłubczyce -
~ola / 2018-06-19 18:10
Żenująco niski poziom świadczonych usług! Zarówno internetu jak i telewizji częściej nie ma niż są. Do tego BOK z niekompetentnymi, niedouczonymi pracownikami. Umówienie się z instalatorem na konkretną godzinę graniczy z cudem. Dwie godziny spóźnienia to "nic takiego". Jakość i prędkość łącza daleka od tej deklarowanej. Awarie po kilka razy w miesiącu. Na szczęście w XXI w konkurencja kosi takie firmy z rynku. Nie polecam. MiejscowośćWrocław -
~Ola S. / 2017-11-08 17:56
Górno a nie internet, o Pani w biurze obsługi mogłabym powiedzieć podobnie. Nie posiadają formularzy rezygnacji z usługi, trzeba napisać ją samemu i ponownie się pofatygować. 4 raz to za dużo, dziękuję dobranoc Zaletydrożej w mieście nie znajdziesz, nie wspominając o jakości internetuWadykijem bym tykać nie chciała2 lata Elbląg -
~Olek / 2020-03-31 12:08
Najgorsza obsluga na calym swiecie! Odradzam. Obsluga jest chamska, klient jest dla nich smieciem. Ciagle sa awarie i problemy techniczne. Internet za ktory placimy to 300 Mb. w jednym pokoju jest 180, a w drugim...uwaga 0,5 Mb!!! nawet nie jeden! obsluga natomiast jest chamska, niekopetentna, kazdy mowi co innego. i to w Warszawie, prawie ze w Centrum! Ludzi, nie zamawiajcie u nich nic!!! ODRADZAM! WadywszystkoMiejscowośćWarszawa
strona 96 z 223
- « poprzednia
- 1 ...
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- nastepna »