Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marek / 2016-06-22 22:22
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet od samego początku umowy działał tragicznie. Ciągle skoki pingu i przerywanie połączenia. Nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadyciągle skoki pingu, lagi, zrywanie połączenia.
  • ~Marek - Warszawa / 2014-10-25 21:03
    Ocena: 1.25 / 5
    W drugim mieszkaniu mamy vectrę, bo UPC nie ma tam swoich kabli.
    Płacę vectrze za internet niby 40MB, ale połączenie co chwilę się resetuje, sesje połączenia z bankiem padają w połowie robienia przelewu, opinii nie dało się normalnie napisać, bo łącze nie wyrabia kilku chwil stabilnego połączenia. Masakra normalnie. Mimo że niedrogo nie polecam tego nawet wrogom ;/ . Tanie mięso psy jedzą.....
    Zaletybujna fantazja przedstawiciela handlowego
    Wadysame wady
    stanowczo za długo i mimo niskiej ceny okazuje się że przepłacilem
  • ~Margo / 2022-10-18 15:36
    Ocena: 1.25 / 5
    Dziadowska firma. Celowo wprowadzają ludzi w błąd. Na stronie jak byk jest oferta telefonii komórkowej w każdym pakiecie przez 3 miesiące abonament za 1 zł. Po przeniesieniu oczywiście jest pełna opłata od pierwszego miesiąca i ich zdziwienie, o co mi chodzi właściwie! Nie odpisują na zgłoszenie i nie informują o wyniku złożonej reklamacji. Potwierdzam wcześniejsze głosy, że obsługa klienta to KATASTROFA!
    MiejscowośćLegionowo
  • ~Maria / 2023-10-19 19:57
    Ocena: 1.25 / 5
    Od 13 marca 2023 roku składam co jakiś czas reklamacje dotyczące zakłoceń odbioru telewizji i nagminnym zanikaniu internetu. Przesyłam zdjęcia, ciagłe obietnice, że usterki zostaną usunięte. Dwa razy był technik, po jego wizytach też nic się nie zmieniło. Mam umowę do końca sierpnia 2024 roku, nie wiem ile można płacić za usługę z której nie da się korzystać. Jak prosiłam o zerwanie umowy, straszycie mnie karą za jej zerwanie. Co dalej ?
    ZaletyBrak zalet
    WadyJedna wielka wada !!!
    MiejscowośćStarogard Gdański
  • ~Mariano / 2018-06-13 23:44
    Ocena: 1.25 / 5
    Vectra proponuje przez telefon najszybszy internet w Polsce 600Mb/s, po podpisaniu umowy otrzymuje sie totalny chłam: ogromne skoki prędkości przy standardowej ok.50 Mb/s !!! Ruter dziadowski przy odległości 4 m traci prawie zasięg.Cała usługa powinna być zakwestionowana przez UOKiK i prokuraturę. Odradzam Vectre !
    MiejscowośćRadom
  • ~Marta / 2023-09-17 11:40
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam. Przedłużyłam umowę i żałuję. Na nowej umowie miało być 10 zł więcej niż poprzedniej- myślę, ok 10 zł to nie dużo. Co mnie rozbawiło biorą jednorazową opłatę 20 zł za to że przedłużasz z nimi umowę- co w mojej ocenie jest absurdem- ale myślę, ok raz 20 zł niech im będzie. Problem w tym że firma podnosi ceny w trakcie trwania umowy - na ten moment za sam interet i telewizję mamy 140 zł miesięcznie (na umowie którą podpisałam było 120), a umowa jeszcze na rok, więc kto wie ile podniosą za miesiąc. Oczywiście umowy nie zerwiesz wcześniej bo kara. Czy tak powinno traktować się stałych klientów- oceńcie Państwo sami. Dodam tylko że telewizja nie zawsze działa, niektóre kanały się zacinają, a mieszkam w najludniejszej dzielnicy Gdyni, więc z sygnałem nie piwinno być problemu.
    ZaletyBrak- u konkurencji znajdziecie lepsze oferty za dużo niższą cenę
    WadyTelewizja często się zacina, drogo, podnoszenie cen w trakcie trwania umowy
    MiejscowośćGdynia
  • ~Martin / 2016-06-28 13:57
    Ocena: 1.25 / 5
    Zacznę od obsługi klienta, dzwoniłem czekając wieki aż ktoś postanowi w końcu mnie obslużyć, zgłaszając że istnieje problem po kilku minutach rozmowy szanowny pan rozłączył się i już odechciało mi się rozmawiać z kim kolwiek z tej bestialskiej firmy

    Telefon stacjonarny który jest razem w pakiecie, przez 3 miesiące był zablokowany przez was, po wielu próbach dzwonienia zamawiania, w końcu udało wam się to naprawić brawo, po 3 miesiącach ;)

    Internet masakra! najgorsze co może być, pomimo tego że działa szybko, ciągle znika ciągle go wywala ciągle odłącza od sieci, siedząc przy komputerze i grając w gre lub oglądając film, musze przeczekiwać do 10 minut aż połączenie szanownie wróci, zalecano mi zmiane modemu, więc zamówiłem takowy prosto od was przez 4 dni było wszystko w porządku, i dalej jest to samo.

    Telewizor mimo że używam go rzadko, to gdy sobie chce oglądnąć film to albo jest problem z głosem na kanałach, bo wcale głosu nie ma ( nie jest to wadą telewizora bo kabłowka działa normalnie ) lub po prostu brakiem kanałów bo nie ma z wami połączenia

    jednym zdaniem nie polecam
    ZaletyJedyną zaletą jest to że internet faktycznie szybko działa, szkoda że go częsciej nie ma niż jest. : )
    WadyInternet - porażka lepiej żyć bez niż mieć go od takiej firmy jak ta
    Obsługa klienta - bez komentarza totalne dno i strata pieniędzy
    Kablówka - jeżeli chcesz oglądać tylko logo Vectry i napis kanał niedostępny polecam jak najbardziej
    Telefon stacjonarny - Tak samo jak wyżej, jeżeli nie chcesz z niego dzwonić to polecam, bo raczej się nie dodzwonisz do nikogo.
    z pakietów korzystam około 3 lat, przez które nie było problemów, nastąpiły one jakieś pół roku temu i ciągle walczyłem, jednak teraz wiem że nie warto i zrezygnuje z tej umowy jak najszybciej. będzie to możliwe bo ta firma to zwykli naciągacze.
  • ~Mateusz / 2019-05-08 00:09
    Ocena: 1.25 / 5
    Na telewizorze nie ma internetu działaniu wyłącznie w połowie 52m² domu
    "Specjalista" nie naprawił problemu. Powiedział że to wina sygnału i jedyne co można zrobić to kupić wzmacniacz. 7 metrów od routera prędkość wifi wynosi od 0.1kb/s do 100 kB/s przez 23/24 godziny w ciągu doby prędkość i unosi około 3 kB/s. Poprzedni dostawca UPC był o niebo lepszy. Vectra to dno.
    ZaletyJak zapłacę 300 zł będę miał Internet w całym domu.
    WadyWifi nie działa w połowie domu. Nie działa na telewizorze.
    Nie pomagają w rozwiązaniu problemu.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mateusz / 2022-03-16 22:15
    Ocena: 1.25 / 5
    Częste awarie, internet często jest spowolniony bez żadnej wyraźnej przyczyny, xawiechy w godzinach pracy i te ich śmierdzące telefony "płać więcej jak chcesz mieć szybszy internet" specjalnie blokują jak ktoś nie chce ich miernej nowej oferty?
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Matixon / 2020-06-12 16:38
    Ocena: 1.25 / 5
    Gowno nie internet nic nie można zrobić,dosłownie jak wchodzisz do Google to ci się ładuje 8 min
    WadyWszystko
    MiejscowośćSkierniewice
  • ~MD / 2024-04-15 21:39
    Ocena: 1.25 / 5
    Od początku trwania mojej umowy na dostarczanie internetu jeszcze się nie zdarzyło aby Vectra wywiązała się z warunków umowy. Umowa zakłada 600 mb. Rozumiem że może być często mniej - jak to określa sama umowa asekuracyjnie dla dostawcy. Lecz standardem jest na moim adresie że otrzymuję 40-60mb czyli ok 10 % tego za co dostawca żąda co miesiąc płatności jak za 100%. Zgłaszam niską prędkość średnio kilka razy w każdym miesiącu. Pisałem reklamacje (Vectra nie widzi problemu bo przecież nie zgłaszam usterek codziennie więc nie jest tak źle ... - to wniosek z otrzymanej odpowiedzi na jedną z reklamacji. Pisałem również do biura prasowego dostawcy . I nic... ,całkowity brak reakcji, pełna ignorancja . Nikt nie jest szczególnie zainteresowany aby dostarczać internet zgodnie z umową i usunąć przyczyny powodujące tak niską prędkość. Owszem, był podobno kilka razy technik aby usunąć usterkę (podobno ponieważ nie widziałem..) i owszem - zdarzyło się nawet ostatnio w marcu że rzeczywiście prędkość na kilka dni wzrosła do 500mb. Wszystko to jednak doraźne i chwilowe. Dzisiaj nawet netflixa nie mogę otworzyć... Być może na tą opinię dostawca zareaguje właściwie jako "lider rynku". A jeśli nie dostawca to może ktoś z UOKiK ??
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Michał / 2016-04-26 16:04
    Ocena: 1.25 / 5
    Złodziejska firma dużo haczyków i wszędzie dodatkowe koszty!! Polecam UPC w 500% Nie ładujcie się w to samo g..... co ja. Robią z człowieka głupca i czekają na twój błąd.TV Vectra to poraszka kto mądrzejszy posłucha. Pozdrawiam
    Zaletybrak
    WadyZa mało tu miejsca w tej rubryczce.
    rok
  • ~Michał / 2018-08-29 14:56
    Ocena: 1.25 / 5
    VECTRA to najgorszy internet jaki kto kolwiek kiedykolwiek stworzy. Pomimo 4 zmian rutera(kaźdy miał być lepszy) to internet muli, jest wolny i jeśli chodzi o gry to nie będę się wypowiadał.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyCała VECTRA to wada.
    MiejscowośćRadom
  • ~Michał / 2020-01-04 05:36
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie warto, lepiej dołożyć co miesiąc 5 zł w orange niż potem użerać się z firmą, ktora klienta ma w głębokim poważaniu, a usługa działa 10 min po instalacji, by potem czekac tydzien na technika, ktory i tak sie nie pojawia. Najgorszy rodzaj firmy, która, byle tylko naciągnąć klienta, wciska tyle ściemy, ile sie tylko da. Odradzam serdecznie.
    Zalety5 zł rozniczy w abonamencie...
    WadyWszystko pozostałe
    MiejscowośćLegionowo
  • ~miechu / 2017-06-09 22:13
    Ocena: 1.25 / 5
    Niestety internet z vectry to porażka. Max 10% deklarowanej prędkości (i to raczej tylko w nocy), a w godzinach szczytu często jest problem z załadowaniem jakiejkolwiek strony. Do tego kosmiczny ping. Na infolinię nie sposób się dodzwonić. Stanowczo odradzam!
    Zalety- TV u mnie działa bez zarzutu (choć rzadko korzystam - mam jeszcze CP)
    Wady- bardzo niska prędkość internetu
    - bardzo wysoki ping
    - infolinia (a właściwie jej brak)
    - nieprofesjonalna obłsuga klienta
    - mnóstwo kruczków w umowie
    - naliczanie opłat za nikomu nie potrzebne usługi (np. pakiet "bezpieczny internet" - trzeba zgłosić się do biura obsługi i zgłosić rezygnację z tych usług, w przeciwnym razie automatycznie zostaną naliczone dodatkowe opłaty)
  • ~Mike / 2023-02-27 12:06
    Ocena: 1.25 / 5
    Obsługa klienta, wątpliwa rzetelność to tylko początek drogi jaką przechodzę z firmą. Absurdalnie skonstruowane warunki umowy. Podnoszenie ceny abonamentu w kilkanaście dni po po zawarciu umowy to ewidentne działanie przeciwko klientowi. Ani to inflacyjne działanie ani korekta. W kilka dni można podnieść opłatę biorąc pod uwagę. Doliczanie kwot za usługi bez zgody klienta przy zawarciu umowy.
    Wadywątpliwa rzetelność i ufność w działaniu
    MiejscowośćSłupsk
  • ~Mm / 2021-01-06 11:21
    Ocena: 1.25 / 5
    Dramat. Wg. infolinii umowa ważna do końca stycznia. Ostatniego grudnia wyłączyli usługi. Przeprosili i mieli włączyć na miesiąc. Nie włączyli. Porażka
    MiejscowośćKielce
  • ~Monika / 2023-12-05 09:34
    Ocena: 1.25 / 5
    Przedłużona umowa z gwarancją stałej ceny i zaraz po 3 miesiącach podwyżka abonamentu, który miał być korzystniejszy niż u konkurencji- niestety po waloryzacji stał się dużo gorszy w porównaniu z ofertą konkurencji. Obiecują inne ceny żeby tylko klient przedłużył umowę i to na 24 m-ce a potem podnoszą bezkarnie na dużo wyższy. Niestety bardzo żałuję że nie uciekłam do konkurencji żałuję- nigdy więcej nie przedłużę tu umowy. Wprowadzanie w błąd klienta, powolna reakcję na wnioski, tak żeby naliczyć jak najwyższe opłaty oczywiście.
    MiejscowośćLublin
  • ~Moo / 2022-02-09 11:35
    Ocena: 1.25 / 5
    Wszystko zaczęło się 5/01 kiedy to miał się zjawić Pan monter między 12-14 i zamontować światłowód. Jak się w końcu okazało Pan postanowił nikogo nie informować i po prostu sobie na zlecenie nie przyjść. Po wielokrotnych telefonach, od 14 do około godziny 18, po wielokrotnym zrzucaniu mnie przez konsultantów do bota (który nawiasem mówiąc chciał mój numer klienta którego wówczas nie posiadałam jako, że umowa nie została jeszcze podpisana) w końcu trafił się człowiek który przepisał mi montaż na 13/01 co już niestety dawało dwa dni wymuszonego dla mnie urlopu. Nie minął nawet miesiąc kiedy zaczęły się pierwsze problemy - największa awaria pojawiła się 7/02 kiedy po prostu internet stwierdził że go nie ma bo nie. Pan z infolinii po upewnieniu się ,że nie działa tylko u mnie "a wszyscy dookoła nie mają problemu" umówił wizytę technika na 9/02 między 8-10. Dnia 8/02 w godzinach popołudniowych internet zaczął działać tak o sam z siebie, postanowiłam jednak nie odwoływać technika by zobaczył czy na pewno ze sprzętem i podłączeniem wszystko jest w porządku. Następnego dnia o 6.00 dostałam nawet wiadomość przypominającą o wizycie technika w godzinach porannych i zapewne nikogo nie zaskoczę gdy powiem, że technik się nie zjawił, bez jakiejkolwiek informacji a internet znowu nie działa :) Po kolejnej walce z infolinią, tym razem okazało się ,że technik dzień przed wizytą poinformował że się na zleceniu nie pojawi bo jest to problem w budynku a nie w moim mieszkaniu. Szkoda tylko, że poinformował swoją firmę a nie mnie. I żeby było zabawnie, dzień w którym technik stwierdził problem w całym budynku, ja wówczas miałam internet. :) W sumie dość zabawne ,że jednego dnia awaria jest w jednym mieszkaniu a następnego w całym bloku, światłowodowy covid nie ma co :) Zdecydowanie nie polecam :)
    Zaletyzdecydowanie brak
    Wady- bardzo częste awarie Internetu
    - tragiczna obsługa klienta
    - brak informacji o "zmianach planów techników"
    - brak informacji o rzekomych "awariach ogólnych"
    -
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Moro / 2021-09-21 22:38
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragedia , ściema z transferem , co chwile zrywa połączenie co chwila jakaś awaria i konserwacja .... brak usług , jak się spóźnisz z opłatą za telewizję i internet doliczają do rachunku 5 zł ... tragedia , za rok kończy nam się umowa i uciekamy od " nich " z daleka .... szkoda ze zaufałem takiej firmie kogucik ...
    MiejscowośćGliwice
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016