ODRADZAM i odradzc bede. Koszmar jakich malo! Jak ktos ma bardzo spokojne zycie a chcialby sie pow.urwiac to jak najbardziej brac. Az sie sama dziwie co ja tak dlugo tu robie. Internet smigal jak ta lala do czasu jego zwiekszenia i wymiany modemu. Odkad mam nowy modem wiesza sie ze az strach. Juz sie boje kompa wlaczac bo wiadomo ze sie bedzie cielo. Wymieniany modem mialam 3 razy. I dzis chyba znow pan do mnie zawitac bedzie musial. Nie daruje. Zlodzieje i oszusci. Nie zaplace faktury, bo niby z jakiej racji.
Zaletyze co???
Wadywylacznie
~Kawiarz / 2018-10-10 15:32
Ocena: 1.25 / 5
Zbyt częste przerwy internetu i TV na szczęście kończy się umowa. Sprzęt który mi przynieśli " dekoder i ruter " to w poprzedniej firmie taki był kilka lat wstecz
ZaletyBrak
Wadyinternet TV przestarzały sprzęt konsultanci
MiejscowośćSiemianowice Śląskie
~Kazek / 2014-07-02 17:17
Ocena: 1.25 / 5
Firma oszukująca ludzi starszych. Słabe dekodery. Beznadzieja.
ZaletyBrak
WadyWysokie ceny
5 lat
~Kazimierz / 2018-03-17 14:47
Ocena: 1.25 / 5
Brak reakcji na zgłoszoną usterkę przez wiele godzin. Infolinia nie pomaga tylko informuje ze wyslano poinformowano itp. To smutne
WadyBrak reakcji na zgloszenie usterki
~kerisz / 2013-10-10 20:19
Ocena: 1.25 / 5
Jak już większość poprzedników zdecydowanie odradzam. To nie jest firma, która mogła by nosić miano firmy. Bardzo dużo kruczków i pułapek które im mają rekompensować niskie ceny. Obsługa klienta oraz przedstawiciele umiejętnie przeszkoleni, żeby klient tylko nie połapał się o co chodzi. Jeśli już ktoś się zdecyduje, radzę żądać wszystkich dokumentów z umowy (cenniki regulaminy itp.) Oraz uważne czytanie regulaminów promocji itp. Zapewnienia przedstawicieli bez pokrycia w dokumentacji skutkują bolesnymi karami finansowymi. wszelkie decyzje koniecznie trzeba dokumentować i nagrywać.
ZaletyBrak. Cena w podliczeniu z resztą opłat jest bardzo wysoka
WadyNirzetelność nieuczciwość i w większości przypadków wprowadzanie klienta w błąd.
9 miesięcy - 80 + dodatkowe opłaty po rezygnacji (narazie 400) i wiele godzin w BOK
~kilkuletnia klientka / 2015-01-16 21:08
Ocena: 1.25 / 5
Ja także zawierając umowę na 2 lata, zostałam poinformowana, że jak zmienię mieszkanie, to Vectra przeniesie moje zobowiązanie na nowy adres, a jak nie będzie okablowania to będę mogła wypowiedzieć umowę... i co!! i nic!! Umowy nie mogłam rozwiązać i już ponad rok opłacam rachunki za nieużywany internet i kablówkę :( Ludzie czytajcie umowę, nie wierzcie na słowo pracownikom Vectry!!!
Zaletynie ma
Wadyumowa
od kilkunastu lat, cena 74,99 zł.
~Kinga / 2019-03-05 00:23
Ocena: 1.25 / 5
Co najmniej dwa razy w tygodniu brak telewizji, bo akurat mają awarie w okolicy. Internet to już w ogóle masakra, takie widmo płaci się za niego ,a jak nie było tak nie ma ,nic kompletnie nie da się na nim zrobić. Siedząc w domu muszę udostępniać internet z telefonu na komputer, bo przy podłączeniu nawet KABLOWYM wciąż go rozłącza i jest napisane , że internet ograniczony. Dzwoni się tam ale podobno wszystko działa jak trzeba. Moim zdaniem najgorsza rzecz to podpisanie z nimi na coś umowy, wywalanie pieniędzy na nic, masakra.
MiejscowośćOlsztyn
~Kisiel / 2015-12-09 23:11
Ocena: 1.25 / 5
Internet to porażka , mam do tych 50 mb/s do godziny 19:00.. po 20:00 spada mi do 5 i nie buferuje mi sie YT. Co to ma być.. Często miałem tak, że nie było internetu przez weekendy. Powód ? nieznany.. nie ma wytłumaczenia.
WadySłaby internet..
~Kitnamaxa / 2017-10-20 20:44
Ocena: 1.25 / 5
jeden wielki syf zeby filmy i inne żeczy w 21 wieku sie zawieszały to to jest skandal !!!
Zalety-firma w końcu upadnie bo 3/4 użytkowników nie chce mieć więcej z nimi nic wspólnego
Wady-internet porównywalny prędkością do ślimaka
-częste rozłączanie i problemy techniczne
~Klaudia / 2021-04-07 09:40
Ocena: 1.25 / 5
Internet rozłącza się. Za każdym razem jak kontaktuję się z firmą to u nich jest wszystko ok, błędu nie widać. Nikt tego nie sprawdzi. Na pewno nie przedłużę umowy.
MiejscowośćRadomsko
~Klient / 2025-04-13 17:28
Ocena: 1.25 / 5
Tragedia od piątku od rana nie mam telewizji. Dzwoniłam kilka razy zgłaszałam awarię od piątku od godz. 15-tej i nikt się tym nie przejął. W sobotę dostałam informacje że awaria będzie usunięta w poniedziałek do godz. 12.30. Cały weekend nie mam dostępu do telewizji nic kompletnie. Od 25 lat jestem abonentem Multimedia/Vectra. Już nigdy nie podpisze z Vectra kolejnej umowy. Nigdy!!!!!
ZaletyBrak
WadyDrogo, awarie, brak zrozumienia .
MiejscowośćŚwidnica
~Klient 123 / 2023-06-28 17:19
Ocena: 1.25 / 5
Obsługa klienta to jakiś dramat. Byłam umówiona z technikami na wyznaczoną godzinę. Czekam ponad dwie godziny a Panów dalej nie ma. Infolinia wcale nie jest lepsza. Kpina, kpina i jeszcze raz kpina z nowych klientów
MiejscowośćLubań
~Klient Vectra / 2019-03-11 22:23
Ocena: 1.25 / 5
Dno i kilo mułu. Zależało mi na bajkach i je otrzymałem w przyzwoitej cenie ale na okres 30 dni po czym ograniczył dostęp twierdząc że każdy nowy klient dostaje najwyższy abonament na okres próbny. Moje prośby tłumaczenia na nic się nie zdały. NIE POLECAM OSZUSTÓW!!!
ZaletyPVR VOD
WadyObsługa klienta, zamulony dekoder, słaby internet i wiele innych
MiejscowośćWarszawa
~Klijent / 2023-10-25 22:36
Ocena: 1.25 / 5
Vectra pada na pysk od miesiąca w Kamiennej Górze woj dolnośląskie non stop mają problem z internetem ale wydaje mi się że problem leży w Kierowniku który jest technikiem awarii i nie potrafi rozwiązać problem bo dostał posadę.wspomonaja o szczurach na terenie Wałbrzycha i nie potrafią ogarnąć się z tym problemem nie wspomnę o biurze w KG zero jakiej kolwiek zaangażowania się w pracę całego zespołu więc nie polecam tej Vectry bo jest tragedia walki robią na dostawie neta na początku jest pięknie ładnie a później wujenka na klienta zero szacunku
ZaletyTelewizja jest ok
WadyMasz 300 mb/S a po miesiącu masz 50 mb/S
MiejscowośćKamienna Góra
~Konrad / 2021-01-12 16:45
Ocena: 1.25 / 5
Internet ciągle zrywa połączenie. Obsługa klienta tragiczna. Podwyższają opłaty bez informowania o tym klienta. Przy próbie załatwienia sprawy nawet pomimo udowodnienia im błędu zamykają sprawę i każą się odwoływać do UKE! Dramat! Tak się nie traktuje klientów, oszuści!!!!
ZaletyBrak
WadyPodwyższają opłaty bez poinformowania klienta, ciągłe zrywanie połączenia, dramatyczne pingi
MiejscowośćOpole
~Kowalski / 2019-01-11 08:15
Ocena: 1.25 / 5
Mocno nie polecam!!! Oszuści i nic więcej. Wysyłają fakturki i tłumaczą się błędem systemowym, po czym oczywiście oczekują na przelew. Bardzo słaba komunikacja, czekanie na weryfikacje tydzień czasu. Żałuje, ze wcześniej związałem się z tą firmą.
MiejscowośćLegnica
~Krzysiek / 2016-03-17 20:13
Ocena: 1.25 / 5
Nigdy wcześniej nie miałem internetu o tak słabych parametrach jak od nich. ODRADZAM!
Zalety-brak
Wady-prędkość
-cena
-niezawodność
~Krzysztof / 2019-07-17 14:59
Ocena: 1.25 / 5
Przed ukończeniem umowy propozycja by przedluzyc umowę z szybszymi łaczem i nowym routerem wifi. Prędkość pozostała taka sama a na dodatek wifi działa tylko na 2 metry od routera. Problem zgłoszony a vectra stwierdziła ze wifi jest darmowe oni gwarantują tylko na kablu wifi ich nie interesuje. Dodam tylko ze na starej prędkości ze starym routerem było wszystko dobrze.
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćElbląg
~Krzysztof / 2022-12-12 20:39
Ocena: 1.25 / 5
Częste przerwy w dostawie usługi, technicy którzy w ciągu roku byli kilkanaście razy, za każdym razem restartowali ruter i mówili, że nic więcej nie mogą zrobić lub "zmieniają kanał dostępu do internetu" co rozwiązuje problem na kilka dni. Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem to 20-40 min.
ZaletyBRAK
WadyCzęste przerwy w dostawie usługi
mało pomocny personel
bardzo długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem
MiejscowośćWarszawa
~Krzysztof / 2024-02-16 19:24
Ocena: 1.25 / 5
Od 2 miesięcy Vectra ma globalny problem z tym, że kilka razy dziennie równoczesnie wszystkim użytkownikom Vectry w całej Polsce wyłącza internet na kilkanaście-dziesiąt sekund. Może nie brzmi to tragicznie, ale dla ludzi, dla których stały dostęp do internetu jest niezbędny do pracy oraz takich, którzy grają w gry online jest to dość duży problem. Najbardziej frustrujące w tym jest to, że za każdym razem jak skontaktuję się z Vectrą żeby to zgłosić, otrzymuję odpowiedź, że to nie jest globalny problem, że tylko ja tak mam i poza mną nikt tego nie zgłasza - mimo że dobrze wiem, że co najmniej 6 moich znajomych z różnych części Polski (wszyscy moim znajomi używający Vectry) też to ciągle zgłaszają i też jest im wmawiane, że to problem po ich stronie...
Na facebooku każdy komentarz pod postem zgłaszający to jest natychmiast ukrywany i nagle widzimy że po postem jest 30 komentarzy, a widzimy tylko 4 z nich na całkiem inny temat. Proszę o pomoc. Jak zgłosić ten globalny problem tak żeby nie odbić się po raz 10. od obslugi klienta twierdzącej żebym sprawdził kolor diod na modemie...