Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~gonzo / 2013-05-28 11:49
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam,
    wszystkich ewentualnych klientów chciałbym bardzo przestrzec przed Vectra S.A. Byłem ich abonentem przez rok, usługa działała w Warszawie. Bardzo często występowały problemy z łącznością, oporna obsługa klienta, jedno biuro obsługi na całe miasto i ciągłe kolejki. Szybkie załatwienie sprawy to nie lada wyczyn. Brak poszanowania klienta, zależy im na Tobie tylko przed podpisaniem umowy. Koniecznie zapoznaj się z ich regulaminem ogólnym, o którym wspominają między wierszami. Bardzo żałowałem, że moim dostawcą Internetu była vectra, jeszcze raz odradzam tą firmę.
    Zaletybrak
    Wadybrak szacunku dla klienta, zawodność
    na szczęście już nie posiadam produktu tej firmy
  • ~gość / 2018-04-14 14:57
    Ocena: 1.25 / 5
    Strata czasu i nerwów, jak zgłaszacie że internet nie działa to proponują droższe umowy, na droższych też nie działa, pracują na przestarzałym sprzęcie, osoba instalująca internet robi to tak ,żeby internet działał na chwilę, później macie zgłaszać problemy to będzie więcej kasy za wizyty. Ogólnie porażka.
    Zaletybrak
    Wadyinternet nie działa
  • ~Greg / 2024-01-24 20:57
    Ocena: 1.25 / 5
    Zawsze problemy, których tygodniami nie da się rozwiązać. Bardzo słaba obsługa techniczna i w ogóle obsługa klienta. Parametry internetu ot czyste oszustwo i wyłudzanie pieniędzy od klientów. Praktycznie internet nie działa, po kilkanaście razy na dobę zrywa i nie da się z tej usługi korzystać. Obsługa klienta nie widzi problemu u nich zawsze jest sygnał i koniec z pseudo pomocą.
    Zaletyżadnych zalet - to jest przekręt na kasę od nieświadomych klientów naciąganych na umowy.
    Wadydłuuuuuuuuuga lista - poczytajcie opinie to wszystko jest prawda.
    MiejscowośćToruń
  • ~Grzegorz / 2020-11-14 15:08
    Ocena: 1.25 / 5
    Brak internetu od 12 godziny 14 listopada 2020 , kiedy zadzwoniłem do biura powiedzieli że w całym budynku jest słaby sygnał i musi przyjść serwisant. Po chwili dostałem wiadomość że serwisant zjawi się 18 listopada (czyli za 4 dni). Śmiech na sali ,ludzie przecież muszą pracować a poza tym co wy tam macie jednego serwisanta co objeżdża całe trójmiasto? Chyba trzeba będzie zrezygnować bo to jest jakiś kabaret!!!
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo , dnia by nie starczyło aby wymienić
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Guest / 2014-04-07 01:54
    Ocena: 1.25 / 5
    Co do zrywania, czy problemów z przerwami DTV - OK, ale obsługę klienta jeszcze gorszą ma UPC. Da się.
  • ~hanna / 2018-02-17 07:51
    Ocena: 1.25 / 5
    beznadziejny i najbardziej zawodny internet jaki miałam. ciągle przyrywa i wywala ze stron. przynajmniej raz-dwa razy dziennie. wg vectry wszysko jest ok. masakra!!!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadysame
    MiejscowośćWrocław
  • ~Heli / 2016-06-04 10:28
    Ocena: 1.25 / 5
    Zamówiłem w Vectra pakiet internet +telewizja instalacja miała się odbyć 1czerwca niestety nikt się nie zjawił...pani z obsługi klienta nawet się na przepraszam nie wysiliła...następna instalacja miała się odbyć 3czerwca nikt nie przyjechał po raz drugi, zrezygnowałem z ich "usług"i nikomu nie polecam
  • ~Hipolit / 2019-07-26 12:38
    Ocena: 1.25 / 5
    total syf, nie polecam
    bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
    Zaletyżadne
    Wadyprawie wszystko
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Igreq / 2015-02-07 03:08
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie ma niczego gorszego od Vectry ;)
    Zaletyżadne
    Wadywszystkie : ping 2000 co chwila problem z połączeniem
    2-3 lata. O wiele za dużo
  • ~Imię / 2022-08-19 09:20
    Ocena: 1.25 / 5
    do wielkikot. Dokładnie ta sama sytuacja od kilku dni u nas, Vectra przejęła doskonale wcześniej działającego operatora Multimedia we Wrocławiu Wyłączyli kanały. Nam umowa wygasła, nowej nie podpisujemy, bo kiedy trwała umowa, nie przyjeżdżali do nas ze wsparcia technicznego mimo umówionych wizyt, żadnego przepraszam, czy poinformowania, że odwołują umówioną w swoim terminie wizytę, kosztem 15 petentów, których ja odwołałem dla wykonania ich usługi. Obecnie płacimy bez umowy, bo rachunki wystawiają, ale kanały wyłączyli, nie chcą przyjechać do wsparcia technicznego-miasto wojewódzkie, 21 wiek, centrum Europy, żałosne. Gdyby w tak ignorancki sposób lekarze, aparat władzy, administracja traktowali pacjentów i petentów, to wszyscy Polacy by poumierali na cito.
    Zaletynie ma
    Wadyżenujący poziom obsługi infolinii,udają, ze coś robią, brak wsparcia technicznego w przypadku awarii, ignorowanie klienta, internet często rozłącza.
    MiejscowośćWrocław
  • ~impostorsus / 2022-10-16 18:21
    Ocena: 1.25 / 5
    Stanowczo odradzam. Wieczne awarie. Od dwóch dni u mnie brak internetu
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćRacibórz
  • ~Irek / 2018-06-17 12:03
    Ocena: 1.25 / 5
    Oszuści i złodzieje. Za zwrócony sprzęt w terminie 120 zł kary. Wcześniej potraktowali bardzo źle na infolinii dopiero jak złożyłem rezygnację się mną zainteresowali. Pomimo, że nie zgodziłem się na kontakt wydzwaniali do mnie z ofertą utrzymania klienta. Najgorsza firma. Przeszedłem do Netii i jestem zadowolony. Tanio i póki co z szacunkiem do klienta.
    ZaletyBrak
    WadyChamy
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Iska / 2022-03-17 15:30
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet ten z kabla jest super i działa szybko, ale na wifi to już jest mega słaby mamy 3 pokoje i w jednym to nawet jest 4,5 mbs, i się zawiesza co chwile. Porażka
    WadyWifi beznadziejne
    MiejscowośćElbląg
  • ~ja / 2013-11-08 21:17
    Ocena: 1.25 / 5
    TRAGEDIA, NIEKOMPETENCJA KONSULTANTÓW I DZIAŁU OBSŁUGI TECHNICZNEJ Z GDAŃSKA JEST PRZERAŻAJĄCA. AWARIA POGANIA AWARIĘ. KAŻDY PRACOWNIK PODAJE INNY TERMIN USUNIĘCIA AWARII A I TAK NIKT NIE PRZYCHODZI. WŁAŚCICIEL FIRMY MUSI BYĆ BOGATYM CZŁOWIEKIEM SKORO NA WŁASNE ŻYCZENIE ZATRUDNIA TAKICH LAIKÓW KTÓRZY ZNIECHĘCAJĄ STARYCH ABONENTÓW A NOWI PO PRZECZYTANYCH OPINIACH SĄ PRZERAŻENI I SZUKAJĄ ALTERNATYWNYCH OFERT - MAJĄ RACJĘ. PRZEZ NIEKOMPETENCJE PRACOWNIKÓW ZOSTAŁEM ZMUSZONY DO ZAKUPU DEKODERA DVB-T WRAZ Z ANTENĄ BY MÓC W KOŃCU BEZ PRZERW OGLĄDAĆ TELEWIZJĘ.
    ZaletyCZASAMI DOBRY ODBIÓR
    WadyPRZERWY W NADAWANIU, ZACINA SIĘ TELEWIZJA W HD, JEST BURZA TO JEST BRAK TELEWIZJI, ZGŁASZANIE USTERKI TO DROGA PRZEZ MĘKĘ, ZAKUP DODATKOWEGO DEKODERA DVB-T WRAZ Z ANTENĄ NA WSZELKI WYPADEK, NIEKOMPETENCJA PRACOWNIKÓW
    8 LAT I TERAZ ŻAŁUJĘ ŻE TAK DŁUGO.
  • ~Jaaqob / 2016-01-20 18:44
    Ocena: 1.25 / 5
    żałością jest mieć po 4k pingu każdego dnia
    Zaletyno nie ma
    Wadyduży ping straszna pomoc techniczna
    rok
  • ~Jacek / 2017-06-01 23:58
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam dnia 30 maja została mi przedstawiona oferta 150 mbps zamiast niestandardowej 40 jako że już trochę czasu byłem w tej sieci usługodawca zaproponował taki internet za dodatkowe 20 plnów. Wszystko ładnie pięknie umowa podpisana i powiedzieli że do 48h będzie internet taki jak w umowie. Po około 3h internet na chwile się zawiesił sądziliśmy że tak ma być po czym faktycznie zmieniły nam się parametry. Poniżej linki do screena. Lecz dzisiaj to jest 01.06.2017 ok. godziny 15 internet nie dość że został wyłączony na godzine to jeszcze zmalała przepustowość.
    https://ibb.co/nxnY2a
    https://ibb.co/m9sY2a
    https://ibb.co/kefWoF
    Wady- nie jest stałe to łącze
    - często trzeba resetować router i kartę sieciową.
  • ~Jacek.Z / 2018-11-15 15:54
    Ocena: 1.25 / 5
    Mam niby w umowie internet 150Mb/s.Fakty pokazują co innego.Internet jest niestabilny,skaczący od -1Mb/s do 70Mb/s i bardzo często przerywa połączenie .Reklamacje nic nie dają.W odpowiedzi ciągle pojawia się- "rozpatrzymy w ciągu 30 dni" Nie polecam tego szajsu.
    Zaletyżadnych
    WadyMultum - olewanie klienta i obiecywanie poprawy w ciągu 30 dni.
    MiejscowośćPolkowice
  • ~Jahu / 2018-09-16 00:12
    Ocena: 1.25 / 5
    Ciągle brak internetu. Za co płacę? Ostatni tydzień to jakaś masakra, jak pracowac mając, a w sumie nie mając takiego dostawce internetu.
    MiejscowośćGdynia
  • ~jala / 2017-05-31 12:36
    Ocena: 1.25 / 5
    Od siedmiu lat jestem abonentem Vectry.Problemy z dostawa uslug byly zawsze ale nie az takie, jak od roku 2015,kiedy to Punkt Obslugi Klienta w Mysliborzu - zostal zlikwidowany. Czestotliwosc awarii obecnie , to dwie w miesiacu. Dla przykladu: moj telefon stacjonarny nie nadaje sie do uzytku od 3-go kwietnia 2017/czyli bez trzech dni - 2-miesiace/. Kolejne zgloszenia, kolejne " przepraszamy", kolejne rozmowy z "konsultantami" a stan nieuzytecznosci telefonu trwa.Dostaje czesciowe zwroty za niesprawna linie,e-maile z " przepraszamy". "dolozymy wszelkich staran" ale nie dostaje w pelni tego, za co place. Vectra, to przede wszystkim : konsultanci. Od nich sie zaczyna , na nich sie konczy. KIedy prosilem o rozmowe z " przelozonym", uslyszalem odpowiedz : nie mam przelozonych. Trudno co kolwiek wymagac od firmy, ktorego mozgiem sa czesto gburowaci konsultancji, ktorych wiedza na fachowe tematy ogranicza sie do istrukcji : jak zresetowac modem czy tez dekoder a na polaczenie z" jasnie wielmoznym ", czeka sie srednio 20 min. Mozna zmienic dostawce, to prawda ale w Mysliborzu , Vectra jest jedyna i jako monopolista ma prawo miec klienta w glebokim powazaniu , co tez z uporem maniaka- czyni.Majac dostep do komputera i bedac emerytem, mozna pisac reklamacje do Vectry i przy awariach powyzej 12-tu godzin do staje sie zwrot pieniedzy. Z mojego rozeznania wiem, ze taki luksus ma jedna osoba na 500 a reszta pokornie placi choc uslug brak, a za niezgloszone zwrotu od Vectry spodziewac sie nie mozna. Najblizsze Biuro Obslugi klienta znajduje sie w Slubicach czyli okolo 90 km a jedyny numer telefonu to zaczynajacy sie na 801 , czyli dodatkowo mplatny. Normalny numer, podany na stronie internetowe - nie istnieje. Jednym slowem to nie jest Vectra, lecz firma " Konsultant" , ktora z rownym powodzeniem moze sie zajac sprzedaza sezonowa truskawek.
    ZaletyNazwa firmy
    WadyVectra= Usterka
    Myślibórz
  • ~Jan / 2018-06-15 14:49
    Ocena: 1.25 / 5
    Trzy miesiące czekam na naprawę dekodera a te Czuby karta pisać reklamację i czekać dalej- totalna ciała.
    ZaletyBrak
    WadyOszusci
    MiejscowośćGdansk
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016