Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4508 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bartosz / 2020-04-07 19:57
    Ocena: 1.25 / 5
    Pomijając codzienne awarie, jakość internetu do wykupionego abonamentu jest ogromna. Wykupiony pakiet 300mb/s przy routerze który pozwala osiągnąć taką prędkosć- pobieranie wynosi maksymalnie 50mb/s (przy połączeniu przewodowym) o wifi nie wspominająć. Jeśli chodzi o ping tragicznie:)
    Nie polecam.
    Zaletybrak
    MiejscowośćRadom
  • ~Bartosz / 2020-11-12 08:22
    Ocena: 1.25 / 5
    Obsługa klienta to jakaś pomyłka! Na odpowiedź do zgłoszenia trzeba czekać dwa tygodnie - dosłownie!
    Nie potrafią wyjaśnić skąd się wzięła dodatkowa pozycja na fakturze (usługa Bezpieczny Internet) ale jednocześnie odrzucają wniosek o skorygowanie tej faktury! Niestety był to jedyny dostawca, który oferował umowę na czas nieokreślony. Jak tylko pojawiła się na osiedlu konkurencja (i to ze światłowodem) - od razu Ci bardziej świadomi zerwali umowy z Vectrą. Odradzam jakikolwiek kontakt z nimi - jak tylko masz do wyboru kogokolwiek innego, to wybierz tą drugą firmę.
    Wady- długi czas odpowiedzi na złożone wnioski (14 dni)
    - Sami podwyższają wysokość faktury, doliczając jakieś dodatkowe usługi bez mojej zgody
    MiejscowośćPoznań
  • ~Beata / 2018-09-22 20:15
    Ocena: 1.25 / 5
    Jedna wielka ŻENADA !!!!!!!jestem od tygodnia bez Internetu sprawa zgłoszona. Klienta mają w głębokim poważaniu tylko przyjmuja zgloszenie A ty siedzisz i czekasz aż ktoś łaskawie się zjawi lub zadzwoni. Po tygodniu przychodzi technik robi to co potrafi po czym wychodzi i intetnetu jak nie ma tak nie ma .Pieniądze chcę oby płacić w terminie człowiek ,żeby nie odłaczyli to płaci na czas, jak oni mają coś naprawić to wielka łaska zero poszanowania dla stałego klienta. Czekam żeby skończyła mi się umową i gonię ich .Ludzie zanim podpiszecie kolejna umowę dobrze się zastanówcie czy macie na tyle nerwów żeby to wszystko przejść jak bedzie coś nie tak. ŻENADA I SKANDAL. NIGDY WIĘCEJ!!!!!!!!
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Beata / 2022-04-04 21:16
    Ocena: 1.25 / 5
    Beznadzieja.Mecz z Szwecja musialem ogladac w telewizji naziemnej!
    Zaletynie ma same wady.
    MiejscowośćMrągowo
  • ~belushi71 / 2020-09-22 18:16
    Ocena: 1.25 / 5
    No cóz kiedys Vectra naprawde strała sie dbac o klienta obecnie hmmmm to bardzo powazny problem dostawcy usłóg multimedialnych . Sprzed do odbioru kanałów tv ciagle sie wiesza i zeruje masakra ja juz wymienialem w ciagu roku 3 razy i ciagle ten sam problem nie wiem czemu mimo monit ow z mojej strony nie robia nic aby zmienic i naprawic te problemy .Jesli chodzi o internet no tu trzeba miec stoicki spokoj ale jesli ktos zna sie na prawie chodz troche to ze skutkiem pozytywnym mozna wymusic na sieci zwrot kosztów . Router tez m problemy i nie rozumie tlumaczenia sieci skoro udostepnia sprzet ktory posiada wifi to odpowiada tez za łaczei jakośc wiwi a nie jak sie tłómacza ze tylko za połaczenie kablowe trzeba tu twardo negocjowac. Jesli chodzi o przedłozenia umowy to juz chyba norma jest w polskich sieciach kablowych i tlekomunikacyjnych że maja w dupie stałych klientów
    ZaletyNie wiele jest tego wrecz bardzo mało .Jedyny mły pół plusik to ilośc programów
    WadyZ wadami to juz jest gorzej ale wiekszosc wypisałem tych naj powazniejszych w/w
    MiejscowośćGliwice
  • ~Benias / 2016-04-22 11:21
    Ocena: 1.25 / 5
    Po kolei... Parametry niby ok, ale ciężko być zadowolonym jak internet ciągle się zacina. Internet przez ciągle zawieszający się modem. Niby mój router nie pasował, ale oferowany przez nich miał możliwość podłączenia tylko dwóch urządzeń. Żart. Tv bez zastrzeżeń. Cena w sumie konkurencyjna, są tańsze na rynku, ale nie mieli podłączeń na moim osiedlu. Obsługa klienta dno. Zgadzam się z wszystkimi negatywami na ich temat. Rezygnacja z usług dodatkowych, wciskanych na początku jako darmowe jest kłopotliwa i trzeba się nabiegać. Wysłanie prostego maila nie załatwia żadnej sprawy. Jak się dodzwonisz do konsultanta to okazuje się, że on nie może nic zrobić "trzeba wysłać maila". I tak lądujesz w kolejce w punkcie obsługi itracisz czas. Najlepiej tą firmę opisuje sytuacja, gdzie po rozwiązaniu umowy przysłali mi fakturę za kolejny miesiąc i grożono komornikiem. Znów musiałem wybrać sie do punktu obsługi, gdzie przeproszono za pomyłkę. Współczuję ludziom, którzy tam pracują i muszą tłumaczyć się za błędy systemu. Muszę przyznać, że byłem w stosunku do nich czasem niepotrzebnie niemiły. Niezawodność żadna. Każda burza = brak internetu. Plus przerwy techniczne i inne. Rozpisalem się trochę, ale musiałem wylać z siebie ten jad, ktory we mnie się zebrał po tych wszystkich akcjach z vectra. Mam nadzieję, że ktoś to poczyta i coś poprawia, bo na prawdę szkoda mi pracowników tej firmy. Rada dla klienta: omijać. Szkoda zdrowia i czasu.
    ZaletyCzęste spacery do punktu obsługi klienta.
    WadySystem funkcjonowania firmy godny siedziby w Bangladeszu.
    Wrocław. Net +tv.
  • ~Bodo / 2018-11-25 14:08
    Ocena: 1.25 / 5

























    Dwie największe porażki w moim życiu to palenie papierosów i podpisanie umowy z firmą Vectra. Po instalacji pakietu, Wi-fi działało tylko w telefonach, a w jednych komputerach działało, a w innych nie; (cięło,góra duł, góra duł). Instalator pokazał mi, że w jego tablecie działa dobrze i sobie poszedł. Podłączyłem prywatne urządzenie Wi-fi i internet dobrze działał na wszystkich komputerach jakie podłączałem do sieci. Czterokrotnie przychodził instalator i tylko pokazywał, że w jego tablecie dobrze działa. Prosiłem żeby dokonał konfiguracji w moim głównym komputerze, ale stwierdził, iż robić tego mu nie wolno! Nie będę opisywał wszystkiego co mnie spotkało, ale stwierdzę, że była to droga przez mękę. Przyprowadziłem instalatora z innej sieci, który dosłownie w minutę skonfigurował mój główny komputer i wszystko zaczęło hulać jak należy. Kilka miesięcy internet działał poprawnie, ale teraz przerywa codziennie, a obraz telewizyjny jest jakości tragicznej; dodatkowo co kilka dni są zabierane kanały i dodawane nowe - i tak w kółko. Jedyna nadzieja to taka, że nic nie trwa wiecznie... , umowa z Vectrą w końcu się skończy... .









    ZaletyUmowa na czas określony; kiedyś się skończy.
    WadySzkoda czasu i zdrowia.
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Bolek / 2018-08-23 20:40
    Ocena: 1.25 / 5
    Po 11 latach użytkowania wysiadł modem do telefonu, przez co przestał całkowicie działać telefon stacjonarny. Wyznaczony termin wizyty technika w celu jego sprawdzenia i wymiany - za dwa tygodnie (!!!). Zero reakcji na źądania skrócenia tego terminu - jest to najbliższy wolny termin technika i już, a ty abonencie źyj sobie dwa tygodnie z niedziałającym telefonem i pocałuj się w ****. Ta firma to jedna wielka pomyłka.
    WadyAwarie telefonii stacjonarnej (VoIP) na porządku dziennym - przerwanie połączeń, nagłe spadki jakości dźwięku uniemożliwiające rozmowę, brak możliwości dodzwonienia się. W przypadku awarii sprzętu (np. modemu telefonicznego czy dekodera) oczekiwanie na wizytę technika tygodniami!
    MiejscowośćRadom
  • ~bork_ / 2021-03-30 19:00
    Ocena: 1.25 / 5
    Mam w domu Vectre od 4 lat tyle męczenia się z tym jakże "wybitnym" dostawcą usług.
    Zalety-Duża dostępność
    -Opcja 5G w routerze pozwala uzyskać umowną szybkość (Jednak stabilność internetu pozostawia dużo do życzenia.
    -Internet "Na kablu" pozwala uzyskać umowną szybkość i lepszą stabilność.
    Wady-Brak stabilności
    -Ogromne ceny za ch*jowe usługi
    -Wolne działanie
    -"Technicy" z brakiem umiejętności i kompletnie nie szanujący czasu innych ludzi .
    -Internetu nie ma kilka razy w miesiącu
    -Telewizja jest strasznie niewygodna w obsłudze
    -Brak konfiguracji własnych routerów
    -Stabilność internetu na najniższym poziomie
    -Obsługa klienta kompletnie ignoruje zgłaszane problemy.
    -Router to zwyczajny żart
    -Download i Upload jest mniej stabilny niż trampolina w cyklonie.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~boss / 2014-12-11 18:45
    Ocena: 1.25 / 5
    To jest kpina. Codziennie brak neta. Tv akurat u mnie chodzi ok ale internet to katasrofa.
    Zaletybrak
    Wadybraki netu, brak deklarowanej prędkości
    3 lata
  • ~Bossiak / 2024-05-25 20:57
    Ocena: 1.25 / 5
    Brak usług od rana godziny chyba 8, zbyt długo usuwana jest awaria.
    Zaletyw miare stabilny
    Wadycena, długie usuwanie awarii
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Buczek / 2014-01-24 07:28
    Ocena: 1.25 / 5
    vectra TRAGEDIA!!! ABSOLUTNE DNO, PROBLEMY OD ZAKŁÓCEŃ PO KOMPETENCJE KONSULTANTÓW ZARÓWNO W INFOLINII JAK I W SAMYM SALONIE NA ALEJACH JEROZOLIMSKICH W WARSZAWIE!!! DUŻE PROBLEMY Z ROZWIĄZANIEM UMOWY!!! ZŁAPAĆ KLIENTA I NIE WYPUŚCIĆ ZA WSZELKĄ CENĘ!!!
    ZaletyBRAK
    WadyZAKŁÓCENIA, BRAK KOMPETENCJI KONSULTANTÓW W INFOLINII JAK I W SALONIE NA ALEJACH JEROZOLIMSKICH W WARSZAWIE, UTRUDNIENIA W ROZWIĄZANIU UMOWY!!!
    PONAD 2 LATA
  • ~BWG / 2021-12-27 21:38
    Ocena: 1.25 / 5
    Kupiłem złoty pakiet TV smart+internet. Programów tv nie da się oglądać. Bardzo często obraz zanika na parę minut co powoduje, że nie masz pojęcia co oglądasz. Mówiąc krótko CHŁAM. I ja mam się z tym męczyć 24 miesiące. NIE KUPUJCIE TEGO SYFU UBRANEGO PRZEZ VECTRĘ W SMOKING
    WadyTV smart nie do zaakceptowania.
    Miejscowośćradom
  • ~BWG / 2022-01-22 10:33
    Ocena: 1.25 / 5
    TV Smart+ Internet jest bardzo kiepski. Bardzo często przerwy w nadawaniu programu co powoduje, że nie masz pojęcia o co chodzi w oglądanym programie. Po zgłoszeniu reklamacji (osoba starsza) postanowili bez informacji ustnej podsunąć do podpisu aneks, który zwiększa opłatę abonamentu z 80 do 120 pln. Ktoś powie, że umowa zostła podpisana. Tak ale panu przedstawiającemu umowę nie przyszło do głowy żeby o tak znacznej podwyżce abonamentu SŁOWNIE poinformować starszego abonenta. Mówiąc krótko. NACIĄGACZE !
    Zaletybrak
    Wadydezinformacja
    Miejscowośćradom
  • ~Były klient / 2017-02-27 21:44
    Ocena: 1.25 / 5
    Nigdy więcej Vectry, której jestem klientem od ponad 6 lat. Internet w umowie 40mb/s wieczorami po 21 ledwo uciąga 12-14 za cenę 55 zł sam internet. Częste awarie internetu oraz analogowej telewizji cyfrowej gdzie bardzo często wiesza się zewnętrzny modem tej telewizji u operatora Vectra. Nigdy więcej ich usług. Zwykli oszuści i naciągacze!!! Każdemu odradzam i nie dajcie się nabrać na prędkość napisaną na umowie bo to tylko bajka!
    Zaletyżadne
    Wadysame
  • ~Były klient, nie wrócę / 2022-08-10 23:22
    Ocena: 1.25 / 5
    Generują rzekome zadłużenie (zobowiązania sporne) na podstawie kar umownych. Nie idą z tym do sądu tylko miesiącami i latami nękają o zapłatę. Uważam ich za oszustów. Unikać. Kiepski operator, kiepska jakość usług, a na koniec jeszcze nękanie, żeby wyszarpać trochę kasy. Używają metody na niezwrócony router - jakoś teraz potrafią pisać maile i wydzwaniać co tydzień, ale przypomnieć na koniec umowy jakoś nie potrafili ani razu. Dno i metr mułu. Do tego śmiecą cały czas w skrzynkach i na klatce schodowej.
    Zaletysame wady
    Wadykiepska oferta, kiepska jakość usług
  • ~cet / 2024-12-13 13:55
    Ocena: 1.25 / 5
    widać że traktowanie abonenta który ma usługę tv smart lepiej dodaje się im nowe kanały a pozostali nie dostają nic Takie postępowanie vectra spowoduje odchodzenie i rezygnację z przedłużania umowy z operatorem na kolejne lata .
    Zaletymało
    Wadybrak kompetencji w biurze abonenta .nie kompetencja obsługi technicznej .
    MiejscowośćKalisz
  • ~Cooki / 2023-01-27 14:26
    Ocena: 1.25 / 5
    Najgorszy internet jaki miałem , dzwonione było do nich z 7 razy a internet cały czas działa tragicznie a niby światłowód totalnie odradzam
    ZaletyŻadnych
    WadyWiele
    MiejscowośćWroclaw
  • ~cooksboy / 2017-03-10 15:53
    Ocena: 1.25 / 5
    Co chwile są przerwy w dostawie internetu. Mam do wifi podlaczone kilka urzadzen i na ktoryms kilka razy w tygodniu nie ma internetu. u zadnego z poprzednich dostawcow internetu nie mialem takiego problemu pomimo ze byly podlaczone te same urzadzenia i predkosci duzo mniejsza. odradzam vectre
    Zaletybrak
    Wadyciagle przerwy w dostawie internetu
  • ~cxt / 2025-02-18 08:09
    Ocena: 1.25 / 5
    TEN operator jest tylko nastawiony na wabienie nowego abonenta a pozostali nie mają szans na promocję tylko usługa smart tv 4k reszta nic . obsługa abonenta nie kompetentna oraz obsługa techniczna .
    Zaletynie ma
    Wadywiele wad
    MiejscowośćKalisz
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4508
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2247
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4709
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3048
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2626
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1300