Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4508 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~.... / 2024-01-30 21:26
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet działa dobrze przez pierwszy miesiąc. Po miesiącu spada jakość.
    Firma z własnego widzimisię podnosi ceny, argumentując to "wskaźnikiem wzrostu cen towarów".
    Gdyby do mojej dzielnicy internet dostarczał inny dostawca, bez zawahania bym zmienił dostawcę.
    Zaletybrak
    Wadycena
    prędkość internetu
    obsługa klienta
    MiejscowośćGdynia
  • ~*użytkownik / 2015-04-16 15:08
    Ocena: 1.25 / 5
    Zdecydowanie odradzam Vectrę. Awarie internetu mam bardzo często, co 6-7 dni na 2-3 dni. Ostatnio zdażyło się, że nie miałam neta przez 3 dni, zadzwoniłam, ale oczywiście ,,wszystko jest u nas w porządku". Od przedwczoraj nie miałam go znowu, wkurzona dzwonię do nich (oczywiście dodzwonić się to jest cud) i pani mi mówi, że wszystko u nich jest ok, po czym bezczelnie się rozłącza. Ale nic, dzwonię 2 raz (wydałam na połączenia ok.50zł) i ta sama pani mówi, że ,,jednak coś nie działa, wyślemy fachowca jutro". A mi się pokazuje komunikat, że kupiłam nowy router jest niezarejestrowany i takie tam, a nic nie kupowałam!! Pani z infolinii powiedziała, że to niemożliwe i że ja musiałam kupić i ich oszukuję. Pan przyjechał i powiedział od razu, że to wina kabli. Wywalił poprzednie, założył nowe, mam na około drzwi kable i ,,ma działać", oczywiście po sprawdzeniu - nie działa. No to może router? Podłączył do swojego sprzętu - no działa! Po czym mówi, że ten router jest mój prywatny (a nie jest, jest ich), jest dziadowy i kto takie gówno kupuje. Siedział godzinę, majstrował no i w końcu sprawdzam - działa!!! Pytam, co się zadziało, a on na to, że ,,ktoś" majstrował przy routerze, że pozmieniał zabezpieczenia, że ogólnie to moja wina, bo to ja go zepsułam". I wymiana kabli okazała się niepotrzebna, a na moje stwierdzenie, że często internet nie działa, odpowiadał ,,to nie mój problem". Chwała, że nie kuł ściany, bo też mówił, że ,,napewno kabel w ścianie jest przerwany". Ogólnie musiałam zapłacić za usługę, wszystko zwalili na mnie, od siebie jak najdalej. Chwała, że kończy mi się umowa. Nigdy więcej i wszystkim szczerze odradzam.
    Zalety...
    Wadybrak kompetencji, zwalanie winy na klienta, cud jak się dodzwonisz
    za długo, za drogo
  • ~~gość / 2018-05-13 13:03
    Ocena: 1.25 / 5
    Ja się do jasnej anielki pytam, dlaczego place 59,99 zł na miesiąc za 30 MB/s internetu i TV? TV jest ok ale internet?! Internet u Vectry jest najgorszy! Nie dość ze kłamią w obsłudze klienta ze w tym rejonie jest awaria to jeszcze wyłudzają pieniądze! Dają nic, biorą dużo, i maja to wszystko gdzieś. Co to jest za usługa?
    ZaletyZadne
    WadySlaby internet: zamiast 30mb/s - 200kb/s - 600kb/s
  • ~abc / 2022-01-15 13:30
    Ocena: 1.25 / 5
    Chciałem kanały sportowe wykupic żeby dodali mi do rachunku i posiedzieli czas 48h a dalej programów nie ma bez nadzieja
    Zalety...
    Wadynie umią byc na czas
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Ada / 2016-07-19 23:10
    Ocena: 1.25 / 5
    Warszawa. Takiego bajzlu nie spotkałam w żadnej firmie. Umowę mam od 8 lat. Często korzystam z promocji i w jednej z nich była możliwość w obecnej cenie zwiększenia szybkości internetu do 60 MB/s przy podpisaniu aneksu i wzięciu telefonu stacjonarnego. Oczywiście podpisałem, telefonu nawet nie wyjęłam z pudełka i dobra. Jak tu wszyscy piszą internet zrywa w najmniej oczekiwanych momentach do TV przyczepić się nie mogę. Umowa się skończyła i oczywiście poszłam po nową promocję do salonu. Zrezygnowałam z telefonu w zamian zwiększyłam prędkość do 100 MB/s. Zmiany miały być os października. I 1 października mi wszystko odcięli, cytat: "bo Pani zrezygnowała z usługi". Reklamacji za kilka dni nie uwzględnili, bo "nie została zgłoszona za pomocą formularza" - kurde jak skoro odcięli internet. Żenada.
    ZaletyMoże cena i promocje
    WadyWiększość, poza TV (może dlatego, że mało oglądam).
  • ~Adam / 2019-05-19 14:44
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam tej firmy. Niezgodne informacje, bałagan , wykorzystywanie niewiedzy. Kompletny brak możliwości załatwienia jakiegokolwiek problemu. Jeśli już pojawi się sprawa sporna tyle informacji sprzecznych ilu ludzi tam pracujących.Na koniec przy okazji wypowiedzenia umowy, równie wiele problemów, rzekomy brak wypowiedzenia w systemie mimo wcześniejszych zapewnień że wypowiedzenie zostało zarejestrowane w systemie - jednym słowem oszuści!
    ZaletyBeak
    WadyZbyt wiele problemów
    MiejscowośćZabrze
  • ~Adam / 2021-03-03 17:12
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam, Od lat jestem abonentem Vectry. Używałem telefonu, telewizji i internetu. Jednak obecnie po 10 latach oferty konkurencyjne są lepsze (większe przepływności) i tańsze. Niestety rezygnując z telefonu stacjonarnego podpisałem w programie lojalnościowym przedłużenie umowy na 2 kolejne lata. Teraz mimo że rok został do końca tego okresu Vectra za rozwiązanie umowy żąda 1200PLN kary do zapłaty. Dodam tylko że przez ostatnie 5 lat nie było wymieniane żadne urządzenie, router, czy cokolwiek. To jest skandal. Na prawdę nie polecam tego operatora
    Zaletybrak, częste awarie
    WadyBrak możliwości rozwiązania umowy na normalnych warunkach. Słabe łącza i wysokie ceny
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Adam / 2021-10-16 11:12
    Ocena: 1.25 / 5
    Telewizja internet często się zacinają pomoc techniczna po oczekiwaniu na połączenie ok 40min i tak nic nie poradzi oprucz resetu urządzenia takie jak pilot dekoder szybko się psują
  • ~Adam / 2022-05-21 12:51
    Ocena: 1.25 / 5
    Beznadziejny operator,tydzień temu zmieniłem na innego
    ZaletyBrak
    WadyBeznadziejny serwis
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Adam / 2023-08-14 13:07
    Ocena: 1.25 / 5
    Vectra to wielkie oszustwo stały klient ma drożej niż nowi w małych miejscowościach brak szybkiego internetu ja płacę za 8nterner 100 mg pakiet stalowy ponad 61 zł
  • ~Adam / 2023-09-17 21:10
    Ocena: 1.25 / 5
    Tv na weekend padła i co dzwonię na numer osoby, która podobno jest opiekunem mojego bloku i co Gówno albo nie odbiera albo wysyła mnie na ich dziadoską infolinię. Tragedia.
    I mamy niedzielę i dalej nie działa. A w niedzielę ten pseudo opiekun budynku, nie odbiera....tylko śmieci tymi ulotkami.
    ZaletyŻadnych
    WadyAwarie
    MiejscowośćPłońsk
  • ~Adam / 2024-01-26 11:26
    Ocena: 1.25 / 5
    Dno dnem pogania, miało być 900 mbs a jest 100 ,a na umowie 700
    ZaletyŻadne
    WadyZa dużo
    MiejscowośćPłock
  • ~Adela / 2021-09-30 20:12
    Ocena: 1.25 / 5
    Kupiłam nowy telewizor 4k, a dekoder miałam do tv hd, więc nie było głosu. Technik sprawdził, że trzeba zmienić dekoder czyli dodatkowy miesięczny i jednorazowy koszt. To bym nawet zaakceptowała, ale chcą mi przy tym zmienić umowę na nowych droższych warunkach. Z tym absolutnie się nie zgodzę, nie dokupuję żadnych dodatkowych usług, ani kanałów, więc nie ma powodu do zmiany umowy. Jestem zdecydowana udać się do Rzecznika Praw Konsumenta.
    ZaletyBrak
  • ~Adik / 2022-02-11 14:29
    Ocena: 1.25 / 5
    Vectra to porażka cały czas jakieś awarie i zero kontaktu i rekompensaty za brak internetu
    ZaletyBrak
    WadyBardzo duzo
    MiejscowośćRybnik
  • ~AdmAckbar / 2018-02-08 00:23
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet od vectry to tragedia. Praktycznie KAŻDEGO wieczoru są niewyobrażalne spadki do szybkości sprzed 20 lat, sygnał jest wyscoce niestabilny, a dzwonienie na infolinie nic nie daje, ich internet po prostu nie wyrabia. stanowczo odradzam i tylko licze dni do końca umowy
    Zaletybrak
    Wadywszystko inne
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~Adrian / 2019-09-10 23:54
    Ocena: 1.25 / 5
    internet z pizdy, same ślamazary tam pracują internet z pizdy, same ślamazary tam pracują internet z pizdy, same ślamazary tam pracują
    Zaletywypierd***
    Wadywszystko
  • ~ads / 2023-05-26 11:37
    Ocena: 1.25 / 5
    ten internet sie zacina na grze offline nawet nie chcialo sie wyslac opini
    Miejscowośćwroclaw
  • ~ag / 2019-07-26 09:22
    Ocena: 1.25 / 5
    Odradzam wszystkim poziom obsługi klienta po podpisaniu umowy poniżej krytyki totalna porażka wg mnie najgorsza firma wśród trójmiejskich operatorów
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Agatka K / 2017-04-14 11:27
    Ocena: 1.25 / 5
    Jak coś nie dział to nie sposób skontaktować się z BOK, naprawy trwają i trwają, terminy narzucane w środku dnia- kiedy ludzie dorośli są zwykle w pracy.
    ZaletyBrak.
  • ~Agnieszka / 2022-05-31 16:04
    Ocena: 1.25 / 5
    Jestem klientem VECTRY od wielu lat. Sprzęt, za który płacę pamięta Mieszka I i ciągle się zawiesza. Wielokrotnie zgłaszałam konieczność wymiany rutera, ale niestety starzy kliencie nie są atrakcyjni, więc VECTRA nie przewiduje wymiany ruterów nawet po 10 latach. Płace za 150 Mb/s internetu, ale jego wydajność waha się w granicach 30Mb/s. Pytają konsultanta dowiedziałam się, że to dlatego, iż mam WI -FI , a nie kabel. Nie jestem idiotką, rozumiem co do mnie mówią, ale w takim układzie dlaczego wciskając ofertę opowiadają bzdury o prędkości inetrnetu nie informując, że jego wydajność będzie pełna tylko na kablu i tylko dla jednego urządzenia, a więc WI - fi nie będzie wówczas działało.
    Co się dzieje w tym kraju, wszyscy wszystkich oszukują, a cwaniactwo stało się sposobem na życie, tragedja.
    Zaletybrak
    Wadywykorzystywanie i olewanie stałych klientów
    MiejscowośćŁowicz
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4508
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2247
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4709
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3048
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2626
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1300