Vectra to klasyczna firma typu "Złap klienta". Jeżeli klient podpisze umowę, to Vectra ma go daleko w "d"
Zgłosiłem brak sygnału i bujałem się z nimi przez miesiąc. Oczywiście zachowywali się jak modelowy "Pan majster" ze skecza J.Kobuszewskiego i W.Gołasa. Dramat!!!
Jako rekompensatę za codzienne - wielogodzinne przerwy w dostarczaniu sygnału tv I internetu, dli mi kilka złotych rabatu na jednomiesięcznej fakturze. Według moich wyliczeń, powinni obniżyć wartość faktury o minimum 50%, nie mówiąc już o przeprosinach i choćby najmniejszemu zadość uczynieniu.
Po roku i zmianie miejsca zamieszkania, wypowiedziałem umowę ponieważ sygnał Vectry w moim nowym miejscu zamieszkania, jest znacznie ograniczony, a ponadto Vectra zaniechała współpracy z TIDAL, z którego to usługi często korzystałem.
Brak TIDAL to zmiana warunków umowy po stronie Vectry, tak więc kara za zerwanie umowy przeze mnie powinna wynosić "0 zł", a w ostateczności symboliczną złotówkę. Niestety; monopoloista Vectra, nie wiadomo w jaki sposób i Według jakiego klucza wyliczył kwotę: 1430 zł.
Jeżeli ktokolwiek zamierza podpisać umowę z Vectra; szczerze odradzam.
A, i jeszcze jedno - co roku, dwa razy podwyższają opłatę i to o kwoty nijak nie przystające do rzeczywistości.
ZaletyBrak
WadyOpisałem w opinii
MiejscowośćŁańcut
~wkurzony / 2024-04-16 17:09
Ocena: 1.50 / 5
Cały czas próbują naciągnąć klientów na nowe oferty, rzekomo bardzo korzystne. Jak się odmówi, to dziwnym trafem nie od tego czasu do następnej próby wciśnięcia kiczu nie działa internet - słaby sygnał, zrywa co chwilę, nie da się pracować ani robić nic innego. O zalogowaniu się gdziekolwiek nawet nie ma co myśleć, bo straci się dane. Szlag by ich trafił, życzę im jak najgorzej.
ZaletyBrak
WadyZa dużo by pisać
MiejscowośćBiałystok
~Woiteg / 2022-01-31 12:22
Ocena: 1.50 / 5
Technicy od instalacji mają problem żeby poprawić mi zasięg i sieć, nie mam zasięgu w połowie mieszkania, a to ledwo 60m, do tego przerywa a zamiast naprawić to piszą tylko maile o wifi analyzerze
Zaletycena
Wadybrak kontaktu, brak napraw, zła obsługa, technicy którzy nic nie umieją
MiejscowośćRzeszów
~Wojciech / 2017-12-30 11:56
Ocena: 1.50 / 5
Vectra należy do dostawców internetu dostarczających wyjątkowo niską jakość usług. Internet za który płacę to 150 Mbit, natomiast internet który otrzymuje to w porywach 60 Mbitów. Liczne reklamacje nic nie pomagają, usługa na super niskim poziomie
MiejscowośćWrocław
~Wojtek / 2021-01-13 17:28
Ocena: 1.50 / 5
tak informacyjnie, bo może część nowych potencjalnych Klientów Vectry nie wie że jeśli będzie u nich brak sygnału (może się zdarzać codziennie ale każdej doby nie dłużej niż 12h to wszystko zgodnie z umową jest OK
poniżej odpowiedź Vectry na reklamację gdzie klient osoba po 80 nie ma przez kilkanaście dni sygnału (nie działa telewizja i co gorsze dla starszej osoby telefon)
Odpowiedź na
zgłoszenie z
:
26
.
12.
2020
r.
Bardzo dziękujemy za
przesłanie uwag dotyczących naszej firmy. Przekazane informacje zostały przez nas
szczegółowo przeanalizowane i dołożyliśmy wszelkich starań, aby rzetelnie je wyjaśnić uwzględniając
obowiązujące przepisy prawa* oraz obowiązującą Umowę, Regulamin Świadczeni
a Usług, Regulaminy
Szczegółowe oraz w razie konieczności Regulaminy Usług Dodatkowych. Poniżej kolejno odnosimy się do
zgłoszonych uwag.
I
1.
W odniesieniu do kwestii
poruszonych w przedmiotowej korespondencji informujemy, że w reklamowanym
okresie, nie odnotowaliśmy w Pani lokalizacji jakichkolwiek awarii, których czas trwania przekroczył
12 godzin, wynikających z przyczyn leżących po stronie Dostawcy Usług, mogących
mieć wpływ na opisane
nieprawidłowości w funkcjonowaniu usługi telewizyjnej oraz telefonicznej. Ponadto wyjaśniamy, że
w reklamowanym okresie, nie odnotowaliśmy w systemie usterkowym firmy Vectra S.A. Pani zgłoszeń
dotyczących opisanych problemów w odbior
ze ww. usług
. W związku z powyższym, nie mieliśmy podstaw
do podjęcia stosownych działań w celu wyeliminowania ewentualnych utrudnień.
2.
Zgodnie z zapisami Regulaminu Świadczenia Usług przez V
ectra
S.A. pkt.
11.5.
(...) za każdy dzień, w którym
nastąpiła prz
erwa w świadczeniu Usługi trwająca łącznie dłużej niż 12 godzin, Abonentowi przysługuje zwrot
1/30 miesięcznej Opłaty Abonamentowej i Opłaty Powiązanej. W przypadku przerwy w świadczeniu Usługi
trwającej cały miesiąc, zwracana jest cała Opłata Abonamentowa
i Opłata Powiązana.
Ponadto, zgodnie
z zapisami Regulaminu Świadczenia Usług przez Vectra S.A. pkt. 11.6
Odszkodowanie i obniżenie Opłat
Abonamentowych następuje na wniosek Abonenta w trybie postępowania reklamacyjnego określonego
w pkt. 8, przy czym w
przypadku Awarii pod warunkiem zawiadomienia o niej Dostawcy Usług za pomocą
jednego z Kanałów Kontaktu (...).
Zaletyżadnych
Wadyrobienie z ludzi debili przez pseudo marketingowców
MiejscowośćRadom
~WOJTEK / 2021-12-28 16:39
Ocena: 1.50 / 5
JEDNYM SŁOWEM KATASTROFA NIE POLECAM OSŁUGA KLIJENTA POD WSZELKĄ KRYTYKĄ Z KAŻDĄ SPRAWĄ TRZEBA DZWONIĆ POZA TORUŃ NIKT TAM NIE ODBIERA PONADTO WŁANCZA SIĘ TA PIEER... SEKRETARKA I PYTA O WSZYSTKO NIE POLECAM ZMIANA OPERATORA
ZaletyNIE MA ZALET
WadyPETRUS BYŁ LEPSZY
MiejscowośćTORUŃ
~wściekły / 2014-09-14 22:05
Ocena: 1.50 / 5
Jestem abonentem Vectry w Lęborku od dawna i powiem jedno,obsługa to jedna wielka ściema.Pani i pan w biurze udają biznesmenów,którym nie zależy na klientach,przyjmują zgłoszenia,których nie realizują.Monterzy nie przychodzą na dzień i godzinę umówioną.Wolna amerykanka.Monter miał przyjśc trzy miesiące temu-do dziś go niewidac.Zamiast 16 mega mam 0,5 internetu i według nich jest to w porządku.
Zaletyżadne
Wadywiele
~Wściekły / 2018-12-14 18:40
Ocena: 1.50 / 5
Dzisiaj gość z działu technicznego mnie oświecił mówiąc że w umowie nie ma zapewnionego internetu po wi-fi.
Przez ostatnie 2 lata mając internet 100Mb po wi-fi śmigał mi 50-60 a po podpisaniu aneksu do umowy i zmianie sprzętu spowodowanej podniesieniem prędkości do 150M wi-fi chodzi z prędkością 1-7Mb.
Dodatkowo w tej firmie kompletnie nie szanują klienta, z 4 umówionych wizyt na wymianę sprzętu lub serwis straciłem 7 godzin, bo 3 razy nikt się nie pojawił i nie raczył nawet o tym mnie powiadomić.
Po dzisiejszym braku serwisanta jak do nich zadzwoniłem dowiedziałem się że informowali kogoś z rodziny będącego za granicą (obecnie za granicą najbliższa rodzina to żony kuzynki mąż) przy każdym telefonie każą potwierdzać aktualny nr tel. i adres email, a jak trzeba powiadomić to do Angli dzwonią????
Wiadomo że na rynku pracy ciężko o pracownika, ale oni chyba przyjmują tych co wg CV są na samym dnie.
Następnego aneksu z nimi na pewno nie podpiszę, mam wybór np UPC.
Zaletytelewizja jako tako
Wadyobsługa infolinii pod zdechłym azorkiem, internet masakra
MiejscowośćZabrze
~www / 2017-11-17 11:44
Ocena: 1.50 / 5
Jak są jakieś awarie (a są częste i długotrwałe) to zawsze twierdzą, że u nich wszystko działa i pewnie to wina jest mojego kompa. Z zawodu i wykształcenia jestem sieciowcem, więc widzę jaką ściemę ludziom wciskają. Opłacają ludzi, którzy na wszelkie sposoby odbijają wszelkie zgłoszenia a technika to raczą wysłać po kilku zgłoszeniach.
Zaletysą inni na rynku
Wadywciskają rodzinie głupoty i później trzeba wszystko samemu załatwiać
MiejscowośćPiaseczno
~xty / 2023-08-18 12:38
Ocena: 1.50 / 5
widać POLSAT BOX promocje daje abonentom a vectra KALISZ nie daje nic .Spowoduje takie działanie że abonenci przejdą do konkurencji i klapa .
Zaletybrak
Wadybrak kompetencji obsługi biura abonenta .
Miejscowośćkalisz
~xYZ / 2022-03-02 20:02
Ocena: 1.50 / 5
Stary klient równa się śmieć. Tylko podwyżki i obniżenie standardów. Żadnej nagrody za lojalność
MiejscowośćWrocław
~xzy666 / 2019-12-08 16:05
Ocena: 1.50 / 5
totalne dno! od pt 06-12-2019 brak sygnalu tv!!! mozliwe tylko zgloszenie internetiowe przez strone!!! zero kontaktu z firma!!! zadnego serwisu zadnego kontaktu TEL z jakakolwiek osoba z obslugi lub oddzialu!!! !!! moze sie ktos zorientuje w pon w/g zgloszen na stornie fimy "problemy techn" !!! to kolejna taka awaria w vectra o/gdansk!!! w tym roku 3cia!!! za kazdym razem to samo, brak mozliwosci jakiejkolwiek interwencji !!! vectra, jakas kolesioska firemka, nie przestrzega zobowiazania zgodnie z umowa o dostawe sygnalu tv!!!
Zaletybrak
Wadytraktowanie klienta na zasadzie "klient w krawacie..." Bareja takiej farsy nie przewidzial:/
MiejscowośćGdańsk
~Y-Run / 2022-08-08 11:02
Ocena: 1.50 / 5
Korzystam z Vectry od kilku lat i aktualnie codziennie Internet wywala mi co 30 minut na jakieś 2 minuty. Internet jest wolny często go nie ma w ogóle. Jest taka tragedia że to szok.
ZaletyBrak
WadyCzęsto wywala
Często go nie ma w ogóle
Jest strasznie wolny
MiejscowośćJelenia Góra
~y10 / 2015-03-04 09:56
Ocena: 1.50 / 5
obsługa klienta beznadziejna, taktyka jest taka, pozyskać klienta , reszta mam cię w d......
Zaletybrak
2 lata
~yety / 2017-02-07 16:59
Ocena: 1.50 / 5
Omijajcie szerokim łukiem, jeżeli macie inne wyjście. Firma poraża swoją polityką naciągactwa. Możesz płacić bez dnia opóźnienia, a i tak okaże się, że masz dług 22 zł, 31,5zł itd Wysyłają smsy z info, że zalegasz 160 zł, mimo, że nie zalegasz. To nie pomyłka, bo mimo wyjaśnień nadal przychodzą i doprowadzą do q rwicy. Dzwonisz na ifo uspakajają, że jest ok, po czym przychodzi faktura i qur.... znowu.Kiepscy to mało powiedziane!
ZaletyBrak zalet
WadyPodawane przez ciebie dane traktowane są jak zgoda na przedłużenie umowy, a nie proces weryfikacji. Wystarczy, że zapomnisz o szczególe(np data zawarcia umowy), i już cię mają na kolejne 2 lata
~Young_Szefix_ / 2024-02-05 10:16
Ocena: 1.50 / 5
Internet bardzo słabej jakości, obsługa klienta jest bardzo słaba. Myślę że lepszym rozwiązaniem będzie wymiana Internetu na inny np: strong-pc lub play.
ZaletyBrak zalet
WadyPing: 257 pingu **stałe**
MiejscowośćTarnowskie Góry
~yr / 2025-01-16 10:37
Ocena: 1.50 / 5
widać nowego kanału dolce vita w ofercie programowej niema i pewnie nie będzie .ale za to mamienie abonenta jest canal + ektra 1 -7 ma być więcej do 18 ale informacji o tym niema cena pewnie 69 a może 100 za miesiąc a pozostali abonenci nic tylko smart tv 4k mają okazje reszta wielkie nic .
Zaletystabilna cenna
Wadynie kompetencja w biurze abonenta
MiejscowośćKalisz
~Zabrze / 2015-07-13 10:58
Ocena: 1.50 / 5
Nikomu nie polecam Vectry. Dziwię się bardzo, że utrzymują się na rynku. Już drugi raz w tym roku przeżywam koszmar z ich udziałem. Ostatnio ich pracownik nie przeczytał dokładnie pisma związanego z prośbą o przeniesienie numeru telefonii stacjonarnej z TP do Vectry i uruchomił w ich systemie rezygnację z wszystkich usług. Konsekwencją tego działania był przysłany pod koniec czerwca br. e-mail z informacją o konieczności zwrotu wszystkich urządzeń. Na infolinii Pani poinformowała iż jest to oczywista pomyłka z ich strony i nie ma się czym martwić ponieważ umowa nadal obowiązuje i wszystkie zmiany zostaną anulowane. Niestety w dniu 1 lipca br. został odłączony modem a tym samym pozbawiony zostałem Internetu oraz telefonu stacjonarnego. Na infolinii Pan w dziale serwisowym nie był mi wstanie pomóc gdyż w ich systemie nie mam przydzielonych żadnych usług. Zostałem przełączony do innego działu i tam z kolei dowiedziałem się, że faktycznie jest jakiś problem ale zostanie on usunięty najszybciej jak tylko da. Dni mijały a Internetu jak nie było tak nie było. Pofatygowałem się w końcu do lokalnego biura Vectry i jakież było moje zdziwienie, że w systemie nic nie zostało wycofane. Ba! Ich monter dostał zlecenie o fizycznym ocięciu kablówki w moim bloku. Na szczęcie udało się to zlecenie anulować w porę. Dowiedziałem się przy okazji, że mają bajzel w systemie, ponieważ pod moim numerem Pesel widnieje inna osoba a okres przywrócenia wszystkich usługo to co najmniej 7 dni roboczych. Na wieczór zauważyłem, że modem Vectry się zalogował do ich systemu ale niestety Internet dalej nie działał. Ponownie telefon na infolinię a tam przepychanka z konsultantem – "przecież modem poprawnie działa więc o co mi chodzi!!!". Gdy w końcu udało mi się przekonać konsultanta/serwisanta iż Internet mi nie działa to otrzymałem zapewnienie iż zostało przyjęte mojej zlecenie i mam oczekiwać na ich telefon ponieważ przyjedzie do mnie serwisant z nowym modemem na podmiankę. Ponieważ był to już piątek więc nikt nie zadzwonił. Telefonu z ich strony nie było w sobotę i wiadomo w niedzielę. Niestety nie zadzwonił też nikt w poniedziałek przez cały dzień. Wykonałem telefon na ich infolinię. Nie musze chyba wspominać iż na konsultanta oczekuje się minimum 30 minut. Tam dowiedziałem się ponownie iż mój modem działa więc w czym problem? Ponowne przedstawienie problemu poskutkowało tym iż zostało odszukane moje zlecenie usterkowe. Ponownie usłyszałem iż jutro ktoś do mnie zadzwoni i umówi się na wymianę modemu. Jak mogłem się spodziewać we wtorek nikt z Vectry nie zadzwonił więc ponownie zadzwoniłem na infolinię. W końcu mijała 7 doba jak został mi wyłączony Internet. Usłyszałem ponowne zapewnienie iż następnego dnia ktoś zadzwoni. W środę Pan serwisant w końcu łaskawie zadzwonił, ale nie na numer telefonu podany do kontaktu ale na zupełnie inny numer telefonu, który kiedyś był podany przy podpisywaniu umowy. Wniosek z tego iż nikt nie czytał zlecenia serwisowego. Po ośmiu dniach i wymianie modemu Internet ruszył. Oczywiście było by już pięknie ale okazało się iż nie działają dodatkowe usługi takie jak "Vectra TV-online" z której często korzystam. Ponownie telefon na infolinię, długie oczekiwanie na konsultanta tylko po to aby dowiedzieć się iż usługa po wymianie modemu jest przywracana po 48 godzinach. Mija 96 godzin od wymiany modemu a usługi jak nie było tak nie ma. Ponownie telefon na infolinie a tam dowiaduję się czego to ja właściwie oczekuję. Usługa ta jest darmowa, nie jest gwarantowana i nie ma jest nawet w umowie abonamentowej. Dziwię się temu, ponieważ na stronie internetowej widnieje czarno na białym iż oferują takową usługę. Mają nawet na infolinii specjalną komórkę poświęconą tej usłudze ale jak widać chyba tyko dla celów marketingowych. Tak na koniec dodam iż mija kolejny dzień a więc kolejne 24 godziny a usługi jak nie było tak nadal nie ma. Dla tych którzy cenią sobie spokój i wygodę to niech nie pchają się do Vectry. Jakość programów HD jest porównywalna z obrazem programów SD a te z SD z obrazem nagranym na starej kasecie VHS. Parafrazując reklamę tego operatora. "Vectra – prosty wybór. Klienta mamy głęboko w d…".
Zaletyprzystępna cena
Wadykoszmarna obsługa na infolinii, kiepska jakość programów HD. Programy SD koszmar!
~Zamikulkos / 2015-04-09 08:28
Ocena: 1.50 / 5
Kompletne dno jeżeli chodzi o internet. Do godziny 12.00 czasami dłużej, internet jest tak powolny, że nie można połączyć się z większością portali. Wieczorami bywa różnie, ale tez szału nie ma.
ZaletyBrak
3 miesiące
~Zawiedziony / 2020-09-29 01:25
Ocena: 1.50 / 5
Nie polecam. Internet niby 5g, a tu jakiś dramat. Ciągle się ścina. W tej chwili nie wiedzieć czemu nie ma ani internetu, ani telewizji