Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Waldek / 2021-02-25 19:04
    Ocena: 1.50 / 5
    Chciałem podzielić się wrażeniami z tygodniowego użytkowania szeroko reklamowanego dekodera SMART 4K. Niestety nie mogę napisać o nim nic pozytywnego. Po kolei. Dekoder nie pobiera sygnału z kabla telewizyjnego (koncentrycznego) lecz poprzez łącze internetowe, co skutkuje fatalną jakością obrazu. Nie da się oglądać dynamicznych scen np. sportu, a nawet paska wiadomości w programach informacyjnych, występuje męczący wzrok efekt stroboskopowy. Często również irytują zacięcia, pojawia się „stopklatka’ i kręcące się kółeczko, Zacinanie się obrazu potęguje się wieczorami, zacięcia są częstsze i dłuższe, prawdopodobnie z powodu większego obciążenia łączy. Problem dotyczy zarówno programów telewizyjnych jak i oglądanych za pomocą zainstalowanych aplikacji np. You Tube. Nie jest temu winny jedynie przesył danych przez Internet, zamiast telewizji z powyższych powodów, oglądałem filmy z Netflksa (z aplikacji w telewizorze) i żadnego stroboskopu ani zacięć nie było. Obsługa menu dekodera – uczy pokory i cierpliwości. Minimalistyczny (nowoczesny?), pozbawiony dedykowanych przycisków pilot, zamiast bezpośrednio wybierać określone funkcje, zmusza do poruszania się po mało intuicyjnym menu. Kanały pozbawione są numeracji (!), można jedynie wybierać grupy kanałów (np. filmy, sport, ogólne itp.) wewnątrz których można jedynie poruszać się kursorem „góra’ „dół”, co powoduje, że znalezienie określonego programy jest po prostu trudne. Mogłoby w tym przypadku pomóc wybieranie głosowe – mogłoby gdyby działało. Wywołanie tym sposobem kanały, np. komenda „Polsat”, powoduje wyświetlenie wszystkich ikonek programów zawierających słowo „Polsat” … i już. Każde kliknięcie na daną ikonę czy inne próby włączenia danego kanału powoduję powrót do menu głównego. Dalej, reklamowane funkcje oglądania programów do tygodnia wstecz i nagrywanie w chmurze. Jeżeli podczas zamawiania usługi mocno się dopytacie (sami tego nie powiedzą), to dowiecie się, że „nie dotyczy to wszystkich kanałów” . W praktyce oznacza to, że w pakiecie platynowym, na 168 dostępnych programów oglądanie wstecz dotyczy tylko 65 kanałów, a możliwość nagrywania w chmurze zaledwie 21 (słownie dwudziestujeden) kanałów, w żadnym z tych zestawów nie ma np. TVP1, TVP2, Polsatu czy TVN-u. Podsumowując, po tygodniu użytkowania wymieniłem dekoder (za dodatkową opłatą 69 zł) na dekoder PVR 4K z nagrywarką i dyskiem 1TB i odetchnąłem z ulgą – normalne użytkowanie, normalna (4K) jakość obrazu, nagrywanie wszystkiego co się chce, lepszy (szybszy, wygodniejszy) od poprzednio użytkowanego przeze mnie dekodera z nagrywarką 500GB i o niebo lepszy od SMARTA .
    ZaletyWygląd
    WadyZacinający się obraz
    Drgający obraz
    Niewygodne menu
    Praktycznie brak możliwości nagrywania programów
    Praktycznie brak możliwości sterowania głosem
    MiejscowośćZabrze
  • ~Walter / 2024-10-11 15:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Powtarzające się problemy z Internetem i odbiorem sygnału TV. Serwis też zawodzi. Ostatnio nawet nie przekazano zlecenia technikowi, który miał dokonać usunięcia usterki.
    ZaletyBrak
    WadyZawodność.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Walter / 2024-10-12 08:43
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie dosyć, że wszystko tu zawodzi (dostawa sygnału, serwis), to jeszcze nie ma gdzie tego zgłosić. Infolinia to fikcja (nie dodzwonicie się, za każdym razem, wszyscy zajęci), a strefa klienta narzuca swoje opcje z których żadna nie przewiduje najważniejszego - BARAKU SYGNAŁU. Jest jeszcze jakiś "chat" i tu z pozoru jest OK, ale - tak jak w moim przypadku - zgłoszenie nie jest przekazywane do techników, a gdy zgłosiłem, że zawalili sprawę, każą skontaktować się ponownie za godzinę, dla ustalenia innego terminu. To jest masakra! Jak taka firma może funkcjonować na naszym rynku?
    ZaletyŻadnych
    WadyZawodność, niekompetencja, pozoranctwo.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Warszawa długosza 6 / 2015-11-10 22:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Z utęsknieniem czekam na koniec umowy!!!!!!!.
    Niemożliwośc dodzwonienia się na infolinię tylko utwierdza w bardzo słabą jakośc usług oferowanych przez Vectre.
    NIE POLECAM
    ZaletyBRAK!!!!!!
    WadyBeznadziejny internet ,robienie z klientów bebili...
    18 mc. , 90 zł
  • ~Wiesław / 2018-11-22 09:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet niezgodny z podpisaną umową zamiast 300Mb/sek najwięcej 70MB/sek.Często zrywane połączenie.Reklamacje nic nie dają nieuprzejmi i mało kompetentni konsultanci.Nie polecam i odradzam zawierania umowy z Vektrą.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Wika / 2013-09-13 09:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Mam Vectrę od 2 miesięcy. Średnio przez 4-5 dni w tygodniu nie ma internetu co najmniej przez kilka godzin. Na infolinii (jeśli już ktoś odbierze) mówią, że to jakaś większa awaria. Awaria przez 5 dni w tygodniu???
    Zaletyfaktura na maila
    Wadyciągłe przerwy w dostarczaniu usług
    2 miesiące, 69 zł
  • ~Wilczur / 2016-03-29 23:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Na wstępie - oceniłem ostatnie miesiące (ostatnie przed zerwaniem umowy, która kończy się całe szczęście w maju), bo początkowo internet działał sprawnie. Do czasu. Po jakimś roku zaczęły się u mnie problemy z internetem Vectry. To DNSy się traciły, to problemy z protokołami, zrywanie połączenia na 5-10 minut, kilka razy w ciągu dnia i REGULARNIE co godzinę, jak w zegarku od ok. 22:00 do 8:00 rano. Wydanych pieniędzy na dzwonienie do biura obsługi, zmarnowanych darmowych minut nawet nie liczę. Ostatni problem z internetem jaki mam, to właśnie zrywanie połączenia, który zaczął się od 24-godzinnej awarii, podczas której nie było możliwości dodzwonienia się do Vectry, i dopiero po kilku "ciepłych" słowach Konsultantka od faktur i umów, przyciśnięta do ściany, oznajmiła, że jest jakaś awaria. Wcześniej przy dzwonieniu do biura obsługi była podawana informacja przez automat, że w moim rejonie wystąpiła awaria, teraz to czeski film, nikt nic nie wie i film niemy, w którym nikt nic nie mówi. No więc, kontynuując, dzwonię od miesiąca do biura obsługi żeby zażegnać w końcu usterkę ze zrywaniem internetu. Miejscowy technik mnie już chyba nienawidzi. Wymieniał modem 2 razy, kable, złączki, cuda niewidy. Złoty człowiek, złego słowa nie powiem, ale co zrobić jak firma szemrana. W końcu, po miesiącu zgłaszania usterki, niezliczonych telefonów i tej samej ilości głupich porad i pytań konsultantów, typu "proszę wprowadzić dnsy google", "a modem pan restartował?", "czy firewall ma pan dobrze skonfigurowany", w końcu przekazano problem do "techników" z Vectry, którzy, jak zapewniał ostatni konsultant, na pewno problem naprawią "jeszcze dzisiaj". Minęły 3 dni. Problemu nie naprawili, mimo, że usterka została rozpatrzona jako rozwiązana. Od jutra znów dalszy ciąg przygód z biurem obsługi. DOBRA RADA DLA OBECNYCH I PRZYSZŁYCH (którym współczuję) KLIENTÓW VECTRY: Trzymajcie wszystkie kwitki za wpłaty z każdego miesiąca, bo vectra lubi gubić potwierdzenia zapłaty, przez co raz odłączyli mi internet, bez ostrzeżenia i słowa wyjaśnienia, mimo, że płacę regularnie, co miesiąc.
    ZaletyWkleiłbym jakiś obrazek z kotem, albo Di Caprio z oscarem jakby się dało, bo głupio tak zostawiać pole puste.
    Wady(Podane w opinii powyżej). Łatwiej byłoby wypisać zalety, których brak, niż wady, jakich pełno.
    Rok i osiem miesięcy. Zachodniopomorskie.
  • ~Winnetuu / 2023-03-24 20:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Światłowod na wsi,
    To jakaś pomyłka z tej firmy.
    Obsługa infolini to istne dno przez duże D.
    ZaletyHm .....nie ma.
    WadyCentrala - 0
    MiejscowośćSierpc tj. Okolice
  • ~wisla779 / 2018-10-25 18:33
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam, bardzo wolny internet!!!
    Nie dość, że internet wolno działa, to internet nie sięga do wszystkich pomieszczeń w domu
  • ~Witold / 2024-02-12 23:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Vectra to klasyczna firma typu "Złap klienta". Jeżeli klient podpisze umowę, to Vectra ma go daleko w "d"
    Zgłosiłem brak sygnału i bujałem się z nimi przez miesiąc. Oczywiście zachowywali się jak modelowy "Pan majster" ze skecza J.Kobuszewskiego i W.Gołasa. Dramat!!!
    Jako rekompensatę za codzienne - wielogodzinne przerwy w dostarczaniu sygnału tv I internetu, dli mi kilka złotych rabatu na jednomiesięcznej fakturze. Według moich wyliczeń, powinni obniżyć wartość faktury o minimum 50%, nie mówiąc już o przeprosinach i choćby najmniejszemu zadość uczynieniu.
    Po roku i zmianie miejsca zamieszkania, wypowiedziałem umowę ponieważ sygnał Vectry w moim nowym miejscu zamieszkania, jest znacznie ograniczony, a ponadto Vectra zaniechała współpracy z TIDAL, z którego to usługi często korzystałem.
    Brak TIDAL to zmiana warunków umowy po stronie Vectry, tak więc kara za zerwanie umowy przeze mnie powinna wynosić "0 zł", a w ostateczności symboliczną złotówkę. Niestety; monopoloista Vectra, nie wiadomo w jaki sposób i Według jakiego klucza wyliczył kwotę: 1430 zł.
    Jeżeli ktokolwiek zamierza podpisać umowę z Vectra; szczerze odradzam.
    A, i jeszcze jedno - co roku, dwa razy podwyższają opłatę i to o kwoty nijak nie przystające do rzeczywistości.
    ZaletyBrak
    WadyOpisałem w opinii
    MiejscowośćŁańcut
  • ~wkurzony / 2024-04-16 17:09
    Ocena: 1.50 / 5
    Cały czas próbują naciągnąć klientów na nowe oferty, rzekomo bardzo korzystne. Jak się odmówi, to dziwnym trafem nie od tego czasu do następnej próby wciśnięcia kiczu nie działa internet - słaby sygnał, zrywa co chwilę, nie da się pracować ani robić nic innego. O zalogowaniu się gdziekolwiek nawet nie ma co myśleć, bo straci się dane. Szlag by ich trafił, życzę im jak najgorzej.
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo by pisać
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Woiteg / 2022-01-31 12:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Technicy od instalacji mają problem żeby poprawić mi zasięg i sieć, nie mam zasięgu w połowie mieszkania, a to ledwo 60m, do tego przerywa a zamiast naprawić to piszą tylko maile o wifi analyzerze
    Zaletycena
    Wadybrak kontaktu, brak napraw, zła obsługa, technicy którzy nic nie umieją
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Wojciech / 2017-12-30 11:56
    Ocena: 1.50 / 5
    Vectra należy do dostawców internetu dostarczających wyjątkowo niską jakość usług. Internet za który płacę to 150 Mbit, natomiast internet który otrzymuje to w porywach 60 Mbitów. Liczne reklamacje nic nie pomagają, usługa na super niskim poziomie
    MiejscowośćWrocław
  • ~Wojtek / 2021-01-13 17:28
    Ocena: 1.50 / 5
    tak informacyjnie, bo może część nowych potencjalnych Klientów Vectry nie wie że jeśli będzie u nich brak sygnału (może się zdarzać codziennie ale każdej doby nie dłużej niż 12h to wszystko zgodnie z umową jest OK
    poniżej odpowiedź Vectry na reklamację gdzie klient osoba po 80 nie ma przez kilkanaście dni sygnału (nie działa telewizja i co gorsze dla starszej osoby telefon)

    Odpowiedź na
    zgłoszenie z
    :
    26
    .
    12.
    2020
    r.
    Bardzo dziękujemy za
    przesłanie uwag dotyczących naszej firmy. Przekazane informacje zostały przez nas
    szczegółowo przeanalizowane i dołożyliśmy wszelkich starań, aby rzetelnie je wyjaśnić uwzględniając
    obowiązujące przepisy prawa* oraz obowiązującą Umowę, Regulamin Świadczeni
    a Usług, Regulaminy
    Szczegółowe oraz w razie konieczności Regulaminy Usług Dodatkowych. Poniżej kolejno odnosimy się do
    zgłoszonych uwag.
    I
    1.
    W odniesieniu do kwestii
    poruszonych w przedmiotowej korespondencji informujemy, że w reklamowanym
    okresie, nie odnotowaliśmy w Pani lokalizacji jakichkolwiek awarii, których czas trwania przekroczył
    12 godzin, wynikających z przyczyn leżących po stronie Dostawcy Usług, mogących
    mieć wpływ na opisane
    nieprawidłowości w funkcjonowaniu usługi telewizyjnej oraz telefonicznej. Ponadto wyjaśniamy, że
    w reklamowanym okresie, nie odnotowaliśmy w systemie usterkowym firmy Vectra S.A. Pani zgłoszeń
    dotyczących opisanych problemów w odbior
    ze ww. usług
    . W związku z powyższym, nie mieliśmy podstaw
    do podjęcia stosownych działań w celu wyeliminowania ewentualnych utrudnień.
    2.
    Zgodnie z zapisami Regulaminu Świadczenia Usług przez V
    ectra
    S.A. pkt.
    11.5.
    (...) za każdy dzień, w którym
    nastąpiła prz
    erwa w świadczeniu Usługi trwająca łącznie dłużej niż 12 godzin, Abonentowi przysługuje zwrot
    1/30 miesięcznej Opłaty Abonamentowej i Opłaty Powiązanej. W przypadku przerwy w świadczeniu Usługi
    trwającej cały miesiąc, zwracana jest cała Opłata Abonamentowa
    i Opłata Powiązana.
    Ponadto, zgodnie
    z zapisami Regulaminu Świadczenia Usług przez Vectra S.A. pkt. 11.6
    Odszkodowanie i obniżenie Opłat
    Abonamentowych następuje na wniosek Abonenta w trybie postępowania reklamacyjnego określonego
    w pkt. 8, przy czym w
    przypadku Awarii pod warunkiem zawiadomienia o niej Dostawcy Usług za pomocą
    jednego z Kanałów Kontaktu (...).
    Zaletyżadnych
    Wadyrobienie z ludzi debili przez pseudo marketingowców
    MiejscowośćRadom
  • ~WOJTEK / 2021-12-28 16:39
    Ocena: 1.50 / 5
    JEDNYM SŁOWEM KATASTROFA NIE POLECAM OSŁUGA KLIJENTA POD WSZELKĄ KRYTYKĄ Z KAŻDĄ SPRAWĄ TRZEBA DZWONIĆ POZA TORUŃ NIKT TAM NIE ODBIERA PONADTO WŁANCZA SIĘ TA PIEER... SEKRETARKA I PYTA O WSZYSTKO NIE POLECAM ZMIANA OPERATORA
    ZaletyNIE MA ZALET
    WadyPETRUS BYŁ LEPSZY
    MiejscowośćTORUŃ
  • ~wściekły / 2014-09-14 22:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem abonentem Vectry w Lęborku od dawna i powiem jedno,obsługa to jedna wielka ściema.Pani i pan w biurze udają biznesmenów,którym nie zależy na klientach,przyjmują zgłoszenia,których nie realizują.Monterzy nie przychodzą na dzień i godzinę umówioną.Wolna amerykanka.Monter miał przyjśc trzy miesiące temu-do dziś go niewidac.Zamiast 16 mega mam 0,5 internetu i według nich jest to w porządku.
    Zaletyżadne
    Wadywiele
  • ~Wściekły / 2018-12-14 18:40
    Ocena: 1.50 / 5
    Dzisiaj gość z działu technicznego mnie oświecił mówiąc że w umowie nie ma zapewnionego internetu po wi-fi.
    Przez ostatnie 2 lata mając internet 100Mb po wi-fi śmigał mi 50-60 a po podpisaniu aneksu do umowy i zmianie sprzętu spowodowanej podniesieniem prędkości do 150M wi-fi chodzi z prędkością 1-7Mb.
    Dodatkowo w tej firmie kompletnie nie szanują klienta, z 4 umówionych wizyt na wymianę sprzętu lub serwis straciłem 7 godzin, bo 3 razy nikt się nie pojawił i nie raczył nawet o tym mnie powiadomić.
    Po dzisiejszym braku serwisanta jak do nich zadzwoniłem dowiedziałem się że informowali kogoś z rodziny będącego za granicą (obecnie za granicą najbliższa rodzina to żony kuzynki mąż) przy każdym telefonie każą potwierdzać aktualny nr tel. i adres email, a jak trzeba powiadomić to do Angli dzwonią????
    Wiadomo że na rynku pracy ciężko o pracownika, ale oni chyba przyjmują tych co wg CV są na samym dnie.
    Następnego aneksu z nimi na pewno nie podpiszę, mam wybór np UPC.
    Zaletytelewizja jako tako
    Wadyobsługa infolinii pod zdechłym azorkiem, internet masakra
    MiejscowośćZabrze
  • ~www / 2017-11-17 11:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Jak są jakieś awarie (a są częste i długotrwałe) to zawsze twierdzą, że u nich wszystko działa i pewnie to wina jest mojego kompa. Z zawodu i wykształcenia jestem sieciowcem, więc widzę jaką ściemę ludziom wciskają. Opłacają ludzi, którzy na wszelkie sposoby odbijają wszelkie zgłoszenia a technika to raczą wysłać po kilku zgłoszeniach.
    Zaletysą inni na rynku
    Wadywciskają rodzinie głupoty i później trzeba wszystko samemu załatwiać
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~xty / 2023-08-18 12:38
    Ocena: 1.50 / 5
    widać POLSAT BOX promocje daje abonentom a vectra KALISZ nie daje nic .Spowoduje takie działanie że abonenci przejdą do konkurencji i klapa .
    Zaletybrak
    Wadybrak kompetencji obsługi biura abonenta .
    Miejscowośćkalisz
  • ~xYZ / 2022-03-02 20:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Stary klient równa się śmieć. Tylko podwyżki i obniżenie standardów. Żadnej nagrody za lojalność
    MiejscowośćWrocław
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016