Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4507 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~uzytkownik / 2014-11-13 17:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Firma problemowa, po pierwsze umowa jak podpiszesz to ciezka ja zerwac .Najpierw sama sie przedluza o 6 miesiecy , poczatkowo byl okres wypowiedzenia 30dni teraz obowiazuje 60 dni, Naciaganie klientow na koszty, telewizja szwankuje czesto zaklocenia i co dalej firma nie odlicza awarii od kosztow na fakturze bo po co Co kogo obchodzi ze Kowalski placi za 30 dni a uzytkuje 25dni, Nie polecam same problemy, nie dbaja o klienta
    5 lat
  • ~uzytkownik / 2017-06-10 20:46
    Ocena: 1.50 / 5
    dwa lata użytkowania .Wcześniej też kilka lat i jak byli pod względem internetu oszustami tak zostali
    Zaletybrak
    Wadynie ma prędkości internetu na jaką opiewa umowa i wfi się strasznie tnie
  • ~Uzytkownik Vectry / 2021-03-18 12:03
    Ocena: 1.50 / 5
    od 1,5 roku ciagłe rozłączanie sieci, brak dostępu do internetu niejednokrotnie tydzień czasu, technik nie raczy zadzwonić gdy jest na miejscu po czym dostaje informacje że nie został wpuszczony. LAN nie działa w ogóle, Wifi prędkość wysyłania poniżej 1Mb/s - co skutkuje kilkuminotowym wysyłaniem prostego maila z jednym zdjęciem. Rozmowa wideo z jednym odbiorcą przykładowo poprzez WhatsApp jest niemożliwa przy takich parametrach. Oczywiście fakturki podsyłane pełne i terminowo. Brak możliwości zerwania umowy przed końcem jej trwania, w przypadku zerwania umowy przed jej końcem naliczana jest kara.
    ZaletyBrak
    WadyPodejście do klienta
    MiejscowośćGdynia
  • ~Użytkownik / 2023-10-13 19:16
    Ocena: 1.50 / 5
    Złodziejstwo i tyle. Zawierają w umowach kruczki pozwalające na regulowanie ceny na podstawie waloryzacji. Obiecują konkretne ceny a potem przychodzą zawyżone ceny faktur. Jak chcesz zerwać umowę to 760zl oplaty. I tak dymają ludzi na kasę!
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Vectra Rozczarowanie / 2024-12-19 11:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Beznadziejne, niesamowicie niestabilne połączenie internetowe. Ciągle przerywa. Rachunki przecież płacone na czas. Naprawa zdalna, ani domowa, na nic się zdaje. I jeszcze chamska obsługa telefoniczną - jakie to asertywne! Ktoś przyjdzie do domu za trzy tygodnie. I co? Wcześniej się nie da. A tu trzeba pracować zdalnie. Poza tym nawet jakby nie chodziło o pracę - płacę, ma działać. No co jest?! A tak się reklamują, jaki to najszybszy światłowód w Polsce! Żenada i frustracja. Mam dosyć Vectry! Już od lat. A wcześniej Multimedia. TFU!!
    Zaletyniezbyt
    Wadymnóstwo, głównie mocno niestabilny Internet
    MiejscowośćTarnów
  • ~vectra to dno biznesowe / 2023-04-21 14:58
    Ocena: 1.50 / 5
    Wyłudzają kasę pod różnymi pozorami - a to za niedziałającą usługę, a to na niezgodne z prawem zapisy regulaminu. Uważać na cwaniaczków. Klienta łapią na ładnie wyglądające parametry usługi a potem okazuje się, że jakość usługi i obsługi klienta są żenująco niskie.
    Zaletynie ma zalet
    Wadyprawie wszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Vectra to scum / 2023-02-20 17:42
    Ocena: 1.50 / 5
    Działa a w zasadzie nie działa. Jak internet radiowy wiatr 20km/h i przerywa albo nie ma całymi godzinami... Totalny syf
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćPoznań
  • ~VectraMaInternetZAfryki / 2022-06-04 21:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Przez kilka miesięcy internet działał normalnie ale nagle się znacznie pogorszyło
    ZaletyBrak
    Wady- 100 pingu w grach
    - często traci połączenie
    - internet z afkryki
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Voitek / 2021-02-16 20:49
    Ocena: 1.50 / 5
    Jak mozna codziennie miec problemy z internetem, ktory jest rzekomo jwdnym z lepszych jesli chodzi o dostawcow? Odkad mam Vectre nie bylo dnia i nie ma dnia bez braku internetu(mieszkanie w bloku) ioni smia jeszcze dzwonic do klientow i proponowac intwrnet 2x szybszy za dodatkowe 10zl, smiech na sali, i takie kwoty wolaja za uslugi, ze po tym co dostarczaja sami powinni doplacac do tego.
    ZaletyBrak zalet
    WadyCo pol roku wymieniany albo dekoder albo modem
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~vr / 2024-09-29 09:57
    Ocena: 1.50 / 5
    widać że informowanie o planowanych zmianach w ofercie programowej 2024 nie istnieje w cale . abonenci są dzieleni na lepszych i gorszych . ci co mają 4k mają nowe kanały pozostali nie mają nic .canal ektra 1-7 lepsi mają reszta płaci 65 za miesiąc a można wycofać kanały od 601 -622 i już jest w abonamencie ale przecież nie .
    Zaletycenna stabilna .
    Wadybrak informacji o zmianach w ofercie programowej 2024 .brak kompetencji w biurze abonenta
    MiejscowośćKalisz
  • ~Waldek / 2017-05-04 14:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Od dłuższego czasu mam niską prędkość internetu (ok 5-10 Mb/s w stosunku do 50 Mb/s gwarantowanej umową). Po pisaniu z technikami mailami, w końcu udało się Panom przyjechać. Jakie było moje zdziwienie, gdy przyjechało ich dwóch i po sprawdzeniu prędkości powiedzieli, no rzeczwiście, przekażą sprawę dalej do techników. Na moją prośbę o wymianę zapinki RJ na nową, mieli obcęgi, ale nie mieli już zapinki RJ. To po co oni właściwie przyjeżdżają jak podstawowych narzędzi nie mają. Nie mają również testera przewodów. Zgroza. I jak nie mam internetu tak nie mam i płacę dalej.
  • ~Waldek / 2021-02-25 19:04
    Ocena: 1.50 / 5
    Chciałem podzielić się wrażeniami z tygodniowego użytkowania szeroko reklamowanego dekodera SMART 4K. Niestety nie mogę napisać o nim nic pozytywnego. Po kolei. Dekoder nie pobiera sygnału z kabla telewizyjnego (koncentrycznego) lecz poprzez łącze internetowe, co skutkuje fatalną jakością obrazu. Nie da się oglądać dynamicznych scen np. sportu, a nawet paska wiadomości w programach informacyjnych, występuje męczący wzrok efekt stroboskopowy. Często również irytują zacięcia, pojawia się „stopklatka’ i kręcące się kółeczko, Zacinanie się obrazu potęguje się wieczorami, zacięcia są częstsze i dłuższe, prawdopodobnie z powodu większego obciążenia łączy. Problem dotyczy zarówno programów telewizyjnych jak i oglądanych za pomocą zainstalowanych aplikacji np. You Tube. Nie jest temu winny jedynie przesył danych przez Internet, zamiast telewizji z powyższych powodów, oglądałem filmy z Netflksa (z aplikacji w telewizorze) i żadnego stroboskopu ani zacięć nie było. Obsługa menu dekodera – uczy pokory i cierpliwości. Minimalistyczny (nowoczesny?), pozbawiony dedykowanych przycisków pilot, zamiast bezpośrednio wybierać określone funkcje, zmusza do poruszania się po mało intuicyjnym menu. Kanały pozbawione są numeracji (!), można jedynie wybierać grupy kanałów (np. filmy, sport, ogólne itp.) wewnątrz których można jedynie poruszać się kursorem „góra’ „dół”, co powoduje, że znalezienie określonego programy jest po prostu trudne. Mogłoby w tym przypadku pomóc wybieranie głosowe – mogłoby gdyby działało. Wywołanie tym sposobem kanały, np. komenda „Polsat”, powoduje wyświetlenie wszystkich ikonek programów zawierających słowo „Polsat” … i już. Każde kliknięcie na daną ikonę czy inne próby włączenia danego kanału powoduję powrót do menu głównego. Dalej, reklamowane funkcje oglądania programów do tygodnia wstecz i nagrywanie w chmurze. Jeżeli podczas zamawiania usługi mocno się dopytacie (sami tego nie powiedzą), to dowiecie się, że „nie dotyczy to wszystkich kanałów” . W praktyce oznacza to, że w pakiecie platynowym, na 168 dostępnych programów oglądanie wstecz dotyczy tylko 65 kanałów, a możliwość nagrywania w chmurze zaledwie 21 (słownie dwudziestujeden) kanałów, w żadnym z tych zestawów nie ma np. TVP1, TVP2, Polsatu czy TVN-u. Podsumowując, po tygodniu użytkowania wymieniłem dekoder (za dodatkową opłatą 69 zł) na dekoder PVR 4K z nagrywarką i dyskiem 1TB i odetchnąłem z ulgą – normalne użytkowanie, normalna (4K) jakość obrazu, nagrywanie wszystkiego co się chce, lepszy (szybszy, wygodniejszy) od poprzednio użytkowanego przeze mnie dekodera z nagrywarką 500GB i o niebo lepszy od SMARTA .
    ZaletyWygląd
    WadyZacinający się obraz
    Drgający obraz
    Niewygodne menu
    Praktycznie brak możliwości nagrywania programów
    Praktycznie brak możliwości sterowania głosem
    MiejscowośćZabrze
  • ~Walter / 2024-10-11 15:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Powtarzające się problemy z Internetem i odbiorem sygnału TV. Serwis też zawodzi. Ostatnio nawet nie przekazano zlecenia technikowi, który miał dokonać usunięcia usterki.
    ZaletyBrak
    WadyZawodność.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Walter / 2024-10-12 08:43
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie dosyć, że wszystko tu zawodzi (dostawa sygnału, serwis), to jeszcze nie ma gdzie tego zgłosić. Infolinia to fikcja (nie dodzwonicie się, za każdym razem, wszyscy zajęci), a strefa klienta narzuca swoje opcje z których żadna nie przewiduje najważniejszego - BARAKU SYGNAŁU. Jest jeszcze jakiś "chat" i tu z pozoru jest OK, ale - tak jak w moim przypadku - zgłoszenie nie jest przekazywane do techników, a gdy zgłosiłem, że zawalili sprawę, każą skontaktować się ponownie za godzinę, dla ustalenia innego terminu. To jest masakra! Jak taka firma może funkcjonować na naszym rynku?
    ZaletyŻadnych
    WadyZawodność, niekompetencja, pozoranctwo.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Warszawa długosza 6 / 2015-11-10 22:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Z utęsknieniem czekam na koniec umowy!!!!!!!.
    Niemożliwośc dodzwonienia się na infolinię tylko utwierdza w bardzo słabą jakośc usług oferowanych przez Vectre.
    NIE POLECAM
    ZaletyBRAK!!!!!!
    WadyBeznadziejny internet ,robienie z klientów bebili...
    18 mc. , 90 zł
  • ~Wiesław / 2018-11-22 09:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet niezgodny z podpisaną umową zamiast 300Mb/sek najwięcej 70MB/sek.Często zrywane połączenie.Reklamacje nic nie dają nieuprzejmi i mało kompetentni konsultanci.Nie polecam i odradzam zawierania umowy z Vektrą.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Wika / 2013-09-13 09:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Mam Vectrę od 2 miesięcy. Średnio przez 4-5 dni w tygodniu nie ma internetu co najmniej przez kilka godzin. Na infolinii (jeśli już ktoś odbierze) mówią, że to jakaś większa awaria. Awaria przez 5 dni w tygodniu???
    Zaletyfaktura na maila
    Wadyciągłe przerwy w dostarczaniu usług
    2 miesiące, 69 zł
  • ~Wilczur / 2016-03-29 23:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Na wstępie - oceniłem ostatnie miesiące (ostatnie przed zerwaniem umowy, która kończy się całe szczęście w maju), bo początkowo internet działał sprawnie. Do czasu. Po jakimś roku zaczęły się u mnie problemy z internetem Vectry. To DNSy się traciły, to problemy z protokołami, zrywanie połączenia na 5-10 minut, kilka razy w ciągu dnia i REGULARNIE co godzinę, jak w zegarku od ok. 22:00 do 8:00 rano. Wydanych pieniędzy na dzwonienie do biura obsługi, zmarnowanych darmowych minut nawet nie liczę. Ostatni problem z internetem jaki mam, to właśnie zrywanie połączenia, który zaczął się od 24-godzinnej awarii, podczas której nie było możliwości dodzwonienia się do Vectry, i dopiero po kilku "ciepłych" słowach Konsultantka od faktur i umów, przyciśnięta do ściany, oznajmiła, że jest jakaś awaria. Wcześniej przy dzwonieniu do biura obsługi była podawana informacja przez automat, że w moim rejonie wystąpiła awaria, teraz to czeski film, nikt nic nie wie i film niemy, w którym nikt nic nie mówi. No więc, kontynuując, dzwonię od miesiąca do biura obsługi żeby zażegnać w końcu usterkę ze zrywaniem internetu. Miejscowy technik mnie już chyba nienawidzi. Wymieniał modem 2 razy, kable, złączki, cuda niewidy. Złoty człowiek, złego słowa nie powiem, ale co zrobić jak firma szemrana. W końcu, po miesiącu zgłaszania usterki, niezliczonych telefonów i tej samej ilości głupich porad i pytań konsultantów, typu "proszę wprowadzić dnsy google", "a modem pan restartował?", "czy firewall ma pan dobrze skonfigurowany", w końcu przekazano problem do "techników" z Vectry, którzy, jak zapewniał ostatni konsultant, na pewno problem naprawią "jeszcze dzisiaj". Minęły 3 dni. Problemu nie naprawili, mimo, że usterka została rozpatrzona jako rozwiązana. Od jutra znów dalszy ciąg przygód z biurem obsługi. DOBRA RADA DLA OBECNYCH I PRZYSZŁYCH (którym współczuję) KLIENTÓW VECTRY: Trzymajcie wszystkie kwitki za wpłaty z każdego miesiąca, bo vectra lubi gubić potwierdzenia zapłaty, przez co raz odłączyli mi internet, bez ostrzeżenia i słowa wyjaśnienia, mimo, że płacę regularnie, co miesiąc.
    ZaletyWkleiłbym jakiś obrazek z kotem, albo Di Caprio z oscarem jakby się dało, bo głupio tak zostawiać pole puste.
    Wady(Podane w opinii powyżej). Łatwiej byłoby wypisać zalety, których brak, niż wady, jakich pełno.
    Rok i osiem miesięcy. Zachodniopomorskie.
  • ~Winnetuu / 2023-03-24 20:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Światłowod na wsi,
    To jakaś pomyłka z tej firmy.
    Obsługa infolini to istne dno przez duże D.
    ZaletyHm .....nie ma.
    WadyCentrala - 0
    MiejscowośćSierpc tj. Okolice
  • ~wisla779 / 2018-10-25 18:33
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam, bardzo wolny internet!!!
    Nie dość, że internet wolno działa, to internet nie sięga do wszystkich pomieszczeń w domu
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4507
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2246
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4708
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3970
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3041
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2626
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1300