Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4450 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Polska83 / 2020-06-01 21:49
    Ocena: 1.50 / 5
    Odradzam każdemu byłem klientem pare lat ponieważ nie mieli żadnej konkurencji na bloku
    Robią dosłownie co chcą zwykli oszuści !!!! Chamscy
    internet się psuł co chwila obsługa klienta to jakaś fikcja
    Jeśli ktoś szanuje swoje nerwy ODRAZDZAM tych partaczy !!!!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyMnóstwo
    MiejscowośćRadom
  • ~poprostuklient / 2018-07-12 23:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Kilka razy zmieniali mi pasma serwerów, bo internetu albo po prostu nie było albo pojawiał się i znikał. Dodatkowo, nie jestem stanie wyłapać internetu w mieszkaniu raptem 6 metrów dalej. Co więcej, spadki przesyłu danych, które jak wiemy, ma każda sieć, trwają zdecydowanie za długo (dzisiejszy - 12.07.2018 - trwał 1,5 h co najmniej). Na domiar złego dzisiejszy od 19 do 21, czyli wtedy, gdy zazwyczaj się z niego korzysta.
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~Przecież bęcie wiedzieć, kto dokonuje o / 2019-01-20 19:33
    Ocena: 1.50 / 5
    1. Nowy dekoder TV nie ma możliwości (w przeciwieństwie do poprzedniego) dowolnego uporządkowania wybranej własnej listy programów z przypisaniem poszczególnym kanałom numerów programów np. 1, 2 itd. Aktualnie dla wyboru konkretnego programu trzeba wcisnąć na pulpicie pilota każdorazowo trzycyfrowy numer kanału zamiast dotychczasowego jednocyfrowego lub co najwyżej dwucyfrowego numeru programu.
    2. Kilka wciśnięć klawiatury i pilot "jest zmęczony". Trzeba odczekać jakiś czas, bo nawet nie można wybrać trzech cyfr kanału
    ZaletyJedyna zaleta, to tylko to, że dekoder jest nowy
    MiejscowośćZabrze
  • ~Przemek / 2021-12-13 00:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Miejsce: Warszawa, Śródmieście

    Zdenerwowany na brak dobrej Oferty po 10 latach bycia w UPC skusiłem się płacić 10 zł mniej za więcej, i to była największa głupota jaka kiedykolwiek w życiu zrobiłem.

    Co dziennie mam przerwy w internecie po 10-15-30 min i więcej do tego stopnia ze już nie mówię o pracy ale nie da się filmu normalnie obejrzeć bez 3-6 zerwań internetu.

    Dno dna nie polecam staram sie z tego syfu zrezygnować powołując sie na brak wywiązywania sie z umowy i grubo zastanawiam czy nie zrezygnuje nawet kosztem zapłacenia kary jeżeli się z kasztanami nie dogadam ale taka jest cena za nie czytanie opini na temat

    …napisane z telefonu bo oczywiscie w niedziele wieczorem vectra internetu nie dostarcza w centrum Warszawy


    ZaletyOd czasu do czasu jest internet
    WadyDramat, dno, kłamliwe świniskie łby żerujące na naiwności ludzi, amber good internetu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Przemek / 2022-08-23 11:19
    Ocena: 1.50 / 5
    Vetra wykupiła mutimedie i w tym roku 2022 przejęli siec. Odrazu zaczeły sie problemy z internetem. Wysoki ping nagle spadki prędkości albo rozłączanie do tego pare awari w tygodniu. po paru miesiacach niby cos naprawili na speed tesci internet niby jest ok ping się obniżył ale prawie codziennie nie ma Internetu po parę godzin. Infolinia twierdzi ze jest ok i trzeba wysłac technika co jest bzdura bo to ich oszczędności na technikach. Wcześniej ta siec działa bardzo dobrze i w roku może były z 2/3 przestoje i Internet był stabilny.
    ODRADZAM KAZDEMU TE FIRME NAJGORSZY INTERNET JAKI MIALEM W ZYCIU A ZACZYDELEM OD MODEMU W TPSA.
    ZaletyŻadne
    WadyCałą firma to wada
    MiejscowośćGdynia
  • ~Przemysław / 2023-04-19 18:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Ostatnie gówno. Nie podpisujcie umowy bo szkoda waszych pieniędzy. Za darmo bym tego nie chciał szkoda tylko nerwów
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Psotnik / 2018-09-13 22:11
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet wi-fi 300 MB/s to jakaś farsa i nieporozumienie. Odradzam wszystkim tego dostawcę i przestrzegam. Nigdy więcej VECTRY. Łącze bardzo niestabilne, bardzo często zostaje przerwane. Próbuję bezskutecznie zamówić serwisanta do mieszkania aby wyeliminował problem
    ZaletyBrak
    WadyBrak pomocy technicznej
    MiejscowośćGdynia
  • ~Pt / 2024-07-22 21:26
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragiczny operator internetu i telewizji. Bez przerwy awarie. Sprzęt złej jakości. Odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyOgromna zawodność, wysoka cena
    MiejscowośćUstka
  • ~Quarko / 2022-04-05 20:42
    Ocena: 1.50 / 5
    no serdecznie nie polecam co tu wiecej mowic, predkosc to jakies zart, wieczne problemy z pingiem
    Zaletyjeydnie chyba cena
    Wadyping
    utraty pakietów
    niestabilne łącze
    prędkość internetu zamiast 300mb/s jakies smieszne 5mb/s
    MiejscowośćRadom
  • ~Rado / 2021-09-08 21:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Słaba komunikacja oraz częste awarie. Pracując potrzebuję stałego dostępu do sieci, a ta jednak czasem zawodzi. Chyba przejdę do konkurencji
    MiejscowośćPolice
  • ~Radoslaw / 2017-10-17 10:30
    Ocena: 1.50 / 5
    Predkosc ok ale na kablu. slaby router internet co jakis czas traci polaczenie
    Po ciezkich probach dodzwonienia sie na infolinie pan z pomocy tech. stwierdzil ze to nie ich wina. kupilem wzmacniacz wifi i dalej lipa.dla eksperymentu sasiad podal mi haslo do swojego neta i smiga bez problemow. Dobrze powiedzieli w obsludze klienta ze to moja wina!. Moglem nie podpisywac umowy teraz 2lata meki.
    ZaletyBrak
    Tczew
  • ~Rafał / 2022-02-15 18:43
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem nieszczęśliwym klientem Vectry !!! Miało być wszystko pięknie jak mnie zapewniano przez telefon.
    Abonament miał wynosić 64,99 -15 zł rabatu za e-fakturę terminowe wpłaty i umowę przez tel.
    Po roku okazało się ze mam zadłużenie ok 142,80 zł bo nie naliczał mi się rabat za terminowe płatności gdyż dołożyli mi usługę bezpieczny internet za 6,99 bez zgody . Spróbujcie coś odkręcić przez infolinię bądż wyłączyć jakąś usługę !!! Powodzenia !!! Rozłączają rozmówcę ,przekierowują po1 0 razy do niby odpowiedniego działu aż się rozłączą !!!!
    Nie polecam !!!!!!!!!!
    ZaletyKończąca się umowa !!!!!!!
    WadyBrak zalet !!!!!
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Rafał z Warszawy / 2015-06-10 14:34
    Ocena: 1.50 / 5
    Słabe, Słabe i jeszcze raz słabe ! Przez zbyt późne wypowiedzenie umowy w UPC musiałem płacić podwójny rachunek ( w UPC i VECTRA )
    Czekam do końca umowy i uciekam z tego badziewia !
    ZaletyTanio
    WadyPraktycznie same wady !
  • ~Rafałek / 2023-08-03 23:58
    Ocena: 1.50 / 5
    Ogólnie rzecz biorąc, doświadczenie z VECTRA jako dostawcą internetu było bardzo rozczarowujące. Przede wszystkim, prędkość internetu była tragicznie niska w porównaniu do tego, co obiecywali. Mimo że korzystam z usługi światłowodowej, wyniki testów szybkości były zatrważająco niskie - zaledwie 13.15 Mbps dla pobierania i 21.78 Mbps dla wysyłania danych. To dużo mniej niż obiecywane przez dostawcę 230 - 300 Mbps. Nawet będąc blisko routera na wi-fi, prędkość pozostała daleko w tyle za oczekiwaniami.

    Nie tylko prędkość była problemem. Dostęp do internetu był niestabilny i często wyłączał się przez około 10 - 30 minut, a to już w ciągu dnia. To naprawdę uciążliwe, zwłaszcza jeśli pracujesz lub korzystasz z internetu w celach rozrywkowych. Taka częsta utrata połączenia może wpłynąć negatywnie na codzienne czynności.

    Podsumowując, nie polecam VECTRA jako dostawcy internetu. Ich usługi nie spełniają obietnic i standardów, a doświadczenie z korzystania z ich usług pozostawia wiele do życzenia. Nawet korzystanie z internetu mobilnego okazało się lepszą opcją niż ich usługa światłowodowa. Jeśli szukasz stabilnego i szybkiego dostępu do internetu, lepiej trzymać się z dala od tego dostawcy.
    ZaletyBrak
    WadyNiska prędkość internetu
    Niestabilne połączenie
    Niezgodność z obietnicami
    Częste awarie techniczne
    Zdecydowanie nie polecam tego dostawcy internetu.
    MiejscowośćLublin
  • ~Rammstein / 2023-09-14 12:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet światłowodowy z Vectry to najgorsze gówno jakie nas spotkało w kwestii internetu. Nic nie działa pomimo poprawnego podłączenia, na infolinii umywają ręce, trudno się z nimi porozumieć czy też skontaktować. Nie polecam, zalecam omijać szerokim łukiem.
    WadyInfolinia jest beznadziejna, pracują na niej ameby umysłowe.
  • ~rdcom / 2021-06-13 05:16
    Ocena: 1.50 / 5
    masakra ciągłe przerwy w dostępie do internetu. Brak kompetencji osób przyjmujących zgłoszenia. Ciągle to samo pytanie czy resetował pan modem? czyli wniosek prosty płacę abonament za to że mogę a wręcz muszę resetować modem co 3-4 dni taki mój obowiązek. Reset nic nie daje ale zanim zgłosi się łaskawie konsultant (trwa to kilkanaście minut) internet zaczyna działać.
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Rob / 2024-02-19 17:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Niebawem kończy mi się umowa. Nowy klient: oferta za 104 zeta (internet+tv), klient obecny: ponad 170 zł. Nie ma możliwości kontynuacji umowy na nowych warunkach, tak jak dla nowych klientów za niższą kwotę. Żeby zawrzeć umowę jak dla nowych klientów, po wypowiedzeniu Vectra daje karę w postaci 3 miesięcy karencji. W tym czasie nie można podpisać umowy. To jest jakieś dziadostwo. Całkowity brak szacunku do obecnych klientów. Utrudnianie ludziom życia. Kiedy ta firma zmądrzeje? Ręce opadają. Nigdy więcej nie podpiszę umowy. Wyjątek to zmiana mentalności w tej firmie przez decydentów. Zwolnić to dziadostwo, co nie potrafi dostosować się do obecnego świata..
    MiejscowośćPoznań
  • ~Robert / 2021-01-02 22:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia, nigdy więcej. Bardzo słaby internet miałbyć 100 a był 25 max.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćLubin
  • ~Rom / 2023-04-03 20:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam internetu z Vectry.Od jakiegoś czasu dałem się namówić na internet o szybkości 600 no i nigdy nie miałem 600 .najszybszy był 300 ale przewaznie jest od 16 do 120-a płacę za 600.Za każdym razem po interwencji pisza że już jest załatwione,a ja nawet filmu nie mogę obejrzeć na platformie , bo internet jest za wolny.Po ostatniej interwencji , prawie miesiąc temu,napisali ,że zgłoszenie jest w realizacji.Pewnie znowu minie sporo czasu i nic. A kasę biorą.Powinno to być karalne ,bo to jest jawne robienie ludzi w wała.Nie pozdrawiam Vectry.
  • ~Ryszard / 2022-01-04 19:16
    Ocena: 1.50 / 5
    Awaria, za awarią. Brak kablówki na zmianę z internetem . Mam od roku. Tak z 6 awarii. Od 29.grudnia nie mam internetu. Pan technik miał być łaskawie w dniu 04.01. Nawet nie zadzwonił. Pomóc techniczna kolejna wizyta na 08.01. Jasne będę siedział w sobotę...kpina
    ZaletyBrak
    WadyAwaryjnosć
    MiejscowośćStargard
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4450
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2239
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4590
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3923
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2972
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2573
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016