Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4505 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~PATRYK / 2024-05-30 10:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Nigdy z gorsza telewizja oraz internetem nie miałem doczynienia, ciągle problemy z wifi non stop rozłącza, przez co telewizji nie da się oglądać. Podczas jednego filmu gubi zasięg z 3 razy i trzeba czekać średnio po 10 minut aż załapie, interwencja serwisanta również nic nie daje, Vectra to po prostu największe gówno na rynku, cieszę się że umowa mi sie kończy i więcej nie będę miał z tym doczynienia. Nie warto nie polecam oraz przestrzegam
    ZaletyBrak
    WadyZbyt dużo wymieniać
    MiejscowośćChrzanów
  • ~Pawel / 2014-11-27 22:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Niestety po trzech latach doznalem nieprzyjemnego potraktowania przez wyzej wymieniona firme. Podpisalem umowe z VECTRA w 2013 w ktorej termin wypowiedzenia wynosil 30 dni. Po roku zwiekszylem parametry lacza przedluzajac umowe na kolejne 2 lata. W tym roku zdecydowalem sie zrezygnowac z uslug VECTRY i zanioslem wypowiedzenie umowy miesiac przez terminem wygasniecia umowy. Pan przy okienku powiedzial, ze nie moge wypowiedziec umowy gdyz w lipcu po cichu firma zmienila warunki i okres wypowiedzenia trwa 60 dni. Jako, ze okres wypowiedzenia zostal przedluzony, automatycznie przedluza mi sie takze kontrakt na swiadczenie uslug o 6 miesiecy. Wiec nie moge rozwiazac umowy zgodnie z pierwotna umowa i dodatkowo musze pozostac z operatorem przez kolejne 6 miesiecy. Przy pytaniu czy moge rozwiazac umowe ponoszac ewentualne koszty kary otrzymalem odpowiedz, ze nie jest to mozliwe. Powiem tak, stracili klienta dozywotnio. Zaplacilem kare i rozwiazalem umowe bez zachowania terminu od lutego. Tak paskudnej i nieprzyjaznej dla klienta firmy jeszcze nie znalem. Mysla, ze ten 1000 pln zastapi im potencjalne zyski jakie mogli miec traktujac mnie fair, nic bardziej mylnego. VECTRA NIGDY WIECEJ!
    ZaletyBRAK
    WadyJAKOS USLUG, ZLE TRAKTOWANIE POZYSKANYCH KLIENTOW
    36 Miesiecy
  • ~Pawels / 2015-08-16 18:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Już po rozwodzie z ta pseudo firma,lecz to nie koniec przygód a mianowicie podczas zwrotu sprzętu Pani obsługująca w bok zwróciła mi uwagę ze mam nadpłatę na koncie abonenckim ponad 200 pln ,dla mnie było logiczne ze skoro nadpłaciłem w którymś momencie to powinienem otrzymać fakturę ,faktury korygujące !nic bardziej mylnego do ostatniego miesiąca mendy jedne słały mi faktury po 80 do zapłaty żadnej korekty!!!wiec jako już nie jestem ich klientem wystosowałem pismo o zwrot tychże pieniędzy i tu zaczęło sie sławne kopanie z koniem ,bo forma nie ta bo załącznik nie taki itp itd moze im posłańcem wysłać odręcznie napisane na pergaminie ,normalnie jaja sobie z ludzi robią .takze zachęcam wszystkich do kontroli waszych kont abonenckich
    Po mojej przygodzie z vectra wiem jedno beznadziejna jakość za wysoka cenę a co najgorsze to ignorowanie klientów tak w trakcie trwania umowy jak po jej zakończeniu
    ZaletyNie ma
    WadyOj duzo ,najwieksza wada to ignorancja
    Od 2012
  • ~Paweł / 2016-04-25 20:48
    Ocena: 1.50 / 5
    Tak śmieciowego operatora dawno nie widziałem. Żałuję, że podpisałem umowę. Zamiast transferu ponad 30 Mb/s realnie zmniejszają do 5 Mb/s !!! Dekoder i pilot działają jak pegasus, non stop się przycinają. Obsługa klienta gorsza niż na targowicy. Nie polecam i odradzam wszystkim szanującym się konsumentom.
    ZaletyBRAK
    Wadyzaniżany transfer, słabe parametry sprzętu, zacinanie się menu dekodera.
    za długo!
  • ~Paweł / 2018-03-26 08:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Stanowczo odradzam tę firmę i radzę się trzymać z dala od niej.
    W ostatnim czasie Vectra naliczyla mi dosc znaczna kare z powodu przedwczesnego wypowiedzenia umowy.
    Bylo to dla mnie zaskoczeniem, gdyz umowa która podpisywalem zawarta zostala na czas nieokreslony i powinienem móc rozwiazac ja w kazdej chwili bez oplat.
    Za te mozliwosc musialem doplacic 100zl podczas aktywacji uslugi.
    Okazalo sie, ze w to z powodu aneksu do umowy który Vectra wyslala do mnie w listopadzie zeszlego roku.
    Najpierw zadzwonil do mnie przedstawiciel Vectry proponujac mi aneks.
    Kiedy zapytalem na czym aneks polega, to ten odpowiedzial ze z racji tego ze korzystam z ich uslug dosc dlugo to bede mógl placic 10zl mniej miesiecznie. Zgodzilem sie na wyslanie mi aneksu.
    Pracownik ten nie powiedzial mi, o tej czesci umowy, która zobowiazuje mnie do kontynuowania umowy (pod grozba kar) przez kolejny rok. Wiedzac o zblizajacej sie przeprowadzce (i planowanym wypowiedzeniu umowy o internet) nigdy bym nie zgodzil sie na wyslanie aneksu.
    Kilka dni pózniej pod drzwiami mojego mieszkania pojawilo sie 2 kurierów z umowa do podpisania. Mnie wtedy nie bylo w mieszkaniu, wiec zona zlozyla podpis, bedac przekonana ze jedyna zmiana to nizsza cena.
    Sytuacja w której kurier stoi pod drzwiami i czeka na podpis nie sprzyja zapoznaniu sie z kilkustronicowa i dosc zawila umowa.
    Kiedy juz wypowiedzialem umowe w lutym tego roku, przyszlo do mnie wezwanie do zaplaty naliczonych kar.
    Oczywiscie zglosilem reklamacje. Zostala rozpatrzona negatywnie.
    W uzasadnieniu napisano, ze Vectra nie ma mozliwosci analizy rozmowy z przedstawicielem handlowym (to po co te rozmowy sa nagrywane?)
    Napisano równiez, ze ciezar udowodnienia, ze podpis pod aneksem nie byl mój spoczywa na mnie.
    Sprawę będę musiał przekazać do rzecznika konsumentów.

    Zaletyniedrogo
    Wszystko dobrze do momentu wypowiedzenia umowy
    WadyWprowadzanie w błąd
    Naliczanie kar
    Fatalna obsługa klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Paweł / 2020-01-19 16:19
    Ocena: 1.50 / 5
    Uwaga! Nie mogłem gorzej trafić, zerwałem umowę a po 9 latach odezwali się że niby jakieś odsetki za opóźnioną wpłatę dla mnie to po prostu złodziejstwo. Wrogom nie polecam!!!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Perkis / 2016-01-14 00:33
    Ocena: 1.50 / 5
    40 mb przesylu a bedzie zaledwie 2 nie polecam
    Zaletybrak
    WadyCały czas
    6/7 lat
  • ~Piotr / 2017-10-10 17:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Beznadzieja! Router w jednym pokoju, a w drugim za ścianą już nie ma zasięgu.
    WadySłaby router
    Ciągle problemy technicznie
    Brak dostępu do ustawień routera
    Mimo gwarantowanej stałej szybkości chodzi jak chce.
    Kilka lat użytkowania
  • ~Piotr / 2018-12-23 13:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Byłem abonamentem internetu Vectry. Chciałbym ostrzec wszystkich, którzy zastanawiają się nad wykupieniem ich usług.

    1. Internet jest bardzo bardzo zawodny. Nie da się normalnie oglądać seriali i filmów online bo co chwilę przerywa połączenie (pomimo reklamacji nic nie zrobili).
    2. W pakiecie dostajecie router (do wifi), który nie potrafi obsłużyć pełnej prędkości internetu. Jak to próbowałem reklamować to na infolinii śmiali się, że to normalne i dziwne, że tego nie wiem... oczywiści przy zamawianiu internetu nikt mi o tym nie powiedział. Zamiast 100mb miałem koło 50mb przez wifi.
    3. Internet (nawet na kablu) jest wolniejszy niż powinien być.
    4. Jakość obsługi jest skandalicznie niska. Nie da się nic załatwić przez infolinię. Olewają reklamacje. Mówią, że oddzwonią i nigdy nie oddzwaniają. Nigdy nic nie wiedzą. Nawet umowę jest wypowiedzieć trudno.
    5. Portal online jest beznadziejny - żeby zapłacić pierwszy raz rachunek musiałem zadzwonić na infolinię bo nie dało się zrozumieć jego obsługi.
    ZaletySą względnie tani. Lepiej dołożyć 10zł miesięcznie i trzymać się od nich z daleka.
    Wady1. przerywający internet - rozłącza się - zacina się - muli.
    2. router (wifi), który nie potrafi obsłużyć pełnej prędkości internetu
    3. brak jakiejkolwiek jakości obsługi jak coś się zepsuje.
    4. beznadziejny portal online do płatności rachunków.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~piotr michalski / 2013-09-26 14:20
    Ocena: 1.50 / 5
    beznadziejny operator ustalają sobie zmianę regulaminów bez dostarczenia ich w trakcie trwania umowy,no i jak wypowiadasz umowę to pod górkę ,nie ma się z kim dogadać ,brak kompetencji w całej złożoności prostego tematu
    nie polecam tej firmy,beznadzieja
    Zaletybrak
    Wadywszystkie możliwe
    4
  • ~Piotrek / 2017-05-23 18:23
    Ocena: 1.50 / 5
    Tak żenującej obsługi to nikt nie ma, dzwonię od 3 dni do pomocy technicznej w sprawie zakłóceń odbioru i zero kontaktu, niepoważne traktowanie klienta, będę rezygnował z umowy
    Białsytok
  • ~PoCoZabralemVectre / 2021-08-14 16:47
    Ocena: 1.50 / 5
    Jedno wielkie gówno. Internet dwa tygodnie po podłączeniu awaria. Telewizja przez te dwa tygodnie to z 5 dni nie było Tv. Dwie karty zabrałem i jedna nie działa przez dobre kilka godzin i mam czekać 24 godziny lol
    ZaletyBrak
    WadyVectra
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Polska83 / 2020-06-01 21:49
    Ocena: 1.50 / 5
    Odradzam każdemu byłem klientem pare lat ponieważ nie mieli żadnej konkurencji na bloku
    Robią dosłownie co chcą zwykli oszuści !!!! Chamscy
    internet się psuł co chwila obsługa klienta to jakaś fikcja
    Jeśli ktoś szanuje swoje nerwy ODRAZDZAM tych partaczy !!!!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyMnóstwo
    MiejscowośćRadom
  • ~poprostuklient / 2018-07-12 23:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Kilka razy zmieniali mi pasma serwerów, bo internetu albo po prostu nie było albo pojawiał się i znikał. Dodatkowo, nie jestem stanie wyłapać internetu w mieszkaniu raptem 6 metrów dalej. Co więcej, spadki przesyłu danych, które jak wiemy, ma każda sieć, trwają zdecydowanie za długo (dzisiejszy - 12.07.2018 - trwał 1,5 h co najmniej). Na domiar złego dzisiejszy od 19 do 21, czyli wtedy, gdy zazwyczaj się z niego korzysta.
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~Przecież bęcie wiedzieć, kto dokonuje o / 2019-01-20 19:33
    Ocena: 1.50 / 5
    1. Nowy dekoder TV nie ma możliwości (w przeciwieństwie do poprzedniego) dowolnego uporządkowania wybranej własnej listy programów z przypisaniem poszczególnym kanałom numerów programów np. 1, 2 itd. Aktualnie dla wyboru konkretnego programu trzeba wcisnąć na pulpicie pilota każdorazowo trzycyfrowy numer kanału zamiast dotychczasowego jednocyfrowego lub co najwyżej dwucyfrowego numeru programu.
    2. Kilka wciśnięć klawiatury i pilot "jest zmęczony". Trzeba odczekać jakiś czas, bo nawet nie można wybrać trzech cyfr kanału
    ZaletyJedyna zaleta, to tylko to, że dekoder jest nowy
    MiejscowośćZabrze
  • ~Przemek / 2021-12-13 00:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Miejsce: Warszawa, Śródmieście

    Zdenerwowany na brak dobrej Oferty po 10 latach bycia w UPC skusiłem się płacić 10 zł mniej za więcej, i to była największa głupota jaka kiedykolwiek w życiu zrobiłem.

    Co dziennie mam przerwy w internecie po 10-15-30 min i więcej do tego stopnia ze już nie mówię o pracy ale nie da się filmu normalnie obejrzeć bez 3-6 zerwań internetu.

    Dno dna nie polecam staram sie z tego syfu zrezygnować powołując sie na brak wywiązywania sie z umowy i grubo zastanawiam czy nie zrezygnuje nawet kosztem zapłacenia kary jeżeli się z kasztanami nie dogadam ale taka jest cena za nie czytanie opini na temat

    …napisane z telefonu bo oczywiscie w niedziele wieczorem vectra internetu nie dostarcza w centrum Warszawy


    ZaletyOd czasu do czasu jest internet
    WadyDramat, dno, kłamliwe świniskie łby żerujące na naiwności ludzi, amber good internetu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Przemek / 2022-08-23 11:19
    Ocena: 1.50 / 5
    Vetra wykupiła mutimedie i w tym roku 2022 przejęli siec. Odrazu zaczeły sie problemy z internetem. Wysoki ping nagle spadki prędkości albo rozłączanie do tego pare awari w tygodniu. po paru miesiacach niby cos naprawili na speed tesci internet niby jest ok ping się obniżył ale prawie codziennie nie ma Internetu po parę godzin. Infolinia twierdzi ze jest ok i trzeba wysłac technika co jest bzdura bo to ich oszczędności na technikach. Wcześniej ta siec działa bardzo dobrze i w roku może były z 2/3 przestoje i Internet był stabilny.
    ODRADZAM KAZDEMU TE FIRME NAJGORSZY INTERNET JAKI MIALEM W ZYCIU A ZACZYDELEM OD MODEMU W TPSA.
    ZaletyŻadne
    WadyCałą firma to wada
    MiejscowośćGdynia
  • ~Przemysław / 2023-04-19 18:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Ostatnie gówno. Nie podpisujcie umowy bo szkoda waszych pieniędzy. Za darmo bym tego nie chciał szkoda tylko nerwów
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Psotnik / 2018-09-13 22:11
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet wi-fi 300 MB/s to jakaś farsa i nieporozumienie. Odradzam wszystkim tego dostawcę i przestrzegam. Nigdy więcej VECTRY. Łącze bardzo niestabilne, bardzo często zostaje przerwane. Próbuję bezskutecznie zamówić serwisanta do mieszkania aby wyeliminował problem
    ZaletyBrak
    WadyBrak pomocy technicznej
    MiejscowośćGdynia
  • ~Pt / 2024-07-22 21:26
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragiczny operator internetu i telewizji. Bez przerwy awarie. Sprzęt złej jakości. Odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyOgromna zawodność, wysoka cena
    MiejscowośćUstka
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4505
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2245
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4706
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3969
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3040
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2624
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1300