Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4504 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mario / 2021-09-26 13:48
    Ocena: 1.50 / 5
    Uważajcie na tą rudą obsługującą w punkcie na ul Stojałowskiego Jedno mówi a drugie pisze Kilka dni temu okłamała moją mamę i bezwiednie wpisała dwa kanały co oczywiście zwiększyło rachunek który będzie trzeba teraz płacić przez kolejne dwa lata miało być tylko przedłużenie umowy na tych samych warunkach
    ZaletyBrak
    WadyFatalna obsługa klienta oparta na kłamstwach
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Mariusz / 2019-11-05 13:47
    Ocena: 1.50 / 5
    Info tylko przez email, dodzwonić się to loteria, dekoder do d.... choćby z tego powodu że nie pokazuje aktualnej godziny, tylko podczas włączenia pokazuje ostatnią godzinę wyłącznie, co za debil programował ten dekoder, TVN24 płatny???? ja pierdziele w innych platformach darmowy w tu w tej niby tv Vectra płatny, chyba prezesowi brakuje do wymiany opon że tak skrobie z użytkowników tej niby TV
    Zaletybrak
    WadyStary dekoder, brak zegara, brak nagrywarki (oczywiście za dod. opłatą)
    MiejscowośćZabrze
  • ~mark / 2014-11-29 13:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Firma nie solidna,naciągająca klienta na nieuzasadnione opłaty!!!!

    Wystawia kilkakrotnie faktury za to samo,a reklamacje zbywa twierdząc
    że wszystko jest zgodne z prawem.
    Wadynaciągacze
  • ~Marlena / 2015-05-04 18:13
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie ma nic gorszego niż Vectra. Zakończyłam z nimi umowę w listopadzie 2014 a oni do kwietnia nękali mnie monitami o nieistniejących zaległościach.W pażdzierniku złozyłam wypowiedzenie umowy a byłam klientką przez trzy lata i nie miałam żadnych zaległości, czasami nawet miałam zapłaconą telewizję Pakiet złoty z wyprzedzeniem kilkumiesięcznym. Wypowiedzenie złozyłam w terminie. Nie groziły mi te żadne kary z tytułu rozwiązania tej umowy. Dzwoniono do mnie z tak zwanego działu zatrzymywania klienta, gdzie próbowano mnie nakłonic do pozostania klientką vectry. Nie zgodziłam się ponieważ i tak przeprowadzałam się w miejsce gdzie nie ma zasięgu vectry. Niestety niekompetentni pracownicy odznaczyli w systemie że chcę nadal wsółpracować i przedłużyli mi umowe o dwa lata. Zaczęły mi rosnąć jakieś fikcyjne zaległości. Masakra do kwadratu, zaczęłam otzrymywać powiadomienia o długach, straszono mnie sądem i wpisem do KRSu. Dostawałam maile smsy.Dzwoniłam na te ich infolinie, żeby wyjaśnić tę sprawę conajmniej 8 razy i informowano mnie że sprawa zostanie załatwiona, bo istotnie w systemie wpłyneła informacja o rezygnacji. Mimo to dział windykacji gnębił mnie nadal. Napisano do mnie pismo, że po rozmowie z działem zatrzymania klienta, zgodziłam się i umowa została mi przedłuzona, co było wierutna bzurą, ponieważ doskonale pamietam tę rozmowę i że nie wyraziłam zgdoy na dalszą wpsołpracę. Nękanie ze strony trwało nadal a moje tłumaczenia nic nie dały. Fikcyjny dług rósł. W koNcu wybrałam się do biura praw konsumenta, w moim miescie. Tam urzędnik zadzwonił przy mnie do vectry i zarządał wyjasnień, ja również poprosiłam o dotarcie do nagranej rozmowy, która stanowi dowód tego, że mam racje. Napisałam pismo, żeby sprwadzili taśmy...i okazało się że cala wina leży po ich stronie, a pracownik nie odznaczył w systemie mojej odmowy. Okazało się nawet że nie mam długu na 220 zł, ale nawet nadpłatę 10 zł. Dostałam pismo z przeprosinami, ale to nie wróci mi nerwów zeżartych przez vectre i jej niekompetentnych pracowników, którzy na adres domowy wysyłali mi pisma, że podadzą mnie do sądu. Koszmar. Nie skorzystam nigdy z ich usług.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja
    trzy lata
  • ~Marlow / 2023-10-20 08:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Chyba najgorsza firma na rynku. Trudno do wyrażenia opinii nie używać słów niecenzuralnych. Wszystko już chyba zostało powiedziane. Mogę tylko powtórzyć: Złodziejska firma. Najczęściej wykorzystuje starszych ludzi, którzy nie orientują się w ofercie rynkowej i z przyzwyczajenia trzymają się jednej firmy, pozwalając się bezlitośnie oskubywać. Kuriozum jest "opłata za przedłużenie umowy". W normalnej firmie byłyby bonusy za lojalność a tu dodatkowa opłata. Nie wiem jak pracownicy tej firmy mogą spojrzeć w lustro.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko już chyba zostało powiedziane. Mogę tylko powtórzyć: Złodziejska firma. Najczęściej wykorzystuje starszych ludzi, którzy nie orientują się w ofercie rynkowej i z przyzwyczajenia trzymają się jednej firmy, pozwalając się bezlitośnie oskubywać. Kuriozum jest "opłata za przedłużenie umowy". W normalnej firmie byłyby bonusy za lojalność a tu dodatkowa opłata. Nie wiem jak pracownicy tej firmy mogą spojrzeć w lustro.
  • ~marsc / 2012-03-01 16:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Lekceważący stosunek do mojej osoby jako klienta, brak poszanowania mojego czasu nieprzestrzeganie ustaleń z rozmowiy telefonicznej, niechęć w zajęciu się rozwiązywaniem problemów technicznych , to niektore tylko powady podjęcia przeze mnie już dzisiaj decyzji o jak najszybszym zakończeniu umowy z firmą Vectra. W uzasadnieniu kilka zdarzen.:
    W rozmowie telefonicznej z konsultantem po przyjeciu i uzgodnieniu oferty dodatkowej do istniejącej już umowy, przystałem na termin i godzinę spotkania się z monterem w celu realizacji technicznej oferty. Rozmowa miała miejsce we poniedziałek a uzgodniony termin czwartek godz.11 do 13. Efekt dramatyczny. Poświęciłem dzień pracy ale ekipa sie nie pojawiła. Gdy zatelefonowałęm do konsultanta ten powiedział, w skrócie powiem, że zlecenie z nie wiadomo jakich przczyn nie zostało wysłane i tyle ,że konsultant, który prowadzi te sprawę szybko, w ciagu 15 min zadzwoni do mnie, przeprosi i zaproponuję wariant naprawczy sytuacji. Porażka. Telefonu brak. Przypomnę,że dzwoniąc do firmy Vectra ponoszę koszt rozmowy, długiej rozmowy urozmaiconej słuchaniem muzyki, tyle, że nie w moim guście.
    Mgłbym pójśc do oddziału Vectry w moim mieście ale na to też muszę poświęcić dużo czasu. Ostatnio wizyta w tym miejscu kosztowała mnie 3 godziny. Na 5 stanowisk było czynne tylko 2 a interesantów pięciu (część negocjujących i podpisujących umowy).
    Gdy dzwoniłem do serwisu,ze mój internet sie urywa, pracuje niestabilnie, że nie mogę zrobić przelewu w sposób bezpieczny, usłyszałem, że muszę go zresetować przez pozbawienie zasilania, sprawdzić swoją sieć, rozumiem,ze kabelki , rutera, brak wirusów w kompach(3szt) a tak na prawdę to, ze to mój sprzet może powodować zakłócenia. Można się załamać. Resetuję więc i tęsknię za moim poprzednim sprzedawcą sygnału internetowego. Wyjaśnię, ze zrezygnowałem z usług tamtej, dobrej firmy, zęby sobie poprawić, żeby mieć u jednego sprzedawcy internet, telewizje i telefon. To sobie poprawiłem. Masakra
    Bardzo pozdrawiam i jeszcze bardziej przestrzegam

    Zaletyuprzejmość wręcz kosmiczna przed podpisaniem umowy
    Wadyjak w komentażu i jeszcze więcej
    1 rok czasu
  • ~Marta / 2017-12-23 09:47
    Ocena: 1.50 / 5
    Rzadko się fatyguje, ale piszę to ku przestrodze. Jeżeli masz wybór to wybierz innego dostawcę internetu. 1,5 roku męczarni, restartowania routera kilka razy dziennie. Godzin na infolinii, wysłanych reklamacji - nic nie pomogło.

    W końcu zdecydowałam się na nowego dostawcę i oczywiście nie było mowy o polubownym rozwiązaniu umowy. skończyło się tak, że przez pół roku opłacałam im abonament chociaż musiałam kupić internet u innego dostawcy, bo na vectra nie dało się pracować. A na koniec obciążyli mnie jeszcze karą za 2-dniowe spóźnienie z oddaniem routera. Kolejne reklamacje i jak grochem o ścianę.

    Na koniec dostałam pismo, w którym informują, że reklamacja została rozpatrzona negatywnie, ale oni zostali odznaczeni Godłem Dbamy o jakość obsługi 2016 r i mają nadzieje, że te odznaczenie wpłynie pozytywnie na zaufanie i relacje jakie budują z klientami. Nie wiem czy się śmiać czy płakać. Przez cały 2016 r nie mogłam się doprosić skutecznej naprawy sygnału, który notorycznie zanikał w moim routerze.

    Nie polecam i nie życzę nikomu takich przygód z tą wydawałoby się prostą usługą. VECTRA mówię stanowcze nie i we wszystkich moich nieruchomościach odcinam tego dostawcę stanowczo.
    ZaletyBrak, bo nawet oferta w żaden sposób się nie wyróżnia na tle innych dostawców. Jest normalna.
    WadyJakość sygnału internetu tragiczna.
    Zawieszanie się routera.
    Brak reakcji na problem.
    Za wszystko trzeba płacić - zgłaszasz problem, a oni Ci mówią, że wyślą kogoś, ale trzeba zapłacić 90 zł.
    Internet bezprzewodowy - MASAKRA
    Nie można złożyć reklamacji na wifi, bo oni w umowie zobowiązują się dostarczyć internet po kablu więc jak nie masz sygnału w to jest to Twój problem.
    Umywanie rąk od wszelkiej odpowiedzialności.
    Kara za zwrot sprzętu po terminie kilka dni 120 zł! Zero odstępstw. Zero zrozumienia dla klienta. Wyciskanie ile się da. Na koniec jeszcze zapłać nam karę. A co tam!
    Nie ma mowy o odstąpieniu od umowy bez wysokiej kary.
    Podpisanie umowy 2-letniej wiąże się z tym, że choćby nie dostarczali ci usługi to i tak będziesz musiał im płacić przez dwa lata!
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Marta / 2018-05-12 23:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Korzystam z usług firmy Vectra niejako z przymusu(z powodu braku innych usługodawców tego typu na osiedlu- opinia dotyczy Gdańska). W uprzednim roku miałam problem z łączem internetowym,jednak wina nie leżała po mojej stronie). Pisałam i dzwoniłam prosząc o rozwiązanie problemu nadmieniajac,że internet wykorzystuję w pracy zawodowej. W końcu(po wielu dniach)awaria została usunięta. Na początku tego tygodnia zgłosiłam kolejną usterkę(brak internetu). Wizyta technika została umówiona oczywiście kilka dni później. Pan technik wraz z kolegą pojawili się, popatrzyli i stwierdzili,że prawdopodobnie uszkodzony jest element w przekaźniku na klatce schodowej i że oni tym się mie zajmują. Poinformowali mnie o tym,że przyjedzie inna osoba w celu wymiany ,lecz najpierw ta osoba będzie się kontaktować(był to czwartek). Prosiłam o potraktowanie sprawy jako pilnej. W piątek nadal nikt się nie pojawił,ani ze mną nie skontaktował. Ponownie zadzwoniłam na infolinię i otrzymalam informację,że ktos się usterką zajmie,ale nie potrafiono mi podać ani terminu,ani wskazać osoby,która usunie usterkę. Przy okazji technik ,ktory pojawil się w celu usunięcia awarii ,jako prawdopobną przyczynę podał w systemie uszkodzenie kabla przez firmę budującą drogę osiedlowa,a podczas rozmowy ze mną ewidentnie wskazywał na niesprawnie działający przekaźnik na klatce schodowej(może tak bylo prosciej???)Dziś jest sobota,internetu nadal nie mam. Po kolejnym telefonie na infolinię dowiedziałam się,że nadal żadne dzialania nie zostaly podjęte w sprawie awarii i ze zostanie umowiona kolejna wizyta innego technika na ŚRODĘ!!!Super. Dwa tygodnie bez internetu. Firma ,,godna polecenia". Radzę omijać szerokim łukiem. Zero profesjonalizmu i zainteresowania klientem. Beznadziejna firma.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Marta / 2023-02-07 12:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Ciągłe problemy z internetem, obsługa klienta albo nie potrafi pomóc albo w jednym temacie każdy konsultant udziela innej informacji. Przy próbie wypowiedzenia propozycja zmiany na inną opcję, która okazuje się jeszcze większym niewypałem. Znikąd pomocy, utrudnianie złożenia wypowiedzenia,, aroganccy pracownicy. Jedno wielkie NIE!!!
    ZaletyBRAK
    Wadynieustające problemy techniczne, niska jakość obsługi klienta, błędne informacje na stronie www oraz infolinii, utrudnianie każdej możliwej sprawy
    MiejscowośćŁódź
  • ~Marta / 2024-02-19 14:42
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam. Pomimo dopełnienia formalności utrudniają rozwiązanie umowy.
    MiejscowośćBochnia
  • ~martimu / 2020-04-19 12:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet często przerywa, wiesza, spada prędkość - jest niestabilny. Instalowany sprzęt jest przestarzały. Ceny jak u konkurencji. Obsługa klienta sprawna, ale nie można liczyć na żadne indywidualne podejście. Mi np. po 5 latach płacenia za internet i TV naliczono karę umowną za spóźnienie w oddaniu urządzeń po rozwiązaniu umowy.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mateusz / 2018-05-26 07:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Trzy dni bez internetu - po raz nie wiem już który. Na infolinii nie widzą problemu - poinformowano mnie, że technik przyjdzie 29 maja (a problem zgłaszany 23 maja).

    Nie polecam nikomu!
    Zaletybrak zalet
    Wadyinternet raz jest, raz nie; masa awarii, usterek
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Mateusz / 2022-04-06 21:29
    Ocena: 1.50 / 5
    gdy gram sobie w dzien jest ok ale gdy przychodzi godzina 21 od niedawna bo wczesniej była 22 i jest odrazu w grach 37pingu tak jak było tylko ze odrazu utrata 30%packiet loss i tak codziennie nawet reset routera nic nie daje a kabel podlaczony do kompa
    ZaletyBrak
    Wadyping
    utraty pakietów
    niestabilne łącze
    prędkość internetu zamiast 300mb/s jakies smieszne 5mb/s
    MiejscowośćTczew
  • ~MaTr0k / 2018-11-01 22:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorszy możliwy dostawca Internetu. Brak choćby 30% deklarowanej prędkości, ciągły brak sygnału,a większość konsultantów to chamy i gbury!
    NIEPOLECAM!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak sygnału, bardzo słaba prędkość
    MiejscowośćWiślinka
  • ~Matt / 2022-07-06 13:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Omijać szerokim łukiem.
    Ciągłe przerwy w dostawach internetu w różnych porach dnia, falująca jakość łącza.
    Np. Dzisiaj odcięli moje osiedle od internetu (jakieś wymyślone prace) na 6h bez żadnej informacji. (Przynajmniej ja takiej nie mam)
    Totalnie nieprzewidywalna firma.
    Oczywiście kończę tę nierówną walkę wypowiedzeniem umowy.
    ZaletyBrak
    WadyCzęste przerwy w dostawach internetu (na godzinę lub więcej /dzień lub noc)
    Zaniżana prędkość
    Fatalna…Fatalna obsługa klienta na każdej płaszczyźnie!
    MiejscowośćPruszcz Gdański
  • ~Meldoxx / 2023-04-30 11:39
    Ocena: 1.50 / 5
    Jeśli ktoś potrzebuje internetu do otwierania maili to super ale poza tym to najgorszy internet który posiadałem. Typowa prędkość ściągania to 20mbs ale to by nie było takie złe gdyby co 5 sekund nie wywalało go do 0mbs. Przez to jeśli ktoś lubi grać w gry komputerowe można zapomnieć. Wywale go co 5 minut, ping potrafi skakać nawet do 800ms co jest niewyobrazalne. Bradzo nie polecam
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćZamość
  • ~Mery / 2015-07-29 19:37
    Ocena: 1.50 / 5
    Do spółki miałam zastrzeżenia już wcześniej, ale siedziałam cicho i się nie odzywałam dopóki nie dostałam telefonicznej propozycji pozostania w obecnym pakiecie i płacenia miesięcznie prawie 20 zł więcej lub zmniejszenia pakietu i mniejszych rachunków. Wybrałam tańszą opcję, rachunki przyszły jednak o 20 zł wyższe a gdy w końcu udało się dodzwonić CUDEM, rozmawiająca ze mną pani robiła ze mnie idiotkę tłumacząc mi, że coś mi się pomyliło, że nie było takiej oferty, ( mimo że miałam przed sobą otrzymany od nich aktualny cennik ). Mimo, że starałam się mówić spokojnie itd, pani z minuty na minutę stawała się coraz bardziej nieprzyjemna. Nie próbowała nawet niczego wyjaśniać, twierdziła tylko uparcie że wyraziłam zgodę na takie opłaty (ciekawe kiedy...)i że zawsze mogę zrezygnować - nic więcej nie wiedziała. Więc skorzystam z dobrej rady - 20zł to może nie fortuna, ale nie będę się ślepo dawać naciągać i oszukiwać.
    ZaletyCzasem jest wszystko ok
    WadyZwykle nic nie jest ok a obsługa to jakaś kpina
    kilka lat, za dużo.
  • ~mhg66 / 2019-11-20 12:51
    Ocena: 1.50 / 5
    Fatalna obsługa klienta. Dodzwonienie się na infolinię trwa wieki. Jeśli chcą abyś kupił usługi - nie ma problemu. Jeśli później coś jest nie tak - traktują cię jako wroga. Fatalna polityka utrzymania relacji z klientem (właściwie antypolityka). Szczerze ODRADZAM
    WadyObsługa klienta, traktowanie go jak wroga
    MiejscowośćWrocław
  • ~Mich / 2018-12-14 23:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Gorszego internetu nie miałem. Pomijając fakt, ze internet, który miał dzialac na terenie całego domu (55m2) działa w niecałej połowie domu, a po zgłoszeniu problemu obsługa zwalała wszystko na wadliwy modem - po wymianie na nowy nic się nie zmieniło, to częste przerywanie sygnału na ~5-10, a czasem więcej minut jest codziennoscia wśród „szczesliwych posiadaczy vectry”.
    Internetu od tej firmy nie zyczylbym najgorszemu wrogowi.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    ZaletyCena adekwatna do jakosci
    WadyWad istnieje całe multum.
    Częste przerywanie sygnału
    Internet nie działa na obszarze, na ktorym powinien działać.
    Obsługa zwala wszystkie niedogodności na wadliwe modemy
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Michal / 2013-02-15 18:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Rodzice rozwiązali umowę z nimi, vectra przysłała ponaglenie o zwrot dekodera, którego nie mielismy! A potem wezwanie do zapłaty kary 200 zł. Jeden wielki burdel!
    Wadykompletny brak informacji o kliencie
    kilka lat
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2245
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4705
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3969
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3038
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2624
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1299