W ogóle nie polecam do telewizji firmy Vectry... Obraz na różnych programach jest tragiczny, przeróżne awarie od samego początku problemy, błędy wyskakujące podczas włączenia programu.. sprawa nie raz była zgłaszana cały czas to samo... A dodzwonić się na infolinię o pomoc graniczy z cudem :) jeśli chcą państwo spokój to na pewno nie polecam firmy Vectra... Oglądam właśnie mecz polski z pikselami na ekranie czego nie da się oglądać... Przysłali uszkodzony dekoder i to jeszcze ja miałem zapłacić za wysyłkę im zepsutego :) w ogóle nie przejmują się klientami, kiedy po półtorej miesiącu chciałem odstąpić od umowy ponieważ nie miałem już siły do problemów występujących z ta idiotyczna firma dostałem odpowiedź że muszę za odstąpienie zapłacić parę stów :) NIE POLECAM VECTRA nie pakować się w problemy a akurat z Vectra ich nie brakuje...
ZaletyZalet nie ma żadnych ...
WadyZacinanie się, wyskakiwanie błędów, tragiczna rozdzielczość , zero pomocy od techników, kiedy chciałem odstąpić od umowy ponieważ nie było już siły cały czas tam dzwonić musiałem zapłacić parę stów
MiejscowośćRybnik
~Maciej 100 / 2018-06-06 17:23
Ocena: 1.50 / 5
Fatalnie oszuści brak informacji przy zakupie pakietu o oplacie aktywizacyjnej plus brak informacji o tym ze po miesiacu wiekszosc dostepnych kanałów Będzie usunieta. Niepozdrawiam,niepolecam
ZaletyW miare tanio ale nie dziwota bo nic nie ma dobrego w pakietach
WadyBrak informacji
MiejscowośćGlogow
~Maciek_ / 2014-09-12 10:34
Ocena: 1.50 / 5
W dużym skrócie: NIEE!!!!!
- zapisy w umowie na niekorzyść Klienta (Vectra raz na 24h może bezkarnie na 5-6 h wyłączyć usługę), twierdzi że robi to w nocy bo przecież wtedy nikt nie korzysta z internetu, co za głupota! - mulący internet, prędkości zdecydowanie mniejsze niż zadeklarowane w umowie ("ale przecież to prędkość DO prędkości z oferty, a nie dokładnie tyle...") - w ciągu jednej godziny potrafi kilkanaście razy zerwać połączenie. i nie jest to sytuacja jednorazowa tylko pernamentna!
Podsumowując bardzo nie polecam i żałuję, że dałem się omamić ich zapewnieniom z oferty. Na początku dobrze sie zapowiadało, a potem jak zwykle.
~Maćka / 2019-09-27 21:42
Ocena: 1.50 / 5
Połączenie z internetem jest przerywane cztery razy w ciągu godziny. Wieczorem to już wcale nie ma.
ZaletyBrak
WadyCiągły brak internetu nie miła obsługa
MiejscowośćWarszawa
~MADLUNG / 2018-08-12 17:07
Ocena: 1.50 / 5
Witajcie,
Byłem klientem Vectry przez 18 lat. W czerwcu tego roku zmieniłem mieszkanie, a że miałem aktualna umowę z Vectra, udałem się do salonu w celu przeniesienia świadczenia usług. Według danych z salonu, w obecnym lokalu była kiedyś świadczona ich usługa. Za trzy dni przyszedł monter i stwierdził, że może kiedyś i była tu ich instalacja, ale po remoncie została gdzieś zamurowana. W mieszkanie po kapitalnym remoncie władowałem "kupę" kasy i nie wyraziłem zgody na przewiercenie się. A do przewiercenia było 4 ściany i oczywiście kabel , bez żadnej osłony byłby widoczny na zewnątrz , pod sufitem. Przy kolejnej wizycie w BOK, obsługujący mnie Pan zasugerował, bym się skontaktował z centralą z prośbą o bezkosztowe rozwiązanie umowy. Zgadnijcie co odpisali ( po 45 dniach ) ?
Oczywiście rozwiązali umowę, a na dodatek dowalili karę, która jest wyższa , niż gdybym normalnie płacić umowę do końca jej trwania. TO OSZUŚCI !!!!
Może jakie rady. Będę wdzięczny
ZaletyBRAK
WadyWSZYSTKO
MiejscowośćRadom
~Maksim / 2019-06-16 13:07
Ocena: 1.50 / 5
Prędkość Internetu niższa niż minimalno dopuszczalna według umowy.
Cały czas przerywa.
ZaletyBrak
WadyJakość usług.
MiejscowośćGdańsk
~Maksymilian / 2018-12-08 23:31
Ocena: 1.50 / 5
Internet definicyjnie działać winien dobrze. Ale w Vectrze działa chu... Nie dość że internet przerywa co dobę, to jeszcze ping jest niesamowicie wysoki co jakiś czas. To jest oburzające i strasznie tandetne. Nie polecam tego dostawcy.
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćWarszawa
~Mamalu / 2021-11-10 11:07
Ocena: 1.50 / 5
Zgadzam się, że internet to jakiś żart. Zawsze był słaby ale ostatnio to żart. Ping na poziomie 120-180 a nawet 220. Namówili mnie na przedłużenie umowy i zwiększenie netu z 300 na 600 i darmowy Netflix. Ani internet nie przyspieszył ani netflixa. W marcu składałam reklamacje i do tej pory cisza. Nie szanują klienta. Porażka
ZaletyBrak
WadyCała ta Vectra jest wadą
MiejscowośćKłodzko
~Mango / 2024-01-23 16:53
Ocena: 1.50 / 5
Dramat. Mobilny Orange działa lepiej... Obsługa gorsza niż w niejednej chamskiej restauracji
ZaletyNerwica
WadyInternet
MiejscowośćMalinie
~Marcin / 2017-11-05 14:25
Ocena: 1.50 / 5
To jak funkcjonuje ta firma jest dla mnie zagadką. Wygląda to wszystko jak jakiś przekręt i plan wyłudzenia pieniędzy, a nie fimra dostarczająca internet. Ich instalacje od łuższego czasu nie radzą sobie z ilością użytkowników. Desperacko potrzebują uwagi ze strony Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Zabawna rzecz, nie mogłem wysłać tej opinii bo przez jakość usługi reCAPTCHA nie dała się zaznaczyć. :)
ZaletyTydzień po instalacji internet działał bez zarzutów.
WadyCiagłe problemy z internetem. Prędkość wysyłania bliska zeru mimo teroretyczncyh 10 mega w ofercie. Ping skacze od 10 do 700ms. Infolinia ma za zadanie znięchęcić do jakiegokolwiek kontaktu. Rozwiązanie umowy kosztuje dwa razy więcej niż płacenie abonamentu do końca trwania umowy. Przełączenie na nowy adres to koszt 100 zł. Wszystko po zakupie trzeba załatwiać osobiście w ich biurach czękając 1,5 h w kolejce. Brak umowy dostępnej online.
Korzystam prawie dwa lata, nie mogę się doczekać końca umowy.
~Marcin / 2017-11-10 17:12
Ocena: 1.50 / 5
Najgorszy operator jakim miałem doczynienia. Naprawdę PRZESTRZEGAM. Łącza mają tak pozapychane że jawnym naciąganiem klienta jest sprzedaż 50mbit/s nie wspominam o większych bo to nie ma sensu. Obsługa klienta straszna ludzie niekompetentni ich diagnozy opierają się na speedteście (dodam że to syntetyk) więc żadne odbicie tego co jest w rzeczywistości. Na jednego maila odpisuje kilak osób i za każdym razem trzeba przechodzić przez to samo. Usługe reklamuje od przeszło miesiąca a oni wydzwaniają do mnie z oferta szybszego internetu lub lepszej telewizji - KPINA.
Przestrzegam.
W momencie podpisywania umowy nie miałem wyjścia teraz żałuję i się z nimi dochodzę.
Pisze te słowa z pozycji klienta ze Słupska
Zaletybrak większych zalet
Wady- prędkość internetu
- obsługa klienta
- naciąganie na lepsze usługi podczas gdy te słabsze nie dają rady
korzystam 15 miesięcy każdorazowo płacę 79,99 zł
~Marcin / 2021-06-16 11:14
Ocena: 1.50 / 5
W umowie zatajone warunki i odpowiedzialność, często podają tylko linki ze schowanymi info w necie, np. że internet 450 jest tylko w reklamie, a oni dają tylko 50% tej mocy, najczęściej 240-320, ale jest zapis,że “1” raz w miesiącu muszą dać 450.Wirtualni monterzy co to na odległość 500km mogą stwierdzić,że masz zły komputer,który jest przyczyną małej prędkości netu.Także na odległość reperują nasz reuter i dekoder.Nie widzą a wiedzą.Zakłamane zapisy o dekoderze 4K, co tnie filmy jak sieczkarnia. nie da się oglądać,ale na filmach są na czołówce napisy,że mogą wystąpić,więc nie masz prawa do reklamacji.Tylko od możliwości wystąpienia,a od ciągłego jest duża różnica.Konsultanci zgłaszają się po 45 min siedzenia na telefonie, a potem nic nie mogą pomóc i przełączają na kolejnych.po kilku nieudacznikach sam się rozłączasz oszczędzając zdrowie.
W umowie dopisali mi klika pozycji po 5 zł, ale jednak suma się zebrała.Zaznaczono sprzedaż numeru dla innych firm i mam po kilkanaście reklamówek dziennie rujnujących mnie nerwowo.Biuro BOK ciągle nieczynne a jak już to pani nic nie umie, nawet sprawdzić ustawień komórki.Monterzy nie znają się na informatyce,nie oglądają nawet komputera,bo jak twierdzą nie są od tego,ale składają oświadczenia,że mamy zły komputer.
Wszelkie próby składania reklamacji kończą się udawadnieniem nam, ze to tylko nasza wina i naszego sprzętu,a Vectra jest w porządku i w zgodzie z regulaminem.Klienta traktują tylko i wyłącznie jako dojną krowę. Omijajcie tą firmę z daleka.
ZaletyCoś tam dają,ale na żenującym poziomie.
WadyCałkowite olewanie klienta.Wyrwać kasę i zostawić z problemami.Biorą pieniądze za złe wykonanie usługi.
MiejscowośćRadom
~Marcin / 2022-02-06 13:23
Ocena: 1.50 / 5
w Płocku deklarowany internet 600Mb/s rzadko kiedy osiąga 300Mb/s.
Za to w pakiecie mamy skacząca prędkość z 300Mb/s do 5Mb/s
co konkretnie uniemożliwia granie online nie wspomnę o normalnym oglądaniu Netflixa i Ipla.
Nie polecam .
WadyStraszny śmietnik
MiejscowośćPłock
~Marcin / 2022-08-19 17:28
Ocena: 1.50 / 5
Niestety internet stacjonarny bardzo niestabilny, brak konkurencyjnej oferty po skończeniu okresu obowiązywania umowy (wręcz gorsze warunki!).
I najważniejsze - fatalna obsługa klienta.
Przez wiele miesięcy namolne telefony bez lepszych ofert od pierwotnej a w momencie, gdy chciałem zrezygnować z usług celowe przedłużanie etapu potwierdzenia rozwiązania umowy ze strony Vectra.
Co więcej naliczanie opłat dlugo po rozwiązaniu umowy i od jakiegoś czasu brak możliwości kontaktu z żywym konsultantem - wszystkie linie obsługuje automat! Wszystkie.
NIE POLECAM!!! Trzymać sie z daleka.
WadyZa dużo by wyliczać
MiejscowośćLegionowo
~Marcin / 2023-06-26 13:43
Ocena: 1.50 / 5
NIGDY nie polecę nikomu!
Najgorsza firma z jaką miałem do czynienia. Nie rozpatrują reklamacji i oszukują konsumentów!
Sprawa jest w URE. Ale jak znam życie mogę sobie pisać i tak nic z tym nie zrobią !
Wadyoszustwa w dostępie do internetu
MiejscowośćWejherowo
~Marek / 2014-03-13 09:41
Ocena: 1.50 / 5
Podobnie jak wielu innych nareszcie pozbyłem się vectry i dopiero zrozumiałem, jak mi jest z tym dobrze. Skandaliczna obsług klienta. Bezczelne zapisy w umowie. Co robi w tej sprawie UOKiK??????? Czy nie ma urzędów w tym kraju, które kontrolują takich naciągaczy? Jak tam, Pani Prezesie UOKiK? Czy nie macie obowiązku pochylać się nad takimi cwaniaczkami?????
Zaletyod razu, jak się ich wreszcie porzuci
Wadysame wady - zero zalet
2,5 roku i ani dnia dłużej!
~marek / 2019-01-13 20:50
Ocena: 1.50 / 5
Nie ma gorszego operatora Internetu dlatego żegnam Vectrę bez żalu. Brak kontaktu. Totalne lekceważenie klientów.
ZaletyBrak
WadyTotalne lekceważenie klientów
MiejscowośćGliwice
~Marian / 2024-02-19 17:07
Ocena: 1.50 / 5
Vectra i multimedia połączyły się prawie 4 lata temu a nadal funkcjonują jako dwa podmioty, podpisujesz umowę z jedną firma a dostajesz faktury z dwóch. AI które obsługuje infolinię jest na poziomie podstawówki. Trzeba się dobrze natrudzić żeby dojść do informacji komu i za co płacimy, jedna firma a dwie faktury. Dotarcie do infolinii która obsługuje konsultant a nie AI zajęło 30 minut.
ZaletyZamęt
WadyZamęt i chaos.
MiejscowośćGołdap
~Mariio / 2021-12-23 08:34
Ocena: 1.50 / 5
Firmę Vectra omijać z daleka . Lepiej zapłacić wiecej u innego operatora i mieć spokój oraz usługę za parametrami za które płacimy . Przykład - podczas rozmowy z konsultantem / propozycja nowej prędkości internetu / dowiedziałem się iż podpisując umowę np. na 300Mbi Vectra gwarantuję połowę tej prędkości . Obsługa techniczna fatalna pomoc tylko zdalna . Kontakt dramatyczny płać za coś co nie działa i płacz .
ZaletyBrak
WadyFatalna obsługa klienta techniczna
MiejscowośćGdańsk
~Mariioo / 2022-02-06 14:11
Ocena: 1.50 / 5
Jakość dramat . Pakiety poukładane w taki sposób aby klient był zmuszony dokupić coś jeszcze . Internet kupujesz 600 dostajesz 300 i to oficjalnie potwierdzone przez BOK . Taka polityka . Czas na zmiany . Nie polecam szukajcie innego operatora .