Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4446 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Lol / 2021-12-20 23:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie działa duzo awari dramat nie lubię firmy nie da się z nimi dogadac
  • ~Lolo / 2022-12-17 00:35
    Ocena: 1.50 / 5
    Do duuupyyyy...
    Gwarancja 2dni a później się zobaczy albo nie...????
    MiejscowośćPruszcz Gdański
  • ~lucky / 2016-04-14 12:25
    Ocena: 1.50 / 5
    TRAGEDIA, poza przyzwoitą ceną nie polecam i stanowczo odradzam ! Zaczęło się od uzgodnienia pakietu z opiekunem budynku (telewizja 131 kanałów + internet 100mb/s) wszystko pięknie się układało. Jakieś problemy z przewodem sieciowym, ale następnego dnia przyjechał technik i go wymienił. Przyszła pierwsza faktura i patrzę z niedowierzaniem. Zamiast opłaty w kwocie 1zł (tak mnie poinformowano, że przez 2 miesiące wszystko mam za 1zł) pojawiła się kwota 38zł. Nie są to duże pieniądze, ale umowa to umowa. Dodatkowo moje zainteresowanie wzbudziła na fakturze opłata za telefon domowy, o którym nie było w ogóle mowy. Zaczynam od telefonu na infolinię. Pierwsza Pani informuje mnie, że kwota zostanie skorygowane w przeciągu 30min, natomiast co do telefonu domowego dostałem jedynie informację \\\"było trzeba czytać to co Pan podpisywał\\\". Wypraszam sobie. Dodam, że czas oczekiwania na konsultanta to średnio 15-30min :). Następny telefon po ponad 2 godzinach, tym razem trafiłem na miłego Pana, który poinformował mnie, że korekta tej wyższej kwoty zostanie jednak zrealizowana w przeciągu 24h, a w sprawie telefonu domowego przełączył mnie do pomocy technicznej ... Po co (?), nie mam pojęcia. Jak się okazało miałem szczęście, że mnie przełączył i trafiłem na tak pomocnego (trzeciego) konsultanta. Poinformował mnie, że telefon domowy, który widnieje na fakturze jest w jakimś pakiecie \\\"try and buy\\\" i mogę z niego zrezygnować w ciągu 2 miesięcy. Teraz moje pytanie brzmi następująco. Dlaczego człowiek, który obsługuje dział techniczny jest w stanie mnie o tym poinformować, a ani jeden konsultant o tym nie wspomniał ? CHCĄ WYCIĄGNĄĆ KAŻDY MOŻLIWY GROSZ. Tak samo zachował się opiekun budynku od którego czekam na maila już tydzień w tej sprawie. Do dziś nie została zmieniona opłata za miesiąc usług :)... STANOWCZE NIE !
  • ~Lucyna / 2018-04-18 19:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam. Jak do tej pory najgorszy dostawca internetu jakiego miałam, a korzystałam przez kilkanaście lat z różnych firm. Od 2016 r. mam umowę z Vectrą, telewizja i telefon działają bez zarzutu, jednak internet to całkowita porażka. Firma nie widzi problemu. Nie można korzystać z VOD, wypożyczenie filmu (za pieniądze) skończyło się tym, że nie było możliwości obejrzenia go. Przede wszystkim łącze jest bardzo niestabilne. Wi-Fi fatalne. Ja muszę męczyć się jeszcze do grudnia 2018 r. Odradzam wszystkim!!! Szkoda zdrowia i pieniędzy.
    Zaletybrak
    Wadyfatalny internet
    MiejscowośćWrocław
  • ~Luki / 2024-01-01 16:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Firma dno,domagają się zapłaty od zmarłych osób mimo wysłania sprzętu i aktów zgonów i uregulowania rachunków.Zmieniają bezprawnie umowy w czasie ich trwania beż powiadamiania użytkownika.Gorzej nie można trafić,stanowczo odradzam jakiekolwiek związanie się z tą nieuczciwą firmą,
  • ~Łukasz / 2021-03-10 19:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia jednym słowem... Obsługa to dno i trzy metry mułu... Od tygodnia nie mogę się doprosić o telefon w sprawie przedłużenia umowy. A gdy już zadzwoniłem sam na infolinie sprzedażową, byłem przełączany na infolinie sprzedażową... bo ponoć zadzwoniłem pod zły numer, aż w czasie rozmowy z konsultantem połączenie zostało zerwane, nie z mojej winy.
    Przed chwilą łaskawie był telefon, dwa sygnały i rozłączenie... i za sekundę mail że nie udało się ze mną skontaktować...
    No kur... mać!!!
    Szczerze nie polecam nikomu!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Łukasz / 2021-06-17 14:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Rozwiązałem z nimi umowę zapłaciłem absurdalna kwotę 179,47 za dzień zwłoki za sprzęt, na początku umowy zostałem oszukany jeśli chodzi o ofertę , są oszustami i naciągaczami . Braki w dostawie media SKANDAL
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćWrocław
  • ~Łukasz / 2023-06-14 23:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Żałosna obsługa klienta. Nie realizują postanowień umowy. Internet wolny i przerywa. Słaba oferta TV
    ZaletyBrak
    WadyNiska przepustowość. Obsługa klienta. Brak realizacji umowy.
    MiejscowośćRadom
  • ~Łukasz / 2023-06-14 23:54
    Ocena: 1.50 / 5
    Żałosna obsługa klienta. Nie realizują postanowień umowy. Internet wolny i przerywa. Słaba oferta TV
    ZaletyBrak
    WadyNiska przepustowość. Obsługa klienta. Brak realizacji umowy.
    MiejscowośćRadom
  • ~Łukasz / 2024-03-26 22:14
    Ocena: 1.50 / 5
    W ogóle nie polecam do telewizji firmy Vectry... Obraz na różnych programach jest tragiczny, przeróżne awarie od samego początku problemy, błędy wyskakujące podczas włączenia programu.. sprawa nie raz była zgłaszana cały czas to samo... A dodzwonić się na infolinię o pomoc graniczy z cudem :) jeśli chcą państwo spokój to na pewno nie polecam firmy Vectra... Oglądam właśnie mecz polski z pikselami na ekranie czego nie da się oglądać... Przysłali uszkodzony dekoder i to jeszcze ja miałem zapłacić za wysyłkę im zepsutego :) w ogóle nie przejmują się klientami, kiedy po półtorej miesiącu chciałem odstąpić od umowy ponieważ nie miałem już siły do problemów występujących z ta idiotyczna firma dostałem odpowiedź że muszę za odstąpienie zapłacić parę stów :) NIE POLECAM VECTRA nie pakować się w problemy a akurat z Vectra ich nie brakuje...
    ZaletyZalet nie ma żadnych ...
    WadyZacinanie się, wyskakiwanie błędów, tragiczna rozdzielczość , zero pomocy od techników, kiedy chciałem odstąpić od umowy ponieważ nie było już siły cały czas tam dzwonić musiałem zapłacić parę stów
    MiejscowośćRybnik
  • ~Maciej 100 / 2018-06-06 17:23
    Ocena: 1.50 / 5
    Fatalnie oszuści brak informacji przy zakupie pakietu o oplacie aktywizacyjnej plus brak informacji o tym ze po miesiacu wiekszosc dostepnych kanałów Będzie usunieta. Niepozdrawiam,niepolecam
    ZaletyW miare tanio ale nie dziwota bo nic nie ma dobrego w pakietach
    WadyBrak informacji
    MiejscowośćGlogow
  • ~Maciek_ / 2014-09-12 10:34
    Ocena: 1.50 / 5
    W dużym skrócie: NIEE!!!!!

    - zapisy w umowie na niekorzyść Klienta (Vectra raz na 24h może bezkarnie na 5-6 h wyłączyć usługę), twierdzi że robi to w nocy bo przecież wtedy nikt nie korzysta z internetu, co za głupota!
    - mulący internet, prędkości zdecydowanie mniejsze niż zadeklarowane w umowie ("ale przecież to prędkość DO prędkości z oferty, a nie dokładnie tyle...")
    - w ciągu jednej godziny potrafi kilkanaście razy zerwać połączenie. i nie jest to sytuacja jednorazowa tylko pernamentna!

    Podsumowując bardzo nie polecam i żałuję, że dałem się omamić ich zapewnieniom z oferty. Na początku dobrze sie zapowiadało, a potem jak zwykle.
  • ~Maćka / 2019-09-27 21:42
    Ocena: 1.50 / 5
    Połączenie z internetem jest przerywane cztery razy w ciągu godziny. Wieczorem to już wcale nie ma.
    ZaletyBrak
    WadyCiągły brak internetu nie miła obsługa
    MiejscowośćWarszawa
  • ~MADLUNG / 2018-08-12 17:07
    Ocena: 1.50 / 5
    Witajcie,
    Byłem klientem Vectry przez 18 lat. W czerwcu tego roku zmieniłem mieszkanie, a że miałem aktualna umowę z Vectra, udałem się do salonu w celu przeniesienia świadczenia usług. Według danych z salonu, w obecnym lokalu była kiedyś świadczona ich usługa. Za trzy dni przyszedł monter i stwierdził, że może kiedyś i była tu ich instalacja, ale po remoncie została gdzieś zamurowana. W mieszkanie po kapitalnym remoncie władowałem "kupę" kasy i nie wyraziłem zgody na przewiercenie się. A do przewiercenia było 4 ściany i oczywiście kabel , bez żadnej osłony byłby widoczny na zewnątrz , pod sufitem. Przy kolejnej wizycie w BOK, obsługujący mnie Pan zasugerował, bym się skontaktował z centralą z prośbą o bezkosztowe rozwiązanie umowy. Zgadnijcie co odpisali ( po 45 dniach ) ?
    Oczywiście rozwiązali umowę, a na dodatek dowalili karę, która jest wyższa , niż gdybym normalnie płacić umowę do końca jej trwania. TO OSZUŚCI !!!!
    Może jakie rady. Będę wdzięczny
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
    MiejscowośćRadom
  • ~Maksim / 2019-06-16 13:07
    Ocena: 1.50 / 5
    Prędkość Internetu niższa niż minimalno dopuszczalna według umowy.
    Cały czas przerywa.
    ZaletyBrak
    WadyJakość usług.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Maksymilian / 2018-12-08 23:31
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet definicyjnie działać winien dobrze. Ale w Vectrze działa chu... Nie dość że internet przerywa co dobę, to jeszcze ping jest niesamowicie wysoki co jakiś czas. To jest oburzające i strasznie tandetne. Nie polecam tego dostawcy.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mamalu / 2021-11-10 11:07
    Ocena: 1.50 / 5
    Zgadzam się, że internet to jakiś żart. Zawsze był słaby ale ostatnio to żart. Ping na poziomie 120-180 a nawet 220. Namówili mnie na przedłużenie umowy i zwiększenie netu z 300 na 600 i darmowy Netflix. Ani internet nie przyspieszył ani netflixa. W marcu składałam reklamacje i do tej pory cisza. Nie szanują klienta. Porażka
    ZaletyBrak
    WadyCała ta Vectra jest wadą
    MiejscowośćKłodzko
  • ~Mango / 2024-01-23 16:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Dramat. Mobilny Orange działa lepiej... Obsługa gorsza niż w niejednej chamskiej restauracji
    ZaletyNerwica
    WadyInternet
    MiejscowośćMalinie
  • ~Marcin / 2017-11-05 14:25
    Ocena: 1.50 / 5
    To jak funkcjonuje ta firma jest dla mnie zagadką. Wygląda to wszystko jak jakiś przekręt i plan wyłudzenia pieniędzy, a nie fimra dostarczająca internet. Ich instalacje od łuższego czasu nie radzą sobie z ilością użytkowników. Desperacko potrzebują uwagi ze strony Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Zabawna rzecz, nie mogłem wysłać tej opinii bo przez jakość usługi reCAPTCHA nie dała się zaznaczyć. :)
    ZaletyTydzień po instalacji internet działał bez zarzutów.
    WadyCiagłe problemy z internetem. Prędkość wysyłania bliska zeru mimo teroretyczncyh 10 mega w ofercie. Ping skacze od 10 do 700ms. Infolinia ma za zadanie znięchęcić do jakiegokolwiek kontaktu. Rozwiązanie umowy kosztuje dwa razy więcej niż płacenie abonamentu do końca trwania umowy. Przełączenie na nowy adres to koszt 100 zł. Wszystko po zakupie trzeba załatwiać osobiście w ich biurach czękając 1,5 h w kolejce. Brak umowy dostępnej online.
    Korzystam prawie dwa lata, nie mogę się doczekać końca umowy.
  • ~Marcin / 2017-11-10 17:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorszy operator jakim miałem doczynienia. Naprawdę PRZESTRZEGAM. Łącza mają tak pozapychane że jawnym naciąganiem klienta jest sprzedaż 50mbit/s nie wspominam o większych bo to nie ma sensu. Obsługa klienta straszna ludzie niekompetentni ich diagnozy opierają się na speedteście (dodam że to syntetyk) więc żadne odbicie tego co jest w rzeczywistości. Na jednego maila odpisuje kilak osób i za każdym razem trzeba przechodzić przez to samo. Usługe reklamuje od przeszło miesiąca a oni wydzwaniają do mnie z oferta szybszego internetu lub lepszej telewizji - KPINA.

    Przestrzegam.

    W momencie podpisywania umowy nie miałem wyjścia teraz żałuję i się z nimi dochodzę.
    Pisze te słowa z pozycji klienta ze Słupska
    Zaletybrak większych zalet
    Wady- prędkość internetu
    - obsługa klienta
    - naciąganie na lepsze usługi podczas gdy te słabsze nie dają rady
    korzystam 15 miesięcy każdorazowo płacę 79,99 zł
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2083
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1915
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2570
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016