Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4504 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kruszyna / 2014-04-25 14:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia trzeba mieć nowy tv żeby podląnczyli ci tuner.Obsługa totalnie niekompetentna żenada strata czasu i nerwów.Monterzy niedouczeni.
    ZaletyNiska cena
    WadySame wady
    Nie mam bo mam zły tv Bzdura......
  • ~Krystian / 2019-03-05 12:56
    Ocena: 1.50 / 5
    Nowy dekoder to jakaś kpina. Strasznie się zacina podczas użytkowania, utrudniając włączenie określonego programu, dodatkowo w obsłudze strasznie nie intuicyjny. Obsługa klienta nigdy nic nie wie, umywa ręce od każdej awarii. Gość który zmieniał, montowal nowy dekoder-burak, wiesniak, cham. Również nic nie potrafił wytłumaczyć prócz podłączenia kilku kabli, a cwaniakowal jak by sam zaprojektował to marne urzadzenie.
    Ogólnie dno, nie mogę się doczekac aż umowa wygasnie. Niepozdrawiam
    ZaletyCena ok,
    WadyWszystko
    MiejscowośćKielce
  • ~Krzysiek / 2021-03-04 07:54
    Ocena: 1.50 / 5
    W 100% odradzam usługi Vectra. Bardzo słaba obsługa klienta. Zgłaszam problem z dostępem do internetu a za 2 dni dopiero ktoś się odzywa. Internet ma ciągle problemy, parę razy w miesiącu od paru minut do paru godzin nie działa.
    Dekoder do telewizji kablowej to jakiś przeżytek działa jak urządzenie z przed 20 lat. Zanim się włączy mija około 2-3 min.
    Nie mogę się doprosić o przyznanie publicznego adresu IP.
    Zaletybrak
    Wadyniestabilny internet
    brak publicznego adresu IP
    Słaby dekoder do TV
    MiejscowośćKatowice
  • ~Krzysztof / 2018-01-21 19:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Nigdy więcej błąd w wyborze mimo w umowie jest do 150 mgb to w realu nawet 10 procent nie ma technicy twierdzą że jest wszystko ok
    ZaletyŻadnych
    WadyWiele
    MiejscowośćLegnica
  • ~Krzysztof / 2020-04-18 16:28
    Ocena: 1.50 / 5
    Niska jakość usług. Na telefon stacjonarny zainstalowany kilka dni temu do tej pory nie można sie dodzwonic. Niestety, czas oczekiwania na pomoc techniczną jest niesamowicie długi. Kiedy, jednak chcemy wykupić nową usługe, natychmiast konsultant odbiera.
    WadyBrak pomocy technicznej
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Krzysztof / 2023-04-30 10:33
    Ocena: 1.50 / 5
    Użytkuje Vectrę od połowy lutego 2023r.
    Na początku nie mogłem korzystać z internetu przez 2/3 dni ale problem został rozwiązany. Posiadam dwa dekodery i na jednym z nich mogłem oglądać przez 1,5 miesiąca tylko kanały podstawowe mimo że w umowie mam na obydwu dekoderach pakiet platynowy ( drugi od góry ) Po złożonej reklamacji nie została ona uwzględniona ponieważ nie występowały na moim terenie żadne usterki techniczne z winy operatora ,mimo że reklamacja dotyczyła pomylonych pakietów świadczonych usług. Kolejny problem to zawieszające się dekodery! Mimo wielu telefonów i zgłoszeń oraz prób zdalnego naprawienia dekoderów przez konsultantów z infolinii do dnia dzisiejszego a mamy koniec kwietnia dekodery nie zostały wymienione ani naprawione. Ta firma to jakiś koszmar nie polecam w 100%
    ZaletyŻadnych zalet ze wszystkim mają problem!
    MiejscowośćWołomin
  • ~Ktos / 2022-10-16 19:34
    Ocena: 1.50 / 5
    To jest parodia a nie internet, co chwile brak internetu, ucinanie zasięgu, wyłącza się, wysyłanie praktycznie nie istnieje, obsługa klienta lezy, technik nie przychodzi ale "problem został naprawiony"
    ZaletyBrak
    WadyCała oferta
    MiejscowośćOpolskie
  • ~Kuba / 2022-09-29 17:03
    Ocena: 1.50 / 5
    Paranoja. Od 2 tygodni nie mam wiekszosci kanalow z powodu niezaktualizowania numeru karty przy wymianie dekodera i karty przez Vectre. Wyslalem 3 zgloszenia, dwa razy dzwonilem na infolinie i nic!!! Reklamacje odrzucili bo nie bylo w tym czasie awarii w okolicy... Albo robią ze mnie durnia albo sami są durniami
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Kvbus / 2021-02-08 19:30
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam nikomu internetu nie ma praktycznie co dwa dni obecnie od 24h jestem bez internetu.
    ZaletyBrak
    WadyBrak internetu
    MiejscowośćKielce
  • ~Lilianna / 2019-06-10 19:13
    Ocena: 1.50 / 5
    Dramat. Nigdy więcej vectry. Non stop się zacina, ładuje wiecznie strony, ma opóźnienia. Mieszkam w samym centrum Wrocławia i nawet w jednym z największych miast Polski internet vectry nie działa sprawnie. Nie wiem jakim cudem jeszcze czegoś z tym nie zrobili. Wstyd, po prostu wstyd.
    ZaletyBRAK
    Wadyczas ładowania, zacinanie się stron, internet działa w żółwim tempie
    Miejscowośćwrocław
  • ~Logos / 2024-01-18 11:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Vectra żąda zapłaty po zerwaniu umowy za miesiąc, w którym nie świadczyła żadnych usług. Nie polecam współpracy z tą firmą.
    ZaletyNic
    WadyChcą pieniędzy bez świadczenia usług.
    Ciągle dzwonią po zerwaniu umowy, próbując narzucić nowy.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Lol / 2021-12-20 23:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie działa duzo awari dramat nie lubię firmy nie da się z nimi dogadac
  • ~Lolo / 2022-12-17 00:35
    Ocena: 1.50 / 5
    Do duuupyyyy...
    Gwarancja 2dni a później się zobaczy albo nie...????
    MiejscowośćPruszcz Gdański
  • ~lucky / 2016-04-14 12:25
    Ocena: 1.50 / 5
    TRAGEDIA, poza przyzwoitą ceną nie polecam i stanowczo odradzam ! Zaczęło się od uzgodnienia pakietu z opiekunem budynku (telewizja 131 kanałów + internet 100mb/s) wszystko pięknie się układało. Jakieś problemy z przewodem sieciowym, ale następnego dnia przyjechał technik i go wymienił. Przyszła pierwsza faktura i patrzę z niedowierzaniem. Zamiast opłaty w kwocie 1zł (tak mnie poinformowano, że przez 2 miesiące wszystko mam za 1zł) pojawiła się kwota 38zł. Nie są to duże pieniądze, ale umowa to umowa. Dodatkowo moje zainteresowanie wzbudziła na fakturze opłata za telefon domowy, o którym nie było w ogóle mowy. Zaczynam od telefonu na infolinię. Pierwsza Pani informuje mnie, że kwota zostanie skorygowane w przeciągu 30min, natomiast co do telefonu domowego dostałem jedynie informację \\\"było trzeba czytać to co Pan podpisywał\\\". Wypraszam sobie. Dodam, że czas oczekiwania na konsultanta to średnio 15-30min :). Następny telefon po ponad 2 godzinach, tym razem trafiłem na miłego Pana, który poinformował mnie, że korekta tej wyższej kwoty zostanie jednak zrealizowana w przeciągu 24h, a w sprawie telefonu domowego przełączył mnie do pomocy technicznej ... Po co (?), nie mam pojęcia. Jak się okazało miałem szczęście, że mnie przełączył i trafiłem na tak pomocnego (trzeciego) konsultanta. Poinformował mnie, że telefon domowy, który widnieje na fakturze jest w jakimś pakiecie \\\"try and buy\\\" i mogę z niego zrezygnować w ciągu 2 miesięcy. Teraz moje pytanie brzmi następująco. Dlaczego człowiek, który obsługuje dział techniczny jest w stanie mnie o tym poinformować, a ani jeden konsultant o tym nie wspomniał ? CHCĄ WYCIĄGNĄĆ KAŻDY MOŻLIWY GROSZ. Tak samo zachował się opiekun budynku od którego czekam na maila już tydzień w tej sprawie. Do dziś nie została zmieniona opłata za miesiąc usług :)... STANOWCZE NIE !
  • ~Lucyna / 2018-04-18 19:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam. Jak do tej pory najgorszy dostawca internetu jakiego miałam, a korzystałam przez kilkanaście lat z różnych firm. Od 2016 r. mam umowę z Vectrą, telewizja i telefon działają bez zarzutu, jednak internet to całkowita porażka. Firma nie widzi problemu. Nie można korzystać z VOD, wypożyczenie filmu (za pieniądze) skończyło się tym, że nie było możliwości obejrzenia go. Przede wszystkim łącze jest bardzo niestabilne. Wi-Fi fatalne. Ja muszę męczyć się jeszcze do grudnia 2018 r. Odradzam wszystkim!!! Szkoda zdrowia i pieniędzy.
    Zaletybrak
    Wadyfatalny internet
    MiejscowośćWrocław
  • ~Luki / 2024-01-01 16:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Firma dno,domagają się zapłaty od zmarłych osób mimo wysłania sprzętu i aktów zgonów i uregulowania rachunków.Zmieniają bezprawnie umowy w czasie ich trwania beż powiadamiania użytkownika.Gorzej nie można trafić,stanowczo odradzam jakiekolwiek związanie się z tą nieuczciwą firmą,
  • ~Łukasz / 2021-03-10 19:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia jednym słowem... Obsługa to dno i trzy metry mułu... Od tygodnia nie mogę się doprosić o telefon w sprawie przedłużenia umowy. A gdy już zadzwoniłem sam na infolinie sprzedażową, byłem przełączany na infolinie sprzedażową... bo ponoć zadzwoniłem pod zły numer, aż w czasie rozmowy z konsultantem połączenie zostało zerwane, nie z mojej winy.
    Przed chwilą łaskawie był telefon, dwa sygnały i rozłączenie... i za sekundę mail że nie udało się ze mną skontaktować...
    No kur... mać!!!
    Szczerze nie polecam nikomu!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Łukasz / 2021-06-17 14:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Rozwiązałem z nimi umowę zapłaciłem absurdalna kwotę 179,47 za dzień zwłoki za sprzęt, na początku umowy zostałem oszukany jeśli chodzi o ofertę , są oszustami i naciągaczami . Braki w dostawie media SKANDAL
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćWrocław
  • ~Łukasz / 2023-06-14 23:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Żałosna obsługa klienta. Nie realizują postanowień umowy. Internet wolny i przerywa. Słaba oferta TV
    ZaletyBrak
    WadyNiska przepustowość. Obsługa klienta. Brak realizacji umowy.
    MiejscowośćRadom
  • ~Łukasz / 2023-06-14 23:54
    Ocena: 1.50 / 5
    Żałosna obsługa klienta. Nie realizują postanowień umowy. Internet wolny i przerywa. Słaba oferta TV
    ZaletyBrak
    WadyNiska przepustowość. Obsługa klienta. Brak realizacji umowy.
    MiejscowośćRadom
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2245
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4704
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3968
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3038
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2624
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1298