Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4504 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~KAZIK / 2017-01-30 17:30
    Ocena: 1.50 / 5
    ponownie opiniuje nowatorski sposób obsługi klienta!faktury przysyła się raz na pół roku,nagle pół roku okazuje się nie wystarczającym na wysłanie faktur i ostatnie faktury przysyłają po 7 miesiącach (koniec stycznia) z terminem płatności 2 rat w miesiącu lutym 2017.proponuje ulepszenie tej metody np przysyłając faktury po upływie roku i płatne w terminie jednego miesiąca a klienci poczują się naprawdę docenieni przez firmę VECTRA
    Zaletybrak zalet
    Wadypodłe zachowanie firmy VECTRA
    za długo korzystam z tak marnej firmy
  • ~kb / 2019-04-17 20:16
    Ocena: 1.50 / 5
    od ponad pół roku walczę z uciekającym sygnałem wi-fi, 16 kwietnia mój internet miał zawrotna prędkość czyli pobieranie 0,03 mb/s, wysyłanie i to nie żart -1,00 mb/s ping 37 ms. od modemu do laptopa mam 4 metry :))
    Nie polecam nikomu tej firmy.
    Zaletybrak zalet
    Wadynic nie działa zgodnie z umową,
    Miejscowośćgdynia
  • ~Kdm / 2021-06-25 21:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam! Ciągłe awarie internetu i TV. Na infolinię ciężko się dodzwonić
    ZaletyBrak
    WadyCiągłe awarie
    MiejscowośćPoznań
  • ~kecaj9 / 2018-01-29 16:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Wszystko jest ok. do momentu podpisania umowy jak podpisałem umowę i po kilku dniach przestał działać ruter (wi-fi)
    To od trzech miesiecy dzwonie na infolinie to odnoszę wrażenie że jestem ich największym wrogiem mówią że technik może przyjść ale muszę za wizytę zapłacić .Odradzam totalna porażka mam umowę na dwa lata i jeszcze zostało ok. 14 miesiecy i wtedy wezma ten ich sprzet i niech sobie w du...ę wsadza.Bezczelność infolinni sięga zenitu.
    Miejscowośćwarszawa
  • ~kgb / 2023-06-14 16:36
    Ocena: 1.50 / 5
    Prędkość i bezawaryjność tylko na papierze, Spadki prędkości i częste irytujące krótkie przerwy, Obsługa serwisowa która nic nie widzi i nic nie może mimo przesyłanych logów, (jak w memie u mnie działa), reklamacje to kopanie się z koniem.
    WadyPrędkość i bezawaryjność tylko na papierze, Spadki prędkości i częste irytujące krótkie przerwy, Obsługa serwisowa która nic nie widzi i nic nie może mimo przesyłanych logów, (jak w memie u mnie działa), reklamacje to kopanie się z koniem.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Kielce / 2015-05-15 09:03
    Ocena: 1.50 / 5
    totalne dziadostwo, przeważnie od rana do wieczora nie ma internetu a jak jest to non stop przerywa, prędkość jak najbardziej do zaakceptowania,ogólnie nie polecam
  • ~KiK / 2023-08-28 10:30
    Ocena: 1.50 / 5
    Po zmianie dekodera i zmianie routera jeszcze gorsza jakość, zacina się, głos ucieka, działa w zwolnionym tempie. Internet co chwile przerywa, zgłaszane awarie (skutkowało wymianą). Jesteśmy w trakcie rezygnacji. A kanały shit, raz jest, raz nie ma. Owszem jesteśmy osobami którzy nie wykupili bezpośrednio tv+internet (jesteśmy po rodzinie w mieszkaniu- bloku)
    NIE POLECAM.
    Negatywna jestem nastawiona.
    ZaletySzybki Internet
    WadyZacina się internet
    Wyłącza się
    Głos bezpośrednio z dekodera ucieka
    Dekoder co chwile jakieś cyrki robi
    MiejscowośćOtwock
  • ~kiwi / 2018-03-24 12:23
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam. Internet ciągle szwankuje, ciężko się dodzwonić do BOK - długo się czeka na połączenie. Dziś znowu dzwoniłam z awarią internetu (4 raz w tym tygodniu!) - rozmowa trwała 43 minuty!!!!! Jesli macie innego dostawcę to lepiej spróbować z inną firmą.
    Zaletymożna zamówić pakiet TV + interenet
    Wadysłaby interenet, ciągłe awarie, ciężko się dodzwonić do BOK
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~KK / 2015-08-15 19:45
    Ocena: 1.50 / 5
    Vectra, to kompletne dno. Płacę 60zł, za to żeby po kilkanaście sekund otwierały się strony, na których nic nie ma. Muszę czekać aż mi się google.pl załaduje. Za prawie te same pieniądze mój osiedlowy dostawca sprawował się dwa razy lepiej. Nie było idealnie. Ale przy takim użytkowaniu zwykłym, było ok. Pingi po 100ms w normalne powszednie wieczory. Nigdy takich wysokich pingów nie miałem. Podpisałem umowę na 2 lata, a już po 1,5m mam ich dosyć.
  • ~Klara / 2022-09-07 18:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Kategorycznie odradzam korzystanie z usług powyższej firmy, miesiąc po rezygnacji z umowy w Vectrze ciągle docierają do mnie maile bądź smsy, o niesłusznych ewentualnych dopłatach/zaległościach, wynikające z niekompetencji pracujących tam ludzi. Dodatkowo kontakt z pracownikami jest niesamowicie utrudniony, czy to telefoniczny, czy internetowy, ilość punktów w całej Polsce pozostawia wiele do życzenia.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Klient / 2017-11-28 18:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Pytanie proste mam, czemu tak wolno ta obsługa idzie. Czemu nie można zatrudnić więcej osób, widać iż firma oszczędza na pracownikach. Ja gdybym tak robił dawno musiałbym zamknąć własną działalność. Jest to przykre lecz to tylko spowoduje ubytek klientów a zarazem dochodów, Ja właśnie podjąłem decyzję rezygnuje z usług tej firmy.
    ZaletyBrak
    WadyDużo
    MiejscowośćRadom
  • ~Klient / 2019-06-14 00:43
    Ocena: 1.50 / 5
    Jak placisz i sie nie domagasz to ok. A jak sprobujesz rozwiazac umowe to ci sie dowala.
    MiejscowośćŻory
  • ~Klient / 2020-08-26 13:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Niska jakość połączenia, częste "zrywanie" internetu, prędkość pobierania daleka od założonej. Podczas zwrotu sprzętu zostałem oszukany, sprzęt zaginął na magazynie Vectry a ja zostałem obarczony kosztem "braku zwróconego sprzętu". Infolinia działa słabo, długi czas oczekiwania, zaś konsultanci podają sprzeczne informacje. Jedna z konsultantek w trakcie rozmowy zapomniała wyciszyć telefon i zaczęła plotkować z Kolegą.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Klient Vectry / 2023-02-09 22:40
    Ocena: 1.50 / 5
    usługa przeniesienia internetu z jednego kawałka ulicy na drugi, ca 1,5 km dalej. Pytam czy są możliwości techniczne. A jakże! Są. Składam wniosek, usługa przeniesienia płatna 99zł. Kolejne terminy instalacji nie dochodzą do skutku, bo albo technik chory, albo się termin w systemie nie zapamiętał. Za 5 razem technik dojeżdża i okazuje się, że nie ma sygnału. Dzwonię na infolinię 6 razy, żeby wysłali kogoś z działu technicznego, żeby sprawdził czy można naprawić. W ciągu 2 dni roboczych mają się odezwać, nigdy się nie odzywają. Za to anulują moje zlecenie, nie informując mnie o tym, a dowiaduję się o tym fakcie dzwoniąc enty raz z pytaniem co z tą naprawą. Każą złożyć nowy wniosek. Składam. Wyjaśniam o co chodzi, jaki jest problem, ok, przekierują to do działu, który się na tym zna i o wszystko zadba. Jest zgoda wspólnoty na pociągnięcie kabla, ustawiam na baczność administrację budynku. Technik kolejny raz nigdy nie dojeżdża - ups, okazuje się, że termin znowu się nie zapamiętał w systemie (za każdym razem, jak umawiam, infolinia mówi, że oczywiście się zapamiętało i że powinnam dostać smsa - którego nie dostałam nigdy, niezależnie od tego czy termin w systemie był czy nie, nie ma jak zweryfikować swojego zamówienia, bo również nie dostaje się kopii na swoje konto w ebok). Drugi termin 6.02 - technik wreszcie przyjeżdzą, rozrysowuje co trzeba zrobić (czyli pociągnąć nowy kabel od skrzynki do mieszkania, ca godzina roboty), daje znać do Vectry. Od tego czasu cisza. Dzisiaj dostaję fakturę od Vectry za dodatkowe wezwanie instalatora na wniosek abonenta (chodzi o tę wizytę 5.01) 49,99 oraz za przeniesienie usługi i ponowną aktywację (sic!) 99 oraz rachunek za luty, również 49,99. Piszę reklamację, ale i dzwonię do Vectry. Po trzykrotnym przebiciu się przez wirtualną asystentkę oraz kolejne 3 działy dowiaduję się, że mój wniosek o przeniesienie usług został anulowany.
    Wadyobsługa klienta, stosunek do klienta, obsługa reklamacji i wszystko inne
    MiejscowośćGdynia
  • ~klusek / 2019-01-15 13:49
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet 600mb w prędkości 100 mb/s?!? serio?! Za co płacę?!
    ZaletyBRAK!!
    WadyOszustwo!!!
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~kociz / 2016-03-15 18:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Zdecydowanie NIE POLECAM. "Naganiacz" podpisał ze mną "Zamówienie" na kwotę 106 zł. Po podłączeniu urządzeń, żona podpisała papiery, które podsuną jej instalator i okazało się, że jest to "Umowa". W umowie abonament był już o 6 zł wyższy. Gdy spytałem w BOK dlaczego tak jest ?, poradzili, żeby napisać reklamację do centrali. Z centrali odpowiedzieli mi, że obowiązuje Umowa a nie Zamówienie, nie tłumacząc dlaczego dostarczony towar jest niezgodny z Zamówieniem. Jak wszyscy piszący na forum potwierdzam, że prędkość internetu jest nawet 50 procent mniejsza niż deklarowana. Oprócz tego Vectra celowo uniemożliwia nagrywanie programów telewizyjnych prze moduł CI. Nagrywać można tylko za pośrednictwem dekodera zewnętrznego za dodatkową opłatą. U poprzedniego dostawcy żadnych tego typu ograniczeń nie było. Na marginesie dodam, że poprzedniego dostawcę przejęła właśnie Vectra. W telewizorze często pojawia się komunikat "Program zaszyfrowany" mimo, że jest on w pakiecie. Lekarstwem na ten komunikat jest resetowanie telewizora. Ale wyciąganie wtyczki z gniazdka co chwilę jest mocno irytujące.

    Przestrzegam wszystkich przed tą firmą. Jeśli ktoś nie ma innej alternatywy, to przynajmniej nich przed podpisaniem UMOWY, a nie Zamówienia, dokładnie przeczyta papiery, które podsuną do podpisania.
    Zaletybrak
    Wadywymienione wyżej
  • ~Kolowy-walor / 2022-02-27 16:10
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet z drewna. Nie polecam bardzo powolny internet. Ping w kazdej grze jest bardzo wysoki. Na netflixie nie da sie ogladac wszystko sie muli.
    Zaletynie ma zalet
    Wady400 pingu w kazdej grze. Nie da sie nawet ogladac na youtube.
    MiejscowośćŁobez
  • ~kooes / 2023-01-11 20:32
    Ocena: 1.50 / 5
    od 2 lat mam problem z internetem domowym ,codziennie nie mam pojęcia kilka godzin dostępu do sieci, chcąc wypowiedzieć umowę otrzymalam odpowiedź że mam zapłacić karę pomimo że od 2 tygodni mialam już 4 wizytę technika bo usługa nie działa-ZENADA ,STRASZNA FIRMA!!!
    Zaletybrak
    Wadynie działające usługi, brak dobrej woli ,kiepska obsługa która s ogóle nie traktuje poważnie klienta
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~Kos40 / 2024-07-10 20:37
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam. Dopóki nie podpiszesz umowy to objecują prawie wszystko. Po podpisaniu olewają klientów na maksa. Parametry łącza beznadziejne, codzienny reset modemu to reguła. U mnie przy umowie na 1,2Gb/s jeżeli nie zresetuję modemu to mam ok. 120-150 MB/s. Na reklamacje reagują bzdurnymi pismami i odsyłają ,jak ci się nie podoba, do Prezesa UKE. Nie przyślą technika żeby rozpoznał i usunął usterkę chociaż firma ma swoje Biuro Obsługi Klienta przy tej samej ulicy przy której mieszkam.
    ZaletyDuży pakiet programowy ale za konkretną nie niską cenę.
    WadySłaba jakość parametrów internetu, nieadekwatnych do podpisanej umowy. Po stronie klienta jest dostarczenie dowodów, że te parametry są złe chociaż dostawca usługi monitoruje swoją sieć i bez problemu takie łącze może kontrolować.
    MiejscowośćToruń
  • ~Kris / 2023-05-08 18:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet założony 8 dni temu w ciągu tych dni 2 awarie, nie ma połączenia ani wifi ani tv. Niby 600mb pakiet ale często się zdarzało, że na yt w 720p nie dało się oglądać... Jednym słowem najgorszy internet jaki istnieje. MASAKRA....
    ZaletyBrak zalet
    WadyBrak internetu, tv. W ciągu 8 dni 2 awarie
    MiejscowośćSzubin
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2245
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4704
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3968
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3038
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2624
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1298