Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4446 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient / 2019-06-14 00:43
    Ocena: 1.50 / 5
    Jak placisz i sie nie domagasz to ok. A jak sprobujesz rozwiazac umowe to ci sie dowala.
    MiejscowośćŻory
  • ~Klient / 2020-08-26 13:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Niska jakość połączenia, częste "zrywanie" internetu, prędkość pobierania daleka od założonej. Podczas zwrotu sprzętu zostałem oszukany, sprzęt zaginął na magazynie Vectry a ja zostałem obarczony kosztem "braku zwróconego sprzętu". Infolinia działa słabo, długi czas oczekiwania, zaś konsultanci podają sprzeczne informacje. Jedna z konsultantek w trakcie rozmowy zapomniała wyciszyć telefon i zaczęła plotkować z Kolegą.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Klient Vectry / 2023-02-09 22:40
    Ocena: 1.50 / 5
    usługa przeniesienia internetu z jednego kawałka ulicy na drugi, ca 1,5 km dalej. Pytam czy są możliwości techniczne. A jakże! Są. Składam wniosek, usługa przeniesienia płatna 99zł. Kolejne terminy instalacji nie dochodzą do skutku, bo albo technik chory, albo się termin w systemie nie zapamiętał. Za 5 razem technik dojeżdża i okazuje się, że nie ma sygnału. Dzwonię na infolinię 6 razy, żeby wysłali kogoś z działu technicznego, żeby sprawdził czy można naprawić. W ciągu 2 dni roboczych mają się odezwać, nigdy się nie odzywają. Za to anulują moje zlecenie, nie informując mnie o tym, a dowiaduję się o tym fakcie dzwoniąc enty raz z pytaniem co z tą naprawą. Każą złożyć nowy wniosek. Składam. Wyjaśniam o co chodzi, jaki jest problem, ok, przekierują to do działu, który się na tym zna i o wszystko zadba. Jest zgoda wspólnoty na pociągnięcie kabla, ustawiam na baczność administrację budynku. Technik kolejny raz nigdy nie dojeżdża - ups, okazuje się, że termin znowu się nie zapamiętał w systemie (za każdym razem, jak umawiam, infolinia mówi, że oczywiście się zapamiętało i że powinnam dostać smsa - którego nie dostałam nigdy, niezależnie od tego czy termin w systemie był czy nie, nie ma jak zweryfikować swojego zamówienia, bo również nie dostaje się kopii na swoje konto w ebok). Drugi termin 6.02 - technik wreszcie przyjeżdzą, rozrysowuje co trzeba zrobić (czyli pociągnąć nowy kabel od skrzynki do mieszkania, ca godzina roboty), daje znać do Vectry. Od tego czasu cisza. Dzisiaj dostaję fakturę od Vectry za dodatkowe wezwanie instalatora na wniosek abonenta (chodzi o tę wizytę 5.01) 49,99 oraz za przeniesienie usługi i ponowną aktywację (sic!) 99 oraz rachunek za luty, również 49,99. Piszę reklamację, ale i dzwonię do Vectry. Po trzykrotnym przebiciu się przez wirtualną asystentkę oraz kolejne 3 działy dowiaduję się, że mój wniosek o przeniesienie usług został anulowany.
    Wadyobsługa klienta, stosunek do klienta, obsługa reklamacji i wszystko inne
    MiejscowośćGdynia
  • ~klusek / 2019-01-15 13:49
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet 600mb w prędkości 100 mb/s?!? serio?! Za co płacę?!
    ZaletyBRAK!!
    WadyOszustwo!!!
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~kociz / 2016-03-15 18:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Zdecydowanie NIE POLECAM. "Naganiacz" podpisał ze mną "Zamówienie" na kwotę 106 zł. Po podłączeniu urządzeń, żona podpisała papiery, które podsuną jej instalator i okazało się, że jest to "Umowa". W umowie abonament był już o 6 zł wyższy. Gdy spytałem w BOK dlaczego tak jest ?, poradzili, żeby napisać reklamację do centrali. Z centrali odpowiedzieli mi, że obowiązuje Umowa a nie Zamówienie, nie tłumacząc dlaczego dostarczony towar jest niezgodny z Zamówieniem. Jak wszyscy piszący na forum potwierdzam, że prędkość internetu jest nawet 50 procent mniejsza niż deklarowana. Oprócz tego Vectra celowo uniemożliwia nagrywanie programów telewizyjnych prze moduł CI. Nagrywać można tylko za pośrednictwem dekodera zewnętrznego za dodatkową opłatą. U poprzedniego dostawcy żadnych tego typu ograniczeń nie było. Na marginesie dodam, że poprzedniego dostawcę przejęła właśnie Vectra. W telewizorze często pojawia się komunikat "Program zaszyfrowany" mimo, że jest on w pakiecie. Lekarstwem na ten komunikat jest resetowanie telewizora. Ale wyciąganie wtyczki z gniazdka co chwilę jest mocno irytujące.

    Przestrzegam wszystkich przed tą firmą. Jeśli ktoś nie ma innej alternatywy, to przynajmniej nich przed podpisaniem UMOWY, a nie Zamówienia, dokładnie przeczyta papiery, które podsuną do podpisania.
    Zaletybrak
    Wadywymienione wyżej
  • ~Kolowy-walor / 2022-02-27 16:10
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet z drewna. Nie polecam bardzo powolny internet. Ping w kazdej grze jest bardzo wysoki. Na netflixie nie da sie ogladac wszystko sie muli.
    Zaletynie ma zalet
    Wady400 pingu w kazdej grze. Nie da sie nawet ogladac na youtube.
    MiejscowośćŁobez
  • ~kooes / 2023-01-11 20:32
    Ocena: 1.50 / 5
    od 2 lat mam problem z internetem domowym ,codziennie nie mam pojęcia kilka godzin dostępu do sieci, chcąc wypowiedzieć umowę otrzymalam odpowiedź że mam zapłacić karę pomimo że od 2 tygodni mialam już 4 wizytę technika bo usługa nie działa-ZENADA ,STRASZNA FIRMA!!!
    Zaletybrak
    Wadynie działające usługi, brak dobrej woli ,kiepska obsługa która s ogóle nie traktuje poważnie klienta
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~Kos40 / 2024-07-10 20:37
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam. Dopóki nie podpiszesz umowy to objecują prawie wszystko. Po podpisaniu olewają klientów na maksa. Parametry łącza beznadziejne, codzienny reset modemu to reguła. U mnie przy umowie na 1,2Gb/s jeżeli nie zresetuję modemu to mam ok. 120-150 MB/s. Na reklamacje reagują bzdurnymi pismami i odsyłają ,jak ci się nie podoba, do Prezesa UKE. Nie przyślą technika żeby rozpoznał i usunął usterkę chociaż firma ma swoje Biuro Obsługi Klienta przy tej samej ulicy przy której mieszkam.
    ZaletyDuży pakiet programowy ale za konkretną nie niską cenę.
    WadySłaba jakość parametrów internetu, nieadekwatnych do podpisanej umowy. Po stronie klienta jest dostarczenie dowodów, że te parametry są złe chociaż dostawca usługi monitoruje swoją sieć i bez problemu takie łącze może kontrolować.
    MiejscowośćToruń
  • ~Kris / 2023-05-08 18:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet założony 8 dni temu w ciągu tych dni 2 awarie, nie ma połączenia ani wifi ani tv. Niby 600mb pakiet ale często się zdarzało, że na yt w 720p nie dało się oglądać... Jednym słowem najgorszy internet jaki istnieje. MASAKRA....
    ZaletyBrak zalet
    WadyBrak internetu, tv. W ciągu 8 dni 2 awarie
    MiejscowośćSzubin
  • ~Kruszyna / 2014-04-25 14:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia trzeba mieć nowy tv żeby podląnczyli ci tuner.Obsługa totalnie niekompetentna żenada strata czasu i nerwów.Monterzy niedouczeni.
    ZaletyNiska cena
    WadySame wady
    Nie mam bo mam zły tv Bzdura......
  • ~Krystian / 2019-03-05 12:56
    Ocena: 1.50 / 5
    Nowy dekoder to jakaś kpina. Strasznie się zacina podczas użytkowania, utrudniając włączenie określonego programu, dodatkowo w obsłudze strasznie nie intuicyjny. Obsługa klienta nigdy nic nie wie, umywa ręce od każdej awarii. Gość który zmieniał, montowal nowy dekoder-burak, wiesniak, cham. Również nic nie potrafił wytłumaczyć prócz podłączenia kilku kabli, a cwaniakowal jak by sam zaprojektował to marne urzadzenie.
    Ogólnie dno, nie mogę się doczekac aż umowa wygasnie. Niepozdrawiam
    ZaletyCena ok,
    WadyWszystko
    MiejscowośćKielce
  • ~Krzysiek / 2021-03-04 07:54
    Ocena: 1.50 / 5
    W 100% odradzam usługi Vectra. Bardzo słaba obsługa klienta. Zgłaszam problem z dostępem do internetu a za 2 dni dopiero ktoś się odzywa. Internet ma ciągle problemy, parę razy w miesiącu od paru minut do paru godzin nie działa.
    Dekoder do telewizji kablowej to jakiś przeżytek działa jak urządzenie z przed 20 lat. Zanim się włączy mija około 2-3 min.
    Nie mogę się doprosić o przyznanie publicznego adresu IP.
    Zaletybrak
    Wadyniestabilny internet
    brak publicznego adresu IP
    Słaby dekoder do TV
    MiejscowośćKatowice
  • ~Krzysztof / 2018-01-21 19:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Nigdy więcej błąd w wyborze mimo w umowie jest do 150 mgb to w realu nawet 10 procent nie ma technicy twierdzą że jest wszystko ok
    ZaletyŻadnych
    WadyWiele
    MiejscowośćLegnica
  • ~Krzysztof / 2020-04-18 16:28
    Ocena: 1.50 / 5
    Niska jakość usług. Na telefon stacjonarny zainstalowany kilka dni temu do tej pory nie można sie dodzwonic. Niestety, czas oczekiwania na pomoc techniczną jest niesamowicie długi. Kiedy, jednak chcemy wykupić nową usługe, natychmiast konsultant odbiera.
    WadyBrak pomocy technicznej
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Krzysztof / 2023-04-30 10:33
    Ocena: 1.50 / 5
    Użytkuje Vectrę od połowy lutego 2023r.
    Na początku nie mogłem korzystać z internetu przez 2/3 dni ale problem został rozwiązany. Posiadam dwa dekodery i na jednym z nich mogłem oglądać przez 1,5 miesiąca tylko kanały podstawowe mimo że w umowie mam na obydwu dekoderach pakiet platynowy ( drugi od góry ) Po złożonej reklamacji nie została ona uwzględniona ponieważ nie występowały na moim terenie żadne usterki techniczne z winy operatora ,mimo że reklamacja dotyczyła pomylonych pakietów świadczonych usług. Kolejny problem to zawieszające się dekodery! Mimo wielu telefonów i zgłoszeń oraz prób zdalnego naprawienia dekoderów przez konsultantów z infolinii do dnia dzisiejszego a mamy koniec kwietnia dekodery nie zostały wymienione ani naprawione. Ta firma to jakiś koszmar nie polecam w 100%
    ZaletyŻadnych zalet ze wszystkim mają problem!
    MiejscowośćWołomin
  • ~Ktos / 2022-10-16 19:34
    Ocena: 1.50 / 5
    To jest parodia a nie internet, co chwile brak internetu, ucinanie zasięgu, wyłącza się, wysyłanie praktycznie nie istnieje, obsługa klienta lezy, technik nie przychodzi ale "problem został naprawiony"
    ZaletyBrak
    WadyCała oferta
    MiejscowośćOpolskie
  • ~Kuba / 2022-09-29 17:03
    Ocena: 1.50 / 5
    Paranoja. Od 2 tygodni nie mam wiekszosci kanalow z powodu niezaktualizowania numeru karty przy wymianie dekodera i karty przez Vectre. Wyslalem 3 zgloszenia, dwa razy dzwonilem na infolinie i nic!!! Reklamacje odrzucili bo nie bylo w tym czasie awarii w okolicy... Albo robią ze mnie durnia albo sami są durniami
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Kvbus / 2021-02-08 19:30
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam nikomu internetu nie ma praktycznie co dwa dni obecnie od 24h jestem bez internetu.
    ZaletyBrak
    WadyBrak internetu
    MiejscowośćKielce
  • ~Lilianna / 2019-06-10 19:13
    Ocena: 1.50 / 5
    Dramat. Nigdy więcej vectry. Non stop się zacina, ładuje wiecznie strony, ma opóźnienia. Mieszkam w samym centrum Wrocławia i nawet w jednym z największych miast Polski internet vectry nie działa sprawnie. Nie wiem jakim cudem jeszcze czegoś z tym nie zrobili. Wstyd, po prostu wstyd.
    ZaletyBRAK
    Wadyczas ładowania, zacinanie się stron, internet działa w żółwim tempie
    Miejscowośćwrocław
  • ~Logos / 2024-01-18 11:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Vectra żąda zapłaty po zerwaniu umowy za miesiąc, w którym nie świadczyła żadnych usług. Nie polecam współpracy z tą firmą.
    ZaletyNic
    WadyChcą pieniędzy bez świadczenia usług.
    Ciągle dzwonią po zerwaniu umowy, próbując narzucić nowy.
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2083
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1915
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2570
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016