Vectra - od ponad 2 mcy zgłaszam awarię dekodera i złą jakość sygnału. Przybyli technicy łaskawie po miesiącu monitowania. Poprawiło sie na tydzień, a potem to samo. Zgloszenie telefoniczne to kpina, przełączają między działami technicznym a obsługą klienta i za każdym razem trzeba podawać swoje dane identyfikacyjne. Nikt nie odpowiada od początku do końca za rozwiązanie problemu. Za każdym razem inny konsultant i trzeba opowiadać od początku o usterkach. Robią wszystko by nie przyjechać i nie naprawić usterki. Dno totalne, zdecydowanie odradzam!
Zaletyzawsze pamiętają, by wystawić ci rachunek
Wadycała reszta, lekceważą w BOK, na infolinii i w dziale tech. Jak podpisałeś umowę nie jesteś już klientem a frajerem
6mcy
~Joanna / 2019-02-19 09:43
Ocena: 1.50 / 5
Od 9 lat jestem klientem. Na początku wszystko działało ok, ale od 2 lat jest dramat. Wieczne problemy z internetem i kablówką. Infolinia to kpina mówią, ze coś robią a dalej działa w kratkę. Router wiecznie nagrzany do granic możliwości to samo z dekoderem - brak podstaw do wymiany?! Resetuję urządzenia czasami po 5 razy dziennie. Ogólnie o nic nie można się doprosić - o nowego pilota, o dekoder, o router po 9 latach użytkowania!!! W momencie informacji. że chcę rozwiązać umowę nagle chcą wymienić wszystko !!! Wydaje mi się, że UPC ma dużo korzystniejszą ofertę dlatego zdecydowałam się na zmianę.
Zaletybrak
Wadywolny internet, brak wymiany dekodera i routera po 9 latach użytkowania, wiecznie zanikający sygnał internetu, zawieszająca się kablówka, przegrzane urządzenia
MiejscowośćWałbrzych
~Jolanta / 2014-10-28 10:35
Ocena: 1.50 / 5
Popieram Vectra jest poprostu beznadziejna,ludzie 18 miesiecy walcze z nimi o nadplacone pieniadze pisze pisma dzwonie i wiecie co nie ma odzewu albo jakis malo kompetentny pracownik odpowiada ze takie pismo ktokolwiek moze sobie napisac.Ludzie co to dzungla amazonska czy kraj w Europie.Ja ta kablowke mialam od 1994 roku naturalnie pozniej doszedl internet i telefon,a Vectra jest trzecia firma i same problemy w dziale obslugi klienta tez niemila obsluga z glupimi uwagami odradzam calkowicie ta firme.
Wadypodalam w opini
~Justyna / 2020-11-23 13:28
Ocena: 1.50 / 5
Nie polecam. Częste awarie, długie terminy oczekiwania na serwisanta. Kontakt telefoniczny porażka. System po czasie rejestruje reklamacje, wypowiedzenia umowy itp.....
Miejscowośćknurów
~Justyna / 2023-01-24 09:36
Ocena: 1.50 / 5
Niestety rozwiązałam umowę z multimedia i internet zvectru nie działa prawidłowo. Zgłaszałam problem wiele razy ale nic się nie udało zmienić, nawet nie chcą wyslac technika bo problem według nich się nie kwalifikuje. Mówią ze po kablu będzie dzialac, a nieważne ze nie korzystam z internetu tylko na 1 urządzeniu ale na telefonie laptopie czy telewizorze i przeciętny użytkownik nie podłącza kabla do każdego z urządzeń. Nawet nie przyjęto reklamacji, porażka - żałuje ze przeniosłam się z multimedii
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta
Brak możliwości zgłoszenia reklamacji
Brak reakcji na problem klienta
MiejscowośćOstrów Mazowiecka
~Już nigdy Vectry / 2023-11-17 07:09
Ocena: 1.50 / 5
Wyłudzają nienależne pieniądze. Byli nawet ukarani przez UOKiK.
Zaletyodradzam
Wadynie polecam
~k_b2 / 2018-01-03 09:07
Ocena: 1.50 / 5
Zakupiłem internet stacjonarny, 600 Mb/s, z gwarancja 300 Mb/s, po pomiarach po kablu w sieci LAN 250Mb/s, z Wifi w odleglości 3.0m od rotera 25 Mb/s. Dodzwonienie sie do biura obslugi klienta graniczny z cudem, po porannym (7.30) wydzownieniu konsultanta - okazało się że po Wifi firma VECTRA NICZEGO nie gwrantuje, kontajt bardzo nimiły, reklamacje pisemne rozpatrywane w stylu: nie stwierdzamy po stronie dostawcy usług żadnych usterek technicznych.
TRAGEDIA, człowiek w szponach korporacji nic niemoże oprócz płacenia rachunków - ODSTĄPIŁEM OD UMOWY. Nie polecam, najgorsza firma z jaką wspołpracowałem.
ZaletyMarketing
Wady- fatalna obsługa klienta
- 600Mb/s w wydaniu Vectra to 25 Mb/s
MiejscowośćWarszawa
~Kacper / 2019-10-23 21:01
Ocena: 1.50 / 5
Najgorszy wybór, nie polecam absolutnie nikomu. Jakość świadczonych usług ? Zerowa, przez okres trwania umowy(2lata) nie było żadnego miesiąca w którym by nie było problemów z telewizją bądź internetem. Internet w sumie też jest ciekawą sprawą, ponieważ w umowie widnieje natomiast w rzeczywistości więcej go nie ma niż jest. Obsługa klienta czy pomoc techniczna to jest kompletny żart, nigdy telefon na infolinie nie okazał się pomocny. Te same frazesy w kółko. Wezwanie technika do lokali w celu naprawy usług jest niemożliwie trudnym zadaniem. Cały czas wszystko zdalnie naprawiane po łebkach, a za kilka dni to samo. Mógłbym się jeszcze rozpisywać i opowiadać o historiach które miały miejsce podczas trwania umowy, ale nie mam ochoty psuć sobie dalej humoru. Podsumowując, firma VECTRA jest to coś czego powinien unikać każdy kto chce mieć bezproblemową kablówkę ze stałym łączem internetowym, natomiast jest to doskonały wybór dla osób lubujących się w wyrzucaniu pieniędzy w błoto i ciągłych telefonach na infolinie, po których gwarantuję że większość z was będzie "wesoło ustawiona" na resztę dnia.
ZaletyPróbowałem doszukać się jakichkolwiek zalet, niestety pomimo wielkiego wysiłku nie udało się.
WadyJest ich tak wiele że lepiej po prostu nie korzystać z ich usług.
MiejscowośćRadom
~Kajtek / 2018-11-02 23:09
Ocena: 1.50 / 5
nie dzila czesto sie wylacza i zamiast 100 mb na s ma 50 nie polecam codziennie o 23 internet przestaje dzilac poprawne
ZaletyNIC
WadyWSZYSTKO
MiejscowośćBiała Podlaska
~Kamil / 2017-07-11 16:52
Ocena: 1.50 / 5
Nie polecam. W czerwcu przedłużyła umowę z vectra i wybralem lepsze warunki cenowe jak i transfer. Po podłączeniu zaczęły się problemy z rozliczeniem.. wyższe rachunki do płacenia i windykacja. Na reklamację odp. ze płatność jest prawidłowa ... infolinia totalnie niekompetentni konsultanci bazujący na tym by klienta spuścić na drzewo. Nie polecam.. i jak będzie trzeba to będę się sadowal. Uda na masowke i to bardzo odczuwalne jest!!!
~Kamil / 2021-01-14 13:52
Ocena: 1.50 / 5
Kpina, płacę 70 zł miesięcznie za TV i net stacjonarny. Połączenie zrywa kilka razy dziennie. "Pomoc" techniczna wymieniła modem, ale problem został. Jak tu pracować ? Za co oni biorą tyle kasy. Cena do jakości porażająca w negatywnym tego słowa znaczeniu.
MiejscowośćGdańsk
~Kamila / 2022-03-08 12:52
Ocena: 1.50 / 5
Tragedia!!!
Vectra to jakich chłam.
Nie potrafią rozwiązywać racjonalnie problemów, obsługa jest totalnie nieprofesjonalna i sami zupełnie nie wiedzą co maja robić.
Podpisałam umowę z vectra na 1,5 roku.
Z przyczyn niezależnych ode mnie musiałam zmienić mieszkanie, gdzie vectra nie obsługuje swoich kabli. Na początku mówili że nie ma problemu, że przeniosą usługę pod wskazany adres. Okazało się podczas instalacji że nie ma takiej możliwości i że pracownicy Vectry źle mnie poinformowali. Teraz muszę płacić za coś z czego nie korzystam! Oddział vectry nie potrafił dać mi jakiekolwiek innego wyboru oprócz płacenia i nie korzystania lub podpisania nowej umowy mobilnej na 2 lata (chyba jakiś żart) i wzruszał ramionami.
Internet sam w sobie totalnie zacina i bardzo często nie wywiązywali się z usług które były w umowie! Cena do jakości… porażka. Lepiej zdecydujcie się na UPC, są bardziej wiarygodni.
Jednym słowem oszuści. Uważajcie!
ZaletyW sumie żadnych!
WadyJakość usług do ceny
Brak możliwości rozwiązania problemu
Niedoinformowany i nieprofesjonalny personel
MiejscowośćGdańsk
~Karmelek44 / 2021-02-25 12:57
Ocena: 1.50 / 5
Witam chce dołączyć do osób które nie są zadowolone z funkcjonowania Vectry. Ja tez mam Vectrę i często gęsto jest zrywane połączenie internetowe ostatnio jak zgłaszałam problem z netem to przyszli mi wymienili ruter ze mam sieć 5g ale cóż z tego jak sytuacja jest taka sama nic się nie zmieniło. Jak dzwoniłam kiedyś na infolinie a mam ten najszybszy internet 300 mg to pani mi powiedziała ze dopuszczalna prędkość haka będzie osiągał to 150 mg to powiedzcie za co się płaci. A w dniu dzisiejszym to już maskara nie dość ze nie ma internetu to nawet na infolinie nie da się dodzwonić. Oni kpiny sobie urządzają z ludzi wszystko działa na starych łączach nic zapewne nie jest modernizowane. Przez takie coś będą tracić klientów jak się nie opamiętają.Ja na pewno nie polecam Vectry.
Skarżysko-Kamienna 25.02.2021 r
MiejscowośćSkarżysko-Kamienna
~karol / 2019-01-25 14:56
Ocena: 1.50 / 5
często się wyłącza dekoder, przerwy po kilka ale też kilkanaście sekund, przez "specjalistę", który nie zgłosił poprzedniemu operatorowi mojej rezygnacji, musiałam płacić i tu i tu, a z poprzednim operatorem załatwić wszystko sama. wielotygodniowa korespondencja z vectra nic nie dała. nie mogę się doczekać kiedy mi się kończy umowa. Cenowo też nie rewelacja .
Wadyj/w
MiejscowośćWarszawa
~Karol P / 2018-05-23 22:33
Ocena: 1.50 / 5
Nie polecam. Mam Internet od połowy zeszłego roku, awaria 2x na tydzień do standard. Opieszałość i chamstwo z jakim traktują klientów na infolinii sięga zenitu, twierdzą, że nawet jak płacisz za internet to przecież on może nie działać i spadaj na drzewo, pracujemy żeby jak najszybciej usunąć usterkę, będzie działał jak będzie o co panu chodzi w ogóle, jak ma pan czelność do nas dzwonić?!
W ten sam dzień potrafią zadzwonić i namawiają na "lepsze" i droższe pakiety, wciskają jakąś ochronę internetu czy innego antywirusa...oczywiście odpłatnie pod przykrywką modernizacji sieci - to chyba nie jest nawet zgodne z prawem -> jak powiedziałem Panu na infolinii że nie jestem zainteresowany, to parsknął: TO W TAKIM RAZIE NIC PANU NIE ZMIENIAM, ŻEGNAM i rzucił słuchawką...chore!
Jeśli chodzi o korespondencję via email to jedyne, podkreślam JEDYNE co potrafią to kopiuj-wklej z jakiś żałosnych szablonów, w ogóle nie czytają twoich maili. Żonie na infolinii powiedzieli, że jest globalna awaria w cały bloku a mi w tym samym momencie odpisali na mailu , że to wina routera i mikrofalówki lub kuchenki która za blisko niego stoi...0 spójności. Niestety, ale jestem po fizyce i może dużo ściągałem na studiach, ale wiem jak działa Wi-Fi i odległość od routera do laptopa to około 5 metrów bez żadnego żelastwa na drodze, ale oczywiście dalej twierdzą że to moja wina żę nie działa.
Co jakiś czas dzwoni jakiś idiotyczny automat z ankietą (nawet w weekend lub w godzinach wieczornych [sic!]) i każe sobie potwierdzać TAK/NIE za pomocą klawiatury na telefonie i będzie dzwonił praktycznie dotąd dopóki tego nie odhaczysz.
Pisałem do nich wielokrotnie oraz dzwoniłem, że jest problem z Internetem. Żona pracuje w domu więc pozostawało jedynie wykupywanie pakietów u operatora sieci komórkowej, oczywiście nawet ZERO przeprosin tylko w stopce jakiś napis, że zostali w zeszłym roku odznaczeni jakimś tam laurem-srałlem konsumentów...taaa ciekawe komu i ile zapłacili łapówki za ten wpis w stopce, bo innego wytłumaczenia nie znajduje.
Dziś dzwoniła do mnie Pani ze stacjonarnego oddziału z NUMERU ZASTRZEŻONEGO, także "jawność" i otwartość po ich stronie na maxa po prostu, na prawdę brak słów.
Pani powiedziałem, że są takie problemy z internetem że jak tylko skończy się umowa to zmieniam operatora, ale oczywiście zostałem 500x zachęcony żeby jeszcze wykupić sobie telefon, TV, że ona rozumie, że na infolinii i na mailu to debile pracują, ale może bym sobie rozszerzył pakiet...cóż jedyna zaleta tego zastrzeżonego numeru jest taka, że nie mam jak do niej oddzwonić i zamówić :)
nie pozdrawiam tej firmy i stanowczo odradzam.
Zaletyto pole jest tutaj zbędne
Wadyza mało miejsca żeby wszystkie wymienić
MiejscowośćBielsko-Biała
~Kasia / 2017-12-18 18:37
Ocena: 1.50 / 5
Porażka!!! Na infolinii 2 godz i nic. Zero kontaktu, brak możliwości uzyskania pomocy z działu technicznego. Płacić musze ale żeby uruchomić to nie ma z kim rozmawiać.
WadyPo co jest infolinia skoro nikt tam nie odbiera?
MiejscowośćWarszawa
~Kasia / 2018-07-13 10:56
Ocena: 1.50 / 5
Nie polecam nikomu
Ciągle probley z internetem nie dziala na wszystkich urządzeniach
Nie ma zasięgu nawet na 52 m 2
Usterki zglaszane
Czekalam na pana który się nie pojawił
Jakoś usług nie jest warta tej ceny
Czekam tylko na inna oferte z innej firmy aby zaprzestać świadczenia usług z vectry .
Szybki Internet ktory wolno działa lub wcale
Tylko przy ruterze mozna cokolwiek zrobić
Masakra NIE POLECAM
ZaletyBrak
WadyBrak zasięgu, możliwość korzystania tylko na jedynym urządzeniu, szybkosc bardzo minimalna , ciagle przerwy w usługach,
MiejscowośćRzeszów
~Kasia S. / 2016-03-21 20:59
Ocena: 1.50 / 5
Fatalna obsługa, nie można się dodzwonić, dziś ponad 50 min. na połączenie czekałam. Nie wspominając już o nieuzasadnionej windykacji 30 zł, które zostały zafakturowane na moje nazwisko, choć abonentem jest mój mąż.
Totalna porażka. Omijajcie tę firmę z daleka!
~Kasztan / 2024-05-23 22:00
Ocena: 1.50 / 5
Tragedia z tym internetem naprawdę internet się zacina raz się wyłącza i włącza
ZaletyRaz na tydzień net
WadyCzuje się jak bym i tak nie miał nata
~Katarzyna / 2022-09-02 11:42
Ocena: 1.50 / 5
Oszuści na maxa.W pndz miał przyjść technik-nie dotarł .Wtorek to samo .Dziś piątek znów nas wystawili. Co za gnoje! Człowiek marnuje swój czas a oni mają na wszystko wywalone. Będziemy dziś składać reklamację rozwiązujemy umowę. Sprawę zgłaszamy do rzecznika praw konsumenta
Wadyobsługa klienta
nie liczą się z ludźmi
wystawiają klientów