Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4446 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kamila / 2022-03-08 12:52
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia!!!
    Vectra to jakich chłam.
    Nie potrafią rozwiązywać racjonalnie problemów, obsługa jest totalnie nieprofesjonalna i sami zupełnie nie wiedzą co maja robić.
    Podpisałam umowę z vectra na 1,5 roku.
    Z przyczyn niezależnych ode mnie musiałam zmienić mieszkanie, gdzie vectra nie obsługuje swoich kabli. Na początku mówili że nie ma problemu, że przeniosą usługę pod wskazany adres. Okazało się podczas instalacji że nie ma takiej możliwości i że pracownicy Vectry źle mnie poinformowali. Teraz muszę płacić za coś z czego nie korzystam! Oddział vectry nie potrafił dać mi jakiekolwiek innego wyboru oprócz płacenia i nie korzystania lub podpisania nowej umowy mobilnej na 2 lata (chyba jakiś żart) i wzruszał ramionami.
    Internet sam w sobie totalnie zacina i bardzo często nie wywiązywali się z usług które były w umowie! Cena do jakości… porażka. Lepiej zdecydujcie się na UPC, są bardziej wiarygodni.
    Jednym słowem oszuści. Uważajcie!
    ZaletyW sumie żadnych!
    WadyJakość usług do ceny
    Brak możliwości rozwiązania problemu
    Niedoinformowany i nieprofesjonalny personel
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Karmelek44 / 2021-02-25 12:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Witam chce dołączyć do osób które nie są zadowolone z funkcjonowania Vectry. Ja tez mam Vectrę i często gęsto jest zrywane połączenie internetowe ostatnio jak zgłaszałam problem z netem to przyszli mi wymienili ruter ze mam sieć 5g ale cóż z tego jak sytuacja jest taka sama nic się nie zmieniło. Jak dzwoniłam kiedyś na infolinie a mam ten najszybszy internet 300 mg to pani mi powiedziała ze dopuszczalna prędkość haka będzie osiągał to 150 mg to powiedzcie za co się płaci. A w dniu dzisiejszym to już maskara nie dość ze nie ma internetu to nawet na infolinie nie da się dodzwonić. Oni kpiny sobie urządzają z ludzi wszystko działa na starych łączach nic zapewne nie jest modernizowane. Przez takie coś będą tracić klientów jak się nie opamiętają.Ja na pewno nie polecam Vectry.
    Skarżysko-Kamienna 25.02.2021 r
    MiejscowośćSkarżysko-Kamienna
  • ~karol / 2019-01-25 14:56
    Ocena: 1.50 / 5
    często się wyłącza dekoder, przerwy po kilka ale też kilkanaście sekund, przez "specjalistę", który nie zgłosił poprzedniemu operatorowi mojej rezygnacji, musiałam płacić i tu i tu, a z poprzednim operatorem załatwić wszystko sama. wielotygodniowa korespondencja z vectra nic nie dała. nie mogę się doczekać kiedy mi się kończy umowa. Cenowo też nie rewelacja .
    Wadyj/w
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Karol P / 2018-05-23 22:33
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam. Mam Internet od połowy zeszłego roku, awaria 2x na tydzień do standard. Opieszałość i chamstwo z jakim traktują klientów na infolinii sięga zenitu, twierdzą, że nawet jak płacisz za internet to przecież on może nie działać i spadaj na drzewo, pracujemy żeby jak najszybciej usunąć usterkę, będzie działał jak będzie o co panu chodzi w ogóle, jak ma pan czelność do nas dzwonić?!
    W ten sam dzień potrafią zadzwonić i namawiają na "lepsze" i droższe pakiety, wciskają jakąś ochronę internetu czy innego antywirusa...oczywiście odpłatnie pod przykrywką modernizacji sieci - to chyba nie jest nawet zgodne z prawem -> jak powiedziałem Panu na infolinii że nie jestem zainteresowany, to parsknął: TO W TAKIM RAZIE NIC PANU NIE ZMIENIAM, ŻEGNAM i rzucił słuchawką...chore!

    Jeśli chodzi o korespondencję via email to jedyne, podkreślam JEDYNE co potrafią to kopiuj-wklej z jakiś żałosnych szablonów, w ogóle nie czytają twoich maili. Żonie na infolinii powiedzieli, że jest globalna awaria w cały bloku a mi w tym samym momencie odpisali na mailu , że to wina routera i mikrofalówki lub kuchenki która za blisko niego stoi...0 spójności. Niestety, ale jestem po fizyce i może dużo ściągałem na studiach, ale wiem jak działa Wi-Fi i odległość od routera do laptopa to około 5 metrów bez żadnego żelastwa na drodze, ale oczywiście dalej twierdzą że to moja wina żę nie działa.

    Co jakiś czas dzwoni jakiś idiotyczny automat z ankietą (nawet w weekend lub w godzinach wieczornych [sic!]) i każe sobie potwierdzać TAK/NIE za pomocą klawiatury na telefonie i będzie dzwonił praktycznie dotąd dopóki tego nie odhaczysz.

    Pisałem do nich wielokrotnie oraz dzwoniłem, że jest problem z Internetem. Żona pracuje w domu więc pozostawało jedynie wykupywanie pakietów u operatora sieci komórkowej, oczywiście nawet ZERO przeprosin tylko w stopce jakiś napis, że zostali w zeszłym roku odznaczeni jakimś tam laurem-srałlem konsumentów...taaa ciekawe komu i ile zapłacili łapówki za ten wpis w stopce, bo innego wytłumaczenia nie znajduje.

    Dziś dzwoniła do mnie Pani ze stacjonarnego oddziału z NUMERU ZASTRZEŻONEGO, także "jawność" i otwartość po ich stronie na maxa po prostu, na prawdę brak słów.
    Pani powiedziałem, że są takie problemy z internetem że jak tylko skończy się umowa to zmieniam operatora, ale oczywiście zostałem 500x zachęcony żeby jeszcze wykupić sobie telefon, TV, że ona rozumie, że na infolinii i na mailu to debile pracują, ale może bym sobie rozszerzył pakiet...cóż jedyna zaleta tego zastrzeżonego numeru jest taka, że nie mam jak do niej oddzwonić i zamówić :)
    nie pozdrawiam tej firmy i stanowczo odradzam.
    Zaletyto pole jest tutaj zbędne
    Wadyza mało miejsca żeby wszystkie wymienić
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Kasia / 2017-12-18 18:37
    Ocena: 1.50 / 5
    Porażka!!! Na infolinii 2 godz i nic. Zero kontaktu, brak możliwości uzyskania pomocy z działu technicznego. Płacić musze ale żeby uruchomić to nie ma z kim rozmawiać.
    WadyPo co jest infolinia skoro nikt tam nie odbiera?
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kasia / 2018-07-13 10:56
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam nikomu
    Ciągle probley z internetem nie dziala na wszystkich urządzeniach
    Nie ma zasięgu nawet na 52 m 2
    Usterki zglaszane
    Czekalam na pana który się nie pojawił
    Jakoś usług nie jest warta tej ceny
    Czekam tylko na inna oferte z innej firmy aby zaprzestać świadczenia usług z vectry .
    Szybki Internet ktory wolno działa lub wcale
    Tylko przy ruterze mozna cokolwiek zrobić
    Masakra NIE POLECAM
    ZaletyBrak
    WadyBrak zasięgu, możliwość korzystania tylko na jedynym urządzeniu, szybkosc bardzo minimalna , ciagle przerwy w usługach,
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Kasia S. / 2016-03-21 20:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Fatalna obsługa, nie można się dodzwonić, dziś ponad 50 min. na połączenie czekałam. Nie wspominając już o nieuzasadnionej windykacji 30 zł, które zostały zafakturowane na moje nazwisko, choć abonentem jest mój mąż. Totalna porażka. Omijajcie tę firmę z daleka!
  • ~Kasztan / 2024-05-23 22:00
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia z tym internetem naprawdę internet się zacina raz się wyłącza i włącza
    ZaletyRaz na tydzień net
    WadyCzuje się jak bym i tak nie miał nata
  • ~Katarzyna / 2022-09-02 11:42
    Ocena: 1.50 / 5
    Oszuści na maxa.W pndz miał przyjść technik-nie dotarł .Wtorek to samo .Dziś piątek znów nas wystawili. Co za gnoje! Człowiek marnuje swój czas a oni mają na wszystko wywalone. Będziemy dziś składać reklamację rozwiązujemy umowę. Sprawę zgłaszamy do rzecznika praw konsumenta
    Wadyobsługa klienta
    nie liczą się z ludźmi
    wystawiają klientów
    MiejscowośćWarszawa
  • ~KAZIK / 2017-01-30 17:30
    Ocena: 1.50 / 5
    ponownie opiniuje nowatorski sposób obsługi klienta!faktury przysyła się raz na pół roku,nagle pół roku okazuje się nie wystarczającym na wysłanie faktur i ostatnie faktury przysyłają po 7 miesiącach (koniec stycznia) z terminem płatności 2 rat w miesiącu lutym 2017.proponuje ulepszenie tej metody np przysyłając faktury po upływie roku i płatne w terminie jednego miesiąca a klienci poczują się naprawdę docenieni przez firmę VECTRA
    Zaletybrak zalet
    Wadypodłe zachowanie firmy VECTRA
    za długo korzystam z tak marnej firmy
  • ~kb / 2019-04-17 20:16
    Ocena: 1.50 / 5
    od ponad pół roku walczę z uciekającym sygnałem wi-fi, 16 kwietnia mój internet miał zawrotna prędkość czyli pobieranie 0,03 mb/s, wysyłanie i to nie żart -1,00 mb/s ping 37 ms. od modemu do laptopa mam 4 metry :))
    Nie polecam nikomu tej firmy.
    Zaletybrak zalet
    Wadynic nie działa zgodnie z umową,
    Miejscowośćgdynia
  • ~Kdm / 2021-06-25 21:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam! Ciągłe awarie internetu i TV. Na infolinię ciężko się dodzwonić
    ZaletyBrak
    WadyCiągłe awarie
    MiejscowośćPoznań
  • ~kecaj9 / 2018-01-29 16:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Wszystko jest ok. do momentu podpisania umowy jak podpisałem umowę i po kilku dniach przestał działać ruter (wi-fi)
    To od trzech miesiecy dzwonie na infolinie to odnoszę wrażenie że jestem ich największym wrogiem mówią że technik może przyjść ale muszę za wizytę zapłacić .Odradzam totalna porażka mam umowę na dwa lata i jeszcze zostało ok. 14 miesiecy i wtedy wezma ten ich sprzet i niech sobie w du...ę wsadza.Bezczelność infolinni sięga zenitu.
    Miejscowośćwarszawa
  • ~kgb / 2023-06-14 16:36
    Ocena: 1.50 / 5
    Prędkość i bezawaryjność tylko na papierze, Spadki prędkości i częste irytujące krótkie przerwy, Obsługa serwisowa która nic nie widzi i nic nie może mimo przesyłanych logów, (jak w memie u mnie działa), reklamacje to kopanie się z koniem.
    WadyPrędkość i bezawaryjność tylko na papierze, Spadki prędkości i częste irytujące krótkie przerwy, Obsługa serwisowa która nic nie widzi i nic nie może mimo przesyłanych logów, (jak w memie u mnie działa), reklamacje to kopanie się z koniem.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Kielce / 2015-05-15 09:03
    Ocena: 1.50 / 5
    totalne dziadostwo, przeważnie od rana do wieczora nie ma internetu a jak jest to non stop przerywa, prędkość jak najbardziej do zaakceptowania,ogólnie nie polecam
  • ~KiK / 2023-08-28 10:30
    Ocena: 1.50 / 5
    Po zmianie dekodera i zmianie routera jeszcze gorsza jakość, zacina się, głos ucieka, działa w zwolnionym tempie. Internet co chwile przerywa, zgłaszane awarie (skutkowało wymianą). Jesteśmy w trakcie rezygnacji. A kanały shit, raz jest, raz nie ma. Owszem jesteśmy osobami którzy nie wykupili bezpośrednio tv+internet (jesteśmy po rodzinie w mieszkaniu- bloku)
    NIE POLECAM.
    Negatywna jestem nastawiona.
    ZaletySzybki Internet
    WadyZacina się internet
    Wyłącza się
    Głos bezpośrednio z dekodera ucieka
    Dekoder co chwile jakieś cyrki robi
    MiejscowośćOtwock
  • ~kiwi / 2018-03-24 12:23
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam. Internet ciągle szwankuje, ciężko się dodzwonić do BOK - długo się czeka na połączenie. Dziś znowu dzwoniłam z awarią internetu (4 raz w tym tygodniu!) - rozmowa trwała 43 minuty!!!!! Jesli macie innego dostawcę to lepiej spróbować z inną firmą.
    Zaletymożna zamówić pakiet TV + interenet
    Wadysłaby interenet, ciągłe awarie, ciężko się dodzwonić do BOK
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~KK / 2015-08-15 19:45
    Ocena: 1.50 / 5
    Vectra, to kompletne dno. Płacę 60zł, za to żeby po kilkanaście sekund otwierały się strony, na których nic nie ma. Muszę czekać aż mi się google.pl załaduje. Za prawie te same pieniądze mój osiedlowy dostawca sprawował się dwa razy lepiej. Nie było idealnie. Ale przy takim użytkowaniu zwykłym, było ok. Pingi po 100ms w normalne powszednie wieczory. Nigdy takich wysokich pingów nie miałem. Podpisałem umowę na 2 lata, a już po 1,5m mam ich dosyć.
  • ~Klara / 2022-09-07 18:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Kategorycznie odradzam korzystanie z usług powyższej firmy, miesiąc po rezygnacji z umowy w Vectrze ciągle docierają do mnie maile bądź smsy, o niesłusznych ewentualnych dopłatach/zaległościach, wynikające z niekompetencji pracujących tam ludzi. Dodatkowo kontakt z pracownikami jest niesamowicie utrudniony, czy to telefoniczny, czy internetowy, ilość punktów w całej Polsce pozostawia wiele do życzenia.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Klient / 2017-11-28 18:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Pytanie proste mam, czemu tak wolno ta obsługa idzie. Czemu nie można zatrudnić więcej osób, widać iż firma oszczędza na pracownikach. Ja gdybym tak robił dawno musiałbym zamknąć własną działalność. Jest to przykre lecz to tylko spowoduje ubytek klientów a zarazem dochodów, Ja właśnie podjąłem decyzję rezygnuje z usług tej firmy.
    ZaletyBrak
    WadyDużo
    MiejscowośćRadom
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2082
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1915
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2570
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016