Nie można nie zgodzić się ze wszystkimi opiniami. Beznadzieja na całej linii, całe szczęście, że mam umowę do czerwca. Jakoś się przemęczę i koniec z tym. Uciekajcie od Vectry najdalej jak możecie jeśli chcecie mieć dobrą jakość usług. Obsługa to jakiś śmiech. Napisałam do nich jakie mam uwagi, a oni zamiast normalnie odpowiedzieć napisali list z podpisami wszystkich ważnych osób, cytując paragrafy, na podstawie których nie należy mi się odszkodowanie. Tylko, że ja nie chciałam odszkodowania, a internetu, który by działał. Masakra i totalne nieporozumienie.
ZaletyBywa, że się nie zacina.
WadyBardzo często się zacina.
MiejscowośćBydgoszcz
~izzy / 2021-08-29 18:09
Ocena: 1.50 / 5
Od czterech dni są nieustanne zakłócenia - zarówno jak i w telewizji kablowej, jak i w internecie. Internet się rozłącza co pół godziny/co godzinę, nie ma połączenia w ogóle przez dobre dwadzieścia minut, czasem i nawet trudno z powrotem się połączyć. Na telewizję przychodzą dziwne powiadomienia o sprawdzeniu podłączenia dekodera czy kabli, kiedy wszystko jest dobrze połączone. Okropna sprawa, nigdy takiego czegoś nie doświadczyłam. Wczoraj i w piątek próbowałam się dodzwonić na infolinię ale nikt nawet nie odebrał więc no. Kicha.
ZaletyŻADNE
WadyWSZYSTKO
MiejscowośćRadom
~ja / 2020-01-12 14:40
Ocena: 1.50 / 5
No jakaś masakra! Od kilku dni proszę o kontakt w sprawie podwyższenia pakietu usług i jestem ciągle odsyłana, a to do pani x, która miała się ze mną skontaktować w ciągu 15 min. a to do jej szefa, który miał zadzwonić...i do tej pory nic, cisza....Klientów mają w d....
MiejscowośćReda
~Jacek / 2022-03-25 07:43
Ocena: 1.50 / 5
Podłączenie telewizji i internetu trwało ponad dwa tygodnie. Vectra nie ma swoich techników, więc zlecono firmie, która nie pracuje na światłowodach. Po tygodniu przyszedł mechanik z modemem bez możliwości nagrywania. W końcu po 2 tygodniach podłączono, ale wystawiono mi rachunek za cały miesiąc. Po interwencji skorygowano. Internet przerywa, telewizor często pokazuje planszę - brak połączenia. Obsługa klienta tragiczna - wizyta technika płatna.
WadyInternet przerywa, telewizor czesto pokazuje planszę - brak połączenia
MiejscowośćSzczecin
~Jacek / 2022-04-02 20:15
Ocena: 1.50 / 5
Miałem nadzieję że trafiłem wreszcie na dobrego operatora ale się pomyliłem internet to tragedia od 5dni niemam wogóle internetu dzwoniłem pisałem był nawet jakiś pracownik i nic tylko proszą o cierpliwość porażka
ZaletyBrak
WadySame
MiejscowośćKartuzy
~jack / 2014-10-28 16:25
Ocena: 1.50 / 5
BeZnadziej, dali mi modem wifi ktory obsluguje tylko 2 urzadzenia, ja sam mam 3 a gdzie reszta rodziny
reklamacja odrzucona
Zaletynic
Wadyoszukiwanie, nie udzielanie pelnych informacji
2 miesiące
~Jakub / 2022-02-02 20:30
Ocena: 1.50 / 5
Najgorszy dostawca internetu z jakim się kiedykolwiek spotkałem. Codzienne problemy z internetem, wysoki ping, słaby zasięg wi-fi i to wszystko w cenie dobrego internetu u innych dostawców... Potrafię 15 razy dziennie całkowicie stracić zasięg do wifi, bedąc jakieś 8m od modemu...
MiejscowośćGdańsk
~Jan / 2022-10-12 13:29
Ocena: 1.50 / 5
Ciągle awarie z przesyłem obrazu . Nie ma miesiąca a nawet tygodnia kiedy obraz zacina sie6. Technik twierdzi ,że mają stary sprzęt.
ZaletyBrak
WadyDuzo
~Janek / 2023-03-07 09:38
Ocena: 1.50 / 5
Podnoszą i nie można wypowiedzieć umowy beż kary. Dekoder się zacina przy nagrywaniu choć biorą kasę za lepszy dekoder w teorii. Internet bardzo się zacina przy pracy zdalnej mając 1.2gb/s to słabe usługi muszą mieć.
ZaletyBrak
WadyZacina się internet
Nagrywa z pikselami
Podnoszą ceny
MiejscowośćWarszawa
~Janusz / 2022-05-27 23:19
Ocena: 1.50 / 5
Czeste awarie
czas oczekiwania na usuniecie awarii
10 dni -na konrakt tel czekac około 1 godz .
nie grzeczny kontakt z serwisantem w domu
wizyta trwala 30 sekund -nie grzeczny.
MiejscowośćGdańsk
~Janusz / 2022-09-20 16:46
Ocena: 1.50 / 5
Częste awarie i niestabilne połączenie. Obsługa klienta (o ile istnieje) - brak.
Zmieniłem na UPC 3 tygodnie temu i póki co działa o niebo lepiej. Nawet nie ma co porównywać. Łapcie nr do przedstawiciela UPC 729062471. Profesjonalnie i szybko załatwił sprawę.
WadyAwarie, niestabilne połączenie.
MiejscowośćWarszawa
~Janusz / 2023-09-08 12:32
Ocena: 1.50 / 5
Kolejny zamówiony serwisami usterki telewizji ten sam
P Marcin nie usunął usterki
bez odpowiedzi na przyczynę
częstej awarii telewizji .
Zawsze się spieszy i nie kontaktowy.nie wyjaśnił przyczyny
kolejnych awarii..
Nie polecam tego Pana .
Skandaliczne są opinie VECTRY.
WadyCzęste awarie
MiejscowośćGdansk Trakt Sw Wojciecha os.TBS
~Jarek / 2018-02-14 10:34
Ocena: 1.50 / 5
Według mojej oceny: Nie mają skrupułów w stosunku do ludzi w podeszłym wieku, którzy nie są w stanie przeanalizować umów i aneksów zapisanych na dodatek mikroskopijną czcionką i prawdopodobnie wydrukowanymi celowo w niewłaściwym porządku (punkty nie idą po kolei i bardzo trudno się to analizuje). Stałych wieloletnich klientów w nieskończoność obciążają znacznie zawyżonymi w stosunku do rynku cenami. Używają manipulacji polegających na nieprawdziwej słownej interpretacji zapisów (BOK) i dezinformacji (również BOK) dotyczących procedur, żeby utrudnić rozwiązanie umowy i odwlec je w czasie.
MiejscowośćWrocław
~Jasutoko / 2018-01-06 20:53
Ocena: 1.50 / 5
Nie polecam tej firmy
Bardzo źle traktowanie klienta nie tylko w mieście w którym mieszkam ale i w centrali
nie będę pisał co i jak ale powiem tyle
Po zgłoszeniu problemu z internetem (niski transfer )
Badziewie a nie firma
ZaletyNiska cena
WadySłaby internet
Częste problemy z tv i z netem
Źle traktują klienta
MiejscowośćPiła
~Jdnnjsj / 2021-11-26 16:21
Ocena: 1.50 / 5
Wcześniej sporadycznie, teraz od miesiąca codziennie są jakieś problemy zarówno z internetem, jak i z telefonem stacjonarnym. Internet nie spełnia kryteriów za które płacę (zamiast 60 czy 100 Mb/s mam 4-17 Mb/s w szybkości ściągania, wstawianie zaś to 238 kB/s? Co?), co kilka godzin się urywa i nie ma w ogóle połączenia. Jeśli chodzi o telefon stacjonarny, jakość połączenia telefonicznego jest koszmarna, często się tnie, wielokrotne szmery czy ucięcia połączenia. Zamierzam zrezygnować i wziąć internet stacjonarny u jakiegokolwiek innego dostawcy. Vectry nie polecam.
WadyPłacąc za internet ma się 1/6-1/10 szybkości za którą się płaci. Częste braki połączenia. Nie polecam, jeśli komuś zależy na niezawodnym Internecie.
MiejscowośćBiałystok
~JebacVectre / 2023-12-09 14:36
Ocena: 1.50 / 5
Internet wolny ale to jeszcze jakoś wytrzymam ale tego że z przynajmniej 10 razy były jakieś problemy i internet nie działał bez powodu to już przesada raz chyba bie było internetu z 2 mięs a był opłacany generalnie to nie polecam
ZaletyBrak :)
MiejscowośćSłupsk
~Jendrek / 2023-02-21 17:23
Ocena: 1.50 / 5
Ilość awari to jakiś kosmos
Internet z polową deklarowanej prędkości
Biuro obsługi zwala wszystko na urzytkownika uszkodził Pan kable nie umie pań zaprogramować programów etcerera tylko takie rady można usłyszeć
ZaletyUmiarkowana cena ale raczej nie warto osobiście wypowiadam umowe
WadyBrak szacunku do klienta
MiejscowośćToruń
~jerry / 2023-03-27 12:37
Ocena: 1.50 / 5
W grudniu ub. r. zawarłem umowę o świadczenie usług Internetu światłowodowego. Monter podłączył go do telewizyjnego kabla antenowego. Nie wiem czy to dla tego, ale sygnał Internetu był ok. 10-krotnie wolniejszy od określonego w umowie.
ZaletyŻadnych zalet
WadyStwarzanie klientom problemów, brak możliwości swobodnego dodzwonienia się, nieuczciwe praktyki
MiejscowośćWarszawa
~Jerzy / 2019-02-04 11:41
Ocena: 1.50 / 5
Brak zyczliwej i profesjonalnej obsługi klienta. Klient -
starszy, umierający na raka człowiek - chcący pozamykać swoje sprawy i złożyć wypowiedzenie umowy jest odsyłany,
by przyszedł w innym terminie. Następnie Klient ze swym opiekunem jest w chamski sposób atakowany przez 4 panie z obsługi za " trzymanie telefonu w rece" . Otrzymuje polecenie schowane telefonu, bo Paniom się wydaje, że rozmowa jest nagrywana.
MiejscowośćJelenia Góra
~jetmax2424 / 2016-05-10 23:48
Ocena: 1.50 / 5
Totalny szajs. Straty pakietów z 50mb do 2 to norma. Wysyłają techników, którzy nie przychodzą, a jak przyjdą, bo łaskawie zadzwoniłem 5 raz i czekałem 30 minut aż ktoś odbierze, to polecają mi zmianę kabla(który był wymieniany 3 razy w ciągu roku przez tych samych techników. Totalne gówno nie polecam.