Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4446 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Janusz / 2023-09-08 12:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Kolejny zamówiony serwisami usterki telewizji ten sam
    P Marcin nie usunął usterki
    bez odpowiedzi na przyczynę
    częstej awarii telewizji .
    Zawsze się spieszy i nie kontaktowy.nie wyjaśnił przyczyny
    kolejnych awarii..
    Nie polecam tego Pana .
    Skandaliczne są opinie VECTRY.
    WadyCzęste awarie
    MiejscowośćGdansk Trakt Sw Wojciecha os.TBS
  • ~Jarek / 2018-02-14 10:34
    Ocena: 1.50 / 5
    Według mojej oceny: Nie mają skrupułów w stosunku do ludzi w podeszłym wieku, którzy nie są w stanie przeanalizować umów i aneksów zapisanych na dodatek mikroskopijną czcionką i prawdopodobnie wydrukowanymi celowo w niewłaściwym porządku (punkty nie idą po kolei i bardzo trudno się to analizuje). Stałych wieloletnich klientów w nieskończoność obciążają znacznie zawyżonymi w stosunku do rynku cenami. Używają manipulacji polegających na nieprawdziwej słownej interpretacji zapisów (BOK) i dezinformacji (również BOK) dotyczących procedur, żeby utrudnić rozwiązanie umowy i odwlec je w czasie.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Jasutoko / 2018-01-06 20:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam tej firmy
    Bardzo źle traktowanie klienta nie tylko w mieście w którym mieszkam ale i w centrali
    nie będę pisał co i jak ale powiem tyle
    Po zgłoszeniu problemu z internetem (niski transfer )
    Badziewie a nie firma
    ZaletyNiska cena
    WadySłaby internet
    Częste problemy z tv i z netem
    Źle traktują klienta
    MiejscowośćPiła
  • ~Jdnnjsj / 2021-11-26 16:21
    Ocena: 1.50 / 5
    Wcześniej sporadycznie, teraz od miesiąca codziennie są jakieś problemy zarówno z internetem, jak i z telefonem stacjonarnym. Internet nie spełnia kryteriów za które płacę (zamiast 60 czy 100 Mb/s mam 4-17 Mb/s w szybkości ściągania, wstawianie zaś to 238 kB/s? Co?), co kilka godzin się urywa i nie ma w ogóle połączenia. Jeśli chodzi o telefon stacjonarny, jakość połączenia telefonicznego jest koszmarna, często się tnie, wielokrotne szmery czy ucięcia połączenia. Zamierzam zrezygnować i wziąć internet stacjonarny u jakiegokolwiek innego dostawcy. Vectry nie polecam.
    WadyPłacąc za internet ma się 1/6-1/10 szybkości za którą się płaci. Częste braki połączenia. Nie polecam, jeśli komuś zależy na niezawodnym Internecie.
    MiejscowośćBiałystok
  • ~JebacVectre / 2023-12-09 14:36
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet wolny ale to jeszcze jakoś wytrzymam ale tego że z przynajmniej 10 razy były jakieś problemy i internet nie działał bez powodu to już przesada raz chyba bie było internetu z 2 mięs a był opłacany generalnie to nie polecam
    ZaletyBrak :)
    MiejscowośćSłupsk
  • ~Jendrek / 2023-02-21 17:23
    Ocena: 1.50 / 5
    Ilość awari to jakiś kosmos
    Internet z polową deklarowanej prędkości


    Biuro obsługi zwala wszystko na urzytkownika uszkodził Pan kable nie umie pań zaprogramować programów etcerera tylko takie rady można usłyszeć
    ZaletyUmiarkowana cena ale raczej nie warto osobiście wypowiadam umowe
    WadyBrak szacunku do klienta
    MiejscowośćToruń
  • ~jerry / 2023-03-27 12:37
    Ocena: 1.50 / 5
    W grudniu ub. r. zawarłem umowę o świadczenie usług Internetu światłowodowego. Monter podłączył go do telewizyjnego kabla antenowego. Nie wiem czy to dla tego, ale sygnał Internetu był ok. 10-krotnie wolniejszy od określonego w umowie.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyStwarzanie klientom problemów, brak możliwości swobodnego dodzwonienia się, nieuczciwe praktyki
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jerzy / 2019-02-04 11:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Brak zyczliwej i profesjonalnej obsługi klienta. Klient -
    starszy, umierający na raka człowiek - chcący pozamykać swoje sprawy i złożyć wypowiedzenie umowy jest odsyłany,
    by przyszedł w innym terminie. Następnie Klient ze swym opiekunem jest w chamski sposób atakowany przez 4 panie z obsługi za " trzymanie telefonu w rece" . Otrzymuje polecenie schowane telefonu, bo Paniom się wydaje, że rozmowa jest nagrywana.
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~jetmax2424 / 2016-05-10 23:48
    Ocena: 1.50 / 5
    Totalny szajs. Straty pakietów z 50mb do 2 to norma. Wysyłają techników, którzy nie przychodzą, a jak przyjdą, bo łaskawie zadzwoniłem 5 raz i czekałem 30 minut aż ktoś odbierze, to polecają mi zmianę kabla(który był wymieniany 3 razy w ciągu roku przez tych samych techników. Totalne gówno nie polecam.
  • ~jim / 2013-12-03 20:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Vectra - od ponad 2 mcy zgłaszam awarię dekodera i złą jakość sygnału. Przybyli technicy łaskawie po miesiącu monitowania. Poprawiło sie na tydzień, a potem to samo.
    Zgloszenie telefoniczne to kpina, przełączają między działami technicznym a obsługą klienta i za każdym razem trzeba podawać swoje dane identyfikacyjne. Nikt nie odpowiada od początku do końca za rozwiązanie problemu. Za każdym razem inny konsultant i trzeba opowiadać od początku o usterkach. Robią wszystko by nie przyjechać i nie naprawić usterki. Dno totalne, zdecydowanie odradzam!
    Zaletyzawsze pamiętają, by wystawić ci rachunek
    Wadycała reszta, lekceważą w BOK, na infolinii i w dziale tech. Jak podpisałeś umowę nie jesteś już klientem a frajerem
    6mcy
  • ~Joanna / 2019-02-19 09:43
    Ocena: 1.50 / 5
    Od 9 lat jestem klientem. Na początku wszystko działało ok, ale od 2 lat jest dramat. Wieczne problemy z internetem i kablówką. Infolinia to kpina mówią, ze coś robią a dalej działa w kratkę. Router wiecznie nagrzany do granic możliwości to samo z dekoderem - brak podstaw do wymiany?! Resetuję urządzenia czasami po 5 razy dziennie. Ogólnie o nic nie można się doprosić - o nowego pilota, o dekoder, o router po 9 latach użytkowania!!! W momencie informacji. że chcę rozwiązać umowę nagle chcą wymienić wszystko !!! Wydaje mi się, że UPC ma dużo korzystniejszą ofertę dlatego zdecydowałam się na zmianę.
    Zaletybrak
    Wadywolny internet, brak wymiany dekodera i routera po 9 latach użytkowania, wiecznie zanikający sygnał internetu, zawieszająca się kablówka, przegrzane urządzenia
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~Jolanta / 2014-10-28 10:35
    Ocena: 1.50 / 5
    Popieram Vectra jest poprostu beznadziejna,ludzie 18 miesiecy walcze z nimi o nadplacone pieniadze pisze pisma dzwonie i wiecie co nie ma odzewu albo jakis malo kompetentny pracownik odpowiada ze takie pismo ktokolwiek moze sobie napisac.Ludzie co to dzungla amazonska czy kraj w Europie.Ja ta kablowke mialam od 1994 roku naturalnie pozniej doszedl internet i telefon,a Vectra jest trzecia firma i same problemy w dziale obslugi klienta tez niemila obsluga z glupimi uwagami odradzam calkowicie ta firme.
    Wadypodalam w opini
  • ~Justyna / 2020-11-23 13:28
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam. Częste awarie, długie terminy oczekiwania na serwisanta. Kontakt telefoniczny porażka. System po czasie rejestruje reklamacje, wypowiedzenia umowy itp.....
    Miejscowośćknurów
  • ~Justyna / 2023-01-24 09:36
    Ocena: 1.50 / 5
    Niestety rozwiązałam umowę z multimedia i internet zvectru nie działa prawidłowo. Zgłaszałam problem wiele razy ale nic się nie udało zmienić, nawet nie chcą wyslac technika bo problem według nich się nie kwalifikuje. Mówią ze po kablu będzie dzialac, a nieważne ze nie korzystam z internetu tylko na 1 urządzeniu ale na telefonie laptopie czy telewizorze i przeciętny użytkownik nie podłącza kabla do każdego z urządzeń. Nawet nie przyjęto reklamacji, porażka - żałuje ze przeniosłam się z multimedii
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
    Brak możliwości zgłoszenia reklamacji
    Brak reakcji na problem klienta
    MiejscowośćOstrów Mazowiecka
  • ~Już nigdy Vectry / 2023-11-17 07:09
    Ocena: 1.50 / 5
    Wyłudzają nienależne pieniądze. Byli nawet ukarani przez UOKiK.
    Zaletyodradzam
    Wadynie polecam
  • ~k_b2 / 2018-01-03 09:07
    Ocena: 1.50 / 5
    Zakupiłem internet stacjonarny, 600 Mb/s, z gwarancja 300 Mb/s, po pomiarach po kablu w sieci LAN 250Mb/s, z Wifi w odleglości 3.0m od rotera 25 Mb/s. Dodzwonienie sie do biura obslugi klienta graniczny z cudem, po porannym (7.30) wydzownieniu konsultanta - okazało się że po Wifi firma VECTRA NICZEGO nie gwrantuje, kontajt bardzo nimiły, reklamacje pisemne rozpatrywane w stylu: nie stwierdzamy po stronie dostawcy usług żadnych usterek technicznych.
    TRAGEDIA, człowiek w szponach korporacji nic niemoże oprócz płacenia rachunków - ODSTĄPIŁEM OD UMOWY. Nie polecam, najgorsza firma z jaką wspołpracowałem.
    ZaletyMarketing
    Wady- fatalna obsługa klienta
    - 600Mb/s w wydaniu Vectra to 25 Mb/s
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kacper / 2019-10-23 21:01
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorszy wybór, nie polecam absolutnie nikomu. Jakość świadczonych usług ? Zerowa, przez okres trwania umowy(2lata) nie było żadnego miesiąca w którym by nie było problemów z telewizją bądź internetem. Internet w sumie też jest ciekawą sprawą, ponieważ w umowie widnieje natomiast w rzeczywistości więcej go nie ma niż jest. Obsługa klienta czy pomoc techniczna to jest kompletny żart, nigdy telefon na infolinie nie okazał się pomocny. Te same frazesy w kółko. Wezwanie technika do lokali w celu naprawy usług jest niemożliwie trudnym zadaniem. Cały czas wszystko zdalnie naprawiane po łebkach, a za kilka dni to samo. Mógłbym się jeszcze rozpisywać i opowiadać o historiach które miały miejsce podczas trwania umowy, ale nie mam ochoty psuć sobie dalej humoru. Podsumowując, firma VECTRA jest to coś czego powinien unikać każdy kto chce mieć bezproblemową kablówkę ze stałym łączem internetowym, natomiast jest to doskonały wybór dla osób lubujących się w wyrzucaniu pieniędzy w błoto i ciągłych telefonach na infolinie, po których gwarantuję że większość z was będzie "wesoło ustawiona" na resztę dnia.
    ZaletyPróbowałem doszukać się jakichkolwiek zalet, niestety pomimo wielkiego wysiłku nie udało się.
    WadyJest ich tak wiele że lepiej po prostu nie korzystać z ich usług.
    MiejscowośćRadom
  • ~Kajtek / 2018-11-02 23:09
    Ocena: 1.50 / 5
    nie dzila czesto sie wylacza i zamiast 100 mb na s ma 50 nie polecam codziennie o 23 internet przestaje dzilac poprawne
    ZaletyNIC
    WadyWSZYSTKO
    MiejscowośćBiała Podlaska
  • ~Kamil / 2017-07-11 16:52
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam. W czerwcu przedłużyła umowę z vectra i wybralem lepsze warunki cenowe jak i transfer. Po podłączeniu zaczęły się problemy z rozliczeniem.. wyższe rachunki do płacenia i windykacja. Na reklamację odp. ze płatność jest prawidłowa ... infolinia totalnie niekompetentni konsultanci bazujący na tym by klienta spuścić na drzewo. Nie polecam.. i jak będzie trzeba to będę się sadowal. Uda na masowke i to bardzo odczuwalne jest!!!
  • ~Kamil / 2021-01-14 13:52
    Ocena: 1.50 / 5
    Kpina, płacę 70 zł miesięcznie za TV i net stacjonarny. Połączenie zrywa kilka razy dziennie. "Pomoc" techniczna wymieniła modem, ale problem został. Jak tu pracować ? Za co oni biorą tyle kasy. Cena do jakości porażająca w negatywnym tego słowa znaczeniu.
    MiejscowośćGdańsk
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3499
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2082
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1915
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4574
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2970
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2570
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016