Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4446 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~HaBe / 2018-07-24 00:37
    Ocena: 1.50 / 5
    To co ostatnimi czasy dzieje się z Internetem to już nawet przegięciem nazwać nie można! Ciągle zrywa połączenie, w środku akcji filmu (hboGO) załącza się buforowanie i koniec oglądania! Ale to to pikuś! Gorzej dla mnie, że podczas realizacji projektów muszę być online! A coraz rzadziej mi się to udaje. Totalny brak profesjonalizmu że strony Vectry! Potwornie żałuję, że 2 miesiące temu zmieniłam operatora. Nie polecam.
    ZaletyW zasadzie ostatnimi czasy brak
    WadyJak w opisie: zrywa połączenie z netem bez względu na porę doby
    MiejscowośćPiła
  • ~Hades / 2022-08-10 13:54
    Ocena: 1.50 / 5
    Gorąco nie polecam, pierw usługa internet i tv Smart. Internet od 22 ciągle przerywał, zgłaszane ale nic z tym nie było robione więc zmieniłem usługodawcę. Tv Smart zakupiony w promocji przez 2 miesiące musiałem walczyć z nimi aby udostępnili mi dodatkowe funkcje, które były zawarte w promocji. Po wymianie tv Smarta na nowego i zwrocie starego w terminie naliczyli karę za nie zwrócony sprzęt. Czekam tylko na koniec umowy i już do nich nie wrócę.
    WadyOlewka klienta, naliczanie bezpodstawnych kar.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~HazeSmoker / 2017-10-07 15:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Masakra. Internet zawodny i niestabilny ale to tylko wierzchołek góry lodowej. Obsługa klienta to jakieś nieporozumienie. Niekompetentne chamy, których jedyną umiejętnością jest powtarzanie w kółko tych samych tekstów. Poziom obsługi klienta bezpośrednio przekłada się na to jak klient jest traktowany przez firmę. W tym przypadku jak gówno. Nie polecam i nigdy więcej nie powtórzę tego błędu.
  • ~Helena / 2020-12-29 20:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem klientem Vectry 12 lat i teraz niestety stwierdziłam (zwłaszcza po ostatniej świątecznej awarii telewizji cyfrowej), że czas się z nią pożegnać. Słaby zasięg internetu,ciągle zmiany kanałów no i ostatnia świąteczna awaria. Przez trzy dni świąteczne mieliśmy problem z telewizja cyfrowa, i pomimo zgłoszeń do siedziby firmy w Gdyni awaria została naprawiona dopiero 28.12.2020, czyli po świętach. A dzisiaj jeszcze doszły do mnie wieści, że pomimo awarii, nikt nie informował o awarii biura obsługi w Gdyni, co było kłamstwem.
    MiejscowośćChoszczno
  • ~Hello / 2018-09-14 17:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorszy operator tv + internet.
    1) niekompetentni ludzi na infolinii. Mówią wprost że nie wiedzą czegoś, że należy czekać na rozwiązanie sytuacji "samoistnie".
    2) nie potrafią wystawić odpowiedniego pisma. Mylą podstawowe informaje.Co oczywiście wpływa na ich korzyść.
    3) na stronie inna cena, w salonie inna. A może jakaś informacja że istnienie taka możliwość? Promocje? Zero informacji, moim zdaniem mocno zniechęcających do przedłużenia umowy.
    4) niekompetentne osoby w salonach. Osoba obsługująca i tak musi czekać na przełożonego, na odpowiedź. Jeśli czeka tak z każdym klientem to czas obsługi jest naprawdę długi.
    5) niejasny sposób opłat.
    6) odradzam podpisywanie umów przez telefon, zmiany warunków umowy. Konsultant nie udziela podstawowych informacji.
    7) zamawiając usługę zostałam poinformowana o otrzymaniu pakietu filmowego. Oczywiście nie był dostępny, a nikt nie potrafił mi udzielić odp dlaczego. A nawet usłyszałam że nigdy nic takiego nie obowiązywało. W zamian mam inny pakiet o którego istnieniu nie wiedziałam. Nie można go usunąć.
    8) zdaniem konsultanta na infolinii informacje udzielane mi telefonicznie nie są wiążące, tzn osoba może mi coś obiecać ale to niekoniecznie będzie obowiązywać. Czy ja mogę w ten sam sposób potraktować operatora i powiedzieć, że tak naprawdę nie chciałam ich usługi? W końcu zamawiałam ją przez telefon i mogłam się mylić.
    ZaletySzybki internet, szybka instalacja
    WadyJ/W
    MiejscowośćGdańsk
  • ~himalayanmagpie / 2013-05-22 16:23
    Ocena: 1.50 / 5
    Tak, mam doświadczenia i bardzo tego żałuję. Od roku Vectra zażarcie twierdzi, że wywiązuje się z podpisanej umowy zgodnie z prawem. Natomiast od początku postępuje nieuczciwie - tzn. przy zawieraniu umowy obiecano mi zostawić stary numer telefonu. Po czym serwisant zamontował urządzenia i powiedział że na kilka dni uruchomiony został tymczasowy inny numer. Potem przesłali pismo, informujące, że jednak nie przeniosą numeru. Znam wiele osób, które zostaly tak samo zmanipulowane. Zatem jasnym jest że warunki umowy nie są dotrzymane. Mimo to wnosiłam regularnie opłaty za dwie pozostałe usługi z ktorych korzystałam (internet i TV). Po roku czasu, gdy mój rzekomy dług za telefon wyniósł 220zł, wyłączono mi te usługi.
    Komunikacja z Vectrą jest na poziomie komunistycznym - pełna manipulacji i pustych słów.
    Wniosłam skargę na bezprawne postętępowanie firmy do kilku instytucji.
    Także na bezprawne uszczęśliwianie mnie ulotkami reklamowymi, które mimo jasnego przekazu na skrzynce pocztowej oraz złożonego na piśmie, wciąż trafiają do mnie.
    Zakazałam także korzystania z mojego prywatnego numeru telefonu. Vectra także lekceważy moją decyzję.
    Hasło 'Dajemy więcej' dotyczy w mojej interpretacji dużej ilości problemów - kosztów psychiznych i tych związanych z opłatami za pisma polecone, korzystaniem z kawiarenek internetowych w okresie oczekiwania na uczciwe rozwiązanie problemu, itd.
    Trzymajcie się od nich z daleka!
    Zaletymożna uczyć studentów błedów w zarządzaniu klientami
    Wadysame
    rok
  • ~Hrabina / 2019-06-26 21:39
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem w tej Telewizji Kablowej Vectra Słupsk od dwudziestu siedmiu lat i uważam,że o te
    dwadzieścia lat za długo!!!! Tam pracują "betony" jak za czasów PRL.Siedzi tam taki znudzony Mops, jakby posadzili go za karę. Powtarza tylko,że takie mamy przepisy i nie da się nic zrobić,a przy tym ma taki wyraz twarzy,że nie wiem,czy go dobić,czy reanimować... Miał w poniedziałek skontaktować się ze mną technik Bartek... minął jeden poniedziałek, drugi poniedziałek i do tej
    pory nikt nie zadzwonił... Myślę,że czas opuścić to bagno... Co oni mają do zaoferowania???? Zobaczcie ofertę WMC w Słupsku...myślę,że tam jest co wybrać !!!
    MiejscowośćSłupsk
  • ~hsh / 2022-05-11 01:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Przede wszystkim niezgodność oferty na ulotce z faktycznym rachunkiem, oszukują ludzi i tyle. Infolinia nie istnieje. Pracownicy którzy podłączali w domu internet wręcz kazali mi podpisać umowę. Zagadywali niczym handlarz na pchlim targu. 'Pan podpisze jeszcze tu i jeszcze tu szybko szybko bo mamy jeszcze dużo pracy'. Dalem się zrobić w 'konia'. NIE POLECAM, lepiej trzymać się z daleka od tej firmy.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~IssSt / 2022-02-12 12:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Yebane gówno. Jak nie awarie to skoki pingu z 20 do 70 w ciągu 2 sekund i potem spadki. Albo stały ping w grach powyżej 100 bo tak... Człowiek ma jeden dzień wolny żeby sobie pograć to jeszcze to mu zepsują... Powinni im jakieś kary dopier**** za to co odpier***** to by się nauczyli szanować klienta albo robić wszystko tak jak powinno być. Nie polecam jak macie możliwość podpięcia czegoś innego to wybierzcie to bo znajomy na radiówce ma co prawda wyższy ping o 10 ale nie ma żadnych skoków czy problemów...
    MiejscowośćTczew
  • ~Iwa / 2017-12-16 19:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie można nie zgodzić się ze wszystkimi opiniami. Beznadzieja na całej linii, całe szczęście, że mam umowę do czerwca. Jakoś się przemęczę i koniec z tym. Uciekajcie od Vectry najdalej jak możecie jeśli chcecie mieć dobrą jakość usług. Obsługa to jakiś śmiech. Napisałam do nich jakie mam uwagi, a oni zamiast normalnie odpowiedzieć napisali list z podpisami wszystkich ważnych osób, cytując paragrafy, na podstawie których nie należy mi się odszkodowanie. Tylko, że ja nie chciałam odszkodowania, a internetu, który by działał. Masakra i totalne nieporozumienie.
    ZaletyBywa, że się nie zacina.
    WadyBardzo często się zacina.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~izzy / 2021-08-29 18:09
    Ocena: 1.50 / 5
    Od czterech dni są nieustanne zakłócenia - zarówno jak i w telewizji kablowej, jak i w internecie. Internet się rozłącza co pół godziny/co godzinę, nie ma połączenia w ogóle przez dobre dwadzieścia minut, czasem i nawet trudno z powrotem się połączyć. Na telewizję przychodzą dziwne powiadomienia o sprawdzeniu podłączenia dekodera czy kabli, kiedy wszystko jest dobrze połączone. Okropna sprawa, nigdy takiego czegoś nie doświadczyłam. Wczoraj i w piątek próbowałam się dodzwonić na infolinię ale nikt nawet nie odebrał więc no. Kicha.
    ZaletyŻADNE
    WadyWSZYSTKO
    MiejscowośćRadom
  • ~ja / 2020-01-12 14:40
    Ocena: 1.50 / 5
    No jakaś masakra! Od kilku dni proszę o kontakt w sprawie podwyższenia pakietu usług i jestem ciągle odsyłana, a to do pani x, która miała się ze mną skontaktować w ciągu 15 min. a to do jej szefa, który miał zadzwonić...i do tej pory nic, cisza....Klientów mają w d....
    MiejscowośćReda
  • ~Jacek / 2022-03-25 07:43
    Ocena: 1.50 / 5
    Podłączenie telewizji i internetu trwało ponad dwa tygodnie. Vectra nie ma swoich techników, więc zlecono firmie, która nie pracuje na światłowodach. Po tygodniu przyszedł mechanik z modemem bez możliwości nagrywania. W końcu po 2 tygodniach podłączono, ale wystawiono mi rachunek za cały miesiąc. Po interwencji skorygowano. Internet przerywa, telewizor często pokazuje planszę - brak połączenia. Obsługa klienta tragiczna - wizyta technika płatna.
    WadyInternet przerywa, telewizor czesto pokazuje planszę - brak połączenia
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Jacek / 2022-04-02 20:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Miałem nadzieję że trafiłem wreszcie na dobrego operatora ale się pomyliłem internet to tragedia od 5dni niemam wogóle internetu dzwoniłem pisałem był nawet jakiś pracownik i nic tylko proszą o cierpliwość porażka
    ZaletyBrak
    WadySame
    MiejscowośćKartuzy
  • ~jack / 2014-10-28 16:25
    Ocena: 1.50 / 5
    BeZnadziej, dali mi modem wifi ktory obsluguje tylko 2 urzadzenia, ja sam mam 3 a gdzie reszta rodziny

    reklamacja odrzucona
    Zaletynic
    Wadyoszukiwanie, nie udzielanie pelnych informacji
    2 miesiące
  • ~Jakub / 2022-02-02 20:30
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorszy dostawca internetu z jakim się kiedykolwiek spotkałem. Codzienne problemy z internetem, wysoki ping, słaby zasięg wi-fi i to wszystko w cenie dobrego internetu u innych dostawców... Potrafię 15 razy dziennie całkowicie stracić zasięg do wifi, bedąc jakieś 8m od modemu...
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Jan / 2022-10-12 13:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Ciągle awarie z przesyłem obrazu . Nie ma miesiąca a nawet tygodnia kiedy obraz zacina sie6. Technik twierdzi ,że mają stary sprzęt.
    ZaletyBrak
    WadyDuzo
  • ~Janek / 2023-03-07 09:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Podnoszą i nie można wypowiedzieć umowy beż kary. Dekoder się zacina przy nagrywaniu choć biorą kasę za lepszy dekoder w teorii. Internet bardzo się zacina przy pracy zdalnej mając 1.2gb/s to słabe usługi muszą mieć.
    ZaletyBrak
    WadyZacina się internet
    Nagrywa z pikselami
    Podnoszą ceny
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Janusz / 2022-05-27 23:19
    Ocena: 1.50 / 5
    Czeste awarie
    czas oczekiwania na usuniecie awarii
    10 dni -na konrakt tel czekac około 1 godz .
    nie grzeczny kontakt z serwisantem w domu
    wizyta trwala 30 sekund -nie grzeczny.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Janusz / 2022-09-20 16:46
    Ocena: 1.50 / 5
    Częste awarie i niestabilne połączenie. Obsługa klienta (o ile istnieje) - brak.
    Zmieniłem na UPC 3 tygodnie temu i póki co działa o niebo lepiej. Nawet nie ma co porównywać. Łapcie nr do przedstawiciela UPC 729062471. Profesjonalnie i szybko załatwił sprawę.
    WadyAwarie, niestabilne połączenie.
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3499
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2082
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1915
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4574
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2970
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2570
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016