Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4504 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Gacus643 / 2020-01-17 09:25
    Ocena: 1.50 / 5
    Dramat, zero pomocy, chodzi jak chce.
    Brak sygnału z drugiego pokoju, 6 metrów jedna wąska ścianka. Częste awarie! Prędkość nie osiąga nawet połowy z umowy! A śmiesznie bo w okresie próbnym śmigał jak szalony ????. Najpierw sprzedać a potem kopnąć w dupę.....
    ZaletyJuż niedługo kończy się umowa
    Wady100%
    MiejscowośćKatowice
  • ~gagga / 2016-01-14 21:28
    Ocena: 1.50 / 5
    koszmar!!!!!!!!!!!!!!Codzienne przerwy w dostawie internetu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Nie polecam, bezczelne dziady!!!!!!!!!!
    2 lata
  • ~Gamer / 2017-06-30 11:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Strasznie nie stabilny internet ping w grach cs go lol skacze nawet do 20.000 niepolecam dla graczy.
    Zaletypobiera 20mb
    Wadynie stabilny ping od 100 do 20.000
    pobiera 20mb a w umowie powino 60mb
  • ~Gdynianin / 2024-01-17 07:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Vectra czy multimedia to dwie najgorsze firmy dostarczające kablówkę czy internet ,ceny w górę a jakość w dół,
    ZaletyBrak
    WadyCi kilka miesięcy wyższe ceny które nie pokrywają się z jakością
    MiejscowośćGdynia
  • ~Gigakoks / 2022-01-17 16:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Je***e ku** mam 300mb internetu wykupione a dostaje tylko 170. Gdzie znikna ta stówka ? Nie płace wam kur** za siedzenie na dupie przychlasty i memlanie się z bartkiem
    Zaletybrak
    WadySame
    MiejscowośćKatowice
  • ~gosc / 2018-05-07 12:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Dopiero kiedy rozwiązujecie umowę okazuje się że mają lepsze modemy, lepsze umowy i wszystko da się zrobić.
  • ~Gosia / 2020-01-29 09:29
    Ocena: 1.50 / 5
    NIE POLECAM! To co się dzieje w tej firmie jest karygodne! Na infolinii wszyscy mili, ale jak przychodzi co do czego, każą czekać, robią spychologię, że sprawą już się ktoś zajmuje, że oddzwonią, aczkolwiek kontaktu ze strony Vectry brak… Monter pobiera pieniądze od klientów do ręki za dodatkowe usługi, a jak spytałam o paragon czy fakturę wydarł się na mnie i zrobił awanturę – tak wygląda dorabianie na boku w tej firmie, nieświadomy klient by zapłacił, bo przecież monter twierdzi, że dodatkowe opłaty są skutkiem nieprawidłowego przystosowania skrzynki rozdzielczej przez dewelopera. Vectra w tym budynku zakładała swoje przyłącza jeszcze jak blok był w stanie surowym, więc czyj to problem? Na infolinii twierdzą, że monter nie ma prawa pobierać takich opłat! Złożyłam reklamację i skargę na niedokończoną usługę jaką monter podjął się wykonać, prosząc jednocześnie, aby został wysłany do nas inny ich pracownik, na co wyrazili zgodę. W umówionym nowym terminie monter nie przyszedł – okazało się, że zlecono wykonanie przyłączenia do sieci temu samemu Panu, który próbował wyłudzić od nas pieniądze. To jest handel na lewo, który bez dokumentów jakimi są FV, paragon, rachunek, jest ścigane z US. Monter nawet nie poinformował o odmowie wykonania przyłącza do sieci. Rezygnuję z ich usług na rzecz innego operatora. Powyższa sprawa nie obędzie się dla Vectry bez echa.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyObsługa montera
    Obsługa działu reklamacji i zlozenia zlecenia na montaż
    MiejscowośćLębork
  • ~Gości / 2019-07-01 18:04
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia. Przy podpisywaniu umowy włażą w dupsko aż miło i obiecują że z niczym nie będzie problemów (wcześniejsze rozwiązanie umowy jak najbardziej możliwe jeżeli vectra nie może dostarczyć usługi do nowego miejsca zamieszkania)tylko zasrancy zapomnieli dodać że będziesz musiał zapłacić karę za rozwiązanie umowy. Cholerni oszusci trzymajcie sie jak najdalej od nich
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Grzegorz / 2018-06-09 11:23
    Ocena: 1.50 / 5
    Ogólnie nie polecam tylko czekam aż się umowa skończy połasiłem się na niską cene i teraz żałuje powinienem mieć 50 mb a aktualnie mam 4 ciągłe problemy z internetem jeśli chodzi o kablówkę to nie ma źle ale internet tragedia ...
    Zaletycena
    kablówka
    WadyINTERNET - ciągłe problemy
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~Grzegorz / 2022-02-14 22:58
    Ocena: 1.50 / 5
    Więc tak cena kturą mam zwiększa się o 100proc wziołem za 70 a muszę zapłacić 150 czytajcie umowu niemam wyjścia upc nie canal plus nie orange nie tylko tu w tym bloku vektra nic wiencej żałuję
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
  • ~HaBe / 2018-07-24 00:37
    Ocena: 1.50 / 5
    To co ostatnimi czasy dzieje się z Internetem to już nawet przegięciem nazwać nie można! Ciągle zrywa połączenie, w środku akcji filmu (hboGO) załącza się buforowanie i koniec oglądania! Ale to to pikuś! Gorzej dla mnie, że podczas realizacji projektów muszę być online! A coraz rzadziej mi się to udaje. Totalny brak profesjonalizmu że strony Vectry! Potwornie żałuję, że 2 miesiące temu zmieniłam operatora. Nie polecam.
    ZaletyW zasadzie ostatnimi czasy brak
    WadyJak w opisie: zrywa połączenie z netem bez względu na porę doby
    MiejscowośćPiła
  • ~Hades / 2022-08-10 13:54
    Ocena: 1.50 / 5
    Gorąco nie polecam, pierw usługa internet i tv Smart. Internet od 22 ciągle przerywał, zgłaszane ale nic z tym nie było robione więc zmieniłem usługodawcę. Tv Smart zakupiony w promocji przez 2 miesiące musiałem walczyć z nimi aby udostępnili mi dodatkowe funkcje, które były zawarte w promocji. Po wymianie tv Smarta na nowego i zwrocie starego w terminie naliczyli karę za nie zwrócony sprzęt. Czekam tylko na koniec umowy i już do nich nie wrócę.
    WadyOlewka klienta, naliczanie bezpodstawnych kar.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Halina / 2025-06-02 17:51
    Ocena: 1.50 / 5
    Omijajcie z daleka Vectrę. Bardzo drogo,bardzo zawodna ,jeżeli nawali ich sprzęt to jak w moim przypadku to musiałam wysłać na swój koszt i wiele innych wad. Tylko nie oni A do tego nie można z nimi rozwiązać umowy przed upływem 2 lat pod groźbą jak w moim przypadku to ponad 6 tysięcy ,pomimo,ze problemy są z ich winy.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyZawodny sprzęt ,naciąganie ludzi na nowe oferty bez wyjaśnienia do końca czym to skutkuje i wiele innych
    MiejscowośćSkorcz
  • ~HazeSmoker / 2017-10-07 15:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Masakra. Internet zawodny i niestabilny ale to tylko wierzchołek góry lodowej. Obsługa klienta to jakieś nieporozumienie. Niekompetentne chamy, których jedyną umiejętnością jest powtarzanie w kółko tych samych tekstów. Poziom obsługi klienta bezpośrednio przekłada się na to jak klient jest traktowany przez firmę. W tym przypadku jak gówno. Nie polecam i nigdy więcej nie powtórzę tego błędu.
  • ~Helena / 2020-12-29 20:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem klientem Vectry 12 lat i teraz niestety stwierdziłam (zwłaszcza po ostatniej świątecznej awarii telewizji cyfrowej), że czas się z nią pożegnać. Słaby zasięg internetu,ciągle zmiany kanałów no i ostatnia świąteczna awaria. Przez trzy dni świąteczne mieliśmy problem z telewizja cyfrowa, i pomimo zgłoszeń do siedziby firmy w Gdyni awaria została naprawiona dopiero 28.12.2020, czyli po świętach. A dzisiaj jeszcze doszły do mnie wieści, że pomimo awarii, nikt nie informował o awarii biura obsługi w Gdyni, co było kłamstwem.
    MiejscowośćChoszczno
  • ~Hello / 2018-09-14 17:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorszy operator tv + internet.
    1) niekompetentni ludzi na infolinii. Mówią wprost że nie wiedzą czegoś, że należy czekać na rozwiązanie sytuacji "samoistnie".
    2) nie potrafią wystawić odpowiedniego pisma. Mylą podstawowe informaje.Co oczywiście wpływa na ich korzyść.
    3) na stronie inna cena, w salonie inna. A może jakaś informacja że istnienie taka możliwość? Promocje? Zero informacji, moim zdaniem mocno zniechęcających do przedłużenia umowy.
    4) niekompetentne osoby w salonach. Osoba obsługująca i tak musi czekać na przełożonego, na odpowiedź. Jeśli czeka tak z każdym klientem to czas obsługi jest naprawdę długi.
    5) niejasny sposób opłat.
    6) odradzam podpisywanie umów przez telefon, zmiany warunków umowy. Konsultant nie udziela podstawowych informacji.
    7) zamawiając usługę zostałam poinformowana o otrzymaniu pakietu filmowego. Oczywiście nie był dostępny, a nikt nie potrafił mi udzielić odp dlaczego. A nawet usłyszałam że nigdy nic takiego nie obowiązywało. W zamian mam inny pakiet o którego istnieniu nie wiedziałam. Nie można go usunąć.
    8) zdaniem konsultanta na infolinii informacje udzielane mi telefonicznie nie są wiążące, tzn osoba może mi coś obiecać ale to niekoniecznie będzie obowiązywać. Czy ja mogę w ten sam sposób potraktować operatora i powiedzieć, że tak naprawdę nie chciałam ich usługi? W końcu zamawiałam ją przez telefon i mogłam się mylić.
    ZaletySzybki internet, szybka instalacja
    WadyJ/W
    MiejscowośćGdańsk
  • ~himalayanmagpie / 2013-05-22 16:23
    Ocena: 1.50 / 5
    Tak, mam doświadczenia i bardzo tego żałuję. Od roku Vectra zażarcie twierdzi, że wywiązuje się z podpisanej umowy zgodnie z prawem. Natomiast od początku postępuje nieuczciwie - tzn. przy zawieraniu umowy obiecano mi zostawić stary numer telefonu. Po czym serwisant zamontował urządzenia i powiedział że na kilka dni uruchomiony został tymczasowy inny numer. Potem przesłali pismo, informujące, że jednak nie przeniosą numeru. Znam wiele osób, które zostaly tak samo zmanipulowane. Zatem jasnym jest że warunki umowy nie są dotrzymane. Mimo to wnosiłam regularnie opłaty za dwie pozostałe usługi z ktorych korzystałam (internet i TV). Po roku czasu, gdy mój rzekomy dług za telefon wyniósł 220zł, wyłączono mi te usługi.
    Komunikacja z Vectrą jest na poziomie komunistycznym - pełna manipulacji i pustych słów.
    Wniosłam skargę na bezprawne postętępowanie firmy do kilku instytucji.
    Także na bezprawne uszczęśliwianie mnie ulotkami reklamowymi, które mimo jasnego przekazu na skrzynce pocztowej oraz złożonego na piśmie, wciąż trafiają do mnie.
    Zakazałam także korzystania z mojego prywatnego numeru telefonu. Vectra także lekceważy moją decyzję.
    Hasło 'Dajemy więcej' dotyczy w mojej interpretacji dużej ilości problemów - kosztów psychiznych i tych związanych z opłatami za pisma polecone, korzystaniem z kawiarenek internetowych w okresie oczekiwania na uczciwe rozwiązanie problemu, itd.
    Trzymajcie się od nich z daleka!
    Zaletymożna uczyć studentów błedów w zarządzaniu klientami
    Wadysame
    rok
  • ~Hrabina / 2019-06-26 21:39
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem w tej Telewizji Kablowej Vectra Słupsk od dwudziestu siedmiu lat i uważam,że o te
    dwadzieścia lat za długo!!!! Tam pracują "betony" jak za czasów PRL.Siedzi tam taki znudzony Mops, jakby posadzili go za karę. Powtarza tylko,że takie mamy przepisy i nie da się nic zrobić,a przy tym ma taki wyraz twarzy,że nie wiem,czy go dobić,czy reanimować... Miał w poniedziałek skontaktować się ze mną technik Bartek... minął jeden poniedziałek, drugi poniedziałek i do tej
    pory nikt nie zadzwonił... Myślę,że czas opuścić to bagno... Co oni mają do zaoferowania???? Zobaczcie ofertę WMC w Słupsku...myślę,że tam jest co wybrać !!!
    MiejscowośćSłupsk
  • ~hsh / 2022-05-11 01:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Przede wszystkim niezgodność oferty na ulotce z faktycznym rachunkiem, oszukują ludzi i tyle. Infolinia nie istnieje. Pracownicy którzy podłączali w domu internet wręcz kazali mi podpisać umowę. Zagadywali niczym handlarz na pchlim targu. 'Pan podpisze jeszcze tu i jeszcze tu szybko szybko bo mamy jeszcze dużo pracy'. Dalem się zrobić w 'konia'. NIE POLECAM, lepiej trzymać się z daleka od tej firmy.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~IssSt / 2022-02-12 12:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Yebane gówno. Jak nie awarie to skoki pingu z 20 do 70 w ciągu 2 sekund i potem spadki. Albo stały ping w grach powyżej 100 bo tak... Człowiek ma jeden dzień wolny żeby sobie pograć to jeszcze to mu zepsują... Powinni im jakieś kary dopier**** za to co odpier***** to by się nauczyli szanować klienta albo robić wszystko tak jak powinno być. Nie polecam jak macie możliwość podpięcia czegoś innego to wybierzcie to bo znajomy na radiówce ma co prawda wyższy ping o 10 ale nie ma żadnych skoków czy problemów...
    MiejscowośćTczew
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2245
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4704
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3968
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3038
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2624
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1298