MiejscowośćElblag
strona 71 z 226
- « poprzednia
- 1 ...
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- nastepna »
-
~donicka / 2022-12-17 21:00
jak sama telewizja jest ok to internet to tragedia. W umowie internet jest do 650mb/s, a jego prędkość często nie orzekracza 0,5mb/s -
-
~Dragon933 / 2021-09-05 21:17
Od piątku internet chodzi jakby chciał i nie mógł tak samo jest a telewizja zostało zgłoszone to dostałem informację, że nie mają wolnych terminów aby mógł przyjść technik i to ogarnąć śmiech na sali nie polecam i najlepiej uciekać od nich jak najdalej. ZaletyChyba nie ma żadnych zalet.WadyInternet dramat.MiejscowośćKuźnia Raciborska -
~dudus2010 / 2016-10-03 03:14
Bardzo zly internet i drogie ceny telewizji non stop rozlancza sie internet nie da sie nic zrobic bo po porostu nie dziala WadyInternet sie rozlancza po 10 razy dziennie rutery maja bardzo kiepskie z calego serca odradzam -
~Duszka / 2024-02-19 23:41
Ręce opadają!!!!! Po miesiącu nie mogą zlikwidować USTERKI . Mało tego PISZA na mailu że SAMA MUSZĘ robić jakieś "ruchy" w dekoderze- to jest ŚMIECH !!!!!! tylko nie wiem czy z Klienta czy z Vectra Sama z Siebie?????!!!!!
Ja Sama mam ICH BŁĘDY POPRAWIĆ ???!!!!! A GDZIE SĄ TECHNICY?????? PRZECIEŻ ZA PEŁNĄ USLUGE PŁACĘ !!!! Po raz Pierwszy z
spotkalam się z TAKĄ IGNORANCJĄ z ICH strony!!!!!ZaletyW porównaniu z Innymi prawie ZeroWadyTOTALNA IGNORANCJĄ klienta!!!!!! Na poziomie "- 1"MiejscowośćJelenia Góra -
~dzeta / 2019-05-17 14:03
Porazka i dno. Słaby sygnal, po 12 wieczorem nic nie działa, do serwisu nie można się dodzwonić, odpowiedż na problem - "nic nie gwarantujemy". Pomoc techniczna to pan który robi ping i idzie. Odpowiedż na pytanie czy można jakoś to załatwić - "nie", koniec. Zaletybezterminowa umowa (chyba tylko dlatego że zapomniali o tym)Wadyslabe polączenie, bardzo slaba obsługa, żadnych gwarancjii stabilnego związku, nie można nic załatwić bez fizycznego udania się to serwisuMiejscowośćWarszawa -
~Edward 1 / 2019-11-03 22:07
Jak za tak wysoką cenę to nie warto. Fatalna jakość i podejście do klienta. Jak na 21 wiek to firma tkwi w 19-stym. ZaletybrakWadyCiągłe problemy z internetem i TV. Fatalna jakość kart dekodujących. Pokazują brak dostępu do opłaconych programów. Długie przełączanie między kanałami na różnych telewizorach sprawdzałem. Nie podchodzą profesjonalnie do klientów i próbują obciążać ich bezpodstawnie kosztami. Nie polecam - szkoda na udrękę czasu.MiejscowośćWarszawa -
~eliwis1 / 2015-08-18 11:53
Bardzo słabo, skusili mnie ps plus i internetem 150 mb,
niestety tydzień po montażu internet się nie unormował i jest znacznie mniej niż u poprzednigo dostawcy który gwarantował mi transfer na poziomie 30 mb. W zwiazku z tym zrezygnowałem.Zaletyps plusWadydługie oczekiwanie na montaż, słabe połączenie internetowe, często brak internetu, co chwilę rozłącza urządzenia13 dni od podpisania umowy, na szczęście zdążyłem zrezygnować -
~Elzbieta / 2017-02-17 23:37
Beznadzieja. Ostatnimi czasu wieczna modernizacja, rzekomo coś ulepszają a efektów nie widać. Przy braku internetu nie chcą uznać skarg i zwrócić pieniędzy. Twierdzą że internet jest szybszy, a ja nie potrafię prawidłowo zmierzyć prędkości (!)Na infolinii siedzą nie za mądre osoby które co rusz starają się poszerzyć twój pakiet, a co za tym idzie zmusić do płacenia więcej pieniędzy. I ten dziwny zapis faktury- inna kwota widnieje na fakturze a inna w systemie internetowym!
Niepotrzebna stara nerwów i pieniędzy. Dziś złożyłam wypowiedzenie...ZaletyPonoć nie drogo, ale myślę że przy obecnych promocjach oferta porównywana z innymiWadyZa długo by wymieniać.Ogólnie ciężka komunikacja i brak chęci poprawienia usług -
-
~Elzbieta / 2022-05-15 21:40
Jak nie musisz nie bierz tv . internet ok. Tv straszne g.. Nie powinno sie tego sprzdawac . . . WadyWszystko .najwiekaze g.. Jakie mozna sobie wyobrazic . internet ok ale televizja tragedia wieczne zawieszanie sie mega g... dwkodera. Mam niestety od pol roku czekam do konca ummowy i nigdy wiecejMiejscowośćDebno -
~enedue / 2019-08-19 13:30
Ciągłe zerwania połączenia internetowego, przy zakupie 600MB łapie ok 30 co jest smieszne, problemy z łącznością są praktycznie codziennie, internet jest beznadziejny. Telewizja jak najbardziej na plus! ZaletyTelewizjaWadySłaby internetMiejscowośćRacibórz -
~ewa / 2014-08-24 09:18
Odstapilam od umowy w ciagu 5 dni umowa telefoniczna, a oni wysylaja rachunki, kto tam pracuje?ta firma to kpina ZaletyzadneWadywszystko jest wadliwe5 dni -
~EWA / 2019-03-14 07:08
Od lat mam vectre, dużo usterek i brak usług A rachunki na całą kwotę. Po zmianie routera nagle dostępność Internetu została ograniczona do dwóch urządzeń, każde dodatkowe płatne po kilkanaście złotych. Więc dwa lata była walka w domu o dostęp i ciągle resetowanie. Teraz w końcu skończyła się umowa, zadzwoniłam z wypowiedzeniem i tu nagle okazało się że już od dawna, a napewno od roku już nie ma ograniczeń urządzeń. O czym nikt nie wspominałprzez tak długo czas. Dopiero wczoraj Pani odblokowala router i nie ma problemu z ilością. Na pytanie dlaczego nie informowali o tej zmianie, powiedziała że to jest infolinia przychodzące A nie wychodząca. Dodam że z ofertą zwiększenia nocy intranet dzwonili co miesiąc, więc jednak można bylo. Jestem wiele lat rozczarowana usługami, decyduje się na zmianę firmy. MiejscowośćWROCŁAW -
~Ewa / 2021-10-02 19:03
Omijajcie szerokim łukiem tą firmę kompletnie nie jest zainteresowana klientem, to mało powiedziane, lekceważenie chyba mają wpisane w statucie.
Dwa tygodnie wcześniej umówiona na montaż nowego rutera w związku z podniesieniem prędkości, dostarczanego Internetu. 29.IX.2021 Dzwonie na infolinie, czekam poł godziny na połączenie z konsultantem, upewniam się czy montaż aktualny, otrzymuję zapewnienie, że "jeśli technik był umówiony na montaż to jest jego obowiązek .... Gnam przez pół Polski (sprawy zawodowe to spowodowały),żeby być w domu. Czekam zgodnie z umową od 16 do 18.00 spokojnie bo zaraz przyjdzie przecież "to jego obowiązek" 15 minut przed koncem tego czasu dzwonie na infolinie. Konsultant zdziwiony moja irytacją, beble coś ,że jakaś wada systemu, problem natury technicznej ale postara się spowodować wizytę technika. NICZ Z TEGO .ANI TECHNIKA ANI TELEFONU Z WYJAŚNIENIAMI. Dzwonie na infolinie, rezygnuje z usługi, Idę spać bo rano znów poł pół polski do przejechania do pracy .Vectra mi zrobiła takie ćwiczenia. ŻENADA, WSTYD,PORAŻKA JAKIM CUDEM UDAJE SIĘ WAM FUNKCJONOWAĆ NA RYNKU. MAM PORÓWNANIE Z INNĄ FIRMĄ KTÓRA DOSTARCZA INTERNET, TO JEST PETROTEL-TAM ,ZE JEST INTERNET W DOMU JEST TAK OCZYWISTE JAK WODA W KRANIE. ŻADNYCH AWARII, KONIECZNOŚCI RESETOWANIA RUTERA NIC. LUDZIE OPANUJCIE SIĘ. PANIE PREZESIE CO PAN NA TO, SIENKIEWICZ SŁOWAMI KMICICA WYRAZIŁ TO SŁOWAMI "....KOŃCZ WAŚĆ WSTYDU OSZCZĘDŻ" CO PAN NA TO.ZaletyZEROWadyNIE MOŻĘ BYĆ GORZEJMiejscowośćGostynin -
~Ewelina / 2023-06-28 18:06
Niekompetentna przedstawicielka w salonie w Elblągu !!!
…doprowadziła do tego, że na początku stycznia podczas przeniesienia usługi na inny adres, zamknęła ona zlecenie szybciej niż monter zainstalował( podłączył usługę).
…od miesiąca otrzymujemy faktury obciążające nas kwotą 200 zł, za stary sprzęt( modem) którego rzekomo nie zwróciliśmy, a owy sprzęt został dalej z nami na innym adresie.( nawet numery seryjne się zgadzają)
Nic nowego nie pobieraliśmy, wiec nic starego nie musieliśmy zwracać. Tego całego bałaganu narobiła niekompetentna kobieta, którą trudno nazwać przedstawicielem, ponieważ wskazała w dokumentach, że mamy sprzęt, którego nie powinnismy mieć.
Od miesiąca piszemy reklamacje, które nie przynoszą rezultatu, a ta kobieta ponoć siedzi za biurkiem i się śmieje.
Jedna wielka kpina z tej Vectry, robią z ludzi idiotów!!!!!ZaletyBrakWadyKłamstwa i niekompetentnośćMiejscowośćElbląg -
~ewikb / 2021-05-07 09:09
Skarga 07.05.2021r.
Nazywam się Ewa B.Właśnie odbyła się u mnie, wizyta Pana, który miał sprawdzić na dekoderze, czy pojawiające się na ekranie telewizora znikające punkciki na czarnym tle, to jest wygaszacz czy nie! I chciałabym powiedzieć,że tak bezczelnego, wyniosłego,zarozumiałego ,niemiłego, niesympatycznego, agresywnego (słownie), aroganckiego człowieka świadczącego usługi, nie spotkałam!!!! Mam 63 lata i jestem oburzona 5 minutową wizytą w takiej jak pisałam powyżej atmosferze... Taki człowiek w ogóle nie powinien mieć kontaktu z ludźmi, z klientami, ponieważ jest obrzydliwie arogancki w tłumaczeniu przyczyny zaistniałej sytuacji na moim telewizorze...Nie zdążyłam go nawet zapytać o nazwisko, ponieważ wyleciał z mieszkania jak poparzony!!!!
Chciałabym,żeby była przeprowadzona z tym panem rozmowa, pouczająca go jak należy rozmawiać z klientami. Jak należy szanować innych ludzi, tym bardziej,że taka wizyta jest płatna i ja nie życzę sobie opłacać takich „typów”.
Z wyrazami szacunku dla innych – Ewa BMiejscowośćBiałystok -
~fassaf / 2023-06-23 11:13
Banda debili. Dzwoniłem 4 razy i 3 razy idioci wmawiali mi, że problem nie istnieje. Dopiero czwarty jegomość przyznał rację, że jest problem z modemem i wysłał ekipę techniczną. Oczywiście ekipa nie dotarłą hahaha. To jest poważna firma? Dymają ludzi na kasę a w ofercie totalne gówno. Dopłaćcie więcej na orange lub coś podobnego. ZaletynicWadywszystko -
-
~Filip / 2017-01-28 16:12
TRAGEDIA.
Pracownik firmy Vectra zrobił mnie na szaro aż miło. Następnie jego podejście do klienta było kary godne. Absolutnie nie polecam!2 lata korzystania z usługi -
~Filip / 2021-06-19 11:36
Obsługa klienta 0 ale niestety nie idzie wystawić takiej noty.
Ona po prostu po sprzedaży usługi nie istnieje.
Internet działa jak na modemie 10 lat temu.
Najgorszy internet jaki kiedykolwiek miałem a używałem już playa neti orange neostrady i echostaru.
Stanowczo odradzam.
Nigdy nie podchodź do byka od przodu do konia od tyłu a do placówki Vectry w ogóle !
Zaletyabsolutny brakWady-Ciągłe "awarie" nawet po 4-6 godzin w dniu bez internetu
-częste przerwy
-zerowa obsługa klienta
-cena taka sama jak za działający internet innych operatorów
-
~frytek / 2022-04-24 14:38
nie polecam cały czas się zacina i jest duże opóźnienie MiejscowośćBartoszyce -
~G. N. / 2021-08-29 11:56
Ciągle problem z połączeniem internetowym, problem ze sprzętem. Pomoc techniczna raczej nieosiągalna, bo po prostu nie można się dodzwonić. Zgłoszenie usterki przez internet, które "na chwilę obecną nie ma", to raczej żart!!! MiejscowośćRuda Śląska
strona 71 z 226
- « poprzednia
- 1 ...
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- nastepna »