Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4445 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~damianiwaniuk1999@wp.pl / 2019-01-12 21:36
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam ! OSZUSCI ! Mam internet 300 mb/s co po wi fi pokazuje 40 a po kablu 80 :) ale spokojnie nie chodzi o to , zebt jeszcze bylo te 40 mb po wi fi to bym byl szczesliwy :) Internet jest mi bardzo potrzebny poniewaaz uzywam go do gier online , w speed tescie ping pokazuje 10 a tak naprawde w grach skacze do 500 , co 20 sekund ping skacze , nie da sie grac . pobieranie to jakies 3 mb/3 po kablu 12 mb/s ! Odradzam ! Oszukuja klijentow Polskie scierwa !
    Zaletyzadne
    Wadywszystko !
    MiejscowośćSiedlce
  • ~Damn / 2022-07-23 19:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo zła obsługa klienta i niekompetencja techników, nie ma się dostępu do routera a porty są zablokowane w dodatku nie można nawet zmienić kanału sieci bezprzewodowej UWAŻAJCIE na to co wam dają do podpisania bo na koniec się okaże że nie ma tego co zamówiliście bo pracownica się pomyliła i dała nie to co trzeba lecz cena jest jak za najdroższy pakiet ale tego co oferuje nie otrzymaliście, a gdy to zgłosicie to będzie was przez cały miesiąc oszukiwać że już to naprawiają a po miesiącu nagle kontakt się urwie i zostaniecie z problemem, a obsługę to nie obchodzi i jedynie co to możecie założyć sprawę sondową
    ZaletyBrak
    WadyCena, fatalna obsługa klienta, oszustwo, mało sensownych kanałów, wolny upload
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Daniel / 2016-04-02 16:52
    Ocena: 1.50 / 5
    Zmieniają kanały telewizyjne jak rękawiczki nawet te "gwarantowane" po pewnym czasie się zmieniają, reklamacje i prośby o realizację usługi telewizji zgodnie z umową nic nie dają. Czasami internet zwalnia raz przez tydzień zamiast 40 mb/s miałem 1 i w tym przypadku reklamacje nie nie pomogły. proponują kierować sprawę do sądu... żenada. dobrze że umowa się kończy. Na rozmowę z obsługą klienta trzeba czekać 10 min.
    Zaletybrak
    WadyZmiana warunków świadczenia telewizji - zmiana kanałów. Zmienna prędkość internetu. tragiczna obsługa klienta.
    2 lata, Suwałki
  • ~Danuta / 2022-09-20 14:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem bardzo niezadowolona. Wiele funkcji dot. nagrywania, usuwania nagrań, zmiany kanałów jest do kitu. Komunikacja z obsługą jeszcze gorsza. Działanie telefonu stacjonarnego beznadziejne. Nie mogę się doczekać kiedy termin umowy dobiegnie końca. Marzę o zmianie operatora.
    ZaletyBrak
    WadyJak w opinii.
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Darek / 2022-01-02 10:54
    Ocena: 1.50 / 5
    Znowu awaria
    Już mam tego dosyć. Czas rozwiązać umowę i zakończyć współpracę. Nie polecam nikomu internetu z vectry.
    MiejscowośćGliwice
  • ~Dash / 2015-11-27 19:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia. Ciągłe mówienie, że u nich jest wszystko ok i zwalanie wszystkiego na klienta. Niby odpowiadają na zgłoszenia, przyjeżdzają technicy, którzy sami nie wiedzą co robią.
  • ~dav / 2012-04-13 03:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Vectra to najwieksze oszustwo, naciągactwo i złodziejstwo zarazem. Na infolini wprowadzaja w błąd (przez 3 miesiące mniej więcej)co do korekty wystawionej faktury po prawidłowo złożonej rezygnacji z dodatkowych opcji w ramach na siłe wciśnietych "promocji" po czym przychodzi fatura dowalająca mi jescze więcej "za karę", nawet pisemne reklamacje maja w d... i nie odpowiadają... Poniewaz nie odpowiedzieli nawet na pismo z kancelarii adwokackiej, (a przysłali kolejną karę już nie wiem sam za co) jutro zgłosimy sprawe do UOKiK narazie. Przestrzegam mocno przed wchodzeniem w umowę z ta firmą. To rozrywce nie służy ani trochę
    Zaletyja już nie widzę żadnych
    Wadyrozmowy z konsultantem na infolinii po jego (kilku nawet osób) instrukcjach, które wykonywałem skutkowały tym, że przez 6 miesięcy obciażono mnie dodatkowo na ponad 9000 zł
    6 miesięcy
  • ~dexter / 2019-08-20 15:15
    Ocena: 1.50 / 5
    hej, od wtorku 13.08 do chwili obecnej nie mam internetu ani tv(tydzień czasu )!!!!!. Usterka zgłaszana była 3 razy, za każdym razem nikt nic nie wiedział, a technika jak nie ma tak nie było. W salonie stacjonarnym pani również nie była zorientowana kiedy naprawią usterkę , nie wiem czy w ogóle niej wiedziała. Ludzie, za co ja płacę 150 zł????? I nawet meczu nie mogę sobie oglądnąć.. Jutro teoretycznie ma przyjść technik ale jakoś nie chce mi się w to wierzyć. Miał ktoś taką sytuację ? Chyba trzeba iść do rzecznika praw konsumenta...Proszę o poradę, bo takiego chamskiego zachowania jak w vectra dawno nie widziałam
    Wadyna każdej płaszczyźnie, począwszy od braku kompetencji, poprzez chamstwo i brak szacunku do klienta, z pieniędzy którego żyją
  • ~Diana / 2023-07-26 09:28
    Ocena: 1.50 / 5
    Po podpisaniu umowy na 61 zl miesiąc później dostalam rachunek na 71 a za kolejne dwa na 76... To ich waloryzacja... Za dwa lata z ich waloryzacją bede płacić 500zl?.. Robia z ludzi debilow... Oszukują i kłamią zeby tylko podpisać umowę a potem bum i waloryzacja po miesiącu...
    ZaletyBrak
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Dominik / 2023-02-01 17:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Podpisałem umowę z Vectrą w połowie grudnia 2022. W połowie stycznia 2023 dostałem już informację o podwyżce o 14.4% powołując się na klauzulę waloryzacyjną. Podwyżka wchodzi w życie 1 lutego 2023 roku. Nie wiem ile jeszcze takich podwyżek będzie ale nie jest to powód do wypowiedzenia umowy. Umowa jest na 2 lata.

    Ciężko mi to inaczej opisać jak zwykła podłość i złodziejstwo.

    Dzwoniąc kilkukrotnie na infolinię osoby z call centre przekierowywały mnie do rozmowy z wirtualna asystentką.
    ZaletyNie widzę żadnych
    WadyOpisałem powyżej. Myślę, że sprawa nadaje się do UOKiK
    MiejscowośćNowa Ruda
  • ~donicka / 2022-12-17 21:00
    Ocena: 1.50 / 5
    jak sama telewizja jest ok to internet to tragedia. W umowie internet jest do 650mb/s, a jego prędkość często nie orzekracza 0,5mb/s
    MiejscowośćElblag
  • ~Dragon933 / 2021-09-05 21:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Od piątku internet chodzi jakby chciał i nie mógł tak samo jest a telewizja zostało zgłoszone to dostałem informację, że nie mają wolnych terminów aby mógł przyjść technik i to ogarnąć śmiech na sali nie polecam i najlepiej uciekać od nich jak najdalej.
    ZaletyChyba nie ma żadnych zalet.
    WadyInternet dramat.
    MiejscowośćKuźnia Raciborska
  • ~dudus2010 / 2016-10-03 03:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo zly internet i drogie ceny telewizji non stop rozlancza sie internet nie da sie nic zrobic bo po porostu nie dziala
    WadyInternet sie rozlancza po 10 razy dziennie rutery maja bardzo kiepskie z calego serca odradzam
  • ~Duszka / 2024-02-19 23:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Ręce opadają!!!!! Po miesiącu nie mogą zlikwidować USTERKI . Mało tego PISZA na mailu że SAMA MUSZĘ robić jakieś "ruchy" w dekoderze- to jest ŚMIECH !!!!!! tylko nie wiem czy z Klienta czy z Vectra Sama z Siebie?????!!!!!
    Ja Sama mam ICH BŁĘDY POPRAWIĆ ???!!!!! A GDZIE SĄ TECHNICY?????? PRZECIEŻ ZA PEŁNĄ USLUGE PŁACĘ !!!! Po raz Pierwszy z
    spotkalam się z TAKĄ IGNORANCJĄ z ICH strony!!!!!
    ZaletyW porównaniu z Innymi prawie Zero
    WadyTOTALNA IGNORANCJĄ klienta!!!!!! Na poziomie "- 1"
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~dzeta / 2019-05-17 14:03
    Ocena: 1.50 / 5
    Porazka i dno. Słaby sygnal, po 12 wieczorem nic nie działa, do serwisu nie można się dodzwonić, odpowiedż na problem - "nic nie gwarantujemy". Pomoc techniczna to pan który robi ping i idzie. Odpowiedż na pytanie czy można jakoś to załatwić - "nie", koniec.
    Zaletybezterminowa umowa (chyba tylko dlatego że zapomniali o tym)
    Wadyslabe polączenie, bardzo slaba obsługa, żadnych gwarancjii stabilnego związku, nie można nic załatwić bez fizycznego udania się to serwisu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Edward 1 / 2019-11-03 22:07
    Ocena: 1.50 / 5
    Jak za tak wysoką cenę to nie warto. Fatalna jakość i podejście do klienta. Jak na 21 wiek to firma tkwi w 19-stym.
    Zaletybrak
    WadyCiągłe problemy z internetem i TV. Fatalna jakość kart dekodujących. Pokazują brak dostępu do opłaconych programów. Długie przełączanie między kanałami na różnych telewizorach sprawdzałem. Nie podchodzą profesjonalnie do klientów i próbują obciążać ich bezpodstawnie kosztami. Nie polecam - szkoda na udrękę czasu.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~eliwis1 / 2015-08-18 11:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo słabo, skusili mnie ps plus i internetem 150 mb,
    niestety tydzień po montażu internet się nie unormował i jest znacznie mniej niż u poprzednigo dostawcy który gwarantował mi transfer na poziomie 30 mb. W zwiazku z tym zrezygnowałem.
    Zaletyps plus
    Wadydługie oczekiwanie na montaż, słabe połączenie internetowe, często brak internetu, co chwilę rozłącza urządzenia
    13 dni od podpisania umowy, na szczęście zdążyłem zrezygnować
  • ~Elzbieta / 2017-02-17 23:37
    Ocena: 1.50 / 5
    Beznadzieja. Ostatnimi czasu wieczna modernizacja, rzekomo coś ulepszają a efektów nie widać. Przy braku internetu nie chcą uznać skarg i zwrócić pieniędzy. Twierdzą że internet jest szybszy, a ja nie potrafię prawidłowo zmierzyć prędkości (!)Na infolinii siedzą nie za mądre osoby które co rusz starają się poszerzyć twój pakiet, a co za tym idzie zmusić do płacenia więcej pieniędzy. I ten dziwny zapis faktury- inna kwota widnieje na fakturze a inna w systemie internetowym!
    Niepotrzebna stara nerwów i pieniędzy. Dziś złożyłam wypowiedzenie...
    ZaletyPonoć nie drogo, ale myślę że przy obecnych promocjach oferta porównywana z innymi
    WadyZa długo by wymieniać.Ogólnie ciężka komunikacja i brak chęci poprawienia usług
  • ~Elzbieta / 2022-05-15 21:40
    Ocena: 1.50 / 5
    Jak nie musisz nie bierz tv . internet ok. Tv straszne g.. Nie powinno sie tego sprzdawac . . .
    WadyWszystko .najwiekaze g.. Jakie mozna sobie wyobrazic . internet ok ale televizja tragedia wieczne zawieszanie sie mega g... dwkodera. Mam niestety od pol roku czekam do konca ummowy i nigdy wiecej
    MiejscowośćDebno
  • ~enedue / 2019-08-19 13:30
    Ocena: 1.50 / 5
    Ciągłe zerwania połączenia internetowego, przy zakupie 600MB łapie ok 30 co jest smieszne, problemy z łącznością są praktycznie codziennie, internet jest beznadziejny. Telewizja jak najbardziej na plus!
    ZaletyTelewizja
    WadySłaby internet
    MiejscowośćRacibórz
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4445
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1915
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4566
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3920
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2969
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2569
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016