Za 44 zł na m-c mam bardzo wolny internet w zakresie pobierania jak i wysyłania, często nie mam internetu, przy zawieraniu umowy mówiono, że prędkość będzie 5 razy szybsza niż teraz co mam, nie mam z tego tytułu żadnych ulg, zgłaszanie reklamacji nie ma sensu, wymijające odpowiedzi, radzę zmienić operatora.
ZaletyŻadnych zalet.
WadySame wady.
MiejscowośćGłogów
~Arkadiusz / 2018-12-25 21:45
Ocena: 1.50 / 5
Fatalny sprzęt, fatalne połączenie z internetem, fatalny kontakt z obsługą, cena jedynie niska ale pierwsze trzy argumenty ja chyba tłumacza. Jedyne rzetelna osoba w tej firmie jest Pan który przychodzi i podłącza sprzęt, niestety Pan te posiada kablowke w UPC i nie może wyobrazić sobie mojego smutku ale ja szczęście jeszcze tylko 3 miesiące i koniec tego dramatu.
ZaletyPan który podłącza sprzęt.
WadyWszystko
MiejscowośćSosnowiec
~Artur / 2020-10-23 12:54
Ocena: 1.50 / 5
Forma windykacji niedopuszczalna! Jest to nękanie przez komputer. Żeby tak dużą firmę nie było stać na konsultantów - to jest najdalej posunięte lekceważenie klienta. I chyba niezgodne z prawem. Ja mam podawać komputerowi swoje dane osobowe - łamanie RODO.
ZaletyMało
WadyLiczne "awarie".
MiejscowośćGoleniów
~Artur / 2022-11-08 15:49
Ocena: 1.50 / 5
Tragedia, internet tragedia, TV jak sobie chcą, nie polecam.
MiejscowośćPiastów
~Artus / 2015-04-24 18:21
Ocena: 1.50 / 5
W kwietniu 2013r podpisałem umowę na dostawę internetu na czas nieokreślony z 1 miesięcznym okresem wypowiedzenia. 3 m-ce później przysłali e-mail z informacją, że uporządkowali regulamin, aby był bardziej czytelny, wprowadzają zmiany w cenniku, ale nie wpływają one na mój pakiet usług. Z racji beznadziejnej jakości usługi w ostatnich 6 m-cach, ciągłe przerywania itd. itp. (reklamacje nic nie dawały) wypowiedziałem umowę z 1 miesięcznym okresem i odesłałem sprzęt na koniec kolejnego miesiąca. Po 10 dniach dostaje fakturę do zapłaty za kolejny miesiąc. Oczywiście napisałem reklamację. Po dwóch tygodniach dostałem odpowiedź, że wprowadzili zmiany we wrześniu 2013r. które ja zaakceptowałem. Wiele słyszałem, czytałem niepochlebnych recenzji n/t tej firmy. Jedno co mogę potwierdzić - są wyjątkowo rzetelne.
ZaletyNie znam,
WadyTrudno je zliczyć.
23 m-ce
~Aska / 2018-12-18 15:33
Ocena: 1.50 / 5
Mam tylko TV światłowodową. I to jedyna zaleta, że nie podłączyłam jeszcze Internetu. Wysoka awaryjność. W ciągu 3 tygodni, 4 razy: brak sygnału, po prawie 24 godziny! O zwykłym: "przepraszam", proszę zapomnieć. Trudno więc odnieść się do ceny przy takiej jakości świadczenia usług. Korzystałam z innych operatorów, nie ma porównania. Nawet POLSAT wypada rewelacyjnie. Czekam na koniec umowy z tym Dostawcą.
ZaletyBrak
WadyAwaryjność, co przy światłowodach wydaje się niemożliwe....
MiejscowośćPruszcz Gdański
~Assa / 2015-03-11 19:23
Ocena: 1.50 / 5
Częsty brak internetu. Jestem pewien, że to przez internet. Router - wszystko okej.
ZaletyJak już działa to jest najs.
WadyCiągłe problemy z połączeniem
3/4 lata
~AZ4ZEL / 2015-05-23 21:23
Ocena: 1.50 / 5
Świetna sieć i szybki internet... ale tylko przez pierwsze 2 miesiące. Potem z 60mb/s są 10-15 i ping w grach po 80-90. Buforowanie 10s filmu trwa po 5 min.
ZaletyPraktycznie żadne
Wadywolny internet, szybkość naprawy usterek to ok. 2 miesiące, częste braki połączenie z internetem... można by tak jeszcze wiele wymieniać.
3 lata.
~Babcia / 2017-07-19 19:43
Ocena: 1.50 / 5
Swinoujscie. Po przejsciu do Vectry z telefonem stacjonarnym zaczely sie klopoty jakich nigdy nie mialam. Albo nie ma sygnalu, innym razem mnie nikt nie slyszy albo rozmowa, o ile dojdzie do skutku, po paru sekundach sie urywa.
Meldunki o awarji ze strony internetowej VECTRY nie daja efektu a na nummer serwisowy nie moge sie dodzwonic (z mobilnego telefonu).
To sa kpiny z klienta i najprawdopodobnie zakoncze ta nieszczesliwa umowe z powodu niewykonania uslugi.
Zaletyzadnych
Wadyciagle usterki w polaczeniu
2 miesiace
~barbara winnicka / 2013-11-22 19:19
Ocena: 1.50 / 5
totalna pomylka nie polecam
Zaletyzadne
Wadymialam zaplacic po 1 zl na pol roku a okazuje sie ze za 1 i 2 miesiac musialam zaplacic 120 zl bo za dekoder podlaczenie ruter itd o czym tylko poinformowano mi przy umowie ze za podlaczenie ok 45 zl w pazdzierniku mam29 zl do zaplacenia nie wiem jeszcze za co bo awarie i nie mozna sie zalogowac i odczytac nie polecam nie wiem co mnie czeka najlepiej bym rozwiazala ale to za duzy koszt za zerwanie umowy
od wrzesnia 2013 r
~barkokwa / 2023-12-13 20:22
Ocena: 1.50 / 5
Naciągją przy każdej okazji. Teleankieterzy manipuluają a ostatnio, to nawet próbowali mnie zastraszać. Obługa bezpośrednia też nie lepsza. Jak przyszedłem zrezygnować z usług, to Pani się na mnie obraziła. Ciągle podnoszą ceny. Ukryta opłata inflacyjna, to kpina. W umowie mam 600 Mb/s a na kompie ledwo 50 Mb/s
MiejscowośćBiałystok
~Bartek / 2021-10-21 23:42
Ocena: 1.50 / 5
Notorycznie przycina, wywala internet, nie da się normalnie funkcjonować. Tragedia
Zaletybrak
WadyBardzo słaba jakość internetu
MiejscowośćSkarżysko-Kamienna
~Bartek / 2021-12-05 18:31
Ocena: 1.50 / 5
Internetu ciągle brak zacina itd
Obsługa nie pomogą i jest nie miła
WadyInternet bardzo często nie działa
MiejscowośćGdynia
~bea / 2016-08-10 23:38
Ocena: 1.50 / 5
Żenujące traktowanie mnie jako stałego klienta!!!! Zgłoszenie podłączenia usługi Multiroom dodam w Gdansku- nie uwierzycie umówione 3 montaże ani razu NIKT się nie zjawił. Osoby w dziale sprzedaży zero kompetencji i zaproponowania rozwiązania jedyne co to mogą umówić kolejny termin na który zapewne NIKT się nie pojawi. Gdyby nie to ze jedyną tel na osiedlu zerwała bym umowę nawet ponosząc koszta.!!! NIE POLECAM!
ZaletyBrak
WadyZero profesjonalizmu!
~Beata / 2017-12-19 13:23
Ocena: 1.50 / 5
Od jakiegoś czasu internet to jedna wielka kpina,nawet na kablu ginie i nie można się z nim dogadać nie mówiąc o marnej prędkości.cztery razy zgłaszana usterka w oddziale suwalskim -tel.umawiany technik i cztery razy zero technika,zero poprawy jakości i zero jakiejkolwiek informacji dlaczego go nie było.wypowiedzenie umowy-telefoniczna propozycja zmiany sprzętu co poprawiłoby działanie usług oraz zmiana parametrów-ustalenie dnia przyjścia technika do zainstalowania zmienionych warunków-i znów to samo -brak technika i jakiejkolwiek informacji dlaczego i co dalej.KPINA,IGNOROWANIE KLIENTA,ŻENADA.NIE POLECAM!!!!
MiejscowośćSuwałki
~Beata / 2021-12-02 17:24
Ocena: 1.50 / 5
Internet działa ok, jakoś często nie ma awarii. Ale telewizja internetowa to nieporozumienie. Co chwilę coś nie działa, pokazuje się czarny ekran i kręci się kółko. Bardzo nieintuicyjna obsługa, na pilocie brak numerków i możliwości wyboru kanału po numerze, co jest niewygodne. Nieraz czekam na coś i zanim się uruchomi telewizja, przeleci mi połowa programu.
Obsługa tego to zajmuje nieraz dużo czasu żeby cokolwiek znaleźć.
Non stop dźwięk nie zgrywa się z ruchem ust!!! Można oszaleć.
Oferta niekorzystna, umowa również.
MiejscowośćWarszawa
~Benia / 2019-12-01 10:02
Ocena: 1.50 / 5
Vectra- powiem Wam jak jest, jestem klientem vectry od kilku lat. Co chwila nie ma internetu, dziś na przykład brak sygnału w TV i brak internetu. Próbuje się skontaktować: numer podany na stronie: dzwonię i komunikat: nie ma takiego numeru! Próbuje wysłać zgłoszenie przez na stronie www: wypełniam kilkanaście opcji a na koniec nie można wysłać, bo każą wpisać nr ewidencyjny (gdzie ja teraz będę przekopywać mieszkanie żeby znaleźć umowę z vectra z przed kilku lat!) ale nawet gdybym miała ten numer to i tak nie można wpisać, bo strona nie reaguje!! Klapa. Myślę sobie wyślę maila chociaż - brak adresu mailowego! Drodzy właściciele VECTRY: naciągacze na zawieranie umów na 2, 3 lata a potem macie nas w dupie w razie awarii. Brak maila, brak możliwości zadzwonienia. Tylko www i nawet to nie działa. Ostatni raz dałam się wkręcić w Wasze naciągane umowy. NIE POLECAM!! Zastanówcie się 100x zanim podpiszecie z nimi umowę.
ZaletyDostępność w mieście
WadyObsługa klienta, awarie
MiejscowośćOlsztyn
~Bob / 2021-05-11 13:14
Ocena: 1.50 / 5
Po wielokrotnych rozmowach z działem technicznym, sprzedażą itd stwierdzam że pracują tam ludzie z nieukończoną podstawówką, tembr głosu, słownictwo i delikatnie rzecz ujmując tępota + zero logiki.
MiejscowośćGrodzisk Mazowiecki
~bobo / 2015-04-12 19:44
Ocena: 1.50 / 5
INTERNET TO TOTALNA PORAŻKA,ROUTER CO CHWILĘ SIĘ RESETUJE A USŁUGA SERWISOWA TO PORAŻKA DO KWADRATU, PO WIZYCIE SERWISANTA W DOMU UDOWODNIŁ SWOJĄ NIEKOMPETENCJĘ.
~BobyBoby / 2017-12-27 00:12
Ocena: 1.50 / 5
Wieczne awarie. Brak internetu i telewizji. W samym Grudniu 3awarie w tym jedna trwającą 3doby w święta. Dzwoniąc na infolinie to oni nie wiedza co sie dzieje