Notorycznie przycina, wywala internet, nie da się normalnie funkcjonować. Tragedia
Zaletybrak
WadyBardzo słaba jakość internetu
MiejscowośćSkarżysko-Kamienna
~Bartek / 2021-12-05 18:31
Ocena: 1.50 / 5
Internetu ciągle brak zacina itd
Obsługa nie pomogą i jest nie miła
WadyInternet bardzo często nie działa
MiejscowośćGdynia
~bea / 2016-08-10 23:38
Ocena: 1.50 / 5
Żenujące traktowanie mnie jako stałego klienta!!!! Zgłoszenie podłączenia usługi Multiroom dodam w Gdansku- nie uwierzycie umówione 3 montaże ani razu NIKT się nie zjawił. Osoby w dziale sprzedaży zero kompetencji i zaproponowania rozwiązania jedyne co to mogą umówić kolejny termin na który zapewne NIKT się nie pojawi. Gdyby nie to ze jedyną tel na osiedlu zerwała bym umowę nawet ponosząc koszta.!!! NIE POLECAM!
ZaletyBrak
WadyZero profesjonalizmu!
~Beata / 2017-12-19 13:23
Ocena: 1.50 / 5
Od jakiegoś czasu internet to jedna wielka kpina,nawet na kablu ginie i nie można się z nim dogadać nie mówiąc o marnej prędkości.cztery razy zgłaszana usterka w oddziale suwalskim -tel.umawiany technik i cztery razy zero technika,zero poprawy jakości i zero jakiejkolwiek informacji dlaczego go nie było.wypowiedzenie umowy-telefoniczna propozycja zmiany sprzętu co poprawiłoby działanie usług oraz zmiana parametrów-ustalenie dnia przyjścia technika do zainstalowania zmienionych warunków-i znów to samo -brak technika i jakiejkolwiek informacji dlaczego i co dalej.KPINA,IGNOROWANIE KLIENTA,ŻENADA.NIE POLECAM!!!!
MiejscowośćSuwałki
~Beata / 2021-12-02 17:24
Ocena: 1.50 / 5
Internet działa ok, jakoś często nie ma awarii. Ale telewizja internetowa to nieporozumienie. Co chwilę coś nie działa, pokazuje się czarny ekran i kręci się kółko. Bardzo nieintuicyjna obsługa, na pilocie brak numerków i możliwości wyboru kanału po numerze, co jest niewygodne. Nieraz czekam na coś i zanim się uruchomi telewizja, przeleci mi połowa programu.
Obsługa tego to zajmuje nieraz dużo czasu żeby cokolwiek znaleźć.
Non stop dźwięk nie zgrywa się z ruchem ust!!! Można oszaleć.
Oferta niekorzystna, umowa również.
MiejscowośćWarszawa
~Benia / 2019-12-01 10:02
Ocena: 1.50 / 5
Vectra- powiem Wam jak jest, jestem klientem vectry od kilku lat. Co chwila nie ma internetu, dziś na przykład brak sygnału w TV i brak internetu. Próbuje się skontaktować: numer podany na stronie: dzwonię i komunikat: nie ma takiego numeru! Próbuje wysłać zgłoszenie przez na stronie www: wypełniam kilkanaście opcji a na koniec nie można wysłać, bo każą wpisać nr ewidencyjny (gdzie ja teraz będę przekopywać mieszkanie żeby znaleźć umowę z vectra z przed kilku lat!) ale nawet gdybym miała ten numer to i tak nie można wpisać, bo strona nie reaguje!! Klapa. Myślę sobie wyślę maila chociaż - brak adresu mailowego! Drodzy właściciele VECTRY: naciągacze na zawieranie umów na 2, 3 lata a potem macie nas w dupie w razie awarii. Brak maila, brak możliwości zadzwonienia. Tylko www i nawet to nie działa. Ostatni raz dałam się wkręcić w Wasze naciągane umowy. NIE POLECAM!! Zastanówcie się 100x zanim podpiszecie z nimi umowę.
ZaletyDostępność w mieście
WadyObsługa klienta, awarie
MiejscowośćOlsztyn
~Bob / 2021-05-11 13:14
Ocena: 1.50 / 5
Po wielokrotnych rozmowach z działem technicznym, sprzedażą itd stwierdzam że pracują tam ludzie z nieukończoną podstawówką, tembr głosu, słownictwo i delikatnie rzecz ujmując tępota + zero logiki.
MiejscowośćGrodzisk Mazowiecki
~bobo / 2015-04-12 19:44
Ocena: 1.50 / 5
INTERNET TO TOTALNA PORAŻKA,ROUTER CO CHWILĘ SIĘ RESETUJE A USŁUGA SERWISOWA TO PORAŻKA DO KWADRATU, PO WIZYCIE SERWISANTA W DOMU UDOWODNIŁ SWOJĄ NIEKOMPETENCJĘ.
~BobyBoby / 2017-12-27 00:12
Ocena: 1.50 / 5
Wieczne awarie. Brak internetu i telewizji. W samym Grudniu 3awarie w tym jedna trwającą 3doby w święta. Dzwoniąc na infolinie to oni nie wiedza co sie dzieje
WadyCiągłe awarie
MiejscowośćWarka
~Bogdan kundzielowski / 2024-03-30 21:01
Ocena: 1.50 / 5
Gówno nie internet nie polecam kupowac tego od tego dostawcy
Zaletynie ma
Wadyinternt
MiejscowośćEłk
~bolek / 2015-12-07 16:11
Ocena: 1.50 / 5
Miałem problem z wi-fi bo mogłem korzystać tylko z jednego kanału poprosiłem o zamianę rutera na więcej kanałów.Po wymianie okazało się że nie mogę odbierać wi-fi na żadnym kanale , sygnał jest tak słaby że nawet przy ruterze nie może otworzyć się przeglądarka.Poprzedni jedno kanałowy odbierał nawet w drugim pokoju.Serwisant powiedział mi od razu że te rutery z Vectry to szajs i lepiej nie będzie.Taka jest oto Vectra.Po zakończeniu umowy przechodzę do innego operatora.
Zalety.............
Wadyniech vectra instaluje lepsze rutery
miesiąc
~Borowik / 2016-09-02 12:10
Ocena: 1.50 / 5
Totalny bałagan,wypowiedziałem umowę pod koniec lipca - zaczęty się głuche telefony po kilkanaście dziennie.W połowie sierpnia zadzwonił mnie przedstawiciel i namówił mnie na pakiet 12 miesięczny.30 sierpnia dostałem maila, że muszę oddać sprzęt do 14 września.Myślę sobie pewnie jakaś pomyłka albo co?Nic bardziej mylnego.wczoraj odołączyli mi telewizję cyfrową. Dzwonię na infolinię,opowiadam konsultantowi całą historię, no i on sprawdza, że zaszła pomyłka i zaraz to zgłasza żeby jak najszybciej przywrócić tv.Dzisziaj niestety zamiast naprawić odołączyli mi resztę tv i internet.Znowu telefon na infolinię pół godziny na słuchawce i ta sama sytuacja, konsultant mnie przeprasza ale zaszła pomyłka,postarają się przywrócić sygnał dzisiaj.Na moje pytanie o jakieś zadośćuczynienie usłyszałem że owszem mogę złożyć reklamację na piśmie i wtedy oni ją rozpatrzą.To jest chyba firma prywatna, a działa gorzej niż jakiś państwowy monoch.Nie wiem czy właściciel nie panuje nad tym bałaganem?
~bozenia1 / 2015-02-02 22:01
Ocena: 1.50 / 5
Dałam się namówić pod koniec sierpnia na usługi tej FIRMY. Wytrzymałam do połowy stycznia. Moja praca nie pozwalała mi na przestoje. Żenada, resetować, sprawdzić podłączenia,wina musi być przy podłączeniu u Pani - wciąż takie teksty słyszałam od pracownia obsługującego nasz rejon. Po prostu odłączyłam i powróciłam do poprzedniego usługodawcy. I jakoś wszystko funkcjonuje tip-top a ja mogę w końcu pracować dalej i nie zawalać terminów zagranicznych. Uważajcie, mocno się zastanówcie nad podjęciem decyzji o internecie w VEKTRZE. Płacę dwa rachunki, ale mam święty spokój ...
Zaletyżadnych
Wadymasa
od sierpnia 2014
~byczu / 2018-12-12 18:42
Ocena: 1.50 / 5
Internet działa bardzo wolno, częste braki w dostępie do sieci. Dekoder telewizyjny raz działa, raz nie działa. Ponadto po próbie przedłużenia umowy monter nie zjawia się w umówionym terminie nie informując mnie o tym a firma kłamie, że monter był i nikogo nie zastał. Po tej sytuacji im podziękowałem. Są znacznie lepsi dostawcy Internetu i telewizji. Nikomu nie polecam.
ZaletyBrak
WadyWolno działający Internet, częste przerwy w dostawie usług, beznadziejna obsługa klienta, kłamanie klientom w żywe oczy
MiejscowośćWrocław
~CHMIELEX / 2022-03-04 22:25
Ocena: 1.50 / 5
Zapłaciłam 60zł za zainstalowanie modemu i podłączenie telewizora. Facet powiedział ,że to za dużo podłączania i sobie poszedł. Telewizji nie mam tylko internet. Ledwo zaczęła się współpraca z Vectrą. Zero szacunku do klienta. Teraz trzeba bawić się w reklamację i walczyć o zwrot pieniędzy. SZCZEGÓLNIE ZA MONTAż.
WadyMontaż
MiejscowośćSzczecin
~Czarna / 2018-10-10 21:11
Ocena: 1.50 / 5
Tragedia. Tragedia. Ciągle brak neta i ostatnio też tv. A opłaty jakby wszystko działało bez zarzutów. Dobrze że kończę umowę za parę tygodni i zmieniam operatora.
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćBartoszyce
~Czemu nie / 2022-05-05 20:51
Ocena: 1.50 / 5
Internet jest tak szybki, że przelatuje chyba obok chaty ale czasem wpadnie i sie pojawi na chwile. Zrywa średnio 50 razy dziennie, usterka zgłaszana jest średnio 15 razy w miesiącu choć tak na prawdę można by zgłaszać codziennie. Z technikami widuje się częściej niż ze znajomymi. Tragedia. jakby nie to, że nie ma nic innego to z vectry zrezygnowałbym bardzo pdawno demu
Zaletynie znalazłem
Wadybrak internetu ale płacić trzeba
Miejscowośćkowale
~Damian / 2022-02-07 14:50
Ocena: 1.50 / 5
Podpisałem umowę w salonie Play, korzystając z kompleksowej usługi. Niestety to był błąd. Po tych wszystkich latach kiedy słyszałem wiele złych rzeczy dot. usług Vectry, myślałem że coś uległo zmianie po wejsciu we współpracę z np. siecią Play.
To jest zdecydowanie najgorszy dostawca internetu z jakim miałem do czynienia. Łącze nie zawsze działa jak należy, router gubi zasięg, nie można się połączyć z infolinią, bo jedyne co tam czeka to automat obsługowy, czyli tzw. wirtualny konsultant.
Jednymi słowy totalne szambo. Nikomu nie polecam. Jak tylko skonczy mi sie umowa to do końca życia będę się trzymał z daleka oraz będę odradzał każdemu, komu będęmiał okazję odradzić.
ZaletyZero zalet!!!
Wady- częste awarie i problemy z dostawą internetu
- brak profesjonalnej i należytej obsługi dla kilienta (obsługa tel tylko przez 'virtualnego konsultanta')
- wysoce zawodny router (bez możliwości wymiany)
MiejscowośćWrocław
~DamianD / 2022-01-26 12:43
Ocena: 1.50 / 5
Bardzo problematyczna firma. Kontakt w celu uzyskania pomocy bardzo trudny, czas oczekiwania długi, wieczne przełączanie między sobą co wydłuża oczekiwanie na uzyskanie informacji lub pomocy. Wieczne zakłócenia w odbiorze telewizji, problemy z internetem, oczywiście nie z ich winy, już nie wspominając o kosztach - mocno wygórowane za włączanie usług, a kary za rozwiązanie umowy kolosalne. Generalnie nie polecam kupować u nich usług, gdy moja umowa się zakończy to napewno jej nie przedłużę i nigdy więcej nie będę korzystał z ich usług.
ZaletyBrak
WadyCeny, kontakt, umowa, fatalny odbiór tv i internetu
MiejscowośćSzczecin
~damianiwaniuk1999@wp.pl / 2019-01-12 21:36
Ocena: 1.50 / 5
Nie polecam ! OSZUSCI ! Mam internet 300 mb/s co po wi fi pokazuje 40 a po kablu 80 :) ale spokojnie nie chodzi o to , zebt jeszcze bylo te 40 mb po wi fi to bym byl szczesliwy :) Internet jest mi bardzo potrzebny poniewaaz uzywam go do gier online , w speed tescie ping pokazuje 10 a tak naprawde w grach skacze do 500 , co 20 sekund ping skacze , nie da sie grac . pobieranie to jakies 3 mb/3 po kablu 12 mb/s ! Odradzam ! Oszukuja klijentow Polskie scierwa !