Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4440 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andy / 2023-09-05 20:31
    Ocena: 1.50 / 5
    Uważajcie prosze jak otrzymujecie dodatkowe pakiety np: Tidal.
    Jeżeli aktywujecie sobie konto na własnego maila to Vectra zarządza tym kontem i po zakończeniu subskrybjcji w Vectrze nie możecie już używać tego emaila, bo blokuje go Vectra. Niestety nawet wymiana korespondencji z Tidal nie przekonuje Vectry, że problem jest po ich stronie.
    ZaletyInternet - ok
    WadyBrak kompetentnych osób w dziale obsługi i administratorów, którzy potrafią rozwiązać prosty problem jak usunięcie konta np Tidal.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Aneta / 2019-05-05 16:48
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet, porażka. Nie można nawet filmu obejrzeć, buforuje i ładuje i tak ciągle.
    ZaletyBrak
    WadyInternet chodzi bardzo wolno, albo wcale.
    MiejscowośćOstrowiec
  • ~Ang / 2019-10-11 19:34
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorsza sieć. Nie polecam nikomu. Wiecznie brak sygnału!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyOgólnie najgorsza siec
    MiejscowośćBędzino
  • ~Ania / 2013-10-24 10:15
    Ocena: 1.50 / 5
    totalna porażka, wiecznie nie mam telewizji, cały czas prowadzą prace modernizacyjne!Niech nikt się nie decyduję na tą telewizje!!!
    ZaletyBrak
    Wadyza długo wyliczac
    8 miesięcy,55 zł
  • ~Anna / 2022-10-05 18:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Obsługa sprzedaży do wymiany totalna porażka 6 razy z połączyłi mnie do boota totalna porażka poczekam jak tylko umowa się skończy
    ZaletyZadnej
    WadyWszystko
    MiejscowośćWejherowo
  • ~Anna / 2024-06-22 09:19
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo słaba jakość obsłga klientów również od 15 mini stoję pod punktem obsługi i jest zamknięty brak info o jakich kolejek zmianach
    ZaletyBrak
    WadySłaba jakość słaba obsługa
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~anonim / 2017-05-21 21:46
    Ocena: 1.50 / 5
    Co chwile mam problemy z internetem. Teoretyczna prędkość pokazywana na różnych speedtestach na różnych urządzeniach, zarówno po kablu jak i przez wifi wynosi 25 mb/s chociaż kupiłem 150 mb/s, ale strony bardzo często się nie ładują. Od czasu do czasu rzeczywiście mam prawie 150 mb/s i wszystko działa. Niestety tylko po kablu bo router to jakaś porażka. Nie mam do niego dostępu i nie mogę nawet zmienić beznadziejnego hasła składającego się z ciągu około 15 losowych liter i cyfr(nie mogę tego także zmienić na ich stronie). Zasięg także jest tragiczny. Kolega w pokoju obok(10 metrów dalej) ledwo łapie wifi. Rachunki wysyłają w listach pakowane teoretycznie po 6. Jednak gdy wysłali mi 4 napisałem do nich żeby dosłali mi jeszcze 2. Oczywiście tego nie zrobili, a zamiast tego wmawiali mi że wysłali mi wszystkie i nie zauważyłem. Zadzwoniłem więc do nich z tym samym problemem, ale oprócz odpowiedzi że go doślą nic nie zrobili. Podobną sytuację miałem przy umawianiu się z monterem. 3 razy do nich dzwoniłem. I znowu pomimo zapewnień nie oddzwonili (2 razy). Firma ta jest nie rzetelna, a swoich klientów ma głęboko w dupie.
    ZaletyCzasami działa z prędkością jak na umowie,a zwykle działa przynajmniej w mało wymagających zastosowaniach np. przeglądanie stron www
    Wady-Często sześciokrotnie mniejsza prędkość niż zadeklarowana
    -Beznadziejny router
    -słaby zasięg wifi
    -Nawet tuż przy routerze prędkość jest sporo mniejsza na wifi niż po kablu
    -Beznadziejna obsługa klienta
    -Prędkość na spedtestach często odstaje od rzeczywistej(np przy 25 mb/s 30 sekund łąduje stronę wp.pl czy facebooka)
    Korzystam z vectry około pół roku
  • ~anonim123 / 2021-02-05 07:38
    Ocena: 1.50 / 5
    tragedia po prostu
    1. jak coś robicie w necie np. oglądacie, gracie w gry online czy nawet siedzicie na lekcjach zdalnych obojętnie co robicie to zasięg po prostu zanika to kpina!
    2.internet jest bardzo wolny
    Zaletynie ma nic dobrego no może trochę
    Wadywszystko prawie
    MiejscowośćSuwałki
  • ~Arek / 2021-05-28 20:07
    Ocena: 1.50 / 5
    Awaria Vectry Wrocław od rana. Kolejny dzień - w ​środę nie było od 7 rano do 23
    MiejscowośćWrocław
  • ~areusz / 2021-11-23 03:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Za 44 zł na m-c mam bardzo wolny internet w zakresie pobierania jak i wysyłania, często nie mam internetu, przy zawieraniu umowy mówiono, że prędkość będzie 5 razy szybsza niż teraz co mam, nie mam z tego tytułu żadnych ulg, zgłaszanie reklamacji nie ma sensu, wymijające odpowiedzi, radzę zmienić operatora.
    ZaletyŻadnych zalet.
    WadySame wady.
    MiejscowośćGłogów
  • ~Arkadiusz / 2018-12-25 21:45
    Ocena: 1.50 / 5
    Fatalny sprzęt, fatalne połączenie z internetem, fatalny kontakt z obsługą, cena jedynie niska ale pierwsze trzy argumenty ja chyba tłumacza. Jedyne rzetelna osoba w tej firmie jest Pan który przychodzi i podłącza sprzęt, niestety Pan te posiada kablowke w UPC i nie może wyobrazić sobie mojego smutku ale ja szczęście jeszcze tylko 3 miesiące i koniec tego dramatu.
    ZaletyPan który podłącza sprzęt.
    WadyWszystko
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Artur / 2020-10-23 12:54
    Ocena: 1.50 / 5
    Forma windykacji niedopuszczalna! Jest to nękanie przez komputer. Żeby tak dużą firmę nie było stać na konsultantów - to jest najdalej posunięte lekceważenie klienta. I chyba niezgodne z prawem. Ja mam podawać komputerowi swoje dane osobowe - łamanie RODO.
    ZaletyMało
    WadyLiczne "awarie".
    MiejscowośćGoleniów
  • ~Artur / 2022-11-08 15:49
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia, internet tragedia, TV jak sobie chcą, nie polecam.
    MiejscowośćPiastów
  • ~Artus / 2015-04-24 18:21
    Ocena: 1.50 / 5
    W kwietniu 2013r podpisałem umowę na dostawę internetu na czas nieokreślony z 1 miesięcznym okresem wypowiedzenia. 3 m-ce później przysłali e-mail z informacją, że uporządkowali regulamin, aby był bardziej czytelny, wprowadzają zmiany w cenniku, ale nie wpływają one na mój pakiet usług.
    Z racji beznadziejnej jakości usługi w ostatnich 6 m-cach, ciągłe przerywania itd. itp. (reklamacje nic nie dawały) wypowiedziałem umowę z 1 miesięcznym okresem i odesłałem sprzęt na koniec kolejnego miesiąca. Po 10 dniach dostaje fakturę do zapłaty za kolejny miesiąc. Oczywiście napisałem reklamację. Po dwóch tygodniach dostałem odpowiedź, że wprowadzili zmiany we wrześniu 2013r. które ja zaakceptowałem. Wiele słyszałem, czytałem niepochlebnych recenzji n/t tej firmy. Jedno co mogę potwierdzić - są wyjątkowo rzetelne.
    ZaletyNie znam,
    WadyTrudno je zliczyć.
    23 m-ce
  • ~Aska / 2018-12-18 15:33
    Ocena: 1.50 / 5
    Mam tylko TV światłowodową. I to jedyna zaleta, że nie podłączyłam jeszcze Internetu. Wysoka awaryjność. W ciągu 3 tygodni, 4 razy: brak sygnału, po prawie 24 godziny! O zwykłym: "przepraszam", proszę zapomnieć. Trudno więc odnieść się do ceny przy takiej jakości świadczenia usług. Korzystałam z innych operatorów, nie ma porównania. Nawet POLSAT wypada rewelacyjnie. Czekam na koniec umowy z tym Dostawcą.
    ZaletyBrak
    WadyAwaryjność, co przy światłowodach wydaje się niemożliwe....
    MiejscowośćPruszcz Gdański
  • ~Assa / 2015-03-11 19:23
    Ocena: 1.50 / 5
    Częsty brak internetu. Jestem pewien, że to przez internet. Router - wszystko okej.
    ZaletyJak już działa to jest najs.
    WadyCiągłe problemy z połączeniem
    3/4 lata
  • ~AZ4ZEL / 2015-05-23 21:23
    Ocena: 1.50 / 5
    Świetna sieć i szybki internet... ale tylko przez pierwsze 2 miesiące. Potem z 60mb/s są 10-15 i ping w grach po 80-90. Buforowanie 10s filmu trwa po 5 min.
    ZaletyPraktycznie żadne
    Wadywolny internet, szybkość naprawy usterek to ok. 2 miesiące, częste braki połączenie z internetem... można by tak jeszcze wiele wymieniać.
    3 lata.
  • ~Babcia / 2017-07-19 19:43
    Ocena: 1.50 / 5
    Swinoujscie. Po przejsciu do Vectry z telefonem stacjonarnym zaczely sie klopoty jakich nigdy nie mialam. Albo nie ma sygnalu, innym razem mnie nikt nie slyszy albo rozmowa, o ile dojdzie do skutku, po paru sekundach sie urywa.
    Meldunki o awarji ze strony internetowej VECTRY nie daja efektu a na nummer serwisowy nie moge sie dodzwonic (z mobilnego telefonu).
    To sa kpiny z klienta i najprawdopodobnie zakoncze ta nieszczesliwa umowe z powodu niewykonania uslugi.
    Zaletyzadnych
    Wadyciagle usterki w polaczeniu
    2 miesiace
  • ~barbara winnicka / 2013-11-22 19:19
    Ocena: 1.50 / 5
    totalna pomylka nie polecam
    Zaletyzadne
    Wadymialam zaplacic po 1 zl na pol roku a okazuje sie ze za 1 i 2 miesiac musialam zaplacic 120 zl bo za dekoder podlaczenie ruter itd o czym tylko poinformowano mi przy umowie ze za podlaczenie ok 45 zl w pazdzierniku mam29 zl do zaplacenia nie wiem jeszcze za co bo awarie i nie mozna sie zalogowac i odczytac nie polecam nie wiem co mnie czeka najlepiej bym rozwiazala ale to za duzy koszt za zerwanie umowy
    od wrzesnia 2013 r
  • ~barkokwa / 2023-12-13 20:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Naciągją przy każdej okazji. Teleankieterzy manipuluają a ostatnio, to nawet próbowali mnie zastraszać. Obługa bezpośrednia też nie lepsza. Jak przyszedłem zrezygnować z usług, to Pani się na mnie obraziła. Ciągle podnoszą ceny. Ukryta opłata inflacyjna, to kpina. W umowie mam 600 Mb/s a na kompie ledwo 50 Mb/s
    MiejscowośćBiałystok
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4440
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4553
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266