Niby płacisz za 600 MB a obniżają zawsze prędkość o połowę. Czyli płacisz za 300 MB. Te 600 w umowie dają tylko na 2 godziny dziennie a reszta to obcina o połowę. No ale taka umowę podpisujesz _ do 600 a gwarantowane min 300. Wiec jeżeli myślisz że cena jest dobra to pomysl, że ta cena jest za połowę tego co oferują.
ZaletyBez awari
WadyObcinają prędkość o połowę a cena zostaję jak za pełny pakiet
MiejscowośćLegnica
~Wyruzumiały / 2021-10-29 18:04
Ocena: 1.75 / 5
Odradzam podpisywanie jakichkolwiek umów z tą firmą. Załatwienie czegokolwiek jest niemal niemożliwe. Podejście do klienta skandaliczne. Kompetencja pracowników 1/10. Samo wypowiedzenie umowy to droga przez mękę w oparach absurdu...
Zalety+ minimalnie niższa cena niż u konkurencji
Wady- kłopoty, kłopoty, kłopoty
- trudno się dodzwonić gdy jest problem
- podejście do klienta
- niekompetencja konsultantów
MiejscowośćWarszawa
~xyv / 2023-07-24 16:08
Ocena: 1.75 / 5
widać opanowanie awarii vectra KALISZ nie potrafi wcale .obsługa techniczna brak kompetencji oraz kierownika i personelu biura abonenta .obraz zanika i fonia też a naprawy niema wcale widać fachowcy bez kompetencji bez znajomości tematu . poprawy oferty programowej 2023 brak .informowanie o zmianach w ofercie programowej telewizji brak oraz radia
Zaletystabilna cenna
Wadybrak kompetencji biura abonenta od kierownika po dział techniczny .
Miejscowośćkalisz
~Yola / 2018-09-07 20:50
Ocena: 1.75 / 5
Internet jest szalenie wolny, wieczorami czy w weekendy nie da się oglądać żadnego filmu. Bardzo często telefony służą jako router'y
ZaletyBRAK
WadyInternet, z którego nie da się korzystać
MiejscowośćRadom
~Yorg / 2022-08-15 20:23
Ocena: 1.75 / 5
Częste braki w dostawie internetu. Awarie techniczne. Opłaty w górę bez informowania.
ZaletyZalety były kiedyś już ich nie ma
WadyCena i ciągle awarie
~yorokumo / 2023-05-15 18:20
Ocena: 1.75 / 5
internet jest TRAGICZNY, wyłącza się co kilka godzin na nawet kilkanaście minut
Wadywszystko
MiejscowośćŚwidnica
~Załamany klient / 2019-10-13 23:17
Ocena: 1.75 / 5
Przez ostatnie 10 miesięcy internet z Vectry działa u mnie fatalnie. W poprzednich latach bywały okresy "słabe", ale ogólnie jakość usług była pozytywna. Mieszkam w Białej Podlaskiej. Wielokrotne telefony na infolinię nic nie zmieniły. Konsultanci niby coś robią, ale to nic nie daje. Tylko raz na dobę udało się przywrócić prawidłową prędkość internetu oraz stabilność połączenia, ale później wszystko wróciło do "normy". Jeszcze te teksty konsultantów: "jak wezwę technika/montera i stwierdzi on, że wszystko jest OK to zapłaci pan 40zł" lub "a może ma pan wirusy na komputerze?". Ha ha ha. Uciekam do innej firmy. 2 lata minęły i mówię im do widzenia.
ZaletyInternet działa prawidłowo do kilku godzin dziennie.
WadyOd popołudnia do późnych godzin w nocy Internet nie działa/zrywa co kilka sekund połączenie, nie da się nic zrobić.
MiejscowośćBiała Podlaska
~Zaneta / 2022-05-09 10:40
Ocena: 1.75 / 5
Niestety ta cala Vectra to nieporozumienie! Czekam tylko aż umowa się skończy.
BOK to jakiś kiepski żart Konsultanci brak podstawowej wiedzy stwierdzają że z ich strony to już wszystko co mogą zrobić.W moim przypadku konsultant stwierdził że go stresuje błazenada.Na podłączenie światłowodu już czekam drugi miesiąc i nik mi nie może powiedzieć ile to jeszcze będzie trwało.
ZaletyBrak zalec
WadyWszystko
MiejscowośćJedlina-Zdrój
~zawiedziony klient / 2021-08-29 20:58
Ocena: 1.75 / 5
Połączenie bardzo często przerywa (kilka razy w tygodniu). Czasami jedynym wyjściem jest restart routera. Zasięg wi-fi też bardzo słaby i często niewystarczający na pokrycie niewielkiej kawalerki. Telefoniczny kontakt z infolinią praktycznie nie możliwy. Raz udało mi się połączyć z konsultantem przez Strefę Klienta, ta niestety zawiesiła się w trakcie rozmowy, więc na wiele się to nie zdało.
WadyPrzerywane połączenie. Słaby zasięg. Brak kontaktu z serwisem.
MiejscowośćWarszawa
~zbyszek / 2016-01-26 15:09
Ocena: 1.75 / 5
TRAGEDIA. Co chwile coś nie działa. Aktualnie prędkość netu na poziomie modemów z poprzedniej epoki. Dodzwonić się na infolinie/serwis nie da, wszyscy konsultanci zajęci. i Tak przez 25 minut... A formularza na ich stronie się nie da wypełnić bo ich zdaniem mój numer abonenta jest zły a kopiuję go z ich FV którą wysyłają mi mailem... Szkoda nerwów, nie polecam.
No nie można doczekać się na połączenie z karty.Nie podpisujecie umowy.Lekcewaza ludzi.To jest tragedia żeby czekać 14 dzień na podłączenie karty.Ulomy , które tylko kasę chcą!!! Jak można tak postępować w tej wektorze.Normalnie syf!!!14 dni i nie ma telewizji,ani internetu
chamstwo nie zna granic!!!
ZaletyBrak
WadyBogacą się,a nie mają kontroli!!!
MiejscowośćBielsko Biała
~Zły / 2023-08-30 13:55
Ocena: 1.75 / 5
Nie można skontaktować się z Vectra. Infolinia oraz inny telefon komórkowy, albo się wyłączają albo mówią że oddzwonią. Nawet na czacie ze strony rozmowa urywa sie w < oczekiwaniu na konsultanta". Podwyższają kwote za internet i telewizje a ja nie moge się z nimi skontaktować żeby to wyjaśnić. Niepoważna firma.
MiejscowośćDziałdowo
~zniesmaczony / 2015-04-02 22:03
Ocena: 1.75 / 5
klientem jestem od 5 lat powiem tylko tyle ze nie polecam ostatni aneks i koniec z tym dziadostwem oszukują klienta jak tylko moga znowu mnie naciągneli na mobilny internet przez 36 miesiecy płaciłem ale nie korzystałem teraz nikt mnie nie poinformował ze sie odswieżył na nastepne 6
Wadywszystko na korzysc firmy nic dla klienta
5*150zł
~Zosia / 2021-06-29 21:18
Ocena: 1.75 / 5
Masakra. W biurze obsługi pracują upośledzeni tępi, prości ludzie. Żadnych szans na porozumienie i zrozumienie przez nich tego że jak reklamują 500Mbit to powinno te 100Mbit być zamiast realnych 10Mbit.
Zaletynie widzę zalet
Wadyprzereklamowane dno
MiejscowośćGrodzisk Mazowiecki
~abonent / 2017-05-08 13:51
Ocena: 1.67 / 5
Masakra.Internet działa ,,czasami".Obsługa obiecuje złote góry kiedy kończy się umowa po czym blokują telefon i nie mozna się dodzwonić do Paniusi z Gdyni.
Nie polecam wręcz ostrzegam przed Vectrą.
Gdańsk
~Dżoana / 2017-04-11 20:21
Ocena: 1.67 / 5
nie polecam nikomu. mam 100Mb, które nigdy nie działało, ale od miesiąca przechodzi samo siebie. Non stop przerywa połączenia
WadyWszystko..
~ganeta / 2016-04-18 14:06
Ocena: 1.67 / 5
Zostałam oszukana - miałam mieć włączoną usługę dodatkową i planowałam obejrzeć EL CLASICO, ale niestety, ktoś się zapomniał, a kasę płacić trzeba.
Wadyniedbałość o klienta
~Jarosław / 2021-11-07 19:27
Ocena: 1.67 / 5
Jestem bardzo niezadowolony. Cena jest dość niska tak jak jakość usług. Sprzęt nadaje się na złom elektroniczny. Ma problemy z odtworzeniem filmu nawet w zwykłej jakości HD. Dekoder się zawiesza, wczytuje filmy długi czas. Wszystko w menu muli. Co tu dużo gadać jak tu nie ma co pierd... Ledwo chodzi. Internet też zrywa połączenie. Moim zdaniem, dno. I podziwiam że nie wstyd im tego reklamować w telewizji...