Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4440 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~zawiedziony klient / 2021-08-29 20:58
    Ocena: 1.75 / 5
    Połączenie bardzo często przerywa (kilka razy w tygodniu). Czasami jedynym wyjściem jest restart routera. Zasięg wi-fi też bardzo słaby i często niewystarczający na pokrycie niewielkiej kawalerki. Telefoniczny kontakt z infolinią praktycznie nie możliwy. Raz udało mi się połączyć z konsultantem przez Strefę Klienta, ta niestety zawiesiła się w trakcie rozmowy, więc na wiele się to nie zdało.
    WadyPrzerywane połączenie. Słaby zasięg. Brak kontaktu z serwisem.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~zbyszek / 2016-01-26 15:09
    Ocena: 1.75 / 5
    TRAGEDIA.
    Co chwile coś nie działa.
    Aktualnie prędkość netu na poziomie modemów z poprzedniej epoki.
    Dodzwonić się na infolinie/serwis nie da, wszyscy konsultanci zajęci. i Tak przez 25 minut...
    A formularza na ich stronie się nie da wypełnić bo ich zdaniem mój numer abonenta jest zły a kopiuję go z ich FV którą wysyłają mi mailem...
    Szkoda nerwów, nie polecam.
    ZaletyJEST.....
    Wadydrogo, niestabilnie, serwis śmiechu warty
    od 10 lat
  • ~Zbyszek / 2019-03-15 18:01
    Ocena: 1.75 / 5
    Czysta masakra. Jakość świadczonych usług tragiczna, awarie sprzętu i infrastruktury doprowadzajacej. Polecam omijać szerokim łukiem.
    ZaletyDosyć dobre ceny
    WadySprzęt, awarię, beztroska postawa BOK
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Zenon / 2021-12-23 21:09
    Ocena: 1.75 / 5
    No nie można doczekać się na połączenie z karty.Nie podpisujecie umowy.Lekcewaza ludzi.To jest tragedia żeby czekać 14 dzień na podłączenie karty.Ulomy , które tylko kasę chcą!!! Jak można tak postępować w tej wektorze.Normalnie syf!!!14 dni i nie ma telewizji,ani internetu
    chamstwo nie zna granic!!!
    ZaletyBrak
    WadyBogacą się,a nie mają kontroli!!!
    MiejscowośćBielsko Biała
  • ~Zły / 2023-08-30 13:55
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie można skontaktować się z Vectra. Infolinia oraz inny telefon komórkowy, albo się wyłączają albo mówią że oddzwonią. Nawet na czacie ze strony rozmowa urywa sie w < oczekiwaniu na konsultanta". Podwyższają kwote za internet i telewizje a ja nie moge się z nimi skontaktować żeby to wyjaśnić. Niepoważna firma.
    MiejscowośćDziałdowo
  • ~zniesmaczony / 2015-04-02 22:03
    Ocena: 1.75 / 5
    klientem jestem od 5 lat
    powiem tylko tyle ze nie polecam
    ostatni aneks i koniec z tym dziadostwem
    oszukują klienta jak tylko moga
    znowu mnie naciągneli na mobilny internet
    przez 36 miesiecy płaciłem ale nie korzystałem
    teraz nikt mnie nie poinformował ze sie odswieżył na nastepne 6
    Wadywszystko na korzysc firmy nic dla klienta
    5*150zł
  • ~Zosia / 2021-06-29 21:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Masakra. W biurze obsługi pracują upośledzeni tępi, prości ludzie. Żadnych szans na porozumienie i zrozumienie przez nich tego że jak reklamują 500Mbit to powinno te 100Mbit być zamiast realnych 10Mbit.
    Zaletynie widzę zalet
    Wadyprzereklamowane dno
    MiejscowośćGrodzisk Mazowiecki
  • ~abonent / 2017-05-08 13:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Masakra.Internet działa ,,czasami".Obsługa obiecuje złote góry kiedy kończy się umowa po czym blokują telefon i nie mozna się dodzwonić do Paniusi z Gdyni.
    Nie polecam wręcz ostrzegam przed Vectrą.
    Gdańsk
  • ~Dżoana / 2017-04-11 20:21
    Ocena: 1.67 / 5
    nie polecam nikomu. mam 100Mb, które nigdy nie działało, ale od miesiąca przechodzi samo siebie. Non stop przerywa połączenia
    WadyWszystko..
  • ~ganeta / 2016-04-18 14:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Zostałam oszukana - miałam mieć włączoną usługę dodatkową i planowałam obejrzeć EL CLASICO, ale niestety, ktoś się zapomniał, a kasę płacić trzeba.
    Wadyniedbałość o klienta
  • ~Jarosław / 2021-11-07 19:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem bardzo niezadowolony. Cena jest dość niska tak jak jakość usług. Sprzęt nadaje się na złom elektroniczny. Ma problemy z odtworzeniem filmu nawet w zwykłej jakości HD. Dekoder się zawiesza, wczytuje filmy długi czas. Wszystko w menu muli. Co tu dużo gadać jak tu nie ma co pierd... Ledwo chodzi. Internet też zrywa połączenie. Moim zdaniem, dno. I podziwiam że nie wstyd im tego reklamować w telewizji...
    ZaletyNetflix
    Cena
    WadyWadliwy sprzęt
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Józef / 2021-04-20 13:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Kolejny raz zawierzyłem vectra, przecież się rozwja i kolejna porażka, ostatnia.
    Miejscowość68 200 Żary
  • ~Lta / 2024-04-19 09:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam kłamcy omijać do tego częste awarie a za usługę trzeba płacić ze wszystkim mają problem i zza wszystko chcą kasę wprowadzają w błąd a jak chce się to wyjaśnić to nie idzie
  • ~Michał / 2023-04-28 12:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam usług.
    1) vectra waloryzuje kwoty do inflacji za rok 2022, a umowa zawierana w 4 stycznia, 31 stycznia otrzymuję wiadomość o waloryzacji przy czym przeliczenie jest dopiero 13 marca. Wysokość raty wzrasta o 14% z 49,99 na 58,86. Konsultanci dobrze o tym wiedzą i od razu przedstawiają przepisy.
    Zalecam mocno się zastanowić przed podpisaniem umowy.
    Przelew przez portal klienta który jest na stronie za każdy przelew pobiera 1,5 złotego.
    W przypadku zainteresowania zamknięcia umowy wyliczane dyskonto za całe użytkowanie.
    Zalety-konsultanci obsługi klienta (Pani rzeczowa i kulturalna)
    Wady-dopiski w umowie
    -czyhanie na błąd klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~MWK / 2013-04-18 00:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Fatalna obsługa, problemy techniczne, dramat.
    21.04.2013 Vectra wycofuje jeden program TV można wypowiedzieć umowę bez kar, gorąco polecał. Sam własnie to zrobiłem.
    Zaletybark
    Wadysame
    Ponad 2 lata i starczy
  • ~scriptus / 2015-04-09 10:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam, banda oszustów.
    ponad dwa lata zakupiłem u nich dostęp do internetu za ustaloną cenę, co z tego, zaczęli mi doliczać jakieś opłaty za "abonament" dostępu do jakiejś muzyki i jeszcze jakieś usługi, z których nie korzystałem i o których nie wiedziałem, nie byłem nimi zainteresowany. Zanim się zorientowałem w tym procederze, opłaty narosły do ponad 200 zł, podczas kiedy ja opłacałem tylko podstawowy internet. Kiedy zwróciłem się o anulowanie tej opłaty powiedzieli, że jest to gdzieś drobnym druczkiem w umowie. oczywiście nie było problemu z zaprzestaniem naliczania za te usługi, ale anulować opłaty za usługi niewykonane nie chcieli. Dlatego skorzystam z najbliższego terminu możliwości wypowiedzenia umowy i znajdę innego operatora, który nie kombinuje, ale rzetelnie dostarcza to, do czego się zobowiązał - tylko to i aż to, więcej nic nie chcę.
    Zaletydziała
    Wadyoszukują
    2 lata
  • ~Tarnogórzanka / 2015-02-13 20:46
    Ocena: 1.67 / 5
    I ja też mam problemy z Vectrą. Internet jest bardzo nie wydajny a na reklamacje nie mam odpowiedzi.Mamy pozakładane bridge zamiast ruterów i nie można podłączyc dodatkowych urządzeń a wi-fi też działa jak chce. Dzisiaj byłam zapytać jak mam wypowiedzieć, zakończyć umowę, która wygasa ostatniego marca a Pani poinformowała mnie, że nie mam takiej możliwości już bo obowiązuje dwu miesięczne wypowiedzenie i z automatu będę miała przedłużoną umowę o 6 m-cy.
    Jestem zszokowana tą informacją, gdyż w umowie mam jednomiesięczne wypowiedzenie.
    Czy podpisując umowę można sobie zmieniać warunki jak mi się podoba bez zgody drugiej strony? Dodam, że byłam klientką od chwili założenia telewizji kablowej w Tarnowskich Górach. Niestety coraz gorzej dzieje się w tej firmie.
    ZaletyKiedyś Vectra miała zalety ale dzisiaj trudno je znaleźć.
    WadyNie kompetencja,brak możliwości konsultacji technicznych w miejscu zamieszkania,kosztowne rozmowy telefoniczne do serwisantów w Gdyni.
    Ponad 20 lat
  • ~Tomasz / 2021-07-13 19:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam! Ciągle zmiany w numerach kanałów. Brak ciągłości w świadczeniu usług. Kontakt z Działem Obsługi Klienta żaden, jedynie przez ABSURDALNĄ wirtualną asystentkę! Dramat!
    ZaletyNie ma
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Wima / 2016-12-10 22:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Biuro obsługi oszuści nic niewiedzą pierwsza umowa są odrazu a teraz czekam drugi tydzień na drugi dekoder umawiali się już trzy razy oczywiście między 11-14 Tak jagby klient tylko siedział w domu i wyłącznie płacił im faktury jak dla mnie banda myślący że są jedyni na rynku
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Wlada / 2022-11-26 08:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Przestrzegam przed zawarciem jakiejkolwiek umowy z tą firmą, rezygnacja z usługi niemożliwa, ściągają haracz w wysokości 49,90 od mojej nieprzytomnej mamy, która od dawna nie jest w stanie skorzystać z usługi. Strefa klienta tak skonstruowana, aby rezygnacja była niewykonalna telefony bezskuteczne. Obrzydliwa, bezduszna obsługa.
    ZaletyBrak
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4440
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4553
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266