Połączenie bardzo często przerywa (kilka razy w tygodniu). Czasami jedynym wyjściem jest restart routera. Zasięg wi-fi też bardzo słaby i często niewystarczający na pokrycie niewielkiej kawalerki. Telefoniczny kontakt z infolinią praktycznie nie możliwy. Raz udało mi się połączyć z konsultantem przez Strefę Klienta, ta niestety zawiesiła się w trakcie rozmowy, więc na wiele się to nie zdało.
WadyPrzerywane połączenie. Słaby zasięg. Brak kontaktu z serwisem.
MiejscowośćWarszawa
~zbyszek / 2016-01-26 15:09
Ocena: 1.75 / 5
TRAGEDIA. Co chwile coś nie działa. Aktualnie prędkość netu na poziomie modemów z poprzedniej epoki. Dodzwonić się na infolinie/serwis nie da, wszyscy konsultanci zajęci. i Tak przez 25 minut... A formularza na ich stronie się nie da wypełnić bo ich zdaniem mój numer abonenta jest zły a kopiuję go z ich FV którą wysyłają mi mailem... Szkoda nerwów, nie polecam.
No nie można doczekać się na połączenie z karty.Nie podpisujecie umowy.Lekcewaza ludzi.To jest tragedia żeby czekać 14 dzień na podłączenie karty.Ulomy , które tylko kasę chcą!!! Jak można tak postępować w tej wektorze.Normalnie syf!!!14 dni i nie ma telewizji,ani internetu
chamstwo nie zna granic!!!
ZaletyBrak
WadyBogacą się,a nie mają kontroli!!!
MiejscowośćBielsko Biała
~Zły / 2023-08-30 13:55
Ocena: 1.75 / 5
Nie można skontaktować się z Vectra. Infolinia oraz inny telefon komórkowy, albo się wyłączają albo mówią że oddzwonią. Nawet na czacie ze strony rozmowa urywa sie w < oczekiwaniu na konsultanta". Podwyższają kwote za internet i telewizje a ja nie moge się z nimi skontaktować żeby to wyjaśnić. Niepoważna firma.
MiejscowośćDziałdowo
~zniesmaczony / 2015-04-02 22:03
Ocena: 1.75 / 5
klientem jestem od 5 lat powiem tylko tyle ze nie polecam ostatni aneks i koniec z tym dziadostwem oszukują klienta jak tylko moga znowu mnie naciągneli na mobilny internet przez 36 miesiecy płaciłem ale nie korzystałem teraz nikt mnie nie poinformował ze sie odswieżył na nastepne 6
Wadywszystko na korzysc firmy nic dla klienta
5*150zł
~Zosia / 2021-06-29 21:18
Ocena: 1.75 / 5
Masakra. W biurze obsługi pracują upośledzeni tępi, prości ludzie. Żadnych szans na porozumienie i zrozumienie przez nich tego że jak reklamują 500Mbit to powinno te 100Mbit być zamiast realnych 10Mbit.
Zaletynie widzę zalet
Wadyprzereklamowane dno
MiejscowośćGrodzisk Mazowiecki
~abonent / 2017-05-08 13:51
Ocena: 1.67 / 5
Masakra.Internet działa ,,czasami".Obsługa obiecuje złote góry kiedy kończy się umowa po czym blokują telefon i nie mozna się dodzwonić do Paniusi z Gdyni.
Nie polecam wręcz ostrzegam przed Vectrą.
Gdańsk
~Dżoana / 2017-04-11 20:21
Ocena: 1.67 / 5
nie polecam nikomu. mam 100Mb, które nigdy nie działało, ale od miesiąca przechodzi samo siebie. Non stop przerywa połączenia
WadyWszystko..
~ganeta / 2016-04-18 14:06
Ocena: 1.67 / 5
Zostałam oszukana - miałam mieć włączoną usługę dodatkową i planowałam obejrzeć EL CLASICO, ale niestety, ktoś się zapomniał, a kasę płacić trzeba.
Wadyniedbałość o klienta
~Jarosław / 2021-11-07 19:27
Ocena: 1.67 / 5
Jestem bardzo niezadowolony. Cena jest dość niska tak jak jakość usług. Sprzęt nadaje się na złom elektroniczny. Ma problemy z odtworzeniem filmu nawet w zwykłej jakości HD. Dekoder się zawiesza, wczytuje filmy długi czas. Wszystko w menu muli. Co tu dużo gadać jak tu nie ma co pierd... Ledwo chodzi. Internet też zrywa połączenie. Moim zdaniem, dno. I podziwiam że nie wstyd im tego reklamować w telewizji...
ZaletyNetflix
Cena
WadyWadliwy sprzęt
MiejscowośćBydgoszcz
~Józef / 2021-04-20 13:13
Ocena: 1.67 / 5
Kolejny raz zawierzyłem vectra, przecież się rozwja i kolejna porażka, ostatnia.
Miejscowość68 200 Żary
~Lta / 2024-04-19 09:01
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam kłamcy omijać do tego częste awarie a za usługę trzeba płacić ze wszystkim mają problem i zza wszystko chcą kasę wprowadzają w błąd a jak chce się to wyjaśnić to nie idzie
~Michał / 2023-04-28 12:30
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam usług.
1) vectra waloryzuje kwoty do inflacji za rok 2022, a umowa zawierana w 4 stycznia, 31 stycznia otrzymuję wiadomość o waloryzacji przy czym przeliczenie jest dopiero 13 marca. Wysokość raty wzrasta o 14% z 49,99 na 58,86. Konsultanci dobrze o tym wiedzą i od razu przedstawiają przepisy.
Zalecam mocno się zastanowić przed podpisaniem umowy.
Przelew przez portal klienta który jest na stronie za każdy przelew pobiera 1,5 złotego.
W przypadku zainteresowania zamknięcia umowy wyliczane dyskonto za całe użytkowanie.
Zalety-konsultanci obsługi klienta (Pani rzeczowa i kulturalna)
Wady-dopiski w umowie
-czyhanie na błąd klienta
MiejscowośćWarszawa
~MWK / 2013-04-18 00:20
Ocena: 1.67 / 5
Fatalna obsługa, problemy techniczne, dramat. 21.04.2013 Vectra wycofuje jeden program TV można wypowiedzieć umowę bez kar, gorąco polecał. Sam własnie to zrobiłem.
Zaletybark
Wadysame
Ponad 2 lata i starczy
~scriptus / 2015-04-09 10:45
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam, banda oszustów. ponad dwa lata zakupiłem u nich dostęp do internetu za ustaloną cenę, co z tego, zaczęli mi doliczać jakieś opłaty za "abonament" dostępu do jakiejś muzyki i jeszcze jakieś usługi, z których nie korzystałem i o których nie wiedziałem, nie byłem nimi zainteresowany. Zanim się zorientowałem w tym procederze, opłaty narosły do ponad 200 zł, podczas kiedy ja opłacałem tylko podstawowy internet. Kiedy zwróciłem się o anulowanie tej opłaty powiedzieli, że jest to gdzieś drobnym druczkiem w umowie. oczywiście nie było problemu z zaprzestaniem naliczania za te usługi, ale anulować opłaty za usługi niewykonane nie chcieli. Dlatego skorzystam z najbliższego terminu możliwości wypowiedzenia umowy i znajdę innego operatora, który nie kombinuje, ale rzetelnie dostarcza to, do czego się zobowiązał - tylko to i aż to, więcej nic nie chcę.
Zaletydziała
Wadyoszukują
2 lata
~Tarnogórzanka / 2015-02-13 20:46
Ocena: 1.67 / 5
I ja też mam problemy z Vectrą. Internet jest bardzo nie wydajny a na reklamacje nie mam odpowiedzi.Mamy pozakładane bridge zamiast ruterów i nie można podłączyc dodatkowych urządzeń a wi-fi też działa jak chce. Dzisiaj byłam zapytać jak mam wypowiedzieć, zakończyć umowę, która wygasa ostatniego marca a Pani poinformowała mnie, że nie mam takiej możliwości już bo obowiązuje dwu miesięczne wypowiedzenie i z automatu będę miała przedłużoną umowę o 6 m-cy. Jestem zszokowana tą informacją, gdyż w umowie mam jednomiesięczne wypowiedzenie. Czy podpisując umowę można sobie zmieniać warunki jak mi się podoba bez zgody drugiej strony? Dodam, że byłam klientką od chwili założenia telewizji kablowej w Tarnowskich Górach. Niestety coraz gorzej dzieje się w tej firmie.
ZaletyKiedyś Vectra miała zalety ale dzisiaj trudno je znaleźć.
WadyNie kompetencja,brak możliwości konsultacji technicznych w miejscu zamieszkania,kosztowne rozmowy telefoniczne do serwisantów w Gdyni.
Ponad 20 lat
~Tomasz / 2021-07-13 19:04
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam! Ciągle zmiany w numerach kanałów. Brak ciągłości w świadczeniu usług. Kontakt z Działem Obsługi Klienta żaden, jedynie przez ABSURDALNĄ wirtualną asystentkę! Dramat!
ZaletyNie ma
MiejscowośćBielsko-Biała
~Wima / 2016-12-10 22:50
Ocena: 1.67 / 5
Biuro obsługi oszuści nic niewiedzą pierwsza umowa są odrazu a teraz czekam drugi tydzień na drugi dekoder umawiali się już trzy razy oczywiście między 11-14 Tak jagby klient tylko siedział w domu i wyłącznie płacił im faktury jak dla mnie banda myślący że są jedyni na rynku
ZaletyBrak
WadyMnóstwo
~Wlada / 2022-11-26 08:13
Ocena: 1.67 / 5
Przestrzegam przed zawarciem jakiejkolwiek umowy z tą firmą, rezygnacja z usługi niemożliwa, ściągają haracz w wysokości 49,90 od mojej nieprzytomnej mamy, która od dawna nie jest w stanie skorzystać z usługi. Strefa klienta tak skonstruowana, aby rezygnacja była niewykonalna telefony bezskuteczne. Obrzydliwa, bezduszna obsługa.