Wieczne problemy z internetem, dodatkowo nie dają dostępu do podstawowych funkcji i ustawień modemu/router
Zaletydość niska cena jeśli dobrze wynegocjujemy
Wadyobsługa
problemy z interentem
brak dostępu do podstawowych funkcji modemu/routera zupełnie bez powodu
MiejscowośćZabrze
~Vectra lipa / 2019-12-21 21:45
Ocena: 1.75 / 5
Nie polecam nikomu Vectry, ciągle jakieś problemy albo co drugi dzień nie ma internetu a dziś zamiast 100mb mam prędkość 1mb ani nic pooglądać a technik przyjdzie dopiero za 2 dni, bo dziś sobota.
ZaletyCzasem działa
WadyBeznadziejna stabilność
MiejscowośćGłubczyce
~Vectra nie działa / 2021-09-27 10:29
Ocena: 1.75 / 5
Cena jest dobra ale to na tyle plusów. Obsługa to jedna wielka porażka nie można się dodzwonić czas oczekiwania na infolini to odpowiednio w moim przypadku 1h oraz 30 min niestety nikt nie odebrał. Tv jest okey ale Internet to katastrofa.
ZaletyTV w miare, cena ok
Wadypołaczenie internetowe , obsługa klienta 1/100 nie polecam
MiejscowośćŚwinoujscie
~Vectra Suck / 2018-03-18 00:10
Ocena: 1.75 / 5
Zachęca jedynie cena internet często nie działa kiepskie routery i zamiast naprawiac problemy wciskaja tylko nowe oferty...
Zaletybrak
WadyIstnienie tej firmy
MiejscowośćWrocław
~Viktor / 2021-12-06 22:44
Ocena: 1.75 / 5
Brak słów!Gorąco nie polecam!!!Wymieniono mi ruter na nowy po namowie i teraz to moja wina że ten nowy nie działa..jednym słowem ..tanio..dużo Tesco.
ZaletyBrak!!!¡!!!!!!!!!
WadyBez liku!!!
MiejscowośćGdańsk
~Wkurzona / 2017-05-01 16:22
Ocena: 1.75 / 5
Naciaganie na dodatkowe ukryte uslugi o ktorych sprzedawca nie wspomina, ze zostana wlaczone (tel domowy) a potem kaza dodatkowo placic. wypowiedzenie umowy tylko uwaga! Listownie! Lub trzeba miec bezpieczny podpis. PARODIA! Przeciez to nie uslugi bankowe. Totalnie olewaja swoich klientow I tylko wyciagaja kase jak dlugo moga. Czy ktos kiedys probowal isc z nimi do sadu?
Warszawa
~Woj ciech / 2023-08-08 19:21
Ocena: 1.75 / 5
Z dniem 1 sierpnia 2023r według umowy miałem mieć przeniesione sześć numerów z innej sieci. Przenieśli tylko dwa. Dzwoniłem pisalłem maile na które nie odpowiadają itp.
3 sierpnia aktywowali mi trzeci z sześciu telefonów. Poprzedni operator wyłączył mi zasięg ponieważ numery zostały przeniesione do Vectry. Dzisiaj jest 8 sierpnia a moje trzy telefony wciąż są nie aktywne. Nie mogę zrobić przelewów w banku bo kod autoryzacyjny zawsze przychodził mi sms-em i wiele innych rzeczy. Piszę do vectry bo tylko to mogę zrobić przez domowe wi-fi i codziennie słyszę,, proszę się uzbroić w cierpliwość i czekać,,
Żenada firma !!
Omijać szerokim łukiem.
Na czacie nikt nie potrafi mi powiedzieć czemu moje telefony są nie aktywne i ile to jeszcze potrwa.
Skladam skargę na tą niby firmę!
Ludzie nie podpisujcie z nimi umowy. Olewają swoich klientów
ZaletyŻadnej
WadyBrak kontaktu. Brak odpowiedzi na moje pytania.zero zasięgu. Nie wywiązują się z umową
MiejscowośćRacibórz
~Wojciech / 2021-12-07 17:52
Ocena: 1.75 / 5
Jak działa to jest spoko, szkoda że tak często są awarie. Takie coś jak obsługa klienta występuje tylko, gdy chcą sprzedać wyższy pakiet. W przypadku gdy klient próbuje się z nimi skontaktować - "jestem automatyczną sekretarką vectra. Jestem tu żeby ci pomóc. Nasi konsultanci mają na ciebie wywalone". OBSŁUGI KLIENTA W TEJ FIRMIE NIE STWIERDZONO !
MiejscowośćŁASK
~Wojciech / 2023-11-01 10:21
Ocena: 1.75 / 5
Nie polecam tego dostawcy - i nie z uwagi na ofertę bo to nic nadzwyczajnego też - ale głównie na bute i arogancję przy usuwaniu awarii - kłamstwa i arogancja chyba jest tam w powietrzu. Skandaliczna obsługa a nas uważają za idiotow.
Jeżeli możecie to trzymajcie się z daleka od nich - NIGDY więcej, nie lubię być pomiatany za moje własne pieniądze -
ZaletyJeżeli kogoś znasz - kumoterstwo pomaga
WadyArogancja, ignorancja i ośmieszanie klienta
MiejscowośćCzechowice Dziedzice
~Wojcza / 2023-08-04 20:36
Ocena: 1.75 / 5
Z dniem 1 sierpnia mialem mieć przeniesione cztery numery z innej sieci do Vectry. Jest 4 sierpnia a numery nie działają. Najlepsze że poprzedni operator mnie już odłączył. Jestem bez telefonów. Codziennie z nimi piszę dzięki wi-fi w domu i mnie zlewają. Każą uzbroić się w cierpliwość. Zrywam z nimi umowę!
Przestrzegam wszystkich przed tą firmą!!!
Nigdy więcej!!
ZaletyBrak
WadyOszustwo
MiejscowośćRacibórz
~Wojtek / 2021-10-08 13:12
Ocena: 1.75 / 5
Niby płacisz za 600 MB a obniżają zawsze prędkość o połowę. Czyli płacisz za 300 MB. Te 600 w umowie dają tylko na 2 godziny dziennie a reszta to obcina o połowę. No ale taka umowę podpisujesz _ do 600 a gwarantowane min 300. Wiec jeżeli myślisz że cena jest dobra to pomysl, że ta cena jest za połowę tego co oferują.
ZaletyBez awari
WadyObcinają prędkość o połowę a cena zostaję jak za pełny pakiet
MiejscowośćLegnica
~Wyruzumiały / 2021-10-29 18:04
Ocena: 1.75 / 5
Odradzam podpisywanie jakichkolwiek umów z tą firmą. Załatwienie czegokolwiek jest niemal niemożliwe. Podejście do klienta skandaliczne. Kompetencja pracowników 1/10. Samo wypowiedzenie umowy to droga przez mękę w oparach absurdu...
Zalety+ minimalnie niższa cena niż u konkurencji
Wady- kłopoty, kłopoty, kłopoty
- trudno się dodzwonić gdy jest problem
- podejście do klienta
- niekompetencja konsultantów
MiejscowośćWarszawa
~xyv / 2023-07-24 16:08
Ocena: 1.75 / 5
widać opanowanie awarii vectra KALISZ nie potrafi wcale .obsługa techniczna brak kompetencji oraz kierownika i personelu biura abonenta .obraz zanika i fonia też a naprawy niema wcale widać fachowcy bez kompetencji bez znajomości tematu . poprawy oferty programowej 2023 brak .informowanie o zmianach w ofercie programowej telewizji brak oraz radia
Zaletystabilna cenna
Wadybrak kompetencji biura abonenta od kierownika po dział techniczny .
Miejscowośćkalisz
~Yola / 2018-09-07 20:50
Ocena: 1.75 / 5
Internet jest szalenie wolny, wieczorami czy w weekendy nie da się oglądać żadnego filmu. Bardzo często telefony służą jako router'y
ZaletyBRAK
WadyInternet, z którego nie da się korzystać
MiejscowośćRadom
~Yorg / 2022-08-15 20:23
Ocena: 1.75 / 5
Częste braki w dostawie internetu. Awarie techniczne. Opłaty w górę bez informowania.
ZaletyZalety były kiedyś już ich nie ma
WadyCena i ciągle awarie
~yorokumo / 2023-05-15 18:20
Ocena: 1.75 / 5
internet jest TRAGICZNY, wyłącza się co kilka godzin na nawet kilkanaście minut
Wadywszystko
MiejscowośćŚwidnica
~Załamany klient / 2019-10-13 23:17
Ocena: 1.75 / 5
Przez ostatnie 10 miesięcy internet z Vectry działa u mnie fatalnie. W poprzednich latach bywały okresy "słabe", ale ogólnie jakość usług była pozytywna. Mieszkam w Białej Podlaskiej. Wielokrotne telefony na infolinię nic nie zmieniły. Konsultanci niby coś robią, ale to nic nie daje. Tylko raz na dobę udało się przywrócić prawidłową prędkość internetu oraz stabilność połączenia, ale później wszystko wróciło do "normy". Jeszcze te teksty konsultantów: "jak wezwę technika/montera i stwierdzi on, że wszystko jest OK to zapłaci pan 40zł" lub "a może ma pan wirusy na komputerze?". Ha ha ha. Uciekam do innej firmy. 2 lata minęły i mówię im do widzenia.
ZaletyInternet działa prawidłowo do kilku godzin dziennie.
WadyOd popołudnia do późnych godzin w nocy Internet nie działa/zrywa co kilka sekund połączenie, nie da się nic zrobić.
MiejscowośćBiała Podlaska
~Zaneta / 2022-05-09 10:40
Ocena: 1.75 / 5
Niestety ta cala Vectra to nieporozumienie! Czekam tylko aż umowa się skończy.
BOK to jakiś kiepski żart Konsultanci brak podstawowej wiedzy stwierdzają że z ich strony to już wszystko co mogą zrobić.W moim przypadku konsultant stwierdził że go stresuje błazenada.Na podłączenie światłowodu już czekam drugi miesiąc i nik mi nie może powiedzieć ile to jeszcze będzie trwało.
ZaletyBrak zalec
WadyWszystko
MiejscowośćJedlina-Zdrój
~zawiedziony klient / 2021-08-29 20:58
Ocena: 1.75 / 5
Połączenie bardzo często przerywa (kilka razy w tygodniu). Czasami jedynym wyjściem jest restart routera. Zasięg wi-fi też bardzo słaby i często niewystarczający na pokrycie niewielkiej kawalerki. Telefoniczny kontakt z infolinią praktycznie nie możliwy. Raz udało mi się połączyć z konsultantem przez Strefę Klienta, ta niestety zawiesiła się w trakcie rozmowy, więc na wiele się to nie zdało.
WadyPrzerywane połączenie. Słaby zasięg. Brak kontaktu z serwisem.