Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4438 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~peralta / 2015-05-18 23:16
    Ocena: 1.75 / 5
    odkad vectra przejela telsten zaczely się same problemy. nie dość ze dekoder zacina się co chwile to jeszcze nie działa na hdmi bo jest blokada hdcp której być nie powinno a jeśli tak to powinni dac kabel iHDMI wart 200 złotych, gość mowil ze przyjdzie dziś cos z tym zrobic i specjalnie wzialem urlop i ani sladu po nim, Internet jak na razie ok ale to jeszcze z telstenu po skretce bo potem na koncentryk z vectry i już widze to ciagle rozlaczanie... nie zawierajcie z nimi umowy Powaznie, ogolnie oferta programowa jest bardzo dobra + 50 net za 80 jest spoko no ale tv nie idzie ogladac to co to ma być.......
    Zaletyhehe
    Wadyzacinanie dekodera, brak odpowiednich kabli do normalnego ogladanie i chyba smialo moge powiedziec na przyszlosc ze przerywajacy Internet
    1 rok, 80zl / mc
  • ~Piotr / 2017-12-13 17:50
    Ocena: 1.75 / 5
    Parametry takie sobie, cena jak za taka usluge , to kosmos. Obsługa klienta to dno! W vectra, możesz online podwyzszyc abonament, jednak aby obnizyc trzeba zrezygnowac z umowy (bezterminowa) i podpisać nową. Chore!!!
    Zaletybrak
    MiejscowośćWapnica
  • ~Piotr / 2019-07-02 08:07
    Ocena: 1.75 / 5
    Światłowód vectra... przez pierwsze 2 miesiące wszystko było okej, po tym okresie zaczęły się prawdziwe męki, internrtu nie ma co 2/3 dni, jeśli ktoś chce stałe łącze to może zapomnieć. Sytuacja numer dwa, jeszcze bardziej popierdolona od poprzedniej a mianowicie co pare dni jak już wcześniej wspomniałem mam przerwę w dostawie internetu podczas, zdarzają się takie ewenementy, że połowa urządzeń w domu, leżących w dosłownie tym samym miejscu ma internet, zaś druga połowa go nie ma. Warto jeszcze dodać, że opisane przerwy często trwają po dwie doby, a pozniej internet wraca jakby nigdy nic.
    Zaletyhahaha to chyba nie w vectrze
    Wadyregularne Przerwy w dostawie internetu
    MiejscowośćLubin
  • ~Piotr / 2019-09-03 11:58
    Ocena: 1.75 / 5
    Bardzo nie polecam. Od samego początku problemy, naciąganie i oszustwa. Najpierw naciągnięcie na instalacje kwota 50 zł, mimo, że na stronie było podane, że gratis. Ja zamówiłem przez tel. i już musiałem zapłacić... Na router nawet nie ma naklejki z hasłem, tylko technik pokazuje na telefonie, aby zrobić sobie zdjęcie... Później za zmianę miejsca routera chcą 100 zł, w UPC taka usługa jest za darmo..
    Wadydużo
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Piotr / 2023-12-18 21:22
    Ocena: 1.75 / 5
    Ostrzegam obecnych , oraz przyszłych użytkowników iż w umowie jest klauzula pozwalająca na zmianę ceny umowy.
    Po podpisaniu umowy na szybszy net (mam TV i net od kilku lat w Vectrze) przez kilka miesięcy płaciłem 138 zł po czym zmienili mi cenę na 161 zł. Odbyło się to bez mojej zgody. Na reklamacje dostałem odpowiedz iż mój podpis jest pod umową ( umowa zawarta przez tel ) oraz otrzymałem powiadomienie na email-oczywiście żadnego powiadomienia nie było. Ostrzegam przed zawieraniem umowy jakiejkolwiek z firmą Vectra. Nierzetelna i NIEUCZCIWA !!!!!


    ZaletyBrak
    WadyWięcej wad niż zalet.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Piotr / 2025-03-11 20:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam. Jakość internetu jest bardzo słaba. W abonamencie mam 100 MB/s i sprawdzając na speed test to internet śmiga z prędkością pobierania na poziomie 15-20 MB/s. W rozmowie z pracownikiem infolinii ustaliłem że ile się płaci tak się ma. Tak mi powiedział. A płacę miesięcznie wraz z tv platyną prawie 110zl
    ZaletyBrak
    MiejscowośćBiałystok
  • ~piotref / 2016-08-24 08:31
    Ocena: 1.75 / 5
    W listopadzie kończę swoją przygodę a tą Firmą. Umowę miałem na telefon, internet i TV i wydawało by się, że będę miał jakiś pakiet, a wyszło łącznie za to ok. 180 PLN. W ub. roku zrezygnowałem z telewizji i wróciłem do, o niebo lepszej, NC+. Chciałem zrezygnować z całości, lecz panienka z biura V namówiłą mnie na lepszą opcję, za jedyne 5 PLN, na telefon i "bardzo szybki" internet. Wydając się człowiekiem praktycznym podpisałem nową umowę na rok, która po dokładnym przeczytaniu w domu okazała się umową zawartą na 24 miesiące i nie podlegającą rozwiązaniu jako, że została zawarta w siedzibie firmy - gdybym zawarł ją telefonicznie czy internetowo to mógłbym ją w okresie 10 unieważnić. I to zadecydowało, że Vectra istnieje dla mnie jedynie do ostatniego dnia ważności tej niefortunnej dla mnie umowy. Żegnam bez żalu, gdyż dodatkowo w czasie oglądania wyskakiwała często czerwona blaszka z informacją, że to jakiś błąd numer czy mam zapłacić zapłacony abonament. Nie ze mną te numery, Vectro ...
    Zaletyza te pieniądze - ŻADNE oprócz przyzwoitego wykazu wraz z numeracją kanałów, czego brakuje np. Polsatowi czy mojej ulubionej, po raz wtóry, NC+
    Wadybrak kontaktu z konsultantem, biuro - zawsze tłumy ludzi, przeważnie z reklamacjami i DROGO !
    Cierpliwy byłem kilka lat, lecz pokłady te wyczerpały się
  • ~ppbb / 2024-08-20 23:44
    Ocena: 1.75 / 5
    Masakra, kupka i sraka, ciągle się zacina, wylacza i wlacza, nazwa internetu nagle sie zmienila bez jakiegokolwiek ostrzezenia.
    Zaletyrok darmowego netflixa i programow tv
    Wadysame problemy, wolny
    MiejscowośćTarnów
  • ~pracownik / 2013-07-23 21:27
    Ocena: 1.75 / 5
    Witam,

    jako pracownik komentowanej firmy mający na codzień kontakt z niżej opisanymi problemami muszę powiedzieć, że w zdecydowanej większości są one rzeczywiste. Firma delikatnie mówiąc nie świadczy usług najwyższej jakości. Na temat umów się nie wypowiem, bo nie zajmuję się nimi.

    AS
    Zaletydostępność
    Wadysłabej jakości sprzęt, częste awarie
  • ~Rafał / 2019-12-20 14:06
    Ocena: 1.75 / 5
    Klientem Vectry byłem przez 2 lata, umowę rozwiązałem z powodu przeprowadzki, nie kontynuując jej tylko dlatego, że na nowym adresie vecra nie oferuje usługi. Dodam, iż przez te 2 lata nie miałem większych problemów ani z usługą, ani ze sprzętem, dlatego postanowiłem polecić nowej lokatorce usługi Vectra, lokatorka ta będąc kilkunastoletnia klientka UPC zdecydowała się za moim poleceniem zawrzeć umowę pakietu platynowego. Dodatkowo, jako że Pani ta mieszkała już w tamtym lokalu, kiedy moja umowa jeszcze trwała i podpisała w tym czasie nową umowę, Vectra miala zysk z nas obojga - mimo, że już nigdy w odbierałem sygnału, opłacałem usługę. Z tego też powodu zwrotu sprzętu mialem dokonać dopiero po zakończeniu umowy tj. do 14.10.2019; z tego powodu wyleciało mi to z głowy (ponad miesiąc musiałem odczekać ze zwrotem); i zwróciłem sprzęt 2 dni po terminie. Naliczono mi opłatę w wysokości 320 zl, mimo że na dokumencie zwrotu było ostrzeżenie że za niezwrócony w terminie sprzęt pobierana jest opłata 60 zł za sztukę, czyli Vectra powinna naliczyć opłatę 180 zł. Wierząc naiwnie w ta firme napisałem odwołanie, powołując się na niewątpliwą reklame firmy z mojej strony - umowę z Vectra zawarła nowa lokatorka, umowę przedłużyła również moja matka mimo, iż nie zamierzała przedłużać, gdyż była niezadowolona z jakości internetu - jak się okazalo, z powodu niedobrego sprzętu. Za moją namową - przypomnę tu, iż ja byłem bardzo zadowolonym odbiorca usługi, stąd moja namową, aby moja matka w dalszym ciągu korzystała z usług firmy Vectra; wiem także, że kilkoro mich znajomych, idąc za moim przykładem zadowolonego klienta, również podpisało z Vectra umowy. Wiem też od znajomych, że cyfrowy Polsat nie robił takich cyrków o spóźnienie że zwrotem sprzętu, większym niż te moje 2 dni. Po powrocie do miasta gdzie Vectra świadczy usługę zamierzałem znów korzystać z ich usług (obecny adres będę zmaieszkiwal niedługo czas). Jednak po tym, jak zostałem potraktowany po zerwaniu uslugi, odradze KAZDEMU kto będzie rozwalal współpracę z nimi. Jako, że mam kontakt z nowa lokatorka na moim poprzednim adresie, wiem że po zakończeniu umowy nie zamierza ona jej kontynuować, jak się dowiedziała o tej szopce, jaka Vectra urządziła o 2 dni spóźnienia. Moja matka oczywiście też nie podpisze nowej usługi; obydwie zamierzają przejść do konkurencji. Także znajomi, ktorym w najbliższym czasie kończy się umowa (trojgu znajomych kończy się umowa w pierwszej połowie przyszłego roku), nie podpisza nowej. Vectra w dalszym ciągu toczy ze mną boje o kwotę do zapłaty - niedawno otrzymałem korektę noty karnej na kwotę 140 złotych, czego oczywiście dział obsługi klienta tel nie widzi w systemie - burdel na kółkach...
    Przestrzegam wszystkich przed zawieraniem umowy z firmą Vectra - patrząc na mój przykład nie polecam NIKOMU, odradze tą firmę każdemu, kto mnie o to spyta. Dodam również iż firma już straciła możliwość zawarcia kilku umów z powodu wojny ze mną, straci kolejne - najwidoczniej uważają, że warto walczyć o 140 złotych z BYŁYM klienteM, który zawsze i wszędzie, każdemu zachwalał jej usługi. Warto było stracić kilku klientów i możliwość zyskania nowych. Tak oto wygląda traktowanie byłego klienta.
    WadyTraktowanie byłych klientów
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Rafał / 2021-04-22 21:32
    Ocena: 1.75 / 5
    Firma porażka już nie mogę się doczekać kiedy się umowa skończy awarie często, szybkość reakcji serwisantów porażka.
    Byle by wcisnąć kolejne usługa
    ZaletyCena ale co z tego jak to byle co
    WadyTv, jakość serwisu, dekoder wątpliwej jakości okłamano przedstawiciele
    MiejscowośćSuchy las
  • ~redo / 2020-10-04 13:24
    Ocena: 1.75 / 5
    Dno. W swoim czasie "udało" im się zablokować dostęp do mojego konta bankowego po trzykrotnym zerwaniu połączenia w trakcie realizacji przelewu. Omijać z bardzo daleka.
    Zaletykończąca się już niedługo umowa terminowa
    Wadytego się nie da naprawić
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Riczi / 2020-12-09 13:34
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet dramat, ciągle zrywa połączenia, nauka zdalna dziecka graniczy z cudem ciągły lament iż nie ma Internetu podczas pisania testu, sprawdzianu etc. Wifi i po kablu to samo dramat. Wcześniej to kupiłem najsilniejszy repiter do zwiększenia sygnału Wifi( sygnał jest potężny ale jak nie ma Internetu to niepotrzebne urzadzenie). Skladanie reklamacji nic nie daje twierdza że wszystko jest wporządku.Nie polecam. Korzystałem w ciągu 20 lat z różnych operatorów ale to co zostałem w Wektrze to przegięcie po całej Czekam tylko na zakończenie umowy i basta
    ZaletyBrak
    Wady- zrywanie połączeń Internetu
    - router do D...py
    - wifi dramat bez ripitera zasięg 5m.
    - prędkości dużo zanizone niż w umowie
    MiejscowośćRokitnica
  • ~Robert nie zadowolony z internetu od 4 / 2021-04-24 14:47
    Ocena: 1.75 / 5
    W szczecinku usługi VECTRY dostępu do internetu tragedia pakiet 600Mb/s działa jak 300Mb/s brak segmentacji sieci brak modernizacji duży ping ponad 31 najmniej to 24 strony się otwierają wolno internet jak by zamulał
    ZaletyTelewizja cyfrowa
    WadyInternet nie zgodny z ofertą transfer zaniżany bo dużo osób korzysta jak wykupisz 600 to masz 300 jak kupisz 450 to masz 250
    MiejscowośćSzczecinek
  • ~rolfi / 2016-08-02 23:22
    Ocena: 1.75 / 5
    Beznadzieja.....drogo i do dupy. Przy tym żądają zapłaty za faktury, których termin jeszcze nie nadszedł, bo jak nie, to blokujemy usługi, które i tak są blokowane przez... bo coś się zepsuło, bo kabel ukradli, itp. W biurze obsługi do którego się dodzwonisz po dwóch godzinach to standardowe odpowiedzi. Masakra, nie polecam kontaktów z tą firmą.
    Zaletybrak
    Wadyj/w
    podpisałem, okazuje się, bardzo niekorzystną umowę i tylko czekam na jej koniec
  • ~roman / 2018-12-28 19:24
    Ocena: 1.75 / 5
    Płacę za 100 Mb/s ,dostaję od 2Mb/s do 85Mb/s.Zgłaszałem to już bardzo dużo razy i nic.Wczoraj podpisałem aneks do umowy,bo jak zwykle dałem się omamić,że już wszystko będzie dobrze,że przyjdzie technik i wszystko naprawi.Miał przyjść dzisiaj tj.28.12.2018r między godz.14 a 16.Zwolniłem się z pracy ,i co , i nic.nawet telefonu ,że mają mnie gdzieś.Umowa podpisana i można jechać z gościem.Normalka jak to w Vectrze.
    Wadybardzo niestabilny internet i totalne olewanie klienta.
    MiejscowośćLębork
  • ~Ron / 2024-02-07 11:57
    Ocena: 1.75 / 5
    Omijać tę firmę kogucik szerokim łukiem. Obsługa koszmarna w punkcie konkretnie Świdnica. Chciałem przenieść usługę z jednej ulicy na drugą. (Przeprowadzka). To już na starcie nie dokonano migracji z multimediów do vectry, tylko zwęszono okazję do wyłudzenia pieniędzy wymuszając opłacanie dwóch kont jednocześnie. Nie zamknięto mi starego konta i faktury przyszły na @ do opłacenia. Nie ma z kim rozmawiać na miejscu bo kazdy jest sobie kierownikiem. Szefa brak. Wszystkie panie mają Cię za szmatę oprócz może jednego pana z obslugi Zgłoszenie reklamacji na infolinię dało dopiero poządany efekt ale i tam musisz trafić na kogoś z dobrą wolą. Rezygnuję z ich usług po 2gim miesiącu i przestrzegam innych żeby nie zadawać sie z nimi.
    MiejscowośćŚwidnica
  • ~Rot / 2023-08-05 10:46
    Ocena: 1.75 / 5
    Nigdy nie spotkałem się z firmą która jawnie okrada klientów. Konsultant zapewniał że klauzula inflacyjna nie podniesie ceny abonamentu bo inflacja zaczęła spadać a tu mail od Vectry że od września cena wzrasta o 15 zł. Jawne oszukiwanie ludzi, mam nadzieję że UOKIK się tym szybko zajmie. Czekam do końca umowy i nie chcę mieć nic wspólnego z tą firmą.
    WadyBardzo słaby zasięg rutera.
    MiejscowośćBełchatów
  • ~Rozczarowana / 2022-08-14 08:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Ciągłe awarie i rozłączanie połączenia. Fatalny odbiór niektórych kanałów. W sobotę o godzinie 9:00 zanik tv i internetu. Po telefonie do bok informacja że przewidywany czas naprawy to wtorek godz. 13:00. Zostałam na długi weekend bez tv i internetu. Stanowczo odradzam produkty tej firmy. Szkoda nerwów. Na pewno nie przedłużę z nimi umowy.
    ZaletyWłaściwie niema
    WadyPłacenie za coś czego tam naprawdę nie ma.
    MiejscowośćToruń
  • ~Ruda / 2021-11-23 16:52
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam, niby wszystko miało być dobrze żadnych kłopotów a tu drugi dzień internetu i awaria,
    Gdybym wiedziałam że internet stacjonarny z play będzie prze Vectre to bym nie brałam, dopiero ck zrezygnowaliśmy z tego badziewa które ciągle miało awarie to teraz ta sam sytuacja ruter z vectry internet z Play najgorsze powiązanie. Szkoda nerwów na obsługę klienta gdyby nie zdalne lekcje dziecka to bym już po dwuch dniach tej udręki zrezygnowala
    Zalety----
    WadyCiągle awarie,
    Brak możliwości w brankiu udziału w zajęciach lekcyjnych przez awarie.
    Nie miła obsługa, bardzo brzydko a wręcz okropnie się odzywają do starych klientów którzy przeszli gdzie indziej
    MiejscowośćTarnowskie Góry
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4552
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266