W listopadzie kończę swoją przygodę a tą Firmą. Umowę miałem na telefon, internet i TV i wydawało by się, że będę miał jakiś pakiet, a wyszło łącznie za to ok. 180 PLN. W ub. roku zrezygnowałem z telewizji i wróciłem do, o niebo lepszej, NC+. Chciałem zrezygnować z całości, lecz panienka z biura V namówiłą mnie na lepszą opcję, za jedyne 5 PLN, na telefon i "bardzo szybki" internet. Wydając się człowiekiem praktycznym podpisałem nową umowę na rok, która po dokładnym przeczytaniu w domu okazała się umową zawartą na 24 miesiące i nie podlegającą rozwiązaniu jako, że została zawarta w siedzibie firmy - gdybym zawarł ją telefonicznie czy internetowo to mógłbym ją w okresie 10 unieważnić. I to zadecydowało, że Vectra istnieje dla mnie jedynie do ostatniego dnia ważności tej niefortunnej dla mnie umowy. Żegnam bez żalu, gdyż dodatkowo w czasie oglądania wyskakiwała często czerwona blaszka z informacją, że to jakiś błąd numer czy mam zapłacić zapłacony abonament. Nie ze mną te numery, Vectro ...Zaletyza te pieniądze - ŻADNE oprócz przyzwoitego wykazu wraz z numeracją kanałów, czego brakuje np. Polsatowi czy mojej ulubionej, po raz wtóry, NC+
Wadybrak kontaktu z konsultantem, biuro - zawsze tłumy ludzi, przeważnie z reklamacjami i DROGO !
Cierpliwy byłem kilka lat, lecz pokłady te wyczerpały się