Jakość świadczonych usług poniżej jakichkolwiek standardów. Korzystałem z wielu dostawców internetu w Gdańsku i Warszawie. Z żadnym nie było takiego problemu. Chcę mieć stabilny dostęp do internetu. Nie ma tygodnia aby nie zrywało połączenia itp.
ZaletyNie zauważyłem
WadyInternet
MiejscowośćGdańsk
~Michał / 2024-01-11 10:08
Ocena: 1.75 / 5
infolinia nie działa, tak jak internet, nie polecam
Zaletybrak
MiejscowośćToruń
~Michał / 2024-03-21 18:31
Ocena: 1.75 / 5
Świadomie oferują wadliwe dekodery Smart, reklamować można ale infolinia mówi, że to i tak nic nie zmieni. Próba resetu urządzeń zgodnie z instrukcją Konsultanta zakończona porażką - brak internetu. Czekam na kolejną wymianę urządzeń.
WadySerwis w czasie kiedy normalny człowiek pracuje
MiejscowośćGdańsk
~Mirek / 2023-01-26 22:28
Ocena: 1.75 / 5
Nie doczekałem się wcześniej umówionej wizyty fachowca, w zwiazku z zla jakoscia Internetu. Nie doczekałem się wymiany rutera. Rozmowa z konsultantem oceniam negatywnie.
MiejscowośćSiemianowice Śląskie
~MIRZET / 2022-11-17 06:58
Ocena: 1.75 / 5
Vectra = dziadostwo!
Kłamią. Na pytanie czy przesyłają filmy 4K z dźwiękiem Dolby Atmos usłyszałem, że zależy to tylko od telewizora. Nie przesyłają. Rozdzielczość co najwyżej 1080p. Dźwięk również co najwyżej stereo. Sprzedają dekoder 4K a nie oferują filmów 4K.
Księgowanie wpłat przez Vectrę to bandytyzm księgowy. Dekretują wpłaty niezgodnie z dyspozycją wpłacającego.
NIE POLECAM tej firmy!
ZaletyNie mam.
WadySzkoda pisania
MiejscowośćOlsztyn
~Misiek / 2022-01-20 15:32
Ocena: 1.75 / 5
Jakość to jakiś żart internet jest może ok Ale telewizja wciąż się zawiesza i nie potrafią tego naprawić ponad rok zapewne się pożegnamy nikomu nie polecam
ZaletyMoże cena ale co tego skoro jakość do d...y
WadyTelewizja
MiejscowośćPoznań
~Monika / 2017-09-18 11:04
Ocena: 1.75 / 5
W firmie ciągle bałagan, brak rzetelnych informacji, obsługa chyba zgaduje dlaczego się dzieją różne problemy, ciągle inne wartości fv. Internet się ciągle rozłącza i bardzo wolno działa. Jestem niezadowolona w każdym aspekcie z tej firmy. Nie polecam!
Zaletybrak
Wadywszystko
~Monika / 2023-03-04 09:26
Ocena: 1.75 / 5
Kolega mnie namówił mówiąc , ze to „nowa”vectra.
Boleśnie się przekonałam , ze jednak nie. Juz sam montaz złe umówili i niepotrzebnie wzięłam dzień wolny , ale przymknelam na to oko . Zamontowali , nawet b. fajna oferta . Cieszyłam się nią 2 niepełne dni , bo jak w czwartek wysiadło to nie chcieli mi przysłać serwisanta tłumacząc , ze maja u mnie błąd w systemie ,który ich dział administracji może naprawiać tylko , żeby oni mi mogli serwisanta wysłać . Dział Admin nie naprawił problemu ani przez cały czw ani piątek tym samym zostałam bez tv i intenetu na kolejne 2 dni ( total już 4 ) , w między czasie napisałam reklamacje , ze nie będę płaciła za kazdy dzień bez internetu , na co dostałam odpowiedz w niespełna 24 h , ze reklamacji nie uznają , bo w moim obszarze nie ma awarii ! Nóż tak jakbym rozmawia z debilami - żadnego przepływu info między działami . Długie oczekiwania na infolinii , nikt nie może pomoc . Na szczęście mogłam skorzystać z odstąpienia od umowy i się ich pozbyłam … niestety lepiej z mądrym stracić niż z głupim zyskać - nigdy przenigdy więcej tej koropo
ZaletyBrak
WadyOlewanie klienta , odsyłanie od działu do działu ,brak rozwiązania problemu
MiejscowośćGdansk
~monmar11 / 2021-02-25 17:57
Ocena: 1.75 / 5
Od wielu lat korzystam z usług VECTRY ale ostatnio to dno i wodorosty. Dałem się "naciągnąć" na dekoder box 4K i okazuje się, że większości programów nie można nagrać oraz odtworzyć z dni poprzednich wbrew zapewnieniom z reklamach tej firmy. Oczywiście reklamacja nic nie daje - VECTRA twierdzi, że z ich strony wszystko ok. Radzę omijać szerokim łukiem tą pseudo firmę !!!!!!!!!!
~mrk / 2016-11-08 20:51
Ocena: 1.75 / 5
Kpina z klienta, kruczki w umowach, infolinia to jakiś żart, nigdy więcej
~MS / 2019-01-11 15:49
Ocena: 1.75 / 5
Nie mam słów na to jak vectra traktuje stalych klientów. Jestem ich klientem od 2013 roku. Posiadam pakiet złoty +60Mb/s. Chciałam zmienić pakiet na zloty+ sport na ostro+600mMb/s. Na infolinii podano mi cenę 99,99 zł ale powiedziano,że jak zamówię online to będzie taniej bo 84,99 zł. Faktycznie znalazłam ten pakiet online, zamówiłam i następnie dostałam maila z linkiem aktywacyjnym. Po wejściu w link pojawił się komunikat,że nie mogę zamówić online i aby to zrobić mam zadzwonić do vectry. Tak więc zrobiłam i usłyszałam na infolinii,że cena 84,99 zł jest dla nowych klientów a jeśli chcę dokończyć zamówienie to cena wynosi 114,99 zł. I co powiecie na takie traktowanie klienta. Żenada i brak słów!!!
MiejscowośćBiałystok
~mw / 2015-06-23 21:17
Ocena: 1.75 / 5
niekompetentni ludzie, nikt nie wie, co dzieje się w firmie, zero wymiany informacji a z abonenta robią idiotę i ślepego. Za każdym razem drogą mailowa kontaktuje się inny doradca, który nawet nie czyta poprzedniej korespondencji, tylko wygłasza komunały, które nie są zgodne ze stanem faktycznym, nic nie wie o krokach firmy, zero wiedzy prawniczej. Najnormalniej w świecie olewka totalna abonentów i zespół zupełnie niedoświadczonych ludzi stworzonych do kontaktów z klientami, którzy nie mają żadnego pojęcia o prawie, żadnej informacji o wykonanych decyzjach firmy. Ja im piszę, że zwrócono mi nadpłatę w pełnej wysokości a Pani do mnie piszę, że proces zwrotu nie został jeszcze dokończony i że to niemożliwe, że ja dostałam te pieniądze, które dostałam na konto. Chora firma. Czekam na koniec umowy
od ponad roku, 84,88 TV plus internet
~Natalia / 2021-12-02 14:25
Ocena: 1.75 / 5
Nie polecam. W salonie zostałam wprowadzona w błąd odnośnie usług i zostałam z abonamentem na dwa lata . Usługi nie działają jak powinny ale nikgo to nie interesuje mam płacić lub możemy się spotkać w sądzie. Składałam reklamację ale wszystkie zostały odrzucone.
Mam internet z Vectry i telewizje, do telewizji nie doczepie się ale intenet to porażka ping wysoki niestabilny niby DO 600mb dochodzi pobieranie z reguły w granicy 500mb ale i tak cały czas lagi. Totalne dno z ich strony mieli do mnie dzwonić w tym tygodniu i na razie cisza.... Mam pytanie czy jest jakiś sposób by zerwać z tymi oszustami umowę bez ponoszenia kosztów z tego tytułu?
ZaletyBrak
Wadynapisałem wyżej
MiejscowośćRybnik
~Niezadowolony / 2016-05-09 15:56
Ocena: 1.75 / 5
Korzystam tylko z ich Internetu. Obsługa klienta fatalna. Częste lagi i zrywanie połączenia. Możliwość negocjacji nowych warunków umowy praktycznie niemożliwa, aż do zakończenia obecnej (no chyba, że przejście na droższą taryfę bez promocji).
~Niezadowolony / 2019-09-08 21:12
Ocena: 1.75 / 5
Absolutnie nie polecam ani Internetu ani telewizji. Wciąż się rwie, zacina.. masakra. A ceny pakietów mocno wygórowane w porównaniu do otrzymanej (nie obiecanej) oferty. Pora zakończyć współpracę i zapomnieć o Vectrze.
ZaletyBrak
WadyBardzo często powtarzające się awarie w dostępie do Internetu, przesył danych o niższych parametrach niż przewiduje umowa
MiejscowośćMława
~niezadowolony / 2022-06-08 11:31
Ocena: 1.75 / 5
Dużo można pisać, niestety niestety praktyka pokazuje że kontakt z samymi konsultantami niewiele daje, szczególnie jeśli dochodzi do jakiejś usterki, co gorsza ewidentnie leżącej po stronie samej firmy. Już sama rozmowa z konsultantem pokazuje niemoc w rozwiązywaniu problemów. Na samym wstępie konsultant zamiast udawać że jest coś w stanie zrobić powinien na dzień dobry powiedzieć, że może tyle, że nic nie może. Kontakt z kimś powyżej konsultantów jest niestety niemożliwy. Najwyraźniej szefostwo firmy idzie na ilość a nie na jakość. Wystarczyłoby od czasu do czasu zobaczyć jakie jest realne zadowolenie klientów, a nie chować się za plecami konsultantów. Krótko mówiąc żenada.
~Niezadowolony klient / 2016-09-21 00:19
Ocena: 1.75 / 5
Powiem tak,w grudniu podpisałem umowę i aby skorzystać z fajnego pakietu musiałem ją wziąść na 2 lata.Na pytanie do pani która obsługuje punkt w Tczewie na Zwirkach czy wrazie czego można przenieś usługę w inne miejsce na terenie Tczewa, bo wynajmuje w tej chwili mieszkanie powiedziała ze nie ma żadnego problemu, jedynie gdyby było to poza miastem to trzeba by napisać pismo.Wszystko było ok do czasu gdy musiałem się przeprowadzić do innego mieszkania..przychodzę do tego punktu i mówię, że chce przenieść usługę pod inny adres..Co usłyszałem od tej samej pani..,ze vectra nie ma umowy z tym developerem i nie ma możliwości przeniesienia usługi. Pani zachowywała się tym razem jak jakaś Matrona.W tej chwili mój problem jej wisiał, zasłaniając się regulaminem, odpowiadała mi w ironiczny sposób. .Za zerwanie umowy jest karą 1800 zł. W tej chwili place juz 4 miesiąc po 99,90 za usługę z której nie mogę korzystać.Gdzie tu klient? Nie ma..czuje się zrobiony...dla mnie jest to oszustwo...
ZaletyBrak
Wady...
...
~niki / 2017-05-24 21:18
Ocena: 1.75 / 5
posiadam vectre od ladnych pare lat.Od jakiegos czasy( 2 lata) zawieszami sie internet.Dodzwonic sie na infolinie graniczy z cudem.Na polaczenie czeka sie okolo 30 min) Resetowanie ,wylaczanie z gniazdka takie porady slyszy sie w sluchawce owszem po takim zabiegu lacze powraca ale chyba nie oto chodzi.Vectra poprostu nie poisiada serwisy,sprzedaje usluge i potem maja abonenta w .... .
Odradzam wszystkim uslugi tej firmy.Zastanowcie dobrze naprawde nie warto.Jest tyle innych firm na rynku i to dobrych firm ktore naprawde robia wszystko aby odbiorca byl zadowolony.
Jest to moja ostatnia umowa z vectra jaka podpisalem i nigdy wiecej nie chce miec nic wspolnego z Vecra-ODRADZAM ODRADZAM ODRADZAM