MiejscowośćBrodnica
strona 60 z 226
- « poprzednia
- 1 ...
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- nastepna »
-
~Klient / 2023-09-26 17:57
Nie da się oglądać telewizji ! Cały czas przerywa i kręci się kółko ! Za co ja płacę abonament, za czarny ekran na telewizorze ? -
-
~Klient Zabrze / 2018-06-16 15:34
Zgłaszam że modem się nagrzewa to odpowiadają że to normalna sprawa ...Serwisant miał chyba podjechać do mnie z 5 razy ,żadnego telefonu nic .Porażka !!! WadyObsługa klienta,cenyMiejscowośćZabrze -
~Konrad / 2017-04-26 15:53
Nie polecam , więcej razy nie ma internetu niż jest . Daję 0/10 WadyWiele razy brak internetu :) nie polecam -
~Kris / 2020-12-13 12:56
niema słów zeby opisać tą telewizje dziadostwo na maksa nie polecam nikomu ZaletybrakWadyname WadyMiejscowośćBełchatów -
~Kris / 2023-05-30 23:16
600 mb/s ???????????haha po kablu im to nie wychodzi ( ale na papierku jest) ! o wifi nie wspomne !Poprawcie sie bo bedzie trza uciekac a cena i i tv kanaly od paru lat nic nie dajecie nowego Wstyd MiejscowośćDzierżoniów ul Andersa -
~Krzysiek / 2021-01-16 20:45
Coś im się skopało dzisiaj, o ile download na moim łączu 150Mbit/s idzie ładnie (ok. 110Mbit/s) to upload żenada - ok. 0.5Mbit/s góra 1.5Mbit/s przy wielokrotnych testach z różnych speed test stron. Już nawet odłączyłem ruter i podpiąłem się do modemu Vectry (Cisco) bezpośrednio kablem i ten sam efekt - więc Vectra dzisiaj nie świadczy umowy zgodnie z warunkami umowy (czyli nielegalnie jakby). Upload powinien być do 15Mbit, 30x mniej to przesada. Już myślę o jakimś światłowodzie od Orange, ciągle przychodzą, cene dają nawet mniejszą za 300Mbit bo mam u nich telefon Zaletykiedyś było lepiejWadystrasznie wolny upload (1/30 tego co w umowie)MiejscowośćGdańsk -
~Krzysiek / 2022-03-02 19:30
Vectra to jakiś żart, firma krzak.
Brak internetu od 17-02-2022 po wykonaniu instrukcji z maila, sprawdzeniu podłączenia, resetowaniu routera zero poprawy, więc zostało to zgłoszone i został umówiony technik. W wyznaczonych godzinach nikt się nie zjawił - zmarnowałem 2h. W ebok pojawiła się informacja, że proszą o cierpliwość.. dobra. Minęło kilka dni, piszę co to za tajemniczy status odpisali, że problem został rozwiązany zdalnie tylko u mnie nadal nic nie działa. Tak więc został umówiony kolejny technik na 02-03-2022 16-18 i uwaga znów się nie pojawił internetu nadal nie ma 0 informacji FIRMA KRZAK zmarnowałem kolejne 2h. -
~krzysztof / 2017-02-09 12:02
UWAGA!!! Oszukują jak tylko się da. Podpisałem umowę na internet 100mb, a po zrobieniu testu było 80mb jak do nich zadzwoniłem to stwierdzili, że to może wynikać z błędów pomiarowych.. Stwierdziłem, że 80mb to i tak sporo i różnicy już nie robi czy 80 czy 100 i machnąłem ręką. Od jakiegoś czasu zaczęło mi zrywać połączenie i stwierdziłem, że sprawdzę sobie jeszcze raz prędkość mojego netu. Moim oczom się ukazał wynik 8,5mb -
-
~Krzysztof / 2019-12-03 12:03
Jakość świadczonych usług dramatyczna. Od dwóch miesięcy standardowe formulki na temat źle działającego Wi-Fi. Byle tylko zbyć klienta. A zasięg wifi nie przekracza 3m od routera... To oczywiście nie ich wina, za dużo sieci się nakłada i w ogóle po co marudzę jak na kablu działa... Technik miał przyjść prawie dwa tygodnie temu i do dzisiaj go nie ma. Oczywiście jego numer działa tylko w jedną stronę. Nie polecam Vectry ZaletyBrakWadySłaby sprzęt, kiepska obsługa klienta, brak chęci rozwiązania problemuMiejscowośćRacibórz -
~Krzysztof / 2023-10-22 19:12
3 miesiące po podpisaniu umowy na rok Vectra podwyższyła cenę o 15% i to bez możliwości rezygnacji, powołując się na klauzulę inflacyjną. Trudno zrozumieć, jak coś takiego może być zgodne z prawem, ale na pewno świadczy to o bardzo kiepskim podejściu do klienta. Odradzam usługi Vectry! Wadypodnoszą ceny o 15% bez możliwości rezygnacjiMiejscowośćWarszawa -
~ktos / 2017-04-04 20:50
Syf jeszcze raz syf z tego sie korzystac nie da! Mam 5 kresek zasiegu a mam wrazenie jakbym byl za 8 scianami , zrywa internet , jest wolny nie polecam!!!! -
~legeartis / 2018-12-16 22:05
Nigdy więcej tego czegoś. Sieć zacina prawie codziennie, tak więc o grach możecie zapomnieć. Dodatkowo wcisnęli mi HBO GO pod przykrywką zwiększenia prędkości internetu za niewielką kwotę i nie dość, że umowa zaczęła się na nowo, to jeszcze musiałem płacić za coś, czego nie używałem. A na dodatek wysłali ją po okresie przysługującym na zrezygnowanie (2 tygodnie). Jak tylko będzie można, to uciekam od tych złodziei i oszustów do konkurencji. Nie bierzcie tego syfu, bo będziecie żałować. MiejscowośćŚwiętochłowice -
~Lemua / 2017-06-16 15:51
Podejście do klienta to kpina. Zostałem zachęcony telefonicznie atrakcyjną ofertą, którą zamówiłem i umówiłem się na podpisanie umowy oraz instalację usługi. Dostałem po wszystkim powiadomienie z potwierdzeniem zamówienia i instalacji danej usługi. Niestety w godzinach wyznaczonych przez firmę, nikt się nie zjawił (mimo, że było to umówione). Nie otrzymałem wiadomości o problemach z lokalizacją bądź powiadomienia o ewentualnym opóźnieniu. Po kontakcie z działem obsługi sprzedaży powiedziano mi, że sprawa zostanie "wyjaśniona" oraz mam czekać na kontakt od konsultanta. Po 4 godzinach milczenia pofatygowałem się o ponowny kontakt z działem obsługi. Otrzymałem taki sam komentarz "sprawa zostanie wyjaśniona". Od tamtej pory minęły 2 dni. Zero kontaktu, zero wyjaśnień. Szczerze nie polecam kontaktów z tą firmą. ZaletyAtrakcyjne oferty...Wady... z których nawet nie sposób skorzystać. -
~LESZEK / 2022-01-26 17:07
Test tv Smart 2 dni i wystarczy tego dziadostwa. Tnie się tak bardzo że można dostać pier..... Odstąpiłem od umowy i zaczęły się problemy z infolinia. Zostałem bez programów tv nic nie umieją zarobić. Tak usłyszałem.Vektra-tragedia tak brzmi lepiej. ZaletyBrakWadyZacinają się programy,problem ze zwrotem.MiejscowośćRacibórz -
~Lola / 2020-04-29 22:57
Od trzech tygodni miałam internet albo do połowy dnia albo od połowy dnia, a wczoraj niespodzianka: cały dzień bez internetu, yupii! Dzisiaj wypowiedziałam umowę, żałuję, że tak późno, ale ulga jest na sercu. MiejscowośćGdańsk -
~Lukas / 2018-04-12 23:13
Mialem umowe skonczyla sie i oddalem dekoder jakis pan przyjechal a pozniej dostalem wezwanie do zaplaty 200 PLN bo dekodera nie oddalem. Takze odradzam, to oszusci ZaletybrakWadyczeste przerwy w dostawie internetu, slaba predkosc, oszukuja ludziMiejscowośćWarszawa -
-
~Lukasz / 2016-03-18 22:33
Problemy z internetem, szybciej dodzwonić się można do prezydenta niż do obsługi ZaletyCena myślę że okWadyInfoliniaOd stycznia -
~Łukasz / 2023-07-30 01:04
Brak obsługi serwisowej, internet jeden ze słabszych na rynku. Omijajcie ZaletyŁadne reklamyMiejscowośćGdańsk -
~Maciej / 2017-03-13 20:33
Vectra ma problemy od kiedy zwiększyłem transfer na 100mb/s. Zaczynając od internetu, który nie jest stabilny kończąc po tym, że pobieranie mają jak syf. W żadnej grze nie pogracie bo większość portów jest po blockowanych, a dostęp do routera zmieniony aby dać użytownikowi taką możliwość. Jeszcze ta obsługa masakra. Podziękuje za ten internet. ZaletyCenaWady-poblokowane porty
w nic nie pograsz -
~Maciek / 2017-03-01 18:56
Nie wiem czy moja opinia w ogóle dotrze tutaj, nie wiem, czy mój internet mi na to pozwoli...
Otóż mieszkam w centrum Kielc w bloku na 4 piętrze. Nic zwyczajnego. Internet mam jakoś od listopada. Płacę ok. 40 złoty za 100mb/10 (przesyłania). W mieszkaniu z internetu korzystają 3 osoby. Jedna ma podłączona po kablu do komputera stacjonarnego i dwie osoby przez łącze WiFi.
Po kabelku działa świetnie, żadnych problemów z łącznością. Ping w grach minimalny (okolice 30-36), zero zacinek. Śmiga, lata, 0 problemów. Natomiast przez WiFi jest już inna historia... Mamy router, już drugi. Pierwszy odmówił nam posłuszeństwa jakiś miesiąc temu, cóż..zdarza się. Problemem był przeskakujący sygnał między kanałami. Vectra ustalała nam stabilne łącze na jednym kanale, a mimo to zmieniało się non stop. Vectra uznała, że winowajcą jest router. Przyjechał Pan, zabrał, dał nowy, ok. Minął tydzień i historia się powtarza. Nie jestem w stanie ani ja, ani mój kolega na swoim laptopie korzystać normalnie z internetu. Ping 36-2000 (tak, dochodzi do 2 tysięcy), prędkość która miała mieć ok. 100mb na testerze nie przekracza 5mb.. o ile akurat jest internet.
Sam fakt próby dodzwonienia się do Vectry to jakaś kpina... czekam po 20 minut na rozmowę ze "specjalistą", który jedynie co jest mi w stanie powiedzieć, to "już przygotowałem zgłoszenie". Co ciekawe ta jedna formułka jaką można od nich usłyszeć jest na tyle wytrenowana, że Pan/Pani zasiadająca na "krześle specjalisty" potrafi nam ją powtarzać przez 15 minut rozmowy...drugie tyle czekamy, aż szanowny "specjalista" napisze owe zgłoszenie.
PORAŻKA. Wszystkie przelewy, rezerwacje, opłaty, ważniejsze sprawy musimy wykonywać przez internet mobilny z komórek.
Wielkie NIE POLECAM.
strona 60 z 226
- « poprzednia
- 1 ...
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- nastepna »