Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4438 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~GadeGZ / 2019-06-24 22:58
    Ocena: 2.25 / 5
    No internet szybszy niż cinquecento pod górke, zwykle ruter sam sie wyłacza wymienili a dalej się psuje,
    ZaletyNIC
    WadySzybkość
    Awaryjność
    Obsługa klienta
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Grzegirz / 2022-01-29 16:56
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie ma tygodnia bez awarii. Czekanie godzinami na naprawę. Najczęściej okradana firma świata. Taka zawsze wymówka , skradziono kabel. Telewizja naziemna najlepsza. Kurde ja na la nie kradną jak vektrze
    ZaletyBrak
    WadyAwaryjnosc
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~gucio071 / 2019-09-25 08:36
    Ocena: 2.25 / 5
    Jak dla mnie porażka. Wi-Fi kilka razy dziennie trzeba resetowac bo nie działa. Pan który instaluje u nas w miejscowości kudowa zdrój zero wiedzy na temat. Jak go spytałem czy USB w dekoderze telewizyjnym można podłączyć dysk powiedział że nie ze to tylko serwisowy po jakimś czasie podłączyłem przenośny dysk i okazuje się że działa i można. Instalacja na odwal byle jak byle szybko. Pomoc techniczna przy ciągłym zacinaniu się internetu żadna. Wysyłają mi jakieś parametry do ustawiania routera a ja nie jestem od tego tylko ich pracownicy. Płacę bo muszę ale czekam na koniec umowy i zmieniam operatora nie polecam Vectry.
    MiejscowośćKudowa-Zdrój
  • ~Gudii / 2022-09-28 10:22
    Ocena: 2.25 / 5
    Okropny bałagan w firmie. Problemy z przeniesieniem numeru telefonu trwające kilka miesięcy. Bardzo niegrzeczna obsługa klienta.
    ZaletyCeny abonamentu telefonii komórkowej
    WadyBrak szacunku dla klientów, lekceważący stosunek, niekompetencje, bałagan.
    MiejscowośćSiedlce
  • ~Henryk / 2022-07-08 15:25
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam tego dostawcy internetu i tv kablowej. Szczególnie nisko oceniam pracowników z biura obsługi klienta. Umawiam się z Panią na określoną sumę za pakiet internetu i tv kablowej. Po przeczytaniu umowy okazuje sie, że pakiety są w cenie wyższej niż się umawiałem. Niby to tylko 40 zł m-c ale w skali roku daje całkiem niezłą sumę. Po próbie kontaktu z tym pracownikiem niestety od 2 dni otrzymuję informację, że oddzwoni do mnie. W telefonie głucho nikt się nie odzywa. Jestem ogólnie zaskoczony, że w tych ciężkich czasach nie dba się o klienta. Przykro mi ale złożyłem wypowiedzenie umowy na odległość.
    ZaletyBrak
    WadyBiuro obsługi klienta infolinia telefoniczna i ta wirtualna sekretarka czasem nie do przejścia. Odnoszę wrażenie, że osoby odpowiedzialne za infolinię czynią wszystko żeby się nie dodzwonić do firmy.
    MiejscowośćReda
  • ~Igor / 2020-07-10 13:22
    Ocena: 2.25 / 5
    Złe, bardzo Złe ... z 600 Mb Mam Zawsze nie więcej niż 200Mb . Jeszcze nie było takiego dnia kiedy miałem 300-400mb. cena stale rośnie . czasami połączenie znika, raz w miesiącu na kilka godzin
    MiejscowośćGdansk
  • ~Internetman342 / 2022-04-27 10:35
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet cały czas się zawiesza a mam niby 600mb/s śmiech na sali
    MiejscowośćGdańsk
  • ~JA / 2024-04-02 11:42
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie rozumiem podejścia do klienta. Brak chęci rozwiązania problemu.
    ZaletyKonkurencyjna cena
    WadyNiemiła obsługa klienta. Brak chęci rozwiązania problemu.
    MiejscowośćToruń
  • ~jacek / 2017-11-30 03:15
    Ocena: 2.25 / 5
    brak możliwości tv na drugim telewizorze.słaba siła sygnału.Wielokrotne umawianie monterów i nikt nie przychodzi.Nie znają nawet słowa przepraszam
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jack / 2016-09-30 19:59
    Ocena: 2.25 / 5
    Kanały TV jak w każdym pakiecie u konkurencji. Cena korzystania z pakietu TV zbyt za wysoka. Lepiej wypadają inni. Obsługa klienta nie jest zorientowana w tym co chcą sprzedać - ważne aby klient kupił. Dobrze ze można odstąpić od umowy bo przetestowaniu np. Internetu ręce opadają. Dno !!!!
    ZaletyChwilowo brak.
    WadyDrogi internet. Jakość kanałów TV HD taka sobie. Częste konserwacje powodujące wyłącznie dostępu do TV.
    12 lat i chyba to już ostatni rok. Tracę wiarę i cierpliwość
  • ~Jan Nowak / 2021-04-29 14:46
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam w Gdyni na ul. Płockiej. Internet 600/60 Mb/s. Po Wifi.
    Pobieranie:
    405.42 Mb/s
    Wysyłanie:
    0.00 Mb/s i tak od 3 miesięcy.
    Zaletybrak zalet
    Wadyniestabilne łacze
    MiejscowośćGdynia, Płocka
  • ~jandino / 2022-01-27 09:19
    Ocena: 2.25 / 5
    Niedawno kolega zmieniał operatora i zajęło mu to CZTERY DNI!!! Mam wrażenie, że w tej firmie nikt nie panuje nad sytuacją. Przenoszą mi numer telefonu komórkowego już od miesiąca. Efekt tego taki, że trzeci dzień jestem bez telefonu, bo poprzedni operator wyłączył już kartę, a Vectra nie potrafi uruchomić nowej. Całkowity brak kompetencji.
    MiejscowośćNowy Dwór Mazowiecki
  • ~janek123 / 2020-02-14 22:01
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet laguje od rana do wieczora w grach online jak zarówno w przeglądarce.
    ZaletyTanio
    WadyPrzy setnym pingu są już lagi i nie da się nic wykonać.
    MiejscowośćWejherowo
  • ~Janusz / 2019-01-24 23:17
    Ocena: 2.25 / 5
    Nowy dekoder TV 4730CDX nie ma możliwości (w przeciwieństwie do poprzedniego) dowolnego uporządkowania wybranej własnej listy programów z przypisaniem poszczególnym kanałom numerów programów np. 1, 2 itd. Aktualnie dla wyboru konkretnego programu trzeba wcisnąć na pulpicie pilota każdorazowo trzycyfrowy numer kanału zamiast dotychczasowego jednocyfrowego lub co najwyżej dwucyfrowego numeru programu.

    UWAGA UWAGA UWAGA nie dajcie sobie wcisnąć dekodera 4730CDX

    Uważam że to skandaliczna sytuacja,brak w nim możliwości sortowania własnej listy programów i raczej nie zanosi się na to, by łaskawie naprawili te spaprane oprogramowanie.
    ZaletyBRAK
    WadyBRAK możliwości sortowania własnej listy kanałów
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Jaroslaw / 2024-03-19 10:32
    Ocena: 2.25 / 5
    Zgłosiłem w sobotę awarię TV i neta. Viki powiedziała, że w niedzielę będzie ok. Zadzwoniłem w niedzielę na infolinię i Viki powiedziała, że pracują nad problemem, a awaria będzie usunięta o 12:30. Połączyłem się w poniedziałek z Panią konsultantką, która powiedziała, że we wtorek w godz. 8-10 przyjdzie na adres technik - nie ma go. Pani konsultantka powiedziała, że pracują nad problemem, a awaria będzie usunięta do godz 12:30 no i chyba się wszystko zapętliło bo ciągle słyszę, że będzie i mam być cierpliwy ????????????
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jas / 2023-12-03 20:41
    Ocena: 2.25 / 5
    Kanały znikają nie wiadomo dlaczego mam już trzeci raz podpisaną kontynuację umowy z Vectrą i to już naprawdę ostatni bo już dwa razy wcześniej mówiłem sobie że nie przedłuża a wciąż się powtarza to samo nie polecam podejście porażka. Jeśli ktoś lubi składać reklamację i wiecznie się użerać to koniecznie trzeba podpisać umowy z taką właśnie instytucją.
    ZaletyNiby cena ale ogólnie brak co z tego że cena jak dziadostwo
    WadyNierzetelność
    MiejscowośćPoznań
  • ~Jasiek / 2022-08-17 14:05
    Ocena: 2.25 / 5
    awarie - brak informacji o naprawach - rozmawiasz z prawie botem - nic nie potrafi odpowiedzieć - za każdym razem ta sama procedura którą wykonuję automatycznie już jak jest problem - pomimo wykonania jej 5 min przed rozmową jest "nakaz" wykonania ponownie. Prośba o rozmowę z kimś kto się coś zna - nie ma takiej możliwości. Wyjaśnienia zaległości - również z automatem rozmowa (tak widzi nasz system i zero innej rozmowy). Nie logując się na panel klienta nawet przez 5 lat nie będziesz wiedział o niedopłacie tylko kolejne doliczne odsetki. Czy wg prawa nie powinno być tak, że faktura wystawiana jest na kwotę jaka jest saldem rachunku? czy mam nadpłatę czy niedopłatę kwota jest taka sama i jak to Pani stwierdziłą - nie informujemy sami klienta o stanie rachunku tylko i wyłącznie jeżeli klient sam się do nas zgłosi otrzyma taką informację. Jest bardzo wiele wad - opisane są te z tego miesiąca. Jeżeli macie możliwość wyboru - zastanówcie się.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~jaś / 2015-03-16 16:49
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet 40Mb- zdarzy się że ma 40Mb, telefon - bardzo często głuchy, TV -bez większych zastrzeżeń, dodzwonić się do konsultanta - istny horror (chyba że ktoś lubi „wisieć na słuchawce” i delektować się beznadziejną muzyką od minimum kilkunastu do trzydziestu paru minut zanim ktoś raczy się zgłosić) do tego kompetencje konsultantów pozostawiają wiele do życzenia. Niestety do końca umowy trochę mi jeszcze pozostało.
  • ~jert / 2015-11-08 20:50
    Ocena: 2.25 / 5
    umowa terminowa skończona, mój telefon do biura - czekam 2 tygodnie na kontakt, nie doczekałem się - więc mail do biura - czekam mija już prawie 2-gi tydzień .... pewnie złożę wypowiedzenie.
    Kontakt z biurem - tragedia
    Zaletytrudno powiedzieć
    Wadykontak z biurem obsługi - poniżej krytyki
    2 lata za 99 zł
  • ~Kalafior / 2018-12-19 16:44
    Ocena: 2.25 / 5
    Masakra mam od dwóch tygodni i już były dwie awarie po 12 godzin. Nie polecam nikomu.
    MiejscowośćJuszkowo
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264