strona 219 z 223
- « poprzednia
- 1 ...
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- nastepna »
-
~Wkurzona / 2015-04-23 15:00
Niedorzeczne, by instalacja i podłączenie internetu w centrum Warszawy trwało prawie 3 m-ce!!!
Administracja zwala winę na monterów Vectry, ci na brak podpisów na papierkach... przecież to nie Afryka!! Ile może trwać zebranie kilku podpisów?! Głupiego kuriera można podesłać z dokumentem od razy...
Jeśli przez to stracę pracę (zdalną) chyba wytoczę Vectrze sprawę o odszkodowanie!
Jakieś cyrki..... -
-
~Wkurzona / 2016-05-09 14:05
Złodzieje i oszuści, nie dosć ze co chwile maja awarie - juz szczytem byla awaria w Sylwestra 2015 - to jeszcze klamia i wypowiedziec umowe - kantuja na okresach - pismo wyslane 15 kwietnia, mialo byc do konca maja - co i tak jest naduzyciem, bo powinno byc 30 dni, nagle okazuje sie, ze jakas niunia wprowaidzla je dopiero w maju i nagle mam okres wypowiedzenia do konca czerwca. Jak sie nie postawi sprawy na ostrzu noza, to nic sie nie zalatwi. Po drugie - internet niby super szybki a ledwo dyszy.. Ciesze sie ze koncze z ta firma i nikomu jej nie polecam. ZaletyzadneWadycala masa5 lat -
~wściekły / 2016-01-02 11:36
Brak internetu Wrocław od około g19.00 31.12.15 do g22.00 01.01.16 . Infolinia "pomoc" nie wie kiedy ma być koniec usterki, niegrzeczne, wręcz napastliwe uwagi z ich strony. Wielokrotne nieprawdziwe info o porze usunięcia usterki. Kilkukrotne rozłączanie się podczas rozmowy. Traktowanie nas klientów z pogardą. Propozycje składani reklamacji przez internet,który nie działa. Rezygnuję i będę to polecał innym. WadyBrak szacunku dla klienta. Opryskliwa i niekompetentna infolinia-pseudopomoc. -
~wyspiarz / 2014-11-22 17:31
Najgorsza firma na rynku, totalne olewanie klienta. Czekam już 27 minut na połączenie z konsultantem. Chcę zgłosić awarię a wysłuchuję jaka to Vectra jest super. Biorą na przeczekanie.
Wkrótce kończy się umowa i będzie bye bye.ZaletyżadneWadytrudno zliczyćza długo -
~Zen / 2017-10-22 14:59
Vektra to kupa mam łącze 2MB i ściagam teraz program przez WWW kupa straszna idzie max 100kb Wczesniej było pod WALDEXEM i szło te 2 MB!! ODRADZAM WSZYSTKIM WEKTRE!!!! ZaletyŻADNYCH ZALETWadyWSZYSTKO JEST DO DU.... -
~zibi / 2014-02-17 16:22
Podpisałem umowę z vektrą na telewizje , dostarczono mi dekoder i koniec na tym telewizja nie działała przez tydzień nie mogłem się doprosić o uruchomienie , więc odstąpiłem od umowy a teraz ścigają mnie opłatą za aktywacje i straszą sądem. Zaletybrak zaletWadyfirma ma denny serwis techniczy -
~zza węgła / 2015-12-19 11:22
Na pewno firma arogancka,kierowana przez osoby które nie powinny tam pracować.Cóż jest to firma prywatna i może działać na zasadie róbta co chceta..Prowadzenie korespondencji z nimi zakrawa na kpiny.Odpowiadają na listy nie na temat,wyrwane z kontekstu.Opinie dwóchróznych pracowików zdarzały się skrajnie różne.Na skargę złożoną na ręce Prezesa ,nigdy nie otrzymaem odpowiedz.Posiłkując Federacją Konsumentów dopiero rozwiazałem problem. Vectra SA jest częstym klientem UOKIK i dotkliwie karanym.TYlko dzieki nam -klientom ,takie szemrane firmy nie powinny mieć szans istnienia na rynku ZaletybrakWadybez zalet -
~Żelazny / 2013-09-02 16:16
Nie polecam generalnie bagno kompetencja pracowników poziom zero od miesiaca sie uwiazałem z nimi na 2 lata i juz nie moge doczekac konca umowy jeszcze raz NIE NIE NIE POLECAM :( ZaletyBRAKWadyCAŁE MNÓSTWO1miesiac -
-
~Żółta Czapla / 2016-01-07 12:16
Kontakt z Vectrą to masakra. Cały czas świetnie działają wszystkie telefony z "promocjami", "zakupami" i innymi bzdetami marketingowymi, ale pomocy technicznej ZERO.
Przez 3 godziny non stop leci tam zegarynka z muzyczką z jakiejś zdartej płyty (sprawdzone dzisiaj). Gdybym nie potrafił samodzielnie zbudować nietypowego zasilacza do modemu Vectry, to od miesiąca nie miałbym telefonu i internetu :(. Jeśli strzeli modem (co się przecież może zdarzyć, ma swoje lata) natychmiast wypowiem umowę.
PozdrawiamWadyCałkowity brak kontaktuKilka lat
strona 219 z 223
- « poprzednia
- 1 ...
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- nastepna »