Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4525 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~MarekT / 2016-02-07 22:10
    Nie są źli, tylko do sześcianu bardo źli. Nigdy więcej Vectry.
    A najgorsze że i tak muszę z ich usług korzystać.
    Szkoda że niema minusowych gwiazdek :(
    ZaletyNie są źli, tylko do sześcianu bardo źli.
    Wadybrak zalet
    7 lat
  • ~MarekT / 2016-03-30 22:22
    Nie polecam !!! wiecznie problemy
    Wadybrak zalet - do bani
    7 lat
  • ~mariusz / 2014-12-24 12:20
    zalecam omijać z daleka. bałagan w księgowości - źle zaksięgowali moja wpłatę i jeszcze firmę windykacyjna nasyłają. nie pomaga przedstawianie dowodu przelewu. żałosna grupa dorobkiewiczów bez wykształcenia i ogłady.
    Zaletyżadne
    Wadyniewiarygodnność, wyłudzanie niby zaległych wpłat
  • ~Mariusz / 2016-03-02 16:33
    Dziękuję wszystkim za zamieszczone opinie. Praktycznie nie ma pozytywnych (pewnie poza kilkoma zamieszczonymi przez pracowników operatora:) Ustrzegliście mnie przed wpakowaniem się w umowę z nierzetelną firmą. Doceniam to, bo kiedyś przechodziłem podobne do opisywanych przez Was historie z innym operatorem. Pamiętam bezradność, nerwy...
    Jeszcze raz dziękuję:)
  • ~Martyna / 2018-01-15 13:27
    Nie polecam z całego serca !! Internet wiecznie nie działa ! Do obsługi klienta nie można się dodzwonić .. Ceny są za wysokie .. Porażka
    ZaletyŻadne
  • ~Marzanna / 2016-09-29 08:24
    Obsługa Klienta na żenująco niskim poziomie.
    Zawierałam umowę przez infolinię. W dniu umówionej wizyty montera nikt się nie pojawił, telefon na infolinię i okazuje się, że termin montażu jest zupełnie innego dnia. W dniu montażu kolejna niespodzianka, dostałam nie to co chciałam. Koszmar!
    Złożona reklamacja, oczywiście totalnie olana.

    Teraz mam akcję z windykacją, wpłacone pieniądze przeze mnie zostały zaksięgowane na innym koncie. Ja mam potwierdzenie wpłaty a oni przysyłają mi wezwanie do zapłaty. Po kilku e-mailach, gdzie w odpowiedzi są wklejane gotowe formułki i nikt nie czyta tego co pisze Klient, to ja mam pisać prośbę o przeksięgowanie pieniędzy. Bałagan jeszcze raz bałagan i totalne olewanie Klienta.

  • ~Masakra / 2016-02-05 09:56
    Z koleżanką przeszłyśmy z EiA na Vectrę i jesteśmy strasznie niezadowolone. Wczesniej miałysmy 30mb i net śmigał szybko choc czasami byly lekkie problemy. Tutaj wzięłysmy 50mb, żeby juz nie kiec zadnych problemów i szybkoscia neta. Niestety jest jeszcze gorzj. Nie mozemy ogladac seriali normalnie bo sie zacinaja i trzeba czekac az sie zbuforuje, kto jeszzcze o tym słyszał?! filmiki na youtubie sie zacinaja za kazdym razem, strony otwieraja sie strasznie wolno. cos strasznego!! nie polecam :)
    Zaletybrak
    45zł, mam od 3 miesiecy
  • ~matr / 2015-05-25 14:20
    od kiedy zerwalem z nimi umowe spokojnie spie w nocy i korzystam normalnie z internetu ;] troche sie nagimnastykowale ale upc ma przynajmniej stale lacze. Vectra mnie zawiodła.
  • ~max / 2015-02-26 19:16
    Internet 40Mb poprawnie działa tylko po kablu, przez Wifi filmy na youtube zawieszają. Mam problemy z wysyłaniem zdjęć na stronę www a pobieranie filmów to koszmar. Siła sygnału przez wifi jest słaba. Początkowo myślałem, że mam słaby sprzęt(smartfony, tablety, laptopy,drukarkę) tylko,że wcześniej miałem internet 8MB i nikt nie zastrzegał,że taką prędkość będę miał tylko po kablu. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!
    WadyZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!
    2 miesiące
  • ~mea / 2015-10-09 20:10
    Ta firma to istna kpina,dwie doby nie ma internetu,zero reakcji na zgloszenia.Dodzwonienie się do konsultanta od usterek to cud,natomiast bez problemu telefony odbierają konsultanci od nowych zamówień.Dno totalne,dziwi mnie,że coś takiego istnieje na rynku w dzisiejszych czasach.
  • ~mecenas prawie / 2016-01-13 12:57
    Gallu Anonimie i wszyscy poszkodowani przez Vecrę sa,szybko i bezbolesnie problemy załatwiłem poprzez Federację Konsumentów -agendę UOKIK sa naprawdę skuteczni.Siedzby znajdują się w kazdtm wojewódzkim mieście.
    Zaletybrak
    Wadytylko
  • ~merdicz / 2014-02-20 12:17
    Porażające, że nadal Vectra w swojej ofercie nie posiada modułu CI+ i trzeba cały czas bujać się z tymi dekoderami. Konkurencja ma... oni jakos nie moga ciagle wprowadzić tego do oferty..
  • ~Mick / 2015-10-06 05:53
    Jeszcze w życiu nie miałem do czynienia z tak spektakularnym traktowaniem klienta,jak to robi Vectra w Gdyni ul.Al.Zwycięstwa 253
    Już 10 miesięcy jestem poddany próbie wymuszenia oszustwa na mnie za rzekome najpierw nie zwrócenie dekodera/ a po reklamacji ,kiedy posiadam ewidentne dokumenty świadczące o przedterminowym zwrocie dekodera/ wmawia mi się na siłę ,że dekoder zwróciłem nie w terminie.Mając wspomniane dokumenty zwrotu dekodera próba wyłudzenia spadła ze 120 zł na 60zł.W tej rozpaczliwej bezradności i walce o swoją godność nie mam innego wyjścia ,jak czekać aż zostanę wezwany przed oblicze sądu ,aby tam udowodnić swoją niewinność.Tej firmy nie polecam i proszę omijać ją szerokim łukiem.
    Zaletyżadne
    Wadynieustanne próby wtłudzenia nienależnych opłat z nadzieją ,że głupi emeryt dla świętego spokoju zapłaci .
  • ~mieciuu / 2016-02-15 23:27
    Od jakiegoś czasu zaobserwowałem, że internet nie działa jak powinien, początkowo myślałem że to wina komputera bo stary, ale od 5 dni robiłem ogólnodostępny test łącza internetowego. I w każdym z 5 dni wyglądało to podobnie - internet praktycznie nie działa w godzinach 23:00 - 12:00: w tych godzinach download 0,04-0,47 Mb/s (test vectry nawet nie startuje i po kilku sekundach komunikat latency test error)!
  • ~mikin / 2014-10-02 11:34
    dramat !!! ciagle zrywanie się polączen, internet naprawde zle dziala i nie ze na zlosc ale kurde ile moze w ciagu dnia sie zrywać tak bezczelnie ze sie nie da nic zrobic z nim.. czlowiek chce chociazby rachunki poplacioc ale nie moze bo internetu brak ! dodatkowo dodzwonienie sie do nich to graniczy z cudem
  • ~mims_90 / 2014-03-12 16:05
    chcialem zamontowac internet vectry. na montera ok 2 tyg musialem czekac. jak sie juz doczekalem i zamontowal neta... to podal zle haslo do sieci. powiedzial ze wicagu godziny podjedzie. nie podjechal. wiec pare dni bez neta. A licznik już bije. Dodatkowo w ramach tego jest usluga z antywirusem ktorego nie chce. i jak napisalem do reklamacji to sie okazalo ze ok ale w ciagu miesiaca mi to rozpatrza czyli zmuszaja mnie i tak chce czy nie zeby zaplacic za 1szy miesiac za cos czgo na samym poczatku nie chcialem nawet !! Dobrz e ze UOKiK im dowalil tą kare.
  • ~mirolo / 2014-04-08 20:58
    Wypowiedziałem umowę z Vektą z dniem 01 09.2013 ze względu na zmianę regulaminu i braku parametrów Internetu (płaciłem za 10mb a miałem max 1mb) przez 3 miesiące. Wypowiedzenie umowy nie docierało przez trzy miesiące. Nie korzystałem z usług, a naliczali mi kolejne faktury. w biurze obsługi klienta nie mogłem oddać sprzętu bo mam umowę. Z biurem Obsługi przez teł nie można się skontaktować. Oddałem wreszcie sprzęt dokumentując wszystko fotografiami. Totalna porażka, nigdy więcej. To jest firma oszustów. Prawdopodobnie spotkam się w sądzie bo nadal żądają zapłaty za trzy faktury. Może by tak zabrać wszystkich zadowolonych klientów Vektry i złożyć zbiorowy pozew do sądu o nękanie
    Zaletybrak
    Wadyoszustwo
    2 lata i nigdy więcej
  • ~mnaret / 2014-05-05 13:32
    Nie jestem zadowolny z usług. widzialem ze zmiana regulaminu jest bedzie mozna wypowiedzenie złozyc. uciekam od nich. do upc chyba najbardziej po drodze, tam przenajmniej podpisze umowe jak podlacza usługe i wiecej w vod jest. w Vectrze toi nic nie ma , a najg ze ostatnio tak co chwile internet zrywa...nic sie nie da zrobic.
  • ~mormi / 2014-07-08 12:48
    Dużo kosztuje a w tym wszystko nie działa. Mąż kupił tę telewizję dla espm america za który płaci a już od dawna nie maamy tego programu i nawet nas nie poinformowali, że zbierają program. Internet jest straszny często nie ma go po nawet dwa tygodnie a jak dzwonimy do vectry to mówią, ze to nasza wina. Mamy też telefon stacjonarny, który miał mieć minuty w abonamencie a ostatnio przyszło dodatkowa stowa do zapłaty za telefon a już i tak płacimy kolo 200zl. Nie polecam tej telewizji..
    Zaletyżadnych
    Wadysame
    2 lata
  • ~Nalka / 2013-08-31 21:21
    To by było na tyle jeśli chodzi o vectrę- rozstaliśmy sie ez kar, w związku ze zmianami w umowie. Zmiana na upc na pakiet za 75 zł 3 usług tel, net, tv.
    było ponad rok
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4525
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2087
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4731
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3978
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3065
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2635
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2037
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306