-
~klient / 2016-01-24 13:24
szanowna Klientko chyba zapomniałaś dodać ,że internet nie jest szybszy ale faktura jest już wyższa.Ja dawno skończyłem z tym dziadostwemZaletybrak
Wadybrak zalet
-
-
~Kokosz / 2015-04-23 20:55
Dwukrotnie umówiona ekipa instalacyjna stwierdziła brak drożności peszla do mojego mieszkania, przez co nie można było przeciągnąć kabla koncentrycznego do mojego mieszkania.
W 5 minut z wykorzystaniem wd40 spowodowałem drożność.
Jeśli obsługa w trakcie trwania umowy wygląda jak instalacja - to już dziękuję.
Na szczęście w porę poczytałem komentarze. Nie podpisałem cyrografu.Wadyniekompetentni instalatorzy
naszczęście nie podpisałem umowy
-
~Konrad / 2014-05-10 14:59
Byłem szczęścilwym klientem UPC. W lutym (2014) handlowiec Vectry zadzwonił z propozycją zmiany dostawcy internetu. Obiecał korzystniejszy abonament i 3 miesiące za złotówkę. W 2 osobnych rozmowach tel. zapewniał mnie, że wszystkie czynności związane z zerwaniem umowy z UPC przejmuje na siebie Vectra i nie muszę się o nic martwić, bo UPC zmienia regulamin. Kłamał. Z handlowcem podpisałem papiery w moim domu. Po raz kolejny skłamał, tym razem w twarz. Zapewnił, że Vectra bierze odpowiedzialność za wszelkie formalności związane ze zmianą dostawcy. Potwierdził 3 miesiące za 1zł, zaproponował nawet dodatkowy (4ty) miesiąc jeżeli polecę taką usługę znajomemu. Dopiero w marcu zorientowałem się, że coś nie gra, gdy otrzymałem jednocześnie fakturę od Vectry i UPC fakturę. Aby wyjaśnić sytuację, z moją dziewczyną dzwoniliśmy do Vectry trzy razy. Za każdym razem nikt nic nie wiedział, kazano mi czekać na telefony/maile. Żadnych telefonów ani maili oczywiście nie było. W końcu, zbierając informacje ze wszystkich rozmów inicjowanych przeze mnie, okazało się, że: - Vectra nie ma dokumentów umożliwiających rozwiązanie umowy z UPC - na umowie z nowym dostawcą internetu nie ma wzmianki o miesiącach za złotówkę = nie ma miesięcy za złotówkę - Vectra nie dysponuje nagraniami moich z rozmów z handlowcem i mimo tego, że jego nazwisko jest na umowie, nie można wyciągnąć żadnych konsekwencji Poinformowałem ich, że nie będę płacił dopóki nie rozwiążą problemu. Dopiero 8 kwietnia polecono mi złożyć reklamację, na którą odpowiedzieli negatywnie. Vectra uważa, że z ich strony wszystko jest w porządku. Zapłaciłem zaległy rachunek UPC (z naliczoną karą). Vectrze nie zapłacę ani grosza. Sprawę zgłosiłem do UOKiK.Zaletybrak
-
~ktos / 2015-09-07 20:37
napisalam e-mail I od tygodnia nie ma odpowiedzi. Firma nie dbajaca o klienta tylko nastawiona na zysk. Porazka I nie polecam
-
~laura / 2013-08-12 12:17
Z usług jako tako jestem zadowolona, natomiast obsługa Klienta to totalne dno.
Dostała fakturę, termin płatności 09.08.2013r- od rana już nie miałam internetu gdyż został mi karnie zblokowany,nie raz już dostawałam sms z napomnieniem, iż mnie odłączą w dzień w którym przypadała płatność faktury, poprostu brak słów
-
~letry6_00 / 2015-01-26 15:00
Po ich ostatnim cyrku z dns-ami i swiatłowodami ze cala siec była bez usług, zrezygnowałem z ich malo ambitnych usług i przeszedlem do upc. VECTRA TO NAJGORSZY DOSTAWCA I NISKI POZIOM OBSLUGI KLIENTA
-
~lew / 2015-09-25 13:33
STANOWCZO ODRADZAM. groza i probuja zastraszac. przez telefon na poczatku mili a potem bardzo agresywni, jesli sie nie chce skorzystac z ich oferty.
WSPOLNOTY, ktore nie chca korzystac z ich uslug powinny podjac uchwale i przeglosowac ja wiekszoscia glosow na NIE. wtedy sprawa jest zamknieta. Drodzy Panstwo nie dajcie sie zastraszac i czytajcie komentarze innych uzytkownikow sieci oraz pytajcie znajomych.
moich kilku znajomych czuje sie naciagnietych
groza i probuja zastraszac.
-
~llyodb / 2014-01-21 13:44
Vectra prowadzi jakies dziwne praktyki rozliczania czy egzekwowania naleznosci. oni mogą byc niewporządku, natomiast klient sie 2 min spózni juz dzwonią juz blokują. nie wspomionając o wątpliwych kompetencjach pracowników bok.
-
-
~Lola / 2011-07-19 19:26
Jeżeli chcecie zamówić usługi w Vectrze, to radzę przymusić ich najpierw, aby sprawdzili mieszkanie/dom i jasno orzekli, czy w ogole chce się im robić u was montaż.
Ja przeżyłam jakiś horror z korowodami monterów, którzy twierdzili, że w moim mieszkaniu usług zainstalowac się nie da. najpierw problemem był jakoby brak zgody administracji na przewiercenie dziury w scianie, potem pociągnięcie kabla z garażu (jakoby nie dawało się tego zrobić bez rozwalenia całego sufitu w garażu).
W końcu podłączenia dokonał przedstawiciel handlowy, choć z trudem zmusiłam go do podłączenia mi drugiego aparatu telefonicznego (twierdził,że da się podłączyć tylko jeden). ale i tak złego słowa nie mogę o nim powiedzieć w porównaniu z tymi idiotami-monterami, ktorym po prostu nie chciało się robić. mnie natomiast kosztowało to sporo nerwów, nie mówiąc już o czasie, zmarnowanym na ciągłe wydzwanianie gdzieś i ustalanie, że mi wreszcie usługi podłączą czy nie.
Natomiast na same usługi, a tym bardziej cenę (szczególnie w porównaniu z dotychczasowym asterem) narzekać nie mogę
-
~lola / 2015-03-02 16:28
internet znowu nawala...nie pomogła nawet wizyta technika, który twierdzi że nie wie, dlaczego net nie działa, a skąd ja mam to wiedzieć? chyba za coś im płacę!
-
~lukas j / 2017-09-16 21:26
Widzę,że jest mnóstwo negatywnych opinii na temat usług Vectry, zwłaszcza odnośnie internetu. Ja osobiście zmieniłem operatora z UPC na VECTRA z uwagi na cenę i tylko dlatego. Nie ma porównania co do jakości usług UPC, nawet w "głupim" pilocie czy numeracji kanałów na usługach i internecie kończąc. Stosunek jakości do ceny niestety. Internet, pakiet 100mbs, daje około 40-50mbs przy testach(powtarzanych również w różne pory dnia i dni tygodnia). Nie powala niestety ale fakt nie tnie ani też nie ucina połączeń. Co do TV, problemy z nagrywaniem i VOD, które nie działają od momentu aktywacji abonenta( próbuje się dodzwonić na infolinie). Z tego co się zoorientowałem na forum, wina leżeć może po stronie samego podłączenia- częstotliwość bądź "trójnik" wykorzystany do podłączenia internetu i dekodera. Problemem jest też "karta" abonenta która jest w dekoderze- wyskakuje błąd karty. Router podłączony "kablem" zamiast wbudowany w dekoder chociażby też jest trochę niewypałem. Niestety jeżeli chodzi o tego typu usługi, czasami warto zastanowić się czy nie wydać więcej pieniędzy na tego typu usługi choć niektóre firmy mocno te ceny zawyżają- UPC właśnie.
-
~Łukasz / 2017-01-03 18:22
W umowie mam pobieranie 150mbps a sprawdzając na stronie np. speedtest.net mam 20-30 w polotach do 60. Awarię zgłaszałem przynajmniej 10 razy. Kontaktowałem się z nimi telefonicznie i poprzez ich fanpage. Za każdym razem pytają mnie o rzeczy typu: "czy zrestartował pan modem?, Czy modem jest bezpośrednio podłączony do komputera czy korzysta pan z sieci wi-fi?, Opłacił pan fakturę? etc". Wysyłają zlecenie, przychodzi do mnie technik który kompletnie się nie zna na tym co robi, wymienia mi modem a problem na nowo się pojawia.ZaletyBrak
Internet mam od kilku lat (przynajmniej 3) i od samego początku nie polecam.
-
~Magda / 2017-12-07 14:09
Masakra.Horror.Trzeba zmienić ich podejście do klienta.Arogancja, nie udzielenie pomocy,brak kontaktu z usługodawcą.ZaletyBardzo dobry przekaz usług.
WadyArogancja.
-
~Magdalena / 2017-10-09 10:34
Koszmar. Nie mogę dokonać opłat, bo od miesiąca nie mam przeniesionego numeru. Teraz, po tylu rozmowach z operatorem okazało się, że źle zgłosiłam usługę. To jest granda. Chyba wszyscy wiemy, co znaczy brak własnego numeru. I co... I muszę osobiście pojechać i wszystko wyjaśnić (po miesiącu!!!), kontakt osobisty w dobie e-maili to nie do pomyślenia. Jestem zdruzgotana. Dział obsługi nie wie, co robi dzieł techniczny i tak dalej i tak dalej. Zanim podpiszecie umowę, dobrze się zastanówcie.
MagdaWarszawa
-
~Malgorzata / 2017-06-19 19:23
Nie polecam. Infloinia najpierw czekasz 20 minut później beszczelma Pani mówi Ci że to nie ona. Zero pomocy, zrozumienia, chamstwo, beszczelność, w Sylwestra 2015 wyłączony dostęp. Info jest awaria. 18 zgłoszęń nikt się Toba nie zainteresuje. Reasumując masz frajera to niech placi. Nie polecam. Wszycy tylko nie VECTRa. Przez 15 lat nosiłam im swoje pieniądze aby się rziwnęli a tu jak mówi moja nastoletnia córka cofka. Konkurencja nie śpi. itj ORANGE.Zaletybrak
Wadyskoda pisać tylko wady wady wady wady wady
15 lt z VECTRą a oni za 3,25 zł blokują. Pozdrawiam i tylko zdrowia życzę resztę zrobi moc opini
-
~malgorzata dubanowska / 2015-04-13 13:36
w piatek tj 10.04 br nie bylo ani internetu ani telewizji kablowej .przez weekend bylo ok no i dzis (poniedzialek) powtorka!!!
jak tu pracowac gdy brak inteernetu???
jak ogladac telewizje ?skoro na ekranie widnieje napis "brak sygnalu"?
Wadyw piatek tj 10.04 br nie bylo ani internetu ani telewizji kablowej .przez weekend bylo ok no i dzis (poniedzialek) powtorka!!! jak tu pracowac gdy brak inteernetu??? jak ogladac telewizje ?skoro na ekranie widnieje napis "brak sygnalu"?
-
-
~marcin / 2017-08-23 22:52
nie daje nic dlatego ze zglosilem problem 3 dni a vecktra mnie olala i ja mam placic za cos co mi nie fukcjonuje dla mnie to zlodzieje i naciagacze zglosze przestepstwo na polocje i do sadu Zaletybrak
Wadynabijaja czlowieka w butelke
warszawa
-
~Marek / 2016-06-20 10:15
Ludzie dajcie sobie spokój z tą firmą. Unikać, unikać, unikać. Tylko kasę brać i nic dla klienta.
Wyobraźcie sobie iż jestem abonentem od ponad 10 lat (zostawiłem u nich w tym czasie ponad 10 tys zł) i teraz sprzedałem mieszkanie (nie ma możliwości tym samym chcę zakończyć umowę - a oni mi naliczają karę za zerwanie umowy przed czasem (około 1400 zł) . Mówię - to przenieście mi usługę na wieś i będę kontynuował - niestety nie ma możliwości. To rozwiążmy tę umowę za porozumieniem stron - nie ma takiej opcji. Pracownik infolinii tłumaczy, że komputer nalicza opłatę i nic z tym nie można zrobić. Komputery nimi rządzą. Wszystko tylko nie Vectra!!!!!
Myślałem, że nie ma już takich firm. Żenada, brak poszanowania klienta. Unikać i omijać z daleka.WadyPODEJŚCIE DO KLIENTA - ŻENADA
-
~Marek / 2017-08-03 10:02
Dno i tyle. Serwisanci nie wychowani. Umowa drobnym drukiem. Biuro obsługi niekompetentne.ZaletyBrak. Uciekajcie od nich
WadyPodejście do klienta
-
~Marek / 2017-08-08 22:22
Nie polecam nikomu Vectra. To jest porażka a byłem w Orange. Od 05 sierpnia br.są braki lub przerwy w dostawie internetu. Złozyłem reklamację odpowiedzieli mi że to nie jest wina po stronie dostawcy. To jest chyba wina Pana Piotrusia jakiegoś. Mało tego w czasie rozmowy z konsultantem rozłączył się. Na mojego maila odpowedzieli że muszą mieć dane konsultanta napisałem im, że rozmowy są rejestrowane można wszystyko odsłuchać. To jest skandal złoże skargę do Federacji konsumenta. Urządu komunikacji Elektroniczznej. Nawet sklonny jestem zlozyc pozew sądowy. To co wyczynia Vectra to jest oszustwo jlienta. Brak jest na stronie Vectry adresu kontaktowego do Gdańska. To jest fikcja, dziadostwo. A szefostwo za nasze pieniądze sie bawi. Szefostwo weżcie się do roboty. Klienci nie daajcie się omamić i nie podpisujcie umów z dostwcą vectry. SKANDAL, SKANDAL. Będę robił wszystko aby udowodnić winę dla nabijaczy pieniędzy. Nie podpisujcie umów.