Wadysame wady
strona 213 z 223
- « poprzednia
- 1 ...
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- nastepna »
-
~jagoda / 2015-09-23 18:13
Bardzo niekompetentna i arogancka obsługa nie można się dodzwonić nie można sie do gadać. Nie wystawiają faktury a każą płacić a to już jest przestępstwem podatkowym. nie wiem dlaczego urzędy skarbowe to tolerują. -
-
~jakistam / 2015-07-25 10:32
o szpeniach od techniki z Vectry spisano tomy.Kiedy zgłosiłem zła jakość odbioru programów,szpenio stwierdził cytuję"TRZA zmienić telewizor".Zaprowadziłem go do drugiego pokoju i pokazałem,że nowy paro dniowy telewizor tak samo odbiera żle.Problem złosilem w Urzędzie Kontroli Elektronicznej ze skutkiem takim ,że szpenie biegali jak małpy po dachach usuwając usterki.Usterki oczywiście ustały,powodem były stare zamoczone kable.Z uwagi ze na rynku pojawiło się wiele firm ,nie ma co tolerować takich partaczy i rozwiązywac umowy ,bo czasu corazmniej -
~jakubek388 / 2014-01-22 20:17
Internet z vectry to masakra bardzo często gubi zasięg WI FI a czasami w ogóle nie znajduje sieci bądz w trakcie połączenia pojawia się komunikat ograniczony dostep.Serwis też tragiczny usterka zgłaszana dwa razy i nikt do tej pory się nie pojawił aby ją naprawić o czym byłem zapewniany przez pana z biura ze ktoś przyjdzie w ciągu 24 h a tu juz mija miesiąc i nikogo nie było. Wniosek taki... Nie polecam nikomu neta z vectry bo będzie rozczarowany. ZaletybrakWadydużo6 lat -
~jan / 2016-01-01 11:48
natychmiast rozwiązuję umowę z VECTRA. Sylwester i Nowy Rok bez telewizji, po prostu brak sygnału. -
~Jan Kowalski aro / 2013-09-02 06:52
Mam internet z Vectry w Warszawie od prawie roku trzy awarie po 15 minut. 20 mega bitów i tyle jest i Q..wa nie wiem dlaczego i kto bije taką piane. ZaletyokiWadybrak -
~janex63 / 2013-10-06 08:37
umowę anex podpisalem na 36 mies zgodnie z umowa ktora podpisalem mam 1 miesic prezd koncem informowac ze rozwojazuje przyszlem 1,5 miesiaca przed koncem do salonu vectry w legnicy otrzymalem info ze nie moge rozwiazac umowy bo oni sobie zmnienili regulamin i teraz musze przyjsc 2 miesiace wczesniej ja takiego regulaminu nie otrzymalem o co najwazniejsze nie podpisywalem kaza mi placic jeszcze pol roku bo jak nie to bedzie kara umowna nie podpisujcie uwaga z nimi zadnych umow bo i tak was oszukaja tak jak mnie i zmienia umowe bez waszego podpisu i wiedzy Zaletynie maWadycala vectra to wada ogromna nie polecam nikomuod 15 lat -
~janko / 2014-03-25 11:42
Przestrzegam wszystkich przed tą"firmą". Szczególnie na rzekome promocje. To wielka ściema . Zmieniają sobie dowolnie regulaminy powiadamiając e-mailem. Brak odpowiedzi z twojej strony oznacza akceptację ich działań. Dodzwonić się do ich firmy graniczy z cudem. Jakość usług szczególnie internet - tragedia. Co kilka dni e-mail że prowadzą prace konserwacyjne i remontowe i stąd trudności. ZaletybrakWadykonsrukcja umów5 lat -
~jarek / 2017-09-17 10:28
najgorsza firma !!! oszuści i naciągacze ...co innego się umawiasz a w ofercie inna cena ... a płacić trzeba bo dostawca i ikaso to osobna firma
przez pół roku musiałem płacić więcej póki wyjasnili ze mam rację
a po poniesieniu pakietu ( dobrałem sobie kanały tv) umowa liczy się od nowa ...takie cwaniaki
NIGDY WIECEJWadyprzepustowość zawsze mniejsza niż w umowie , zwiększą jak się upomnisz -
-
~Jarek B. / 2017-09-07 16:14
Od maja 2016 r. jestem posiadaczem internetu od Vectry .Umowę mam podpisaną na 2 lata. Parametry łącz 50 Mb/s - 5 Mb/s.Z usługi jestem bardzo zadowolony. Monter w czasie instalacji zrobił tak , jak chciałem tzn. kable łączeniowe pochował w listwach przypodłogowych. Internet działą bezproblemowo. Do chwili obecnej nie było żadnej awarii ani też przerwy w dostawie.Łącze jest bardzo stabilne i oscyluje w okolicach deklarowanej. ZaletyPrzystępna cena.Staszów (świętokrzyskie) -
~jasmina / 2017-12-29 11:00
Wasza usługa to kompletna porażka !!!! Internet to masakra !!! Ciągle się zawiesza !!! Nie da sięna nim pracować !!! Kontaktz biurem obsługi niemożliwy !!!! Technicy to oduści !! Żądają zapłaty tam gdzie jest usługa bezpłatna i kasr chcą d ręki !!!!! FATALNA USŁUGA , NIE POLECAM , TO SIĘ NIE NADAJE DO NICZEGO , TYLKO KASĘ CIĄGNĄC POTRAFIĄ A PO DRODZE OSZUKAĆ PROPONUJĄC ZA DOPLATĄ SZYBSZY INTERNET ALE TO LIPA.ogónie coś olrponego !!! Nikomu nie polecam !!!!! Zaletynie mazaletWadysame wady , niemożliwy kontakt z obsługą techniczną , internet do dupy , technicy osuści !!!!MiejscowośćŁOBEZ -
~jolo / 2015-03-16 23:46
odnoszę wrażenie, że poziom usług Vectry ciągle spada mimo wielokrotnego kontaktu z nimi.. nie polecam -
~Julka / 2015-09-17 10:13
Obsługa klienta jest FATALNA (!!!) Dostosowałam się do wstępnego terminu wizyty u mnie kogoś z serwisu, biorąc specjalnie urlop w pracy tego dnia. Miałam podpisać nową, korzystniejszą umowę. Mimo, że dzień wcześniej dostałam SMSa przypominającego datę i godz wizyty, nikt się jednak nie pojawił. Nikt nie zadzwonił, nie przeprosił.Dziś już od rana próbuję nawiązać kontakt. Bez rezultatu. Nie byłabym pewnie na to aż tak wściekła, gdyby nie to, że dodzwonić się do firmy w celu spokojnego wyjaśnienia sprawy, graniczy z cudem. Tak się nie postępuje ze swoimi klientami. -
~kaczucha5 / 2016-05-31 11:53
cale szczescie, ze juz sie przenioslem do netii bo tutaj to wszytsko zle!! szkoda gadac, internet mega slaby, po wieczornych godzinach prawie brak, telewizja nie najgprsza ale w netii mam giganagrywarke i dostalem tableta jako nowy klient -
~kamil / 2014-05-15 15:03
nigdy więcej do czynienia z vectrą ,nie mogę się doczekać końca ,cyganią i oszukują ludzi czy chcesz czy nie masz płacić i oglądać,sami przedłużają umowy bez twojej zgody, nie polecam -
~Kamil / 2017-08-10 09:30
Vectra to najgorsza firma prowadzaca internet poniewaz place za niego a nir mam internetu w komputerze. ZaletyNie maWadyMa i to wiele tak duzo ze mi sie nie chce wymyeniac -
~kanik / 2015-06-01 13:56
nigdy wiecej VECTRY. ODRADZAM. niekompetencja pracownikow i wolne lacze internetowe to jest cala vectra... -
-
~karis13 / 2014-07-20 21:04
Autor: KK@ (*.*.121.185) (2014-07-20 20:46:20)
Zostałam przez tą firmę VECTRA również niedawno naciągnięta na usługę z telefonem abonament PAKIET 100 ,na który ustnie podczas rozmowy telefonicznej z konsultantką żadnej zgody nie wyraziłam( nawet nie posiadam w domu telefonu stacjonarnego )Informowałam konsultantkę przez telefon jak mi tylko oznajmiła,że modem ,który mi monter wymieni posiada dodatkowe wejście na telefon stacjonarny,od razu powiedziałam,że nie jestem zainteresowana ani usługą pakiet 100 ani wejściem na telefon.To nawet konsultantka nie raczyła mi wyjasnić co w tej sytuacji mogą zrobić czy mi modem inny wymienią bez tego wejścia ,konsultantka nic po prostu mi nie powiedziała, zmieniła zaraz temat pytając o potwierdzenie moich danych i rozmowa się zakończyła.Konsultantka ,która do mnie zadzwoniła tylko w sprawie przyspieszenia internetu nie tylko wcisnęła mi abonament na telefon,ale zataiła przede mną bardzo ważne informację. Nie tylko nie poinformowała mnie, o tym ,że ktoś w ogóle mi dostarczy jakąs pisemną umowę do podpisu,oraz,że mam prawo od tej umowy odstąpić w 10 dni i oraz,ze ten abonament jeśli już klient na tę usługę pakiet 100 wyrazi zgodę ,to 24 m-ce jest zmuszony ją opłacać.Posiadam opinie 2 klientów,którym Vectra też wcisnęła ten abonament,konsultantka twierdziła tym klientom,że to tylko się tak nazywa , bo do routera można podłączyć telefon,ale to do niczego nie zobowiązuje ,dopóki nie otrzymali ci klienci faktury z abonamentem,mimo,że tym klientom zależało tylko na szybszym internecie .Nawet monter mnie okłamał,gdy mi tylko podłączył nowy modem z wejściem na telefon podsunął mi pod nos dokumenty,cały czas trzymając w ręku tylko dolne brzegi kartek odchylał tak bym za dużo nie widziała i tylko te dokumenty szybko podpisała.Zapytałam montera co to za dokumenty twierdził,że to tylko protokoły z wymiany sprzętu i zwrotu poprzedniego.Ja jestem klientem VECTRY od 6 lat i zawsze umowy ze mną zawierali tylko na odłegłość,nigdy mi nikt nie dostarczał pisemnej umowy do podpisu,stąd po wyjściu montera włożyłam dokumenty do szuflady wierząc mu na słowo.Aż tu po miesiącu przychodzi FAKTURKA oraz abonamencik za telefon.Więc szybko dzwonię do VECTRY informując,że ja nie wyraziłam zgody ustnej przez telefon na Pakiet 100 ,poinformowałam,że zaraz piszę reklamację.Konsultantka druga zresztą do której zadzwoniłam w sprawie tej usługi abonentowej, też mi nie powiedziała,ze umowę już podpisałam,bo mi ją monter podsunął(o czym pojęcia nie miałam)oraz,że teraz przez 24 m-ce będę zmuszona ten abonament płacić,wyszłam z siebie jak to usłyszałam.Zaraz szybko wyjęłam te dokumenty,ale by je przeczytać potrzebowałam solidnych okularów + 3 dioptrie + dodatkowo lupy by ten drobny druk umowy przeczytać.Nie tylko na umowie osoba,która ją wypełniała sama pozaznaczała moją zgodę na pakiet 100,ale też na korzystanie z podwyższonych opłat (70x207x208x) co jest kłamstwem..Ja nie tylko nie posiadam telefonu stacjonarnego,ale mi nawet VECTRA na umowie nie podała numeru telefonu(mimo,że do niczego nie jest mi potrzebny)a minęły 2 m-ce odkąd podpisałam umowę z VECTRĄ o niczym nawet nie wiedząc.Ja nie wyraziłam żadnej zgody na tę usługę pakiet 100,a opłacać za tę usługę jestem teraz zmuszona.Napisałam reklamacje w związku z tą umową i usługą abonentową i wysłałam do VECTRY,po 14 dniach otrzymałam odpowiedz oczywiście negatywną.Więc szybko skontaktowałam się z kilkoma instytucjami państwowymi ,które to pomagają poszkodowanym klientom łącznie z PRAWNIKIEM I RZECZNIKIEM KONSUMENTA (którzy przejrzeli moją umowę i oboje stwierdzili to samo (osobno się z nimi konsultowałam),że ta moja umowa zawiera sporo nieprawidłowości,że powinna zostać UNIEWAŻNIONA a Vectra moją reklamację tej umowy odrzuciła uważając,że jest ok!.Skontaktowałam się już też z swojej sprawie UKE bo ja nie zamierzam płacić za usługę,której nie zamawiałam,nawet nie korzystam z wejścia na telefon, bo go nie posiadam a płacę za nią drugi miesiąc.Mam tego dosyć, sprawę zgłaszam do UOKIK-u ,jestem właśnie w trakcie pisania zawiadomienia i złożenia skargi na tę firmę VECTRA a czynię to zwłaszcza dla dobra wszystkich poszkodowanych przez tą firmę klientów!Wraz z zawiadomieniem oraz innymi dokumentami prześlę do UOKIK również swoją umowę,którą otrzymałam od VECTRY w celu jej sprawdzenia,zobaczymy co na to powie ta instytucja. Nawet nie sądziłam,że tylu klientów zostało poszkodowanych zanim mnie nie naciągnęli na usługę,której nie zamawiałam.Ja tylko opłacałam w terminie FAKTURY za usługi tej firmie,mimo ciągłych problemów z dostępem do internetu,które miałam i mam nadal.Nie miałam pojęcia ,że ta firma posiada tysiące negatywnych opinii,że wciska klientom usługi na które zgody nie wyrazają JESTEM W SZOKU!!! -
~karola / 2011-09-09 15:08
Usługi do bani. W ciągu kilku miesięcy użtkowania miałam już CZTERY razy wymieniany dekoder, ponieważ sygnał ciągle zanika. kilka wizyt techników, grzebanie w gniazdkach i za każdym razem zapewnienia, że teraz już bedzie ok, niestety nie jest! Na infolinii niczego ustalić nie można, podają nieprawdziwe informacje, odsyłają ciągle na inny numer "ja pani nie pomogę, ale proszę zadzwonić tu i tu", i tak 10 razy pod rząd. ten nic nie wie, tamten nie może, a licznik w telefonie bije.
poza tym system rozliczeń całkowicie niewydolny, każda faktura jest z błędem - oczywiście zawsze na niekorzyść klienta! w ich biurze czeka się godzinę na załatwienie sprawy, ostatnio kilka osób przede mną próbowało wymienić uszkodzone modemy, bo taką dostali informację na infolinii, tymczasem w biurze nie ma takiej możliwości, trzeba zamówić technika do domu. ludzie wk..ni na maksa, że niepotrzebnie jechali przez pół miasta i starcili czas, bo na infolinii siedzą niekompetentne matoły wprowadzające w błąd.
stanowczo firma dla tych, co mają mocne newry i sporo wolnego czasu -
~karolina / 2017-06-30 06:15
Bardzo ciezki kontakt z dzialem technicznym, od poczatku nie dzialajacy dekoder,niestety dostawca nie robi nic aby awarie usunac. Jednym slowem nie zalezy im na klientach. -
~kerster / 2013-12-16 13:37
niekompetencja konsultantów poraża... faktury są zle rozliczane a na na porządne łącze interentowe już dawno straciłem nadzieje jakąkolwiek
strona 213 z 223
- « poprzednia
- 1 ...
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- nastepna »