strona 212 z 223
- « poprzednia
- 1 ...
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- nastepna »
-
~Fifi / 2015-02-23 14:16
od nowego roku zmieniłem dostawcę usług z Vectry na UPC i nie żałuję ani przez chwilę..to co się działo z Vectrą przechodziło ludzkie pojęcie ;/ dramat..nie dość, że net co chwila znikał to doczekać się pomocy od konsultanta graniczyło z cudem.. a w UPC wszystko łatwo, gładko i przyjemnie - polecam :)) -
-
~Filip / 2015-08-07 12:34
Ogólnie umowa od 2 lat była wypełniana bez większych problemów. Problemy się zaczęły, gdy dostali wypowiedzenie. Choć na piśmie czarno na białym widać, że internet ma być odłączony na koniec września - szanowna centrala zinterpretowała to jako 1 sierpnia. W związku z tym od tygodnia nie ma internetu. Moja praca wymaga stałego łącza, więc stoję. Pan z telefonicznego BOKu zapewniał, że włączą sygnał, a idąc do miejscowego punktu nawet w ich durnym systemie nie ma o tym informacji. Bezprawnie od około tygodnia jestem pozbawiony internetu, a oni nie kwapią się, aby coś z tym zrobić. Porażka organizacyjna - D N O Zaletyserwis w 24h od zgłoszenia, z reguły stabilne łączeWadykompletny bałagan wewnątrz firmy, mydlenie oczu -
~Franek / 2015-07-01 23:53
Naciągacze - baz pytania przedłużają umowę na 6 miesięcy. A jak człowiekowi kończy się umowa i chciałby rozwiązać to nagle okazuje się że nie może bo umowa sama (bez pytania mnie o zgodę) się przedłużyła o kolejne pół roku. A jak chciałem rozwiązać, to powinienem złożyć wypowiedzenie nie miesiąc przed końcem, tylko ponad dwa miesiące wcześniej. Za takie właśnie zapisy Vestra dostała karę 200tyś od UKE.
Niestety jak zawsze te pieniądze odbije sobie na klientach którym automatycznie podniesie opłatę po okresie zobowiązania. Jednym słowem: po zakończeniu okresu zobowiązania, kwota faktury się drastycznie zwiększa a nie można złożyć wypowiedzenia bo umowa sama się przedłużyła i teraz to albo zaciskać zęby i płacić albo zaciskać zęby jeszcze bardziej i płacić odszkodowanie za fikcyjne ulgi (fikcyjne bo fakturę zwiększyli).ZaletyPolecam dla ludzi którzy lubią być oszukaniWadyoszuści2.5 roku -
~Franek / 2015-07-05 23:30
Vectra zmienia regulamin świadczenia usług. Dlatego zgodnie z obowiązującym prawem można bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji wypowiedzieć umowę. Vectra ma obowiązek poinformować o tym prawie, wszystkich klientów których dotyczy zmiana. Tak też zrobili, ale oczywiście nie w treści maila tylko na 4 stronie "Listu przewodniego". Zaraz po tym, Vectra przedstawia nową ofertę. Oraz informację że wypowiedzenie umowy przed końcem okresu zobowiązania wiąże się z karami umownymi. Sugeruje tym samym że jeżeli ktoś złoży wypowiedzenie to zostanie obciążony dodatkowymi kosztami. Jest to celowe matactwo. Mające zmylić (odstraszyć) klientów od składania wypowiedzenia. Mowa jest bowiem o karach, dotyczących tylko tej nowej oferty. Natomiast obecną umowę można wypowiedzieć całkowicie bez ponoszenia jakichkolwiek kar. Jak ktoś z Państwa jest niepewny proszę zapytać o to na infolinii Vecty. Ja przed złożeniem wypowiedzenia się upewniłem. I faktycznie brak jest kary. Niestety trzeba działać szybko bo wypowiedzenia można składać tylko do 1 sierpnia. I nie można mailem, bo sobie zastrzegli że drogą mailową, wymagany jest podpis elektroniczny (który słono kosztuje). ZaletybrakWadynaciągaczeza długo -
~funnyrazor / 2014-02-24 18:07
Nie polecam - częste przestoje i modernizacje. Brak dostepu do niektórych gier online. Ponadto problemy i próby oszukania przy wypowiedzeniu. -
~gapa671 / 2013-08-04 14:15
A teraz opisze krok po kroku działania vectry.
08.05.2013r składam reklamację na nieprawidłowości w świadczonej usłudze tv cyfrowej,objawiające się zacinaniem obrazu,stop klatkami itp,zaznaczając że usterki występują w godzinach wieczorno-nocnych.Reklamacja zawierała również skargę na oszustwo w BOK ale to nie istotne teraz.Dostaję odmowę uznania reklamacji datowaną na 17.05.2013r.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/845afd8e1302c74e.html
http:// www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fef58695929a1a0c.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_ obrazek/bdc1b229705958bf.html
21.05.2013r w samo południe pojawia się Technik,sprawdza,pokazuję mu film z awarii.Technik twierdzi że taki spadek siły i jakości sygnału nie ma wpływu na jakość obrazu (a co ma?),dodatkowo mówi że takie filmiki to on se tez może nagrać i nic go to nie obchodzi.Wniosek jestem kłamcą i oszustem.Zwracam uwagę na daty 17.05.2013r odrzucenie reklamacji (jasnowidze,wróżki?),21.05.2013r przybywa technik i potwierdza wnioski wróżki.
23.05.2013r piszę skargę do UKE na operatora,otrzymuję odpowiedź datowaną na 18.06.2013r.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e1aae600031d2c34.html
http:// www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc42f8309b49b37c.html
Operator przyznaje się do usterki za dni 07i08.05.2013r w kwocie 7,01zł.W piśmie tym dodatkowo napisano mi że jeśli nasuną mi się jakieś wnioski lub dowody proszą o kontakt.Co też robię w dniu 02.07.2013r przesyłając te same filmiki które technik uznał za oszustwo.05.07.2013r stwierdzam że wreszcie usterki ustały i mogę się cieszyć z tv.
12.07.2013r dzwoni technik i pyta czy występuje u mnie awaria,stwierdzam że nie że wszystko jest w porządku(podbudowałem się taką troską,czyżby wreszcie pozytywna zmiana w firmie?). Ku mojemu zaskoczeniu 20.07.2013r usterki znowu nawiedzają mój dom,21.07.2013r wściekły już do granic wysyłam wypowiedzenie umowy z tytułu zmiany regulaminu.22.07.2013r piszę przez stronę vectry zgłoszenie do działu technicznego o awarii. 23.07.2013r dzwoni konsultantka aby przedłużyć umowę,przedstawia ofertę,ja przedstawiam swoją.Pani mówi że musi zapytać"Lidera",idzie wraca po 2-3 min i mówi że "Lider" wyszedł i pyta czy może zadzwonić do mnie jutro,zgadzam się,do dziś szuka chyba telefonu bo nie zadzwoniła.24.07.2013r z braku zainteresowania przez operatora piszę kolejna reklamację,tego samego dnia dostaję mailem pismo z UKE.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/aa4275ad6e348e43.html
http://www.foto sik.pl/pokaz_obrazek/cc649c3568a5e849.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ 5c8ddf2d8bd09855.html
W piśmie stoi jak wół że operator przyznaje się do awarii prądu,światłowodu oraz routera w stacji czołowej,przyznaje mi ulgi z tego tytułu.Mnie najbardziej ucieszył zapis w którym operator zapewnia że nie będzie problemu z wizytą technika na wypadek kolejnych usterek(sukces).25.07.2013r kolejna awaria tv oraz internetu smażę kolejną reklamację.Od 26.07.2013r za pomocą tego portalu pytam co moim zgłoszeniem awaryjnym,odpowiedź wciąż ta sama Proszę czekać.28.07.2013r dzwoni konsultant przedstawia ofertę ja swoją on że musi zapytać kierownika ale go nie ma akurat,pyta czy może zadzwonić jutro,a że pracuje (konsultant) do 14;30 umawiamy się na 13:00.Pracowałem na nocną zmianę położyłem się o godz10;00,ale że się umówiłem na telefon wstałem przed 13:00 żeby chociaż trochę się ocknąć i jakiegoś babola nie przyjąć.Czekam,czekam (nadal czekam),brak telefonu Pan mnie zlał.31.07.2013r dzwoni technik (myślę sobie "NARESZCIE"),pyta czy mam awarię internetu,odpowiadam że już nie że to była jednodniowa awaria,ale mam awarię tv,na co Pan technik żegna się i odkłada słuchawkę.Od 31.07.2013r do 03.08.2013r usterki są potworne(zamieściłem filmiki),oraz wymiana uwag na kanale priv na tym profilu.Cytat ostatniej odpowiedzi do mnie skierowanej."VECTRA
Witamy,
Uprzejmie informujemy, że Pana zgłoszenie było cały czas weryfikowane przez nasz Dział Techniczny. Nadmieniamy, że po analizie pracy modemu oraz łączy światłowodowych, nie stwierdzono złej jakości świadczonych usług. Nasz Pracownik próbował także wielokrotnie się z Panem umówić na wizytę, jednak połączenia były nieskuteczne. Ostatni kontakt nastąpił 31.07.2013 roku, podczas którego potwierdził Pan prawidłowe działanie usługi. Obecnie Technik ponownie będzie próbował się z Panem skontaktować, aby podczas osobistej wizyty u Pana w lokalu potwierdzić działanie telewizji. Jeżeli nie wyrazi Pan zgody na wizytę Serwisanta, to nie będziemy w stanie skonfrontować zgłaszanych przez Pana nieprawidłowości. Nadmieniamy, że także poprzez wiadomość może Pan wskazać dzień i godzinę, w których chciałby Pan, aby nasz Pracownik do Pana przyszedł. [Daria]
Pozdrawiamy, Zespół Vectra"
Normalnie krew mnie zalała.Przez prawie dwa tygodnie dobijam się o usunięcie usterki,i wale łbem w mur.pomimo zapewnień operatora w piśmie z UKE że nie będzie problemu z objawieniem się u mnie technika ten nie potrafi znaleźć drogi do mnie.Teraz wyjeżdżam na urlop po powrocie umowa już wygaśnie zostaje mi tylko oddać sprzęt.Po tym ostatnim zagraniu napisałem wczoraj kolejną skargę do UKE,z zapisem video usterek oraz opisem całej zaistniałej sytuacji,wykazując tym samym jak vectra kłamie w każdym swoim słowie na co są dowody (słowo pisane). Przestrzegam wszystkich przed tą firmą.Opis jaki tu zamieściłem zostanie opublikowany na wszystkich forach i portalach związanych z tv kablową jakie mi się uda znaleźć.WadyOszuści kretacze naciągacze -
~gapa671 / 2013-08-09 20:16
Totalne dno,wiekszego badziewia nie ma w tym kraju. ZaletyBRAKWadyAWARIE,OBSŁUGA, -
~gość / 2016-11-14 20:42
Oferta "skorzystaj z promocji wszystko na maka. Promocja dla nowych i obecnych abonentów". Jedna wielka ściema. Jestem abonentem od ponad 2 lat, chcąc zamówić pakiet jaki mnie interesuje, "uprzejma" pani poinformowała mnie, że to oferta dla nowych abonentów. Zastanawiam się nad powiadomieniem UOKiK. -
-
~hania / 2014-03-17 16:20
ostrzegam przed rażącą nieuczciwością i oszustwami przedstawicieli Vectry. Przy podpisywaniu umowy celowo zatajają niektóre dosyć wysokie opłaty. Wykorzystując podeszły wiek swoich klientów podsuwają do podpisu egz.umowy opiewające na dodatkowo płatne programy ZaletyżadneWadymnóstwo -
~Homi_po88 / 2013-11-14 12:38
Chcąc uzyskać jakiekolwiek promocje lub dogodniejszą oferte nie bylem w stanie tego zrobić jako ' stary' klient. zrezygnowałem z ich usług i poszedlem do UPC. Na warunkach nowego klienta bardzo opłacalo mi sie juz nawet to zerwanie umowy. Bo nie ukrywam, ze internet vectry jest najgorszym jaki mialem dotychczas.Nie polecam tej firmy równiez ze wzgledu na obsluge klienta i traktowanie. a potem bałagn w papierach. -
~intermaniak / 2015-10-11 11:26
Identyczną problem mialem z Vectrą miałem ja.W długotrwalej korespondencji COK wykazywal sie indolencja albo cwaniactwem.Dopier skarga do Urzędu Kontroli Elektronicznej spowodowała ,że pozbyłJako kuriozum mogę dodaćem się problemu.Słowa przepraszamy jednak nie.Jako kuriozum mogę dodać,że trzykrotna skarga zlożona do Prezes spółki ,w tym jedna "Do rąk wlasnych"została przemilczana.Może świadczyć o arogancji firmy,szczególnie zarzadu ZaletybrakWadytylko takie -
~istanu / 2015-11-18 13:20
największy syf na rynku nie dajcie się nabrać na oferty co z tego ze maja dobre promocje jak każdego miesiąca kilka dni jesteś bez internetu albo telewizji a jak NET juz jest to chodzi jak by chciał a niemogl raz podkreślał raz udało mi się połączyć z działem technicznym to babka po kilku próbach zrobienia czegoś tam po prostu się rozlaczyla... Zenada uwierzcie komentarze te to nie jest chęć za reklamowania konkurencji tylko odrodzenia Vectry może jak będą znacząco tracić klientów to zaczną p nich dbać
...Zaletybrak -
~Iwona Kurowska / 2013-12-11 21:39
Firma nie informuje o faktycznych kosztach instalacji. We wrześniu telefonicznie zamówiłam montaż TV i dokładnie wypytywałam o koszty. Na początku był to koszt aktywacji plus abonament. Gdy pojawiła się faktura okazało się że aktywacja jest liczona x 2 ( ponoć tak jest w regulaminie po czym okazało się że się pomylili) i dodatkowo płatna jest instalacja 99 zł. Cennik z opłatami dają z umową po instalacji czyli po fakcie.Reklamacji na instalację nie uznali. Prędzej do sądu pójdę niż zapłacę te 99 zł. Dla zasady. Umowę oczywiście wypowiedziałam. Ogólnie firma dno bez zasad,na infolinii zatrudniają chyba z łapanki a konsultanci klepią standardowe formułki.Zero porozumienia każdy mówi co innego. A telewizja działa beznadziejnie. Na drucie byłby lepszy odbiór. Mam nadzieję że szybko znikną z rynku. NIE POLECAM A WRĘCZ ODRADZAM- DLA ŚWIĘTEGO SPOKOJU. ZaletybrakWadyNiekompetencja,brak rzetelnego informowania abonenta, naciąganie na koszty,beznadziejne BOA4 miesiące -
~Ja ja / 2014-10-10 16:35
W sierpniu 2014 wypowiedziałam umowe z Vectrą. Dziś w Warszawie przy Zamoyskiego 53 chciałam oddać sprzet. Nie przyjeli.Wezwałam Policje. Zgłaszam sprawe do UOKiK. ZaletybrakWadyzła jakość usług, zły obraz telewizyjnyod 24.11.2011 -
~Jaaa / 2014-12-12 00:27
Brak i internetu w nocy... regularnie. ZaletyBrakWadyjw3 lata -
~jacek / 2017-12-27 09:34
Beznadziejny operator dziadostwo na całego w Święta Bożego Narodzenia oczywiście awaria za którą operator przeprasza i tak dwa trzy razy w każdym miesiącu przeprasza i to zawsze wtedy gdy są dni wolne od pracy - nałapać klientów a sprzęt za króla świeczka to dewiza operatora Wadybardzo częste awarie. -
-
~Jacek Gielecinski / 2013-11-22 17:13
nie polecam na Ursynowie ciągłe modernizacje, słaby sygnał internetu, tv. brak kontaktu z obsługą, trzy numery każdy zjęty? Zaletynie maWadysłaba jakość usługi ze względu na brak stałego kontaktu z obsługą techniczną jak i biurem obsługi , problemy techniczne z odbiorem usług , słaba jakość techniczna sygnału tv jak i internetu2lata -
~Jadwiga - Dane wrażliwe / 2015-01-13 18:48
Uwaga: PRZED ZAWARCIEM umowy Akwizytor żąda podania danych wrażliwych, tj. PESEL i numer Dowodu Osobistego. Jest to praktyka WBREW PRAWU. Jest stosowana przez oszustów, którzy sprzedają te dane, albo wykorzystują do zawierania umów kredytowych on line albo innych paskudnych praktyk.
Dziękuję za opinie, bo już byłam blisko podpisania umowy z tą firmą.
Akwizytor zawierający umowę powinien stawić się osobiście, WYLEGITYMOWAĆ i dopiero kontynuować procedurę zawierania umowy.ZaletyżadnychWadynarażanie ludzi na udostępnianie danych przez telefonjeszcze nie kupiłam i nie kupię, ze względu na działania wbrew prawu. -
~jafalk / 2015-10-26 11:48
Ostrzegam wszystkich byłych klientów Biall-netu w Gdańsku! Ich dane teleadresowe bezprawnie dostały się w łapy vectry i bez niczyjej zgody wykorzystywane są do celów marketingowych w następujący sposób: dzwoni nachalna baba na twój numer tel. owszem przedstawiając się i natychmiast pyta czy rozmawia z Panem (tu pada konkretne imię, nazwisko i adres). Nawet jak nie potwierdzisz przechodzi do wyłuszczania zalet złodziejskiej oferty, a po odmowie zaczynają się pytania typu dlaczego, po co.Gdy usłyszała, że mam usługę u kogoś innego (niewymienionego przeze mnie z nazwy) sama deprecjonuje go wymieniając przy okazji jego nazwę. Sprawa dla GIODO i UOKiK-u. -
~Jagoda / 2014-11-18 10:54
miało być dobrze a jest wyjątkowo źle, unikajcie Państwo Vectry, nie dajcie sie nabrać na ich "dajemy więcej" bo to mit, internet - prędkość ściagania bywa dwa razy mniejsza niż w Umowie, TV - obraz często szwankuje, obraz siatka, na reklamacje Vectra nie odpowiada, dodzwonić się jest trudno ZaletyzeroWadyogromne8 miesięcy, umowa 2 lata, zastanawiam się jak dalsze miesiące wytrzymać
strona 212 z 223
- « poprzednia
- 1 ...
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- nastepna »